Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, mixalis95320 είπε

Το αστειο ειναι οτι στην ελλαδα δε πα να εχεις κανει 10.000 συναλλαγες σωστες, 1 φορα θα γινει η στραβη καπου και ξαφνικα εχεις γινει ο χειροτερος. Σοβαρευτειτε λιγο, και πανω απ ολα μην βγαζετε χολη δημοσια για ενα Χ καταστημα μονο οταν σας συμφέρει.

Δεν έκατσε απλά στραβή. Και στο TechStores και εδώ και στο Κούφωμα με το PSU υπάρχουν ποινικά διώξιμα περιστατικά. Στο MSystems δε, ο Junior έχει το χαρτί της γνωμάτευσης. 

Με ένα εξώδικο διεκδικεί παραπάνω από αυτά της κάρτας. Ο @akoinonitos με τον εκβιασμό και την απάτη να δεις δε τι διεκδικεί. 
 

Προσώπικα δε θα περίμενα κανένα ΙΝΚΑ και κανέναν συνήγορο. Θα τους έτρεχα δικαστικώς και τελείωσε το παραμύθι. Τα παιδιά θέλουν να κινηθούν έτσι και ορθά πράττουν. Το Msystems θα μπορούσε να κάνει μια απλή αντικατάσταση με μια 2080 / 2080S και  να τελειώσει εκεί το θέμα. 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

35 λεπτά πριν, mixalis95320 είπε

Το αστειο ειναι οτι στην ελλαδα δε πα να εχεις κανει 10.000 συναλλαγες σωστες, 1 φορα θα γινει η στραβη καπου και ξαφνικα εχεις γινει ο χειροτερος. Σοβαρευτειτε λιγο, και πανω απ ολα μην βγαζετε χολη δημοσια για ενα Χ καταστημα μονο οταν σας συμφέρει.

Η συγκρινόμενη περιπτωση δεν ειναι μια συνηθισμένη υπόθεση μη εξυπηρέτησης πελατη απο αυτες που διαβάζουμε καθημερινά στο ιντερνετ.Σύμφωνα με τον νηματοθετη παρεδωσε μια  καρτα χωρις κανενα εμφανές χτύπημα ,παρέλαβε ενα χαρτι που το αποδυκνυει αυτο και στη συνεχεια του επιστραφηκε μια καρτα εκτός εγγύησης λογο χτυπήματος .Αυτο λοιπον δεν ειναι η 1 στραβη στις 10000 αλλα κλασική περίπτωση απατης.

Εγω λοιπόν στη θεση του θα πηγαινα στο καταστημα θα ζηταγα τον υπευθηνο και στη συνεχεια θα φωναζα ενα περιπολικο και θα τον πηγαινα στο τμημα να τον μηνύσω για εξαπάτηση.

Εχωντας το χαρτι παραλαβης στο οποιο δεν σημειωνεται το χτυπημα η νικη ειναι δεδομενη ,νομιζω δε οτι οταν πρόκειται  για εξαπάτηση η μήνυση ειναι δωρεαν.Υπαρχει δε και η περιπτωση να βαλουν μυαλο πριν φτασει η υποθεση στα δικαστήρια..................

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, SPYRER_007 είπε

Η συγκρινόμενη περιπτωση δεν ειναι μια συνηθισμένη υπόθεση μη εξυπηρέτησης πελατη απο αυτες που διαβάζουμε καθημερινά στο ιντερνετ.Σύμφωνα με τον νηματοθετη παρεδωσε μια  καρτα χωρις κανενα εμφανές χτύπημα ,παρέλαβε ενα χαρτι που το αποδυκνυει αυτο και στη συνεχεια του επιστραφηκε μια καρτα εκτός εγγύησης λογο χτυπήματος .Αυτο λοιπον δεν ειναι η 1 στραβη στις 10000 αλλα κλασική περίπτωση απατης.

Εγω λοιπόν στη θεση του θα πηγαινα στο καταστημα θα ζηταγα τον υπευθηνο και στη συνεχεια θα φωναζα ενα περιπολικο και θα τον πηγαινα στο τμημα να τον μηνύσω για εξαπάτηση.

Εχωντας το χαρτι παραλαβης στο οποιο δεν σημειωνεται το χτυπημα η νικη ειναι δεδομενη ,νομιζω δε οτι οταν πρόκειται  για εξαπάτηση η μήνυση ειναι δωρεαν.Υπαρχει δε και η περιπτωση να βαλουν μυαλο πριν φτασει η υποθεση στα δικαστήρια..................

