Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Τελικά τι γίνεται με τον συγκεκριμένο??? Έχουμε κάτι νεότερο???? Είμαι κι εγω ενα απο τα θύματα που κατέθεσαν χρήματα Αλλά ποτέ δεν παρελαβα κινητό....να σημειωθεί όμως παρεπιμπτωντος οτι η κολλητή μου το ελαβε 😢

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Παιδια εχω τον αριθμό κατάθεσης 5191 και απαντηση ακομα καμια...Εκτός απο ενα  email να μην ανησυχω θα γινει η παραδοση....έλεος τι θα γίνει δε ξερω....εχουν παθει τα νευρα μου με ολο αυτο.

Έκανα τη κατάθεση βρε παιδιά στις 26/11 και απο τοτε το μόνο που έκανα ηταν να παιρνω τηλ μέρα παρα μέρα και να μου λένε το ίδιο κατεβατο απο βδομάδα και απο βδομάδα..μου στειλαν ενα email και με καθυσηχουσαν  οτι το κιν υπαρχει και θα σταλθει....Τώρα διαβάζω όλα αυτά και μου χει έρθει ο ουρανός σφοντιλι...τι πρέπει να κανω;;; κατατοπιστε με !!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Pitia είπε

Παιδια εχω τον αριθμό κατάθεσης 5191 και απαντηση ακομα καμια...Εκτός απο ενα  email να μην ανησυχω θα γινει η παραδοση....έλεος τι θα γίνει δε ξερω....εχουν παθει τα νευρα μου με ολο αυτο.

Αριθμός Παραγγελίας: 5875
Ημερομηνία Παραγγελίας: 26/11/2019
web banking έμβασμα . Κι εγώ έχω γύρω στα 15 χρόνια στις web αγορές. Ας περάσουν οι αργίες και βλέπουμε πως θα κινηθούμε.
Και σε νομικό επίπεδο δεν χάνεται τόσο γρήγορα το δικαίωμα. Εγώ πιστεύω οτι κάτι κινείται. Δεν μπορεί όλοι που ποστάρουν να είναι απατεώνες ή λογαριασμοί του Αmobiles.
Εγώ τουλάχιστον έχω πολύ παλιό λογαριασμό. 
Εδώ βλέπεις 'έχουμε και τους ειδήμονες που μας αποκαλούν στην ουσία χαζούς που αγοράσαμε από ένα μαγαζί υπαρκτό με reviews (έστω και κάποια αρνητικά. Πολλές εταιρίες έχουν) την στιγμή που πάρα πολλοί αγοράζουν χέρι με χέρι από facabook και car.gr κλπ.
Είναι βλακεία και η αντικαταβολή μας λένε γιατί μπορεί το κουτί να έχει και πέτρα την στιγμή που στην Ελλάδα τουλάχιστον τα 2/3 των αποστολών γίνεται με αντικαταβολή.
Και με τραπεζικό έμβασμα έχω πάρει πράγματα για το σπίτι 2 ίσως και 3 φορές και έχουν έρθει κανονικά.
Ας πηγαίνουν αυτοί λοιπόν στα public Κοτσόβολο κλπ να τα πληρώνουν διπλάσια και τριπλάσια τιμή και στο ταμείο να ζητάνε να ανοίξουν την κούτα μήπως και μεταφέρουν στο σπίτι πέτρες.
 
