Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδη το αλλο θεμα κλειδωθηκε και ειστε το μονο site που βρισκω καποιους που να εχουν ασχοληθει, ανοιγω ξανα το θεμα.

Αγορασα πριν τη black friday απο το συγκεκριμενο καταστημα ενα tablet σε πολυ καλη τιμη.

Εκανα τραπεζικη καταθεση και περιμενα τις 15 εργασιμες μερες που μου ειχαν πει.

 

Σημερα τους πηρα πολλα τηλεφωνα και ή εδειχνε οτι μιλαει ή οτι δεν το σηκωνουν.

Πριν 3 ημερες τους ειχα στειλει ενα email πως αν δεν στειλουν το ταμπλετ μεχρι σημερα θελω να ακυρωσουν την αγορα.

 

Απο οτι βλεπω ομως ουτε φωνη ουτε ακροαση. Επειδη φοβαμαι οτι μου εφαγαν τα χρηματα, υπαρχει καποιος αλλος που να ξερει τι να κανουμε;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Στείλε τους email λέγοντας πως σε 2 μερες εαν δεν απαντήσουν θα κάνεις καταγγελία στο ΕΕΤΤ.
Κ εαν δεν απαντήσουν μετά απο 2 μέρες κάνε καταγγελία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα στο skroutz πλέον δεν υπάρχει, δεν ξερω άμα ήταν και στο Bestprice, που και εκεί δεν φαίνεται κάτι.

Οι τιμές στο iphone 7 32gb που έχουν στην αρχική είναι ένα 20€ κάτω από αυτές των μαγαζιών πάνω που ανάφερα + ότι ακόμα διαφημίζουνε Black Friday.

Ελπίζω να μην είναι μαγαζί απάτη και να ψάχνεσαι εσύ και όσοι παρήγγειλαν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ταμπλετ το παρηγγειλα 70 ευρω λιγοτερα απο τον πιο φθηνο. Ο σκρουτζ μου ειπε οτι διεκοψαν την συνεργασια μεταξυ τους λογω παραπονων και να απευθυνθω στην τραπεζα για αμφισβητηση συναλλαγης και να μιλησω με το 1520 (γραμμη καταναλωτη)....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και εγώ βρίσκομαι στην ίδια θέση με εσάς αφού έκανα αγορά και ακόμα τους ψάχνω. Σήμερα πήγα στο κατάστημα και ήταν κλειστό και δεν υπήρχε κανείς. Έκανα καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή και αμφισβήτηση συναλαγής στην Εθνική Τράπεζα. Δεν ξέρω που θα καταλήξει όλο αυτό και αν θα πάρω τα χρήματα μου πίσω, απλά σκέφτηκα να κάνω ότι μπορώ.

Επεξ/σία από dekol24
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επικοινωνήστε και με σκρουτζ. Μαζεύουν τις περιπτώσεις για να πιεσουν όσο γίνεται. Κρίμα να πέφτουμε θύμα απάτης από Ελληνικά μαγαζιά.. 

Μαγαζί φυσικό υπάρχει; και απλά ήταν κλειστό; η εθνική τι είπε; είμαι τόσο απογοητευμένος που δε θέλω να ξανά παραγγείλω τίποτα online.. 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, Valdazzar είπε

Επικοινωνήστε και με σκρουτζ. Μαζεύουν τις περιπτώσεις για να πιεσουν όσο γίνεται. Κρίμα να πέφτουμε θύμα απάτης από Ελληνικά μαγαζιά.. 

Μαγαζί φυσικό υπάρχει; και απλά ήταν κλειστό; η εθνική τι είπε; είμαι τόσο απογοητευμένος που δε θέλω να ξανά παραγγείλω τίποτα online.. 

Μαγαζί φυσικό υπάρχει αλλά σήμερα ήταν κλειστό (δεν ξέρω για προηγούμενες μέρες). Η εθνική τράπεζα είπε ότι θα προωθήσει την επιστολή μου στο αρμόδιο τμήμα και θα λάβω απάντηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, μια από τα ίδια και εδώ. Εχτές το πρωί μίλησα με το skroutz, με βοήθησαν πολύ, όταν τους είπα τι έγινε, τους διέγραψαν από την λίστα με καταστήματα που συνεργάζονται. Από ότι φαίνεται απάτη ήταν και σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως δεν παίρνεις πίσω τα χρήματα σου. Από όσο έψαξα, υπάρχουν 2 σκέλη:

 Α. το ποινικό κομμάτι που ασχολείται με τον ιδιοκτήτη και την ποινή που θα του επιβληθεί ΕΑΝ πιαστεί, ΟΤΑΝ γίνει το δικαστήριο και ΕΑΝ καταδικαστεί.

