Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

3 ώρες πριν, dekol24 είπε

Δεν μένω εκεί κοντά πήγα μόνο για να δω εάν υπάρχει κάποιος εκεί και να μιλήσω μαζί του. Δεν βρήκα κάποιον καθώς το κατάστημα ήταν κλειστό. Δεν έχω κάποια παραπάνω πληροφορία.

1. Εγώ έδωσα το email που μου έστειλαν την ημέρα της παραγγελίας με όλα τα στοιχεία του προιόντος, τιμές, τρόπο πληρωμής κτλ

2. Πας σε ένα κατάστημα της Εθνικής τράπεζας και σε κατευθύνουν. ( εγω είχα ετοιμάσει όλα τα απαραίτητα χαρτιά που ανέφερα, καθώς και μια επιστολή υπογεγραμμένη που έκανε τη διαδικασία πιο εύκολη για αυτούς από άποψη χρόνου)

3. http://www.synigoroskatanaloti.gr/stk_ReportGuidelines.html

Οταν λες ότι το κατάστημα ηταν κλειστο ; Απλα κλειστο η άδειο ;;;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, alexnen2019 είπε

δηλαδη η τραπεζα δεν εχει πρωτοκολλο να σου γυρισει τα χρηματα πισω τη στιγμη που ειναι εμσαζων και δεν εχεις παρει το αγαθο?με αποδειχτικα? η αστυνομια θα σε στειλει να πας εισαγελεα και αυτο τον οδηγει να ανει πτωχευση οποτε ???

Γενικά όταν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα ειναι θλιβερά κυρίως για τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν.

Για να βοηθήσω παραθέτω τα εξής :

1) Όσοι έχετε κάνει παραγγελίες με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας και εφόσον ισχύουν αυτά που διάβασα , Δευτέρα πρωί απευθυνθείτε στην τράπεζα που σας έχει εκδόσει την κάρτα αμφισβητώντας την συναλλαγή λόγω μη παραλαβής προϊόντος. Οι τράπεζες υποχρεούνται να σας επιστρέψουν τα χρήματα της συναλλαγής εφόσον δεν αποδειχτεί με κάποιο τρόπο από την πλευρά του εμπόρου οτι παραλάβατε το προϊόν. Αν ο έμπορος έχει εξαφανιστεί δεν θα το αποδείξει ποτέ οπότε μεν θα αργήσει λίγο δε θα λάβετε τα χρήματα σας. Καθαρά για πληροφοριακούς λόγους αναφέρω ότι το κατάστημα απο ότι φαίνεται έχει epos της Εθνικής Τράπεζας (συστημική τράπεζα) που σημαίνει ότι έχει περάσει strong KYC (know you Customer) για να συνεργαστεί μαζί της επομένως υπάρχουν πλήρη στοιχεία της επιχείρησης και του επιχειρηματία για να γίνει ότι προβλέπεται σε νομικό επίπεδο αν τελικά ο έμπορος εχει σηκώσει τα χρήματα απο τον λογαριασμό του. Σε κάθε περίπτωση από την στιγμή που η συναλλαγή δεν έχει πραγματοποιηθεί/ολοκληρωθεί σε 1 -2 μήνες θα λάβετε τα χρήματα σας. Αν η τράπεζα δεν το κάνει θα έχει θέμα με τα σήματα των καρτών Visa / Mastercard γιατί αυτό προβλέπεται απο όλο το σύστημα αλλά και από την σχετική νομοθεσία. Αν στην τράπεζα σας αρχίσουν τα μυστήρια δεν γίνεται κλπ κλπ επιμείνετε και πριν αποφασίσετε να φύγετε ζητήστε το έντυπο αμφισβήτησης και αναφέρετε τον νομικό σας με τον οποίο θα περάσετε πάλι αύριο απο την τράπεζα και ότι θα προχωρήσετε σε αναφορά στην  Visa ή την Mastercard ότι ειναι η κάρτα σας. (στο 99.99 των περιπτώσεων δουλεύει)

