Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Χωρίς να θέλω να διαφημίσω, απο φιλους και γνωστούς (εμένα δε μου έτυχε) το Πλαίσιο ειναι ΠΟΛΥ σοβαρό κατάστημα στο θέμα της εγγύησης. Ναι ειναι το πιο ακριβό απ'ολα, αλλα τουλάχιστο δεν ασχολείσαι οταν σου χαλάσει κατι.

Ενδεικτικα αναφέρω, μόνον 2 σκηνικά φετινά. Υδρόψυξη φιλου, με υπολειπόμενη εγγύηση 2 μηνες. Ετσι απλά του δώσανε μια καινουργια. Οθόνη 24ρα πιστωτικό τιμή αγοράς προ 2 ετίας (ενω θα μπορουσαν να του δωσουν "μια 24αρα" καινουργια με τα μισα χρηματα).

Βεβαια, μπορει καποιος να πει, "εγω εχω 10 σκηνικα που δε ξηγηθηκαν" πηγαίνω πάσο! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 hour ago, kanesaxo said:

Χωρίς να θέλω να διαφημίσω, απο φιλους και γνωστούς (εμένα δε μου έτυχε) το Πλαίσιο ειναι ΠΟΛΥ σοβαρό κατάστημα στο θέμα της εγγύησης. Ναι ειναι το πιο ακριβό απ'ολα, αλλα τουλάχιστο δεν ασχολείσαι οταν σου χαλάσει κατι.

Ενδεικτικα αναφέρω, μόνον 2 σκηνικά φετινά. Υδρόψυξη φιλου, με υπολειπόμενη εγγύηση 2 μηνες. Ετσι απλά του δώσανε μια καινουργια. Οθόνη 24ρα πιστωτικό τιμή αγοράς προ 2 ετίας (ενω θα μπορουσαν να του δωσουν "μια 24αρα" καινουργια με τα μισα χρηματα).

Βεβαια, μπορει καποιος να πει, "εγω εχω 10 σκηνικα που δε ξηγηθηκαν" πηγαίνω πάσο! 

To Πλαίσιο είναι blacklisted επίσης. Επειδή υπάρχει αυτή η εντύπωση γενικά από τον κόσμο (ότι είναι μανούλα στο service), είχα πάρει κι εγώ μια GPU κάποτε σε προσφορά με 2 χρόνια εγγύηση.

Μου χαλάει 1,5 μήνα πριν τελειώσει η εγγύηση (artifacts στο HDMI output). Εκεί που φοβόμουν ότι δεν υπάρχει περίπτωση να την ελέγξουν όπως θα έπρεπε και "δε θα βρουν πρόβλημα", μου έρχεται SMS να πάω από το κατάστημα να διαλέξω άλλη. Είχε καταργηθεί αυτά τα 1,9 χρόνια μετά η συγκεκριμένη.

Πάω λοιπόν, μου λένε έχετε τάδε πιστωτικό, διαλέξτε μια απ το ράφι. Πάω, κοιτάω.... Η καλύτερη που έπαιρνα με το τάδε πιστωτικό ήταν τουλάχιστον 20% χειρότερη σε επιδόσεις (λόγω των ακριβών τιμών τους). Πάω ξανά πίσω, τους λέω μα δεν υπάρχει κάποια τουλάχιστον αντίστοιχων επιδόσεων με αυτή που χάλασε. Μου λέει μα πώς, αυτή που χάλασε έχει 2GB, ενώ με το ποσό που πιστώθηκε παίρνετε 4GB. Λέω ναι, αλλά έχει χειρότερη απόδοση... Φωνάζει έναν πωλητή, του λέει "αυτή (την 4GB) πώς τη βλέπεις σε σχέση με την τάδε? (η δική μου η χαλασμένη)". Ε είναι χειρότερη αυτή λέει ο πωλητής :X Η πρώτη λίγο καλύτερη είναι ετούτη (και δείχνει μία με +60€ από το πιστωτικό). Άναυδος ο τυπάκος στο service δεν ήξερε τι να πει.

Του λέω θέλω ή την ίδια ή μια τουλάχιστον αντίστοιχη. Η επιλογή σας περιορίζεται από αυτά τα χρήματα μου κάνει δε μπορώ να κάνω κάτι...

Τα έφαγα σε αναλώσιμα και βλακείες δεν ξαναέδωσα δεκάρα τσακιστή στο Πλαίσιο, ούτε εγώ ούτε κανένας φίλος μου. :-) Ας τα παίρνουν του πανακρίβου άλλοι για να "αισθάνονται ασφαλείς" από το service του... Μέχρι να τους αποδειχτεί αναξιόπιστο και σε αυτούς.

