Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

52 λεπτά πριν, george1807 είπε

Έλα εντάξει υπάλληλος στο a-mobiles είσαι. Δεν εξηγείται αλλιώς. Γράφεις ότι κανένα μαγαζί της τάξης τους δεν θα μπορούσε να φανταστεί τέτοιο όγκο παραγγελιών, αλλά παράλληλα το a-mobiles παραδέχτηκε στο Σκρουτζ ότι περίμενε μεγάλο όγκο παραγγελιών ώστε να μπορέσει να πάρει καλύτερη τιμή από τον προμηθευτή.

Ναι υπάλληλος της a-mobiles και χρεωμένος 957,99 ευρώ - τα λες πολύ καλά φίλος.

Είπαν κάποια στιγμή ότι από εκεί που είχαν 15-20 παραγγελίες τη μέρα, πήγαν στις 250-300 τη μέρα. Μιλάμε για ~1400% αύξηση. Να περίμεναν ένα 200% πάνω? 'Ενα 300? Θες 500% πάνω. Μιλάμε για 3 φορές πάνω από αυτό που ήλπιζαν.

Μη παραμυθιάζεσαι που κυνηγάνε τη Skroutz. Αυτό είναι καθαρά τεχνική παραπέτασμα καπνού. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

14 λεπτά πριν, GRIFOS87 είπε

Ναι υπάλληλος της a-mobiles και χρεωμένος 957,99 ευρώ - τα λες πολύ καλά φίλος.

Είπαν κάποια στιγμή ότι από εκεί που είχαν 15-20 παραγγελίες τη μέρα, πήγαν στις 250-300 τη μέρα. Μιλάμε για ~1400% αύξηση. Να περίμεναν ένα 200% πάνω? 'Ενα 300? Θες 500% πάνω. Μιλάμε για 3 φορές πάνω από αυτό που ήλπιζαν.

Μη παραμυθιάζεσαι που κυνηγάνε τη Skroutz. Αυτό είναι καθαρά τεχνική παραπέτασμα καπνού. 

Μια χαρά περίμεναν και ήθελαν αυτόν τον όγκο και μάλιστα δεν τον έπιασαν από όσο λένε γι'αυτό έσκασε το πράγμα. Η δικιά μου γνώμη είναι ότι ήθελαν να την κάνουν φορτωμένοι απλώς δεν περίμεναν τέτοιες μαζικές αντιδράσεις γι'αυτό και επέστρεψαν.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, george1807 είπε

Μια χαρά περίμεναν και ήθελαν αυτόν τον όγκο και μάλιστα δεν τον έπιασαν από όσο λένε γι'αυτό έσκασε το πράγμα. Η δικιά μου γνώμη είναι ότι ήθελαν να την κάνουν φορτωμένοι απλώς δεν περίμεναν τέτοιες μαζικές αντιδράσεις γι'αυτό και επέστρεψαν.

Συμφωνω μαζι σου απλα δεν ειμαι σιγουρος οτι "επεστρεψαν". Δεν εχω πεισθει οτι εστω ενας πραγματικος χρηστης πηρε χρηματα η παραγγελια. Το οτι γεμισε νεους χρηστες το θεμα ειναι αφυσικο. Με το Σκρουτζ πλακωθηκαν γιατι προφανως τους χαλασε τη δουλεια στη μεση εκει που επεφταν τα ευρωπουλα ασταματητα.

Το πραγμα φωναζει μονο του.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οταν την πατας μια φορα ειναι ατυχημα,κακια τυχη κτλ ,οταν την πατας και 2η φορα στο ιδιο με την 1η φορα ειναι μ... Παρτε τα λεφτα σας και καντε τον σταυρο σας που τα πηρατε.Ακολουθηστε την διαδικασια που δινει η τραπεζα και οσο γινεται πιο γρηγορα επειδη νομιζω ειναι και χρονοβορα.Πραγματα δεν θα παρετε καλο να κανετε και μηνυση μαζι.

Επεξ/σία από stifler12
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

δραματική αύξηση παραγγελιώνμεγάλο όγκο παραγγελιών

ειναι προτασεις μαρκετινγκ και χρησιμοποιουνται συνηθως απο online καταστηματα που δεν διαθετουν στοκ το προιον , αλλα το παραγγελνουν μεταγενεστερα, με τα χρηματα σας, απο την Ασια.

Για να υπαρχει δικαιολογια για τις 20/30 μερες αναμονης κυριως.

😏

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατά τη γνώμη μου φταίει το κατάστημα. Έπρεπε να έχει επικοινωνήσει με το skroutz εκ των προτέρων και να έχει συμφωνήσει μαζί τους αυτό που πήγαν να κάνουν οι ίδιοι.

