Προς το περιεχόμενο
Valdazzar

a-mobiles.gr

Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, invisiblesurfer είπε

Διάβασε την επικοινωνία που παρέθεσε το κατάστημα φίλε μου και μετά ξαναδιάβασε αυτό που έγραψες. Μπορεί οι πλατφόρμες σύγκρισης να γνωρίζουν την αγορά (το αμφισβητώ ευθέως αλλά ας το δεχτούμε) αλλά δεν μπορούν να τραβάνε την πρίζα όποτε θέλουν. Οι ισχυρισμοί "δεν μπόρεσα να σε βρω στο τηλέφωνο" δεν στέκουν στο δικαστήριο.

Διάβασε εσύ καλύτερα φίλε μου τους όρους χρήσης των υπηρεσιών για το skroutz.gr (τους έκανε παράθεση ένας άλλος φίλος) και bestprice.gr (γνωρίζουν πολύ καλά την αγορά)

για να κατέβει μια επιχείρηση/κατάστημα πρέπει να συντρέχουν κάποιες προϋποθέσεις/λόγοι που να χτύπησαν καμπανάκι στις πλατφόρμες αναζήτησης δεν κατεβαίνουν χωρίς αίτια/αφορμή/λόγο

μια χαρά στέκουν στο δικαστήριο

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχω αριθμό παραγγελίας 50ΧΧ. Πέρασα από το κατάστημα προχτές και ζήτησα να μου επιστρέψουν τα χρήματά μου. Μου είπαν ότι θα τα έβαζαν  μέχρι την επομένη  το μεσημέρι. Εχτές δηλαδή.  Όσο τα είδατε εσείς άλλο τόσο τα είδα και εγώ.  Έχουν περάσει 29 ημέρες από την παραγγελία μου και  εχτές μου έστειλαν το γνωστό απολογητικό μήνυμα αναφέροντας  ότι κατανοούν,  ότι δεν φταίνε αυτοί, ότι δεν έχουν προσωπικό,  ότι μια υπάλληλος είναι εγκυμονούσα και στο τέλος μια συγνώμη. Τηλέφωνα εξακολουθούν να μην σηκώνουν και στα email να μην  απαντούν.  Ας μας πουν τουλάχιστον πότε θα γεννήσει η υπάλληλος ώστε  να ταμπουρωθούμε με υπομονή.  Κύριοι της  A- Mobiles, σοβαρευτείτε, οργανωθείτε άμεσα και βάλτε κάποιον στο τηλέφωνο να απαντάει αντί να κάθεστε να γράφετε εδώ μέσα.  Σταματήστε τις δικαιολογίες και προχωρήστε σε πράξεις.  Αν όπως λέτε είστε άνθρωποι πολιτισμένοι,  σεβαστείτε μας!

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 λεπτά πριν, kostpap είπε

Είναι σημαντικό να υπάρχει ανοικτό το θέμα ώστε να αναγράψουν όσοι έχουν παραλάβει τυχόν προβλήματα στο δέμα που παρέλαβαν. 

θα συμφωνήσω ότι πρέπει να παραμείνει ανοικτό το θέμα και ας φτάσει όσες σελίδες...

αφού δεν έγινε από την αρχή ατό που έλεγα εγώ και άλλοι χρήστες να είναι 1-5 σελίδες θέμα με χρήσιμες πληροφορίες - κινήσεις κτλ

δεν έχει νόημα να κλειδωθεί τώρα ας μείνει όσο κρατήσει

για αυτούς που λένε ότι προτίμησαν να παραλάβουν το όποιο προιόν έχουν αγοράσει

για καλό και για κακό ας τραβήξουν βίντεο από το unboxing έως το άνοιγμα της συσκευής (δεν χρειάζεται να το ανεβάσουν πουθενά) απλά ως αποδεικτικό δικό σου

γιατί άνετα το δέμα μπορεί να έχει "βάρος" και μια κάρτα μέσα που να λέει το οτιδήποτε.

υπενθυμίζω ΙΚΕ (εταιρείες του 1 ευρώ)

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μας τρελανετε μερικοι! Ειναι δυνατον να λενε καποιοι ας κλειδωθει ενω προσπαθουμε να βρουμε καποια λυση;

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, Valdazzar είπε

Θα μας τρελανετε μερικοι! Ειναι δυνατον να λενε καποιοι ας κλειδωθει ενω προσπαθουμε να βρουμε καποια λυση;

Αν δεν καίγεται η γούνα σου πολλά μπορείς να λες. Εύχομαι μόνο να μην το πάθουν και αυτοί που το παίζουν έξυπνοι. Καλό θα είναι αυτοί που δεν είναι εμπλεκόμενοι να μην γράφουν πια εξυπνάδες. Ας αφήσουν εμάς που έχουμε το πρόβλημα να μπορέσουμε να συνεννοηθούμε. 

