Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Έχει γίνει πολλές φορές αυτή η συζήτηση. Το ρεζουμέ ειναι οτι τα λεφτά που γλιτώνεις αγοράζοντας απο σκρουτζομάγαζα και μικρούς εμπόρους τα πληρώνεις σε ρίσκο να μείνεις ακάλυπτος σε περίπτωση που χρειαστείς after sales support.

Δεν θα σας πώ απο που είναι προτιμότερο να αγοράζεις, γιατί ούτε εγώ είμαι σίγουρος και είναι και θέμα τύχης. Απλά σας λέω οτι μου έχει πέσει (ακριβό) λάπτοπ σε πισίνα ξενοδοχείου, τα έφτυσε ασφαλώς, και το πήγα ενα μήνα μετά (νεκρό πάντα) σε γνωστό μεγάλο πολυκατάστημα απο όπου το είχα αγοράσει (και μια βδομάδα μόλις πριν λήξει η εγγύηση 1 έτους), είπα απλα οτι σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά και 8 μέρες μετά αφού επικοινώνησαν με την κατασκευαστρια εταιρία, μου το αντικατέστησαν με ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και μάλιστα με καλύτερα χαρακτηριστικά. 

Ε αυτό δεν πρόκειται να σας το κάνει κανένα e-shop. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

7 λεπτά πριν, fragma είπε

Έχει γίνει πολλές φορές αυτή η συζήτηση. Το ρεζουμέ ειναι οτι τα λεφτά που γλιτώνεις αγοράζοντας απο σκρουτζομάγαζα και μικρούς εμπόρους τα πληρώνεις σε ρίσκο να μείνεις ακάλυπτος σε περίπτωση που χρειαστείς after sales support.

Δεν θα σας πώ απο που είναι προτιμότερο να αγοράζεις, γιατί ούτε εγώ είμαι σίγουρος και είναι και θέμα τύχης. Απλά σας λέω οτι μου έχει πέσει (ακριβό) λάπτοπ σε πισίνα ξενοδοχείου, τα έφτυσε ασφαλώς, και το πήγα ενα μήνα μετά (νεκρό πάντα) σε γνωστό μεγάλο πολυκατάστημα απο όπου το είχα αγοράσει (και μια βδομάδα μόλις πριν λήξει η εγγύηση 1 έτους), είπα απλα οτι σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά και 8 μέρες μετά αφού επικοινώνησαν με την κατασκευαστρια εταιρία, μου το αντικατέστησαν με ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και μάλιστα με καλύτερα χαρακτηριστικά. 

Ε αυτό δεν πρόκειται να σας το κάνει κανένα e-shop. 

Αυτό σχετικό είναι αν το πήγαινες την επομένη μέρα που θα έβγαζε από μέσα χλώριο ξέρεις τι θα έπαιρνες. 

Πάντως καλή η σκέψη αυτή! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

Αυτό σχετικό είναι αν το πήγαινες την επομένη μέρα που θα έβγαζε από μέσα χλώριο ξέρεις τι θα έπαιρνες. 

Πάντως καλή η σκέψη αυτή! 

Όντως. Αλλά δεν το έκανα επίτηδες. Ήμουν σε διακοπές :)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, panoskatos είπε

Έχω αγοράσει κάμποσα πράγματα από το συγκεκριμένο κατάστημα,  μια φορά που χρειάστηκε αλλαγή μια μητρική λόγο προβλήματος που έβγαλε στο σοκετ και φυσικά ήταν εντός εγγύησης μου την άλλαξαν. Άργησαν λίγο γιατί την έστειλαν Κορέα αλλά όλα καλά και είχα από την αρχή συνεχή ενημέρωση. Προσωπικά θα συνεχίσω να αγοράζω από το Msystems. 

Η κάρτα σου δεν κατάλαβα,  ήταν εντός ή εκτός εγγύησης? 

Τέλος πάντων πρόσεχε με την δυσφήμιση, την έχουμε πολύ εύκολη στην Ελλάδα. 

