Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το κατάστημα έχει την υποχρέωση να του αντικαταστήσει το προϊόν και να κάτσει να τα βρει με την MSI ή τον προμηθευτή του για τα υπόλοιπα. Εφόσον δεν είναι διαθέσιμο, οφείλει να αντικαταστήσει την κάρτα με ίδιων επιδόσεων κάρτα, (δε θυμαμαι αν ηταν 1080 Ti) οπότε σε αυτή την περίπτωση, έχει υποχρέωσει να του δώσει μια 2080 εφόσον ήταν Ti αυτή που έδωσε. 

Επίσης εσύ σα κατάστημα @MTX έχεις υποχρέωση στα πρώτα 2 χρόνια να τον καλύψεις βάση νομικής εγγύησης. Εγώ αν ήμουν moderator θα σε έκανα ban για παραπληροφόρηση αλλά κρίμα που δεν είμαι. 

Επίσης από τη στιγμή που το κατάστημα παραδέχεται ότι παρέλαβε μια άρτια κάρτα (στο μάτι) η οποία παρουσιάζει πρόβλημα, γιατί δε σου έχει κάνει ήδη την αντικατάσταση; Εσύ γιατί δεν έχεις προβεί σε γραπτή καταγγελία στον ΙΝΚΑ; @junior-21- ήταν λόγω των προβλημάτων που ανέφερες; 

Δηλαδή κάπου έλεος. Το PriveShop, επίσης μαγαζί του Skroutz, και αν δεν κάνω λάθος όχι τόσο γνωστό όσο το MSystems, προχώρησε σε αντικατάσταση μητρικής η οποία δεν ήταν καν προβληματική και ας απειλούσε ο άλλος για εξώδικα κλπ. Εκεί ναι, το PriveShop ήταν με το μέρος του αγοραστή γιατί ενώ δεν έφταιγε η μητρική και του το είπαν και τις 2 φορές που την έστειλε και ζήτησε να σταλεί και στην GIGABYTE (δε στάλθηκε ποτέ), κατόπιν συνεννόησης με τον προμηθευτή του, του αντικατέστησε τη μητρική με μια άλλη AORUS (φυσικά εκεί δεν τηρήθηκε η αντιστοιχία των μητρικών αλλα anyway) με την όλη ιστορία να τραβάει 3 μήνες+. Αλλά στην τελική, έδωσε μια Α' λύση παρότι δεν ήταν ευθύνη του καταστήματος. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, Coppermine είπε

Είσαι επαγγελματίας (κατά τα λεγόμενα σου προφανώς) και γράφεις τέτοιες βλακείες......πάμε καλά που θα διαβάζουμε τέτοιες χαζομάρες .......

Επειδή γράφεις τα δικά σου όπως σε συμφέρουν, ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ευθύνη κατά την παραλαβή του προιόντος ΠΡΟΣ RMA να κάνεις οπτικό έλεγχο ΚΑΙ ΑΝ διαπιστώσεις κάτι ΝΑ το ΠΕΡΙΓΡΑΨΕΙΣ σε ενα σύντομο ιστορικό ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ του δελτίου ποσοτικής παραλαβής

ΑΝ ΔΕΝ αναφέρει ΤΙΠΟΤΑ το ΔΕΛΤΙΟ ΤΟΤΕ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ διαπιστωθεί ΜΕΤΑ είναι αυθύνη ΔΙΚΗ σου και το τι ΕΓΙΝΕ αφορά ΕΣΕΝΑ, τις υπόλοιπές χαζομάρες που γράφεις είναι ούτε για το δημοτικό

ΑΝ ΕΣΥ δεν ελέγχεις δεν περιγράφεις ΤΙΠΟΤΑ στα δελτία παραλαβής ή οτιδήποτε ΠΑΛΙ είναι πρόβλημα δικό σου και απλά είσαι επαγγελματίας της κακιάς ώρας  ή ερασιτέχνης.....΄.