 

@junior-21- Με ενδιαφέρει η έκβαση με το MSystems γιατί συνεργάζομαι επαγγελματικά μαζί τους και η αλήθεια είναι ότι τους τελευταίους μήνες έχουν πέσει σε αρκετά παραπτώματα, κυρίως διαχειριστικής φύσεως μόνο προς το παρόν ευτυχώς...

Επεξ/σία από GeorgeMan
  • Like 7
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 hours ago, kanesaxo said:

Χωρίς να θέλω να διαφημίσω, απο φιλους και γνωστούς (εμένα δε μου έτυχε) το Πλαίσιο ειναι ΠΟΛΥ σοβαρό κατάστημα στο θέμα της εγγύησης. Ναι ειναι το πιο ακριβό απ'ολα, αλλα τουλάχιστο δεν ασχολείσαι οταν σου χαλάσει κατι.

Ενδεικτικα αναφέρω, μόνον 2 σκηνικά φετινά. Υδρόψυξη φιλου, με υπολειπόμενη εγγύηση 2 μηνες. Ετσι απλά του δώσανε μια καινουργια. Οθόνη 24ρα πιστωτικό τιμή αγοράς προ 2 ετίας (ενω θα μπορουσαν να του δωσουν "μια 24αρα" καινουργια με τα μισα χρηματα).

Βεβαια, μπορει καποιος να πει, "εγω εχω 10 σκηνικα που δε ξηγηθηκαν" πηγαίνω πάσο! 

Συνοπτικά απορρίπτω οτιδήποτε λές για το Πλαίσιο. 

Προχωράμε στην επόμενη γραμμή. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, thetiesthatbind said:

Συνοπτικά απορρίπτω οτιδήποτε λές για το Πλαίσιο.

Προχωράμε στην επόμενη γραμμή. 

Οπως έγραψα, ο καθένας έχει την άποψη του απο προσωπική εμπειρία.

Εμένα μου κάνει εντύπωση, πως στη μια περίπτωση ξηγήθηκαν όπως έπρεπε και στην άλλη όχι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, kanesaxo είπε

Οπως έγραψα, ο καθένας έχει την άποψη του απο προσωπική εμπειρία.

Εμένα μου κάνει εντύπωση, πως στη μια περίπτωση ξηγήθηκαν όπως έπρεπε και στην άλλη όχι.

Τι εννοεις; Τα προβλεπόμενα τήρησαν και γιατί ο φίλος σου δε τα πήρε σε προσφορά. Ας τα έπαιρνε σε προσφορά και θα την ψάχναν την λαδιά να την κάνουν. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Τι εννοεις; Τα προβλεπόμενα τήρησαν και γιατί ο φίλος σου δε τα πήρε σε προσφορά. Ας τα έπαιρνε σε προσφορά και θα την ψάχναν την λαδιά να την κάνουν. 

δε διαβασα με λεπτομέρεια το νήμα σου. Ναι όντως δε τα πήρε σε προσφορά. 

Μαλιστα χαριτολογώντας μου έλεγε, πως η αντλια της υδρόψυξης χαλασε 2 μηνες πριν τη 5ετια...

Επεξ/σία από kanesaxo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kanesaxo είπε

Σε κάθε περίπτωση, κράτα μας ενήμερους...

Εκτός και αν συντρέχει λόγος να μη το κάνεις, που δε το νομιζω. Αλλωστε και το κατάστημα, προφανώς μέσω του τοπικ έχει καταλάβει ποιος είσαι. 

Καλή χρονιά, να έχουμε.

Φυσικα και θα σας κρατω. 

Φυσικα και ηταν ενημεροι, κι ας μην επικοινωνησαν μαζι μου. Δεν θέλω να πω ακομη γιατι περίμενα κατι που δεν ακουσα, αλλα υποσχεθηκα να ξαναπαω αφου πρωτα σκεφτουν κατι συγκεκριμένο που ρώτησα...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 hours ago, thetiesthatbind said:

Συνοπτικά απορρίπτω οτιδήποτε λές για το Πλαίσιο.

Προχωράμε στην επόμενη γραμμή. 

 

Χαλασε σε ενα συμφορουμιτη ενα τροφοδοτικο το οποιο το Πλαισιο δεν εχει πλεον και του προτειναν ή το rmx750(το ακριβοτερο 750ρι που εχουν πλεον) ή επιστροφη χρηματων.

Θα ηταν εαν το τροφοδοτικο ελεγαν οτι το χαλασε αυτος και δεν δεχονταν την επισκευη.

