Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 ώρα πριν, ikorolis είπε

έχει γίνει αναφορά στους υπευθύνους του insomnia.gr από μένα προσωπικά ο λογαριασμός a-mobiles.gr αυτοί έχουν όλα τα κατάλληλα εργαλεία να κάνουν τους απαραίτητους ελέγχους για αν είναι γνήσιος ο λογαριασμός και εκφράζει το κατάστημα/επιχείρηση ή αν είναι ψεύτικος για να σπάσει κάποιος πλάκα μαζί σας.

βέβαια δεν έχει καμία σημασία ο λογαριασμός

αν ακολουθήσετε αυτά που είπαν αρκετοί φίλοι που γνωρίζουν

θα πάρετε τα χρήματα σας και θα τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι από τις αρμόδιες αρχές

Με ξεπερναει που αντι να στειλει ενα μαζικο e-mail σε ολο τον κοσμο εκατσε και εκανε λογαριασμο εδω στο insomnia!!!
τι αλλο θα δουν τα ματια μας & θα ακουσουν τα αυτια μας!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

21 λεπτά πριν, dsxls είπε

Αν προκύψει πρόβλημα στις συσκευές τους εμπιστεύεστε ή Ομόνοια και άγιος ο Θεός?

Αυτό δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς προτού αγοράσεις; Ότι ισχύει και σε άλλα καταστήματα τα οποία δεν έχουν το βεληνεκές των μεγάλων πολυεθνικών. 

Αρκετοί προτού παραγγείλετε ένα ευτελές αντικείμενο από Κίνα αξίας 3-5€ ρωτάτε 200 ερωτήσεις. Σε αυτή την περίπτωση (άσχετα αν φέρει ευθύνη το κατάστημα ή όχι - δεν ξέρω γιατί πρέπει να ακουστούν και οι δύο πλευρές) γιατί δεν υπήρξε ερώτηση; 

Επίσης αναρωτήθηκε κανείς το εξής; Από τη στιγμή που "οργανωθήκατε" να "λιντσάρετε" το κατάστημα με κάθε τρόπο, ποιος επιχειρηματίας θα ήταν δυνατόν να διαχειριστεί την κατάσταση; Αν δέχεται για παράδειγμα 300-400 κλήσεις ασταμάτητα, δεκάδες e-mail και μάλιστα έχει μαζευτεί πλήθος έξω να τον περιμένει. Ούτε εγώ θα πήγαινα. 

Αφού θεωρείστε λοιπόν πολιτισμένοι και μαζευτήκατε όλοι μαζί όσοι είχατε πρόβλημα γιατί δεν δημιουργήσατε μία αντιπροσωπία 4-5 άτομα να ασχοληθεί με το θέμα με κόσμιο τρόπο; Για ποιο λόγο γράφετε και γράφετε ασταμάτητα και δεν ασκέται τα δικαιώματά σας πολιτισμένα σαν καταναλωτές; 

Να βάζουμε και λίγο τη λογική να δουλέψει. Έβαζε ο ένας φωτογραφίες που ήταν απ' έξω προτρέποντας τον κόσμο να πάει και αυτός στην Ελευσίνα, έψαχνε ο άλλος στοιχεία της επιχείρησης στον Τειρεσία. Σε τι διαφέρετε δλδ από έναν ανοργάνωτο όχλο; 

Ψυχραιμία, για το θεό! Όλες οι συναλλαγές έχουν κόστος και ρίσκο. Ασκείστε τα όσα νόμιμα δικαιώματα μπορείτε σαν καταναλωτές αν θεωρείτε ότι πρέπει να το κάνετε και έπειτα οργανωθείτε χωρίς να προάγεται καταστάσεις που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμη κατάσταση (νομικά και κοινωνικά).

  • Like 9
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, trib είπε

Αυτό δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς προτού αγοράσεις; Ότι ισχύει και σε άλλα καταστήματα τα οποία δεν έχουν το βεληνεκές των μεγάλων πολυεθνικών. 