 
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
23 λεπτά πριν, kyriako888 είπε
Αριθμός Παραγγελίας: 5875
Ημερομηνία Παραγγελίας: 26/11/2019
web banking έμβασμα . Κι εγώ έχω γύρω στα 15 χρόνια στις web αγορές. Ας περάσουν οι αργίες και βλέπουμε πως θα κινηθούμε.
Και σε νομικό επίπεδο δεν χάνεται τόσο γρήγορα το δικαίωμα. Εγώ πιστεύω οτι κάτι κινείται. Δεν μπορεί όλοι που ποστάρουν να είναι απατεώνες ή λογαριασμοί του Αmobiles.
Εγώ τουλάχιστον έχω πολύ παλιό λογαριασμό. 
Εδώ βλέπεις 'έχουμε και τους ειδήμονες που μας αποκαλούν στην ουσία χαζούς που αγοράσαμε από ένα μαγαζί υπαρκτό με reviews (έστω και κάποια αρνητικά. Πολλές εταιρίες έχουν) την στιγμή που πάρα πολλοί αγοράζουν χέρι με χέρι από facabook και car.gr κλπ.
Είναι βλακεία και η αντικαταβολή μας λένε γιατί μπορεί το κουτί να έχει και πέτρα την στιγμή που στην Ελλάδα τουλάχιστον τα 2/3 των αποστολών γίνεται με αντικαταβολή.
Και με τραπεζικό έμβασμα έχω πάρει πράγματα για το σπίτι 2 ίσως και 3 φορές και έχουν έρθει κανονικά.
Ας πηγαίνουν αυτοί λοιπόν στα public Κοτσόβολο κλπ να τα πληρώνουν διπλάσια και τριπλάσια τιμή και στο ταμείο να ζητάνε να ανοίξουν την κούτα μήπως και μεταφέρουν στο σπίτι πέτρες.
 
 

Εάν θέλεις εξασφάλιση, ΜΟΝΟ ΚΑΡΤΑ. 
Δεν έχει σημασία εάν είναι πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη. Αρκεί να είναι πληρωμή μέσω κάρτας. 

Εγώ έχω αριθμό παραγγελίας 4550 και έγινε την 22/11
Πλήρωσα με πιστωτική κάρτα MasterCard από την Πειραιώς και έχω κάνει αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής.

Καλή χρονιά να έχουμε με υγεία. 

Επεξ/σία από kostpap
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, kyriako888 είπε
Αριθμός Παραγγελίας: 5875
Ημερομηνία Παραγγελίας: 26/11/2019
web banking έμβασμα . Κι εγώ έχω γύρω στα 15 χρόνια στις web αγορές. Ας περάσουν οι αργίες και βλέπουμε πως θα κινηθούμε.
Και σε νομικό επίπεδο δεν χάνεται τόσο γρήγορα το δικαίωμα. Εγώ πιστεύω οτι κάτι κινείται. Δεν μπορεί όλοι που ποστάρουν να είναι απατεώνες ή λογαριασμοί του Αmobiles.
Εγώ τουλάχιστον έχω πολύ παλιό λογαριασμό. 
Εδώ βλέπεις 'έχουμε και τους ειδήμονες που μας αποκαλούν στην ουσία χαζούς που αγοράσαμε από ένα μαγαζί υπαρκτό με reviews (έστω και κάποια αρνητικά. Πολλές εταιρίες έχουν) την στιγμή που πάρα πολλοί αγοράζουν χέρι με χέρι από facabook και car.gr κλπ.
Είναι βλακεία και η αντικαταβολή μας λένε γιατί μπορεί το κουτί να έχει και πέτρα την στιγμή που στην Ελλάδα τουλάχιστον τα 2/3 των αποστολών γίνεται με αντικαταβολή.
Και με τραπεζικό έμβασμα έχω πάρει πράγματα για το σπίτι 2 ίσως και 3 φορές και έχουν έρθει κανονικά.
Ας πηγαίνουν αυτοί λοιπόν στα public Κοτσόβολο κλπ να τα πληρώνουν διπλάσια και τριπλάσια τιμή και στο ταμείο να ζητάνε να ανοίξουν την κούτα μήπως και μεταφέρουν στο σπίτι πέτρες.
 
 

Τα εχεις μπερδεψει λιγο. 

1ον) Κανεις δεν ειπε χαζους τους ανθρωπους που αγορασαν απο το συγκεκριμενο καταστημα,  αν το εκαναν καποιοι κακως το εκαναν. 

2ον) Οσοι αγορασαν απο το συγκεκριμενο καταστημα δεν ειναι χαζοι αλλα αρκετοι δεν εχουν την καταλληλη παιδεια οσο αναφορα την αγορα μεσω ιντερνετ. 

3ον) Η αγορα απο σκρουτζομαγαζα που τα περισσοτερα ειναι μαγαζια μικρης κλιμακας και δεν ξερεις ποτε θα βαρεσουν κανονι ειναι ριψοκινδυνη οποτε ο πιο σωστος τροπος αγορας ειναι η καρτα ωστε να εισαι καλλυμενος αν παει κατι στραβα. 