Δεν ξερω για ποιο λογο αρνηθηκαν την αποστολη του τροφοδοτικου. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Fulgore said:

 

Χαλασε σε ενα συμφορουμιτη ενα τροφοδοτικο το οποιο το Πλαισιο δεν εχει πλεον και του προτειναν ή το rmx750(το ακριβοτερο 750ρι που εχουν πλεον) ή επιστροφη χρηματων.

Θα ηταν εαν το τροφοδοτικο ελεγαν οτι το χαλασε αυτος και δεν δεχονταν την επισκευη.

Δεν ξερω για ποιο λογο αρνηθηκαν την αποστολη του τροφοδοτικου. 

Όχι φιλε, το Πλαίσιο ισχυρίστηκε ότι η Corsair το πρότεινε το RMx ή το CXM σαν επιλογές γιατι οι ίδιοι δεν πρότειναν ποτέ αντικατάσταση, είπαν ότι θα του κάνουν το RMA. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 hours ago, Fulgore said:

 

Χαλασε σε ενα συμφορουμιτη ενα τροφοδοτικο το οποιο το Πλαισιο δεν εχει πλεον και του προτειναν ή το rmx750(το ακριβοτερο 750ρι που εχουν πλεον) ή επιστροφη χρηματων.

Θα ηταν εαν το τροφοδοτικο ελεγαν οτι το χαλασε αυτος και δεν δεχονταν την επισκευη.

Δεν ξερω για ποιο λογο αρνηθηκαν την αποστολη του τροφοδοτικου. 

Γενικότερα, η υπερβολική εμπάθεια ή συμπάθεια προς οποιοδήποτε  κατάστημα δεν βοηθάει κανέναν. Ας παίρνουμε ως παράδειγμα τον δημιουργό του νήματος που εκφράζεται με σωστό και μετριοπαθή τρόπο, πάρ´ όλο που δεν του έχουν φερθεί με επαγγελματισμό, όπως όφειλαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Όχι φιλε, το Πλαίσιο ισχυρίστηκε ότι η Corsair το πρότεινε το RMx ή το CXM σαν επιλογές γιατι οι ίδιοι δεν πρότειναν ποτέ αντικατάσταση, είπαν ότι θα του κάνουν το RMA. 

Δεν γινεται στην πραξη αυτο το πραγμα. Αν προτεινεις σε καποιος το ανωτερο και ακριβοτερο RMX,δεν εχει νοημα να αναφερεις και το φθηνοτερο και κατωτερο CX.

Επισης ο συμφορουμιτης αν και μιλησε ο ιδιος με την Corsair,δεν ειδα πουθενα να επιβεβαιωσε ή οχι το ολο σκηνικο,γιατι αν η Corsair του επιβεβαιωνε οτι οι προτασεις ηταν ψευτικες,μπορουσε να κατσει μετα να τους θαψει στο Πλαισιο.

Επειδη εχω ξαναπετυχει τετοιο συμβαν,η λυση ειναι παρα πολυ απλη.

Μιλας ο ιδιος με την εταιρεια(στην περιπτωση μας corsair),σου δινει αυτη το οκ για την αποστολη και μετα πας στο καταστημα και τους παρουσιαζεις ομορφα και ωραια την απαντηση της Corsair.

Και αυτοι στελνουν οι ιδιοι το προιον στην εταιρεια χωρις πολλα πολλα,δεν μπορουν να σου αρνηθουν γιατι αν το κανουν μπορεις μεχρι και δικαστικως να τους πας.

Ειναι απλα τα πραγματα στην χωρα μας απλα θελουν να γνωριζεις καποια ψιλο βασικα πραγματα,πραγμα ευκολο στην γενια του internet :)

4 λεπτά πριν, Fredman είπε

Γενικότερα, η υπερβολική εμπάθεια ή συμπάθεια προς οποιοδήποτε  κατάστημα δεν βοηθάει κανέναν. Ας παίρνουμε ως παράδειγμα τον δημιουργό του νήματος που εκφράζεται με σωστό και μετριοπαθή τρόπο, πάρ´ όλο που δεν του έχουν φερθεί με επαγγελματισμό, όπως όφειλαν. 

Δεν ειναι θεμα συμπαθειας ή οχι.Μιλαμε για την μεγαλυτερη αλυσιδα της χωρας μας σε ειδη υπολογιστων με ενα μεγαλο αριθμο καταστηματων/προσωπικου.

Δεν μπορω να τσουβαλιασω ολα τα υποκαταστηματα του Πλαισιου και ολο το προσωπικο,απο καποιο συμβαν που μπορει να τυχει σε καποιον απο ενα απο αυτα(ειδικα μιας και αλλαζει και συχνα το προσωπικο του).