  • Like 1
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
5 minutes ago, Valdazzar said:

Θα μας τρελανετε μερικοι! Ειναι δυνατον να λενε καποιοι ας κλειδωθει ενω προσπαθουμε να βρουμε καποια λυση;

Η λύση δεν θα δοθεί μέσα από το insomnia... 

  • Like 4

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λοιπόν εγώ μόλις πήρα την acs και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο δέμα στο όνομα μου και τους εξήγησα την περίπτωση. Η πολύ ευγενική υπάλληλος δέχτηκε να ψάξει αν υπάρχει κάποιο δέμα για μένα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι παρόλο που από τις 17/12 έχω λάβει τηλεφώνημα από τη a mobiles ότι το δέμα μου έχει σταλεί. 
οπότε νομίζω ότι αρχίζει και γέρνει η πλάστιγγα προς την ΑΠΑΤΗ. Απλά θα περιμενω να γράψει και ο φίλος που θα παει από την acs να παραλάβει και μετά πάω τράπεζα για αμφισβήτηση. 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, billdanos είπε

Η λύση δεν θα δοθεί μέσα από το insomnia... 

Εννοείται πως η λύση θα δοθεί μεταξύ πελάτη και επιχείρησης. 
Το παρόν forum είναι για ενημέρωση.

Ευχαριστώ πολύ το insomnia που μας παρέχει τον χώρο για να ενημερώνουμε και να ενημερωνόμαστε. 

  • Like 3

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Valdazzar είπε

Θα μας τρελανετε μερικοι! Ειναι δυνατον να λενε καποιοι ας κλειδωθει ενω προσπαθουμε να βρουμε καποια λυση;

Λύσεις δεν θα βρείτε μέσα από καμία δημόσια ιστοσελίδα (φόρουμ) που λέγεται insomnia.gr ή Facebook

καθώς όπως είσαι εσύ νέο μέλος έτσι είναι και άλλοι που λένε ότι πήραν τα χρήματα πίσω ή το προιόν και συνεχώς γίνεται μια ανακύκλωση χωρίς κανένα νόημα

νέο μέλος (πιστοποιημένο) είναι και η επιχείρηση/κατάστημα που αναλώνεται σε ανακοινώσεις εδώ πέρα για παράδοση προϊόντων ή επιστροφές χρημάτων αντί να δείξει με πράξεις ότι είναι σωστός επαγγελματίας που απλά έκανε μια λάθος επιλογή/εκτίμηση/διαχείριση.

υπάρχουν άλλα μέλη που λένε για λιντσαρίσματα και τραμπουκισμούς ή εκτοξεύουν ύβρεις , χαρακτηρισμούς , απειλές (πράγματα που μπορεί να οδηγήσουν τους ίδιους ως κατηγορούμενους στα δικαστήρια αντί για τους πραγματικά ενόχους (αν υπάρχουν) της υπόθεσης.)

Λύσεις σας έχουν προταθεί με απλά βήματα (μερικές έχουν κόστος άλλες είναι δωρεάν) αλλά σίγουρα θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω αν ακολουθήσετε αυτά που είπαν άνθρωποι που γνωρίζουν κάτι παραπάνω από σας (εμπειρία/γνώσεις).

όσο καθυστερείτε να ξέρετε ότι είναι εις βάρος σας

Επεξ/σία από ikorolis
  • Like 3
  • Thanks 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα,

Ευχομαι σε ολους να υπαρξει θεια δικη, με τοση συγχηση που εχει επικρατησει μακαρι μερικοι να παραλαβετε και συσκευη αλλα και λεφτα στον λογαριασμο σας.. !!!

Μεγαλη ψυχολογικη και ψυχικη κουραση και ειδικα τετοιες ημερες..

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Λύσεις δεν θα βρείτε μέσα από καμία δημόσια ιστοσελίδα (φόρουμ) που λέγεται insomnia.gr ή Facebook

καθώς όπως είσαι εσύ νέο μέλος έτσι είναι και άλλοι που λένε ότι πήραν τα χρήματα πίσω ή το προιόν και συνεχώς γίνεται μια ανακύκλωση χωρίς κανένα νόημα

νέο μέλος (πιστοποιημένο) είναι και η επιχείρηση/κατάστημα που αναλώνεται σε ανακοινώσεις εδώ πέρα για παράδοση προϊόντων ή επιστροφές χρημάτων αντί να δείξει με πράξεις ότι είναι σωστός επαγγελματίας που απλά έκανε μια λάθος επιλογή/εκτίμηση/διαχείριση.

υπάρχουν άλλα μέλη που λένε για λιντσαρίσματα και τραμπουκισμούς ή εκτοξεύουν ύβρεις , χαρακτηρισμούς , απειλές (πράγματα που μπορεί να οδηγήσουν τους ίδιους ως κατηγορούμενους στα δικαστήρια αντί για τους πραγματικά ενόχους (αν υπάρχουν) της υπόθεσης

Λύσεις σας έχουν προταθεί με απλά βήματα (μερικές έχουν κόστος άλλες είναι δωρεάν) αλλά σίγουρα θα πάρετε τα χρήματα σας πίσω αν ακολουθήσετε αυτά που είπαν άνθρωποι που γνωρίζουν κάτι παραπάνω από σας (εμπειρία/γνώσεις).