2) Όσοι έχετε πληρώσει με κατάθεση (μεγάλο σφάλμα ΠΟΤΕ δεν πληρώνουμε ηλεκτρονική παραγγελία με κατάθεση πάντα κάρτα ή paypal  ή αντικαταβολή κατά την άποψη μου ΜΟΝΟ κάρτα paypal) δυστυχώς τα πράγματα για εσάς είναι πιο μπερδεμένα. Για να διεκδικήσετε τα χρήματα σας πρέπει να κάνετα αγωγή με κόστος σχετικά μεγάλο 500-600 ευρώ κατ' ελάχιστο για κάθε αγωγή. Εναλλακτικά μπορείτε να μαζευτείτε και να κάνετε μια μαζική αγωγή η οποία μάλλον θα στοιχήσει παραπάνω αλλά ανά άτομο θα είναι αρκετά λιγότερο νομίζω. Επίσης μπορείτε να κάνετε μήνυση αλλά αυτό αγγίζει το ποινικό κομμάτι και μόνο, άρα την πιθανότητα να τιμωρηθεί με μία ανασταλτική ή εξαγωράσιμη ποινή. Η όποια αγωγή με την ελληνική δικαιoσύνη θα εκδικαστεί από 3 μήνες αν είστε τυχεροί έως 10 χρόνια αν είστε άτυχοι. Καλή ξεμπερδέματα σε αυτή την περίπτωση εύχομαι σε όσους έκαναν αυτό.

Τέλος θέλω να σημειώσω δύο πράγματα μια και βλέπω ότι υπήρχε συζήτηση για το κατάστημα πριν φτάσουμε εδώ.

Μια και σε αυτή την χώρα δεν δουλεύει τίποτε σωστά και αυτό το εκμεταλεύονται διάφοροι κατα καιρούς, οφείλουμε εμείς να ενημερωνόμαστε σωστά για να προστατευόμαστε. 

Επομένως :

α) όταν βλέπουμε μια εξωφρενικά καλή τιμή σε hot hot hot προϊόν ας είμαστε λίγο πιο υποψιασμένη και ασ μην καταθέτουμε χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό. Αν θεωρούμε ότι ειναι μεγάλη ευκαιρεία και αξίζει κάποια ταλαιπωρία για να μην την χάσουμε αν όλα πάνε ανάποδα , αντικαταβολή , paypal ή κάρτα τελεία. Αν δεν έχει κάτι απο τα τρία μην το σκεφτείτε καν. Επενδύστε τα σε σουβλάκια θα πιάσουν τουλάχιστον τόπο.

Ενεδικτικά εδώ θα ήθελα να αναφέρω το επίσημο περιθώριο κέρδους σε κινητά τηλέφωνα ναυαρχίδες της αγοράς είναι μονοψήφιο η χαμηλά δυψήφιο. 9%-12% από την τιμή λιανικής που βλέπετε στις μεγάλες αλυσίδες. Ακόμα και στο Black Friday δεν θα βρείτε μεγαλύτερες εκπτώσεις απο αυτές για καινούρια κινητά. Θα βρείτε μόνο καλές προσφορές σε παλαιότερα μοντέλα με σκοπό το ξεστοκάρισμα και συνήθως πολύ πολύ παλαιότερα. Επίσης στα μικρότερα μαγαζιά θα βρείτε χαμηλότερες τιμές από ότι στις αλυσίδες αλλά η προέλευση των προϊόντων ειναι συνήθως απο το εξωτερικό και η καλύτερη τιμή προκύπτει από περίεργες εως και παράνομες μεθόδους που γίνονται σε όλη την ευρώπη με κλοπή φόρων , φπα κλπ κλπ και που επιτρέπουν την πώληση των προϊοντων αυτών σε κάποιες χώρες σε χαμηλότερες τιμές απο τις official.Πρακτικά δεν σημαίνει οτι το κατάστημα που το πουλάει κάνει κάτι παράνομο, απλά έχει βρει μια φτηνή τιμή απο κάποιον προμηθευτή που οι προμηθευτές τους έχουν κάνει κάτι παράνομο.  Μια καλή μέθοδος εδώ ειναι να κοιτάτε ένα παλαιό κατάστημα που είναι γνωστό ότι έχει τέτοιες τιμές και ειναι αρκετά χρόνια στην αγορά. Αν δείτε νέο κατάστημα που εμφανίστηκε εχθές και έχει καλύτερη τιμή απο ένα αντίστοιχο μικρό παλιό που ειναι δεύτερο η τρίτο στην σειρά καντέ ότι ειναι να κάνετε με το α) και με κανεναν άλλο τρόπο.

 β) Οι αξιολογήσεις των καταστημάτων σε διάφορα sites προφανώς δείχνουν μια εικόνα αλλά ποτέ κανεις δεν μπορεί να ξέρει πότε ενας επιχειρηματίας ή μια επιχείρηση μπορεί να αντιμετωπίσει πρόβλημα που ενδεχομένως θα την φέρει σε σημείο να κλείσει νύχτα ή μέρα. Αν σε μια επιχείρηση συμβεί κάτι τέτοιο το σύνηθες είναι ο επιχειρηματίας να κάνει ότι κάνουν και οι επιβάτες ενός πλοίου που βουλιάζει δηλαδή να πάρει ότι μπορεί και να φύγει μάλιστα ειναι σύνηθες επειδή ο επιχειρηματίας το ξέρει λίγο νωρίτερα οτι παει για κανόνι να φροντίζει να δημιουργεί συνθήκες για να εχει να πάρει κάτι. Ευτυχώς θεωρητικά για εμάς αυτό δεν ισχύει στα πλοία που βουλιάζουν ο καπετάνιος και το πλήρωμα μαζεύουν και φεύγουν τελευταίοι συνήθως .

