Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Υπαρχει κάποιος εδω που παρέλαβε την παραγγελια του η του επέστρεψαν τα χρήματα;όσοι κάναμε αμφισβήτηση συναλλαγής θα μας επιστρέψουν υποτίθεται τα χρήματα η θα μας ρωτήσουν αν θέλουμε τελικά την παραγγελια μας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Super Moderators

Το ότι το skrourz τους αφαίρεσε, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει σχέση με την αδυναμία αποστολής των προϊόντων... 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ έχω να πω

Αν η Ελλάδα δεν γίνει σύντομα Εσθονία (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση)

δεν υπάρχει καμία σωτηρία...

@GRIFOS87 το skroutz.gr και bestprice.gr μια χαρά έπραξε και σίγουρα έχουν λόγο που το έκαναν

λες το @A-mobilesGR μια εταιρεία ΙΚΕ να μπορέσει να διεκδικήσει την "χασούρα" όπως λες από το Skroutz.gr/Bestprice.gr τα οποία δεν φταίνε φυσικά καθώς είναι μηχανές αναζήτησης όχι καταστήματα/επιχειρήσεις .

ας το κάνει αλλά δεν νομίζω να κερδίσει μάλλον θα χάσει αν ξεκινήσει κάτι τέτοιο (θα έχει μπει αυτόγκολ από τα αποδυτήρια)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

2251/1994 Νόμος περί πωλήσεων μέσω διαδικτύου

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε.

Τα στοιχεία αυτά είναι:

α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος,

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος,

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής,

ε) η ανάγκη υπηρεσίας, ανταλλακτικού, αντικατάστασης ή επισκευής,

στ) η φύση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του προμηθευτή ή του αντιπροσώπου του, όπως είναι η ταυτότητα και τα περιουσιακά στοιχεία του, τα προσόντα του, η ιδιότητα, η έγκριση, η εταιρική σχέση, η σύνδεση και η κυριότητα δικαιωμάτων βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας ή τα βραβεία και οι διακρίσεις του,

Όποιος καταλαβαίνει.... καταλαβαίνει !!!!

Καταλαβαίνω το point σου, αλλά και πάλι δε βλέπω που είναι οι εσφαλμένες πληροφορίες, ούτε βλέπω η συνολική παρουσία να παραπλανά κάπως. Βλέπω μόνο ένα Skroutz να έχει συντελέσει στη καταστροφή του ονόματος μιας μικρής επιχείρησης, που χωρίς αποδείξεις κατέβασε ένα μαγαζί από τη πλατφόρμα του, ενώ έχουν μεταξύ τους σχετικό συμφωνητικό. 

Να τονίσω ότι είμαι αμερόληπτος και παθών. Ακόμη δεν έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω... Για να μη παρεξηγηθώ περισσότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, billdanos είπε

Το ότι το skrourz τους αφαίρεσε, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει σχέση με την αδυναμία αποστολής των προϊόντων... 

ούτε εγώ

ή το άλλο που διάβασα να διεκδικήσει την "χασούρα" από το skroutz.gr/bestprice.gr

μια εταιρεία τύπου ΙΚΕ.

τελικά καλά είπε ένας φίλος σε προηγούμενη σελίδα του θέματος "ραντεβού στην επόμενη κηδεία" πολύ προφητικό

 

2 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Καταλαβαίνω το point σου, αλλά και πάλι δε βλέπω που είναι οι εσφαλμένες πληροφορίες, ούτε βλέπω η συνολική παρουσία να παραπλανά κάπως. Βλέπω μόνο ένα Skroutz να έχει συντελέσει στη καταστροφή του ονόματος μιας μικρής επιχείρησης, που χωρίς αποδείξεις κατέβασε ένα μαγαζί από τη πλατφόρμα του, ενώ έχουν μεταξύ τους σχετικό συμφωνητικό. 

Να τονίσω ότι είμαι αμερόληπτος και παθών. Ακόμη δεν έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω... Για να μη παρεξηγηθώ περισσότερο.

