Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 ώρες πριν, ThReSh είπε

Μην γράφεται τέτοιους χαρακτηρισμούς, γιατί αν κινηθεί νομικά το Χ κατάστημα θα έχετε τραβήγματα. Έχει συμβεί παλιότερα με μέλος και κλαιγόταν.

αγορινα, δεν νομιζω να λες για μενα 😕

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
2 hours ago, junior-21- said:

αγορινα, δεν νομιζω να λες για μενα 😕

Όχι ασφαλώς, για το άλλο κατάστημα που αναφέρθηκε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Υπηρχε διαθέσιμο το ΗΧ850i, του πρότειναν αντικατάσταση με CXM.  Η Corsair ΠΟΤΕ δε θα πρότεινε αυτή την αλλαγή. Διάβασε λίγο καλύτερα και πιο προσεκτικά το πρώτο ποστ αν δε το έχεις κάνει ήδη. 

Παμε παλι,δεν του προτειναν μονο το CX,του εδωσαν και καποιες αλλες επιλογες(το CX μπορει να του το προτειναν γιατι μονο αυτο ειχαν σε 750ρι στο εκει καταστημα την παρουσα στιγμη,δεν ημασταν μπροστα για να ξερουμε το γιατι).

Περαν τουτου λογικο η Corsair να μην προτεινε κατι τετοιο γιατι αυτη εχει στην διαθεση της ολα τα τροφοδοτικα προς αντικατασταση. Το Πλαισιο παλι ξεστοκαρε το εν λογω τροφοδοτικο(ισως απο επιστροφη ή refubrished δεν ξερω)και δεν το ξαναφερνει πλεον.

9 ώρες πριν, andrewk4ever είπε

Όπως είπα και στο topic μου εάν τύχαινε σε κάποιον που δεν ήξερε θα έδινε hx750i και θα έφευγε με cx750m.Εαν το θεωρείς αυτό σωστή αντιμετώπιση τότε δεν έχω κάτι άλλο να πω.

Αν ηταν τοσο ασχετος με την τεχνολογια για να δεχοταν κατι τετοιο,τοτε ηταν αξιος της μοιρας του και θα την πατησει και σε αλλα rma στην ζωη του και οχι μονο. Ασε που ας μην κοροιδευομαστε μεταξυ μας,το εν λογω HX ετρεξαν να το παρουν κυριως οσοι γνωριζαν ποια ειναι η πραγματικη του αξια,γιαυτο και εγινε out of stock σε μερικα λεπτα.

Οπως εγραψα πιο πισω,σε αντιθεση με το Msystems το Πλαισιο εχει ποσα υποκαταστηματα και πολυ μεγαλυτερο προσωπικο που αλλαζει δυστηχως και συχνα.

Δεν γινεται να τσουβαλιαζουμε τους παντες απο ενα περιστατικο που ετυχε σε καποιον,και απο την στιγμη που προσφερθηκε και η επιλογη της επιστροφης χρηματων/πιστωτικου στο ποσο αγορας(ασχετως αν συμφερε ή οχι),δεν γινεται να μιλαμε για απατεωνες.

 

Επεξ/σία από Fulgore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, kanesaxo είπε

Ενδεικτικα αναφέρω, μόνον 2 σκηνικά φετινά. Υδρόψυξη φιλου, με υπολειπόμενη εγγύηση 2 μηνες. Ετσι απλά του δώσανε μια καινουργια. Οθόνη 24ρα πιστωτικό τιμή αγοράς προ 2 ετίας (ενω θα μπορουσαν να του δωσουν "μια 24αρα" καινουργια με τα μισα χρηματα).