Επομένως οι αξιολογήσεις δίνουν μια εικόνα , από μόνες τους όμως δεν λένε τίποτα γιατί αφορούν το παρελθόν και όχι το παρόν και σε καμία περίπτωση το μέλλον. Άρα ενας καλός συνδιασμός αξιολογήσεων με το α) είναι ένας καλό οδηγός.

Αυτά προς στιγμήν... συγνώμη για το σεντόνι. Όποιος άλλος έχει κάποια ερώτηση που ενδεχομένως μπορώ να βοηθήσω ... θα είμαι εδώ γύρω...

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν θέμα με το κατάστημα καλά ξεμπερδέματα.

 

 

 

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 15
  • Thanks 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

https://images.app.goo.gl/bRw1jF58UY6Emm2b8

Το κανόνι θα βαρεσει και  ότι υπάρχουν ακόμη άτομα που κάθονται με ξεπερνάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Γενικά όταν συμβαίνουν αυτά τα πράγματα ειναι θλιβερά κυρίως για τους καταναλωτές που εξαπατήθηκαν.

Για να βοηθήσω παραθέτω τα εξής :

1) Όσοι έχετε κάνει παραγγελίες με χρήση χρεωστικής ή πιστωτικής κάρτας και εφόσον ισχύουν αυτά που διάβασα , Δευτέρα πρωί απευθυνθείτε στην τράπεζα που σας έχει εκδόσει την κάρτα αμφισβητώντας την συναλλαγή λόγω μη παραλαβής προϊόντος. Οι τράπεζες υποχρεούνται να σας επιστρέψουν τα χρήματα της συναλλαγής εφόσον δεν αποδειχτεί με κάποιο τρόπο από την πλευρά του εμπόρου οτι παραλάβατε το προϊόν. Αν ο έμπορος έχει εξαφανιστεί δεν θα το αποδείξει ποτέ οπότε μεν θα αργήσει λίγο δε θα λάβετε τα χρήματα σας. Καθαρά για πληροφοριακούς λόγους αναφέρω ότι το κατάστημα απο ότι φαίνεται έχει epos της Εθνικής Τράπεζας (συστημική τράπεζα) που σημαίνει ότι έχει περάσει strong KYC (know you Customer) για να συνεργαστεί μαζί της επομένως υπάρχουν πλήρη στοιχεία της επιχείρησης και του επιχειρηματία για να γίνει ότι προβλέπεται σε νομικό επίπεδο αν τελικά ο έμπορος εχει σηκώσει τα χρήματα απο τον λογαριασμό του. Σε κάθε περίπτωση από την στιγμή που η συναλλαγή δεν έχει πραγματοποιηθεί/ολοκληρωθεί σε 1 -2 μήνες θα λάβετε τα χρήματα σας. Αν η τράπεζα δεν το κάνει θα έχει θέμα με τα σήματα των καρτών Visa / Mastercard γιατί αυτό προβλέπεται απο όλο το σύστημα αλλά και από την σχετική νομοθεσία. Αν στην τράπεζα σας αρχίσουν τα μυστήρια δεν γίνεται κλπ κλπ επιμείνετε και πριν αποφασίσετε να φύγετε ζητήστε το έντυπο αμφισβήτησης και αναφέρετε τον νομικό σας με τον οποίο θα περάσετε πάλι αύριο απο την τράπεζα και ότι θα προχωρήσετε σε αναφορά στην  Visa ή την Mastercard ότι ειναι η κάρτα σας. (στο 99.99 των περιπτώσεων δουλεύει)

2) Όσοι έχετε πληρώσει με κατάθεση (μεγάλο σφάλμα ΠΟΤΕ δεν πληρώνουμε ηλεκτρονική παραγγελία με κατάθεση πάντα κάρτα ή paypal  ή αντικαταβολή κατά την άποψη μου ΜΟΝΟ κάρτα paypal) δυστυχώς τα πράγματα για εσάς είναι πιο μπερδεμένα. Για να διεκδικήσετε τα χρήματα σας πρέπει να κάνετα αγωγή με κόστος σχετικά μεγάλο 500-600 ευρώ κατ' ελάχιστο για κάθε αγωγή. Εναλλακτικά μπορείτε να μαζευτείτε και να κάνετε μια μαζική αγωγή η οποία μάλλον θα στοιχήσει παραπάνω αλλά ανά άτομο θα είναι αρκετά λιγότερο νομίζω. Επίσης μπορείτε να κάνετε μήνυση αλλά αυτό αγγίζει το ποινικό κομμάτι και μόνο, άρα την πιθανότητα να τιμωρηθεί με μία ανασταλτική ή εξαγωράσιμη ποινή. Η όποια αγωγή με την ελληνική δικαιωσύνη θα εκδικαστεί από 3 μήνες αν είστε τυχεροί έως 10 χρόνια αν είστε άτυχοι. Καλή ξεμπερδέματα σε αυτή την περίπτωση εύχομαι σε όσους έκαναν αυτό.