ΑΚΟΥΣΟΝ ΑΚΟΥΣΟΝ να μπαίνει ΕΔΩ κάθε κατάστημα και να ερμηνεύει τον νόμο όπως το βολεύει.......τουλάχιστον μην εκτίθεσαι έτσι ΑΝ και από τα ορθογραφικά σου μόνο επαγγελματίας δεν βλέπω να είσαι....

Φίλε εγώ έτσι δουλεύω μπακαλιστικα , και δεν είχα ποτέ πρόβλημα , εσύ στο μαγαζί σου δούλεψε με οργάνωση , όταν λαμβάνω κάτι ελαττωματικο , θα το ελέγξω να διαπιστωσω ότι όντως δεν δουλεύει , θα τσεκαρω ημερομηνία αγοράς και σίριακο αριθμό , θα γράψω ότι δεν δουλεύει και έφυγε από μένα , δεν θα κάτσω να γράψω έκθεση , ότι είναι χρώμα μπλε και έχει μια βρωμιά στη πλάτη , η ότι έχει κάψει το τάδε ολοκληρωμένο , εφόσον είναι σε εγγύηση , είναι δικό τους θέμα η διάγνωση , αν είναι εκτός εγγύησης θα κάνω και διάγνωση και επισκευή , όσο για τα ορθογραφίκα τα γ#€_μ#€@ τα κινητά άλλα γράφω και άλλα βλέπω μετά , προσπαθώ να τα διορθώσω αργότερα όπως βλέπεις , αλλά δεν με αφήνει να κάνω επεξεργασία συνέχεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Παιζει τεραστιο ρολο η αντιπροσωπεια. Ο πελατης πρεπει να το ψαχνει οσο μπορει εφοσον εχει το δικιο με το μερος του. Το Msystems εκανε οτι μπορουσε στην περιπτωση μου. Η infoquest στελνει την καρτα πισω μετα απο 20 μερες με αναφορα οτι δεν δικαιολογουν το θεμα που ειχα στην εγγυηση. Μου στελνει το msystems οτι ειναι ετοιμοι να στειλουν την καρτα σε μενα και να πληρωσω και τα μεταφορικα. Αρχιζω περνω τηλεφωνο στην infoquest μιλαω μαζι τους μου λενε μονο μεσω msystems θα μιλαμε δεν γινεται απευθειας μιας και αυτοι ειναι ο μεσαζοντας. Δεν εβγαλα καμια ακρη απο εκει. Επειτα μιλαω απευθειας με την Asus Αμερικης μεσω mail. Τους γραφω αναλυτικα το ολο θεμα και μου λενε οτι το δικαιολογουν κανονικα το θεμα. Τραβαω screenshots τα mail που μιλουσα με την Asus τα στελνω στο msystems και τους γραφω να τα δωσουν στην infoquest. Μετα απο λιγες μερες το προβλημα λυθηκε με τον καλυτερο δυνατο τροπο. Ο πελατης εφοσον εχει δικιο πρεπει να κανει τα παντα για να το διεκδικήσει. Στην περιπτωση του TS οπως και στη δικη μου την ολη ευθυνη την εχει η αντιπροσωπεια. Το msystems ειναι μεσαζοντας τιποτα παραπανω. Δεν κανουν αυτοι τον ελεγχο του προιοντος. Για μενα ειναι το καλυτερο καταστημα ηλεκτρονικων αυτη τη στιγμη απαντουσαν πολυ γρηγορα στα mail μου και η συνεννόηση που προσφεραν μεταξυ εμου και της infoquest ηταν υποδειγματικη. Πελατες θελουν οχι το αντιθετο. 