Αρκετοί προτού παραγγείλετε ένα ευτελές αντικείμενο από Κίνα αξίας 3-5€ ρωτάτε 200 ερωτήσεις. Σε αυτή την περίπτωση (άσχετα αν φέρει ευθύνη το κατάστημα ή όχι - δεν ξέρω γιατί πρέπει να ακουστούν και οι δύο πλευρές) γιατί δεν υπήρξε ερώτηση; 

Επίσης αναρωτήθηκε κανείς το εξής; Από τη στιγμή που "οργανωθήκατε" να "λιντσάρετε" το κατάστημα με κάθε τρόπο, ποιος επιχειρηματίας θα ήταν δυνατόν να διαχειριστεί την κατάσταση; Αν δέχεται για παράδειγμα 300-400 κλήσεις ασταμάτητα, δεκάδες e-mail και μάλιστα έχει μαζευτεί πλήθος έξω να τον περιμένει. Ούτε εγώ θα πήγαινα. 

Αφού θεωρείστε λοιπόν πολιτισμένοι και μαζευτήκατε όλοι μαζί όσοι είχατε πρόβλημα γιατί δεν δημιουργήσατε μία αντιπροσωπία 4-5 άτομα να ασχοληθεί με το θέμα με κόσμιο τρόπο; Για ποιο λόγο γράφετε και γράφετε ασταμάτητα και δεν ασκέται τα δικαιώματά σας πολιτισμένα σαν καταναλωτές; 

Να βάζουμε και λίγο τη λογική να δουλέψει. Έβαζε ο ένας φωτογραφίες που ήταν απ' έξω προτρέποντας τον κόσμο να πάει και αυτός στην Ελευσίνα, έψαχνε ο άλλος στοιχεία της επιχείρησης στον Τειρεσία. Σε τι διαφέρετε δλδ από έναν ανοργάνωτο όχλο; 

Ψυχραιμία, για το θεό! Όλες οι συναλλαγές έχουν κόστος και ρίσκο. Ασκείστε τα όσα νόμιμα δικαιώματα μπορείτε σαν καταναλωτές αν θεωρείτε ότι πρέπει να το κάνετε και έπειτα οργανωθείτε χωρίς να προάγεται καταστάσεις που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμη κατάσταση (νομικά και κοινωνικά).

Εάν δεν μπορούσε να απαντήσει στον καθένα προσωπικά θα μπορούσε να βγάλει απλά μια ανακοίνωση στο σαιτ ώστε να μην προκληθεί όλος αυτός ο πανικός. Εγώ προσωπικά ήμουν από τους πιο μετριοπαθείς και περίμενα έναν μήνα για να προχωρήσω τελικά μετά από όλη αυτή την σιωπή εκ μέρους του καταστήματος σε αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στη ΓΓΚ. Δεν είναι λύση το να κρύβεται για σχεδόν 2 εβδομάδες. Λογικό είναι οι καταναλωτές να αγχωθουν. Οσον αφορά την εγγύηση στο σαιτ έγραφε ο, τι γράφουν τα συνήθη σκρουτζομαγαζο. Οπότε εκεί παίρνει ο καθένας το ρίσκο του. Η ερώτηση μου έχει να κάνει με την φερεγγυότητα του καταστήματος που προτιμα να ταλαιπωρεί τον καταναλωτή πάρα να πάρει μια σαφή θέση. 

Επεξ/σία από dsxls
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, trib είπε

Αυτό δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς προτού αγοράσεις; Ότι ισχύει και σε άλλα καταστήματα τα οποία δεν έχουν το βεληνεκές των μεγάλων πολυεθνικών. 

Αρκετοί προτού παραγγείλετε ένα ευτελές αντικείμενο από Κίνα αξίας 3-5€ ρωτάτε 200 ερωτήσεις. Σε αυτή την περίπτωση (άσχετα αν φέρει ευθύνη το κατάστημα ή όχι - δεν ξέρω γιατί πρέπει να ακουστούν και οι δύο πλευρές) γιατί δεν υπήρξε ερώτηση; 

Επίσης αναρωτήθηκε κανείς το εξής; Από τη στιγμή που "οργανωθήκατε" να "λιντσάρετε" το κατάστημα με κάθε τρόπο, ποιος επιχειρηματίας θα ήταν δυνατόν να διαχειριστεί την κατάσταση; Αν δέχεται για παράδειγμα 300-400 κλήσεις ασταμάτητα, δεκάδες e-mail και μάλιστα έχει μαζευτεί πλήθος έξω να τον περιμένει. Ούτε εγώ θα πήγαινα. 