Τέλος θέλω να σημειώσω δύο πράγματα μια και βλέπω ότι υπήρχε συζήτηση για το κατάστημα πριν φτάσουμε εδώ.

Μια και σε αυτή την χώρα δεν δουλεύει τίποτε σωστά και αυτό το εκμεταλεύονται διάφοροι κατα καιρούς, οφείλουμε εμείς να ενημερωνόμαστε σωστά για να προστατευόμαστε. 

Επομένως :

α) όταν βλέπουμε μια εξωφρενικά καλή τιμή σε hot hot hot προϊόν ας είμαστε λίγο πιο υποψιασμένη και ασ μην καταθέτουμε χρήματα σε τραπεζικό λογαριασμό. Αν θεωρούμε ότι ειναι μεγάλη ευκαιρεία και αξίζει κάποια ταλαιπωρία για να μην την χάσουμε αν όλα πάνε ανάποδα , αντικαταβολή , paypal ή κάρτα τελεία. Αν δεν έχει κάτι απο τα τρία μην το σκεφτείτε καν. Επενδύστε τα σε σουβλάκια θα πιάσουν τουλάχιστον τόπο.

Ενεδικτικά εδώ θα ήθελα να αναφέρω το επίσημο περιθώριο κέρδους σε κινητά τηλέφωνα ναυαρχίδες της αγοράς είναι μονοψήφιο η χαμηλά δυψήφιο. 9%-12% από την τιμή λιανικής που βλέπετε στις μεγάλες αλυσίδες. Ακόμα και στο Black Friday δεν θα βρείτε μεγαλύτερες εκπτώσεις απο αυτές για καινούρια κινητά. Θα βρείτε μόνο καλές προσφορές σε παλαιότερα μοντέλα με σκοπό το ξεστοκάρισμα και συνήθως πολύ πολύ παλαιότερα. Επίσης στα μικρότερα μαγαζιά θα βρείτε χαμηλότερες τιμές από ότι στις αλυσίδες αλλά η προέλευση των προϊόντων ειναι συνήθως απο το εξωτερικό και η καλύτερη τιμή προκύπτει από περίεργες εως και παράνομες μεθόδους που γίνονται σε όλη την ευρώπη με κλοπή φόρων , φπα κλπ κλπ και που επιτρέπουν την πώληση των προϊοντων αυτών σε κάποιες χώρες σε χαμηλότερες τιμές απο τις official.Πρακτικά δεν σημαίνει οτι το κατάστημα που το πουλάει κάνει κάτι παράνομο, απλά έχει βρει μια φτηνή τιμή απο κάποιον προμηθευτή που οι προμηθευτές τους έχουν κάνει κάτι παράνομο.  Μια καλή μέθοδος εδώ ειναι να κοιτάτε ένα παλαιό κατάστημα που είναι γνωστό ότι έχει τέτοιες τιμές και ειναι αρκετά χρόνια στην αγορά. Αν δείτε νέο κατάστημα που εμφανίστηκε εχθές και έχει καλύτερη τιμή απο ένα αντίστοιχο μικρό παλιό που ειναι δεύτερο η τρίτο στην σειρά καντέ ότι ειναι να κάνετε με το α) και με κανεναν άλλο τρόπο.

 β) Οι αξιολογήσεις των καταστημάτων σε διάφορα sites προφανώς δείχνουν μια εικόνα αλλά ποτέ κανεις δεν μπορεί να ξέρει πότε ενας επιχειρηματίας ή μια επιχείρηση μπορεί να αντιμετωπίσει πρόβλημα που ενδεχομένως θα την φέρει σε σημείο να κλείσει νύχτα ή μέρα. Αν σε μια επιχείρηση συμβεί κάτι τέτοιο το σύνηθες είναι ο επιχειρηματίας να κάνει ότι κάνουν και οι επιβάτες ενός πλοίου που βουλιάζει δηλαδή να πάρει ότι μπορεί και να φύγει μάλιστα ειναι σύνηθες επειδή ο επιχειρηματίας το ξέρει λίγο νωρίτερα οτι παει για κανόνι να φροντίζει να δημιουργεί συνθήκες για να εχει να πάρει κάτι. Ευτυχώς θεωρητικά για εμάς αυτό δεν ισχύει στα πλοία που βουλιάζουν ο καπετάνιος και το πλήρωμα μαζεύουν και φεύγουν τελευταίοι συνήθως .