4ον) Εννοειται η αγορα μεσω αντικαταβολης μπορει να γινει εφοσον το μαγαζι ειναι αξιοπιστο,  στην περιπτωση  που δεν ειμαστςε σιγουροι για την αξιοπιστια του μαγαζιου δεν κανουμε αγορα με αντικαταβολη. 

5ον) Η αγορα μεσω fb ειναι και αυτη ριψοκινδυνη για αυτο και εκει υπαρχουν καποιοι κανονες ωστε αν τους ακολουθησεις την πατας παρα πολυ δυσκολα.  Αυτο που γραφεις οτι καποιοι αγοραζουν χερι με χερι ειναι παρα πολυ καλο γιατι εκει τσεκαρεις την κατασταση του καθε προϊοντος. 

6ον) Το να αγορασεις απο μεγαλο καταστημα σιγουρα σου εξασφαλιζει οτι δεν θα περασεις την ταλαιπωρια που περνάει τώρα τόσος κόσμος απο το να αγορασεις απο ενα καταστημα σχεδον αγνωστο.  Σιγουρα και τα μεγαλα καταστηματα εχουν τα αρνητικα τους.

7ον) Ολος ο κοσμος πρεπει να μαθει να κανει ερευνα αγορας.  Βλεπετε ενα καταστημα που εχει αρνητικες,  λεει οτι φερνει το εμπορευμα μετα απο 15,20 μερες,  με τις χαμηλοτερες τιμες της αγορας,  δεν εκδιδει ευκολα τιμολογιο,  και δεν δεχεται ουτε αντικαταβολη αλλα ουτε και paypal,  τοτε το προσπερναται,  οχι απαραιτητα επειδη θα ειναι απατη αλλα επειδη φαινεται οτι ειναι ενα μαγαζι που δεν εχει χτισει σωστα την εταιρια του. 

Επεξ/σία από godfather0991
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιζει και το ενδεχόμενο να ήθελε κασέρι ο τυπος για αλλα θεματα-δουλειες .

Το τσίμπησε εκανε την δουλειά και τώρα στέλνει τις παραγγελίες σιγά σιγα όσο μπορεί γιατι ήταν πολλές.

Κάπως λέγετε αυτη η κομπινα δε θυμάμαι τώρα.

Καλή χρονιά να έχετε παιδιά , επι του θέματος αν και ασήμαντο στην ζωη ευχομαι να τελειώνει και να χαρείτε στο τέλος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Pitia είπε

Να ρωτησω γίνεται αίτηση αμφισβητησης συναλλαγής μετά από τόσες μέρες;;; συγνώμη που ρωταω αλλά δεν εχω ιδεα

Καλή χρονιά.
Πρέπει να μιλήσεις με την τράπεζα. 

Εάν η πληρωμή έγινε με κάρτα (πιστωτική - χρεωστική - προπληρωμένη) είναι σίγουρο πως μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής.
Εάν όμως έκανες κατάθεση χρημάτων ή έμβασμα στον λογαριασμό ΙΒΑΝ της επιχείρησης, δεν ξέρω εάν μπορείς. Σύμφωνα με όσα γνωρίζω δεν μπορείς, αλλά ρωτώντας στην τράπεζα θα μάθεις τι μπορείς να κάνεις. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Pitia είπε

Να ρωτησω γίνεται αίτηση αμφισβητησης συναλλαγής μετά από τόσες μέρες;;; συγνώμη που ρωταω αλλά δεν εχω ιδεα

Η λογικη λεει οτι μπορεις. Σου δινουν ενα χαρτι που λεει να περιγραψεις τι συνεβη και τι ζητας (επιστροφη χρηματων).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και καλή χρονιά, 