Αφού θεωρείστε λοιπόν πολιτισμένοι και μαζευτήκατε όλοι μαζί όσοι είχατε πρόβλημα γιατί δεν δημιουργήσατε μία αντιπροσωπία 4-5 άτομα να ασχοληθεί με το θέμα με κόσμιο τρόπο; Για ποιο λόγο γράφετε και γράφετε ασταμάτητα και δεν ασκέται τα δικαιώματά σας πολιτισμένα σαν καταναλωτές; 

Να βάζουμε και λίγο τη λογική να δουλέψει. Έβαζε ο ένας φωτογραφίες που ήταν απ' έξω προτρέποντας τον κόσμο να πάει και αυτός στην Ελευσίνα, έψαχνε ο άλλος στοιχεία της επιχείρησης στον Τειρεσία. Σε τι διαφέρετε δλδ από έναν ανοργάνωτο όχλο; 

Ψυχραιμία, για το θεό! Όλες οι συναλλαγές έχουν κόστος και ρίσκο. Ασκείστε τα όσα νόμιμα δικαιώματα μπορείτε σαν καταναλωτές αν θεωρείτε ότι πρέπει να το κάνετε και έπειτα οργανωθείτε χωρίς να προάγεται καταστάσεις που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμη κατάσταση (νομικά και κοινωνικά).

Στο μακροσκελές μήνυμά σου, θα συμφωνήσω σε πολύ μεγάλο βαθμό..

αν και μιλώντας για τον εαυτό μου, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το κατάστημα ΠΡΙΝ προβώ στην αγορά, το 1ο πράγμα που ρώτησα ήταν περί εγγύησης... και η απάντηση ήταν 1 έτος και ότι διέπει τους Ευρωπαϊκούς νόμους..
Κατά τα άλλα, επειδή ΕΥΤΥΧΩΣ έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο καθένας μπορεί να εκφράζει την άποψή του, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ, τον δίπλα, τους νόμους κτλ, θα δεχόμουν στο ΑΠΟΛΥΤΟ την άποψή σου, ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ , ήσουν 'εξαπατημένος' και εσύ..

ΑΝ παρόλαυτά ( και ευτυχώς, γιατί πολλοί θα ήθελαν να είναι στην θέση σου!), ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ κάνει αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, Μ Η Ν κατακρίνεις τον κοσμάκι που τρέμει το φιλοκάρδι του για  τα "X Ψ " ποσό που δαπάνεισε για την αγορά.. και τώρα στον ορίζοντα βλέπει ΜΟΝΟ ΣΥΝΝΕΦΑ...

 

Οοοοοοολα αυτά, φιλικά

😉

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, vaniasgr είπε

Στο μακροσκελές μήνυμά σου, θα συμφωνήσω σε πολύ μεγάλο βαθμό..

αν και μιλώντας για τον εαυτό μου, σε τηλεφωνική επικοινωνία που είχα με το κατάστημα ΠΡΙΝ προβώ στην αγορά, το 1ο πράγμα που ρώτησα ήταν περί εγγύησης... και η απάντηση ήταν 1 έτος και ότι διέπει τους Ευρωπαϊκούς νόμους..
Κατά τα άλλα, επειδή ΕΥΤΥΧΩΣ έχουμε ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ και ο καθένας μπορεί να εκφράζει την άποψή του, ΣΕΒΟΜΕΝΟΣ, τον δίπλα, τους νόμους κτλ, θα δεχόμουν στο ΑΠΟΛΥΤΟ την άποψή σου, ΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΑΝ , ήσουν 'εξαπατημένος' και εσύ..