δεν έχει να κάνει μαζί σου φίλε μου να με συγχωρείς αν είπα κάτι που σε πείραξε

την γνωρίζω την νομοθεσία αν και δεν είμαι νομικός/δικηγόρος

αλλά αν μου λες να εμπιστευτώ το (κάθε) a-mobiles.gr ή το skroutz.gr/bestprice.gr λυπάμαι αλλά επιλέγω το skroutz.gr/bestprice.gr για αυτό είπα έχει μπει "αυτογκόλ από τα αποδυτήρια"

είναι σύγκριση μορφών εταιρείας μιας ΙΚΕ (εταιρείες του 1 ευρώ) δηλαδή με μια ΑΕ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Καταλαβαίνω το point σου, αλλά και πάλι δε βλέπω που είναι οι εσφαλμένες πληροφορίες, ούτε βλέπω η συνολική παρουσία να παραπλανά κάπως. Βλέπω μόνο ένα Skroutz να έχει συντελέσει στη καταστροφή του ονόματος μιας μικρής επιχείρησης, που χωρίς αποδείξεις κατέβασε ένα μαγαζί από τη πλατφόρμα του, ενώ έχουν μεταξύ τους σχετικό συμφωνητικό. 

Να τονίσω ότι είμαι αμερόληπτος και παθών. Ακόμη δεν έχω πάρει τα χρήματά μου πίσω... Για να μη παρεξηγηθώ περισσότερο.

Όροι συνεργασίας skroutz

Άρθρο 3

  1. Ο Αποδέκτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι κατά τη διάρκεια παροχής προς αυτόν της προαναφερόμενης υπηρεσίας υποχρεούται όπως απέχει:
    1. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη πρόσφορη να οδηγήσει σε παραπλάνηση του καταναλωτή, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που προβάλλει, τη διαθεσιμότητα και την προσφερόμενη τιμή πώλησης αυτών. Ενδεικτικά, απαγορεύεται η εκ μέρους του Αποδέκτη αποστολή στην Πάροχο Εταιρεία για προβολή μέσω της ιστοσελίδας της, πληροφοριών για προϊόντα μεταχειρισμένα, προϊόντα bad stock, με άγνωστη διαθεσιμότητα, εξαντλημένα, ή/και απαρχαιωμένα.
    2. Από την παροχή πληροφοριών κατά τέτοιο περιεχόμενο και μορφή ώστε να δύναται προκληθεί κίνδυνος παραπλάνησης του καταναλωτή υπό την έννοια του επηρεασμού της οικονομικής συμπεριφοράς του.
    3. Από την εφαρμογή πρακτικών ικανών να προκαλέσουν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εμπορική δραστηριότητα των υπολοίπων χρηστών της παρεχόμενης υπηρεσίας από την Πάροχο Εταιρεία.
    4. Από τη διενέργεια γενικώς πράξεων που θα έχουν ως αποτέλεσμα την πρόκληση βλάβης ή δυσλειτουργίας στο δίκτυο (π.χ. μαζική αποστολή μηνυμάτων, spamming κλπ.) καθώς και από τη συλλογή και συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων που αφορούν τους χρήστες – μέλη της Παρόχου Εταιρείας.
    5. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη που απαγορεύεται από το Ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή, όπως ισχύει, το Π.Δ. 131/2003 όπως ισχύει, και την κείμενη νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
  2. Σε περίπτωση που γίνει γνωστή στην Πάροχο Εταιρεία η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους, συμφωνείται ότι η Πάροχος Εταιρεία δικαιούται όπως διακόψει άμεσα την παρεχόμενη προς τον Αποδέκτη υπηρεσία με έγγραφη ειδοποίηση προς αυτόν, γνωστοποιούμενη με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, προσωρινά με ελάχιστη διάρκεια διακοπής το διάστημα των 24 ωρών και μέχρι τη συμμόρφωση του με τους όρους του παρόντος με την επιφύλαξη της οριστικής και αζημίως για την Πάροχο Εταιρεία διαγραφής του από τη λίστα των προβαλλομένων, μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας της, προϊόντων και επιχειρήσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του με τους όρους του παρόντος ή/και κατ’ επανάληψη παραβίασης τους.

Έχουμε ένα κατάστημα που απαντάει εγγράφως ότι οι τιμές προκύπτουν κατόπιν ειδικής συμφωνίας με προμηθευτή για επίτευξη στόχων. Δεν αναφέρεται σε καμία απάντηση τι θα συμβεί αν οι στόχοι δεν επιτευχθούν με τις τιμές και τις παραγγελίες των χρηστών.

