Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

23 λεπτά πριν, godfather0991 είπε

Νομίζω ότι δεν είναι τόσο το θέμα αν πήγαν οι παραγγελίες αλλά περισσότερο ότι αυτοί που παρέλαβαν υπερασπίζονται κιόλας έναν έμπορο με φράσεις σε άλλους ταλαιπωρημένους αγοραστές του στυλ: "Μην βιάζεστε, ηρεμήστε, αφήστε τις καταγγελίες", λες και ο έμπορος είναι φίλος τους.

Σε λίγο θα ζητήσουν και από τον κόσμο να ζητήσει συγνώμη και να πει και ευχαριστώ που του έστειλαν την παραγγελία που είχε προπληρώσει... μιλάμε για τέτοια παράνοια...

Συμφωνώ. Σκέψου όμως την ψυχολογία αυτού που παρέλαβε μετά από 1+ μήνα και πίστευε ότι μπορεί να έχασε τα λεφτά του, ή τέλος πάντων ότι μπορεί να ταλαιπωρηθεί πολύ για να βγάλει άκρη.

Ο ενθουσιασμός που προκαλείται μπορεί να οδηγήσει σε συμπεριφορές που περιγράφεις. Ξαναλέω, δεν συμφωνώ, αλλά εξηγείται.

Από εκεί και πέρα ότι κι αν λέει ο ένας, ή ο άλλος από τη στιγμή που η αξιοπιστία του καταστήματος έπεσε στα τάρταρα είναι αυτονόητο ότι και 1.000 άτομα να παρέλαβαν, πρέπει το κάθε θύμα της υπόθεσης να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να εξασφαλίσει το δυνατόν τα συμφέροντά του και να μην εξαρτάται από τις διαθέσεις του εμπόρου.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

που να δείτε τι γίνετε στην ομάδα τους στο FB (χαμός με φωτογραφίες) εγώ γράφτηκα μόνο και μόνο για να τους πω μερικά πράγματα και αποχώρησα οικειοθελώς

αν το 2019 προσεχώς 2020

που το διαδίκτυο είναι ο καλύτερος φίλος μας

που υπάρχουν ιστοσελίδες/κοινότητες που μπορείς να μάθεις ότι θες

που υπάρχουν μηχανές αναζήτησης

υπάρχει κόσμος που πέφτει θύμα απάτης και υπερασπίζεται με τόσο πάθος τον απατεώνα αντί να κυνηγήσει να πάρει τα χρήματα του πίσω και να καταγγείλει τον απατεώνα στις αρμόδιες αρχές...δεν υπάρχει σωτηρία καμία

όπως το είπα ραντεβού στο επόμενο θέμα που θα αφορά την "κηδεία/μνημόσυνο" κάποιου καταστήματος/μαγαζιού

μέχρι τότε

Καλά Χριστούγεννα , Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείτε να το έχετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, itheodo είπε

Εγω πιστεύω ότι τα τιμολόγια τα κόβουν οι ΕΛ και τα voucher είναι από διαγαλαξιακές κούριερ και σύντομα θα τα αποκαλύψει όλα ο Λιακόπουλος.

Ρε σοβαρευτείτε λίγο.. έχετε ξεφύγει τελείως..

Το κάνετε λες και είναι γήπεδο ή πολιτική. Ο ένας φανατικός να λέει ότι ο έμπορος θα κάνει μηνύσεις για δυσφήμιση επειδή φαίνεται να εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες και οι άλλοι έχουν βγάλει θεωρίες συνωμοσίας γιατί δεν μπορούν να δεχθούν ότι όντως εξυπηρετεί κάποιες παραγγελίες ! Ή το ένα άκρο, ή το άλλο !!

Επιτέλους ένα post to the point....!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, itheodo είπε

Συμφωνώ. Σκέψου όμως την ψυχολογία αυτού που παρέλαβε μετά από 1+ μήνα και πίστευε ότι μπορεί να έχασε τα λεφτά του, ή τέλος πάντων ότι μπορεί να ταλαιπωρηθεί πολύ για να βγάλει άκρη.

Ο ενθουσιασμός που προκαλείται μπορεί να οδηγήσει σε συμπεριφορές που περιγράφεις. Ξαναλέω, δεν συμφωνώ, αλλά εξηγείται.

