Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 ώρες πριν, duckdodger είπε

Κρίμα να κοροϊδεύουν τον κοσμακι 

αυτοι τη δουλεια τους εκαναν, αν ειχαν γινει ομως πιο πολλες μυνησεις, θα τον ειχαν μεσα τωρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν νομίζω ότι πάει ανάλογα με τον αριθμό των μηνύσεων η σύλληψη ή όχι. Εξάλλου κάποιος είπε ήδη ότι τα αδικήματα που τελέστηκαν δεν ανήκουν στην κατηγορία του αυτόφο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/12/2019 στις 8:15 ΜΜ, GeorgeC είπε

Σε έλεγχο που έκανα όσο αφορά την IP του server που φιλοξενείτε το site είναι επίσης και τα γνωστά σκρουτζομαγαζιά trackstore.gr bskmarket.eu και worldmobile.gr

Με ένα check που έκανα η BSK Market βρίσκεται στην ίδια οδό που βρίσκεται και το a-mobile με διαφορά μόνο της οδού η οποία είναι: Αδελφών Κυπραίου αρ. 23 - ΤΚ 19200 σε αντίθεση με το amobiles που είναι 86 

Μάλλον πρέπει να υπάρχει πολύ καλή κομπίνα πίσω από όλο αυτό παιδιά οπότε καλό κουράγιο σε όλους τους παθόντες.,...!

EDIT: Τώρα είδα πως οι nameserver ανήκουν στην Netmobile.gr άλλο γνωστό bestpriceμάγαζο η οποία πρόσφατα τροποποιήσε το καταστατικό και μεταβίβασε τις μετοχές  στην BSK ELECTRONICS MARKET LIMITED..!!

Επιστρέφω ξανά και απότι παρατήρησα τώρα τα site που προανέφερα προ ημερών trackstore, worldmobile και bskmarket έχουν αλλάξει ip και έχουν πάει το καθένα σε διαφορετικό server κάτι που δείχνει ότι παίζεται καλό παιχνιδάκι πίσω από όλες αυτές τις ψευτοεταιρίες χρησιμοποιώντας τα λεφτά του κοσμάκι..!

Ήδη το worldmobile έχει ανεβάσει ανακοίνωση ότι δήθεν υπάρχει πρόβλημα με τους διακομιστές ηλεκ. ταχυδρομείου και δεν μπορούν να λάβουν και να στείλουν mails

Από την άλλη ο φίλος Παρλέπος παραμένει στον ίδιο server με τα αιτήματα για να πληρώσεις μέσω κάρτας να απορρίπτονται από την τράπεζα απότι είδα τώρα

Κάτι άλλο που αξίζει να σημειωθεί είναι πως από τις 20/12/19 που έβαλα δοκιμαστική παραγγελία με αριθμό 6597 φτάσαμε σήμερα 5/1 οι παραγγελίες να είναι στις 6628 άρα πιθανώς και άλλοι φίλοι που δεν ξέρουν κατάφεραν να την πατήσουν άσχημα και συνεχίζει ακόμη και τώρα να τα παίρνει "χοντρά" μέσω τράπεζας...!!

 

wordl.jpg

  • Like 2
  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλή μέρα και καλή χρονιά .

Εχουμε καποιο νέο με το ζήτημα?Εγω πληρωσα tablet με τραπεζικη κατάθεση 180 ευρω στις 26 Νοεμβρίου κ μου εχουν στειλει μειλ οτι λόγω φόρτου εργασίας ...κλπ κλπ 

Τι κάνουμε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έκανα το ίδιο λάθος και έκανα παραγγελία απο το εν λόγω ηλ.καταστημα. Επικοινωνησα με Σκρουτζ, με ενημέρωσαν οτι την ιδια μερα που εκανα τη παραγγελια μετα απο λιγες ωρες σταματησαν τη συνεργασια. Βεβαια δεν σκέφτηκε να μας ενημερωσει... Τελος παντων. Την συναλλαγη την εκανα μεσω καρτα της Alpha bank. Απο την τραπεζα ηθελαν ολα τα email αγορας, επικοινωνιας, σκρουτζ κτλ, αιτηση αμφισβήτησης και μου ειπαν οτι εφοσον φαινεται οτι ειναι απατη τα χρηματα θα επιστραφουν απλα θελει περίπου απο 1-40 ημερες. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά, μόλις τώρα είδα και εγώ αυτό το νήμα και ομολογώ οτι ξενέρωσα τρελά.

Με αριθμό παραγγελίας #4840  (πληρωμή με έμβασμα winbank 22/11) και χωρίς να απαντάνε στα τηλέφωνα.

