Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 ώρες πριν, KapaEpsilon είπε

Σχολίασα πριν βγουν και περισσότεροι "χαμενοι" από αυτήν την υπόθεση, και ειμαι συγκλονισμένος με αυτα που διαβάζω. Καταγγελία στο skroutz λέει ο ένας, καταγγελία στην εθνική λέει ο άλλος. Γελάνε και οι πέτρες.

Το θέμα είναι ότι φάγατε το τυράκι που ήταν οι προσφορές και πεσατε στην φάκα για 40-50  ευρώ. Ο συγκεκριμένος στο ηλεκτρονικό εμπόριο, φαίνεται ότι είχε στήσει καλή κομπίνα και σίγουρα ήταν προμελετημένο για την περίοδο των εκπτώσεων BF. Με χρονικό περιθώριο στις παραγγελίες τόσο ώστε να εμφανιστούν τα λεφτά στον λογαριασμό του και να έχει και χρόνο να γινει καπνός.

Γνώμη μου είναι ότι δεν θα θα βγάλετε άκρη και τον τύπο δεν θα τον βρουν, ή θα βρουν αυτόν που είναι δηλωμένος ως αφεντικο, αλλα ο καημενος που θα την πληρωσει δεν θα εχει ιδεα για όλο αυτό το σκηνικο.

Τέλος πάντων το καλύτερο μάθημα που παίρνουμε ή θυμόμαστε όσοι την έχουμε πατήσει γενικότερα

ΟΤΙ ΛΑΜΠΕΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΧΡΥΣΟΣ.

Ρε φίλε όλοι εσείς με τον αρνητισμό σας εάν δε προτείνετε κάτι καλύτερα να μην μιλάτε. Μην νομίζετε ότι είσαστε πιο έξυπνοι επειδή δεν τη πατήσατε. Το λοιπόν άλλους λέκτορες σα και σας δε θελουμε να μας τα χώνουν εάν δεν έχουν να πουν κάτι παραπάνω από εξυπνάδες.

  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εν γένει συμπεριφορά του Skrouz είναι απαράδεκτη. 1ον δεν έχει ένα τηλέφωνο για να μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει άμεσα. 2ον δεν έχει ένα φορουμ για να μπορουν να συζητάνε οι καταναλωτές και να επισημαίνουν αυτά τα προβλήματα. Αυτή εδώ η συζήτηση έπρεπε να γίνεται στο Skrouz.

Ειδικά για την περίπτωση a-mobiles, από την πρώτη μέρα που διαπίστωσα ότι δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα μπήκα στις κριτικές του καταστήματος (η σελίδα του καταστήματος ΥΠΗΡΧΕ στις 12/12/19) και έκανα την καταγγελία.

Ιδου η απαντηση που μου έδωσαν στο mail: <<H αξιολόγησή σου για το κατάστημα `A-mobiles` είναι υπό έγκριση - Οι διαχειριστές του Skroutz θα εξετάσουν αν η αξιολόγησή σου πληροί τους όρους χρήσης του Skroutz. Επειδή η αξιολόγησή σου είναι αρνητική θα προωθηθεί στο κατάστημα για να δώσει την απάντησή του μέσα σε διάστημα 10 ημερών. Η αξιολόγησή σου θα δημοσιευτεί μετά την παρέλευση των 10 ημερών ανεξάρτητα της τοποθέτησης του καταστήματος. Εφόσον το κατάστημα τοποθετηθεί στην αρνητική αξιολόγηση, έχεις την δυνατότητα να αξιολογήσεις>>  Εγώ βαράω συναγερμό για να μην την πάθουν άλλοι κι ο Skrouz αφενός λέει ότι σε 10 μερες θα δούμε τι έχει γίνει και αφετέρου (ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ) κατεβαζει τη σελιδα με τις κριτικές για να μην ενημερωθούν και να προστατευτούν οι υποψήφιοι πελάτες.  

