Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, basilis_k6 είπε

Η υπόθεση αυτη εξελίσσεται πολύ περίεργα.  

για μένα καθόλου περίεργα...

ο καθένας κάνει τις επιλογές του

εγώ αν ήμουν πελάτης θα έκανα αυτά που αναφέρω σε προηγούμενο μήνυμα μου

άλλοι μπορεί να προτιμήσουν να περιμένουν να πάρουν αυτό που έχουν παραγγείλει

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω διαβάσει όλο το νήμα και έχω να πω τα εξής. Έτοιμοι να την κάνουν ήταν αλλά δεν περίμεναν να πάρει τόσες μεγάλες διαστάσεις η υπόθεση. Τι πάει να πει δεν φταίμε εμείς αλλά ο προμηθευτής; Με εσάς έχουν συναλλαγές οι πελάτες όχι με τον προμηθευτή. Αν όντως είχαν πρόβλημα λόγω του προμηθευτή τους γιατί εξαφανίστηκαν και έκλεισαν το μαγαζί αντί να κάτσουν να εξηγήσουν την κατάσταση. Εφόσον έχουν τόσο μεγάλο όγκο παραγγελιών άρα και έσοδα μπορούν κάλλιστα να προσλάβουν και άλλους υπαλλήλους. Σκέτη κοροϊδία. 

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, pasxaliskar είπε

εαν πανε ολα καλα παιζει να ειναι και απο τις καλυτερες διαφημίσεις αυτο το στορι :P 

Εχω ψηθει απιστευτα να παραγγειλω κατι μεχρι 100 ευρω μετα τα Χριστουγεννα με τιμη κομμενη στο μισο και να νιωσω την αδρεναλινη. Δεν τρολαρω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκατοντάδες παραγγελίες, από εκατοντάδες εξοργισμένους πελάτες, για να διακπεραιωθούν από 1 διαθέσιμη υπάλληλο. Μάλιστα... Γραφικός δε θα γίνω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, BladeRunner είπε

Εχω ψηθει απιστευτα να παραγγειλω κατι μεχρι 100 ευρω μετα τα Χριστουγεννα με τιμη κομμενη στο μισο και να νιωσω την αδρεναλινη. Δεν τρολαρω.

Με κατάθεση στον τραπεζικό λογαριασμό.😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Αυτά γίνονται όταν δεν έχεις απόθεμα σε αυτά που πουλάς.Κρέμεσαι απο άλλους.Επιχειρείν 2019? 

Εάν είχε βγάλει μία ανακοίνωση στο site εξηγώντας την κατάσταση, δεν θα είχε δημιουργηθεί αυτή η ανακατοσούρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Αυτά γίνονται όταν δεν έχεις απόθεμα σε αυτά που πουλάς.Κρέμεσαι απο άλλους.Επιχειρείν 2019? 

Για να γίνω και ο δικηγόρος του διαβόλου: μα αν δεν κάνω λάθος, σε όλα τα προϊόντα του, έλεγε κατόπιν παραγγελίας.. και έβαζε και ένα αξιοπρπές χρονικό διάστημα(max 3 εβδομάδες) ΕΠΙΣΗΜΑ στην σελίδα του, που ήταν καλυμένος!
Τί να πώ.. το λιγότερο: ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ που έχουμε παραγγείλει ή ας επιστραφούν τα χρήματα που έχουμε δώσει!
ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, vaniasgr είπε

Για να γίνω και ο δικηγόρος του διαβόλου: μα αν δεν κάνω λάθος, σε όλα τα προϊόντα του, έλεγε κατόπιν παραγγελίας.. και έβαζε και ένα αξιοπρπές χρονικό διάστημα(max 3 εβδομάδες) ΕΠΙΣΗΜΑ στην σελίδα του, που ήταν καλυμένος!
Τί να πώ.. το λιγότερο: ΑΣ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ που έχουμε παραγγείλει ή ας επιστραφούν τα χρήματα που έχουμε δώσει!
ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ....

 

Επεξ/σία από dsxls
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θα ρωτήσω για όλα αυτά τα πέρα δώθε στην Ελευσίνα θα αποζημιώσουν οι κύριοι? Για αυτούς που παρέλαβαν από το κατάστημα επέστρεψαν τα μεταφορικά? Για όλη την ταλαιπωρία,στην οποία συνεχίζουν να υποβάλλουν τους πελάτες, μια συγνώμη? Αν προκύψει πρόβλημα στις συσκευές τους εμπιστεύεστε ή Ομόνοια και άγιος ο Θεός?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haris013 είπε

ωραία, να αρχίσουμε νέες παραγγελίες από βδομάδα που θα έχει πέσει λίγο ο φόρτος από τις παλιές :P

 

Και μάλιστα σε ετοιμοπαράδοτα προϊόντα (αυτά που επέστρεψαν τα χρήματα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, dsxls είπε

Εγώ θα ρωτήσω για όλα αυτά τα πέρα δώθε στην Ελευσίνα θα αποζημιώσουν οι κύριοι? Για αυτούς που παρέλαβαν από το κατάστημα επέστρεψαν τα μεταφορικά? Για όλη την ταλαιπωρία,στην οποία συνεχίζουν να υποβάλλουν τους πελάτες, μια συγνώμη? Αν προκύψει πρόβλημα στις συσκευές τους εμπιστεύεστε ή Ομόνοια και άγιος ο Θεός?

νομίζω ότι είναι το ΕΛΑΧΙΣΤΟ αυτό που θίγεις και ουδείς θα ασχοληθεί (ΑΝ ΚΑΙ ΕΦΟΣΟΝ παρέλαβε τελικώς..)...για να ΜΗΝ παρεξηγηθώ.. ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ θα έπρεπε να επιστραφούν τα  μεταφορικά έξοδα σε αυτούς που τελικά ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ και παρέλαβαν από το κατάστημα..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...