Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που γράφει ο φίλος "greekfragma", φίλε "MTXείναι πως,

όπως αν πας σε ένα σοβαρό συνεργείο το αμάξι σου, πρέπει να βγει τεχνικός να  παραλάβει,
γράφοντας σε δελτίο όποιες φθορές δει στο όχημα που πας για επισκευή ή service,

να σου παραδώσει δελτίο παραλαβής στο όποιο θα γράφει και σε τι κατάσταση παρέλαβε το όχημα για να είναι και εκείνος αλλά και ο πελάτης καλυμμένοι,

έτσι και το κάθε κατάστημα πρέπει κανονικά να κόβει δελτίο παραλαβής (ή Ποσοτικής παραλαβής ή Παραλαβής προς επισκευή ή όπως αλλιώς το κόβει ο κάθε ένας)

Γιατί όταν πας να παραλάβεις το όχημά σου από το συνεργείο και σου πει
"κοίτα και ένα βαθούλωμα στη ζάντα, το έχεις χτυπήσει το αμάξι, δεν είναι ελαττωματικός ο άξονας, δεν σε καλύπτει η εγγύηση"

ενώ εσύ το αμαξι το άφησες χωρίς γρατζουνιά, θα κυνηγάς το συνεργείο που στο τράκαρε όσο το είχε στα χέρια του και συνέπεια αυτού δεν σε καλύπτει η εγγύηση.

Αν όμως το άφησες χτυπημένο, οφείλει να σου πει και ο τεχνικός ότι "το αφήνεις έτσι-κι έτσι", θα στο έχει γράψει ήδη και στο χαρτί όταν το παρέλαβε, πως η ζάντα ήταν χτυπημένη.

Έτσι και το μαγαζί, κάνει την παραλαβή με πρώτο έλεγχο: παρέλαβε κουτί με πέτρες ή με mb ? η mb σε τι κατάσταση ήταν (σπασμένη σε 2 κομμάτια, κομμένη με αλυσοπρίονο - πχ) 

Επεξ/σία από SoullessRider
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

9 ώρες πριν, Arkin είπε

Ισως και να μην το εχουν διαβασει ποιος ξερει. 

καλημέρα, το εχουν διαβασει ολοι οι υπάλληλοι. 

Αν σημερα δεν εχω καποια κληση απο το κατάστημα, θα πω αυτα που θέλω να πω και θα ληξει το θέμα... 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ίδιο σχεδόν με εμένα με μια 1060 3gb msi από το πλαίσιο,

Η κάρτα ένα χρόνο μετά δεν αποδιδε πάνω από 20fps σε full hd μου λένε θα την στείλουμε στνν msi

Περνάνε 1 μήνας 2 μήνες μου δίνουν μια ίδια και μου λένε την επισκεύασαν με άλλο σειριακό αριθμό

Βάζω τα γελια,την παίρνω δοκιμάζω χειρότερα από την προηγουμένη κολλάτε διαρκώς,

Την πάω πίσω,το τι έγινε δεν μπορείτε να φανταστείτε μετά από 2 εβδομάδες μου φαινόταν πάλι μια 1060

Μια μου λένε την κάναν αντικαταστήση,δε λέω τίποτα κοιτάω τον σειριακό και τι να δω άλλος σειριακός σίγουρα και εγραφε 1060 6gb εγώ τους είχα δώσει 3gb,παίρνω το χαρτί υπογράφω και πάντα να γράφετε με κάθε επιφύλαξη στην υπογραφή σας είναι σημαντικό και αφού παίρνω την κάρτα και έχω υπογράψει

Τους ανακοινώνω τα καθέκαστα άλλη κάρτα έδωσα και άλλη μου δώσατε στο χαρτί έγραφε 1060 3gb

Που σημαίνει παραποίηση προϊόντος,χααχαχ άμα τους βλέπατε κίτρινη σαν όλοι

Τους λέω αν δεν λειτουργει πατε δικαστικώς,για καλό τους λειτουργούσε άψογα...

Αλλά ακόμα και ένα Xbox one s ενός γιου συναδέλφου μέσα στην εγγύηση δεν ασχολήθηκαν μας βάλανε και το στείλαμε εξωτερικό...δεν το καλύπτουμε εμείς λένε στο Πλαίσιο και μας έδιωξαν.