Από εκεί και πέρα ότι κι αν λέει ο ένας, ή ο άλλος από τη στιγμή που η αξιοπιστία του καταστήματος έπεσε στα τάρταρα είναι αυτονόητο ότι και 1.000 άτομα να παρέλαβαν, πρέπει το κάθε θύμα της υπόθεσης να κάνει τις απαραίτητες ενέργειες ώστε να εξασφαλίσει το δυνατόν τα συμφέροντά του και να μην εξαρτάται από τις διαθέσεις του εμπόρου.

Απλως το ολο θεμα δειχνει το ποσο ελαφρα παιρνουμε τα θεματα αξιοπιστιας στην αγορα... 

Το οτι καποιος μετα απο μα μου και τοσο ντορο και τοση ταλαιπωρια πρεπει να συγχωρεθει λες και ηταν ενα λαθος μονο μιας παραγγελιας με φοβιζει...

Και δεν μιλαμε για ποσα της πλακας.  Οταν σου δεσμευει καποιος 1000+ ευρω και σε εχει στον αερα,  και σε αφηνει με το αγχος αν τα εχασες και τρεχεις και στο τελος σου στελνει το προιον με τα χιλια ζορια, και δεν εισαι σιγουρος αν το στελνει μονο και μονο επειδη εγινε ντορος και δεν την γλυτωσε,  και σκεφτεσαι να πεις "ε μωρε το εστειλε"  τι να πω... 

Μακαρι ολος ο κοσμος να παρει τα κινητα του και να τα χαρει. Αλλα μην συγχωρουμε τοσο ευκολα ανθρωπους που κανουν δουλειες του ποδαριου γιατι θα ξαναβρουν την ευκαιρια να ξανακανουν τα ιδια. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 20/12/2019 στις 5:11 ΜΜ, KATPAP1982 είπε

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς!

ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ?

ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ?

ΜΗΠΩΣ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΕΧΕΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ A-MOBILES ΜΠΗΚΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΠΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ. Μηπωσ ο κυριοσ σκρουτζ εχει μαγαζια με μεγαλα ονοματαπου κρυβονται πισω ?  ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΖΤΙΚΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. 

ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΑΝ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ? ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΟΙΚΕΙΑ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΣΑΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΤΙ.  

 

Στις 20/12/2019 στις 5:43 ΜΜ, insomnia.gr είπε

Συνεχίστε παρακαλώ με τον άλλο σας λογαριασμό, το @A-mobilesGR. Αν δημιουργήσετε κι' άλλο, θα αναγκαστούμε να τους αποκλείσουμε όλους.

Επειδη καποιοι μαλλον δεν το προσεξαν τι εχει ακριβως παιχτει.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, ikorolis είπε

που να δείτε τι γίνετε στην ομάδα τους στο FB (χαμός με φωτογραφίες) εγώ γράφτηκα μόνο και μόνο για να τους πω μερικά πράγματα και αποχώρησα οικειοθελώς

αν το 2019 προσεχώς 2020

που το διαδίκτυο είναι ο καλύτερος φίλος μας

που υπάρχουν ιστοσελίδες/κοινότητες που μπορείς να μάθεις ότι θες

που υπάρχουν μηχανές αναζήτησης

υπάρχει κόσμος που πέφτει θύμα απάτης και υπερασπίζεται με τόσο πάθος τον απατεώνα αντί να κυνηγήσει να πάρει τα χρήματα του πίσω και να καταγγείλει τον απατεώνα στις αρμόδιες αρχές...δεν υπάρχει σωτηρία καμία

όπως το είπα ραντεβού στο επόμενο θέμα που θα αφορά την "κηδεία/μνημόσυνο" κάποιου καταστήματος/μαγαζιού

μέχρι τότε

Καλά Χριστούγεννα , Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείτε να το έχετε.

Μιας και έχεις αποχωρήσει από την ομάδα του facebook, αντιγράφω το σχόλιο μου στην δημοσίευση που έχεις κάνει.

Να ανακεφαλαιώσουμε τους τρόπους που μπορεί κάποιος να πάρει πίσω τα λεφτά του.
 
1ος τρόπος, να του τα επιστρέψει οικειοθελώς ο έμπορος.
Επιθυμητό, ανέξοδο και καθόλου χρονοβόρο.
 
