Προς το περιεχόμενο
Valdazzar

a-mobiles.gr

Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, kostpap είπε

Ρωτάει εάν κάποιος ΚΑΤΑΦΕΡΕ να πάρει τα λεφτά του πίσω.
Μέχρι τώρα ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει πάρει λεφτά πίσω. 

Κάπου κάποιος ανέφερε ότι ένας φίλος του πήρε τα χρήματα πίσω στις 9 του μήνα 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, Fulgore είπε

Ακουσε να δεις,ορισμενοι απο μας που συμμετεχουμε στο Forum τα εχουμε πει αυτα απειρες φορες,αρα να λειπουν τα σχολια περι λεκτορες οταν ειστε λαθος.

Και για να δεις ποσο λαθος εισαι,ειχε αναφερθει στις προσφορες κοντα στο Black Friday το εν λογω καταστημα και το ειχαμε τονισει τοτε να μεινουν μακρια οσοι ειναι να αγορασουν και το θεμα μαλιστα εσβησε για να μην την πατησει κανεις.

Υπηρχε κοσμος που ειχε ρωτησει και στο προηγουμενο θεμα που ανοιξε αν αξιζει να αγορασει απο το εν λογω καταστημα και τους ειχαμε πει να μην ψωνισει. Εμεις οι αρνητικοι ε,οταν εσεις οι υπολοιποι ησασταν αφαντοι τοτε ολως τυχαιως.

Ιδια φυσικα ενημερωση προσφερουμε και σε αλλα ατομα που ρωτανε για το απο ποια καταστηματα να αγορασουν πχ απο skroutz,ειδικα για Xiaomi κινητα που υπαρχει και θεμα με την εγγυηση.

Σε αντιθεση με εσας που θυμηθηκατε να φτιαξετε λογαριασμο,μονο τωρα που την πατησατε για αυτο το συγκεκριμενο θεμα και βεβαια μολις βγει ακρη ουτε που θα ξανασυμμετεχετε/ξαναασχοληθειτε με το forum. Αρα να λειπουν οι υποδειξεις απο μερους σας.

Περαν τουτου το insomnia ειναι τεχνολογικο forum και οχι δικηγορικο,και εχει ηδη αναφερθει σε ποιους φορεις/αρχες να παει οποιος την πατησε και τι πρεπει να κανει.

Αγαπητέ φίλε έχω λογαριασμό εδώ και 3 χρόνια στο φόρουμ και πάντοτε σε διαβάζω. Προσωπικά δεν έχεις δίκιο. Και προφανώς δεν αναφέρομαι σε εσενα

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, gothakos είπε

Κάπου κάποιος ανέφερε ότι ένας φίλος του πήρε τα χρήματα πίσω στις 9 του μήνα 

Αυτός πήρε τα λεφτά του από την a-mobile.gr

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να ξεκαθαρισω οτι δεν εχω πεσει θυμα.

Οπωσδηποτε να κανετε ΟΛΟΙ μηνυση. Μην το αφησετε. Ακομα κι αν τελικα χασετε τα λεφτα σας, να εχετε καποτε τη χαρα οτι θα τους τρεξουν.

ΟΛΟΙ  αμφισβητηση συναλλαγης.

Ο συνηγορος του καταναλωτη δε νομιζω οτι μπορει να βοηθησει αλλα δε χανετε κατι.

Δεν ειμαι αισιοδοξος οτι θα τα καταφερετε αλλα πρεπει να το παλεψετε. Ειναι και το γαμωτο στη μεση.

Σε καμια περιπτωση δε θα ελεγα οτι το σκρουτζ θελει τετοια παρατραγουδα. Ομως , αν δειτε τον τροπο βαθμολογιας των καταστηματων, θα εχετε ερωτηματικα.

Δινει ενα βαθμο πχ 4.5 αλλα αυτος ο αριθμος δεν ειναι ο μεσος ορος. Δεν ξερω πως προκυπτει. Ας πουμε βλεπω τωρα ενα συγκεκριμενο καταστημα με βαθμο 4.5/5. Ανοιγω αξιολογησεις και ειναι 36 θετικες και 12 αρνητικες.  Δηλαδη το 25% εβαλε αρνητικη και ο βαθμος ειναι 4.5.  Αστειο το λιγοτερο.

 

Ευχομαι σε ολους να παρουν τα χρηματα τους. Ομως μιλαμε για χρηματα και οχι για κατι παραπανω. Μην τσακιστειτε ψυχολογικα για χαζομαρες. Καντε τις κινησεις σας και οτι βγει.

Επεξ/σία από papafigos84
  • Like 3
  • Thanks 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
12 λεπτά πριν, kostpap είπε

Αυτός πήρε τα λεφτά του από την a-mobile.gr

αυτα γινανε πριν εξαφανιστει αυτος. 

