Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, Isildil είπε

Καλησπέρα παιδιά, ήθελα να σας πω ότι, τα χρήματα μου, μου τα επέστρεψαν από εχθές. Πήγα στην γαδα, εκεί όπου είχα κάνει μήνυση και "την ακύρωσα" ουσιαστικά έγραψαν συμπληρωματικά οτι δεν επιθυμώ την ποινική δίωξη. Ελπίζω να βρεθεί η άκρη για όλους. Με συγχωρείτε που γράφω ενώ δεν έχω διαβάσει τις τελευταίες 5 σελίδες του νήματος. Αν θέλει κάποιος να με ρωτήσει κάτι σχετικά με το μαγαζί, ας μου στείλει προσωπικά. Νιώθω την αγωνία όλων σας, θέλω να ευχηθώ καλή τύχη. Ήταν αναπάντεχα παρήγορο το κλίμα και η συντροφιά του insomnia για όλο αυτό το διάστημα, παρά τις ενοχλητικά ανούσιες παραινέσεις και νουθεσίες των "παλιών" του φόρουμ, την στιγμή που όλοι εμείς αγωνιούσαμε για τα χρήματα μας, αλλά αυτή την στιγμή δεν θα γράψω κάτι παραπάνω για αυτό.  Καλή τύχη και πάλι.
Isildil out :)  

αυτό είναι καλό νέο που σου επέστρεψε τα χρήματα ο ιδιοκτήτης του καταστήματος

κακώς κατά την γνώμη μου ακύρωσες την μήνυση και την ποινική δίωξη ώστε να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

επίσης διαφωνώ με το σχόλιο σου το insomnia.gr δεν υπήρξε καμία ανούσια παραίνεση και νουθεσία από τους "παλιούς" του φόρουμ καθώς δεν ασχολήθηκε κανείς

ακόμα και εγώ θεωρώ ότι κακώς έκανα την όποια παρέμβαση στο συγκεκριμένο θέμα.

μόνοι σας ήσασταν φίλε μου όλοι εσείς που γραφτήκατε σε αυτήν την ιστοσελίδα (φόρουμ) αυτές τις ημέρες , μόνοι σας λέγατε ότι λέγατε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

29 λεπτά πριν, BladeRunner είπε

Οποιος δεν κανει νομικες ενέργειες ο ιδιος, δηλαδή εγκληση και οχι μήνυση και ασφαλιστικά με προσωρινη διαταγη για μπλοκάρισμα λογαριασμών, μην περιμενει προκοπή! 

Γελαω αν νομιζετε οτι θα.... δικαιωθείτε απο τη γενικη γραμματεία καταναλωταχαχαχχα. 

αυτό εννοείται

διαφωνώ καθώς ο συνήγορος του καταναλωτή - γενική γραμματεία καταναλωτή με έχουν προστατέψει πολλές φορές από ατυχής αγορες

έγκληση και ασφαλιστικά μέτρα να έχουν υπόψη τους ότι χρεώνονται επίσης χρειάζεται δικηγόρος.

δεν είναι μήνυση που είναι δωρεάν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

αυτό εννοείται

διαφωνώ καθώς ο συνήγορος του καταναλωτή - γενική γραμματεία καταναλωτή με έχουν προστατέψει πολλές φορές από ατυχής αγορες

έγκληση και ασφαλιστικά μέτρα να έχουν υπόψη τους ότι χρεώνονται επίσης χρειάζεται δικηγόρος.

δεν είναι μήνυση που είναι δωρεάν

Με το τσάμπα δεν μπιπ κανεις φιλε μου. Αν θέλουν τα λεφτά τους. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Isildil είπε

Καλησπέρα παιδιά, ήθελα να σας πω ότι, τα χρήματα μου, μου τα επέστρεψαν από εχθές. Πήγα στην γαδα, εκεί όπου είχα κάνει μήνυση και "την ακύρωσα" ουσιαστικά έγραψαν συμπληρωματικά οτι δεν επιθυμώ την ποινική δίωξη. Ελπίζω να βρεθεί η άκρη για όλους. Με συγχωρείτε που γράφω ενώ δεν έχω διαβάσει τις τελευταίες 5 σελίδες του νήματος. Αν θέλει κάποιος να με ρωτήσει κάτι σχετικά με το μαγαζί, ας μου στείλει προσωπικά. Νιώθω την αγωνία όλων σας, θέλω να ευχηθώ καλή τύχη. Ήταν αναπάντεχα παρήγορο το κλίμα και η συντροφιά του insomnia για όλο αυτό το διάστημα, παρά τις ενοχλητικά ανούσιες παραινέσεις και νουθεσίες των "παλιών" του φόρουμ, την στιγμή που όλοι εμείς αγωνιούσαμε για τα χρήματα μας, αλλά αυτή την στιγμή δεν θα γράψω κάτι παραπάνω για αυτό.  Καλή τύχη και πάλι.
Isildil out :)  

