Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, dancer είπε

οι φωτογραφιες σε λιγο θα ειναι απο αποσταση 1 χλμ αχαχαχαχ, 100 σελιδες και κοροιδευομαστε μεταξυ μας.

Οι φωτογραφίες δεν περνάνε πλέον. Μόνο unboxing με ελάχιστη ανάλυση 4Κ/60 & hands-on με παρουσίαση της συσκευής για τουλάχιστον 5λεπτά. Οτιδήποτε λιγότερο θεωρείται ύποπτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

57 λεπτά πριν, unameit είπε

Τελικα, κανενα παλιο ιστορικο μελος της κοινοτητας εχει παραλαβει ?

H μονο οι  υποπτοι "νεοπες" ?

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μεγαλο σοι εχει ο τυπος ...

Παλιο και ιστορικο μέλος του insomnia;;;;;;;

Με ολη την καλη διάθεση και με χιούμορ θα πω οτι δεν ειναι ωραίο να κανεις προσβλητικες ερωτήσεις.

Σε ενα τεχνολογικό φορουμ σαν αυτό - παλιό μέλος - μαγαζι με τέτοιες τακτικές εμπορίου δεν πάνε μαζί.

Οι νεοι ηρθαν απο googlαρισμα .

Ακους εκει!!!!

Παλιο μελος ιστορικό και πληρώνει αέρα με κατάθεση σε καποιο μαγαζι που δε δέχεται καν αντικαβολη στον χώρο του!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

επίσης φωτογραφίες αποδείξεων από το κατάστημα ή γραπτά μηνύματα ή φωτογραφίες από την συσκευή

προσωπικά δεν μου κάνουν για απόδειξη επιτυχούς συναλλαγής

εγώ είπα τι θεωρώ απόδειξη επιτυχούς συναλλαγής

φωτογραφία την ταμπέλα από την συσκευή που θα αναγράφει την μάρκα και το μοντέλο

και από κάτω θα έχει το IMEI και το SERIAL NUMBER της συσκευής τα οποία στοιχεία είναι Μοναδικοί Αριθμοί για κάθε συσκευή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, unameit είπε

Τελικα, κανενα παλιο ιστορικο μελος της κοινοτητας εχει παραλαβει ?

H μονο οι  υποπτοι "νεοπες" ?

  Απόκρυψη περιεχομένων

Μεγαλο σοι εχει ο τυπος ...

μα και αυτοί που άνοιξαν το θέμα και μίλαγαν για αστυνομίες ,εισιτήρια για Ινδιες και Πακιστανους με σακίδια νεα μέλη ήταν,

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, unameit είπε

Τελικα, κανενα παλιο ιστορικο μελος της κοινοτητας εχει παραλαβει ?

H μονο οι  υποπτοι "νεοπες" ?

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Μεγαλο σοι εχει ο τυπος ...

Το θέμα είναι ότι κανένα παλιό ιστορικό μέλος της κοινότητας δεν έχει παραγγείλει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια αυτη τη στιγμη παιρνω τηλ στο  2169003340 και το σηκωνουνε για 10 δευτερολεπτα και το κλεινουν. δεν μου μιλανε . παρτε και εσεις να δοκιμαστε μηπως σας μιλησουν και μαθουμε κανα νεο για τις παραγγελιες μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχει κόσμος εν έτει 2019 (πάρα 20) που αγοράζει από ένα τυχάρπαστο μαγαζάκι στην Ελευσίνα που παίζει να το έχουνε τίποτα Ρομά από αυτούς που τους κλείσανε τα μαγαζιά στην Αγία βαρβαρα. Ειναι δυνατόν να προπληρώνετε προϊόν από αναξιόπιστο μαγαζάκι; Έλα Παναγία μου.

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Dinos1973 είπε

12:48 κόπηκε η απόδειξη 12:49 έστειλε η acs το sms 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Άρε Κρήτη τι λαμόγια βγάζεις !!!!!!!!

Έπρεπε να γραφτώ για αυτό...και να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου.

Η ημερομηνία και ώρα που συμπίπτουν δεν αποδεικνύουν απάτη. Αν το είχε παραλάβει και 2 λεπτά αργότερα έκανε και post εδώ, τότε οκ, κάποιος μας δουλεύει. Απλώς η απόδειξη και η αποστολή SMS έγινε με διαφορά ενός λεπτού (πιο πιθανό με διαφορά δευτερολέπτων) λόγω ERP συνδεδεμένο με το API της ACS. Το χρησιμοποιούσα και εγώ κάποτε.

Εγώ είχα εκφράσει ανησυχία στο δικό blog για αυτό το κατάστημα, και το είχα βαφτίσει «κανόνι». Μπορεί να μην έσκασε και να παραδίδει, μένει να το δούμε βέβαια ακόμα αυτό, βέβαια δεν παύει να είναι απατεώνας με περικεφαλαία σε άλλο τομέα που δεν σας πάει ο νους. Κάποιοι σωστά το συνέδεσαν με άλλα γνωστά Σκρουτζομάγαζα. Όλα με την βούλα του Skroutz γίνονται πάντως.

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού παρέλαβαν μερικοί, να ξαναμπεί το κατάστημα στο skroutz για να κάνουν και αξιολόγηση.... 

Αν οι παραγγελίες είναι μεγάλες σε αριθμό, ένας ωραίος τρόπος να κρατήσουν τον πολύ κόσμο από μηνύσεις και αμφισβητήση συναλλαγών είναι να στείλουν και μερικά τηλέφωνα ώστε να παίξουν με την ελπίδα των πολλών. 