Το ζήτημα είναι ότι άλλο μαγαζί πχ η cosmodata σε κάρτα γραφικών την αντικαταστήσαμε σε μια εβδομάδα με 

Καινούργια σφραγισμένη και για το Xbox που ρώτησα μου είπαν ότι καλύπτουμε κανονικά σε αντικατάσταση μεσα σε μια εβδομαδα

Το τελευταίο κατάστημα το έδωσα σαν παράδειγμα υπάρχουν πολλά καταστήματα που αν και φαίνονται μικρότερα σε εύρος από πλαισιο,media market,kotsovolo και άλλα σε καλύπτουν γρήγορα χωρίς πολλά πολλά.

Αυτά σόρρυ για την ζαλαδα

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, GHOST OF ATHENS είπε

Το ίδιο σχεδόν με εμένα με μια 1060 3gb msi από το πλαίσιο,

Η κάρτα ένα χρόνο μετά δεν αποδιδε πάνω από 20fps σε full hd μου λένε θα την στείλουμε στνν msi

Περνάνε 1 μήνας 2 μήνες μου δίνουν μια ίδια και μου λένε την επισκεύασαν με άλλο σειριακό αριθμό

Βάζω τα γελια,την παίρνω δοκιμάζω χειρότερα από την προηγουμένη κολλάτε διαρκώς,

Την πάω πίσω,το τι έγινε δεν μπορείτε να φανταστείτε μετά από 2 εβδομάδες μου φαινόταν πάλι μια 1060

Μια μου λένε την κάναν αντικαταστήση,δε λέω τίποτα κοιτάω τον σειριακό και τι να δω άλλος σειριακός σίγουρα και εγραφε 1060 6gb εγώ τους είχα δώσει 3gb,παίρνω το χαρτί υπογράφω και πάντα να γράφετε με κάθε επιφύλαξη στην υπογραφή σας είναι σημαντικό και αφού παίρνω την κάρτα και έχω υπογράψει

Τους ανακοινώνω τα καθέκαστα άλλη κάρτα έδωσα και άλλη μου δώσατε στο χαρτί έγραφε 1060 3gb

Που σημαίνει παραποίηση προϊόντος,χααχαχ άμα τους βλέπατε κίτρινη σαν όλοι

Τους λέω αν δεν λειτουργει πατε δικαστικώς,για καλό τους λειτουργούσε άψογα...

Αλλά ακόμα και ένα Xbox one s ενός γιου συναδέλφου μέσα στην εγγύηση δεν ασχολήθηκαν μας βάλανε και το στείλαμε εξωτερικό...δεν το καλύπτουμε εμείς λένε στο Πλαίσιο και μας έδιωξαν.

Το ζήτημα είναι ότι άλλο μαγαζί πχ η cosmodata σε κάρτα γραφικών την αντικαταστήσαμε σε μια εβδομάδα με 

Καινούργια σφραγισμένη και για το Xbox που ρώτησα μου είπαν ότι καλύπτουμε κανονικά σε αντικατάσταση μεσα σε μια εβδομαδα

Το τελευταίο κατάστημα το έδωσα σαν παράδειγμα υπάρχουν πολλά καταστήματα που αν και φαίνονται μικρότερα σε εύρος από πλαισιο,media market,kotsovolo και άλλα σε καλύπτουν γρήγορα χωρίς πολλά πολλά.

Αυτά σόρρυ για την ζαλαδα

Σε αυτο που λες για τις καρτες δεν εχει να κανει με το καταστημα τοσο αλλα με την καθε εταιρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ίδια περίπτωση κι εγώ με μητρική στο mgmanager.τρεις φορές την ξηλωσα,για να μου πουν ότι δεν έχει πρόβλημα η μητρική της υπογραφής.την έστειλα στην asrock Ολλανδία και ειλικρινά σε μια βδομάδα είχα άλλη μητρική.παιδευομουν κοντά ένα χρόνο με τους άλλους.πολλη προσοχή με ολους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, junior-21- είπε

καλημέρα, το εχουν διαβασει ολοι οι υπάλληλοι. 