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διαχειριστές που μετά από τόσο καιρό ακόμη και σήμερα δεν έχουν διακόψει το νήμα. Καθώς ήμουν τόσο αφελής που έδωσα στο a-mobile 1 μήνα καθώς πίστεψα ότι όντως είχαν θέμα. Μόλις άρχισα να ανησυχώ και να ψάχνομαι ευτυχώς βρήκα αυτό το νήμα και το διάβασα, Τότε άνοιξαν τα μάτια μου και κατάλαβα περί τίνος πρόκειται και αν δεν υπήρχε αυτό σίγουρα δεν θα ήξερα τι να κάνω. Να είναι καλά όλοι όσοι με ενημέρωσαν για το τι πρέπει να κάνω μέσα από αυτό το νήμα. Τουτέστιν έχω κάνει ακύρωση συναλλαγής (καθώς η τράπεζα μου είναι εθνική και δεν κάνει αμφισβήτηση) και φυσικά μήνυσης. Θα συνεχίσω με τα υπόλοιπα βήματα που προτείνονται στις πρώτες σελίδες.

Ο λόγος που γράφω είναι γιατί όπως εγώ άργησα πολύ να το καταλάβω πιστεύω πως σίγουρα υπάρχουν και άλλοι εκεί έξω που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι και θα ήθελα και αυτοί να έχουν την ευκαιρία να μπορέσουν να διαβάσουν όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες που γράφονται εδώ και να κινηθούν αναλόγως οπότε σας παρακαλώ μην το διακόψετε το νήμα.

Τώρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιστροφή χρημάτων που λέτε από τις τράπεζες. Έκανα αγορά μέσω Mastercard και Εμένα η εθνική μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα δηλαδή να με αποζημιώσει κλπ. Εσείς που το αναφέρετε που το βασίζεται αυτό; Δηλαδή ότι όσοι κάναμε πληρωμή με κάρτα είμαστε καλυμμένοι; Ρωτάω γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει ίσως να πιέσω περισσότερο την τράπεζα καθώς μπορεί να μου το είπαν αυτό λόγω το ότι είναι ίδια τράπεζα με του κ. Παρλεπου. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Καλημέρα και καλή χρονιά, 

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διαχειριστές που μετά από τόσο καιρό ακόμη και σήμερα δεν έχουν διακόψει το νήμα. Καθώς ήμουν τόσο αφελής που έδωσα στο a-mobile 1 μήνα καθώς πίστεψα ότι όντως είχαν θέμα. Μόλις άρχισα να ανησυχώ και να ψάχνομαι ευτυχώς βρήκα αυτό το νήμα και το διάβασα, Τότε άνοιξαν τα μάτια μου και κατάλαβα περί τίνος πρόκειται και αν δεν υπήρχε αυτό σίγουρα δεν θα ήξερα τι να κάνω. Να είναι καλά όλοι όσοι με ενημέρωσαν για το τι πρέπει να κάνω μέσα από αυτό το νήμα. Τουτέστιν έχω κάνει ακύρωση συναλλαγής (καθώς η τράπεζα μου είναι εθνική και δεν κάνει αμφισβήτηση) και φυσικά μήνυσης. Θα συνεχίσω με τα υπόλοιπα βήματα που προτείνονται στις πρώτες σελίδες.

Ο λόγος που γράφω είναι γιατί όπως εγώ άργησα πολύ να το καταλάβω πιστεύω πως σίγουρα υπάρχουν και άλλοι εκεί έξω που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι και θα ήθελα και αυτοί να έχουν την ευκαιρία να μπορέσουν να διαβάσουν όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες που γράφονται εδώ και να κινηθούν αναλόγως οπότε σας παρακαλώ μην το διακόψετε το νήμα.

Τώρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιστροφή χρημάτων που λέτε από τις τράπεζες. Έκανα αγορά μέσω Mastercard και Εμένα η εθνική μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα δηλαδή να με αποζημιώσει κλπ. Εσείς που το αναφέρετε που το βασίζεται αυτό; Δηλαδή ότι όσοι κάναμε πληρωμή με κάρτα είμαστε καλυμμένοι; Ρωτάω γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει ίσως να πιέσω περισσότερο την τράπεζα καθώς μπορεί να μου το είπαν αυτό λόγω το ότι είναι ίδια τράπεζα με του κ. Παρλεπου. 