οποτε η ζυγαρια γερνει προς την αστοχια του καταστηματος να διαχειριστει τον ογκο των παραγγελιων και οχι προς την απατη..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

οποτε η ζυγαρια γερνει προς την αστοχια του καταστηματος να διαχειριστει τον ογκο των παραγγελιων και οχι προς την απατη..

εγώ προσωπικά δεν θα το απέκλεια

άλλωστε για αυτό είπαμε εξ αρχής

1. αμφισβήτηση συναλλαγής (αφορά περιπτώσεις που έχει πληρωθεί με πιστωτική/χρεωστική κάρτα) με την τράπεζα σας

(αν έχει πληρωθεί με τραπεζική κατάθεση τότε θα πρέπει να γίνει προσφυγή με ένδικα μέσα για να πάρετε τα χρήματα σας.)

2. καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή - γενική γραμματεία καταναλωτή

3. καταγγελία στην δίωξη ηλεκτρονικού εγκλήματος (ΕΛ.ΑΣ) και μήνυση

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, ikorolis είπε

 

κακώς κατά την γνώμη μου ακύρωσες την μήνυση και την ποινική δίωξη ώστε να τιμωρηθεί ο υπεύθυνος

 

Έστω ότι η πρόθεση του ιδιοκτήτη δεν ήταν να εξαπατήσει.
Έστω ότι απλά όντως δεν μπορούσαν να διαχειριστούν τον όγκο των παραγγελιών και το μόνο τους λάθος ήταν που δεν σήκωναν τηλέφωνα να ενημερώσουν.

Σε αυτήν την περίπτωση τώρα γυρνάει τα λεφτά στον κόσμο ή εκτελεί παραγγελίες.

Ο άνθρωπος που παρέθεσες έχει πάρει τα λεφτά του πίσω. Να αφήσει ενεργή τη μήνυση και την ποινικη δίωξη γιατί? Επειδή δεν ενημερώθηκε σωστά κατά την διάρκεια της παραγγελίας του και εν τέλη πήρε τα λεφτά του πίσω?

 

Επεξ/σία από petran91
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, petran91 είπε

Έστω ότι η πρόθεση του ιδιοκτήτη δεν ήταν να εξαπατήσει.
Έστω ότι απλά όντως δεν μπορούσαν να διαχειριστούν τον όγκο των παραγγελιών και το μόνο τους λάθος ήταν που δεν σήκωναν τηλέφωνα να ενημερώσουν.

Σε αυτήν την περίπτωση τώρα γυρνάει τα λεφτά στον κόσμο ή εκτελεί παραγγελίες.

Ο άνθρωπος που παρέθεσες έχει πάρει τα λεφτά του πίσω. Να αφήσει ενεργή τη μήνυση και την ποινικη δίωξη γιατί? Επειδή δεν ενημερώθηκε σωστά κατά την διάρκεια της παραγγελίας του και εν τέλη πήρε τα λεφτά του πίσω?

 

ναι εγώ

δεν θα ανακαλούσα την μήνυση (ποινική δίωξη) και ας ο ιδιοκτήτης μου έβαζε τα χρήματα (κατόπιν εορτής)

δεν θα ανακαλούσα τις καταγγελίες στις αρμόδιες αρχές

γιατί έτσι δίνουμε "άλλοθι" στον εκάστοτε ιδιοκτήτη να συνεχίσει να τα παίρνει από τους περισσότερους "αφελείς/άσχετους" και απλά να αποζημιώνει τους γνώστες/έμπειρους.

να ξέρεις το έχω κάνει αυτό στο παρελθόν με μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων και αντιπροσωπίες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Παρακαλούμε ενημερώστε μας ατομικά στα email μας για την εξέλιξη της παραγγελίας μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

καλησπέρα, αλήθεια πού ακριβώς παραμένετε  στην διάθεσή μας, έτσι ώστε να μας ενημερώσετε!?!?!