Επομένως οι αξιολογήσεις δίνουν μια εικόνα , από μόνες τους όμως δεν λένε τίποτα γιατί αφορούν το παρελθόν και όχι το παρόν και σε καμία περίπτωση το μέλλον. Άρα ενας καλός συνδιασμός αξιολογήσεων με το α) είναι ένας καλό οδηγός.

Αυτά προς στιγμήν... συγνώμη για το σεντόνι. Όποιος άλλος έχει κάποια ερώτηση που ενδεχομένως μπορώ να βοηθήσω ... θα είμαι εδώ γύρω...

Εύχομαι σε όλους όσους έχουν θέμα με το κατάστημα καλά ξεμπερδέματα.

Σε ευχαριστούμε παρα πολύ φίλε. "Ευτυχώς" ήμουν ένας από τα άτομα με πιστωτική κάρτα εθνικής. Η παραγγελία μου ήταν στις 09/12. Ακύρωσα σήμερα την κάρτα μου και πέρα από όλες αυτές τις ενέργειες που προανέφερες εσυ συν αστυνομικό τμήμα και καποιες διαδικασιες που προανέφεραν κιαλλοι που θα κανω 100% την Δευτέρα, ακύρωσα και την κάρτα μου ώστε (αν λεμε αν που το θεωρώ απίθανο) δεν έχει πάρει τα δικά μου χρήματα ακόμα από την συναλλαγή δεν έχει την δυνατότητα να τα πάρει και να πάρω τα χρήματα μου αμέσως πίσω. Από εκεί και πέρα αν πάει στραβά και χρειαστεί να κανω τις διαδικασίες που προανέφερες ελπίζω να πάνε καλά και αργά η γρηγορα να πάρω τα χρήματα πίσω , όχι μόνο εγώ αλλά όλοι οι καταναλωτές που την πατήσαμε. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Panagiwths_v είπε

Σε ευχαριστούμε παρα πολύ φίλε. "Ευτυχώς" ήμουν ένας από τα άτομα με πιστωτική κάρτα εθνικής. Η παραγγελία μου ήταν στις 09/12. Ακύρωσα σήμερα την κάρτα μου και πέρα από όλες αυτές τις ενέργειες που προανέφερες εσυ συν αστυνομικό τμήμα και καποιες διαδικασιες που προανέφεραν κιαλλοι που θα κανω 100% την Δευτέρα, ακύρωσα και την κάρτα μου ώστε (αν λεμε αν που το θεωρώ απίθανο) δεν έχει πάρει τα δικά μου χρήματα ακόμα από την συναλλαγή δεν έχει την δυνατότητα να τα πάρει και να πάρω τα χρήματα μου αμέσως πίσω. Από εκεί και πέρα αν πάει στραβά και χρειαστεί να κανω τις διαδικασίες που προανέφερες ελπίζω να πάνε καλά και αργά η γρηγορα να πάρω τα χρήματα πίσω , όχι μόνο εγώ αλλά όλοι οι καταναλωτές που την πατήσαμε. 

και που θα επιστρεψουν τα χρηματα? σε ακυρωμενη καρτα ?η επιστροφη χρηματων γινεται στην μεθοδο πληρωμης που διαλεξες. αν πληρωσες με καρτα και την ακυρωσες τοτε αντε γεια. θα τρεχεις περισσοτερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, xxatziva είπε

και που θα επιστρεψουν τα χρηματα? σε ακυρωμενη καρτα ?η επιστροφη χρηματων γινεται στην μεθοδο πληρωμης που διαλεξες. αν πληρωσες με καρτα και την ακυρωσες τοτε αντε γεια. θα τρεχεις περισσοτερο.