Αν σημερα δεν εχω καποια κληση απο το κατάστημα, θα πω αυτα που θέλω να πω και θα ληξει το θέμα... 

Έχεις το δικαίωμα να πεις ελεύθερα και σε όποιο φόρουμ θες τη γνώμη σου , σεβαστό και κατανοητό , εκεί που είναι το χτύπημα μην κατηγορείς κανέναν , το είχες πριν το πας στο μαγαζί και δεν το πρόσεξες ούτε εσύ ούτε ο τεχνικός που την έπιασε στα χέρια , το να τους έπεσε κάτω οπος λες το βρίσκω απίθανο , θα είχε χτυπήσει ποιο έξω και σε άλλα σημεία , εκεί μέσα πως να χτυπήσει , αυτό έγινε από ζορισμα με δύναμη γιατί δεν καθόταν στο σοκετ , γιατί δεν το αφήνε η λαμαρίνα του κουτιού , έτσι στραβωσε και το αφτί το μεταλλικό , εύχομαι να βγάλεις άκρη και να σου την αλλάξουν , γιατί δεν είναι και λίγα τα χρήματα , και να ξέρεις ότι τα μαγαζιά είναι πάντα με τον πελάτη και όχι απέναντι του να πάρουν το μέρος της οποίας αντιπροσωπείας,  και κάνουν ότι μπορούν μέχρι εκεί που δεν θίγονται τα συμφέροντα τους, αν δεν βγάλεις άκρη δες το μήνυμα μου έλα να κάνουμε μια προσπάθεια , δεν έχεις κάτι να χάσεις η να χρεωθεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είσαι επαγγελματίας (κατά τα λεγόμενα σου προφανώς) και γράφεις τέτοιες βλακείες......πάμε καλά που θα διαβάζουμε τέτοιες χαζομάρες .......

Επειδή γράφεις τα δικά σου όπως σε συμφέρουν, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ευθύνη κατά την παραλαβή του προιόντος ΠΡΟΣ RMA να κάνεις οπτικό έλεγχο ΚΑΙ ΑΝ διαπιστώσεις κάτι ΝΑ το ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙΣ σε ενα σύντομο ιστορικό ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ του δελτίου ποσοτικής παραλαβής

ΑΝ ΔΕΝ αναφέρει ΤΙΠΟΤΑ το ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ διαπιστωθεί ΜΕΤΑ είναι αυθύνη ΔΙΚΗ σου και το τι ΕΓΙΝΕ αφορά ΕΣΕΝΑ, τις υπόλοιπές χαζομάρες που γράφεις είναι ούτε για το δημοτικό

ΑΝ ΕΣΥ δεν ελέγχεις δεν περιγράφεις ΤΙΠΟΤΑ στα δελτία παραλαβής ή οτιδήποτε ΠΑΛΙ είναι πρόβλημα δικό σου και απλά είσαι επαγγελματίας της κακιάς ώρας  ή ερασιτέχνης.....΄.

ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ να μπαίνει ΕΔΩ κάθε κατάστημα και να ερμηνεύει τον νόμο όπως το βολεύει.......τουλάχιστον μην εκτίθεσαι έτσι ΑΝ και από τα ορθογραφικά σου μόνο επαγγελματίας δεν βλέπω να είσαι....

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ειναι τοσο εμφανες το χτυπημα που το βλεπει και τυφλος.

Εφοσον λοιπον ο υπάλληλος που την παρελαβε προφανως και δεν ειναι τυφλος το πιθανοτερο ειναι οτι η ζημια εγινε μετα.ΤΩΡΑ ΑΝ ΕΓΙΝΕ ΗΘΕΛΗΜΕΝΑ Η ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ειναι αλλη ιστορια που καθολου δεν ενδιαφέρει τον TS.

