Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδιά καλησπέρα. 

Μόλις με πήραν από ΑCS και μου είπαν ότι έχω ένα πακέτο από τον παρλεπο. 

Φυσικά και δεν το παραλαμβάνω. 

Προσοχή μάγκες, μπορεί το πακέτο να είναι σωστό αν ήμαστε _είστε τυχεροί η πιθανόν να έχει μέσα τούβλο. 

ΥΓ. Δεν μου έστειλε ποτέ email η μνμ με τον αριθμό αποστολής του πακετου ο παρλεπος και βέβαια ποτέ δεν μου απάντησε στα email όταν του είπα θέλω ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων πριν πολύ καιρό. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 1,7k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Συνεχίστε παρακαλώ με τον άλλο σας λογαριασμό, το @A-mobilesGR. Αν δημιουργήσετε κι' άλλο, θα αναγκαστούμε να τους αποκλείσουμε όλους.

Οτι και να γινει παντως - που ευχομαι να μην χασει κανεις ουτε ευρω- το θεμα πρεπει να γινει pinned ως το απολυτο παραδειγμα καταναλωτικης συνειδησης και ημιμαθειας του νεοελληνα.  Δεν ειναι οτι

Γενικά όταν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα ειναι θλιβερά κυρίως για τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν. Για να βοηθήσω παραθέτω τα εξής : 1) Όσοι έχετε κάνει παραγγελίες με χρήση χρεωστικής ή π

Δημοσιευμένες Εικόνες

3 λεπτά πριν, stathisfr είπε

Παιδιά καλησπέρα. 

Μόλις με πήραν από ΑCS και μου είπαν ότι έχω ένα πακέτο από τον παρλεπο. 

Φυσικά και δεν το παραλαμβάνω. 

Προσοχή μάγκες, μπορεί το πακέτο να είναι σωστό αν ήμαστε _είστε τυχεροί η πιθανόν να έχει μέσα τούβλο. 

ΥΓ. Δεν μου έστειλε ποτέ email η μνμ με τον αριθμό αποστολής του πακετου ο παρλεπος και βέβαια ποτέ δεν μου απάντησε στα email όταν του είπα θέλω ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων πριν πολύ καιρό. 

Τι είχες παραγγείλει και με τι τρόπο πλήρωσες;

Ρωτάω για το είδος της παραγγελίας για να δω τι στέλνει. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 λεπτά πριν, kostpap είπε

Τι είχες παραγγείλει και με τι τρόπο πλήρωσες;

Ρωτάω για το είδος της παραγγελίας για να δω τι στέλνει. 

Κινητό και πλήρωσα μέσω κάρτας που έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής εννοείται 

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
14 λεπτά πριν, stathisfr είπε

Παιδιά καλησπέρα. 

Μόλις με πήραν από ΑCS και μου είπαν ότι έχω ένα πακέτο από τον παρλεπο. 

Φυσικά και δεν το παραλαμβάνω. 

Προσοχή μάγκες, μπορεί το πακέτο να είναι σωστό αν ήμαστε _είστε τυχεροί η πιθανόν να έχει μέσα τούβλο. 

ΥΓ. Δεν μου έστειλε ποτέ email η μνμ με τον αριθμό αποστολής του πακετου ο παρλεπος και βέβαια ποτέ δεν μου απάντησε στα email όταν του είπα θέλω ακύρωση παραγγελίας και επιστροφή χρημάτων πριν πολύ καιρό. 

Φίλε μην φοβάσαι, όλα είναι οκ με το πακέτο..

Απλά δεν στέλνει πλέον sms με τον αριθμό αποστολής γιατί του τελείωσε η κάρτα και δεν μπορεί να βρει σε κανένα περίπτερο κάρτα ανανέωσης της Q.!!!

  • Like 1
  • Haha 6
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, stathisfr είπε

Κινητό και πλήρωσα μέσω κάρτας που έκανα αμφισβήτηση συναλλαγής εννοείται 

Από ότι βλέπω στην ομάδα στο facebook δήλωσε μέλος που παρέλαβε Huawei, το P30.
Άνοιξε το πακέτο και ανέβασε φωτογραφίες.

Εσύ τι είχες παραγγείλει;

Εγώ περιμένω το Huawei mate 20 Pro.