 

Σχετικά με την ομαδική αγωγή έχω να προτείνω το εξής.  Αν κάποιος από τους παθόντες διαμένει στην Αθήνα, να βρει έναν δικηγόρο που θέλει να αναλάβει την υπόθεση, να μας δώσει τα στοιχεία του δικηγόρου και οι όλοι όσοι θέλουν να συμετάσχουν να επικοινωνήσουν με τον συγκεκριμένο δικηγόρο.  Αν μαζευτούμε πολλοί προφανώς τα έξοδα θα είναι λιγότερα.

 

Νομίζω επίσης ότι το θέμα πρέπει να πάρει δημοσιότητα στα μεγάλα ΜΜΕ.  Ενας τρόπος για να τους τσιγκλίσουμε ώστε να ασχοληθούν με το θέμα, είναι να αρχίσουμε να τους βομβαρδίζουμε με mail επισυνάπτοντας το παρόν link 

Μόλις τώρα έστειλα αυτό το κείμενο στον Skai. Αν κάνουμε το ίδιο συνεχώς σε όλα τα κανάλια νομίζω οτι θα ασχοληθούν. 

Αυτές τις μέρες αποκαλύφθηκε μια μεγάλη απάτη από συγκεριμένο κατάστημα ηλεκρονικών πωλήσεων με θύματα πολούς καταναλωτές και το θέμα δυστυχώς δεν έχει αναδειχθεί από τα μεγάλα ΜΜΕ . Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επισκευτείτε το παρακάτω link https://www.insomnia.gr/forums/topic/726093-a-mobilesgr/page/11/?tab=comments#comment-57604651

Πηγή: https://www.skai.gr/contact
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook | @skaigr on Instagram

Επεξ/σία από eiliak97
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ, μαζί με το λόγω κατάστημα κλονίζεται και η αξιοπιστία του Skroutz που το είχε στα υψηλόβαθμα μέχρι και τις τελευταίες μέρες. Επίσης ο τρόπος που το έβγαλε όταν ενώ είχε εικόνα της κατάστασης το αφαίρεσε ενώ γνώριζαν ότι οι εν λόγω τιμές του ήταν αφύσικες για περίοδο BF. Το χειρότερο ήταν ότι δεν έδωσαν γενική ενημέρωση στο κοινό τους.

εν τέλη η το να προτείνει κάποιος ένα δικηγόρο ώστε να μαζέψει και τους εκτός Αθήνας ώστε να μειωθεί το κόστος δεν είναι κακή ιδέα. Το θέμα να είναι να είναι και καλός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

40 λεπτά πριν, eiliak97 είπε

H αξιολόγησή σου για το κατάστημα `A-mobiles` είναι υπό έγκριση - Οι διαχειριστές του Skroutz θα εξετάσουν αν η αξιολόγησή σου πληροί τους όρους χρήσης του Skroutz. Επειδή η αξιολόγησή σου είναι αρνητική θα προωθηθεί στο κατάστημα για να δώσει την απάντησή του μέσα σε διάστημα 10 ημερών. Η αξιολόγησή σου θα δημοσιευτεί μετά την παρέλευση των 10 ημερών ανεξάρτητα της τοποθέτησης του καταστήματος. Εφόσον το κατάστημα τοποθετηθεί στην αρνητική αξιολόγηση, έχεις την δυνατότητα να αξιολογήσεις>> 

Με λίγα λόγια τι λένε εκεί στο SKROUTZ;

Για να προστατεύσουμε τον πελάτη μας, αυτόν που μας πληρώνει, δεν θα ανεβάζουμε άμεσα τις αρνητικές ψήφους πριν τις διασταυρώσουμε.

 

Το ερώτημα είναι, ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΌΠΟ ΔΙΑΣΤΑΥΡΏΝΟΥΝ τις θετικές ψήφους, οι οποίες ψήφοι πιθανόν να είναι ψεύτικες με σκοπό να ευνοηθεί το κατάστημα που τραβά πελάτες από την πλατφόρμα του Skroutz;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι εξοργισμένη φουλ..φυσικά την πάτησα και εγώ έχοντας αγορά στις 25/11 και μαντεψτε! Εννοείται έκανα αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής..πήρα την δίωξη ηλεκτρονικου εγκλήματος και με προώθησαν στον συνήγορο του καταναλωτή με τον οποίο θα επικοινωνήσω αύριο. .επίσης θα επισκεφτώ και την αστυνομία να κάνω μια καταγγελιουλα...ότι μπορώ να το κάνω θα το κάνω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σχετικα με το σκρουτζ ειναι με καποια εννοια στημενο και οχι τοσο αμεροληπτο.