όσο καθυστερείτε να ξέρετε ότι είναι εις βάρος σας

Πάντως εγώ που ρώτησα τη τράπεζα από το τηλέφωνο μου είπαν ότι το περιθώριο για να καταθέσω τη αίτηση αμφισβήτησης είναι πολύ μεγάλο και ότι δεν θα έχω πρόβλημα. Όποτε μην πανικοβάλεις το κόσμο αν δεν εισαι σίγουρος για αυτό που λες. Εκτός και αν εννοείς όσους αγόρασαν με τραπεζική κατάθεση. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, jzago είπε

Λοιπόν εγώ μόλις πήρα την acs και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο δέμα στο όνομα μου και τους εξήγησα την περίπτωση. Η πολύ ευγενική υπάλληλος δέχτηκε να ψάξει αν υπάρχει κάποιο δέμα για μένα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι παρόλο που από τις 17/12 έχω λάβει τηλεφώνημα από τη a mobiles ότι το δέμα μου έχει σταλεί. 
οπότε νομίζω ότι αρχίζει και γέρνει η πλάστιγγα προς την ΑΠΑΤΗ. Απλά θα περιμενω να γράψει και ο φίλος που θα παει από την acs να παραλάβει και μετά πάω τράπεζα για αμφισβήτηση. 

Μακάρι να βγω ψεύτης αλλά και εγώ αυτό πιστεύω . Τόσες αναποδιές μαζεμένες τους έτυχαν ; Τηλέφωνα δεν απαντάνε λίγοι έλαβαν email ,2-3 πήραν κινητά ,2-3 λεφτά . Γαμησετα και άφησε τα έχει γίνει το θέμα 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, jzago είπε

Λοιπόν εγώ μόλις πήρα την acs και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο δέμα στο όνομα μου και τους εξήγησα την περίπτωση. Η πολύ ευγενική υπάλληλος δέχτηκε να ψάξει αν υπάρχει κάποιο δέμα για μένα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι παρόλο που από τις 17/12 έχω λάβει τηλεφώνημα από τη a mobiles ότι το δέμα μου έχει σταλεί. 
οπότε νομίζω ότι αρχίζει και γέρνει η πλάστιγγα προς την ΑΠΑΤΗ. Απλά θα περιμενω να γράψει και ο φίλος που θα παει από την acs να παραλάβει και μετά πάω τράπεζα για αμφισβήτηση. 

Το αν θα παραλάβει κάποιος άλλος δεν έχει σχέση με το δικό σου δέμα. Προσωπικά αν με αφορούσε το θέμα θα είχα κάνει ήδη τις απαραίτητες ενέργειες να προστατέψω τα διακαιώματα μου χωρίς να με νοιάζει ως καταναλωτή γιατί προέκυψε η καθυστέρηση. Ειδικά αν με είχαν διαβεβαιώσει κιόλας ότι η παραγγελία μου είχε σταλεί πριν Χ μέρες και ακόμα δεν έλαβα τίποτα. Όταν έχεις χρηματικές δοσοληψίες κρίνεις με βάση το αποτέλεσμα. Δεν σε αφορά το στόρυ του πως και γιατί καθώς αγόρασες προϊόν και όχι στόρυ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, jzago είπε

Λοιπόν εγώ μόλις πήρα την acs και ρώτησα αν υπάρχει κάποιο δέμα στο όνομα μου και τους εξήγησα την περίπτωση. Η πολύ ευγενική υπάλληλος δέχτηκε να ψάξει αν υπάρχει κάποιο δέμα για μένα αλλά δυστυχώς δεν υπάρχει κάτι παρόλο που από τις 17/12 έχω λάβει τηλεφώνημα από τη a mobiles ότι το δέμα μου έχει σταλεί. 
οπότε νομίζω ότι αρχίζει και γέρνει η πλάστιγγα προς την ΑΠΑΤΗ. Απλά θα περιμενω να γράψει και ο φίλος που θα παει από την acs να παραλάβει και μετά πάω τράπεζα για αμφισβήτηση. 

δεν λεει κατι. και γω στο παρελθον εχω ρωτησει και μου εχει πει δν εχουμε κατι ενω ειχανε (το ήξερα, το εβλεπα πισω στην αποθηκη).. τεμπελιαζουν να ασχοληθουν σοβαρα ,με ενα ονομα που να το βρεις εαν δν εχεις tracking number.. και αλλο που μου εχει τυχη ειναι ενω εδινα ονομα δεν το εβρισκε γιατι πριν το ονομα ειχε εναν κωδικό ..

δν λεω οτι στο στειλανε η οχι αυτο δν το ξερω αλλα δν ειναι 100% πηγη μια ραντομ υπαλληλος στην acs που σου ειπε εψαξε ...

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.