Είναι απίστευτο το ότι βγαίνει ο οποιοσδήποτε να πει εγώ παρέλαβα, ΚΆΝΤΕ ΥΠΟΜΟΝΉ ΚΑΠΟΙΟ ΠΡΌΒΛΗΜΑ ΘΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΠΟΥ ΘΑ ΛΥΘΕΊ. 

Ντροπή ρε, ούτε οι αβανταδόροι στους παπατζήδες γύρω από το χάρτινο κουτί τέτοιο παραμύθι. Μιλάμε για ένα μαγαζί που δεν σηκώνει τηλέφωνα, το site μια δουλεύει και μια όχι, δεν υπάρχει κανένας υπεύθυνος να πει έστω κάτι, μια δικαιολογία, και ελπίζετε στον καθένα που ανεβάζει μια φωτογραφία; 

  • Like 10
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο ευκολο πραγμα ειναι να κανεις 15 τιμολογια στο excel και ενα κινητο και να τα φωτογραφησεις. Τα ανεβαζεις μετα με μαιμου λογαριασμους και ο αλλος νομιζει οτι ο Θανασης Παπας απο τα Γρεβενα παρελαβε. Εδω μιλαμε για λαμογια ολκης, σε τετοια θα κολλησουν? Και τους σειριακους να ελεξεις, κανονικοι θα βγουν, αφου εχει τηλεφωνα αποθεμα. Λογικα οτι ειχε το πουλαει τωρα απο τα αλλα σκρουτζομαγαζα που εχει. Και μετα στο επομενο, κλπ κλπ.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τουλάχιστον οι αρχικοί σχολιαστές να ξεκαθαρίσουν, παρέλαβαν ή δεν παρέλαβαν, επιστράφηκαν λεφτά ή όχι, εκκρεμούν οι μηνύσεις ή όχι. Οι τελευταίες σελίδες του νήματος είναι τραγικές και το πόσο μπαμ κάνουν από μακριά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
30 λεπτά πριν, akatsim είπε

Το πιο ευκολο πραγμα ειναι να κανεις 15 τιμολογια στο excel και ενα κινητο και να τα φωτογραφησεις.

Υπάρχει το καρούλι του φορολογικού μηχανισμού, ακριβώς από κάτω. Και γιατί να παιδεύεται να φτιάξει επαγγελματική φόρμα στο EXCEL ίδια με αυτή του ERP,  ενώ μπορεί να κάνει την εκτύπωση από το ίδιο το ERP με αληθοφανή στοιχεία, και καπάκι σε δύο λεπτά να κόψει το ακυρωτικό;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Nikosmile είπε

Υπάρχει το καρούλι του φορολογικού μηχανισμού, ακριβώς από κάτω. Και γιατί να παιδεύεται να φτιάξει επαγγελματική φόρμα στο EXCEL ίδια με αυτή του ERP,  ενώ μπορεί να κάνει την εκτύπωση από το ίδιο το ERP με αληθοφανή στοιχεία, και καπάκι σε δύο λεπτά να κόψει το ακυρωτικό;

Σωστος!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω πιστεύω ότι τα τιμολόγια τα κόβουν οι ΕΛ και τα voucher είναι από διαγαλαξιακές κούριερ και σύντομα θα τα αποκαλύψει όλα ο Λιακόπουλος.

Ρε σοβαρευτείτε λίγο.. έχετε ξεφύγει τελείως..

Το κάνετε λες και είναι γήπεδο ή πολιτική. Ο ένας φανατικός να λέει ότι ο έμπορος θα κάνει μηνύσεις για δυσφήμιση επειδή φαίνεται να εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες και οι άλλοι έχουν βγάλει θεωρίες συνωμοσίας γιατί δεν μπορούν να δεχθούν ότι όντως εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες ! Ή το ένα άκρο, ή το άλλο !!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, itheodo είπε

Εγω πιστεύω ότι τα τιμολόγια τα κόβουν οι ΕΛ και τα voucher είναι από διαγαλαξιακές κούριερ και σύντομα θα τα αποκαλύψει όλα ο Λιακόπουλος.

Ρε σοβαρευτείτε λίγο.. έχετε ξεφύγει τελείως..

Το κάνετε λες και είναι γήπεδο ή πολιτική. Ο ένας φανατικός να λέει ότι ο έμπορος θα κάνει μηνύσεις για δυσφήμιση επειδή φαίνεται να εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες και οι άλλοι έχουν βγάλει θεωρίες συνωμοσίας γιατί δεν μπορούν να δεχθούν ότι όντως εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες ! Ή το ένα άκρο, ή το άλλο !!

Νομίζω ότι δεν είναι τόσο το θέμα αν πήγαν οι παραγγελίες αλλά περισσότερο ότι αυτοί που παρέλαβαν υπερασπίζονται κιόλας έναν έμπορο με φράσεις σε άλλους ταλαιπωρημένους αγοραστές του στυλ: "Μην βιάζεστε, ηρεμήστε, αφήστε τις καταγγελίες", λες και ο έμπορος είναι φίλος τους.

Σε λίγο θα ζητήσουν και από τον κόσμο να ζητήσει συγνώμη και να πει και ευχαριστώ που του έστειλαν την παραγγελία που είχε προπληρώσει... μιλάμε για τέτοια παράνοια...

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...