2ος τρόπος, με μεσολάβηση της τράπεζας εάν έχει γίνει πληρωμή μέσω κάρτας (VISA - MasterCard).
Ανέξοδος, σχετικά χρονοβόρος (η MasterCard θέλει ΜΕΧΡΙ 60 μέρες)
 
3ος τρόπος, εάν πληρώθηκε μέσω εμβάσματος - κατάθεσης μετρητών,
Εδώ περιπλέκεται πολύ η κατάσταση. Θέλει δικηγόρο και αγωγή σε αστικό δικαστήριο.
Πολυέξοδος, υπερβολικά χρονοβόρος και αμφίβολα αποτελέσματα εάν ο έμπορος έχει εξαφανιστεί.
 
Ο καθένας τώρα κρίνει και αποφασίζει τι θα πρέπει να κάνει.
Επεξ/σία από kostpap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kostpap είπε
Μιας και έχεις αποχωρήσει από την ομάδα του facebook, αντιγράφω το σχόλιο μου στην δημοσίευση που έχεις κάνει.

Να ανακεφαλαιώσουμε τους τρόπους που μπορεί κάποιος να πάρει πίσω τα λεφτά του.
 
1ος τρόπος, να του τα επιστρέψει οικειοθελώς ο έμπορος.
Επιθυμητό, ανέξοδο και καθόλου χρονοβόρο.
 
2ος τρόπος, με μεσολάβηση της τράπεζας εάν έχει γίνει πληρωμή μέσω κάρτας (VISA - MasterCard).
Ανέξοδος, σχετικά χρονοβόρος (η MasterCard θέλει ΜΕΧΡΙ 60 μέρες)
 
3ος τρόπος, εάν πληρώθηκε μέσω εμβάσματος - κατάθεσης μετρητών,
Εδώ περιπλέκεται πολύ η κατάσταση. Θέλει δικηγόρο και αγωγή σε αστικό δικαστήριο.
Πολυέξοδος, υπερβολικά χρονοβόρος και αμφίβολα αποτελέσματα εάν ο έμπορος έχει εξαφανιστεί.
 
Ο καθένας τώρα κρίνει και αποφασίζει τι θα πρέπει να κάνει.

Σε ευχαριστώ

Καλές γιορτές

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ikorolis είπε

Σε ευχαριστώ

Καλές γιορτές

Καλές γιορτές να έχουμε και καλή χρονιά σε όλους.

Εύχομαι αυτή η περιπέτεια που πέρασαν όλοι όσοι αγόρασαν από τον Παρλέπο να γίνει μάθημα ώστε να μην αγοράζει ΚΑΝΕΝΑΣ με πληρωμή μέσω εμβάσματος - τραπεζικής κατάθεσης. 

Ούτε καν μέσω αντικαταβολής εάν δεν σε αφήσει ο κούριερ να ανοίξεις το δέμα ΠΡΙΝ την παραλαβή του. 

ΜΟΝΟ με κάρτα αγορά καθώς με κάρτα ακόμη και να εξαφανιστεί ο έμπορος υπάρχει η τράπεζα για να σε καλύψει. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostpap είπε

Καλές γιορτές να έχουμε και καλή χρονιά σε όλους.

Εύχομαι αυτή η περιπέτεια που πέρασαν όλοι όσοι αγόρασαν από τον Παρλέπο να γίνει μάθημα ώστε να μην αγοράζει ΚΑΝΕΝΑΣ με πληρωμή μέσω εμβάσματος - τραπεζικής κατάθεσης. 

Ούτε καν μέσω αντικαταβολής εάν δεν σε αφήσει ο κούριερ να ανοίξεις το δέμα ΠΡΙΝ την παραλαβή του. 

ΜΟΝΟ με κάρτα αγορά καθώς με κάρτα ακόμη και να εξαφανιστεί ο έμπορος υπάρχει η τράπεζα για να σε καλύψει. 