Β. Το αστικό σκέλος, το οποίο ασχολείται με όλους όσους εξαπατήθηκαν και με το ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ να πάρουμε πίσω τα χρήματα μας, φαντάζομαι ότι ΕΑΝ έχει ακόμα τα χρήματα που μας οφείλει,  δεν θα τα κρατήσει στον λογαριασμό από τον οποίο το δικαστήριο θα αποφανθεί ότι πρέπει να μας τα επιστρέψει, αλλιώς ποιο είναι το νόημα για να κάνει κανείς   κάτι τέτοιο αρχικά. Δεν έχω γνώση πάνω στο θέμα, απλά κάνω εικασίες. 

Τι να πω, μακάρι να μας γυρίσει πίσω τα χρήματα και ας μην συμβεί τίποτα κακό στον άνθρωπο.  
22 Νοεμβρίου έκανα την αγορά, από χθες (Πέμπτη 12/12)  που κατάλαβα τι παίζει έχω τρελαθεί. 
Για το Α. Σκέλος, νομίζω ότι θα πρέπει να απευθυνθούμε στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και από εκεί, θα μας κατευθύνουν

 Για το Β. σκέλος, που προσωπικά με αφορά περισσότερο, πρέπει να απευθυνθούμε στην γενική γραμμάτια καταναλωτή και στον συνήγορο του πολίτη. 
 

υγ. Δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ αισιόδοξος αλλά ας ελπίσουμε ότι ΚΑΠΟΙΑ στιγμή θα πάρουμε πίσω τα χρήματα μας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγω μια απο τα ιδια

Παραγγελια και πληρωμη μεσω πιστωτικης. Με την τραπεζα που μηλισα μου ειπαν να συμπληρωσω αιτηση αμφισβητησησς συναλαγγησς...

Να ρωτησω τον κυριο που πειγε απο εκει? Το μαγαζι ειχε εμπορευμα μεσα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, Isildil είπε

Καλησπέρα, μια από τα ίδια και εδώ. Εχτές το πρωί μίλησα με το skroutz, με βοήθησαν πολύ, όταν τους είπα τι έγινε, τους διέγραψαν από την λίστα με καταστήματα που συνεργάζονται. Από ότι φαίνεται απάτη ήταν και σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως δεν παίρνεις πίσω τα χρήματα σου. Από όσο έψαξα, υπάρχουν 2 σκέλη:

 Α. το ποινικό κομμάτι που ασχολείται με τον ιδιοκτήτη και την ποινή που θα του επιβληθεί ΕΑΝ πιαστεί, ΟΤΑΝ γίνει το δικαστήριο και ΕΑΝ καταδικαστεί.

Β. Το αστικό σκέλος, το οποίο ασχολείται με όλους όσους εξαπατήθηκαν και με το ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ να πάρουμε πίσω τα χρήματα μας, φαντάζομαι ότι ΕΑΝ έχει ακόμα τα χρήματα που μας οφείλει,  δεν θα τα κρατήσει στον λογαριασμό από τον οποίο το δικαστήριο θα αποφανθεί ότι πρέπει να μας τα επιστρέψει, αλλιώς ποιο είναι το νόημα για να κάνει κανείς   κάτι τέτοιο αρχικά. Δεν έχω γνώση πάνω στο θέμα, απλά κάνω εικασίες. 

Τι να πω, μακάρι να μας γυρίσει πίσω τα χρήματα και ας μην συμβεί τίποτα κακό στον άνθρωπο.  
22 Νοεμβρίου έκανα την αγορά, από χθες (Πέμπτη 12/12)  που κατάλαβα τι παίζει έχω τρελαθεί. 
Για το Α. Σκέλος, νομίζω ότι θα πρέπει να απευθυνθούμε στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος και από εκεί, θα μας κατευθύνουν

 Για το Β. σκέλος, που προσωπικά με αφορά περισσότερο, πρέπει να απευθυνθούμε στην γενική γραμμάτια καταναλωτή και στον συνήγορο του πολίτη. 
 

υγ. Δεν είμαι ΚΑΘΟΛΟΥ αισιόδοξος αλλά ας ελπίσουμε ότι ΚΑΠΟΙΑ στιγμή θα πάρουμε πίσω τα χρήματα μας. 

Επικοινώνησα με τη Δίωξη Ηλεκτρονικού εγκλήματος και μου είπαν ότι θα πρέπει να κάνω μήνυση σε αστυνομικό τμήμα (χωρίς κάποια επιβάρυνση), μετά θα κινητοποιηθεί ο εισαγελέας και έπειτα θα έρθει η υπόθεση στα χέρια τους. Εγώ θα ακολουθήσω τη διαδιακασία που μου είπαν αφού δεν έχω να χάσω κάτι. Σε όλες τις υπηρεσίες που έχω απευθυνθεί (τράπεζα,Διεύθυνση Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος, Γραμματεία Συνηγόρου του Καταναλωτή) χρειάζονται όλα τα απαραίτητα στοιχεία (έγγραφο που πιστοποιεί την αγορά προιόντος, απόδειξη κατάθεσης χρημάτων ακόμη και email που έχουν σταλεί καλό είναι) να προσκομισθούν.