Έχει παραλάβει άραγε κανείς φέτος? Να περιμένω ή να κοιτάξω μέσω τραπέζης να πάρω πίσω τα λεφτα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, harry_fyt είπε

Καλησπέρα παιδιά, μόλις τώρα είδα και εγώ αυτό το νήμα και ομολογώ οτι ξενέρωσα τρελά.

Με αριθμό παραγγελίας #4840  (πληρωμή με έμβασμα winbank 22/11) και χωρίς να απαντάνε στα τηλέφωνα.

Έχει παραλάβει άραγε κανείς φέτος? Να περιμένω ή να κοιτάξω μέσω τραπέζης να πάρω πίσω τα λεφτα?

εχεις αργησει ηδη πολυ, και ηδη το μαγαζι ζει και βασιλευει, και κλεβει και αλλο κοσμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οι απαντήσεις στα ερωτήματα σας και όλες οι κινήσεις που πρέπει να κάνετε αναφέρονται αναλυτικά στις πρώτες σελίδες του θέματος

και σε υποσημείωση από τον αρμόδιο συντονιστή.

1. εν συντομία αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται μόνο αν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (θα απαιτηθεί κάποιο χρονικό διάστημα και πιθανόν κάποια πράγματα που θα σας ζητήσει η τράπεζα σας)

αν έχετε πληρώσει με έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω θα πρέπει να συμβουλευτείτε δικηγόρο και να κινηθείτε μέσω της νομικής οδού (δικαστικώς)

το ίδιο ισχύει και με την αντικαταβολή

2. από εκεί και πέρα κάνετε καταγγελία στον Συνήγορο του καταναλωτή - Γενική γραμματεία καταναλωτή

3. καταγγελία επίσης στην Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος και μήνυση στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σας.

αν δεν έχετε κάνει τίποτα από τα παραπάνω ενώ κάνατε την παραγγελία σας 11/2019 ή 12/2019 και έχουμε 01/2020

κάντε το σύντομα γιατί στο τέλος δεν θα σας επιστραφεί ούτε σεντ του ευρώ από τα δικά σας χρήματα και θα τα χαρεί ο ιδιοκτήτης αυτού του καταστήματος (όπως και των προηγούμενων / επόμενων καταστημάτων) γιατί θα έχουμε συνέχεια...

προσωπική συμβουλή για να μην σας πιάνουν κορόιδα

κάντε ερεύνα στο διαδίκτυο (αναζήτηση) είναι πολύ χρήσιμη

συμβουλευτείτε τις διάφορες ιστοσελίδες/κοινότητες

κάντε έρευνα στο skroutz.gr/bestprice.gr

και πληρώνετε πάντα μέσω πιστωτικής/χρεωστικής κάρτας (καθώς έχετε την προστασία της αμφισβήτησης συναλλαγής)

αν πληρώσετε με οποιοδήποτε άλλο τρόπο τότε για να τα πάρετε πίσω θα πρέπει να πληρώσετε δικηγόρο και δικαστήριο.

Καλή Συνέχεια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά και εγώ παίρνω τηλέφωνο για να τους ρωτήσω για ένα προϊόν φθηνό που παρήγγειλα και δεν μου σηκώνουν το τηλέφωνο. Μου το κλείνουν κιόλας το  2105562463 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

1. εν συντομία αμφισβήτηση συναλλαγής γίνεται μόνο αν έχετε πληρώσει με πιστωτική/χρεωστική κάρτα (θα απαιτηθεί κάποιο χρονικό διάστημα και πιθανόν κάποια πράγματα που θα σας ζητήσει η τράπεζα σας)

αν έχετε πληρώσει με έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω θα πρέπει να συμβουλευτείτε δικηγόρο και να κινηθείτε μέσω της νομικής οδού (δικαστικώς)

 

Εχω πληρωσει με καταθεση απο Εθνικη και έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής κανονικά (και χωρίς να το παιξουν δύσκολοι - ίσα ίσα που οι άνθρωποι θέλανε να βοηθήσουν). Δινουν ενα χαρτι, το συμπληρωνεις και απο διπλα γραφεις την ιστορια οπως ακριβως εγινε.

Τωρα βεβαια θα παει στο "αρμοδιο" τμημα (που κανενας δεν εχει προσβαση εκεί) και εκει θα αποφασιστει αν θα επιστρεψουν τα χρηματα.

Εφόσον σταματήσουν να αποστέλλονται παραγγελίες θα μπει δικηγόρος που θα εκπροσωπήσει πολλά ατομα με τη μια. (20-50)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...