Εδώ δεν απαντάτε στα τηλέφωνα, στα emails σε τίποτα.. ούτε καν στο site σας, δεν ενημερώνετε την εξέλιξη της παραγγελίας..

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Ευχαριστούμε για την ενημέρωση αλλά πείτε μας τον αριθμό της πιο πρόσφατης εκτελεσμένης παραγγελίας και πόσες παραγγελίες εκτελούνται καθημερινά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρε παιδια θα αρχισετε τωρα ενας ενας να κανετε ερωτησεις σε ενα προφιλ που φτιαχτηκε πριν λιγο και δεν ξερουμε καν ποιος ειναι απο πισω? Τρεφετε δηλαδη ακομα ελπιδες οτι θα παρετε αυτα που παραγγειλατε? το πραγμα βρωμισε καντε τις απαραιτητες ενεργειες που χρειαζονται που πολυ σωστα εχουν περιγραψει καποια παιδια εδω μεσα για να παρετε τα χρηματα σας πισω.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ:

Αγαπητοί πελάτες,

Σε συνέχεια της ανακοίνωσης μας της 17/12/2019 σας ενημερώνουμε ότι η ροή αποστολής των παραγγελιών συνεχίζεται με ταχείς ρυθμούς και ήδη έχουν αποσταλεί μέσω της συνεργαζόμενης εταιρείας ταχυμεταφορών εκατοντάδες παραγγελίες. Ομοίως πελάτες παρέλαβαν οι ίδιοι από το κατάστημα μας το προϊον της παραγγελίας τους. Το προσωπικό της εταιρείας μας καταβάλει υπεράνθρωπες προσπάθειες με σκοπό να διεκπεραιωθούν το ταχύτερο δυνατόν όλες οι παραγγελίες, που εκκρεμούσαν δίχως υπαιτιότητα της εταιρίας μας συνεπεία της καθυστέρησης παράδοσης από τον προμηθευτή μας. Σας ευχαριστούμε θερμά για την κατανόηση και παραμένουμε στη διάθεσλη σας για κάθε διευκρίνηση. 

Τοςα άτομα στο φόρουμ , τόσα άτομα στο φβ δεν έχει παραλάβει κανένας κανενα δέμα, για να παραλάβουν και προϊόν από το κατάστημα δεν το συζητάω καν. Δεν έχει παραλάβει κανεις και τίποτα. Δεν απαντάτε σε τηλέφωνα,μειλ και η μόνη εικόνα που έχουμε (ειδικά όσοι είμαστε από μακρυά) έχουμε το ότι είναι ένα κλειστο μαγαζί χωρίς να μπορείς να δεις τίποτα και μια κοπέλα που προσπαθεί να εξυπηρέτηση μέσα στο άγχος και να κλαίει και τέτοια περίεργα (το συμπέρασμα από ότι έχω διαβασει). Πραγματικά όπως όλοι μας ελπίζω αυτό να τελειώσει, να είναι όντως έτσι τα πράγματα, να μην μπορούσατε να ανταπεξέλθετε και και και και, και να τελειώσει γρηγορα ειδικά με επιστροφή χρημάτων όχι μόνο για μένα αλλα για όλους.αν έχεις τόση δουλεια να μην αφηνεις μια κοπέλα να τραβάει ότι τραβάει, πρόσληψη προσωπικού λεγετε και θα λύνονταν ολα. Συγνώμη αν δεν «σέβομαι τους όρους» προς τους διαχειριστές αλλά νομίζω ότι μας τρολλάρουν και μας κοροϊδεύουν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To ότι έφτιαξαν λογαριασμό στο Insomnia, με ξεπερνάει. Αν είναι όντως αλήθεια και δεν είναι κάποιος που τρολλάρει, είναι μεγάλη τους τιμή

@A-mobilesGR έχω προσπαθήσει να πάρω τηλέφωνο πάνω από 50 φορές και είτε μιλάει, είτε δε το σηκώνει ποτέ κανείς. Έχω πλήρη επίγνωση της κατάστασης μιας και είμαι παθών και ξέρω το πόσο δύσκολα περνάτε και εσείς αλλά και εμείς. Μπορεί κάποιος να μου απαντήσει στο mail που έστειλα στην εταιρία σας σχετικά με τη παραγγελία: 6043?

Ευχαριστώ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...