ανθρωπε μου, την δοκιμασανε και διαπιστωσανε βλαβη στην κάρτα. Αν υπηρχε η ζημια, χωρις να ισιωσεις το λαμακι ΔΕΝ μπαινει σε κουτι. Και αν ειχε την ζημια (που μεταξυ μας ειναι προφαση τξς MSI), δεν θα ηταν τοσο αφελης να την στείλουν εξωτερικο χωρις πρωτα να μου πουνε. Αρα εως τωρα, το συμπέρασμα ειναι οτι ουτε εγω, ουτε το msystems εκανε την οπτική ζημια στην κάρτα. Αρα ξαναρωτω, γιατι να φαω εγω την καρτα στον κ*λο? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Arkin είπε

Παιζει τεραστιο ρολο η αντιπροσωπεια. Ο πελατης πρεπει να το ψαχνει οσο μπορει εφοσον εχει το δικιο με το μερος του. Το Msystems εκανε οτι μπορουσε στην περιπτωση μου. Η infoquest στελνει την καρτα πισω μετα απο 20 μερες με αναφορα οτι δεν δικαιολογουν το θεμα που ειχα στην εγγυηση. Μου στελνει το msystems οτι ειναι ετοιμοι να στειλουν την καρτα σε μενα και να πληρωσω και τα μεταφορικα. Αρχιζω περνω τηλεφωνο στην infoquest μιλαω μαζι τους μου λενε μονο μεσω msystems θα μιλαμε δεν γινεται απευθειας μιας και αυτοι ειναι ο μεσαζοντας. Δεν εβγαλα καμια ακρη απο εκει. Επειτα μιλαω απευθειας με την Asus Αμερικης μεσω mail. Τους γραφω αναλυτικα το ολο θεμα και μου λενε οτι το δικαιολογουν κανονικα το θεμα. Τραβαω screenshots τα mail που μιλουσα με την Asus τα στελνω στο msystems και τους γραφω να τα δωσουν στην infoquest. Μετα απο λιγες μερες το προβλημα λυθηκε με τον καλυτερο δυνατο τροπο. Ο πελατης εφοσον εχει δικιο πρεπει να κανει τα παντα για να το διεκδικήσει. Στην περιπτωση του TS οπως και στη δικη μου την ολη ευθυνη την εχει η αντιπροσωπεια. Το msystems ειναι μεσαζοντας τιποτα παραπανω. Δεν κανουν αυτοι τον ελεγχο του προιοντος. Για μενα ειναι το καλυτερο καταστημα ηλεκτρονικων αυτη τη στιγμη απαντουσαν πολυ γρηγορα στα mail μου και η συνεννόηση που προσφεραν μεταξυ εμου και της infoquest ηταν υποδειγματικη. Πελατες θελουν οχι το αντιθετο. 

Reddit, γράφω για Coil Whine στα VRM της MAXIMUS X HERO. Τη στέλνω στην IQ μιας και ήταν από το YOU ούτως ή αλλως η αγορά. Μου κάνουν αντικατάσταση με refurbished (!) ήρθε με στραβό σόκερ η μητρική και με βγάζε μέσα στο Task manager περιέργες τιμές, την ξανά στέλνω πίσω κόψανε πιστωτικό. Όλα με τα screenshot από το Reddit, αλλιώς ακόμη θα ψαχνώμουν να βγάλω άκρη μαζί τους. Για να καταλάβεις, όταν μου στείλανε τη μητρική την refurbished έλεγε στο χαρτί επάνω το coil whine δεν αναγνωρίζεται σαν ελάττωμα αλλά στα πλαίσια της καλης θελησης κλπ εγινε αντικατάσταση ενώ τους έχω στειλει screenshot με την ASUS USA να μου λέει κάντην RMA. :)

Μόλις τώρα, junior-21- είπε

ανθρωπε μου, την δοκιμασανε και διαπιστωσανε βλαβη στην κάρτα. Αν υπηρχε η ζημια, χωρις να ισιωσεις το λαμακι ΔΕΝ μπαινει σε κουτι. Και αν ειχε την ζημια (που μεταξυ μας ειναι προφαση τξς MSI), δεν θα ηταν τοσο αφελης να την στείλουν εξωτερικο χωρις πρωτα να μου πουνε. Αρα εως τωρα, το συμπέρασμα ειναι οτι ουτε εγω, ουτε το msystems εκανε την οπτική ζημια στην κάρτα. Αρα ξαναρωτω, γιατι να φαω εγω την καρτα στον κ*λο? 

