Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, teovag είπε

Εγώ προσωπικά προτιμώ να τα παίρνω αντικαταβολή και ας πληρώνω λίγο παραπάνω.

Αντικαταβολή ΜΟΝΟ εάν έχεις συνεννοηθεί με τον πωλητή να αναγράψει στο δέμα πως σου επιτρέπει να ανοίξεις το δέμα, να ελέγξεις το περιεχόμενο και μετά να αποφασίσεις εάν θα το παραλάβεις.
Γιατί δεν ξέρεις εάν όντως έχει μέσα στο κουτί αυτό που έχεις ζητήσει και πληρώνοντας στην εταιρία μεταφορών κινδυνεύεις ανοίγοντας το δέμα να βρεθείς προ εκπλήξεων δίχως ασφάλεια της κάρτας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

6 λεπτά πριν, kostpap είπε

Η νομοθεσία στην Ελλάδα επιτρέπει μικρότερη εγγύηση στα μεταχειρισμένα αλλά ΟΧΙ μικρότερη του ενός έτους.
https://www.lawspot.gr/nomikes-plirofories/nomothesia/n-4512-2018/arthro-103-nomos-4512-2018

απλά μια διαφορά

αν αγοράσεις από κατάστημα

αν αγοράσεις από ιδιώτη σύμφωνα με την νομοθεσία

δεν ισχύει καμία εγγύηση

διάβασε τι λένε τα λινκς (ευρώπη)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, ikorolis είπε

απλά μια διαφορά

αν αγοράσεις από κατάστημα

αν αγοράσεις από ιδιώτη σύμφωνα με την νομοθεσία

δεν ισχύει καμία εγγύηση

διάβασε τι λένε τα λινκς (ευρώπη)

Το σχόλιο μου έχει σκοπό να αναδείξει πως στην Ελλάδα αγορά μεταχειρισμένων από κατάστημα ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ διετή εγγύηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 λεπτά πριν, kostpap είπε

Το σχόλιο μου έχει σκοπό να αναδείξει πως στην Ελλάδα αγορά μεταχειρισμένων από κατάστημα ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ διετή εγγύηση.

από την στιγμή που ανήκουμε στην Ε.Ε ισχύει αυτό που λέει η ΕΥΡΩΠΑΙκΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ

μην ξεχνάς ότι έχεις την ΕΓΓΥΗΣΗ του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ

και την ΕΓΓΥΗΣΗ του ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

αλλά δεν έχεις κανένα από τα δύο αν το πουλήσεις σε ΙΔΙΩΤΗ

αυτόματα το προιόν βγήκε ΕΚΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ σύμφωνα με ότι έχω διαβάσει (δεν είμαι νομικός/δικηγόρος) για να το πω με σιγουριά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ πλέον παιδιά έλεγχο από χίλιες δυο πλευρές το μαγαζί από το οποίο θα αγοράσω κάτι ..Και τέλος αυτό που κάνω για να είμαι σίγουρος κοιτάζω ποσε θετικές και πόσες αρνητικές αξιολογήσεις έχει ....Αν έχει μόνο θετικές και καμία αρνητική τότε το επιλεγω αν έχει αρνητικές ..Τότε πάω σε συγκεκριμένα μαγαζιά που έχω ψωνίσει και τα εμπιστεύομαι όπως  ένα παράδειγμα το  phonegallery !

Επεξ/σία από life is music
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παίδες, όχι κατάθεση, οχι αντικαταβολή, όχι το ένα όχι το άλλο, μερικοί κάνετε σαν να ανακαλύπτεται τώρα οτι στην εποχή του Ecommerce τα πράγματα είναι ρευστά .Κολλάτε το δάχτυλο στο μέτωπο του κάθε ανθρώπου που ειδε προσφορά και πήγε και ακούμπησε τα λεφτάκια του, και βγάζετε την ουρίτσα σας απ'εξω. Μετά τα A-Mobiles ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΠΟ "ΟΧΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΓΑΖΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ , ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΡΙΝ ΨΩΝΙΣΕΤΕ"

Κανείς δε τα έκανε αυτά, προς Θεού, είσασταν όλοι ψαγμένοι. Κανείς δε θα το ξανακάνει. Αμα δείτε προσφορά με κάτι 50€ κάτω απο τον ανταγωνισμό και το θέλετε, δε θα το πάρετε, γιατί είστε εμπειρία τώρα.