ΑΝ παρόλαυτά ( και ευτυχώς, γιατί πολλοί θα ήθελαν να είναι στην θέση σου!), ΔΕΝ ΕΙΧΕΣ κάνει αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα, Μ Η Ν κατακρίνεις τον κοσμάκι που τρέμει το φιλοκάρδι του για  τα "X Ψ " ποσό που δαπάνεισε για την αγορά.. και τώρα στον ορίζοντα βλέπει ΜΟΝΟ ΣΥΝΝΕΦΑ...

Οοοοοοολα αυτά, φιλικά

😉

3 λεπτά πριν, dsxls είπε

Εάν δεν μπορούσε να απαντήσει στον καθένα προσωπικά θα μπορούσε να βγάλει απλά μια ανακοίνωση στο σαιτ ώστε να μην προκληθεί όλος αυτός ο πανικός. Εγώ προσωπικά ήμουν από τους πιο μετριοπαθείς και περίμενα έναν μήνα για να κάνω τελικά μετά από όλη αυτή την σιωπή εκ μέρους του καταστήματος σε αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στη ΓΓΚ. Δεν είναι λύση το να κρύβεται για σχεδόν 2 εβδομάδες. Λογικό είναι οι καταναλωτές να αγχωθουν. Οσον αφορά την εγγύηση στο σαιτ έγραφε ο, τι γράφουν τα συνήθη σκρουτζομαγαζο. Οπότε εκεί παίρνει ο καθένας το ρίσκο του. Η ερώτηση μου έχει να κάνει με την φερεγγυότητα του καταστήματος που προτιμα να ταλαιπωρεί τον καταναλωτή πάρα να πάρει μια σαφή θέση. 

Πραγματικά λυπάμαι για όλους όσους έχουν ταλαιπωρηθεί. Λυπάμαι που δεν έχετε ακόμη την αγαπημένη σας συσκευή στα χέρια σας. Είναι πολύ αγχωτικό συμφωνώ.

Έστω και την ύστατη στιγμή όμως, η αντίδρασή θα πρέπει να είναι εντός ορίων και να μην ξεφεύγουμε. Αν τελικά όλο αυτό είναι μία ατυχής παρεξήγηση και ασυνενοησίας, πως θα νιώθεις αφού σου επιστραφούν τα χρήματα ή πάρεις το τηλέφωνο; Εγώ θα ένιωθα άσχημα σαν άνθρωπος, όχι σαν καταναλωτής. Αν από την άλλη ισχύει κάτι άλλο, όσο καταλαβαίνω οι περισσότεροι έχετε ασκήσει όλα τα νόμιμα δικαιώματά σας. Οπότε και θα ενημερωθείτε από τις αρμόδιες αρχές. 

Δυστυχώς όμως θα χρειαστεί αν δώσετε χρόνο είτε ισχύει το ένα είτε το άλλο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, trib είπε

Αυτό δεν θα έπρεπε να το σκεφτείς προτού αγοράσεις; Ότι ισχύει και σε άλλα καταστήματα τα οποία δεν έχουν το βεληνεκές των μεγάλων πολυεθνικών. 

Αρκετοί προτού παραγγείλετε ένα ευτελές αντικείμενο από Κίνα αξίας 3-5€ ρωτάτε 200 ερωτήσεις. Σε αυτή την περίπτωση (άσχετα αν φέρει ευθύνη το κατάστημα ή όχι - δεν ξέρω γιατί πρέπει να ακουστούν και οι δύο πλευρές) γιατί δεν υπήρξε ερώτηση; 

Επίσης αναρωτήθηκε κανείς το εξής; Από τη στιγμή που "οργανωθήκατε" να "λιντσάρετε" το κατάστημα με κάθε τρόπο, ποιος επιχειρηματίας θα ήταν δυνατόν να διαχειριστεί την κατάσταση; Αν δέχεται για παράδειγμα 300-400 κλήσεις ασταμάτητα, δεκάδες e-mail και μάλιστα έχει μαζευτεί πλήθος έξω να τον περιμένει. Ούτε εγώ θα πήγαινα. 