EVGA από εδώ και στο εξής. Τώρα το κατάστημα πρέπει να βρει λύση με τον προμηθευτή. Η MSI μια κερδοφόρα εταιρία και μεγάλο όνομα στο χώρο της τεχνολογίας, δε θα είχε καμία ζημια να σου την αλλάξει εφόσον προκλήθηκε από την ίδια η ζημιά. Δεν καταλαβαινω την ταλαιπωρία που βιώνεις για όλο αυτό, ειλικρινά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, thetiesthatbind είπε

Reddit, γράφω για Coil Whine στα VRM της MAXIMUS X HERO. Τη στέλνω στην IQ μιας και ήταν από το YOU ούτως ή αλλως η αγορά. Μου κάνουν αντικατάσταση με refurbished (!) ήρθε με στραβό σόκερ η μητρική και με βγάζε μέσα στο Task manager περιέργες τιμές, την ξανά στέλνω πίσω κόψανε πιστωτικό. Όλα με τα screenshot από το Reddit, αλλιώς ακόμη θα ψαχνώμουν να βγάλω άκρη μαζί τους. Για να καταλάβεις, όταν μου στείλανε τη μητρική την refurbished έλεγε στο χαρτί επάνω το coil whine δεν αναγνωρίζεται σαν ελάττωμα αλλά στα πλαίσια της καλης θελησης κλπ εγινε αντικατάσταση ενώ τους έχω στειλει screenshot με την ASUS USA να μου λέει κάντην RMA. :)

Tα ειχαμε πει σε πμ φιλε μου. Εχω αν δεν το κυνηγουσα με asus Αμερικης δεν θα γινοταν τιποτα. Δεν φταιει το καταστημα ομως αλλα η αντιπροσωπεια της asus(infoquest) που πηγε να το παιξει ιστορια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μη τα μπερδεύεις, η IQ ειναι ο προμηθευτής και το service center αν δεν κάνω λάθος, η ASUS GREECE έχει τα γραφεία της στην Ιταλία (;) 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, thetiesthatbind είπε

Μη τα μπερδεύεις, η IQ ειναι ο προμηθευτής αν δεν κάνω λάθος, η ASUS GREECE έχει τα γραφεία της στην Ιταλία (;) 

Αυτοι εκαναν τον ελεγχο μου εστειλαν χαρτι αναλυτικα στο mail που γραφει το ticket και την αναφορα του τεχνικου οτι δεν αναγνωριζετε το προβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά δεν ξέρω τη να πω , ίσως να είναι μικρός ο όγκος της δουλειάς μου και να είχα λίγες περιπτώσεις με βλάβες , αλλά ποτέ δεν είχα πρόβλημα με αντικατάσταση σε εγγύηση , με έχουν καλύψει και όταν δεν έπρεπε μια δυο φορές , τώρα εδώ έκατσε περίπτωση καλά ξεμπερδεματα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Arkin είπε

Αυτοι εκαναν τον ελεγχο μου εστειλαν χαρτι αναλυτικα στο mail που γραφει το ticket και την αναφορα του τεχνικου οτι δεν αναγνωριζετε το προβλημα. 

Ναι αυτο ειπα και εγω απλα ειχα ομως και την απαντηση της ASUS USA. Ο τεχνικος της IQ δεν εχει σχεση με την ASUS. ;)

 

7 λεπτά πριν, MTX είπε

Καλά δεν ξέρω τη να πω , ίσως να είναι μικρός ο όγκος της δουλειάς μου και να είχα λίγες περιπτώσεις με βλάβες , αλλά ποτέ δεν είχα πρόβλημα με αντικατάσταση σε εγγύηση , με έχουν καλύψει και όταν δεν έπρεπε μια δυο φορές , τώρα εδώ έκατσε περίπτωση καλά ξεμπερδεματα