Ειχα κανει παραγγελια απο ενα μαγαζι σε προιον που ελεγε αμεσα διαθεσιμο.

Οκ λοιπον στελνω τα λεφτα και τηλεφωνικα ενημερωνω οτι θα περασω αυριο να το παρω.

Παω την αλλη μερα .... προιον γιοκ!

Μετα απο τηλεφωνα 2-3 ημερων προιον τιποτα ακομα και ενημερωνω οτι ακυρωνω.

Στελνουν τα λεφτα πισω και εκει λήγει η ιστορια.

Παω να ανεβασω στο σκρουτζ το συμβαν ως ειχε χωρις κατηγορια για κατι, (αφου πηρα τα λεφτα πισω) απλα το τι συνεβει.

Το σκρουτζ αρνηθηκε να το δημοσιευσει.... τωρα τα υπολοιπα ειναι θεωρια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Bonie είπε

Είμαι εξοργισμένη φουλ..φυσικά την πάτησα και εγώ έχοντας αγορά στις 25/11 και μαντεψτε! Εννοείται έκανα αίτηση αμφισβήτησης συναλλαγής..πήρα την δίωξη ηλεκτρονικου εγκλήματος και με προώθησαν στον συνήγορο του καταναλωτή με τον οποίο θα επικοινωνήσω αύριο. .επίσης θα επισκεφτώ και την αστυνομία να κάνω μια καταγγελιουλα...ότι μπορώ να το κάνω θα το κάνω.

Για να μη χάσετε χρόνο στο συνήγορο του καταναλωτή (όπως μας είπαν από τον σκρουτζ) θα σας πουν να στειλετε την περίπτωση σας στο email τους, στο [email protected] καλύτερα στείλτε από σήμερα για να κινηθούν πιο γρήγορα. Την Παρασκευή ήδη είχαν παράπονα από κάποιον για την εταιρία a-mobiles.gr

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγγνώμη αλλά επειδή σαν δικηγόρος δεν άντεξα να μην απαντήσω σε αυτό :

Το οτι το Σκρουτζ εχει κάποιους ΓΟΣ που έχετε συμφωνήσει κατά την εγγραφή σας, δεν σημαίνει οτι αυτοί οι ΓΟΣ δεν είναι καταχρηστικοι. 

Δηλαδή το ότι αποποιείται ευθυνών δεν σημαίνει οτι έτσι είναι....

Άλλο βέβαια ο δικαστικός αγώνας που πρέπει να κάνεις κατά αυτών των ΓΟΣ και αν αξίζει στη τελική... 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, eiliak97 είπε

Η εν γένει συμπεριφορά του Skrouz είναι απαράδεκτη. 1ον δεν έχει ένα τηλέφωνο για να μπορεί κάποιος να επικοινωνήσει άμεσα. 2ον δεν έχει ένα φορουμ για να μπορουν να συζητάνε οι καταναλωτές και να επισημαίνουν αυτά τα προβλήματα. Αυτή εδώ η συζήτηση έπρεπε να γίνεται στο Skrouz.

Ειδικά για την περίπτωση a-mobiles, από την πρώτη μέρα που διαπίστωσα ότι δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα μπήκα στις κριτικές του καταστήματος (η σελίδα του καταστήματος ΥΠΗΡΧΕ στις 12/12/19) και έκανα την καταγγελία.