εντος εγγυησης φυσικα, λες να εκανα ολο το θεμα αν ημουνα εκτος? 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, fragma είπε

Δεν θα σας πώ απο που είναι προτιμότερο να αγοράζεις, γιατί ούτε εγώ είμαι σίγουρος και είναι και θέμα τύχης. Απλά σας λέω οτι μου έχει πέσει (ακριβό) λάπτοπ σε πισίνα ξενοδοχείου, τα έφτυσε ασφαλώς, και το πήγα ενα μήνα μετά (νεκρό πάντα) σε γνωστό μεγάλο πολυκατάστημα απο όπου το είχα αγοράσει (και μια βδομάδα μόλις πριν λήξει η εγγύηση 1 έτους), είπα απλα οτι σταμάτησε να δουλεύει ξαφνικά και 8 μέρες μετά αφού επικοινώνησαν με την κατασκευαστρια εταιρία, μου το αντικατέστησαν με ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ και μάλιστα με καλύτερα χαρακτηριστικά. 

Σε αυτό το μόνο που έγινε ήταν ότι ήσουν απλά τυχερός και για κάποιο λόγο το laptop σου μπορεί να μην έφτασε ποτέ στην εταιρία κατασκευής, να καταστράφηκε από κάποια τρίτη αιτία, ΣΕ laptop που το βάφτησες στην πισίνα του ξενοδοχείου, αν γινόταν έλεγχος ΔΕΝ πέρναγε ποτέ για RMA, ΠΟΤΕ όμως δεν υπάρχει κάποιος τόσο άσχετος ακόμη και να το άνοιγε όχι τεχνικός αλλά καφετζής, από εκεί και πέρα ΑΥΤΟ που γράφεις ΔΕΝ είναι κανόνας για να αξιολογήσεις ένα service, και πολύ δε περισσότερο να κομπάζεις ότι"Ε αυτό δεν πρόκειται να σας το κάνει κανένα e-shop"

Και στο caseking να το εστελνες  RMA ΔΕΝ

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Coppermine είπε

Σε αυτό το μόνο που έγινε ήταν ότι ήσουν απλά τυχερός και για κάποιο λόγο το laptop σου μπορεί να μην έφτασε ποτέ στην εταιρία κατασκευής, να καταστράφηκε από κάποια τρίτη αιτία, ΣΕ laptop που το βάφτησες στην πισίνα του ξενοδοχείου, αν γινόταν έλεγχος ΔΕΝ πέρναγε ποτέ για RMA, ΠΟΤΕ όμως δεν υπάρχει κάποιος τόσο άσχετος ακόμη και να το άνοιγε όχι τεχνικός αλλά καφετζής, από εκεί και πέρα ΑΥΤΟ που γράφεις ΔΕΝ είναι κανόνας για να αξιολογήσεις ένα service, και πολύ δε περισσότερο να κομπάζεις ότι"Ε αυτό δεν πρόκειται να σας το κάνει κανένα e-shop"

Και στο caseking να το εστελνες  RMA ΔΕΝ

Ήταν απλά θέμα τύχης μετά από ένα μήνα στέγνωσε μέσα οπότε δεν θα έδωσαν και σημασία οπότε θα υπέθεσαν ότι τα τίναξε η γραφικών /cpu. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 12/12/2019 στις 11:25 ΠΜ, junior-21- είπε

Καλησπέρα, προς γνώση και συμμόρφωση, γιατι αν δεν καεις, δεν μαθαινεις.

Πηγαινω στο εν λόγω κατάστημα μια MSI κάρτα γραφικών, GTX 1080 Gaming X, καθως ξαφνικά δεν έδινε σήμα από καμία έξοδο. Είχα κάνει δοκιμή και σε 2ο Η/Υ.

Αφου ο τεχνικός του καταστήματος ελέχγει σχολαστικά και για κανένα τρίλεπτο την κάρτα, μου την βάζει πίσω στο κουτί της και με ενημερώνει ότι θα ελεχθεί και θα ενημερωθώ.