Θυμίζει Deelber αυτό για όσους θυμούνται :

https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/2913531/prostimo-60-000-evro-sti-dealber-me-ta-ftina-iphone

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Όροι συνεργασίας skroutz

Άρθρο 3

  1. Ο Αποδέκτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι κατά τη διάρκεια παροχής προς αυτόν της προαναφερόμενης υπηρεσίας υποχρεούται όπως απέχει:
    1. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη πρόσφορη να οδηγήσει σε παραπλάνηση του καταναλωτή, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που προβάλλει, τη διαθεσιμότητα και την προσφερόμενη τιμή πώλησης αυτών. Ενδεικτικά, απαγορεύεται η εκ μέρους του Αποδέκτη αποστολή στην Πάροχο Εταιρεία για προβολή μέσω της ιστοσελίδας της, πληροφοριών για προϊόντα μεταχειρισμένα, προϊόντα bad stock, με άγνωστη διαθεσιμότητα, εξαντλημένα, ή/και απαρχαιωμένα.
    2. Από την παροχή πληροφοριών κατά τέτοιο περιεχόμενο και μορφή ώστε να δύναται προκληθεί κίνδυνος παραπλάνησης του καταναλωτή υπό την έννοια του επηρεασμού της οικονομικής συμπεριφοράς του.
    3. Από την εφαρμογή πρακτικών ικανών να προκαλέσουν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εμπορική δραστηριότητα των υπολοίπων χρηστών της παρεχόμενης υπηρεσίας από την Πάροχο Εταιρεία.
    4. Από τη διενέργεια γενικώς πράξεων που θα έχουν ως αποτέλεσμα την πρόκληση βλάβης ή δυσλειτουργίας στο δίκτυο (π.χ. μαζική αποστολή μηνυμάτων, spamming κλπ.) καθώς και από τη συλλογή και συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων που αφορούν τους χρήστες – μέλη της Παρόχου Εταιρείας.
    5. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη που απαγορεύεται από το Ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή, όπως ισχύει, το Π.Δ. 131/2003 όπως ισχύει, και την κείμενη νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
  2. Σε περίπτωση που γίνει γνωστή στην Πάροχο Εταιρεία η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους, συμφωνείται ότι η Πάροχος Εταιρεία δικαιούται όπως διακόψει άμεσα την παρεχόμενη προς τον Αποδέκτη υπηρεσία με έγγραφη ειδοποίηση προς αυτόν, γνωστοποιούμενη με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, προσωρινά με ελάχιστη διάρκεια διακοπής το διάστημα των 24 ωρών και μέχρι τη συμμόρφωση του με τους όρους του παρόντος με την επιφύλαξη της οριστικής και αζημίως για την Πάροχο Εταιρεία διαγραφής του από τη λίστα των προβαλλομένων, μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας της, προϊόντων και επιχειρήσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του με τους όρους του παρόντος ή/και κατ’ επανάληψη παραβίασης τους.

Έχουμε ένα κατάστημα που απαντάει εγγράφως ότι οι τιμές προκύπτουν κατόπιν ειδικής συμφωνίας με προμηθευτή για επίτευξη στόχων. Δεν αναφέρεται σε καμία απάντηση τι θα συμβεί αν οι στόχοι δεν επιτευχθούν με τις τιμές και τις παραγγελίες των χρηστών.

Θυμίζει Deelber αυτό για όσους θυμούνται :

https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/2913531/prostimo-60-000-evro-sti-dealber-me-ta-ftina-iphone

σε βρίσκω πολύ σωστά ενημερωμένο

άσχετα αν για την συγκεκριμένη υπόθεση αν θυμάμαι καλά δεν έχει καταδικαστεί κανείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Εγώ έχω να πω

Αν η Ελλάδα δεν γίνει σύντομα Εσθονία (Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση)

δεν υπάρχει καμία σωτηρία...

@GRIFOS87 το skroutz.gr και bestprice.gr μια χαρά έπραξε και σίγουρα έχουν λόγο που το έκαναν

λες το @A-mobilesGR μια εταιρεία ΙΚΕ να μπορέσει να διεκδικήσει την "χασούρα" όπως λες από το Skroutz.gr/Bestprice.gr τα οποία δεν φταίνε φυσικά καθώς είναι μηχανές αναζήτησης όχι καταστήματα/επιχειρήσεις .

ας το κάνει αλλά δεν νομίζω να κερδίσει μάλλον θα χάσει αν ξεκινήσει κάτι τέτοιο (θα έχει μπει αυτόγκολ από τα αποδυτήρια)

Θα διαφωνήσω προσωπικά.