Ιδου η απαντηση που μου έδωσαν στο mail: <<H αξιολόγησή σου για το κατάστημα `A-mobiles` είναι υπό έγκριση - Οι διαχειριστές του Skroutz θα εξετάσουν αν η αξιολόγησή σου πληροί τους όρους χρήσης του Skroutz. Επειδή η αξιολόγησή σου είναι αρνητική θα προωθηθεί στο κατάστημα για να δώσει την απάντησή του μέσα σε διάστημα 10 ημερών. Η αξιολόγησή σου θα δημοσιευτεί μετά την παρέλευση των 10 ημερών ανεξάρτητα της τοποθέτησης του καταστήματος. Εφόσον το κατάστημα τοποθετηθεί στην αρνητική αξιολόγηση, έχεις την δυνατότητα να αξιολογήσεις>>  Εγώ βαράω συναγερμό για να μην την πάθουν άλλοι κι ο Skrouz αφενός λέει ότι σε 10 μερες θα δούμε τι έχει γίνει και αφετέρου (ΚΑΙ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΟ) κατεβαζει τη σελιδα με τις κριτικές για να μην ενημερωθούν και να προστατευτούν οι υποψήφιοι πελάτες.  

Σχετικά με την ομαδική αγωγή έχω να προτείνω το εξής.  Αν κάποιος από τους παθόντες διαμένει στην Αθήνα, να βρει έναν δικηγόρο που θέλει να αναλάβει την υπόθεση, να μας δώσει τα στοιχεία του δικηγόρου και οι όλοι όσοι θέλουν να συμετάσχουν να επικοινωνήσουν με τον συγκεκριμένο δικηγόρο.  Αν μαζευτούμε πολλοί προφανώς τα έξοδα θα είναι λιγότερα.

Νομίζω επίσης ότι το θέμα πρέπει να πάρει δημοσιότητα στα μεγάλα ΜΜΕ.  Ενας τρόπος για να τους τσιγκλίσουμε ώστε να ασχοληθούν με το θέμα, είναι να αρχίσουμε να τους βομβαρδίζουμε με mail επισυνάπτοντας το παρόν link 

Μόλις τώρα έστειλα αυτό το κείμενο στον Skai. Αν κάνουμε το ίδιο συνεχώς σε όλα τα κανάλια νομίζω οτι θα ασχοληθούν. 

Αυτές τις μέρες αποκαλύφθηκε μια μεγάλη απάτη από συγκεριμένο κατάστημα ηλεκρονικών πωλήσεων με θύματα πολούς καταναλωτές και το θέμα δυστυχώς δεν έχει αναδειχθεί από τα μεγάλα ΜΜΕ . Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ επισκευτείτε το παρακάτω link https://www.insomnia.gr/forums/topic/726093-a-mobilesgr/page/11/?tab=comments#comment-57604651

Πηγή: https://www.skai.gr/contact
Follow us: @skaigr on Twitter | skaigr on Facebook | @skaigr on Instagram

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΕΝΑ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΙΠΟΤΑ ΝΑ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ?????????ΚΑΠΟΙΟΝ????

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα σε ολους εγω περιμενω και την αυριανη ημερα. Εχω 3 4 ονοματα τα οποία ειναι πισω απο ολη τη κατάσταση. Και απο τι ειδα και απο χθες δεν ειναι μονο το a mobiles παραμαγαζο υοαρχουν και αλλα 2 τλχιστον στην ιδια περιοχη. Τα λεφτα ετσι οπως εχει παει η φαση στα αρχιδια μου αν θα τα παρω η οχι (1400).απο μενα η κατασταση ειναι all in και με και χωρις αστυνομία. Δυστηχως οταν τρως πακετο Με ονομα δεν γινεται και αλλιως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, BladeRunner είπε

Συγγνώμη αλλά επειδή σαν δικηγόρος δεν άντεξα να μην απαντήσω σε αυτό :

Το οτι το Σκρουτζ εχει κάποιους ΓΟΣ που έχετε συμφωνήσει κατά την εγγραφή σας, δεν σημαίνει οτι αυτοί οι ΓΟΣ δεν είναι καταχρηστικοι. 

Δηλαδή το ότι αποποιείται ευθυνών δεν σημαίνει οτι έτσι είναι....

Άλλο βέβαια ο δικαστικός αγώνας που πρέπει να κάνεις κατά αυτών των ΓΟΣ και αν αξίζει στη τελική... 

Δεν είναι απαραίτητο να πάμε δικαστικά εναντίον του skroutz. 
Η καταγγελία του skroutz στον συνήγορο του καταναλωτή θα οδηγήσει σε έρευνα. Εκεί στην έρευνα θα δουν οι υπάλληλοι του συνήγορου του καταναλωτή τους όρους του skroutz τι χρήματα κερδίζει από την δραστηριότητα του και πόσο εξασφαλίζει την αμεροληψία των κριτικών. 