Κάποιοι έχασαν λεφτά και ψάχνουν να βρουν μια άκρη. Μη φοβάστε, ξέρουν ήδη τι έκαναν λάθος, και πιθανότατα δε θα το ξανακάνουν. Ίσως κάποιοι να το ξανακάνουν. Κάποιο αγοράζουν "φορητό ερκοντίσιον με νερό¨". Λέτε να μη μαθαίνουν απο το λάθος τους;

Αυτό που συνέβει στο A-Mobiles δεν είναι "αλλη μια μέρα στη δουλειά" είναι καταστροφή. Αν κάποιοι είστε τόσο μπροστά που δε θα τη πατάγατε ποτέ και πουθενά, χαίρομαι για εσάς, αλλα βγείτε έξω απο εδώ. Εδώ είναι για ανθρώπους ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ.  Το τι πρέπει να κάνουν υπάρχει ήδη γραμμένο στις πρώτες σελίδες, μην τους αναγκάζετε να διαβάζουν 120 σελίδες με προσβολές για το IQ τους επειδή εσείς είστε μεγάλα ονοματα του χώρου,

Και εγώ τρελαίνομαι οταν βλέπω 20χρονους στην ουρά των ΕΛΤΑ για να πληρώσουν την Vodafone, αλλα δεν πιάνω μια παλάμη να τους βαρέσω.

Για όσους την πάτησαν τελικά, το μόνο που έχω να σας πώ είναι να μην μασάτε απο όσους παρέλαβαν, ΑΝ έχετε εξαπατηθεί, κάντε τα απαραίτητα βήματα. Μη περιμένετε με την ελπίδα. δεν κερδίζετε τίποτα.

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αυτό που συνέβει στο A-Mobiles δεν είναι "αλλη μια μέρα στη δουλειά" είναι καταστροφή. Αν κάποιοι είστε τόσο μπροστά που δε θα τη πατάγατε ποτέ και πουθενά, χαίρομαι για εσάς, αλλα βγείτε έξω απο εδώ. Εδώ είναι για ανθρώπους ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ.  Το τι πρέπει να κάνουν υπάρχει ήδη γραμμένο στις πρώτες σελίδες, μην τους αναγκάζετε να διαβάζουν 120 σελίδες με προσβολές για το IQ τους επειδή εσείς είστε μεγάλα ονοματα του χώρου,

Και εγώ τρελαίνομαι οταν βλέπω 20χρονους στην ουρά των ΕΛΤΑ για να πληρώσουν την Vodafone, αλλα δεν πιάνω μια παλάμη να τους βαρέσω.

Για όσους την πάτησαν τελικά, το μόνο που έχω να σας πώ είναι να μην μασάτε απο όσους παρέλαβαν, ΑΝ έχετε εξαπατηθεί, κάντε τα απαραίτητα βήματα. Μη περιμένετε με την ελπίδα. δεν κερδίζετε τίποτα.

με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ρε παίδες, όχι κατάθεση, οχι αντικαταβολή, όχι το ένα όχι το άλλο, μερικοί κάνετε σαν να ανακαλύπτεται τώρα οτι στην εποχή του Ecommerce τα πράγματα είναι ρευστά .Κολλάτε το δάχτυλο στο μέτωπο του κάθε ανθρώπου που ειδε προσφορά και πήγε και ακούμπησε τα λεφτάκια του, και βγάζετε την ουρίτσα σας απ'εξω. Μετά τα A-Mobiles ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΑΠΟ "ΟΧΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΜΑΓΑΖΙΑ, ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΤΑΘΕΣΗ, ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΑ ΚΟΡΟΙΔΑ , ΚΑΛΑ ΝΑ ΠΑΘΕΤΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΑΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ ΕΡΕΥΝΑ ΠΡΙΝ ΨΩΝΙΣΕΤΕ"

Κανείς δε τα έκανε αυτά, προς Θεού, είσασταν όλοι ψαγμένοι. Κανείς δε θα το ξανακάνει. Αμα δείτε προσφορά με κάτι 50€ κάτω απο τον ανταγωνισμό και το θέλετε, δε θα το πάρετε, γιατί είστε εμπειρία τώρα.