Δεν ισχύει αυτό.... Προχωράς σε αμφισβήτηση για συναλλαγή που δεν πραγματοποιήθηκε και όχι για συναλλαγή fraud (συναλλαγή που έγινε με την κάρτα σου εν αγνοία σου λόγω κλοπής). Αν τώρα πιστεύεις οτι ο έμπορος μπορει να σου έχει κλέψει την κάρτα (που στην προκειμένη περίπτωση δεν ισχύει την έβαλες σε περιβάλλον της Εθνικής Τράπεζας μεταφέρθηκες εκεί για να την βάλεις, αρα ποτέ δεν ειδε τον αριθμό της και τα λοιπά στοιχεία) τότε και μόνο τότε μαζί με την αμφοσβήτηση ζητάς και την άμεση ακύρωση της κάρτας και την επανέκδοση της. Ακόμα όμως και αν κάνεις το λάθος να ζητήσεις ακύρωση της κάρτας πριν απο αμφιβήτηση συναλλαγής έχεις βάσει νόμου το δικαίωμα να αμφισβητήσεις την συναλλαγή της κάρτας 2 μήνες από την παραλαβή του αποδεικτικού πληρωμής της αν μιλάμε για πιστωτική  ή 2 μήνες από την χρέωση στον λογαριασμό σου αν μιλάμε για χρεωστική. Επίσης οποιαδήποτε διαφορά μετά απο ακύρωση και επανέκδοση κάρτας την οποία έχεις αναγνωρίσει εσύ και η τράπεζα , η τράπεζα στην πιστώνει στην νέα κάρτα όπως σου χρεώνει άλλοστε αυτόματα και όποιο υπόλοιπο της χρωστάς εσύ και το εχεις αναγνωρίσει ως πραγματική δαπάνη σου.

 

 

 

Επεξ/σία από theavenger2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Την προηγούμενη Πέμπτη δήλωσα ακύρωσα της παραγγελίας ,η οποία έγινε αποδεχτή από την επιχείρηση και με ενημέρωσαν ότι μέχρι την Τετάρτη θα μου έχουν επιστραφεί.Τους είχα πληρώσει μέσω του ebanking της χρεωστικής μου κάρτας.Εκανα καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη στέλνοντας μυνημα στο email της γραμματείας αυτού του φορέα και επίσης έστειλα email στην εθνική τράπεζα ώστε να προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής.Αν υπάρχει κάτι άλλο που μπορω να κάνω ενημερώστε με παιδιά ,γιατί τα λεφτά είναι πολλά.

ευχαριστω εκ των προτέρων 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, JayAsk2 είπε

Την προηγούμενη Πέμπτη δήλωσα ακύρωσα της παραγγελίας ,η οποία έγινε αποδεχτή από την επιχείρηση και με ενημέρωσαν ότι μέχρι την Τετάρτη θα μου έχουν επιστραφεί.Τους είχα πληρώσει μέσω του ebanking της χρεωστικής μου κάρτας.Εκανα καταγγελία στο συνήγορο του πολίτη στέλνοντας μυνημα στο email της γραμματείας αυτού του φορέα και επίσης έστειλα email στην εθνική τράπεζα ώστε να προβώ σε αμφισβήτηση συναλλαγής.Αν υπάρχει κάτι άλλο που μπορω να κάνω ενημερώστε με παιδιά ,γιατί τα λεφτά είναι πολλά.

ευχαριστω εκ των προτέρων 

Μιλα και με skroutz. Σκοπος είναι να μαζευτούμε όλοι μαζί για να γίνουν συντονισμένες ενέργειες απο μέρους τους. Απο ότι μου είπαν, ήδη κάνουν. Καλές οι μεμονωμένες κινήσεις, καλύτερες όμως οι ομαδικές. Όσο πιο πολλοί είμαστε τόσο περισσότερο δύναμη έχει η φωνή τους.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα . Και εγώ πιάστηκα κορόιδο από τον κύριο . Ρώτησα δικηγόρο . Μηνύσεις όλοι να μαζευτούν πολλές να δημιουργηθεί δικογραφία να παρέμβει εισαγγελέας να βγει ένταλμα συλλήψεις και πάγωμα λογαριασμών . Επίσης εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο . Μήπως πρέπει να κινηθούμε και νόμικα εναντίον του skroutz ? Όλες οι εταιρεία τύπου Σκρουτζ παρέχουν ασφάλεια στις συναλλαγές με αποζημίωση της εταιρείας σε παρόμοιες περιπτώσεις . Το skroutz δεν έκανε τίποτα έβγαλε την ουρά του από έξω . Εγώ όταν αγόρασα το κινητό το αγόρασα με την ασφάλεια την δήθεν που παρείχε ένα έγκυρο site όπως το skroutz . Τον Νοέμβριο στο skroutz είχε αρκετές αξιολογήσεις αρνητικές για τηβ άρνηση κοπής τιμολογίου . Αν τότε το skroutz είχε διερευνήσει το θέμα και είχε κατεβάσει το site πολλοί από εμάς δεν θα είχανε προβεί στην αγορά προϊόντων από τον μαλακα . Πιστεύω ότι το skroutz φέρει μεγάλη ευθύνη και θα έπρεπε να μας αποζημοιωσει αναλλογως 