Απλα για να μην παρεξηγηθω, δεν ειπα ποτε οτι δεν εχει δικιο ο νηματοθετης. Γενικα σχολιασα για τον τροπο σκεψης με τον οποιο κρινουμε στην ελλαδα και ειδικα για ελληνικες επιχειρησεις. Εννοειται ευχομαι να ξεμπερδεψει οσο πιο συντομα γινεται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν βοηθαει την συζητηση δεν ειναι παντα θεμα μαγαζιου.

Εχω παραλαβει φακο σε κουριερ που επεσε το κουτι μπρος στα ματια μου.

φακο εχει μεσα, κρυσταλλα του ειπα.

Ελα, δεν παθαινουν τιποτε γιαυτο εχουν καλη συσκευασια η απαντηση.

Πιθανον να φαινεται τρολλια αλλα τι να εκανα? Να μην επαιρνα το φακο?

Σταπαλιαπαουτσιαμου-δισμος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κλειδί είναι να ενημερωθεί ο κόσμος για το πως δουλεύουν τα ξένα καταστήματα και για τα δικαιώματα τους, τότε θα νοιώσουν οι Έλληνες επιχειρηματίες ότι απειλούνται και θα αλλάξουν συμπεριφορά μέσα σε μία μέρα. Όσο οι ενημερωμένοι είναι ελάχιστοι τόσο θα διαιωνίζεται αυτή η θλιβερή κατάσταση.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, leros2004 είπε

Υπάρχει Ελληνική επιχείρηση που να σου δίνει επιλογή επιστροφής χρημάτων χωρίς να τους πιέσεις ο ίδιος?
Όλοι πιστωτικό σου παρουσιάζουν ως τη μόνη επιλογή..... Άγραφος Ελληνικός νόμος μάλλον 

Χωρις πιεση μην περιμενεις τετοια αντιμετωπιση. Ελλαδα ειμαστε. Ο καταναλωτης απο την μερια του πρεπει σε καθε περιπτωση εφοσον εχει δικιο να διεκδικει αυτο που του ανηκει.

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/1/2020 στις 12:20 ΜΜ, junior-21- είπε

μου παραδεχτηκε ο άνθρωπος που μιλησα απο το καταστημα στις 31.12 οτι η καρτα παρεληφθη σωστη χωρις χτυπημα. Την δοκιμασανε και την στειλανε Ολλανδια στην MSI.

Μιλαω αυτες τις μέρες in person με εναν υπαλληλο του καταστηματος, τον Γιωργο, υποθέτω οχι καποιον απλο υπάλληλο, αλλα καποιον που μπορει να μιλήσει εκ μέρους του ιδιοκτητη.

Καταλήξαμε να παραδεχτει οτι η κάρτα απο αυτους δεν εφυγε για MSI με το χτυπημα του πρωτου post, αλλα στο κουτί της, το οποιο και σημερα ειναι χωρις καν γρατζουνια. Και μαλιστα τυλιγμένο και μεσα σε άλλο κουτί. Η απορία μου γιατι να φαω την καρτα στον κ*λό ισχυει ακομα, αλλα πλεον κυνηγαμε την MSI. Φυσικα, αντιστοιχο thread θα ετοιμασω και στα φορα τα ξενα.....

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, junior-21- είπε

Μιλαω αυτες τις μέρες in person με εναν υπαλληλο του καταστηματος, τον Γιωργο, υποθέτω οχι καποιον απλο υπάλληλο, αλλα καποιον που μπορει να μιλήσει εκ μέρους του ιδιοκτητη.

Καταλήξαμε να παραδεχτει οτι η κάρτα απο αυτους δεν εφυγε για MSI με το χτυπημα του πρωτου post, αλλα στο κουτί της, το οποιο και σημερα ειναι χωρις καν γρατζουνια. Και μαλιστα τυλιγμένο και μεσα σε άλλο κουτί. Η απορία μου γιατι να φαω την καρτα στον κ*λό ισχυει ακομα, αλλα πλεον κυνηγαμε την MSI. Φυσικα, αντιστοιχο thread θα ετοιμασω και στα φορα τα ξενα.....