Πριν την Τριτη 10/12/19 ολα φαινοντουσαν κανονικα.

Και στα τηλεφωνα απαντουσαν και για επιβεβαιωση επαιρναν κτλ.

Και απο οτι ακουγεται πριν τη συγκεκριμενη ημερομηνια το μαγαζι λειτουργουσε κανονικα.

Αλλιως αν ηταν στημενο μονο για την απατη δε θα ανοιγε ουτε φυσικο μαγαζι ουτε τιποτα.

Θα εφτιαχνε μονο το site πριν τη black friday. 

Μετα ξεκινησε το προβλημα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, kostpap είπε

Αυτός πήρε τα λεφτά του από την a-mobile.gr

Εγω εχω εναν φίλο ο οποίος έκανε παραγγελία 2/12 ζήτησε ακύρωση στις 4/12 και Δευτέρα 9/12 τα λεφτά επιστράφηκαν. 260 ευρω. Ίσως και να ειναι ο μόνος τυχερός της ιστορίας. 

  • Like 1
  • Haha 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Εγω εχω εναν φίλο ο οποίος έκανε παραγγελία 2/12 ζήτησε ακύρωση στις 4/12 και Δευτέρα 9/12 τα λεφτά επιστράφηκαν. 260 ευρω. Ίσως και να ειναι ο μόνος τυχερός της ιστορίας. 

Ο φίλος σου ήταν η σταγόνα που ξεχειλησε το ποτήρι....Έτσι στις 10 είπε,τέρμα οι ακυρώσεις,τέρμα όλα,δεν τους αντέχω... πάω Μπαχάμες 😂 

Για τους παθόντες, καλά μυαλά στο μέλλον και καλό κουράγιο σε όσους από αυτούς το πάρουν πατριωτικά και τον κυνηγήσουν.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, Apaleytos80 είπε

Ο φίλος σου ήταν η σταγόνα που ξεχειλησε το ποτήρι....Έτσι στις 10 είπε,τέρμα οι ακυρώσεις,τέρμα όλα,δεν τους αντέχω... πάω Μπαχάμες 😂 

Για τους παθόντες, καλά μυαλά στο μέλλον και καλό κουράγιο σε όσους από αυτούς το πάρουν πατριωτικά και τον κυνηγήσουν.

Έγινε ενα λάθος και τον πήραν τηλ να του πουν ότι μας χρωστάτε 1 μιση ευρω. Ε και αυτός μπριζωσε και τους λεει ακύρωση. Μηπως του τα επέστρεψαν επδ δεν πρόλαβαν να στείλουν την παραγγελία στον προμηθεύτη;;; ΑΝ υπήρχε προμηθευτής ΑΝ υπήρχε παραγγελία! Δεν ξέρω τι να υποθέσω πια. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πω πω ρε παιδιά διάβαζα από χθες αυτό το θέμα, ελπίζω όλοι να πάρετε πίσω όλα τα λεφτά σας. Ήθελα να σας ρωτήσω για να ξέρω και εγώ για το μέλλον, είχε καλή βαθμολογία το κατάστημα στο skroutz πριν βγει εκτός? Είδατε τα αστεράκια αλλά και τα αρνητικά σχόλια?  Αν τα είδατε και δεν είχε σχόλια που να δείχνουν το ανάποδο πως θα μπορέσουμε να γλιτώσουμε από παρόμοια περιστατικά στο μέλλον? Βέβαια όπως είπε και κάποιος λίγες σελίδες πριν, να είστε προσεκτικοί όταν βλέπετε πολύ φτηνές τιμές, αλλά και πάλι αυτό δεν αρκεί για να είσαι σίγουρος για το αν θα στην σκάσει ο πωλητής (ακόμα και σε κανονικές τιμές δηλαδή). Το θέμα από την άλλη είναι πως δεν μπορείς να αξιολογήσεις ένα κατάστημα αν δεν έχεις αριθμό παραγγελίας στο site του skroutz, οπότε αν κάποιος παλιότερα αγόρασε και μετά ακύρωσε ίσως να μην μπορούσε να πει κάτι στις κριτικές. Οπότε αυτό που θέλω να μάθω είναι αν γενικά ψάξατε το κατάστημα όταν ήταν ακόμα στο skroutz. Σίγουρα μπορεί να γίνει πάντα η στραβή οπότε παίρνουμε τα σωστά μέτρα πριν την αγορά, με τον σωστό τρόπο πληρωμής στα σχόλια που προαναφέρθηκαν, αλλά δεν ρωτάω για αυτό, αυτά είναι που κάνω και εγώ όταν προβώ σε κάποια αγορά.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, GeorgeR1_700 είπε