Η αντικαταβολή εννοείται ότι δεν την προτείνω για τον λόγο ότι η εταιρεία ταχυμεταφορών αποκλείεται να σε αφήσει να ανοίξεις το πακέτο/δέμα αν δεν πληρώσεις πρώτα

άρα αν πληρώσεις και το πακέτο/δέμα έχει το οτιδήποτε άλλο εκτός την παραγγελία σου καταλαβαίνετε ότι δεν πρόκειται η εταιρεία ταχυμεταφορών να σας επιστρέψει τα χρήματα σας παρά μόνο αν κινηθείτε δικαστικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους κ Χρόνια πολλά.

Διάβασα και τις 100+ σελίδες και εχω να πω τα εξής

Πως? Πως??? Δεν το χωράει το μυαλό μου!

Black Friday οι μεγάλες προσφορές παντού σε όλον τον κόσμο όπου ο κάθε έμπορος κάνει τις εκπτώσεις του για 1 μέρα!!! Πουθενά στον πλανήτη δεν υπάρχουν αυτές οι τιμές. Ούτε Κίνα ούτε Ινδία ούτε πουθενά... και βρέθηκε η καλύτερη τιμή του πλανήτη στη Ελευσίνα? Σε ναυαρχίδες μοντέλα? και μάλιστα για ενα ολόκληρο 10 ήμερο? ρε θα τρελαθούμε!

Iphone 11 Pro max 256GB 1164 ευρώ (935,48 +ΦΠΑ 255,29) υπάρχει φώτο απόδειξη στο φόρουμ βλ πιο πίσω

Distibutor price normal για αυτό το μοντέλο είναι γύρο στα 1015-1065 χωρίς ΦΠΑ ενδοκοινοτικά μιλάω και αυτό αν κάνεις παραγγελία τουλάχιστον 40 τεμάχια  κ πάνω δλδ  και ακόμα και τοτε η τιμή σου στην καλύτερη θα βγει 1258 ευρώ!  

εδώ φαίνεται ο παρλέπος το αγόρασε κάτω από 935,48  ευρώ. Νταξ καλά 

Πάμε τώρα να δούμε τι περιπτώσεις υπάρχουνε

Περίπτωση 1 

Το ξέρει οτι θα μπει μέσα αλλά το κάνει για Μάρκετινγκ (λέω εγώ τώρα)

Η καλύτερη δυνατή τιμή για αγορά εμπόρου του για το μοντέλο αυτό είναι 1015 άλλα επειδή τον αγαπάμε τον παρλέπο του το δίνουμε 1000 στρογγυλά. 

Βάλε ΦΠΑ 24% = 1240 και πες να βάλω και 10 ευρώ κέρδος (μη με ρωτάς ποιος σοβαρός επιχειρηματίας επενδύει 1000 ευρώ για να βγάλει 10 δεν ξέρω) 1% κέρδος =1250 

Αν βάλεις 1250 ευρώ το iphone 11 sto skrtz θα πέσουν όλα τα κλικ να σε φάνε! κυριολεκτικά! Θα πληρώνεις τον σκρουτζ 10 ευρω το λεπτό! Πόσες ώρες πίστευες να αντέξει η τσέπη σου στο σκρουτζ με τέτοια τιμή? ιδικά όταν έχεις και μόνο μία υπάλληλο κ η αλλη είναι έγκυος! 

Αυτός λεει το πουλάει με νόμιμη απόδειξη 1164 ευρώ...

Περίπτωση 2

Το αγοράζει στην καλύτερη πραγματική τιμή  της αγοράς 1000 ευρώ και το πουλάει 1165 με σκοπό να μην αποδώσει ποτέ το ΦΠΑ.  Άρα κέρδος 164 ευρώ! 

Όλοι εσείς με τιμολόγια που θέλετε να το πάρετε 935,48 δεν παίζει γιατί δεν το αγόρασε ούτε ο ίδιος τόσο. Αν θέλετε τιμολόγιο διαβάστε εδώ γιατί δεν μπορεί να σας κόψει https://www.naftemporiki.gr/finance/story/1542038/apodosi-tou-fpa-apo-ton-agorasti-gia-katapolemisi-tis-apatis

Αυτή η περίπτωση μένει να αποδεχτεί μέσα στο 2020 οπου το ΑΦΜ δεν θα είναι πια ενεργό και θα μένει για μία ακόμα φορά το ελληνικό κράτος με κατεβασμένα τα βρακιά και εκει που χάσαμε ΦΠΑ το 2017 7δις το 2019 θα πιάσει το δεκάρικο. http://www.kerdos.gr/οικονομία/337919-στα-734-δισ-η-φοροδιαφυγή-μέσω-φπα-στην-ελλάδα-η-δεύτερη-μεγαλύτερη-στην-εε

Περίπτωση 3

Βρήκε όντως τιμή αγοράς distributor κάτω του 935,48 και  μπράβο του και ξανά μπράβο του αν παραμείνει στην αγορά και το 2020  και η εφορία δεί αυτό το 255,29 ΦΠΑ στα ταμεία της.