Αυτό που έκανε το κατάστημα λέγεται dropshipping, αλλά δεν το παρουσίασαν έτσι

Επεξ/σία από s1mplement
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, ikorolis είπε

εγώ προτείνω στα "νέα μέλη" τα οποία γράφτηκαν αυτές τις μέρες να διαβάσουν καλύτερα τους όρους και κανόνες που υπάρχουν στις μηχανές αναζήτησης skroutz.gr και bestprice.gr καθώς δεν είναι τυχαίο που είναι πρώτες μηχανές αναζήτησης αγοράς προιόντων κάτι ξέρουν παραπάνω για την αγορά.

ότι αφορά το θέμα που θίγει ο @patclo μην ανησυχείς έχουν καλούς αλγόριθμους στο λογισμικό τους και γνωρίζουν την αγορά πάρα πολύ καλά

επίσης να επισημάνω ότι κανείς δεν μπορεί να κατηγορήσει το skroutz.gr ή το bestprice.gr είναι μηχανές αναζήτησης προιόντων/τιμών

οποιαδήποτε πρόβλημα κατά την αγορά ο πελάτης κατηγορεί ή κυνηγάει το κατάστημα

στην περίπτωση εδώ το λάθος είναι καθαρά του a-mobiles.gr και όχι του skroutz.gr/bestprice.gr

Διάβασε την επικοινωνία που παρέθεσε το κατάστημα φίλε μου και μετά ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες. Μπορεί οι πλατφόρμες σύγκρισης να γνωρίζουν την αγορά (το αμφισβητώ ευθέως αλλά ας το δεχτούμε) αλλά δεν μπορούν να τραβάνε την πρίζα όποτε θέλουν. Οι ισχυρισμοί "δεν μπόρεσα να σε βρω στο τηλέφωνο" δεν στέκουν στο δικαστήριο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Διάβασε την επικοινωνία που παρέθεσε το κατάστημα φίλε μου και μετά ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες. Μπορεί οι πλατφόρμες σύγκρισης να γνωρίζουν την αγορά (το αμφισβητώ ευθέως αλλά ας το δεχτούμε) αλλά δεν μπορούν να τραβάνε την πρίζα όποτε θέλουν. Οι ισχυρισμοί "δεν μπόρεσα να σε βρω στο τηλέφωνο" δεν στέκουν στο δικαστήριο.

 By the way όταν συνοδεύονται από mail διαμαρτυρίας τρίτων που λένε ότι πλήρωσα ένα προϊόν και δεν το έχω λάβει στο λέω εντελώς πληροφοριακά μια χαρά στέκουν :-)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, theavenger2 είπε

Μπορώ να σου θυμίσω ποιος ήταν ο επιχειρηματίας που παρουσιαζόταν πίσω απο την dealber  μέχρι που έσκασε και τότε φάνηκε ότι ανοίκει σε κάποιους μόνιμους κατόικους εξωτερικού... Επίσης ο ίδιος επιχειρηματίας είχε πριν μια άλλη εταιρεία με αεροπορικά  την οποία επίσης αγόρασαν κάποιοι κινέζοι λιγο πριν σκάσει και αφήσει μερικά εκατομμύρια φέσι στην IATA. :-)

Ακόμα τα περιμένω δικαστικώς τα 2.5 χιλιάρικα που μου χρωστάει μονο και μονο από ανεξόφλητους μισθούς. Και φυσικά δεν πρόκειται να τα πάρω ποτε πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, A-mobilesGR είπε

Αγαπητοί Πελάτες ,

Με το παρόν μήνυμα μας, επικοινωνούμε μαζί σας για να σας κάνουμε μια σύντομη περιγραφή της κατάστασης γιατί ακούγονται πολλά και εκφράζονται διάφορα γεγονότα που ουδεμία σχέση με την πραγματικότητα έχουν. Ανήμερα Black Friday έχοντας κάνει μια συμφωνία με τον προμηθευτή μας με ρήτρα το Skroutz λόγω των χαμηλών τιμών μας κατέβασε δίχως λόγο και αιτία με αποτέλεσμα να μην μπορέσουμε να πραγματοποιήσουμε τον στόχο μας. Ως εκ τούτου και  η καθυστέρηση της παράδοσης/επιστροφής χρημάτων. Τα τηλέφωνα χτυπάγανε συνεχώς, οργισμένος κόσμος ερχόταν στο κατάστημα απειλώντας το προσωπικό, χτυπώντας τις πόρτες και δημιουργώντας φασαρία και προτρέποντας και άλλους να έρθουνε να κάνουνε το ίδιο.  Δημιουργώντας μια κατάσταση η οποία δεν ευνοούσε την ταχύτερη εκτέλεση της επιστροφής χρημάτων και της τιμολόγησης. Πάνω απ' όλα είμαστε άνθρωποι πολιτισμένοι και αυτό δεν ήταν μια πολιτισμένη αντίδραση. Συμμεριζόμαστε το άγχος σας και την αγανάκτησή σας και σας διαβεβαιώνουμε ότι θα παραλάβετε τα κινητά σας ή την επιστροφή σας. Εκφράζουμε την συγνώμη μας για την καθυστέρηση και σας ζητάμε να κάνετε λίγη υπομονή. Έχουνε τιμολογηθεί ήδη πολλά κινητά και επιστραφεί πολλά χρήματα και συνεχίζουμε με ταχύτατους ρυθμούς. Το γεγονός ότι μας κατέβασαν από την πλατφόρμα σύγκρισης τιμών είχε ως αποτέλεσμα την δημιουργία αμφισβήτησης από τους πελάτες οι οποίοι καλούσαν ασταμάτητα το κατάστημά μας μη επιτρέποντας στο προσωπικό να λειτουργήσει όπως συνήθως.  Όσον αφορά τις συκοφαντίες επισυνάπτω αποδείξεις και αν είναι κάτι συκοφαντία αυτό είναι όλα αυτά τα οποία λέγονται για το κατάστημά μας. Το σχόλια δικά σας.