Πω πω ρε παιδιά διάβαζα από χθες αυτό το θέμα, ελπίζω όλοι να πάρετε πίσω όλα τα λεφτά σας. Ήθελα να σας ρωτήσω για να ξέρω και εγώ για το μέλλον, είχε καλή βαθμολογία το κατάστημα στο skroutz πριν βγει εκτός? Είδατε τα αστεράκια αλλά και τα αρνητικά σχόλια?  Αν τα είδατε και δεν είχε σχόλια που να δείχνουν το ανάποδο πως θα μπορέσουμε να γλιτώσουμε από παρόμοια περιστατικά στο μέλλον? Βέβαια όπως είπε και κάποιος λίγες σελίδες πριν, να είστε προσεκτικοί όταν βλέπετε πολύ φτηνές τιμές, αλλά και πάλι αυτό δεν αρκεί για να είσαι σίγουρος για το αν θα στην σκάσει ο πωλητής (ακόμα και σε κανονικές τιμές δηλαδή). Το θέμα από την άλλη είναι πως δεν μπορείς να αξιολογήσεις ένα κατάστημα αν δεν έχεις αριθμό παραγγελίας στο site του skroutz, οπότε αν κάποιος παλιότερα αγόρασε και μετά ακύρωσε ίσως να μην μπορούσε να πει κάτι στις κριτικές. Οπότε αυτό που θέλω να μάθω είναι αν γενικά ψάξατε το κατάστημα όταν ήταν ακόμα στο skroutz. Σίγουρα μπορεί να γίνει πάντα η στραβή οπότε παίρνουμε τα σωστά μέτρα πριν την αγορά, με τον σωστό τρόπο πληρωμής στα σχόλια που προαναφέρθηκαν, αλλά δεν ρωτάω για αυτό, αυτά είναι που κάνω και εγώ όταν προβώ σε κάποια αγορά.

Εδώ έχω κρατήσει αντίγραφο από τις αξιολογήσεις.

Οι αρνητικές αφορούσαν ακυρώσεις σε περιπτώσεις τιμολογίων, κάτι που είναι σύνηθες για καταστήματα που πουλάνε φθηνά.

https://mega.nz/#!EVoHAKhL!myLaSX4ziqv2g1cLod9wyrNFe3E14eLdFk8LBdIO9Po

https://mega.nz/#!wVxXjK4Q!a9GNj9o4om4lA1aBt0riZB0qMR06PU1QTFFmL_0fJyU

 

Επίσης το site είχε όλα τα στοιχεία που πρέπει να προσέχουμε σύμφωνα με οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.
Είχε:

υπεύθυνο διαχειριστή,

εμπορική επωνυμία,

ΑΦΜ,

αριθμό ΓΕΜΗ),

διεύθυνσή

στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, fax, email)

https://www.nextdeal.gr/epikairotita/koinonia/80892/asfaleis-agores-meso-internet-ti-prepei-na-prosehete

  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
25 λεπτά πριν, kostpap είπε

Εδώ έχω κρατήσει αντίγραφο από τις αξιολογήσεις.

Οι αρνητικές αφορούσαν ακυρώσεις σε περιπτώσεις τιμολογίων, κάτι που είναι σύνηθες για καταστήματα που πουλάνε φθηνά.

https://mega.nz/#!EVoHAKhL!myLaSX4ziqv2g1cLod9wyrNFe3E14eLdFk8LBdIO9Po

https://mega.nz/#!wVxXjK4Q!a9GNj9o4om4lA1aBt0riZB0qMR06PU1QTFFmL_0fJyU

Επίσης το site είχε όλα τα στοιχεία που πρέπει να προσέχουμε σύμφωνα με οδηγίες της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου.
Είχε:

υπεύθυνο διαχειριστή,

εμπορική επωνυμία,

ΑΦΜ,

αριθμό ΓΕΜΗ),

διεύθυνσή

στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, fax, email)

https://www.nextdeal.gr/epikairotita/koinonia/80892/asfaleis-agores-meso-internet-ti-prepei-na-prosehete

Κακό αυτό, ακόμα και αυτά που κοιτούσα μέχρι τώρα για να είμαι καλυμμένος βλέπω ότι δεν ισχύουν. Απαντούσε και στα αρνητικά σχόλια που σε μένα προσωπικά πάντα έδειχνε πως ο πωλητής ενδιαφέρεται και ας είχε άδικο ο συγκεκριμένος σε όσα απαντούσε με βάση το τιμολόγιο. Αν και ίσως εφόσον δεν το ανέφερε μόνο ένας το θέμα αυτό ίσως αν το έβλεπα να μην αγόραζα από αυτόν. Από την άλλη βέβαια πολλοί είναι αυτοί που φοροδιαφεύγουν και δεν εκδίδουν τιμολόγιο παρα μόνο πλαστές αποδείξεις, είχε ακουστεί και παλιότερα ο χαμός με τον Skroutz που έγινε για το ότι άφηνε εις γνώση του τέτοια καταστήματα να είναι στο site του. Μπορεί να το κοιτούσα και έτσι δηλαδή και να έλεγα πως ούτως ή άλλως πολλοί φοροδιαφεύγουν, οπότε ποιο το πρόβλημα.