Γράφεις ανοησίες τουλάχιστον, εαν είναι εν ήδη ασχετοσύνης μπορείς τουλάχιστον να διαβάσεις ποια είναι τα διακαιώματα σου ως καταναλωτής πριν ποστάρεις την επική φράση "θα μπορουσαν να του δωσουν "μια 24αρα" καινουργια με τα μισα χρηματα" το πιστωτικό είναι παράνομο ΑΛΛΑ εαν συμφωνήσει ο πελάτης και τον εξυπηρετεί τότε ΑΥΤΟ βγαίνει στο ύψος των χρημάτων που πληρώθηκε στο ταμείο, ΔΕΝ υπάρχει ΘΑ μπορούσαν, ΥΠΑΡΧΕΙ μόνο το αυτονόητο που είναι αυτό που προβλέπει ο νόμος και όποιος προσπαθεί με τεχνάσματα να τον αποφύγει τότε παρανομεί και καταφεύγουμε σε νόμιμα μέσα να βρούμε το δίκιο μας, επομένως το AYTONOHTO που είναι αυτό που προβλέπει ο ΝΟΜΟΣ δεν είναι ΧΑΡΗ ΑΛΛΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ απλά

22 ώρες πριν, GeorgeMan είπε

Τα έφαγα σε αναλώσιμα και βλακείες δεν ξαναέδωσα δεκάρα τσακιστή στο Πλαίσιο, ούτε εγώ ούτε κανένας φίλος μου. :-) Ας τα παίρνουν του πανακρίβου άλλοι για να "αισθάνονται ασφαλείς" από το service το

Μεγάλο λάθος που δέχθηκες πιστωτικό, αφού δεν μπορούσαν να σε εξυπηρετήσουν αντικαθιστώντας σου την κάρτα με καινούρια ίδιας δυναμικότητας τότε έπρεπε να απαιτήσεις πίσω τα χρήματα σου προφανώς το ποσό που πλήρωσες στο ταμείο και εφ' όσον δεν το δεχόντουσαν ΙΝΚΑ με εγγραφή καταγγελία και στην συνέχεια ας τρέχουν αυτοί, αν κινηθείς δε νομικά ζητάς ότι θές και για την ταλαιπωρία σου, κακώς και το δέχτηκες

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιστωτικο αυτο καθαυτο δεν ειναι παρανομο. Επιστροφη χρηματων ειναι ουτως ή αλλως αν θελει να αγορασει κατι αλλο απο το ιδιο καταστημα.

Η επιβολη πιστωτικου με το ζορι(κοινως οταν αρνουνται επιστροφη χρηματων)ειναι παρανομη.

Οπως και να εχει για να μην ξεφευγουμε απο το θεμα που αφορα συγκεκριμενα το Msystems,ας περιμενουμε να δουμε τι απαντηση θα παρει ο συμφορουμιτης που ανοιξε το θεμα,μιας και η περιπτωση του ειναι διαφορετικη απο του Πλαισιου.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα για αυτό μιλάτε ωρεεε παλικάρια? Αν είναι να λέμε παρανομία την πράξη με το πιστωτικό υπόλοιπο σε κάποιο κατάστημα τύφλα να έχουν ο παράνομος εκτελωνισμός από ευρωπαϊκή χώρα σε ευρωπαϊκή δηλαδή μεταχειρισμενα αυτοκίνητα από Γερμανία σε Ελλάδα,τέλος πάντων καλή χρονιά και ξεκολλάτε κάθε πελάτης είναι διαφορετικός και διαφορετική συμπεριφορά θα δεχτεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παράνομο είναι να σου επιβάλλουν το πιστωτικό με την έννοια "δε μπορούμε να σας δώσουμε χρήματα, αλλά πιστωτικό να πάρετε ότι θέλετε" και επίσης αυτό 

2 λεπτά πριν, LIGHT1NG είπε

κάθε πελάτης είναι διαφορετικός και διαφορετική συμπεριφορά θα δεχτεί. 

είναι οτι να ναι και προφανώς δική σου άποψη που στηρίζεται πουθένα...ευτυχώς όμως υπάρχει ο νόμος και για αυτούς που δεν καταλαβαίνουν και για αυτούς που κάνουν πως δεν καταλαβαίνουν

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
25 minutes ago, Coppermine said:

Μεγάλο λάθος που δέχθηκες πιστωτικό, αφού δεν μπορούσαν να σε εξυπηρετήσουν αντικαθιστώντας σου την κάρτα με καινούρια ίδιας δυναμικότητας τότε έπρεπε να απαιτήσεις πίσω τα χρήματα σου προφανώς το ποσό που πλήρωσες στο ταμείο και εφ' όσον δεν το δεχόντουσαν ΙΝΚΑ με εγγραφή καταγγελία και στην συνέχεια ας τρέχουν αυτοί, αν κινηθείς δε νομικά ζητάς ότι θές και για την ταλαιπωρία σου, κακώς και το δέχτηκες