Αρκετό καιρό μετά, με ενημερώνουν ότι η κάρτα θα πάει στην MSI.Τους ενημερώνω ότι δεν εχω πρόβλημα, καθώς είχα βρει αντικαταστάτη να κάνω την δουλειά μου, μια 1060 6αρα. Κάνα μήνα μετά, με ενημερώνουν ότι η κάρτα είναι εκτός εγγήσης και ότι θα μου προωθούσαν email απο την MSI, μαζι με φωτογραφία του λόγου που απορρίφθηκε. Όταν βλέπω την φώτο (αυτη με το αυτοκόλλητο με το βελάκι), αρχίζω και διαμαρτύρομαι , καθως η κάρτα δεν είχε το συγκεκριμένο σημάδι. Ταυτόχρονα στέλνω και mail στην MSI, καθως φαινόταν στα μάτια μου ως καμένη στο συγκεκριμένο σημείο, και πραγματικά μου φαίνοταν κατι αδυνατο να συμβεί στο συγκεκριμενο σημείο.

Φυσικα άκρη δεν βρήκα. Την προηγούμενη εβδομάδα, ο αδερφός μου με καλει λέγοντας ότι θα πάει στο εν λόγω κατάστημα να αγοράσει μια Asus 2070 Super. Τον προτρέπω φυσικά να μην ψωνίσει από το κατάστημα αλλά η κάρτα ήταν σε προσφορά και δεν του άλλαζα γνώμη. Του στέλνω με φώτο τα παραστατικά να παραλάβει την χαλασμένη 1080, να μου την δώσει.

Όταν πάω σπίτι, την ανοιγώ και παρατηρώ αυτό που βλέπετε στις 2 επόμεμες φώτο. Η κάρτα είναι βέβαιο ότι ή από τα χέρια κάποιου έπεσε ή στάλθηκε εξωτερικό σε κακή συσκευασία και το στράβωμα του μεταλικού ελάσματος, επέφερε την οπτική ζημιά. Πιο πολύ κλίνω στο 2ο, καθώς ο τεχνικός που την παρέλαβε την εξέτασε εκτενώς και δεν είχε κάποια παρατήρηση στο χαρτι.

Το νού σας λοιπόν συμφορουμίτες, γιατι τελικά δεν ξέρω αν πλέον έχει μείνει κάποιο μαγαζί να μας σέβεται.

MSI3.PNG

MSI1.PNG

MSI2.PNG

Φίλε Junior,

Αχ τη μου θύμισες.

Πριν χρόνια στο εν λόγω κατάστημα είχα κοντολογίς την εξής εμπειρία:

Έχω αγοράσει μεταχειρισμένο 2ο χέρι SSD δίσκο 32GB Sandisk οποίος μου τα κλατάρει κάπου λίγο πριν το πέρας της εγγύησης.

Τον πάω λοιπόν με την απόδειξη αγοράς (η οποία γράφει το όνομα του αρχικού αγοραστή) στο μαγαζί και μου λένε πως αναλαμβάνουν να τον στείλουν στα κεντρικά της Sundisk.

Τους επισημαίνω ότι ο δίσκος είναι δικιάς μου κτήσης και να αγνοήσουν το όνομα και το τηλέφωνο που γράφει η απόδειξη. Μου λένε οκ και αποχωρώ.

Περνάει μια βδομάδα και τους ψάχνω. Λένε πως δεν έχουν νέα.

Περνάνε 3-4 βδομάδες και τους ξαναπέρνω πίσω.

Μου λένε ότι ο ιδιοκτήτης ήρθε και το παρέλαβε...

Τραβάω τα μαλλιά μου.

Πήραν τηλ τον τυπά που το χε αρχικά αγοράσει και του παρέδωσαν το δίσκο.

Πάω καπάκι από το μαγαζί, και ευγενέστατα τους εξηγώ εκ νέου ότι κάνανε μεγάλη γκάφα. Μιλάω μέχρι και με τον υπεύθυνο του καταστήματος.

Δεν αναγνωρίζει κανένα λάθος και μάλιστα με ψιλοαντιμετωπίζει σαν απατεώνα, λέγοντάς μου ότι η απόδειξη και η εγγύηση είναι ονομαστική και... που ξέρει αυτός αν ήμουν αρχικά συννενοημένος με τον τύπο που ήρθε και παρέλαβε και ήθελα με αυτόν το τρόπο να τους ξεγελάσω"...