Εννοείται πως έχω κάνει αίτηση αμφισβήτησης αλλά δεν θα με χαλούσε η παραλαβή αντί των χρημάτων. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχει χάσει κάθε αξιοπιστία το νήμα για ευνόητους λόγους, καλύτερα να κλειδωθεί.

Επεξ/σία από Vangelis_D9
  • Like 2
  • Confused 1
  • Sad 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ θέλω να παραγγείλω το mate 20 που το έχουν αμεσα διαθέσιμο και μακάρι να μπορούσα να το παραλάβω από το κατάστημα αλλά δεν σηκώνουν το τηλέφωνο. Ειλικρινά νιώθω ότι παρατραβηξε το όλο θέμα με τα άρθρα και τις χαζομάρες. Ο άνθρωπος που το έγραψε ανεκαθεν έχει γράψει άρθρα παραπλανητικά ως προς το Σκρουτζ και τις υπηρεσίες του. Ειδικότερα άτομα που παρήγγειλαν στο Black Friday πρέπει να έχουν λίγο παραπάνω υπομονή γιατί και εγώ είχα πάρει ένα τάμπλετ από τον κότσοβόλο το προ προηγούμενο black Friday και μου ήρθε μετά από 20 εργάσιμες. Οπότε καλά κάνατε και κάνατε την αμφισβήτηση στην τράπεζα και όλα τα συναφή για να μπορέσετε να είστε εξασφαλισμενοι αλλά λίγο υπομονή. 

Από την μεριά του μαγαζιού είναι τελείως λάθος το γεγονός ότι δεν απαντάνε ούτε στα τηλέφωνα ούτε στα email και αυτό είναι το κυριότερο θέμα που εμπνέει αβεβαιότητα για το μαγαζί. 

 

 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, jojoiop είπε

Πάντως ο xrivid είναι χρήστης από τις 16 Δεκεμβρίου 2019 οπότε δεν το έφτιαξε εχθές το προφίλ του. 

Ευχαριστώ πολύ τον χρήστη jojoiop που σκέφτηκε με λογική πριν αρχίσει να ρίχνει λάσπη όπως μερικοί-μερικοί. Δεν πρόκειται να ανεβάσω τίποτε άλλο σχετικά με το θέμα και την παραλαβή μου. Αν κάποιος θέλει να πειστεί περισσότερο για τα όσα λέω ας απευθυνθεί στους διαχειριστές της ομάδας στο fb οι οποίοι είχαν δημιουργήσει εκείνη την πολύ ωραία φόρμα ζητώντας στοιχεία αναφορικά με την παραγγελία μας και τους τρόπους με τους οποίους έχουμε κινηθεί (μήνυση, αμφισβήτηση συναλλαγής κλπ). Εκεί είχα δηλώσει τα πάντα (Ονοματεπώνυμο, καταβληθέν πόσο κλπ). Εγώ κι ακόμη 30-35 άτομα που συμπλήρωσαν τη φόρμα, γιατί από τα σχόλια κάτι τέτοιο είχα δει, ότι δεν είχαν συμπληρώσει πολλοί τα στοιχεία τους. Όπως ανέφερα και στο πρώτο μου μνμ δεν περίμενα ούτε εγώ να παραλάβω, παρ'όλα αυτά έγινε και παρέλαβα το δέμα με το όποιο ρίσκο. Ακολούθησα όμως τη συμβουλή κάποιων από το νήμα και βιντεοσκοπησα όλο το unboxing σε περίπτωση που το δέμα περιείχε σαπούνι, φουλάρι ή τούβλο όπως ανέφεραν ενδεικτικά κάποιοι. Για εμένα προσωπικά το θέμα έληξε καλά και πιστεύω ότι ανήκω στις ελάχιστες εξαιρέσεις. Μου έγινε μάθημα για την επόμενη φορά τουλάχιστον. Προς το παρόν θα αποσύρω τη μήνυση και θα ακυρώσω την αμφισβήτηση γιατί αυτό είναι το πρέπον. Στους υπόλοιπους εύχομαι καλή τύχη και καλή υπομονή. Και στους πικρόχολους δύσπιστους που τους κατατάσσουν όλους στην κατηγορία ψεύτης εύχομαι λίγη περισσότερη ψυχική γαλήνη για το 2020! 