5 λεπτά πριν, manolo1808 είπε

Και εγω μια απο τα ιδια

Παραγγελια και πληρωμη μεσω πιστωτικης. Με την τραπεζα που μηλισα μου ειπαν να συμπληρωσω αιτηση αμφισβητησησς συναλαγγησς...

Να ρωτησω τον κυριο που πειγε απο εκει? Το μαγαζι ειχε εμπορευμα μεσα?

Η αλήθεα είναι ότι δεν παρατήρησα μέσα στη σύγχυση μου. Απλά είδα ότι ήταν κλειστό και έφυγα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 Επίσης, αμφισβήτηση συναλλαγής μπορεί να κάνει μόνο, όποιος έχει κάνει πληρωμή μέσω κάρτας. Όσοι έχουν κάνει έμβασμα, δηλαδή κατάθεση στο λογαριασμό του, μπορούν απλά να κάνουν ένα αίτημα για να ζητήσουν πίσω τα χρήματα, με πιο απλά λόγια,  αυτός θα πρέπει να συμφωνήσει, δεν του τα κρατάει η τράπεζα, δεν ξέρω πόσες πιθανότητες θεωρείτε πως έχετε... συζητάμε για τον άνθρωπο που πιθανότητα μας εξαπάτησε για να μας ΠΑΡΕΙ όλα αυτά τα χρήματα, εντωμεταξύ έχει και χρέωση αυτό. Για την πληρωμή με κάρτα δεν γνωρίζω τι γίνεται, ήμουν από τους βλάκες που έκανε τραπεζική κατάθεση. 

Επεξ/σία από Isildil
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ έκανα αγορά από το A-mobiles στις 25/11/2019 (Πληρώθηκε με κάρτα) και μου είχαν πει το κλασσικό 4-15 εργάσιμες. Τελευταία επικοινωνία με το μαγαζί ήταν την Τρίτη 10/12/2019 και μου είπαν θα έρθει αυτή την εβδομάδα. Σήμερα έχουμε Παρασκευή και όλη μέρα δεν σηκώνουν κανένα τηλέφωνο, ούτε κινητά από το πρωί. Επικοινώνισα με το skroutz και μου είπαν ακριβώς το ίδιο και ότι μάλλον θα πρέπει να προβούμε σε αυτές τις ενέργειες που ανεφέρετε εσείς πιο πάνω.

1. Επειδή δεν γνωρίζω ακριβώς τι πρέπει να κάνουμε, το έγγραφο που πιστοποιεί την αγορά προιόντος που το βρίσκουμε?

2. Για να κάνω Αμφισβήτηση συναλαγής (Πληρώθηκε με κάρτα) πρέπει να επικοινωνίσω με την τράπεζα και να κάνω κάποια έγγραφα?

3. Πως ακριβώς κάνουμε καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή? (http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/)

Αν η μήνυση σε αστυνομικό τμήμα είναι χωρίς κάποια επιβάρυνση μάλλον θα το κάνω και εγώ.

Μακάρι να πάρουμε τα χρήματα πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σας, δεν ξέρω και γω τι έχει γίνει. Είχα παραγγείλει κανονικά περιμένοντας να ελένξουν τα στοιχεία μου για τιμολογιο. Από εκεί και πέρα στο διάστημα αυτό όσες φορες μίλησα με την κοπέλα στο τηλέφωνο αρχικά το σήκωνε πάντα, ούτε να καλέσω δυο και τρεις φορές ούτε τίποτα. Και εντελώς τυχαία πάτησα στο ιντερνετ για να μπω στο site τους μέσω του google και ήρθε στην αντίληψη μου αυτό το topic και έχω τρελαθει και διαβάζοντας όλα αυτά έχω τρελαθει και από το μεσημέρι και εγώ σήμερα άρχισα να κανω κλήσεις όπως όλοι σας φαντάζομαι και δεν το πιάνει κανεις, ήμουν τόσο ήσυχος για την παραγγελία μου και ότι οκά πήγαιναν ομαλά, γιατί όντως είχα κανονική επικοινωνία μαζί τους και άμεση τοσες μερες εκτός σήμερα. Στο μεταξύ πάντα κοιτάω αν έχουν αξιολογήσεις και να δω αν είναι «έμπιστο» το κατάστημα και είχαν 30 περίπου αξιολογήσεις στο Skroutz και όλες διαφορετικές αλλά ίσως ήταν και αυτές φτιαχτές. Αυτό που θα ήθελα και γω να ρωτήσω είναι ο κύριος που πήγε στο κατάστημα αν είναι καπου κοντά να κοιτάξει ξανά αν όντως υπάρχει εμπόρευμα μέσα ή κάτι το οποίο είτε να μας καθυσηχασει είτε ότι είναι 100% απάτη γιατί πραγματικά δεν ξέρω τι μπορεί να γίνει σε αυτήν την περίπτωση.

Επεξ/σία από Panagiwths_v
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...