Για το Msystems δε που εχει λιγοτερα καταστηματα(και αρα πιο συγκεκριμενο προσωπικο)εκει αλλαζει το θεμα .

Αλλα και παλι γενικα εχουν ακουστει πολυ λιγοτερα για το Msystems σε σχεση με αλλα καταστηματα,αρα ισως να επεσε στην περιπτωση.

Εδω αλλοι εχουν φαει ακυρο μεχρι και απο amazon.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

41 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Δεν γινεται στην πραξη αυτο το πραγμα. Αν προτεινεις σε καποιος το ανωτερο και ακριβοτερο RMX,δεν εχει νοημα να αναφερεις και το φθηνοτερο και κατωτερο CX.

Επισης ο συμφορουμιτης αν και μιλησε ο ιδιος με την Corsair,δεν ειδα πουθενα να επιβεβαιωσε ή οχι το ολο σκηνικο,γιατι αν η Corsair του επιβεβαιωνε οτι οι προτασεις ηταν ψευτικες,μπορουσε να κατσει μετα να τους θαψει στο Πλαισιο.

Επειδη εχω ξαναπετυχει τετοιο συμβαν,η λυση ειναι παρα πολυ απλη.

Μιλας ο ιδιος με την εταιρεια(στην περιπτωση μας corsair),σου δινει αυτη το οκ για την αποστολη και μετα πας στο καταστημα και τους παρουσιαζεις ομορφα και ωραια την απαντηση της Corsair.

Και αυτοι στελνουν οι ιδιοι το προιον στην εταιρεια χωρις πολλα πολλα,δεν μπορουν να σου αρνηθουν γιατι αν το κανουν μπορεις μεχρι και δικαστικως να τους πας.

Ειναι απλα τα πραγματα στην χωρα μας απλα θελουν να γνωριζεις καποια ψιλο βασικα πραγματα,πραγμα ευκολο στην γενια του internet :)

Δεν ειναι θεμα συμπαθειας ή οχι.Μιλαμε για την μεγαλυτερη αλυσιδα της χωρας μας σε ειδη υπολογιστων με ενα μεγαλο αριθμο καταστηματων/προσωπικου.

Δεν μπορω να τσουβαλιασω ολα τα υποκαταστηματα του Πλαισιου και ολο το προσωπικο,απο καποιο συμβαν που μπορει να τυχει σε καποιον απο ενα απο αυτα(ειδικα μιας και αλλαζει και συχνα το προσωπικο του).

Για το Msystems δε που εχει λιγοτερα καταστηματα(και αρα πιο συγκεκριμενο προσωπικο)εκει αλλαζει το θεμα .

Αλλα και παλι γενικα εχουν ακουστει πολυ λιγοτερα για το Msystems σε σχεση με αλλα καταστηματα,αρα ισως να επεσε στην περιπτωση.

Εδω αλλοι εχουν φαει ακυρο μεχρι και απο amazon.

Συμφωνώ και τα γνωρίζω, αν πρόσεξες εγώ του είπα παρτο πίσω και ΚΑντο RMA μόνος σου. Το αρχικό του ποστ το διάβασες; 
 

Υπηρχε διαθέσιμο το ΗΧ850i, του πρότειναν αντικατάσταση με CXM. Το RMx λέει το αντιπροτείνει το RMA department της Corsair. Η Corsair ΠΟΤΕ δε θα πρότεινε αυτή την αλλαγή. Διάβασε λίγο καλύτερα και πιο προσεκτικά το πρώτο ποστ αν δε το έχεις κάνει ήδη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Μην γράφετε τέτοιους χαρακτηρισμούς, γιατί αν κινηθεί νομικά το Χ κατάστημα θα έχετε τραβήγματα. Έχει συμβεί παλιότερα με μέλος και κλαιγόταν.

  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Fulgore

Όταν το ανέφερα στην Corsair δεν ασχολήθηκε καθόλου με το συγκεκριμένο κατάστημα και απλά μου είπε πάρτο τους και στείλτο σε εμάς για RMA.

Όπως είπα και στο topic μου εάν τύχαινε σε κάποιον που δεν ήξερε θα έδινε hx750i και θα έφευγε με cx750m.Εαν το θεωρείς αυτό σωστή αντιμετώπιση τότε δεν έχω κάτι άλλο να πω.

Όσο για το κατάστημα σε αυτό topic δεν είχα ποτέ πρόβλημα σε θέματα RMA σε ηχεία/aio/monitors/modems που μου ειχαν τύχει.

Ανέστη ελπίζω να βγάλεις άκρη φίλε! Περιμένουμε ενημέρωση!

 

 

Επεξ/σία από andrewk4ever
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...