Οπότε αναγκαστικά μέσω τραπέζης κάνουμε σωστά την αγορά και καλυπτόμαστε μόνο από κει. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, GeorgeR1_700 είπε

Κακό αυτό, ακόμα και αυτά που κοιτούσα μέχρι τώρα για να είμαι καλυμμένος βλέπω ότι δεν ισχύουν. Απαντούσε και στα αρνητικά σχόλια που σε μένα προσωπικά πάντα έδειχνε πως ο πωλητής ενδιαφέρεται και ας είχε άδικο ο συγκεκριμένος σε όσα απαντούσε με βάση το τιμολόγιο. Αν και ίσως εφόσον δεν το ανέφερε μόνο ένας το θέμα αυτό ίσως αν το έβλεπα να μην αγόραζα από αυτόν. Από την άλλη βέβαια πολλοί είναι αυτοί που φοροδιαφεύγουν και δεν εκδίδουν τιμολόγιο παρα μόνο πλαστές αποδείξεις, είχε ακουστεί και παλιότερα ο χαμός με τον Skroutz που έγινε για το ότι άφηνε εις γνώση του τέτοια καταστήματα να είναι στο site του. Μπορεί να το κοιτούσα και έτσι δηλαδή και να έλεγα πως ούτως ή άλλως πολλοί φοροδιαφεύγουν, οπότε ποιο το πρόβλημα.

Οπότε αναγκαστικά μέσω τραπέζης κάνουμε σωστά την αγορά και καλυπτόμαστε μόνο από κει. 

Για αγορές εάν δεν υπάρχει paypal προτιμάς κάρτα καθώς με την κάρτα υπάρχει η δυνατότητα chargeback.
Τώρα εάν βαρέσει κανόνι η επιχείρηση (όπως τώρα) δεν ξέρω τι άκρη θα βγάλουμε με πληρωμές μέσω καρτών. 

Η αντικαταβολή δεν λέει τίποτα καθώς εάν είναι απατεώνας μπορεί να σου στείλει άδειο κουτί ή κουτί με πέτρες για να έχει βάρος.
Στην courier δεν ανοίγουν το δέμα πριν υπογράψεις για να το παραλάβεις. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά παρηγγειλα απο το συγκεκριμένο σάιτ οταν εμφανίστηκε στο σκρουτζ. Η τελευταία επικοινωνία μ ηταν την Δευτέρα και μ ειπαν οτι βρισκόμαστε στην 11η ημέρα εργάσιμη. Μου ειχαν απαντήσει και στο εμαιλ και οτι θα παραδοθεί στο προβλεπόμενο διάστημα. Αλλες φορες που είχα δοκιμάσει σαββατο να τους καλέσω δεν το σήκωναν. Υπάρχει περίπτωση απλα να έχουν φόρτο εργασίας και επειδη περιμεναμε ολοι τια παραγγελίες μας τωρα να έχει επικρατήσει αυτος ο πανικός; μια αισιόδοξη λύση για όλους εμάς που μαλλον  χάσαμε τα χρήματα μας δεν ξερω αληθεια τι να υποθέσω 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βέβαια μπορείς να τραβήξεις σε βίντεο το unboxing για να αποδείξεις πως έχεις δίκιο, αλλά τα πράγματα είναι σκούρα όπως είπες εάν βαρέσει κανόνι η επιχείρηση.

Επεξ/σία από GeorgeR1_700

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
18 λεπτά πριν, Kig24 είπε

Παιδιά παρηγγειλα απο το συγκεκριμένο σάιτ οταν εμφανίστηκε στο σκρουτζ. Η τελευταία επικοινωνία μ ηταν την Δευτέρα και μ ειπαν οτι βρισκόμαστε στην 11η ημέρα εργάσιμη. Μου ειχαν απαντήσει και στο εμαιλ και οτι θα παραδοθεί στο προβλεπόμενο διάστημα. Αλλες φορες που είχα δοκιμάσει σαββατο να τους καλέσω δεν το σήκωναν. Υπάρχει περίπτωση απλα να έχουν φόρτο εργασίας και επειδη περιμεναμε ολοι τια παραγγελίες μας τωρα να έχει επικρατήσει αυτος ο πανικός; μια αισιόδοξη λύση για όλους εμάς που μαλλον  χάσαμε τα χρήματα μας δεν ξερω αληθεια τι να υποθέσω 

δεν υπαρχει καμια,ουδεμια, περιπτωση να ισχυει αυτο που λες. Η ελπιδα πεθαινει τελευταια που λενε αλλα στην περιπτωση μας εχει πεθανει προ πολλου

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.