  • Like 3
  • Thanks 1
  • Confused 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, gothakos είπε

Καλημέρα . Και εγώ πιάστηκα κορόιδο από τον κύριο . Ρώτησα δικηγόρο . Μηνύσεις όλοι να μαζευτούν πολλές να δημιουργηθεί δικογραφία να παρέμβει εισαγγελέας να βγει ένταλμα συλλήψεις και πάγωμα λογαριασμών του μαλακα . Επίσης εγώ θα ήθελα να ρωτήσω κάτι άλλο . Μήπως πρέπει να κινηθούμε και νόμικα εναντίον του skroutz ? Όλες οι εταιρεία τύπου Σκρουτζ παρέχουν ασφάλεια στις συναλλαγές με αποζημίωση της εταιρείας σε παρόμοιες περιπτώσεις . Το skroutz δεν έκανε τίποτα έβγαλε την ουρά του από έξω . Εγώ όταν αγόρασα το κινητό το αγόρασα με την ασφάλεια την δήθεν που παρείχε ένα έγκυρο site όπως το skroutz . Τον Νοέμβριο στο skroutz είχε αρκετές αξιολογήσεις αρνητικές για τηβ άρνηση κοπής τιμολογίου . Αν τότε το skroutz είχε διερευνήσει το θέμα και είχε κατεβάσει το site πολλοί από εμάς δεν θα είχανε προβεί στην αγορά προϊόντων από τον μαλακα . Πιστεύω ότι το skroutz φέρει μεγάλη ευθύνη και θα έπρεπε να μας αποζημοιωσει αναλλογως 

Ισχύει .. αν δεν υπήρχε στο Σκρουτζ αυτο το μαγαζί πολύ πιθανόν να μην την ειχαμε πατήσει τόσοι πολλοί.Γιατι και μονο που το είδαμε στο Σκρουτζ το εμπιστευτήκαμε.  Εγω εκανα παραγγελία και την επόμενη μερα δεν υπήρχε στο Σκρουτζ. Όφειλαν να με ειδοποιήσουν εφόσον συνέβαιναν τέτοια πράγματα, και όχι μονο εμενα, ολους μας!

  • Like 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, alexnen2019 είπε

NOMIZV O PRVTOS POY PREPEI NA APOZHMIVSEI SE AYTHN THN PERIPTOSI EINAI O SCROUTZ GIA PARAPLIROFORISI KAI KAKI DIAXEIRISI EAN DEN ITAN O SCROUTZ DEN THA EIXE PAREI KANENAS TIPOTA APO TON PARLEPO SOSTA?

NOMIZV O PRVTOS POY PREPEI NA APOZHMIVSEI SE AYTHN THN PERIPTOSI EINAI O SCROUTZ GIA PARAPLIROFORISI KAI KAKI DIAXEIRISI EAN DEN ITAN O SCROUTZ DEN THA EIXE PAREI KANENAS TIPOTA APO TON PARLEPO SOSTA?

ΑΝ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΛΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΗΛ ΚΕΝΤΡΟ ΑΥΤΗ ΘΑ ΗΞΕΡΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΛΕΠΟΣ Η ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ -ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ

15 λεπτά πριν, alexnen2019 είπε

NOMIZV O PRVTOS POY PREPEI NA APOZHMIVSEI SE AYTHN THN PERIPTOSI EINAI O SCROUTZ GIA PARAPLIROFORISI KAI KAKI DIAXEIRISI EAN DEN ITAN O SCROUTZ DEN THA EIXE PAREI KANENAS TIPOTA APO TON PARLEPO SOSTA?

NOMIZV O PRVTOS POY PREPEI NA APOZHMIVSEI SE AYTHN THN PERIPTOSI EINAI O SCROUTZ GIA PARAPLIROFORISI KAI KAKI DIAXEIRISI EAN DEN ITAN O SCROUTZ DEN THA EIXE PAREI KANENAS TIPOTA APO TON PARLEPO SOSTA?

ΑΝ ΒΡΙΣΚΑΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΠΕΛΛΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΣΤΟ ΤΗΛ ΚΕΝΤΡΟ ΑΥΤΗ ΘΑ ΗΞΕΡΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΠΑΡΛΕΠΟΣ Η ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ -ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΗΓΕ ΠΟΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ?