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,

αυτός ή αυτή που σου είπε από την τράπεζα οτι δεν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής με δεδομένο ότι δεν έχεις παραλλάβει τίποτε απλά λέει βλακείες για να μην το πω αλλιώς μια και δεν επιτρέπεται στο  forum να βρίζουμε.

Η άποψη μου πρέπει να πας αύριο πρωί , πρωί με λίγο θράσος σε ένα κατάστημα να ζητήσεις έντυπο αμφισβήτησης της συναλλαγής. Να έχεις μαζί σου τα στοιχεία της συναλλαγής και να γράψεις στην αιτιολογία με κεφαλαία. ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ.

Αν σου πεί οποιοσδήποτε , οτιδήποτε, η αν αρνηθούν να σου δώσουν το έντυπο, ζητάς τα στοιχεία αυτών που αρνούνται, τα καταγράφεις και τους ενημερώνεις ότι αύριο θα περάσεις πάλι με τον δικηγόρο σου για να του εξηγήσουν το λόγω που δεν τηρούν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους για το προϊόν που έχουν εκδώσει και σου διαθέτουν. Παράλληλα φτιάχνεις ένα email και το στέλνεις στην  mastercard hellas αναφέροντας τα στοιχεία των εργαζομένων αυτών και το κατάστημα της τράπεζας που επισκεύτηκες.

Πιστεύω ότι αν κατά γράμμα ακολουθήσεις τα παραπάνω θα δεχτούν το αίτημα αμφισβήτησης με συνοπτικές διαδιακασίες.

Επιπλέον μην ξεχνάμε οτι η συναλλαγή σου έγινε από e-pos της Εθνικής το οποίο η ίδια τράπεζα έχει διαθέσει σε αυτήν την επιχείρηση. Οπότε έχει και επιπλέον ευθύνη πέραν της ευθύνης για το ίδιο το προϊον που εχεις εσύ από αυτήν, ειδικά αν δεν έχει κάνει τις προβλεπόμενες διαδικασίες απο τον νομο για να δώσει αυτό το εργαλείο στον έμπορο (strong KYC όπως ορίζει η νομοθεσία)

 

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, theavenger2 είπε

Καλησπέρα και Καλή Χρονιά,

αυτός ή αυτή που σου είπε από την τράπεζα οτι δεν μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής με δεδομένο ότι δεν έχεις παραλλάβει τίποτε απλά λέει βλακείες για να μην το πω αλλιώς μια και δεν επιτρέπεται στο  forum να βρίζουμε.

Η άποψη μου πρέπει να πας αύριο πρωί , πρωί με λίγο θράσος σε ένα κατάστημα να ζητήσεις έντυπο αμφισβήτησης της συναλλαγής. Να έχεις μαζί σου τα στοιχεία της συναλλαγής και να γράψεις στην αιτιολογία με κεφαλαία. ΔΕΝ ΠΑΡΕΛΑΒΑ ΠΟΤΕ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ.

Αν σου πεί οποιοσδήποτε , οτιδήποτε, η αν αρνηθούν να σου δώσουν το έντυπο, ζητάς τα στοιχεία αυτών που αρνούνται, τα καταγράφεις και τους ενημερώνεις ότι αύριο θα περάσεις πάλι με τον δικηγόρο σου για να του εξηγήσουν το λόγω που δεν τηρούν τις συμβατικές υποχρεώσεις τους για το προϊόν που έχουν εκδώσει και σου διαθέτουν. Παράλληλα φτιάχνεις ένα email και το στέλνεις στην  mastercard hellas αναφέροντας τα στοιχεία των εργαζομένων αυτών και το κατάστημα της τράπεζας που επισκεύτηκες.

Πιστεύω ότι αν κατά γράμμα ακολουθήσεις τα παραπάνω θα δεχτούν το αίτημα αμφισβήτησης με συνοπτικές διαδιακασίες.

Επιπλέον μην ξεχνάμε οτι η συναλλαγή σου έγινε από e-pos της Εθνικής το οποίο η ίδια τράπεζα έχει διαθέσει σε αυτήν την επιχείρηση. Οπότε έχει και επιπλέον ευθύνη πέραν της ευθύνης για το ίδιο το προϊον που εχεις εσύ από αυτήν, ειδικά αν δεν έχει κάνει τις προβλεπόμενες διαδικασίες απο τον νομο για να δώσει αυτό το εργαλείο στον έμπορο (strong KYC όπως ορίζει η νομοθεσία)

Αυτή η συμπεριφορά της Εθνικής είναι απαράδεκτη και θα πρέπει να καταγγελθεί.