Με τέτοιον distributor εγώ ρε φίλε θα άνοιγαν μαγαζί στο κέντρο της Αθήνας να αγοράζει ο κόσμος αβέρτα. Πιο φθηνό θα είναι το νοίκι εκεί παρά τα κλικ του σκρουτζ. 

Περίπτωση 4

Έχει πολύ Μαύρο χρήμα και το ξεπλένει. Δεν τον νοιάζει αν χάνει λεφτά αρκεί να γίνονται "καθαρά" μετά. 

 

Καλή υπομονή σε αυτούς που ανησυχούν  και καλές γιορτές.

 

 

 

 

 

 

  • Like 20
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@apas34

Σε περίπτωση τιμολογίου αυτός που το αγοράζει το περνάει στις καταστάσεις πελατών-προμηθευτών στο taxisnet. Οπότε είναι πολύ εύκολο (λόγο των ασυμφωνιών) να διαπιστωθεί εάν ο έμπορος πουλάει χωρίς να το δηλώσει οπότε και χωρίς να αποδώσει το ΦΠΑ. Στη περίπτωση απόδειξης ο πελάτης δεν το περνάει πουθενά και ο έμπορος μπορεί να μην το περάσει στα βιβλία του οπότε και να μην φαίνεται πουθενά (εκτός εάν γίνει επί τούτου έλεγχος στους τραπεζικούς του λογαριασμούς) ότι έγινε η πώληση (βέβαια θα φαίνεται ότι έχει εμπόρευμα στην αποθήκη του που δεν θα υπάρχει).

Eάν δεν κάνω λάθος (εάν υποθέσουμε ότι οι φωτογραφίες που έχουν ανεβάσει οι πελάτες είναι αληθινές) μέχρι στιγμής δεν έχει λάβει κανείς κινητό με τιμολόγιο. Οπότε πάμε μάλλον πρόκειται για την περίπτωση 2 που αναφέρεις, εάν υποθέσουμε ότι πράγματι στέλνει τα κινητά τουλάχιστον σε όσους έχουν επιλέξει για παραστατικό απόδειξη.

Επεξ/σία από CyberCr33p
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, ikorolis είπε

που να δείτε τι γίνετε στην ομάδα τους στο FB (χαμός με φωτογραφίες) εγώ γράφτηκα μόνο και μόνο για να τους πω μερικά πράγματα και αποχώρησα οικειοθελώς

αν το 2019 προσεχώς 2020

που το διαδίκτυο είναι ο καλύτερος φίλος μας

που υπάρχουν ιστοσελίδες/κοινότητες που μπορείς να μάθεις ότι θες

που υπάρχουν μηχανές αναζήτησης

υπάρχει κόσμος που πέφτει θύμα απάτης και υπερασπίζεται με τόσο πάθος τον απατεώνα αντί να κυνηγήσει να πάρει τα χρήματα του πίσω και να καταγγείλει τον απατεώνα στις αρμόδιες αρχές...δεν υπάρχει σωτηρία καμία

όπως το είπα ραντεβού στο επόμενο θέμα που θα αφορά την "κηδεία/μνημόσυνο" κάποιου καταστήματος/μαγαζιού

μέχρι τότε

Καλά Χριστούγεννα , Καλή χρονιά με υγεία και ότι επιθυμείτε να το έχετε.

