Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Εγώ από την επικοινωνία με το Σκρουτζ που παρέθεσε η εταιρεία κατάλαβα ότι το Σκρουτζ έσφαλε. Προφανώς και υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι και καμία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών δεν μπορεί να έχει λόγο στο πώς δύναται ένα κατάστημα να προσφέρει τις τιμές που προσφέρει. Είναι επίσης αυτονόητο ότι όταν έχεις σαν μαγαζί υπερβολική ζήτηση (χωρίς τις κατάλληλες υποδομές) θα έχεις προβλήματα και καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν η a-mobiles το τραβήξει θα αποζημιωθεί στο τέλος. Οι όροι στα συμβόλαια "μπορούμε να αθετησουμε τους όρους συνεργασίας για οποιαδήποτε λόγο" δεν στέκουν στα δικαστήρια.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

13 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Εγώ από την επικοινωνία με το Σκρουτζ που παρέθεσε η εταιρεία κατάλαβα ότι το Σκρουτζ έσφαλε. Προφανώς και υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι και καμία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών δεν μπορεί να έχει λόγο στο πώς δύναται ένα κατάστημα να προσφέρει τις τιμές που προσφέρει. Είναι επίσης αυτονόητο ότι όταν έχεις σαν μαγαζί υπερβολική ζήτηση (χωρίς τις κατάλληλες υποδομές) θα έχεις προβλήματα και καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν η a-mobiles το τραβήξει θα αποζημιωθεί στο τέλος. Οι όροι στα συμβόλαια "μπορούμε να αθετησουμε τους όρους συνεργασίας για οποιαδήποτε λόγο" δεν στέκουν στα δικαστήρια.

Και γω αυτό κατάλαβα ...ότι το Σκρουτζ έκανε την πατάτα και έβγαλε την ουρά του απ' έξω 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Εγώ από την επικοινωνία με το Σκρουτζ που παρέθεσε η εταιρεία κατάλαβα ότι το Σκρουτζ έσφαλε. Προφανώς και υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι και καμία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών δεν μπορεί να έχει λόγο στο πώς δύναται ένα κατάστημα να προσφέρει τις τιμές που προσφέρει. Είναι επίσης αυτονόητο ότι όταν έχεις σαν μαγαζί υπερβολική ζήτηση (χωρίς τις κατάλληλες υποδομές) θα έχεις προβλήματα και καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν η a-mobiles το τραβήξει θα αποζημιωθεί στο τέλος. Οι όροι στα συμβόλαια "μπορούμε να αθετησουμε τους όρους συνεργασίας για οποιαδήποτε λόγο" δεν στέκουν στα δικαστήρια.

Δεν ξέρω τι έγινε μεταξύ των δύο εταιρειών (skroutz και a-mobiles.gr)

Ξέρω όμως πως μείναμε ΣΤΟ ΣΚΟΤΆΔΙ και μάλιστα για ΠΟΛΛΈΣ ΜΈΡΕΣ με ευθύνη της a-mobiles.gr.

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν είμαι σίγουρος ότι το σκρουτζ δεν πρέπει να επέμβει αν δει παράξενες τιμές. Δεν ξέρω τι τιμές έβαλε το εν λόγω κατάστημα γιατί δεν παρήγγειλα, αλλά υποθετικά πες ότι εγώ φτιάχνω μια ΙΚΕ και βάλω στο μπλακ φραιντει πχ το τάδε κινητό 300 ευρώ φθηνότερα από το φθηνότερο κατάστημα. Με την προβολή του σκρουτζ μαζεύω 3 - 4 εκατομύρια και κατεβάζω ρολά χωρίς να παραδώσω τίποτε. Δεν θα φάει μετά κράξιμο το σκρουτζ από τους εξαγριωμένους πελάτες μου? Δεν ξέρω τι αλγόριθμους χρησιμοποιούν αλλά ως γνώστες της αγοράς πρέπει να το ψάχνουν λίγο το θέμα αν δουν κάτι που δεν κολλάει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ προτείνω στα "νέα μέλη" τα οποία γράφτηκαν αυτές τις μέρες να διαβάσουν καλύτερα τους όρους και κανόνες που υπάρχουν στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr και bestprice.gr καθώς δεν είναι τυχαίο που είναι πρώτες μηχανές αναζήτησης αγοράς προιόντων κάτι ξέρουν παραπάνω για την αγορά.