Είχα απίστευτα κακή εντύπωση για το εν λόγω μαγαζί, εφόσον περίμενα το κινητό που ποτέ δε μου ήρθε και δεν ήξερα και τον λόγο. Τώρα που είδα αποδείξεις, δε μπορώ παρά μόνο να κατανοήσω όλον αυτόν τον χαμό.

Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ότι η a-mobiles δεν έκανε πάρα πολλά λάθη και παραλείψεις, αλλά πρέπει πάνω από όλα να είμαστε ρεαλιστές και πραγματιστές. Καμία εταιρία της τάξης μεγέθους της a-mobiles δε θα μπορούσε να ανταπεξέλθει σε μια τόσο δραματική αύξηση παραγγελιών αλλά και ακόμη περισσότερο σε μια κρίση που πήρε τεράστιες διαστάσεις μέσα σε ένα ΣΚ και πέσαμε όλοι να τους φάμε. Θέλει μεγάλη εμπειρία και προγραμματισμό καταστάσεων κρίσης (Crisis/Incident management) από μια εταιρία για να διευθετίσει τέτοιες καταστάσεις σωστά.

Δεν έχω καμία ελπίδα λοιπόν, ότι μια τόσο μικρή και νεοσύστατη εταιρία θα έχει την ωριμότητα να ανταπεξέλθει ορθώς. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι το ίδιο με έμενα και το σέβομαι.

Τέλος, απέχουμε έτη φωτός από μια Ηλεκτρονική Εσθονία. Διάβασε πρώτα για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της και μετά συζητάμε και το κομμάτι της ηλεκτρονικής διακυβέρνησής της.

Θεωρώ ότι θα τη κερδίσει την αντιδικία. Βέβαια, δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη στα Ελληνικά δικαστήρια, επομένως είναι μεγάλη κουβέντα αυτή.

ΥΓ: Δεν είχα διαβάσει τους όρους του Skroutz. Τα πράγματα αλλάζουν δραματικά τότε. Ίσως και να μην έχει καν case η a-mobiles.

Επεξ/σία από GRIFOS87
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

σε βρίσκω πολύ σωστά ενημερωμένο

άσχετα αν για την συγκεκριμένη υπόθεση αν θυμάμαι καλά δεν έχει καταδικαστεί κανείς.

Μπορώ να σου θυμίσω ποιος ήταν ο επιχειρηματίας που παρουσιαζόταν πίσω απο την dealber  μέχρι που έσκασε και τότε φάνηκε ότι ανοίκει σε κάποιους μόνιμους κατόικους εξωτερικού... Επίσης ο ίδιος επιχειρηματίας είχε πριν μια άλλη εταιρεία με αεροπορικά  την οποία επίσης αγόρασαν κάποιοι κινέζοι λιγο πριν σκάσει και αφήσει μερικά εκατομμύρια φέσι στην IATA. :-)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Όροι συνεργασίας skroutz

Άρθρο 3

  1. Ο Αποδέκτης αναγνωρίζει και αποδέχεται ότι κατά τη διάρκεια παροχής προς αυτόν της προαναφερόμενης υπηρεσίας υποχρεούται όπως απέχει:
    1. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη πρόσφορη να οδηγήσει σε παραπλάνηση του καταναλωτή, όσον αφορά τα χαρακτηριστικά των προϊόντων που προβάλλει, τη διαθεσιμότητα και την προσφερόμενη τιμή πώλησης αυτών. Ενδεικτικά, απαγορεύεται η εκ μέρους του Αποδέκτη αποστολή στην Πάροχο Εταιρεία για προβολή μέσω της ιστοσελίδας της, πληροφοριών για προϊόντα μεταχειρισμένα, προϊόντα bad stock, με άγνωστη διαθεσιμότητα, εξαντλημένα, ή/και απαρχαιωμένα.
    2. Από την παροχή πληροφοριών κατά τέτοιο περιεχόμενο και μορφή ώστε να δύναται προκληθεί κίνδυνος παραπλάνησης του καταναλωτή υπό την έννοια του επηρεασμού της οικονομικής συμπεριφοράς του.
    3. Από την εφαρμογή πρακτικών ικανών να προκαλέσουν συνθήκες αθέμιτου ανταγωνισμού στην εμπορική δραστηριότητα των υπολοίπων χρηστών της παρεχόμενης υπηρεσίας από την Πάροχο Εταιρεία.
    4. Από τη διενέργεια γενικώς πράξεων που θα έχουν ως αποτέλεσμα την πρόκληση βλάβης ή δυσλειτουργίας στο δίκτυο (π.χ. μαζική αποστολή μηνυμάτων, spamming κλπ.) καθώς και από τη συλλογή και συγκέντρωση προσωπικών δεδομένων που αφορούν τους χρήστες – μέλη της Παρόχου Εταιρείας.
    5. Από οποιαδήποτε πράξη ή παράλειψη που απαγορεύεται από το Ν. 2251/1994 περί προστασίας καταναλωτή, όπως ισχύει, το Π.Δ. 131/2003 όπως ισχύει, και την κείμενη νομοθεσία για το Ηλεκτρονικό Εμπόριο.
  2. Σε περίπτωση που γίνει γνωστή στην Πάροχο Εταιρεία η παραβίαση οποιουδήποτε από τους παραπάνω όρους, συμφωνείται ότι η Πάροχος Εταιρεία δικαιούται όπως διακόψει άμεσα την παρεχόμενη προς τον Αποδέκτη υπηρεσία με έγγραφη ειδοποίηση προς αυτόν, γνωστοποιούμενη με οποιοδήποτε πρόσφορο τρόπο, προσωρινά με ελάχιστη διάρκεια διακοπής το διάστημα των 24 ωρών και μέχρι τη συμμόρφωση του με τους όρους του παρόντος με την επιφύλαξη της οριστικής και αζημίως για την Πάροχο Εταιρεία διαγραφής του από τη λίστα των προβαλλομένων, μέσω της ανωτέρω ιστοσελίδας της, προϊόντων και επιχειρήσεων σε περίπτωση μη συμμόρφωσης του με τους όρους του παρόντος ή/και κατ’ επανάληψη παραβίασης τους.