Κάποιοι έχασαν λεφτά και ψάχνουν να βρουν μια άκρη. Μη φοβάστε, ξέρουν ήδη τι έκαναν λάθος, και πιθανότατα δε θα το ξανακάνουν. Ίσως κάποιοι να το ξανακάνουν. Κάποιο αγοράζουν "φορητό ερκοντίσιον με νερό¨". Λέτε να μη μαθαίνουν απο το λάθος τους;

Αυτό που συνέβει στο A-Mobiles δεν είναι "αλλη μια μέρα στη δουλειά" είναι καταστροφή. Αν κάποιοι είστε τόσο μπροστά που δε θα τη πατάγατε ποτέ και πουθενά, χαίρομαι για εσάς, αλλα βγείτε έξω απο εδώ. Εδώ είναι για ανθρώπους ΠΟΥ ΤΗΝ ΠΑΤΗΣΑΝ.  Το τι πρέπει να κάνουν υπάρχει ήδη γραμμένο στις πρώτες σελίδες, μην τους αναγκάζετε να διαβάζουν 120 σελίδες με προσβολές για το IQ τους επειδή εσείς είστε μεγάλα ονοματα του χώρου,

Και εγώ τρελαίνομαι οταν βλέπω 20χρονους στην ουρά των ΕΛΤΑ για να πληρώσουν την Vodafone, αλλα δεν πιάνω μια παλάμη να τους βαρέσω.

Για όσους την πάτησαν τελικά, το μόνο που έχω να σας πώ είναι να μην μασάτε απο όσους παρέλαβαν, ΑΝ έχετε εξαπατηθεί, κάντε τα απαραίτητα βήματα. Μη περιμένετε με την ελπίδα. δεν κερδίζετε τίποτα.

πολύ σωστά όλα αυτά που είπες και συμφωνώ μαζί σου

Αυτό που συνέβηκε με το a-mobiles.gr είναι απλά ένα ακόμα περιστατικό καταστήματος (δεν είναι το πρώτο ούτε το τελευταίο) θα υπάρξουν πάρα πολλά ακόμα μέχρι να μάθουμε το "Ecommerce"

κανείς δεν είπε ότι είναι θεός άρα τέλειος και δεν κάνει λάθη

όλοι άνθρωποι είμαστε κάνουμε λάθη και φροντίζουμε να μάθουμε από αυτά και να μην ξανά κάνουμε το ίδιο λάθος

μπορεί μάλιστα κάποιος που έχει τις γνώσεις/εμπειρία να φτιάξει έναν οδηγό και να τον δώσει στους υπευθύνους του insomnia.gr να τον κάνουν "sticky" ως οδηγίες προς τους ναυτιλλομένους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, ikorolis είπε

πολύ σωστά όλα αυτά που είπες και συμφωνώ μαζί σου

Αυτό που συνέβηκε με το a-mobiles.gr είναι απλά ένα ακόμα περιστατικό καταστήματος (δεν είναι το πρώτο ούτε το τελευταίο) θα υπάρξουν πάρα πολλά ακόμα μέχρι να μάθουμε το "Ecommerce"

κανείς δεν είπε ότι είναι θεός άρα τέλειος και δεν κάνει λάθη

όλοι άνθρωποι είμαστε κάνουμε λάθη και φροντίζουμε να μάθουμε από αυτά και να μην ξανά κάνουμε το ίδιο λάθος

μπορεί μάλιστα κάποιος που έχει τις γνώσεις/εμπειρία να φτιάξει έναν οδηγό και να τον δώσει στους υπευθύνους του insomnia.gr να τον κάνουν "sticky" ως οδηγίες προς τους ναυτιλλομένους.

Αυτό θα είναι εξίσου χρήσιμο με τον οδηγό "πως να μη σας ληστέψουν με μαχαίρι" το 95% όσων το διαβάσουν θα το διαβάσουν ΑΦΟΥ τους ληστέψουν με μαχαίρι. Δεν μπορείς να διορθώσεις την κατάσταση με how to, δεν αλλάζουν μια οθόνη, αλλάζουν ολόκληρο τον τρόπο που αξιολογούν τον τρόπο που ψωνίζουν. Είμαστε μια κοινωνία με ανθρώπους που δεν έχουν πατήσει ποτέ σε φυσικά κατάστημα , και ανθρώπους που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα μηχανήμα αυτόματων πληρωμών στην τράπεζα. Εγώ σου λέω οτι για παράδειγμα το 60% των ανθρώπων που την πάτησαν απο a-mobiles ήταν 45άρηδες που έχουν μάθει ίσα ίσα να ψάχνουν στο Skroutz. Τι θα τους προσφέρει ο οδηγός;