Αφού θεωρείστε λοιπόν πολιτισμένοι και μαζευτήκατε όλοι μαζί όσοι είχατε πρόβλημα γιατί δεν δημιουργήσατε μία αντιπροσωπία 4-5 άτομα να ασχοληθεί με το θέμα με κόσμιο τρόπο; Για ποιο λόγο γράφετε και γράφετε ασταμάτητα και δεν ασκέται τα δικαιώματά σας πολιτισμένα σαν καταναλωτές; 

Να βάζουμε και λίγο τη λογική να δουλέψει. Έβαζε ο ένας φωτογραφίες που ήταν απ' έξω προτρέποντας τον κόσμο να πάει και αυτός στην Ελευσίνα, έψαχνε ο άλλος στοιχεία της επιχείρησης στον Τειρεσία. Σε τι διαφέρετε δλδ από έναν ανοργάνωτο όχλο; 

Ψυχραιμία, για το θεό! Όλες οι συναλλαγές έχουν κόστος και ρίσκο. Ασκείστε τα όσα νόμιμα δικαιώματα μπορείτε σαν καταναλωτές αν θεωρείτε ότι πρέπει να το κάνετε και έπειτα οργανωθείτε χωρίς να προάγεται καταστάσεις που θα οδηγήσουν με μαθηματική ακρίβεια σε μη αναστρέψιμη κατάσταση (νομικά και κοινωνικά).

Θα μπορούσε να έχει βάλει μία ανακοίνωση στο site ΠΡΙΝ δημιουργηθεί αυτή η κατάσταση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, dsxls είπε

Εάν δεν μπορούσε να απαντήσει στον καθένα προσωπικά θα μπορούσε να βγάλει απλά μια ανακοίνωση στο σαιτ ώστε να μην προκληθεί όλος αυτός ο πανικός. Εγώ προσωπικά ήμουν από τους πιο μετριοπαθείς και περίμενα έναν μήνα για να προχωρήσω τελικά μετά από όλη αυτή την σιωπή εκ μέρους του καταστήματος σε αμφισβήτηση συναλλαγής και καταγγελία στη ΓΓΚ. Δεν είναι λύση το να κρύβεται για σχεδόν 2 εβδομάδες. Λογικό είναι οι καταναλωτές να αγχωθουν. Οσον αφορά την εγγύηση στο σαιτ έγραφε ο, τι γράφουν τα συνήθη σκρουτζομαγαζο. Οπότε εκεί παίρνει ο καθένας το ρίσκο του. Η ερώτηση μου έχει να κάνει με την φερεγγυότητα του καταστήματος που προτιμα να ταλαιπωρεί τον καταναλωτή πάρα να πάρει μια σαφή θέση. 

ναι αλλά σου διαφεύγει μια σημαντική λεπτομέρεια

δεν είναι skroutz μαγαζί

το skroutz.gr και το bestprice.gr τους έχουν αφαιρέσει και δεν πρόκειται να τους ξανά βάλουν φυσικά όπως έχουν κάνει και με άλλα καταστήματα που δεν τηρούν κάποια κριτήρια.

οι όροι χρήσης - επιστροφής -κτλ δεν έχουν καμία ισχύ απέναντι στην νομοθεσία ισχύει ότι λέει ο νόμος (ελληνικός/ευρωπαικός)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ παίρνω τηλ και τίποτα, χθες βράδυ πήρα στη δίωξη, μου είπαν ν κάνω μήνυση και θα πάω σήμερα με οτι αποδεικτικα έχω.εκανα και καταγγελια στη γραμμή του καταναλωτή. Πάντως και από την τράπεζα Μ είπαν ότι έχει κάνει πολλα κ του έχουν μπλοκάρει το λογαριασμό. Έχει διακινήσει δις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

ναι αλλά σου διαφεύγει μια σημαντική λεπτομέρεια

δεν είναι skroutz μαγαζί

το skroutz.gr και το bestprice.gr τους έχουν αφαιρέσει και δεν πρόκειται να τους ξανά βάλουν φυσικά όπως έχουν κάνει και με άλλα καταστήματα που δεν τηρούν κάποια κριτήρια.

