Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, masteripper είπε

Μήπως θα ήταν καλύτερα να κάνεις φασαρία στο φόρουμ της MSI .εδώ κακά τα ψέματα δεν θα έχει αποτέλεσμα.. εκεί με λίγη τύχη μπορείς να προκαλέσεις το "κοινό αίσθημα" και να βρεις άκρη...

Ξεκίνα με το γεγονός ότι εσύ απλώς είχες μια κάρτα που απλώς δεν είχε σήμα...φούσκωσε όσο μπορείς το τεχνικό σου επίπεδο και φουλ επίθεση...λίγο τι εταιρεία είσαστε...τι υποστήριξη παρέχετε....στέλνουμε για RMA για προβληματική έξοδο και μας την βγάζετε σπασμένη...βρες 1 καλό τίτλο και Όρμα

+ reddit της Msi / nvidia οπου συνήθως κοιτάνε περισσότερο επειδή τραβάει τα βλέμματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δυστυχώς και το Msystems πλέον είναι στην blacklist, χρόνια πελάτης και συγγενείς μου για μια μητρική που τους έδωσα για καθάρισμα από υγρό μέταλλο που εγώ δεν είχα το κατάλληλο εξοπλισμό να καθαρίσω, πήραν τηλέφωνο και μου είπαν είναι πρόβλημα που δημιούργησα και την βγάζει εκτός εγγύησης και δεν επισκευάζεται, μου την επιστρέψανε, την έδωσα στον κολλητό μου που είναι σε άλλο κατάστημα και μέσα σε 15 λεπτά ήταν καθαρή και λειτουργική. Επίσης οι τιμές τους είναι φαρμάκι πλέον + απόθεμα 5% από ότι έχουν στην "ηλεκτρονική βιτρίνα" τους.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω τι να πώ, χρόνια πελάτης στο εν λόγω κατάστημα, 2 φορές το χρειάστηκα, 2 φορές με εξυπηρέτησε με RMA (και τις 2 φορές κάρτα γραφικών).

Ελπίζω να μην "χάλασαν" τόσο πολύ.

Όσο για την κάρτα του φίλου, θέλω να πιστεύω ότι έγινε μλκία στη μεταφορά, αλλά αυτό δεν αλλάζει κάτι. Κυνήγα τους !

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, Coppermine είπε

Για πόσο ισχύει η νομική εγγύηση για καινούργια και μεταχειρισμένα εμπορεύματα;

Ισχύει για 2 χρόνια, για καινούργια αλλά και για μεταχειρισμένα εμπορεύματα.

από εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm

και προφανώς το προιόν όταν είναι μεταχειρισμένο κάτοχος του δεν είναι ο αρχικός αγοραστής, και η εγγύηση αφορά το προιόν όχι το πρόσωπο, παρ όλα αυτά τσιμπάει κόσμος και νομίζει ότι οι όροι χρήσης ενός καταστήματος ενός ιδιώτη είναι ιερό ευαγγέλιο υπερισχύοντας της εθνικής νομοθεσίας ΑΜ ΔΕ

Προσοχή με τις ανακρίβειες που γράφει ο ιστότοπος της ΕΕ. Πολλά πράγματα είναι λάθος γραμμένα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SeXBOX είπε

Δυστυχώς και το Msystems πλέον είναι στην blacklist, χρόνια πελάτης και συγγενείς μου για μια μητρική που τους έδωσα για καθάρισμα από υγρό μέταλλο που εγώ δεν είχα το κατάλληλο εξοπλισμό να καθαρίσω, πήραν τηλέφωνο και μου είπαν είναι πρόβλημα που δημιούργησα και την βγάζει εκτός εγγύησης και δεν επισκευάζεται, μου την επιστρέψανε, την έδωσα στον κολλητό μου που είναι σε άλλο κατάστημα και μέσα σε 15 λεπτά ήταν καθαρή και λειτουργική. Επίσης οι τιμές τους είναι φαρμάκι πλέον + απόθεμα 5% από ότι έχουν στην "ηλεκτρονική βιτρίνα" τους.

αν και εγώ το ίδιο εχω κακή εμπειρία (άργησαν) για αυτό που λες είσαι όντος εκτός εγγύησης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 hours ago, Black Demis said:

αν και εγώ το ίδιο εχω κακή εμπειρία (άργησαν) για αυτό που λες είσαι όντος εκτός εγγύησης

Δεν είναι εκτός εγγύησης να ζητήσεις από το κατάστημα μια υπηρεσία επί πληρωμή και να μην στην κάνουν λόγο της δικαιολογίας ότι ήταν εκτός εγγύησης και ότι δεν γίνεται αυτό που ζητάω και ο κολλητός μου στην αλυσίδα που είναι να την κάνει απόλυτα λειτουργική σε 15 λεπτά. Απλά βαριόντουσαν και χάσανε και λεφτά.