Φάγαμε 30 χρόνια για να εμπεδώσουμε οτι στο nakedgird.jpg.exe υπάρχει κίνδυνος. Άλλα τόσα θα φάμε για να εμπεδώσουμε οτι οι εικονικές αγορές έχουν κολπα. Ούτε ο αφορισμός της αντικαταβολής και της κατάθεσης είναι λύση, ούτε ο διήμερος έλεγχος, σε περιουσιακά στοιχεία ενός καταστήματος για να πάρουμε κάτι οδηγεί πουθενά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

πολύ σωστά όλα αυτά που είπες και συμφωνώ μαζί σου

Αυτό που συνέβηκε με το a-mobiles.gr είναι απλά ένα ακόμα περιστατικό καταστήματος (δεν είναι το πρώτο ούτε το τελευταίο) θα υπάρξουν πάρα πολλά ακόμα μέχρι να μάθουμε το "Ecommerce"

κανείς δεν είπε ότι είναι θεός άρα τέλειος και δεν κάνει λάθη

όλοι άνθρωποι είμαστε κάνουμε λάθη και φροντίζουμε να μάθουμε από αυτά και να μην ξανά κάνουμε το ίδιο λάθος

μπορεί μάλιστα κάποιος που έχει τις γνώσεις/εμπειρία να φτιάξει έναν οδηγό και να τον δώσει στους υπευθύνους του insomnia.gr να τον κάνουν "sticky" ως οδηγίες προς τους ναυτιλλομένους.

Την περιπτωση του megamarket.gr την θυμαται κανεις; Θα εχουν περασει ισως και πανω απο 12 χρονια. Οποιος την θυμαται συγκρινεται το τοτε megamarket ( πριν το κανονι ) με ενα καταστημα σαν και το amobiles του σημερα; Οχι βεβαια αν και τα προβληματα αν οχι ιδια ειναι τουλαχιστον παρομοια. Επισης ποσες αλλες περιπτωσεις "φυσικων" μαγαζιων και με πολλα χρονια αξιοπιστης και σοβαρης λειτουργειας υπηρξαν που δημιουργησαν σοαβαρα προβληματα στους πελατες τους οπως και στην ολη αγορα; Με φαγωμενες προκαταβολες, εμπορευματα κτλ;

Τι αλλαζει σημερα; Τι ειναι αυτο που μεγαλωνει τον κινδυνο επειδη ακριβως λειτουργει ως μεσο για καποιους τυχαρπαστους που σκοπευουν να κανουν μια αρπαχτη ή κανουν την αρπαχτη επαγγελμα;

Εγραψα παραπισω στο νημα για την εννοια του "χαζου καταναλωτη" και ορισμενοι θιχτηκαν ειτε επειδη το πηραν προσωπικα ειτε επειδη καταλαβαν αλλα ενοχληθηκαν ειτε επειδη εχουν μαυρα μεσανυχτα, ασχετα απο εμπειριες και ηλικιες, καθως ζουνε στα ευκολα συννεφα των ...διαφημισεων.

Εκεινο λοιπον που εχει αλλαξει σημερα ειναι το μεσο που λεγεται "πλατφορμα αναζητησης" το οποιο προσδιδει καλως ή κακως μια εγκυροτητα στο οποιο καταστημα μελος του επειδη και πολυ καλως, ο "χαζος καταναλωτης" που δεν ειναι δουλεια του να κανει τον οποιοδηποτε ελεγχο στα οικονομικα και στην αξιοπιστια του καθε καταστηματος, εμπιστευεται και αφηνει τα λεφτα του. Αξιοπιστια που ομως δεν ισχυει καθως οι μονοι μηχανισμοι ελεγχου ειναι εκεινοι που αφορουν τα δικαιωματα της πλατφορμας εναντι των πελατων της, που δεν ειναι οι τελικοι καταναλωτες αλλα τα καταστηματα. Και εδω υπαρχει φυσικα αλλη μια τεραστια παρανοηση.