ότι αφορά το θέμα που θίγει ο @patclo μην ανησυχείς έχουν καλούς αλγόριθμους στο λογισμικό τους και γνωρίζουν την αγορά πάρα πολύ καλά

επίσης να επισημάνω ότι κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει το skroutz.gr ή το bestprice.gr είναι μηχανές αναζήτησης προιόντων/τιμών

οποιαδήποτε πρόβλημα κατά την αγορά ο πελάτης κατηγορεί ή κυνηγάει το κατάστημα

στην περίπτωση εδώ το λάθος είναι καθαρά του a-mobiles.gr και όχι του skroutz.gr/bestprice.gr

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το κατάστημα a-mobiles.gr όπως είπε εδώ ... δεσμεύεται έτσι λοιπόν

θα αναγκαστεί να παραδώσει τα προιόντα σε όσους πελάτες του τα θέλουν ακόμα

θα αναγκαστεί να επιστρέψει χρήματα αν οι πελάτες αρνηθούν να παραλάβουν την παραγγελία τους ή την έχουν ακυρώσει

θα αναγκαστεί να επιστρέψει χρήματα από τους πελάτες που έχουν προχωρήσει σε αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα

θα κληθεί να απολογηθεί στις αρμόδιες αρχές (συνήγορο του καταναλωτή/γενική γραμματεία καταναλωτή) τουλάχιστον για όσους πελάτες έκαναν καταγγελία σε αυτές

ενδέχεται να κληθεί να απολογηθεί στην ΕΛ.ΑΣ για τις καταγγελίες και μηνύσεις που έγιναν από πελάτες

και φυσικά ενδέχεται να αντιμετωπίσει ένδικα μέσα (εγκλήσεις/ασφαλιστικά μέτρα) που έγιναν από πελάτες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 λεπτά πριν, mourouzis2005 είπε

Και τα εισιτηρια που κλεισανε με την καρτα καποιου για Ινδια? Χαχα

Τους άλλους δύο που μπήκαν με τις τσάντες που τους πας;

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, patclo είπε

Δεν είμαι σίγουρος ότι το σκρουτζ δεν πρέπει να επέμβει αν δει παράξενες τιμές. Δεν ξέρω τι τιμές έβαλε το εν λόγω κατάστημα γιατί δεν παρήγγειλα, αλλά υποθετικά πες ότι εγώ φτιάχνω μια ΙΚΕ και βάλω στο μπλακ φραιντει πχ το τάδε κινητό 300 ευρώ φθηνότερα από το φθηνότερο κατάστημα. Με την προβολή του σκρουτζ μαζεύω 3 - 4 εκατομύρια και κατεβάζω ρολά χωρίς να παραδώσω τίποτε. Δεν θα φάει μετά κράξιμο το σκρουτζ από τους εξαγριωμένους πελάτες μου? Δεν ξέρω τι αλγόριθμους χρησιμοποιούν αλλά ως γνώστες της αγοράς πρέπει να το ψάχνουν λίγο το θέμα αν δουν κάτι που δεν κολλάει.

επιτέλους κάποιος κατάλαβε γιατι το σκρουτζ (και μπραβο του) τους έκοψε. Του χρόνου να φτιαξω ενα eshop με τέτοιες τιμές και με το εκατομμυριάκι μου στην τσέπη εσεις να με ψάχνετε στα λιμάνια.

Επεξ/σία από basilis_k6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, A-mobilesGR είπε