Με όλο το σεβασμό, γιατί να "κυνηγάτε" μαζί την MSI; Το κατάστημα πρέπει να σε καλύψει, δική του είναι η ευθύνη της εγγύησης. Να σε καλύψει και ας κυνηγάει αυτό μετά την MSI. Εκτός κι αν το θέμα αφορά κάλυψη μετά τα δύο χρόνια. Για τα δύο πρώτα χρόνια πάντως υπεύθυνος είναι ο πωλητής - το αν θα τα βρει μετά με τον προμηθευτή του είναι δικό του πρόβλημα, όχι δικό σου.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το έχω αναφέρει πολλές φορές.Να απαιτήσει άμεση αντικατάσταση κάρτας και μετά το μαγαζί είναι δικό του θέμα τι θα κάνει με την MSI.Η κάρτα αγοράστηκε από το μαγαζί όχι από την MSI.

Επεξ/σία από Inler
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον το κατάστημα αποδέχεται οτι παρέλαβε την κάρτα χωρίς χτύπημα από εσένα, εσύ σαν πελάτης οφείλεις να αποζημιωθείς από τους ίδιους και άμεσα μιας και ο χρόνος που τους δόθηκε είναι παραπάνω από αρκετός.

Απορώ δηλαδή γιατί καθυστερούν ΞΑΝΑ να αποζημιώσουν τον πελάτη εφόσον αναγνώρισαν οτι το πρόβλημα δημιουργήθηκε ΜΕΤΑ την δική σου παράδοση στο service τους.

Απαράδεκτη εικόνα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, malakudi είπε

Με όλο το σεβασμό, γιατί να "κυνηγάτε" μαζί την MSI; Το κατάστημα πρέπει να σε καλύψει, δική του είναι η ευθύνη της εγγύησης. Να σε καλύψει και ας κυνηγάει αυτό μετά την MSI. Εκτός κι αν το θέμα αφορά κάλυψη μετά τα δύο χρόνια. Για τα δύο πρώτα χρόνια πάντως υπεύθυνος είναι ο πωλητής - το αν θα τα βρει μετά με τον προμηθευτή του είναι δικό του πρόβλημα, όχι δικό σου.

3ος χρονος εγγυησης, 3 μηνες πριν ληξει βασικα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, junior-21- είπε

3ος χρονος εγγυησης, 3 μηνες πριν ληξει βασικα

OK, τότε δεν έχει ευθύνη το κατάστημα, ο 3ος χρόνος εγγύησης είναι της MSI. Βέβαια εφ' όσον το προϊόν δε σου παραδόθηκε όπως το παρέδωσες, έχει ευθύνη και το κατάστημα. Πολύ μπλεγμένη υπόθεση. Σου εύχομαι να βγάλεις άκρη.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, malakudi είπε

OK, τότε δεν έχει ευθύνη το κατάστημα, ο 3ος χρόνος εγγύησης είναι της MSI. Βέβαια εφ' όσον το προϊόν δε σου παραδόθηκε όπως το παρέδωσες, έχει ευθύνη και το κατάστημα. Πολύ μπλεγμένη υπόθεση. Σου εύχομαι να βγάλεις άκρη.

ακριβώς έτσι. Είναι πρόβλημα της Msystems να αποζημιώσει τον πελάτη και ΑΜΕΣΑ ακόμα και στον 3ο χρόνο.

Το αν θα χρεωθεί τη ζημιά ο απρόσεκτος ή πονηρός τεχνικός ή αν εν τέλει θα καλύψει η MSI τη ζημιά τον Junior21 ΔΕΝ τον απασχολεί.

Η Msystems ως κατάστημα εντός εγγύησης ΠΡΕΠΕΙ να δώσει ΑΜΕΣΑ στον πελάτη την επανόρθωση (επισκευή, αντικατάσταση, μετρητά, πιστωτικό αρχικής αξίας)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/1/2020 στις 5:45 ΜΜ, mixalis95320 είπε

Το αστειο ειναι οτι στην ελλαδα δε πα να εχεις κανει 10.000 συναλλαγες σωστες, 1 φορα θα γινει η στραβη καπου και ξαφνικα εχεις γινει ο χειροτερος. Σοβαρευτειτε λιγο, και πανω απ ολα μην βγαζετε χολη δημοσια για ενα Χ καταστημα μονο οταν σας συμφέρει.

Δεν μιλαμε για κατι που εγινε καταλαθος, αλλα για κατι που εγινε επιτηδες, αρα ναι μια απατεωνια αρκει για να σου καταστρεψει τη φημη.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...