Και σταματω εδω και δεν προχωρω ψαχνοντας κι αναλυοντας τον ρολο του ελληνικου κρατους και δημοσιου που ειναι ανυπαρκτοι. Και που αφηνουν και απροστατευτο τον καταναλωτη "χαζο" ¨η "εξυπνο". Για αυτο και παραθετω εσενα, επειδη επιμενεις να γραφεις τα απαραιτητα, αυτονοητα για πολλους και τελικα μοναδικα αξιοπιστα μεσα διεκδικησης του δικηου και των χρηματων ενος πολιτη, τα οποια ομως και ειναι απολυτως δυσαρεστα για εκεινον που δεν εμπιστευεται το κρατος αλλα εμπιστευτηκε κακως ενα καταστημα που θεωρησε επισης κακως οτι ειναι ελεγμενο κι αξιοπιστο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, papp0us είπε

Αυτό θα είναι εξίσου χρήσιμο με τον οδηγό "πως να μη σας ληστέψουν με μαχαίρι" το 95% όσων το διαβάσουν θα το διαβάσουν ΑΦΟΥ τους ληστέψουν με μαχαίρι. Δεν μπορείς να διορθώσεις την κατάσταση με how to, δεν αλλάζουν μια οθόνη, αλλάζουν ολόκληρο τον τρόπο που αξιολογούν τον τρόπο που ψωνίζουν. Είμαστε μια κοινωνία με ανθρώπους που δεν έχουν πατήσει ποτέ σε φυσικά κατάστημα , και ανθρώπους που δεν μπορούν να χρησιμοποιήσουν ένα μηχανήμα αυτόματων πληρωμών στην τράπεζα. Εγώ σου λέω οτι για παράδειγμα το 60% των ανθρώπων που την πάτησαν απο a-mobiles ήταν 45άρηδες που έχουν μάθει ίσα ίσα να ψάχνουν στο Skroutz. Τι θα τους προσφέρει ο οδηγός;

Φάγαμε 30 χρόνια για να εμπεδώσουμε οτι στο nakedgird.jpg.exe υπάρχει κίνδυνος. Άλλα τόσα θα φάμε για να εμπεδώσουμε οτι οι εικονικές αγορές έχουν κολπα. Ούτε ο αφορισμός της αντικαταβολής και της κατάθεσης είναι λύση, ούτε ο διήμερος έλεγχος, σε περιουσιακά στοιχεία ενός καταστήματος για να πάρουμε κάτι οδηγεί πουθενά.

Πολύ σωστά και πάλι ότι είπες (βέβαια έχω τις ενστάσεις μου καθώς δεν είμαι παιδάκι αλλά 48 χρονών)

Εγώ θα πω το απλό πράγμα που το είπαν οι διάσημοι streamers στο youtube αλλά το έχουν αναφέρει αρκετοί φίλοι εδώ μέσα

θες να αγοράσεις κάτι από το διαδίκτυο (είτε στην Ελλάδα είτε στο εξωτερικό) είτε από φυσικό κατάστημα

πληρώνεις μέσω 1. PAYPAL (δεν έχει το κατάστημα που μπήκες πας στο επόμενο) 2. ΠΙΣΤΩΤΙΚΗ/ΧΡΕΩΣΤΙΚΗ ΚΑΡΤΑ (δεν έχει το κατάστημα που μπήκες πας στο επόμενο)

ας έχει διαφορά στην τιμή γιατί μπορεί να επιμείνεις να κάτσεις στο κατάστημα που το έχει φτηνά και στο τέλος να σου κοστίσει πολύ πιο ακριβά

ειδικά όταν μιλάμε για κάποιας αξίας πράγματα όπως είναι τα ακριβά κινητά τηλέφωνα (δεν μιλάω για κινητά των 100-250 ευρώ που ψωνίζω εγώ προσωπικά και πάντα από το επίσημο κατάστημα της κατασκευάστριας εταιρείας) είτε είναι εξαρτήματα για υπολογιστή είτε έτοιμος υπολογιστής (σταθερός/φορητός) είτε οθόνη ή τηλεόραση.

ποτέ δεν κάνεις χρήση της αντικαταβολής εκτός αν είναι άνθρωπος της εμπιστοσύνης σου

και ποτέ δεν πληρώνεις με έμβασμα/μεταφορά/κατάθεση

νομίζω ότι είναι πολύ απλά πράγματα και κατανοητά.