Αυτο που τον νοιαζει ειναι να παρει καινουργιο λειτουργικο προιον σύμφωνα με τούς ορούς εγγύησης

Επεξ/σία από SPYRER_007
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

μου παραδεχτηκε ο άνθρωπος που μιλησα απο το καταστημα στις 31.12 οτι η καρτα παρεληφθη σωστη χωρις χτυπημα. Την δοκιμασανε και την στειλανε Ολλανδια στην MSI. Παω να παρω pop corn και επανερχομαι

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ βλέπω ότι όσον αφορά Ελλάδα είναι μη σου κάτσει η στραβή.Αν σου κάτσει μπορεί να εξυπηρετηθείς άμεσα(αν και δύσκολο) ή να τραβήξει η υπόθεση και 1-2 μήνες(πιθανότερο).Δεν κρίνω το κάθε κατάστημα ξεχωριστά γιατί ακούω διάφορα.Οπότε δεν ασχολούμαι.Εξαρτάται βέβαια και από τις γνώσεις του καθενός και τον τρόπο που προσεγγίζει την όλη διαδικασία.Έχοντας αυτά κατά νου συνειδητά αποφάσισα να επιλέγω καταστήματα εξωτερικού για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο ειδικά σε ακριβά πράγματα.Αυτό δεν σημαίνει ότι μηδενίζονται οι πιθανότητες στραβής(πάντα υπάρχουν) αλλά είναι μικρότερες.

Το έχω αναφέρει και σε προηγούμενο post είναι περίεργο να έχεις δώσει ένα σεβαστό ποσό και να περιμένεις 1-2 μήνες χωρίς μηχάνημα μέχρι να βγει απόφαση.Γενικά μιλώντας σε τέτοιες περιπτώσεις το μαγαζί και η εταιρεία είναι οι άμεσα εμπλεκόμενοι για να βρουν τη λύση αλλά ο πελάτης είναι ο άμεσα εκτεθειμένος λόγω της καθυστέρησης του rma.Εκεί εντοπίζεται το όλο ζήτημα κατ'εμέ.

Επεξ/σία από Inler
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, junior-21- είπε

μου παραδεχτηκε ο άνθρωπος που μιλησα απο το καταστημα στις 31.12 οτι η καρτα παρεληφθη σωστη χωρις χτυπημα. Την δοκιμασανε και την στειλανε Ολλανδια στην MSI. Παω να παρω pop corn και επανερχομαι

Μάλιστα ,ένα ένα μας τα λες, και που σου φταίει το μαγαζί σε αυτή τη περίπτωση , και τους εκθέτεις , είμαι 1000% σίγουρος ότι είναι με το μέρος σου για να σου το είπαν αυτό , και έχουν κάνει τα πάντα να σε εξυπηρετήσουν , βρε καλά κάνω εγώ και δεν μπλεκομαι να κάνω τον μεσάζοντα , μόνοι σας θα τα στέλνετε απευθείας στην εκάστοτε εταιρία ,

Θα στο πάω και λίγο ανάποδα , αν μας πεις αύριο ότι τελικά σου την άλλαξαν , και τους ευχαριστείς που έδωσαν αγώνα για σένα , θα μου φανεί και λίγο στημένο όλο αυτό , κάτι σαν διαφημίση , και να τρομάξουν λίγο και όσοι σκοπεύουν να αγοράσουν από το εξωτερικό , γιατί αν τους κάτσει μια στραβή και χαλάσει και προσπαθείσουν να την επιστρέψουν στην εταιρεία και στο δρόμο χτυπήσει , δεν θα έχουν εγγύηση , αρα συμπέρασμα αγορασται από καλά μαγαζιά Ελλάδα ας είναι ακριβότερα για να έχετε το κεφάλι σας ήσυχο , που στη δύσκολη περίπτωση θα τρέξουν για σας 

Επεξ/σία από MTX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
11 minutes ago, MTX said:

Μάλιστα ,ένα ένα μας τα λες, και που σου φταίει το μαγαζί σε αυτή τη περίπτωση , και τους εκθέτεις , είμαι 1000% σίγουρος ότι είναι με το μέρος σου για να σου το είπαν αυτό , και έχουν κάνει τα πάντα να σε εξυπηρετήσουν , βρε καλά κάνω εγώ και δεν μπλεκομαι να κάνω τον μεσάζοντα , μόνοι σας θα τα στέλνετε απευθείας στην εκάστοτε εταιρία.