Έχουμε ένα κατάστημα που απαντάει εγγράφως ότι οι τιμές προκύπτουν κατόπιν ειδικής συμφωνίας με προμηθευτή για επίτευξη στόχων. Δεν αναφέρεται σε καμία απάντηση τι θα συμβεί αν οι στόχοι δεν επιτευχθούν με τις τιμές και τις παραγγελίες των χρηστών.

Θυμίζει Deelber αυτό για όσους θυμούνται :

https://www.newsbeast.gr/financial/arthro/2913531/prostimo-60-000-evro-sti-dealber-me-ta-ftina-iphone

Τώρα μάλιστα... Θα συμφωνήσω μαζί σου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, theavenger2 είπε

Μπορώ να σου θυμίσω ποιος ήταν ο επιχειρηματίας που παρουσιαζόταν πίσω απο την dealber  μέχρι που έσκασε και τότε φάνηκε ότι ανοίκει σε κάποιους μόνιμους κατόικους εξωτερικού... Επίσης ο ίδιος επιχειρηματίας είχε πριν μια άλλη εταιρεία με αεροπορικά  την οποία επίσης αγόρασαν κάποιοι κινέζοι λιγο πριν σκάσει και αφήσει μερικά εκατομμύρια φέσι στην IATA. :-)

πολύ ενημερωμένο σε βρίσκω.

1 λεπτό πριν, GRIFOS87 είπε

Τώρα μάλιστα... Θα συμφωνήσω μαζί σου...

για αυτό είπα ότι έχει μπει "αυτογκόλ από τα αποδυτήρια"

8 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Θα διαφωνήσω προσωπικά.

Είχα απίστευτα κακή εντύπωση για το εν λόγω μαγαζί, εφόσον περίμενα το κινητό που ποτέ δε μου ήρθε και δεν ήξερα και τον λόγο. Τώρα που είδα αποδείξεις, δε μπορώ παρά μόνο να κατανοήσω όλον αυτόν τον χαμό.

Σε καμία περίπτωση δε θεωρώ ότι η a-mobiles δεν έκανε πάρα πολλά λάθη και παραλείψεις, αλλά πρέπει πάνω από όλα να είμαστε ρεαλιστές και πραγματιστές. Καμία εταιρία της τάξης μεγέθους της a-mobiles δε θα μπορούσε να ανταπεξέλθει σε μια τόσο δραματική αύξηση παραγγελιών αλλά και ακόμη περισσότερο σε μια κρίση που πήρε τεράστιες διαστάσεις μέσα σε ένα ΣΚ και πέσαμε όλοι να τους φάμε. Θέλει μεγάλη εμπειρία και προγραμματισμό καταστάσεων κρίσης (Crisis/Incident management) από μια εταιρία για να διευθετίσει τέτοιες καταστάσεις σωστά.