Ομοίως και για την τράπεζα που είχε πελάτη την εταιρία a-mobiles.gr. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα και από εμένα.

Και εγώ στην μαύρη λίστα .. Με μικρό σχετικά ποσό (160Ε) και πληρωμή με πιστωτική.

Έκανα αίτηση αμφισβήτησης βέβαια και βλέπουμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, geva1990 είπε

Καλημερα σε ολους εγω περιμενω και την αυριανη ημερα. Εχω 3 4 ονοματα τα οποία ειναι πισω απο ολη τη κατάσταση. Και απο τι ειδα και απο χθες δεν ειναι μονο το a mobiles παραμαγαζο υοαρχουνTI  και αλλα 2 τλχιστον στην ιδια περιοχη. Τα λεφτα ετσι οπως εχει παει η φαση στα αρχιδια μου αν θα τα παρω η οχι (1400).απο μενα η κατασταση ειναι all in και με και χωρις αστυνομία. Δυστηχως οταν τρως πακετο Με ονομα δεν γινεται και αλλιως.

 

55 λεπτά πριν, none14 είπε

ti onomata mipos prepei an xeroume kai emis na katathesoume sti minisi?

 

 

58 λεπτά πριν, geva1990 είπε

Καλημερα σε ολους εγω περιμενω και την αυριανη ημερα. Εχω 3 4 ονοματα τα οποία ειναι πισω απο ολη τη κατάσταση. Και απο τι ειδα και απο χθες δεν ειναι μονο το a mobiles παραμαγαζο υοαρχουν και αλλα 2 τλχιστον στην ιδια περιοχη. Τα λεφτα ετσι οπως εχει παει η φαση στα αρχιδια μου αν θα τα παρω η οχι (1400).απο μενα η κατασταση ειναι all in και με και χωρις αστυνομία. Δυστηχως οταν τρως πακετο Με ονομα δεν γινεται και αλλιως.

58 λεπτά πριν, geva1990 είπε

Καλημερα σε ολους εγω περιμενω και την αυριανη ημερα. Εχω 3 4 ονοματα τα οποία ειναι πισω απο ολη τη κατάσταση. Και απο τι ειδα και απο χθες δεν ειναι μονο το a mobiles παραμαγαζο υοαρχουνTI  και αλλα 2 τλχιστον στην ιδια περιοχη. Τα λεφτα ετσι οπως εχει παει η φαση στα αρχιδια μου αν θα τα παρω η οχι (1400).απο μενα η κατασταση ειναι all in και με και χωρις αστυνομία. Δυστηχως οταν τρως πακετο Με ονομα δεν γινεται και αλλιως.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά αν και η πιθανότητα να πάρουμε πίσω χρήματα είναι μικρή, δεν πρέπει να το αφήσουμε έτσι. Αν πάρει μεγάλη δημοσιότητα και βρεθεί εισαγγελέας να διερευνήσει για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης είναι εύκολο από τα ηλεκτρονικά ίχνη να εντοπιστούν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά και εγώ μια από τα ίδια...περίμενα 2 εβδομάδες μέχρι  που τους κάλεσα είπα να ακυρωθεί και να μου επιστραφεί το ποσό και μου είπαν σε 2-3 εργασιμες και έχουν περάσει 10 μέρες.  Τηλέφωνο δεν σηκώνουν και έχω αγχωθεί αρκετά. Δεν ήταν λίγα τα λεφτά που έδωσα και διαβάζοντας εδώ συνειδητοποιώ  ότι μάλλον τα έχασα τα λεφτά.  Κοίταξα τις κινήσεις του λογαριασμού  μου και τον μαλακά τον λένε ΠΑΡΛΕΠΟΣ ΜΙΧΑΗΛ στον οποίο πήγαν τα λεφτά μου . Μπορούμε να κάνουμε κάτι εμείς που είμαστε από Αθήνα; Να πάμε από εκεί όλοι μαζεμένοι .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...