οι όροι χρήσης - επιστροφής -κτλ δεν έχουν καμία ισχύ απέναντι στην νομοθεσία ισχύει ότι λέει ο νόμος (ελληνικός/ευρωπαικός)

Όταν παρήγγειλα εγώ και προφανώς και οι υπόλοιποι ήταν ακόμα μέλος του σκρουτζ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ παίρνω τηλ και τίποτα, χθες βράδυ πήρα στη δίωξη, μου είπαν ν κάνω μήνυση και θα πάω σήμερα με οτι αποδεικτικα έχω.εκανα και καταγγελια στη γραμμή του καταναλωτή. Πάντως και από την τράπεζα Μ είπαν ότι έχει κάνει πολλα κ του έχουν μπλοκάρει το λογαριασμό. Έχει διακινήσει δις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dsxls είπε

Όταν παρήγγειλα εγώ και προφανώς και οι υπόλοιποι ήταν ακόμα μέλος του σκρουτζ 

ποια ημερομηνία έκανες εσύ την παραγγελία αφού επισκέφτηκες το skroutz.gr/bestprice.gr και πότε αυτές οι μηχανές αναζήτησης προιόντων τους πέταξαν έξω από τις λίστες με τα συνεργαζόμενα καταστήματα.

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

ποια ημερομηνία έκανες εσύ την παραγγελία αφού επισκέφτηκες το skroutz.gr/bestprice.gr και πότε αυτές οι μηχανές αναζήτησης προιόντων τους πέταξαν έξω από τις λίστες με τα συνεργαζόμενα καταστήματα.

22 Νοέμβρη παρήγγειλα. Πότε τους έβγαλαν δεν ξέρω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, EiriniStamp είπε

Κι εγώ παίρνω τηλ και τίποτα, χθες βράδυ πήρα στη δίωξη, μου είπαν ν κάνω μήνυση και θα πάω σήμερα με οτι αποδεικτικα έχω.εκανα και καταγγελια στη γραμμή του καταναλωτή. Πάντως και από την τράπεζα Μ είπαν ότι έχει κάνει πολλα κ του έχουν μπλοκάρει το λογαριασμό. Έχει διακινήσει δις

άκου δις ευρώ έχει μετακινήσει ...

παρακαλώ πολύ συμβουλευτείτε το διαδίκτυο το τι είναι εταιρεία/επιχείρηση

πως φτιάχνεις μια εταιρεία/επιχείρηση

τι τύποι εταιρειών υπάρχουν και τι κεφάλαια απαιτούνται

και μετά πείτε μου για δις ευρώ...

γιατί από τα όσα γνωρίζω μια εταιρεία ΙΚΕ είναι μια εταιρεία του 1 ευρώ

η συγκεκριμένη ΙΚΕ έχει 1000 κεφάλαιο (ούτε την τιμή του APPLE IPHONE) δεν καλύπτει

ποιος είναι αυτός.?

αν μου έλεγες για τον Μελισσανίδη , Μαρινάκη , Βαρδινογίαννη θα το καταλάβαινα

αν μου έλεγες για πολυεθνική εταιρεία (όπως αυτή που εργάζομαι η οποία θέλει δις ευρώ για να πληρώσει μισθοδοσίες - προμηθευτές - κτλ..) θα το καταλάβαινα

4 λεπτά πριν, dsxls είπε

22 Νοέμβρη παρήγγειλα. Πότε τους έβγαλαν δεν ξέρω. 

αν τους έβγαλαν τέλος Νοεμβρίου πάντως έχει σημασία όσοι έχετε ασχοληθεί νομικά με το θέμα.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, EiriniStamp είπε

Κι εγώ παίρνω τηλ και τίποτα, χθες βράδυ πήρα στη δίωξη, μου είπαν ν κάνω μήνυση και θα πάω σήμερα με οτι αποδεικτικα έχω.εκανα και καταγγελια στη γραμμή του καταναλωτή. Πάντως και από την τράπεζα Μ είπαν ότι έχει κάνει πολλα κ του έχουν μπλοκάρει το λογαριασμό. Έχει διακινήσει δις

Ελεος με τον καθενα πια που μπαινει και γραφει οτι να ναι.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...