Θες να μας πεις και ποιο μαγαζί εχεις; Μπορει να αποκτησεις κανα πελατη εξτρα 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, MTX είπε

Φίλε εγώ έτσι δουλεύω μπακαλιστικα , και δεν είχα ποτέ πρόβλημα , εσύ στο μαγαζί σου δούλεψε με οργάνωση , όταν λαμβάνω κάτι ελαττωματικο , θα το ελέγξω να διαπιστωσω ότι όντως δεν δουλεύει , θα τσεκαρω ημερομηνία αγοράς και σίριακο αριθμό , θα γράψω ότι δεν δουλεύει και έφυγε από μένα , δεν θα κάτσω να γράψω έκθεση , ότι είναι χρώμα μπλε και έχει μια βρωμιά στη πλάτη , η ότι έχει κάψει το τάδε ολοκληρωμένο , εφόσον είναι σε εγγύηση , είναι δικό τους θέμα η διάγνωση , αν είναι εκτός εγγύησης θα κάνω και διάγνωση και επισκευή , όσο για τα ορθογραφίκα τα γ#€_μ#€@ τα κινητά άλλα γράφω και άλλα βλέπω μετά , προσπαθώ να τα διορθώσω αργότερα όπως βλέπεις , αλλά δεν με αφήνει να κάνω επεξεργασία συνέχεια

Είναι δικαίωμα σου να δουλεύεις όπως θέλεις και από εκεί και πέρα θα σε προτιμήσει η όχι ο πελάτης! Αλλά δεν δέχομαι ένας επαγγελματίας (ακόμα και τον μεσάζων να κάνει) να μην γράφει μια αναφορά για το πώς παραλαμβάνει το προϊόν από τον πελάτη! Με την λογική που ακολουθείς εσύ ή σε εμπιστεύονται πολύ οι πελάτες σου και ξέρουν πως ούτε μια στις 100 δεν θα κάνεις ένα ανθρώπινο λάθος ή δεν έχεις πέσει σε πελάτες που να ξέρουν κάτι παραπάνω από τα βασικά. Σε τιμάει το γεγονός πως πρότεινες στον TS να τον εξυπηρετήσεις αλλά μην λες πράγματα που δεν ισχύουν τόσο ηθικά όσο και νομικά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, thetiesthatbind είπε

Ναι αυτο ειπα και εγω απλα ειχα ομως και την απαντηση της ASUS USA. Ο τεχνικος της IQ δεν εχει σχεση με την ASUS. ;)

Θες να μας πεις και ποιο μαγαζί εχεις; Μπορει να αποκτησεις κανα πελατη εξτρα 

Εν κατακλειδι η ουσια ειναι να το τρεξεις. Αλλιως δεν θα δικαιωθεις. Σε καθε θεμα εγγυησης που σε κανουν κόνξες. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε μεγάλες αλυσίδες (ονόματα  καταστημάτων ΔΕΝ αναφέρουμε ΘΟΥ και ξανά ΘΟΥ) μια παλιά και γνωστή τακτική είναι

Ο πελάτης έχει πληρώσει μια κάρτα γραφικών π.χ. 200€ αγορασμένη 1/1/2018 και έχει 3 χρόνια εγγύηση μέχρι 1/1/2021..........

Ενα σούρουπο κάπου στις 27/2/2019 ενώ ο Νικολάκης σκότωνε Γερμανούς στο bf5, κάνει restart to pc και μαύρη οθόνη....error code gpu, παίρνει παραμάσχαλα την κάρτα του στο κουτί της πάει στι κατάστημα αγοράς με το νόμιμο παραστατικό και την αφήνει για έλεγχο.....