Για να λέμε και τα καλά, στην Πειραιώς οι υπάλληλοι είναι ευγενέστατοι και σε κατευθύνουν οι ίδιοι για υποβολή αμφισβήτησης συναλλαγής. Μάλιστα η διαδικασία γίνεται και τηλεφωνικά χωρίς καθόλου ταλαιπωρία του καταναλωτή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, Vassilikigr είπε

Καλημέρα και καλή χρονιά, 

Αρχικά θα ήθελα να ευχαριστήσω τους διαχειριστές που μετά από τόσο καιρό ακόμη και σήμερα δεν έχουν διακόψει το νήμα. Καθώς ήμουν τόσο αφελής που έδωσα στο a-mobile 1 μήνα καθώς πίστεψα ότι όντως είχαν θέμα. Μόλις άρχισα να ανησυχώ και να ψάχνομαι ευτυχώς βρήκα αυτό το νήμα και το διάβασα, Τότε άνοιξαν τα μάτια μου και κατάλαβα περί τίνος πρόκειται και αν δεν υπήρχε αυτό σίγουρα δεν θα ήξερα τι να κάνω. Να είναι καλά όλοι όσοι με ενημέρωσαν για το τι πρέπει να κάνω μέσα από αυτό το νήμα. Τουτέστιν έχω κάνει ακύρωση συναλλαγής (καθώς η τράπεζα μου είναι εθνική και δεν κάνει αμφισβήτηση) και φυσικά μήνυσης. Θα συνεχίσω με τα υπόλοιπα βήματα που προτείνονται στις πρώτες σελίδες.

Ο λόγος που γράφω είναι γιατί όπως εγώ άργησα πολύ να το καταλάβω πιστεύω πως σίγουρα υπάρχουν και άλλοι εκεί έξω που δεν το έχουν πάρει χαμπάρι και θα ήθελα και αυτοί να έχουν την ευκαιρία να μπορέσουν να διαβάσουν όλες αυτές τις χρήσιμες πληροφορίες που γράφονται εδώ και να κινηθούν αναλόγως οπότε σας παρακαλώ μην το διακόψετε το νήμα.

Τώρα θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση σχετικά με την επιστροφή χρημάτων που λέτε από τις τράπεζες. Έκανα αγορά μέσω Mastercard και Εμένα η εθνική μου είπε ότι δεν υπάρχει τέτοια δυνατότητα δηλαδή να με αποζημιώσει κλπ. Εσείς που το αναφέρετε που το βασίζεται αυτό; Δηλαδή ότι όσοι κάναμε πληρωμή με κάρτα είμαστε καλυμμένοι; Ρωτάω γιατί αν ισχύει κάτι τέτοιο θα πρέπει ίσως να πιέσω περισσότερο την τράπεζα καθώς μπορεί να μου το είπαν αυτό λόγω το ότι είναι ίδια τράπεζα με του κ. Παρλεπου. 

Εγω πάντως που είμαι στην εθνική έκανα κανονικά αμφισβήτηση χωρίς κανένα πρόβλημα. Απλά πρέπει να πας από κατάστημα γιατί δε γίνεται η διαδικασία τηλεφωνικά 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, Tolisgr80 είπε

Εγω πάντως που είμαι στην εθνική έκανα κανονικά αμφισβήτηση χωρίς κανένα πρόβλημα. Απλά πρέπει να πας από κατάστημα γιατί δε γίνεται η διαδικασία τηλεφωνικά 

Από κοντά πήγα και εγώ και με έβαλαν να γράψω μια γραπτή αίτηση για το συμβάν αναλυτικά αλλά μου είπαν ότι δεν γίνεται αμφισβήτηση και γίνεται μόνο ακύρωση. Και δεν έχω καταλάβει ακόμη ποιες οι διαφορές; αν γνωρίζει κάποιος ας μου πει παρακαλώ. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...