Για να μην το πολυαναλύω - αν και η ιστορία τράβηξε πολύ έκτοτε - δίκιο δεν βρήκα.

Το ΙνΚα μου είπε μάλιστα ότι είναι θέμα συμφωνίας κυριών η ανταλλαγές μέσω site ανταλλαγής προϊόντων, οπότε βράσε ρύζι.

Αυτά.

 

Επεξ/σία από Apati-menos
  • Confused 1
  • Sad 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Apati-menos είπε

Φίλε Junior,

Αχ τη μου θύμισες.

Πριν χρόνια στο εν λόγω κατάστημα είχα κοντολογίς την εξής εμπειρία:

Έχω αγοράσει μεταχειρισμένο 2ο χέρι SSD δίσκο 32GB Sandisk οποίος μου τα κλατάρει κάπου λίγο πριν το πέρας της εγγύησης.

Τον πάω λοιπόν με την απόδειξη αγοράς (η οποία γράφει το όνομα του αρχικού αγοραστή) στο μαγαζί και μου λένε πως αναλαμβάνουν να τον στείλουν στα κεντρικά της Sundisk.

Τους επισημαίνω ότι ο δίσκος είναι δικιάς μου κτήσης και να αγνοήσουν το όνομα και το τηλέφωνο που γράφει η απόδειξη. Μου λένε οκ και αποχωρώ.

Περνάει μια βδομάδα και τους ψάχνω. Λένε πως δεν έχουν νέα.

Περνάνε 3-4 βδομάδες και τους ξαναπέρνω πίσω.

Μου λένε ότι ο ιδιοκτήτης ήρθε και το παρέλαβε...

Τραβάω τα μαλλιά μου.

Πήραν τηλ τον τυπά που το χε αρχικά αγοράσει και του παρέδωσαν το δίσκο.

Πάω καπάκι από το μαγαζί, και ευγενέστατα τους εξηγώ εκ νέου ότι κάνανε μεγάλη γκάφα. Μιλάω μέχρι και με τον υπεύθυνο του καταστήματος.

Δεν αναγνωρίζει κανένα λάθος και μάλιστα με ψιλοαντιμετωπίζει σαν απατεώνα, λέγοντάς μου ότι η απόδειξη και η εγγύηση είναι ονομαστική και... που ξέρει αυτός αν ήμουν αρχικά συννενοημένος με τον τύπο που ήρθε και παρέλαβε και ήθελα με αυτόν το τρόπο να τους ξεγελάσω"...

Για να μην το πολυαναλύω - αν και η ιστορία τράβηξε πολύ έκτοτε - δίκιο δεν βρήκα.

Το ΙνΚα μου είπε μάλιστα ότι είναι θέμα συμφωνίας κυριών η ανταλλαγές μέσω site ανταλλαγής προϊόντων, οπότε βράσε ρύζι.

Αυτά.

Καλά ο άλλος ήταν τόσο απατεώνας; Πήγε και παρέλαβε τον δίσκο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Καλά ο άλλος ήταν τόσο απατεώνας; Πήγε και παρέλαβε τον δίσκο;

Για 50€...

Γιούφτος

Τον έπαιρνα τηλ και έκανε την πάπια.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Coppermine είπε

Σε αυτό το μόνο που έγινε ήταν ότι ήσουν απλά τυχερός και για κάποιο λόγο το laptop σου μπορεί να μην έφτασε ποτέ στην εταιρία κατασκευής, να καταστράφηκε από κάποια τρίτη αιτία, ΣΕ laptop που το βάφτησες στην πισίνα του ξενοδοχείου, αν γινόταν έλεγχος ΔΕΝ πέρναγε ποτέ για RMA, ΠΟΤΕ όμως δεν υπάρχει κάποιος τόσο άσχετος ακόμη και να το άνοιγε όχι τεχνικός αλλά καφετζής, από εκεί και πέρα ΑΥΤΟ που γράφεις ΔΕΝ είναι κανόνας για να αξιολογήσεις ένα service, και πολύ δε περισσότερο να κομπάζεις ότι"Ε αυτό δεν πρόκειται να σας το κάνει κανένα e-shop"