Για την ακρίβεια μου έδωσαν άλλη επιλογή, να στείλουν (?) την κάρτα για επισκευή με αναμονή δίμηνο+ χωρίς αντικατάσταση. Αυτό κι αν ήταν απαράδεκτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, Coppermine είπε

Γράφεις ανοησίες τουλάχιστον, εαν είναι εν ήδη ασχετοσύνης μπορείς τουλάχιστον να διαβάσεις ποια είναι τα διακαιώματα σου ως καταναλωτής πριν ποστάρεις την επική φράση "θα μπορουσαν να του δωσουν "μια 24αρα" καινουργια με τα μισα χρηματα" το πιστωτικό είναι παράνομο ΑΛΛΑ εαν συμφωνήσει ο πελάτης και τον εξυπηρετεί τότε ΑΥΤΟ βγαίνει στο ύψος των χρημάτων που πληρώθηκε στο ταμείο, ΔΕΝ υπάρχει ΘΑ μπορούσαν, ΥΠΑΡΧΕΙ μόνο το αυτονόητο που είναι αυτό που προβλέπει ο νόμος και όποιος προσπαθεί με τεχνάσματα να τον αποφύγει τότε παρανομεί και καταφεύγουμε σε νόμιμα μέσα να βρούμε το δίκιο μας, επομένως το AYTONOHTO που είναι αυτό που προβλέπει ο ΝΟΜΟΣ δεν είναι ΧΑΡΗ ΑΛΛΑ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ απλά

 

Σωστα τα γραφεις αλλα τα μαγαζακια εδω στο ελλαντα δεν σεβονται κανεναν ευρωπαικο κανονισμό, εγω περιμενω τον συνηγορο του καταναλωτη μπας και παρω τα λεφτα μου πισω απο το Techstores.  

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, Fulgore είπε

Το πιστωτικο αυτο καθαυτο δεν ειναι παρανομο. Επιστροφη χρηματων ειναι ουτως ή αλλως αν θελει να αγορασει κατι αλλο απο το ιδιο καταστημα.

Η επιβολη πιστωτικου με το ζορι(κοινως οταν αρνουνται επιστροφη χρηματων)ειναι παρανομη.

Οπως και να εχει για να μην ξεφευγουμε απο το θεμα που αφορα συγκεκριμενα το Msystems,ας περιμενουμε να δουμε τι απαντηση θα παρει ο συμφορουμιτης που ανοιξε το θεμα,μιας και η περιπτωση του ειναι διαφορετικη απο του Πλαισιου.

Συνεπώς για κάθε πιστωτικό που μου δίνει το Public για ακουστικά (πχ) που τους πάω, εγώ μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ανταυτου και να αρνηθώ το πιστωτικό ; 

Επεξ/σία από thetiesthatbind
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως αν και δεν αγοράζω τίποτε σχεδόν από εδώ, όσες φορές έμπλεξα έτσι και το κυνήγησα άκρη βγήκε, στο INKA μόλις πέσει τηλέφωνο το θέμα "τακτοποιείται" χωρίς πολλά πολλά, απλά κάνουν την "απατεωνιά" σε 10 αν τσιμπήσουν οι 6 το κέρδος βγήκε, γιατι οι περισσότεροι ούτε τα δικαιώματα τους γνωρίζουν αλλά σκέφτονται "που να μπλέκω τώρα"

Το πιο αστείο που θυμάμαι ήταν ένας ηλικιωμένος σε κατάστημα εταιρίας τηλεφωνίας να φοβάται ότι αν δεν πληρώσει πέναλτι αποχώρησης ύψους 80€ ότι θα χάσει το σπίτι του και ο ιδιοκτήτης γιατί franchise είναι χαμογελώντας να προσπαθεί να τον διώξει αλλά ο παππούς εκεί τα δικά του, ε βάλε κάποιον οποιονδήποτε ζει έτσι μέσα στο φόβο, αν του πουν κάτι θα το κάνει δεχτεί πάλι από φόβο και λογική ασε που να μπλέκω τώρα..... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, thetiesthatbind είπε

Συνεπώς για κάθε πιστωτικό που μου δίνει το Public για ακουστικά (πχ) που τους πάω, εγώ μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ανταυτου και να αρνηθώ το πιστωτικό ; 

Προφανως.