11 λεπτά πριν, 29gk είπε

Την περιπτωση του megamarket.gr την θυμαται κανεις; Θα εχουν περασει ισως και πανω απο 12 χρονια. Οποιος την θυμαται συγκρινεται το τοτε megamarket ( πριν το κανονι ) με ενα καταστημα σαν και το amobiles του σημερα; Οχι βεβαια αν και τα προβληματα αν οχι ιδια ειναι τουλαχιστον παρομοια. Επισης ποσες αλλες περιπτωσεις "φυσικων" μαγαζιων και με πολλα χρονια αξιοπιστης και σοβαρης λειτουργειας υπηρξαν που δημιουργησαν σοαβαρα προβληματα στους πελατες τους οπως και στην ολη αγορα; Με φαγωμενες προκαταβολες, εμπορευματα κτλ;

Τι αλλαζει σημερα; Τι ειναι αυτο που μεγαλωνει τον κινδυνο επειδη ακριβως λειτουργει ως μεσο για καποιους τυχαρπαστους που σκοπευουν να κανουν μια αρπαχτη ή κανουν την αρπαχτη επαγγελμα;

Εγραψα παραπισω στο νημα για την εννοια του "χαζου καταναλωτη" και ορισμενοι θιχτηκαν ειτε επειδη το πηραν προσωπικα ειτε επειδη καταλαβαν αλλα ενοχληθηκαν ειτε επειδη εχουν μαυρα μεσανυχτα, ασχετα απο εμπειριες και ηλικιες, καθως ζουνε στα ευκολα συννεφα των ...διαφημισεων.

Εκεινο λοιπον που εχει αλλαξει σημερα ειναι το μεσο που λεγεται "πλατφορμα αναζητησης" το οποιο προσδιδει καλως ή κακως μια εγκυροτητα στο οποιο καταστημα μελος του επειδη και πολυ καλως, ο "χαζος καταναλωτης" που δεν ειναι δουλεια του να κανει τον οποιοδηποτε ελεγχο στα οικονομικα και στην αξιοπιστια του καθε καταστηματος, εμπιστευεται και αφηνει τα λεφτα του. Αξιοπιστια που ομως δεν ισχυει καθως οι μονοι μηχανισμοι ελεγχου ειναι εκεινοι που αφορουν τα δικαιωματα της πλατφορμας εναντι των πελατων της, που δεν ειναι οι τελικοι καταναλωτες αλλα τα καταστηματα. Και εδω υπαρχει φυσικα αλλη μια τεραστια παρανοηση.

Και σταματω εδω και δεν προχωρω ψαχνοντας κι αναλυοντας τον ρολο του ελληνικου κρατους και δημοσιου που ειναι ανυπαρκτοι. Και που αφηνουν και απροστατευτο τον καταναλωτη "χαζο" ¨η "εξυπνο". Για αυτο και παραθετω εσενα, επειδη επιμενεις να γραφεις τα απαραιτητα, αυτονοητα για πολλους και τελικα μοναδικα αξιοπιστα μεσα διεκδικησης του δικηου και των χρηματων ενος πολιτη, τα οποια ομως και ειναι απολυτως δυσαρεστα για εκεινον που δεν εμπιστευεται το κρατος αλλα εμπιστευτηκε κακως ενα καταστημα που θεωρησε επισης κακως οτι ειναι ελεγμενο κι αξιοπιστο.

ναι το θυμάμαι το κατάστημα που αναφέρεις (22 νοεμβρίου 2008) κατά ένα περίεργο τρόπο βγαίνει ακόμα στην αναζήτηση στο google αν το δεις με το τηλέφωνο από το 11888.gr θα δεις ότι έχει αλλάξει και επωνυμία το συγκεκριμένο κατάστημα

το λάθος όλων μας είναι ότι εμπιστεύομαστε απόλυτα μια μηχανή αναζήτησης προιόντων όπως είναι το skroutz.gr ή το bestprice.gr πιστεύω ότι αν αυτό γίνει σε συνδυασμό με την δύναμη του διαδικτύου τότε είναι εύκολο να ξεχωρίσει κάποιος τον σωστό επαγγελματία από τον απατεώνα.