Και στο caseking να το εστελνες  RMA ΔΕΝ

Ναι οκ, στο συγκεκριμένο ήμουν τυχερός γιατί προφανώς ο τυπος στο service θα είχε πολύ δουλειά ή θα βαριόταν να ασχοληθεί και θα έστειλε στην κατασκευάστρια καμια διάγνωση τύπου καμμένη μητρική-cpu, επειδή απλά δεν έκανε startup. Παίζει και να μην το άνοιξε καν. 

Σας λέω όμως οτι ΣΙΓΟΥΡΑ έχετε μεγαλυτερη κάλυψη στα πολυκαταστήματα για πολλούς λόγους. Καταρχήν γιατί έχουν μεγαλύτερη-αμεσότερη προσβασή στις καταστευάστριες εταιρίες που παίρνουν τα recommendations τους πολύ πιο σοβαρά.  Αλλιως φέρεσαι σε κάποιον που αγοράζει 1000 τεμάχια και αλλιως στον μπαρμπα Γιώργο τον εμποράκο που παραγγέλνει ενα κομμάτι αφού το πληρώσει ο πελάτης. Και το κυριότερο, δεν ρισκάρουν την φήμη τους για ενα μικροποσό για αυτούς, οταν η υπαιτιότητα είναι αμφισβητούμενη. Γνωστός μου είχε κυριολεκτικά λιώσει εναν i7 2700Κ απο overclocking και επειδή το PC του το ειχαν συναρμολογήσει στο γνωστό πολυκατάστημα, εβγαλε την AIO υδρόψυξη που είχε προσθέσει για να μην φανεί οτι έκανε κάτι υποπτο, ξαναβίδωσε πάνω την stock ψυκτρα, το πήγε στο service και του αλλαξαν cpu χωρίς καμία χρέωση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, fragma είπε

Ναι οκ, στο συγκεκριμένο ήμουν τυχερός γιατί προφανώς ο τυπος στο service θα είχε πολύ δουλειά ή θα βαριόταν να ασχοληθεί και θα έστειλε στην κατασκευάστρια καμια διάγνωση τύπου καμμένη μητρική-cpu, επειδή απλά δεν έκανε startup. Παίζει και να μην το άνοιξε καν. 

Σας λέω όμως οτι ΣΙΓΟΥΡΑ έχετε μεγαλυτερη κάλυψη στα πολυκαταστήματα για πολλούς λόγους. Καταρχήν γιατί έχουν μεγαλύτερη-αμεσότερη προσβασή στις καταστευάστριες εταιρίες που παίρνουν τα recommendations τους πολύ πιο σοβαρά.  Αλλιως φέρεσαι σε κάποιον που αγοράζει 1000 τεμάχια και αλλιως στον μπαρμπα Γιώργο τον εμποράκο που παραγγέλνει ενα κομμάτι αφού το πληρώσει ο πελάτης. Και το κυριότερο, δεν ρισκάρουν την φήμη τους για ενα μικροποσό για αυτούς, οταν η υπαιτιότητα είναι αμφισβητούμενη. Γνωστός μου είχε κυριολεκτικά λιώσει εναν i7 2700Κ απο overclocking και επειδή το PC του το ειχαν συναρμολογήσει στο γνωστό πολυκατάστημα, εβγαλε την AIO υδρόψυξη που είχε προσθέσει για να μην φανεί οτι έκανε κάτι υποπτο, ξαναβίδωσε πάνω την stock ψυκτρα, το πήγε στο service και του αλλαξαν cpu χωρίς καμία χρέωση. 