Φιλικά, Χρύσα. (Το προτιμώ από το φίλε τουλάχιστον)

  • Like 5
  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα παιδιά , τελικά ακύρωσα την παραγγελία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο , θα το παραγγείλω από το tokinito.gr , θα περιμένω βέβαια μέχρι να έρθει επειδή είναι κατόπιν παραγγελίας αλλά εντάξει. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, MASTER9800 είπε

Καλησπέρα παιδιά , τελικά ακύρωσα την παραγγελία για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο , θα το παραγγείλω από το tokinito.gr , θα περιμένω βέβαια μέχρι να έρθει επειδή είναι κατόπιν παραγγελίας αλλά εντάξει. 

Ακύρωσες παραγγελία από κατάστημα με "Platinum"  status στο best price και επί το πλείστον πολύ καλές κριτικές και θα πληρώσεις επιπλέον 70 ευρώ, συν τον επιπλέον χρόνο αναμονής, επειδή κάποιοι ξερόλες εδώ μέσα σε έπεισαν ότι μπορεί να σχετίζεται με έναν κακό έμπορα..

Επεξ/σία από itheodo
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, itheodo είπε

Ακύρωσες παραγγελία από κατάστημα με "Platinum"  status στο best price και επί το πλείστον πολύ καλές κριτικές και θα πληρώσεις επιπλέον 70 ευρώ, συν τον επιπλέον χρόνο αναμονής, επειδή κάποιοι ξερόλες εδώ μέσα σε έπεισαν ότι μπορεί να σχετίζεται με έναν κακό έμπορα..

Κοιτά δεν ήταν ένας η δυο ήταν παρά πολλοί , επιπλέον και το μαγαζί αυτό δεν μπορώ να πω ότι είχε λίγες αρνητικές κριτικές , ποιος μου δίνει την εγγύηση ότι ακόμα και αν έπαιρνα την συσκευή , ακόμα και ήταν όλα κομπλέ, μετά από 2-3 μήνες σε περίπτωση βλάβης το κατάστημα αυτό θα συνέχιζε να υπάρχει κανονικά η δεν θα έκλεινε , επίσης υπάρχει ένα πολύ καλό  άρθρο σχετικά με το ποια σάιτ βρίσκονται στο μπλέξιμο και αυτά είναι worldwide, NETMOBILE, trackstore , a-Mobile.gr , όλα αυτά τα σάιτ είναι αποθηκευμένα στον ίδιο σέρβερ , έχουν ακριβώς ίδια εμφάνιση , και ακολουθούν τις ίδιες πολιτικές , δεν λέω μπορεί και να έπαιρνα το κινητό , και όλα καλά και δεν θα είχα θέμα , αλλά δεν θα ήθελα να το ρισκάρω και να μπαίνω σε φασαρίες , διάβασα άπειρα σχόλια πάνω σε αυτά τα καταστήματα , αρχίζοντας από ανοιγμένες συσκευασίες χωρίς ζελατίνες κλπ μέχρι άτομα τα οποια πλήρωσαν και δεν παρέλαβαν το δέμα ποτέ. Εξάλλου τα μαγαζιά με τόσο χαμηλές τιμές είναι και αυτά που ανέφερα πιο πριν , εγώ τους ρώτησα αν γίνεται πριν πληρώσω απλά να βεβαιωθώ ότι η συσκευασία είναι σφραγισμένη , χωρίς να την ανοίξω , απλά να την δω , αρνήθηκαν βέβαια και τότε αποφάσισα να ακυρώσω την παραγγελία 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έκανα μια παραγγελία Τεστ όμως με το κινητό που πραγματικά θέλω. Τους έβαλα σε σημείωση στην πληρωμή ότι επιθυμώ να παραλάβω από το κατάστημα και να πληρώσω εκεί λόγο του φόρτου εργασίας. Αριθμός παραγγελίας 6656 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, jojoiop είπε

Εγώ έκανα μια παραγγελία Τεστ όμως με το κινητό που πραγματικά θέλω. Τους έβαλα σε σημείωση στην πληρωμή ότι επιθυμώ να παραλάβω από το κατάστημα και να πληρώσω εκεί λόγο του φόρτου εργασίας. Αριθμός παραγγελίας 6656 

Σκληρός αλλά δεν δουλεύει έτσι 

  • Haha 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paiktaras69 είπε

Έπρεπε να πάει 2020, να μείνουν εκατοντάδες άνεργοι και να εμφανιστεί ένας a-mobiles για να ληφθεί υπόψιν η επανεξέταση του τρόπου καταχώρησης καταστημάτων στην κινητή. Μάλιστα.

Επεξ/σία από ChimairaX
  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.