Ο λογος που η επιβολη πιστωτικου με το ζορι θεωρειται παρανομη ειναι γιατι εσυ προτιμησες τον πωλητη για το συγκεκριμενο προιον,αρα δεν εχει νοημα να σε αναγκασει με το ζορι να αγορασεις κατι αλλο.

Μπορει βεβαια να στο παρουσιασει σαν προταση μιας και το συμφερει και τον ιδιο να ξανααγορασεις απο αυτον,αλλα δεν μπορει να στο επιβαλει με το ζορι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά και το πιστωτικό το θεωρώ σωστή αντιμετώπιση προς τον πελάτη. Μου είχε χαλάσει ένα λαπτοπ από το eshop μερικούς μήνες πριν λήξει η εγγύηση και με το πιστωτικό πήρα καινούργιο καλύτερων χαρακτηριστικών με 2 χρόνια εγγύηση. Ναι, τυπικά μπορούσα να ζητήσω πίσω τα χρήματα αλλά από την στιγμή που δεν προσπάθησαν να βρουν δικαιολογίες ή να με ταλαιπωρήσουν πχ ότι έφταιξα σε κάτι εγώ που χάλασε το λαπτοπ όπως κάνουν πολλοί για να αποφύγουν να επισκευάσουν/αντικαταστήσουν την συσκευή, δεν νομίζω ότι είχα λόγο να μην είμαι συνεργάσιμος σε μια λογική πρόταση επανόρθωσης. 

Επεξ/σία από patclo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, patclo είπε

Προσωπικά και το πιστωτικό το θεωρώ σωστή αντιμετώπιση προς τον πελάτη. Μου είχε χαλάσει ένα λαπτοπ από το eshop μερικούς μήνες πριν λήξει η εγγύηση και με το πιστωτικό πήρα καινούργιο καλύτερων χαρακτηριστικών με 2 χρόνια εγγύηση. Ναι, τυπικά μπορούσα να ζητήσω πίσω τα χρήματα αλλά από την στιγμή που δεν προσπάθησαν να βρουν δικαιολογίες ή να με ταλαιπωρήσουν πχ ότι έφταιξα σε κάτι εγώ που χάλασε το λαπτοπ όπως κάνουν πολλοί για να αποφύγουν να επισκευάσουν/αντικαταστήσουν την συσκευή, δεν νομίζω ότι είχα λόγο να μην είμαι συνεργάσιμος σε μια λογική πρόταση επανόρθωσης. 

Αν το καταστημα που σου εδινε πιστωτικο δεν ειχε τπτ που σε ενδιαφερει γτ να υποχρεωθεις να παρεις κατι που δεν το θες ομως?

1 ώρα πριν, thetiesthatbind είπε

Συνεπώς για κάθε πιστωτικό που μου δίνει το Public για ακουστικά (πχ) που τους πάω, εγώ μπορώ να ζητήσω επιστροφή χρημάτων ανταυτου και να αρνηθώ το πιστωτικό ; 

Δεν εινα παω κατι πισω και παιρνω τα λεφτα μου. Το προιον θα πρεπει να ειναι εντος δυο ετων απο την αγορα του και να μην μπορει να επιδιορθωθει η αντικατασταθει ωστε να δικαιούσαι υπαναχώρηση συμβασης. Επισης αν θυμαμαι καλα λεει οτι αν ο χρονος επιδιορθωσης η αντικαταστασης ειναι πολυ μεγαλος επισης αν θελεις ζητας υπαναχωρηση συμβασης. Το πιστωτικο παντως νομικα δεν υφίσταται.

Επεξ/σία από akoinonitos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το Msystems φετος το καλοκαιρι μου εδωσε πιστωτικο για καρτα γραφικων ολο το ποσο στον λογαριασμο. Δεν με υποχρεωσε να αγορασω παλι απο το καταστημα τους. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...