Η κοπέλα ήταν σίγουρα στο κόλπο , τον κόβω . Όσο για το Σκρουτζ συμφωνώ απόλυτα . Να στείλουμε μαζικά emails στο Σκρουτζ ζητώντας αποζημοιωσεις αλλιώς βούκινο στο Facebook να χάσει την αξιοπιστία του . Δεν μιλάμε για 500-1000 ευρώ μιλάμε για μεγάλη απάτη 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
35 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

Ισχύει .. αν δεν υπήρχε στο Σκρουτζ αυτο το μαγαζί πολύ πιθανόν να μην την ειχαμε πατήσει τόσοι πολλοί.Γιατι και μονο που το είδαμε στο Σκρουτζ το εμπιστευτήκαμε.  Εγω εκανα παραγγελία και την επόμενη μερα δεν υπήρχε στο Σκρουτζ. Όφειλαν να με ειδοποιήσουν εφόσον συνέβαιναν τέτοια πράγματα, και όχι μονο εμενα, ολους μας!

Εγώ εδώ θα ήθελα να ρωτήσω το εξής. Και πως το όποιο skroutz, bestprice, google,  facebook κλπ ξέρει ότι εγώ έκανα μια παραγγελία από το όποιο κατάστημα που δείχνει η δεν δείχνει και ότι πιθανόν πλήρωσα με κατάθεση ή με κάρτα ή με ταχυδρομικό περιστέρι για να με ενημερώσει όταν για κάποιο λόγω σταματήσει να το δείχνει.

Επίσης υπό αυτές τις συνθήκες, υπαίτιος για την εξαπάτηση ειναι και το ελληνικό κράτος που άνοιξε εταιρεία στον "κύριο" αυτόν , η Εθνική τράπεζα που του άνοιξε λογαριασμό και ο επίσης η Εθνική τράπεζα που του ανοιξε σύνδεση με πιστωτικές κάρτες , το Γεμή που τον έγραψε στον μητρώο των εμπόρων και διάφοροι άλλοι δεξιά και αριστερά. Όλοι εκτός απο εμένα που είδα μια τιμή στο πάτο και ειπα ... αααα ωραίο προϊόν ωραία τιμή δεν υπάρχει πουθενά στο κόσμο ας πάρω ένα τηλέφωνο να το παραγγείλω μη χάσω την ευκαιρεία και ας το πληρώσω και στην τράπεζα να ειμαι σίγουρος οτι θα το πάρω :-)

Χωρίς να θέλω να κατηγορίσω κάποιον, νομίζω απλά ότι κάποια στιγμή πρέπει να ειμαστε και εμείς λίγο πιο προσεκτικοί. Και στο ebay  υπάρχουν Nigerian Scammers. Ότι βλακεία και αν βγάλεις να πουλήσεις , ένα βαζάκι με φάντασμα, βγαίνουν και σου τάζουν χιλιάρικα για να το αγοράσουν. Σου λένε θα σου κάνουν transfer σε πείθυν σου στέλνουν μούφα αποδεικτικά και συνήθως σε προσσεγίζουν απευθείας και όχι μέσω  third party εργαλείων που παρέχουν ασφάλεια. Αν εγώ αποφασίσω να κάνω την συναλλαγή μαζί τους κανένα  ebay , καμία πλατφόρμα δεν μπορεί να κάνει τίποτε άλλο πέραν να με συμβουλεύσει ή να μεσολαβήσει και καλή τύχη απο εκει και πέρα. 

Το κατάστημα που λέτε ακόμα και τώρα λειτουργεί η σελίδα του, βρίσκεις στο google και στο facebook καταχωρήσεις (ευτυχώς δεν ειναι σε Skroutz και Bestprice) συνέχιζε μέχρι εχθές τουλάχιστον να λαμβάνει χρέωση πιστωτικής κάρτας, αν παραγγείλεις με κατάθεση στέλνει mail για το λογαριασμό να πληρώσεις την παραγγελία σου και ολα καλα.

Επίσης πουλάει το iphone 11 pro 256 στα 1040 ευρώ τελική με ΦΠΑ  όταν ο αμέσως φθηνότερο του πουλάει 1315 ευρώ. Ευκαιρεία ... :-)

Ξαναλέω μόνο εμείς μπορούμε να προστατευθούμε αν γίνουμε πιο συνηδειτοποιημένοι online καταναλωτές. Αν το μόνο που μας ενδιαφέρει ειναι το pricing θα ειμαστε θύματα του κάθε απατεωνίσκου που το έχει καταλάβει αυτό και το εκμεταλεύεται όσο μπορεί κανόντας μάλιστα και όλο το  story να φαίνεται όσο πιο αληθοφανές γίνεται για να βρει περισσότερα θύματα.

 

 

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πιο παράδοξο απο ολα ειναι που ένας φίλος μου παρήγγειλε κινητό 2/12, ζήτησε ακύρωση παραγγελίας 4/12 και τελικά τα λεφτά του επιστράφηκαν στις 9/12. Πραγματικά δεν ξέρω οι υπόλοιποι γιατι φάγαμε τέτοιο παπαρι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...