Δεν έχω καμία ελπίδα λοιπόν, ότι μια τόσο μικρή και νεοσύστατη εταιρία θα έχει την ωριμότητα να ανταπεξέλθει ορθώς. Καταλαβαίνω όμως ότι δεν σκέφτονται όλοι οι άνθρωποι το ίδιο με έμενα και το σέβομαι.

Τέλος, απέχουμε έτη φωτός από μια Ηλεκτρονική Εσθονία. Διάβασε πρώτα για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα της και μετά συζητάμε και το κομμάτι της ηλεκτρονικής διακυβέρνησής της.

Θεωρώ ότι θα τη κερδίσει την αντιδικία. Βέβαια, δεν έχω καμία απολύτως εμπιστοσύνη στα Ελληνικά δικαστήρια, επομένως είναι μεγάλη κουβέντα αυτή.

ΥΓ: Δεν είχα διαβάσει τους όρους του Skroutz. Τα πράγματα αλλάζουν δραματικά τότε. Ίσως και να μην έχει καν case η a-mobiles.

εδώ δεν μπορούμε να κάνουμε την ηλεκτρονική διακυβέρνηση που έχει η Εσθονία

και εσύ θες να κάνουμε το σύστημα εκπαίδευσης που έχει η Εσθονία

και θυμίζω η Εσθονία είναι μια χώρα του πρώην ανατολικού μπλοκ πρώην σοβιετικής ένωσης και έχει γίνει το παράδειγμα στην σημερινή εποχή

όντως απέχουμε πάρα πολλά έτη φωτός...φαντάζομαι ότι σε 400-500 χρόνια θα έχουμε γίνει σαν την Εσθονία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στο κατάστημα ακομα ειναι μια καημένη κοπελίτσα απο αυτα που διαβασα στο fb. Ο ιδιοκτήτης του καταστήματος δεν υπάρχει? Είναι μέρες αυτη η ιστορια και ακομη δεν γνωρίζει κανένας που ειναι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, billdanos είπε

Το ότι το skrourz τους αφαίρεσε, δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει σχέση με την αδυναμία αποστολής των προϊόντων... 

Η άθλια δικαιολογία που βασίζεται σε αυτό, λέει οτι είχαν σχεδιάσει Α όγκο πωλήσεων, ώστε να πάρουν την τιμή που ήθελαν από τον προμηθευτή, αλλά αφού τους κατέβασε το Skroutz ΔΕΝ κατάφεραν να φτάσουν αυτόν τον στόχο. Εμπόριο με δανεικά λεφτά. 

Ελάτε να κάνω και εγώ ένα μαγαζί παιδιά, να σας κάνω συνεταίρους μόνο στις πληρωμές. Οι εισπράξεις δικές μου. 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, papp0us είπε

Η άθλια δικαιολογία που βασίζεται σε αυτό, λέει οτι είχαν σχεδιάσει Α όγκο πωλήσεων, ώστε να πάρουν την τιμή που ήθελαν από τον προμηθευτή, αλλά αφού τους κατέβασε το Skroutz ΔΕΝ κατάφεραν να φτάσουν αυτόν τον στόχο. Εμπόριο με δανεικά λεφτά. 

Ελάτε να κάνω και εγώ ένα μαγαζί παιδιά, να σας κάνω συνεταίρους μόνο στις πληρωμές. Οι εισπράξεις δικές μου. 

αν κρίνουμε απο τον πανικο που εχει γινει, μαλλον τον έπιασαν το στοχο. δλδ ποσα έπρεπε να πουλήσουν? 3κ κομμάτια?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Καμία εταιρία της τάξης μεγέθους της a-mobiles δε θα μπορούσε να ανταπεξέλθει σε μια τόσο δραματική αύξηση παραγγελιών αλλά και ακόμη περισσότερο σε μια κρίση που πήρε τεράστιες διαστάσεις μέσα σε ένα ΣΚ και πέσαμε όλοι να τους φάμε. 

Έλα εντάξει υπάλληλος στο a-mobiles είσαι. Δεν εξηγείται αλλιώς. Γράφεις ότι κανένα μαγαζί της τάξης τους δεν θα μπορούσε να φανταστεί τέτοιο όγκο παραγγελιών, αλλά παράλληλα το a-mobiles παραδέχτηκε στο Σκρουτζ ότι περίμενε μεγάλο όγκο παραγγελιών ώστε να μπορέσει να πάρει καλύτερη τιμή από τον προμηθευτή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...