που εννοείται ότι κάνουν σημαντική δουλειά και έλεγχο με ότι εργαλεία έχουν στην διάθεση τους

αλλά δεν είναι κράτος , δεν είναι αρμόδιες αρχές

άρα πάντα υπάρχει μια πιθανότητα κάποιος να ξεφύγει

 

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν από 2 χρόνια ήταν η dealber τώρα η amobiles, μετά από  ένα χρόνο κάποιος άλλος. 

Την στιγμή που θα χαλαρώσεις θα την πατήσεις είναι νόμος. Εμπορος αυτοκινήτων με εμπειρία 30 χρόνων μου είπε ότι έχασε 20χιλιαρικα από απατεώνα στη Σουηδία που υποτίθεται ότι θα του πουλούσε 2 αυτοκίνητα. 

Επεξ/σία από moure
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί τρόποι να την πατήσεις και πρέπει να έχεις συνεχώς τα μάτια σου ανοικτά και πάλι δεν είναι σίγουρο ότι θα γλυτώσεις. Άλλοι την πατησαν γιατί νόμιζαν ότι το προϊόν που τους πασαραν οι τράπεζες ήταν σαν προθεσμιακή και βρέθηκαν με μετατρεψιμες ομολογίες, άλλοι την πατησαν γιατί εδωσαν μεγάλη πίστωση σε πελάτη τους και τους κανονιασε κτλ. Στις οικονομικές συναλλαγές πάντα παίζει κινδυνος. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε δέματα μεγάλης αξίας το μοναδικό μέτρο ασφαλείας που εχω πετύχει είναι να έχει ετικέτα που αναφέρει το ακριβές βάρος σε γραμμάρια. Δεν σε αφηναν να ανοίξεις το δέμα αλλα ο αποστολεας ηθελε να σου δωσει τροπο να τσεκάρεις οτι στο ενδιαμεσο δεν μπηκε χερι και να αρνηθεις την παραλαβη αν δεις κατι περιεργο. Βεβαια στην περιπτωση αναξιοπιστου αποστολεα αυτο δεν βοηθαει σε κατι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, kostpap είπε

Δεδομένο του ότι οι εταιρίες μεταφορών ΔΕΝ ΕΠΙΤΡΕΠΟΥΝ να ανοίξεις το δέμα πριν την παραλαβή, δεν λέω κάτι διαφορετικό. Αλλά δεν ξέρω εάν υπάρχει υπηρεσία σε ταχυμεταφορές που να επιτρέπουν ΣΕ ΣΥΝΕΝΝΌΗΣΗ με τον αποστολέα το άνοιγμα του δέματος.

ΥΓ.
Χαρακτηρισμοί τύπου "λέτε βλακείες" καλό είναι να αποφεύγονται. Ίσως δεν μπόρεσες να κατανοήσεις αυτά που γράφω. Πιθανόν να φταίω εγώ με τον τρόπο που τα έγραψα.
Οπότε επαναλαμβάνω.

ΟΧΙ αντικαταβολή καθώς δεν ξέρεις τι θα έχει μέσα το δέμα.
Δεν γνωρίζω εάν υπάρχει εταιρία μεταφορών που να δέχεται σε συνεννόηση με τον αποστολέα ΕΛΕΓΧΟ κατά την παραλαβή από τον αποστολέα και κατά την παράδοση στον παραλήπτη. 

 

Οχι δεν υπαρχει καμια κουριερ που να σου επιτρεπει να ανοιξεις το δεμα . Συνεργαζομαι με 3 και πριν το γραψω , ρωτησα και τις 3, speedex, acs, ελτα κουριερ. 

Το οχι αντικαταβολη γιατι δεν γνωριζεις τι εχει μεσα το δεμα, ειναι παραπληροφορηση. Αυτο με το τουβλο στο πακετο ειναι πιο μυθος και απο το τερας του Λοχ Νες. 

Πως θα παραγγειλω αν οχι με αντικαταβολη? Μονο απο το καταστημα? Το ετος 2020? Δηλαδη θα ερθω απο τη Λαμια στην Αθηνα να παραλαβω το δεμα επειδη εσυ λες οτι μπορει το δεμα εχει μεσα τουβλο? 

Τρομαζετε τον κοσμο χωρις λογο . Δεν φταιει ουτε η αντικαταβολη , ουτε μαγαζια , ουτε οι κουριερ, η αγνοια φταιει που την πατησαν στο συγκεκριμενο θεμα.

  • Like 4
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...