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας κάνουμε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης γιατί ακούγονται πολλά και εκφράζονται διάφορα γεγονότα που ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχουν. Ανήμερα Black Friday έχοντας κάνει μια συμφωνία με τον προμηθευτή μας με ρήτρα το Skroutz λόγω των χαμηλών τιμών μας κατέβασε δίχως λόγο και αιτία με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τον στόχο μας. Ως εκ τούτου και  η καθυστέρηση της παράδοσης/επιστροφής χρημάτων. Τα τηλέφωνα χτυπάγανε συνεχώς, οργισμένος κόσμος ερχόταν στο κατάστημα απειλώντας το προσωπικό, χτυπώντας τις πόρτες και δημιουργώντας φασαρία και προτρέποντας και άλλους να έρθουνε να κάνουνε το ίδιο.  Δημιουργώντας μια κατάσταση η οποία δεν ευνοούσε την ταχύτερη εκτέλεση της επιστροφής χρημάτων και της τιμολόγησης. Πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι πολιτισμένοι και αυτό δεν ήταν μια πολιτισμένη αντίδραση. Συμμεριζόμαστε το άγχος σας και την αγανάκτησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα παραλάβετε τα κινητά σας ή την επιστροφή σας. Εκφράζουμε την συγνώμη μας για την καθυστέρηση και σας ζητάμε να κάνετε λίγη υπομονή. Έχουνε τιμολογηθεί ήδη πολλά κινητά και επιστραφεί πολλά χρήματα και συνεχίζουμε με ταχύτατους ρυθμούς. Το γεγονός ότι μας κατέβασαν από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία αμφισβήτησης από τους πελάτες οι οποίοι καλούσαν ασταμάτητα το κατάστημά μας μη επιτρέποντας στο προσωπικό να λειτουργήσει όπως συνήθως.  Όσον αφορά τις συκοφαντίες επισυνάπτω αποδείξεις και αν είναι κάτι συκοφαντία αυτό είναι όλα αυτά τα οποία λέγονται για το κατάστημά μας. Το σχόλια δικά σας.

number 1.jpg

number 2.jpg

number 3.jpg

Επειδή διάβασα όλα τα επισυναπτόμενα, οφείλω να ομολογήσω ότι σας κρέμασε το Skroutz. Διεκδικείστε όλη τη χασούρα από αυτούς. 

Καταλαβαίνω ότι όλα αυτά τα email μεταξύ Skroutz και της εταιρίας σας τα έχει στείλει δικηγόρος, αλλά βάλτε κάποιον να απαντήσει στα emails που σας έχουμε στείλει. Καταλαβαίνω ότι είναι μεγάλος ο όγκος mails που έχετε λάβει, αλλά πάρτε προσωπικό. Δεν είναι δικό μας πρόβλημα αυτό. Θα καταλαβαίναμε όλο αυτό, εφόσον ήσασταν ξεκάθαροι από την αρχή. Φάνηκε ότι κρύβεστε και ότι προσπαθείτε να αποφύγετε την ευθύνη της κατάστασής που είχατε βρεθεί. 

Υπάρχουν ακόμη πολλοί που δυσπιστούν εναντίων σας - δεν μπορεί κανείς να τους αδικήσει. Ελάτε μόνο στη θέση τους. Για αυτό λοιπόν θα πρέπει να επανορθώσετε με κάποιο τρόπο.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, invisiblesurfer είπε

Εγώ από την επικοινωνία με το Σκρουτζ που παρέθεσε η εταιρεία κατάλαβα ότι το Σκρουτζ έσφαλε. Προφανώς και υπάρχουν ποσοτικοί στόχοι και καμία πλατφόρμα σύγκρισης τιμών δεν μπορεί να έχει λόγο στο πώς δύναται ένα κατάστημα να προσφέρει τις τιμές που προσφέρει. Είναι επίσης αυτονόητο ότι όταν έχεις σαν μαγαζί υπερβολική ζήτηση (χωρίς τις κατάλληλες υποδομές) θα έχεις προβλήματα και καθυστερήσεις στην εξυπηρέτηση πελατών. Αν η a-mobiles το τραβήξει θα αποζημιωθεί στο τέλος. Οι όροι στα συμβόλαια "μπορούμε να αθετησουμε τους όρους συνεργασίας για οποιαδήποτε λόγο" δεν στέκουν στα δικαστήρια.

2251/1994 Νόμος περί πωλήσεων μέσω διαδικτύου

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε.

Τα στοιχεία αυτά είναι:

α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος,

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος,

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής,

ε) η ανάγκη υπηρεσίας, ανταλλακτικού, αντικατάστασης ή επισκευής,

στ) η φύση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του προμηθευτή ή του αντιπροσώπου του, όπως είναι η ταυτότητα και τα περιουσιακά στοιχεία του, τα προσόντα του, η ιδιότητα, η έγκριση, η εταιρική σχέση, η σύνδεση και η κυριότητα δικαιωμάτων βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας ή τα βραβεία και οι διακρίσεις του,

 

Όποιος καταλαβαίνει.... καταλαβαίνει !!!!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...