Πέρα απο ολα αυτα στα οποία συμφωνώ κ εγω και πολλοί προφανώς, ισχυρίστηκες στό φβ ότι πολλοί εδω μεσα λένε ψέμματα ότι παρέλαβαν. Ατομα τα οποία έγραφαν στην ομαδική απο την πρώτη στιγμή με αληθινά προφίλ. Ακόμα και μια φωτο με την απόδειξη απ το μαγαζί και το ίδιο το προϊόν και ενα μήνυμα απο την κουριερ, ολα αυτα αποτελούν πολύ μεγαλύτερη ένδειξη  ότι κάποιοι παρέλαβαν σε σχεση με τις δικιες σου «μηδενικές» αποδείξεις ότι πολλοί ειναι βαλτοί και ψεύτες. ΑΠΕΔΕΙΞΕ μας λοιπόν ότι δεν παρέλαβε κανεις και μετά θα σου πούμε μπραβο. Διότι στις υποθέσεις σου και στα πιστεύω σου δεν μπορώ να στηριχτώ ούτε εγω ούτε πολλοί εδω μεσα. Αυτο βέβαια δεν αναιρεί ότι ο τύπος προσπάθησε να μας εξαπατησει η ότι όσοι καθυστερούν την μήνυση κ ολα τα υπόλοιπα  κάνουν καλα. 

Επεξ/σία από PopiAlba
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Πέρα απο ολα αυτα στα οποία συμφωνώ κ εγω και πολλοί προφανώς, ισχυρίστηκες στό φβ ότι πολλοί εδω μεσα λένε ψέμματα ότι παρέλαβαν. Ατομα τα οποία έγραφαν στην ομαδική απο την πρώτη στιγμή με αληθινά προφίλ. Ακόμα και μια φωτο με την απόδειξη απ το μαγαζί και το ίδιο το προϊόν και ενα μήνυμα απο την κουριερ, ολα αυτα αποτελούν πολύ μεγαλύτερη ένδειξη  ότι κάποιοι παρέλαβαν σε σχεση με τις δικιες σου «μηδενικές» αποδείξεις ότι πολλοί ειναι βαλτοί και ψεύτες. ΑΠΕΔΕΙΞΕ μας λοιπόν ότι δεν παρέλαβε κανεις και μετά θα σου πούμε μπραβο. Διότι στις υποθέσεις σου και στα πιστεύω σου δεν μπορώ να στηριχτώ ούτε εγω ούτε πολλοί εδω μεσα. Αυτο βέβαια δεν αναιρεί ότι ο τύπος προσπάθησε να μας εξαπατησει η ότι όσοι καθυστερούν την μήνυση κ ολα τα υπόλοιπα  κάνουν καλα. 

Ξέρω περιπτωσεις αντίστοιχων καταστηματων eshop που έπαιρναν χρήματα από προπληρωμες και μετά εξαφανιζόταν. Άλλος ένας απατεώνας λοιπον! Κλασικό ελληνικό φαινόμενο. Σε δικηγόρους αν πας, θα σου πουν αντίστοιχες περιπτώσεις.

Επεξ/σία από papajohnnnn
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, papajohnnnn είπε

Ξέρω περιπτωσεις αντίστοιχων καταστηματων eshop που έπαιρναν χρήματα από προπληρωμες και μετά εξαφανιζόταν. Άλλος ένας απατεώνας λοιπον! Κλασικό ελληνικό φαινόμενο. Σε δικηγόρους αν πας, θα σου πουν αντίστοιχες περιπτώσεις.

Δεν αντιλέγω σε καμία περίπτωση. Απλα μου φαινεται απίθανο όλοι αυτοί να ειναι ψεύτες και βαλτοί. Κάποιοι ίσως, αλλα όχι όλοι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω γιατί ορισμένοι οι οποίοι δεν έχουν καν παραγγείλει απ'το συγκεκριμένο κατάστημα και ενώ έχει ειπωθεί κατ'επαναληψη τί πρέπει να κάνουμε σέ τέτοιες περιπτώσεις συνεχίζουν να σπαμαρούν αναλωνοντας τά ίδια και τα ίδια, αφήστε πλέον τά άτομα που έχουν παραγγείλει και ανησυχούν να συνεννοηθούν καλύτερα μεταξύ τους, υπάρχουν καί τά πμ. Ότι ήταν νά πούμε εδώ το είπαμε, καλύτερα θά ήταν να ποσταρουν εδώ μόνο άτομα που έχουν παραγγείλει.Και πιστεύω πως σέ λίγες μέρες θά βγεί άκρη, Αυτά από εμένα που πλέον έχει κουράσει το συγκεκριμένο θέμα.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...