number 1.jpg

number 2.jpg

number 3.jpg

Ποιος ειναι ο προμηθευτης που θα σας εδινε τετοιες μαγικες τιμες εκτος καθε ανταγωνισμου? Ο προμηθευτης θα εβγαζε κερδος η θα τα τα πουλουσε για την ψυχη της μανας του και επειδη αγαπησε το a-mobiles?

Ολη αυτη η επικοινωνια δεν ενδιαφερει κανεναν καταναλωτη και ειναι προβλημα του καταστηματος σας που εκανε λαθος υπολογισμους και επισης το ιδιο το skroutz/bestprice μπορουν να κινηθουν νομικα εναντιον σας για την δημοσιευση προσωπικης επικοινωνιας, δεν ειναι δικαστηριο εδω για να δημοσιευεται την επικοινωνια σας.

Εχει περασει σχεδον ενας μηνας επομενως μεχρι τωρα θα μπορουσατε να εχετε κανει τα αυτονοητα και να απαντουσατε σε ολα τα εμαιλ κτλ κτλ, δεν εχετε κανει τπτ επομενως απλα προσπαθειτε να κερδισετε χρονο γραφωντας εδω μεσα.

 

ΥΣ: μαλλον η επομενη κινηση σας θα ειναι να φτιαχνεται λογαριασμους λεγοντας οτη πηραμε λεφτα πισω η μας ηρθε το προιον. παραθεστε 40 αριθμους αποστολης που να δειχνουν οτι οντως εχετε στειλει κατι αυτες τις ημερες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Καταλαβαίνετε πως το insomnia δεν θα γίνει κανάλι επικοινωνίας μεταξύ της εταιρείας και των πελατων της. Από τη στιγμή που πλέον απαντούν στα μηνύματα σας, μπορείτε να μιλάτε μαζί τους απευθείας. :) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, george1807 είπε

Μια χαρά περίμεναν και ήθελαν αυτόν τον όγκο και μάλιστα δεν τον έπιασαν από όσο λένε γι'αυτό έσκασε το πράγμα. Η δικιά μου γνώμη είναι ότι ήθελαν να την κάνουν φορτωμένοι απλώς δεν περίμεναν τέτοιες μαζικές αντιδράσεις γι'αυτό και επέστρεψαν.

Παίζει να στριμώχτηκαν και από το skroutz που κινήθηκε εις βάρος τους. Εν πασει περίπτωση δεν υπάρχει άλλος χρόνος αναμονής ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια καλημερα εμενα μου ηρθε χτες μήνυμα με τον αριθμο αποστολής, πλεον το δέμα βρίσκεται στο κατάστημα της acs της περιοχής μου. Θα παω σε λιγο να παραλάβω. Ελπιζω να μην ειναι κανενα άδειο κουτί ή απλώς ενα χαρτί σε φαση "σορρυ πήραμε τα λεφτα σου μαι φύγαμε" ή μια καρτ ποστάλ....😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, billdanos είπε

Καταλαβαίνετε πως το insomnia δεν θα γίνει κανάλι επικοινωνίας μεταξύ της εταιρείας και των πελατων της. Από τη στιγμή που πλέον απαντούν στα μηνύματα σας, μπορείτε να μιλάτε μαζί τους απευθείας. :) 

Παπάρια απαντούν . Ούτε τηλέφωνα ούτε email . Έστειλαν σε λίγους το μήνυμα που ποσταραν εδώ και τέλος . Ακόμα και τώρα μετά από όλα αυτά οργάνωση μηδέν 

1 λεπτό πριν, Androgk είπε

Παιδια καλημερα εμενα μου ηρθε χτες μήνυμα με τον αριθμο αποστολής, πλεον το δέμα βρίσκεται στο κατάστημα της acs της περιοχής μου. Θα παω σε λιγο να παραλάβω. Ελπιζω να μην ειναι κανενα άδειο κουτί ή απλώς ενα χαρτί σε φαση "σορρυ πήραμε τα λεφτα σου μαι φύγαμε" ή μια καρτ ποστάλ....😂

Time stamp or never happened 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...