Επειδή εν τω μεταξύ έχει βγει νέα γενιά καρτών στην αγορά και το παλιό στοκ εξαντλήθηκε, παίρνουν τηλέφωνο το Νικολάκη και του λένε "Διαπιστώθηκε βλάβη στην κάρτα γραφικών που μας φέρατε, δυστυχώς το τάδε μοντέλο δεν είναι διαθέσιμο από τον κατασκευαστή και μπορούμε να σας κόψουμε πιστωτικό ύψους 130€ που ήταν και η τελευταία τιμή που είχαμε το προιόν στο σύστημα μας"

Ακούει το μπουμπουνητό ο Νικολάκης και σκέφτεται πουτ@ν@ ζωή άλλους τους ρίχνεις στα πατώματα και άλλους τους ανεβάζεις μπλα μπλά, τεσπα και δέχεται αφού δεν μπορούσε ή ήξερε τι να κάνεις......

Το κατάστημα από την μεριά του ολοκληρώνει το RMA του Νικολάκη για λογαριασμό δικό του και αντικαθίσταται η κάρτα από μια ίσης αξίας με τα 200€ που είχε πληρώσει ο Νικολάκης στο ταμείο, δηλαδή το κατάστημα ΜΕΣΩ ΤΟΥ RMA ξεστόκαρε ένα υποδεέστερο φθηνότερο προιόν από το ράφι του και το αντικατέστησε με ένα ακριβότερο από τον προμηθευτή, με τα χρήματα του Νικολάκη

ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ να γίνουν όλα αυτά? ΑΠΛΑ για να βγάλει το υποθετικό κατάστημά ΚΕΡΔΟΣ από την εγγύηση ΕΝΟΣ προιόντος με χρήματα ΠΟΥ ΔΕΝ του ανήκουν και που δεν προβλέπεται κέρδος ΑΠΟ την εγγύηση ενός προιόντος ΑΦΟΥ η εγγύηση του προιόντος περιλαμβάνεται μέσα στην τιμή του προιόντος που πληρώθηκε στο ταμείο κατά την αγορά.

ΠΩΣ ΛΕΓΕΤΑΙ ΑΥΤΟ.........ω νοών νοείτω, απλά επειδή τυγχάνει ορισμένοι πολίτες αυτής της χώρας να μην είμαστε βοσκοί όπως θέλουν πολλοί να νομίζουν.....

  • Like 7
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, junior-21- είπε

 Αρα εως τωρα, το συμπέρασμα ειναι οτι ουτε εγω, ουτε το msystems εκανε την οπτική ζημια στην κάρτα. Αρα ξαναρωτω, γιατι να φαω εγω την καρτα στον κ*λο? 

Τι απαντηση περιμενεις να σου δωσουμε τωρα εμεις σε αυτο?

Το μονο που μενει να κανεις υποθετω στην παρουσα φαση ειναι(αν δεν το εχεις κανει ηδη)να μιλησεις με την ιδια την Msi.

Η διαδικασια του rma σε προιοντα οπως καρτες γραφικων καλως ή κακως αυτη ειναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Τι απαντηση περιμενεις να σου δωσουμε τωρα εμεις σε αυτο?

Το μονο που μενει να κανεις υποθετω στην παρουσα φαση ειναι(αν δεν το εχεις κανει ηδη)να μιλησεις με την ιδια την Msi.

Η διαδικασια του rma σε προιοντα οπως καρτες γραφικων καλως ή κακως αυτη ειναι.

αδερφε, απο msystems αγορασα, οχι απο MSI

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, junior-21- είπε

αδερφε, απο msystems αγορασα, οχι απο MSI

Που κολλαει αυτο με αυτο που σου εγραψα?

Λεω να μιλησεις με την Msi να σου επιβεβαιωσουν τα περι καταστασης της καρτας που τους ηρθε και γιατι δεν δεχτηκαν το rma,δεν σου ειπα να την στειλεις σε αυτους.

Απο το να καθεσαι σε ενα forum και να περιμενεις να ερθει η λυση απο τον ουρανο,δεν ειναι καλυτερο αυτο?Το θεμα εχει ανοιξει απο τις 12Δεκεμβριου και ακομα λυση δεν εχεις βρει...

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...