Τπτ ένα ένα δεν λέει. Το κατάστημα αρχικά του έριξε άκυρο επειδή η MSI του είπε ότι η κάρτα ήταν χτυπημένη από εκείνον. Αν εκείνος ήταν αφελής κι άπειρος, το κατάστημα δεν θα παραδεχόταν ότι πράγματι παρέλαβε την κάρτα χωρίς χτύπημα.

Κοινώς βρέθηκε με την πλάτη στον τοίχο κι αναγκαστηκε να το παραδεχτεί. Κανείς τους δεν "έδωσε αγώνα" για να πείσει την MSI, απλά έπεσαν σε έμπειρο πελάτη.

Κατά τα άλλα η νομοθεσία ορίζει ότι η εγγύηση είναι με τον πωλητή/καταστηματάρχη, όχι με τον κατασκευαστή.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δυστυχώς υπάρχουν αρκετοί επαγγελματίες στον κλάδο της πληροφορικής που δεν κάνουν σωστά τη δουλειά τους όπως γίνεται στο εξωτερικό, αυτό όμως να ξέρουν ότι θα το πληρώσουν και η αγορά κάποια στιγμή θα τους ξεράσει.Παθών και μαθών όχι με τη συγκεκριμένη εταιρεία αλλά με άλλη η οποία ήταν και πολύ γνωστή.;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιζει τεραστιο ρολο η αντιπροσωπεια. Ο πελατης πρεπει να το ψαχνει οσο μπορει εφοσον εχει το δικιο με το μερος του. Το Msystems εκανε οτι μπορουσε στην περιπτωση μου. Η infoquest στελνει την καρτα πισω μετα απο 20 μερες με αναφορα οτι δεν δικαιολογουν το θεμα που ειχα στην εγγυηση. Μου στελνει το msystems οτι ειναι ετοιμοι να στειλουν την καρτα σε μενα και να πληρωσω και τα μεταφορικα. Αρχιζω περνω τηλεφωνο στην infoquest μιλαω μαζι τους μου λενε μονο μεσω msystems θα μιλαμε δεν γινεται απευθειας μιας και αυτοι ειναι ο μεσαζοντας. Δεν εβγαλα καμια ακρη απο εκει. Επειτα μιλαω απευθειας με την Asus Αμερικης μεσω mail. Τους γραφω αναλυτικα το ολο θεμα και μου λενε οτι το δικαιολογουν κανονικα το θεμα. Τραβαω screenshots τα mail που μιλουσα με την Asus τα στελνω στο msystems και τους γραφω να τα δωσουν στην infoquest. Μετα απο λιγες μερες το προβλημα λυθηκε με τον καλυτερο δυνατο τροπο. Ο πελατης εφοσον εχει δικιο πρεπει να κανει τα παντα για να το διεκδικήσει. Στην περιπτωση του TS οπως και στη δικη μου την ολη ευθυνη την εχει η αντιπροσωπεια. Το msystems ειναι μεσαζοντας τιποτα παραπανω. Δεν κανουν αυτοι τον ελεγχο του προιοντος. Για μενα ειναι το καλυτερο καταστημα ηλεκτρονικων αυτη τη στιγμη απαντουσαν πολυ γρηγορα στα mail μου και η συνεννόηση που προσφεραν μεταξυ εμου και της infoquest ηταν υποδειγματικη. Πελατες θελουν οχι το αντιθετο. 

 

Και με plaisio παλιοτερα ειχα θεμα με Laptop ειχε χαλασει η ενωση της οθονης με την βασικη μοναδα. Το εστειλα με δικα μου εξοδα και το εφτιαξαν χωρις να αναφερουν τιποτα. Ειχε ακομα 2 μηνες εγγυηση.

Παλιοτερα προ 10ετιας με Sony ενισχυτη τα ιδια καηκε η μοναδα το εστειλα και σε 20 μερες το ειχαν φτιαξει και ακομα δουλευει. 

Τελος Samsung τηλεοραση παλι τα ιδια ηταν μεσα στην εγγυηση καηκε το bluetooth και το ανελαβαν ηρθαν σπιτι την πηραν και ακομα δουλευει οπως την πρωτη μερα. Σε ολες τις περιπτωσεις πληρωσα μονο τα μεταφορικα στο laptop στα υπολοιπα τιποτα απολυτως.

Επεξ/σία από Arkin
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...