Επίσης τους έστειλα hardware μη λειτουργικό κατόπιν συνεννόησης και εκτός εγγύησης  να πάνε ανακύκλωση μιας και έστειλα την μητρική ευκαιρία να τα ξεφορτωθώ και μου είπαν εντάξει να τα στείλω. Το αποτέλεσμα ήταν να μου τα στείλουν πίσω και να πληρώσω μεταφορικά εγώ τον courier που όταν μου είπε ότι το κόστος επιβαρύνει εμένα και κάνει τόσο λόγο βάρους έμεινα @%$^ας και για να μην πείτε ότι με εκμεταλλεύτηκε ο courier και υπογραφή έβαλα και απόδειξη έκοψε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, masteripper είπε

Μήπως θα ήταν καλύτερα να κάνεις φασαρία στο φόρουμ της MSI .εδώ κακά τα ψέματα δεν θα έχει αποτέλεσμα.. εκεί με λίγη τύχη μπορείς να προκαλέσεις το "κοινό αίσθημα" και να βρεις άκρη...

Ξεκίνα με το γεγονός ότι εσύ απλώς είχες μια κάρτα που απλώς δεν είχε σήμα...φούσκωσε όσο μπορείς το τεχνικό σου επίπεδο και φουλ επίθεση...λίγο τι εταιρεία είσαστε...τι υποστήριξη παρέχετε....στέλνουμε για RMA για προβληματική έξοδο και μας την βγάζετε σπασμένη...βρες 1 καλό τίτλο και Όρμα

 

9 ώρες πριν, 7nisiotis είπε

+ reddit της Msi / nvidia οπου συνήθως κοιτάνε περισσότερο επειδή τραβάει τα βλέμματα.

καλοι μου συμφορουμιτες, η MSI δεν νομιζω οτι εχει σχεση. Πηγε by the book, παρολο που η εμπειρία μου λεει οτι δεν εχει να κανει το χτυπημα με την βλαβη της καρτας. Ε ομως ακριβώς επειδη θεωρούσα το msystems μαγαζι της γειτονιας ακομα, περιμενα κατι καλυτερο, μια συζήτηση εστω, απο το "ξερετε, η καρτα σας ειναι εκτος εγγυησης λογω χτυπήματος, μας ειπε η msi" 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

GPU και hardware γενικά πάντα έπαιρνα από Amazon η από το site της evga στην Ευρώπη (κάρτες κ τροφοδοτικα), απλά για το φόβο των Ιουδαίων. Καλό είναι επίσης κριτήριο της επιλογής σου να είναι κ η ύπαρξη service center στην Ελλάδα (asus, LG, Sony, Samsung και καποια αλλά brands εχουν κ βοηθάει). Ένα θέμα που είχα με ένα προϊόν της asus, με εξυπηρέτησαν άψογα χωρίς να μπλέξουν τον retailer

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι γραφει το εντυπο παραλαβης του τεχνικου? Αυτη ηταν η κατάσταση της καρτας. Βιντεο, φωτο κοκ νομιζω ειναι για προσθετη εξασφαλιση αλλα το πραγματικο εγγραφο ειναι εκεινο και σε εκεινο η καρτα δεν ηταν χτυπημενη

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, junior-21- είπε

καλοι μου συμφορουμιτες, η MSI δεν νομιζω οτι εχει σχεση. Πηγε by the book, παρολο που η εμπειρία μου λεει οτι δεν εχει να κανει το χτυπημα με την βλαβη της καρτας. Ε ομως ακριβώς επειδη θεωρούσα το msystems μαγαζι της γειτονιας ακομα, περιμενα κατι καλυτερο, μια συζήτηση εστω, απο το "ξερετε, η καρτα σας ειναι εκτος εγγυησης λογω χτυπήματος, μας ειπε η msi" 

Δεν ξέρω πόσο Large είσαι πάντως για μια 1080ti δεν θα το άφηνα....σιγά μην την χάριζα...λίγο η MSystems λίγο η MSI θα τους γυρνούσα ανάποδα.....

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανεστη, το να μη κανεις κατι δε βοηθαει την κατασταση. Οσα θεματα και να γινουν στα φορουμς, αν δε το κυνηγησει ο καθενας μας, δε θα αλλαξει κατι. Ισα ισα θα χειροτερεψει.