Όσο ισχύουν οι εγγυήσεις είτε από φυσικό είτε από σκρουτζ την στιγμή που θα έχεις απόδειξη στέλνεις στην όποια εταιρεία είναι msi, asus, amd κλπ θα βγάλεις άκρη πιο γρήγορα επίσης πολλά μεγάλα καταστήματα που λες δεν είναι official retailers στα περισσότερα μόνο το πλαίσιο είναι το οποίο δίνει και τα redeem codes. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Apati-menos είπε

Τους επισημαίνω ότι ο δίσκος είναι δικιάς μου κτήσης και να αγνοήσουν το όνομα και το τηλέφωνο που γράφει η απόδειξη.

Αλλο τηλεφωνο τους ειχες αφησει?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Αλλο τηλεφωνο τους ειχες αφησει?

Ασφαλώς.

Τους είχα αφήσει τα πλήρη στοιχεία μου και μάλιστα πήρα και αποδεικτικό παραλαβής για αυτό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/12/2019 στις 9:36 ΠΜ, bringmevictims είπε

Έχει να κάνει με το κατάστημα όλη η φάση , και όχι με τη brand εταιρεία ..εγώ για παράδειγμα είχα αγοράσει από το  multicopter πριν 1,5 χρόνο μια rx 580 .όπου της έκαψα και τα 2 bios γιατί εκανα μεγάλη βλακεία . Επικοινωνίας με την xfx και μου τόνισαν ότι δεν ισχύει η εγγύηση αν είναι πειραγμένα τα bios και είχα φάει φρίκη . Βέβαια την πήγαινοντας προς το κατάστημα περίμενα να μου πουν και εκεί τη ίδιο , ο άνθρωπος με καθυσηχασε και μου είπε μην αγχώνεσαι , θα τη στείλουμε πίσω και θα μας στείλουν άλλη . Και όντος μετά από ένα μήνα με παίρνουν τηλ και μου λένε να πάω να παραλάβω την καινουρια . Τώρα στη συγκεκριμένη περίπτωση το msystem έκανε τη πατάτα του ή κάποιος άλλος και δεν μπαίνει στη διαδικασία να σε βοηθήσει , έστω να στην επισκευάσει βρε αδερφέ και να σου πάρει ένα ποσό ..

Και κάτι άλλο , όταν εχουνε πρόβλημα όπως τώρα με τη gpu θα τσεκάρουμε αν έχει εγγύηση πρώτα , αν δεν έχει σε καμία περίπτωση δεν το πάμε σε τέτοια καταστήματα , αυτοί είναι μόνο για τις πωλήσεις δεν γνωρίζουν τίποτα άλλο εκτός από το πως ανοίγει ένα pc . Θα ψάξουμε να βρούμε τεχνικούς/ ηλεκτρονικούς, να κανεις και τη δουλειά πιο γρήγορα  .. γιατί τώρα φίλε μου και χρόνο πολύ έχασες και δεν βρήκες το δίκιο σου 

Και κάτι τελευταίο :) , επιλέγουμε πάντα gigabyte για σε σχέση με άλλες εταιρείες δίνει 3 χρόνια εγγύηση :D 

Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Η GIGABYTE έχει το χειρότερο support. Είναι αργό σε απόκριση και δε ξέρει καλά αγγλικά. Επίσης όλοι δίνουν 3 ετη εγγύηση, η Giga πλέον 4. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, Apati-menos είπε

Ασφαλώς.

Τους είχα αφήσει τα πλήρη στοιχεία μου και μάλιστα πήρα και αποδεικτικό παραλαβής για αυτό.

παντα οταν αγοραζουμε δευτερο χερι σβηνουμε το ονοματεπωνυμο του προηγουμενου απο την αποδειξη και ενημερωνουμε το καταστημα.Στη δικη σου περιπτωση σωστα επραξε το καταστημα και βασει νομου,σκεψου να ηταν 2080ti και το καταστημα να εδινε πιστωτικο στην τιμη αγορας και να ειχε μεταπουληθει η καρτα δυο φορες...ο τελευταιος αγοραστης που θα εκανε το rma να ειχε δωσει 250 ευρω...και να πηγαινε να τσεπωσει 1100,επειδη μου εχει συμβει (ημουν εγω ο αρχικος αγοραστης της καρτας και τσεπωσα εγω τα 1000)

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...