Θυμασαι παλια σε τι παγιδα πεσαμε και ειχαμε πει, δε θα το αφησουμε ετσι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mourouzis2005 είπε

Τι γραφει το εντυπο παραλαβης του τεχνικου? Αυτη ηταν η κατάσταση της καρτας. Βιντεο, φωτο κοκ νομιζω ειναι για προσθετη εξασφαλιση αλλα το πραγματικο εγγραφο ειναι εκεινο και σε εκεινο η καρτα δεν ηταν χτυπημενη

φυσικα δεν γραφει κατι τετοιο!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχει να κάνει με το κατάστημα όλη η φάση , και όχι με τη brand εταιρεία ..εγώ για παράδειγμα είχα αγοράσει από το  multicopter πριν 1,5 χρόνο μια rx 580 .όπου της έκαψα και τα 2 bios γιατί εκανα μεγάλη βλακεία . Επικοινωνίας με την xfx και μου τόνισαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση αν είναι πειραγμένα τα bios και είχα φάει φρίκη . Βέβαια την πήγαινοντας προς το κατάστημα περίμενα να μου πουν και εκεί τη ίδιο , ο άνθρωπος με καθυσηχασε και μου είπε μην αγχώνεσαι , θα τη στείλουμε πίσω και θα μας στείλουν άλλη . Και όντος μετά από ένα μήνα με παίρνουν τηλ και μου λένε να πάω να παραλάβω την καινουρια . Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση το msystem έκανε τη πατάτα του ή κάποιος άλλος και δεν μπαίνει στη διαδικασία να σε βοηθήσει , έστω να στην επισκευάσει βρε αδερφέ και να σου πάρει ένα ποσό ..

Και κάτι άλλο , όταν εχουνε πρόβλημα όπως τώρα με τη gpu θα τσεκάρουμε αν έχει εγγύηση πρώτα , αν δεν έχει σε καμία περίπτωση δεν το πάμε σε τέτοια καταστήματα , αυτοί είναι μόνο για τις πωλήσεις δεν γνωρίζουν τίποτα άλλο εκτός από το πως ανοίγει ένα pc . Θα ψάξουμε να βρούμε τεχνικούς/ ηλεκτρονικούς, να κανεις και τη δουλειά πιο γρήγορα  .. γιατί τώρα φίλε μου και χρόνο πολύ έχασες και δεν βρήκες το δίκιο σου 

Και κάτι τελευταίο :) , επιλέγουμε πάντα gigabyte για σε σχέση με άλλες εταιρείες δίνει 3 χρόνια εγγύηση :D 

  • Like 1
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διάβασα την ιστορία σου και είναι κρίμα να σε αντιμετωπζουν έτσι. Ψάξε να βρεις καταρτισμένο ηλεκτρονικό να δει την κάρτα σου. Συνήθως είναι απλό το πρόβλημα μπορεί να χει καεί κανα πυκνωτάκι ή καμία αντιστασούλα, τα τσιπακια χαλάνε πολύ σπάνια(εκτός και αν την είχες σε τπτ overclocking ή δεν ψυχόταν καλά). Προφανώς για να την στείλει MSI αυτός είχε μαύρα μεσάνυκτα σε ηλεκτρονικά, τεχνικός μόνο για καμια συναρμολόγηση....

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβασα με προσοχή το τοπικ και πραγματικά λυπάμαι για το κατάστημα (που τοσο καιρό δεν είχα ακουσει αρνητικά). Μάλιστα αρκετοί γνωστοι/φιλοι απο επαρχία ψώνιζαν απο κει θεωρώντας σοβαρό. Φυσικα ένα γεγονός δε το κάνει ασόβαρο.

Στην ουσία ομως...εφόσον το πρόβλημα προκλήθηκε απο αυτούς, το ΛΙΓΟΤΕΡΟ που θα έπρεπε να γίνει, ηταν να καλύψουν οι ίδιοι τη ζημια. Ετσι μένει ένα κατάστημα σοβαρό. 

Φυσικά απο την άλλη, μπορεί να βγεί το κατάστημα και να πεί, ο Τζουνιορ εφερε τη κάρτα ετσι και σας κοροϊδεύει. Με δεδομένο οτι αυτό ΔΕΝ έχει γίνει, το κατάστημα ειναι έκθετο.

Και εφόσον έχει ο φιλος δελτίο παραλαβής που ΔΕΝ αναγράφει οπτική ζημια (απ'οτι κατάλαβα) οφείλει να τους κυνηγήσει. Για το γαμώτο πάντα.

Υ.Γ. πάντως ανεξαρτήτως έκβασης, η κάρτα δε νομιζω πως δεν επισκευάζεται σε κάποιον ειδικό. Και 50-100ε να παρει, εινια μια καρτα των 500-600ε...κριμα δεν ειναι να παει στο "κουβά";

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...