Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, jzago είπε

Πάντως εγώ που ρώτησα τη τράπεζα από το τηλέφωνο μου είπαν ότι το περιθώριο για να καταθέσω τη αίτηση αμφισβήτησης είναι πολύ μεγάλο και ότι δεν θα έχω πρόβλημα. Όποτε μην πανικοβάλεις το κόσμο αν δεν εισαι σίγουρος για αυτό που λες. Εκτός και αν εννοείς όσους αγόρασαν με τραπεζική κατάθεση. 

δεν έχω σκοπό να πανικοβάλλω κανέναν όπως έχω πει δεν είμαι πελάτης της συγκεκριμένης επιχείρησης/καταστήματος (μέχρι τώρα έχω σωστή κρίση επιλογής επιχείρησης/καταστήματος που αγοράζω πράγματα) αν τύχει κάτι τότε εφαρμόζω τα 1-2-3-4-5 και λύνω το πρόβλημα.

απλά λέω ότι κινήσεις έχετε να κάνετε θα πρέπει να τις κάνετε το συντομότερο

υπάρχει χρονικό περιθώριο για όλες τις κινήσεις

όσο περνάει χρόνος χωρίς να τον αξιοποιείται είναι εις βάρος σας και υπέρ της άλλης πλευράς

γιατί σκέψου το εξής απλό που μπορεί να συμβεί στον οποιοδήποτε

"Υποθετικό σενάριο"

Η επιχείρηση/κατάστημα/ είναι απατεώνας και ο σκοπός της υποτιθέμενης προσφοράς να ήταν να μαζέψει χρήματα , να κηρύξει πτώχευση/κλείσει την επιχείρηση/κατάστημα και να πάει διακοπές σε άγνωστο μέρος

άρα η οποιαδήποτε από τις δύο μηχανές αναζήτησης να έχει δίκιο για την αποβολή της επιχείρησης/καταστήματος

και εσείς οι πελάτες/καταναλωτές να γράφατε σε μια ιστοσελίδα (φόρουμ) ή στο facebook λέγοντας την ιστορία σας

αντί να κινηθείτε άμεσα και να κάνετε τις ανάλογες κινήσεις που θα απέτρεπαν στην επιχείρηση/κατάστημα να ολοκληρώσει την απάτη.

όλα τα παραπάνω εννοείται δεν έχουν σχέση με το a-mobiles.gr είναι ένα υποθετικό σενάριο που θα μπορούσε να συμβεί.

νομίζω ότι όλοι/ες έχετε διαβάσει ανάλογες περιπτώσεις είτε σε αυτήν την ιστοσελίδα είτε αλλού δημοσιευμένα στο διαδίκτυο.

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Όσοι έχουν πληρώσει μέσω κάρτας είναι καλυμμένοι από την τράπεζα με την διαδικασία της αμφισβήτησης συναλλαγής. 

Εχθές μίλησα εκ νέου με την τράπεζα Πειραιώς και ρώτησα τι γίνεται εάν μία συναλλαγή πληρωθεί μεν με κάρτα αλλά ο έμπορας εξαφανιστεί. Σύμφωνα με όσα μου είπαν,  το ποσό της συναλλαγής καλύπτεται από την τράπεζα του εμπόρου, δηλαδή στην συγκεκριμένη περίπτωση την εθνική τράπεζα. 

Αυτό όμως ΜΟΝΟ για πληρωμές με κάρτα. 
Για εμβάσματα - καταθέσεις μετρητών σε λογαριασμό ή και πληρωμές αντικαταβολής σε εταιρία κούριερ, η τράπεζα δεν αναμιγνύεται. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, patclo είπε

Το αν θα παραλάβει κάποιος άλλος δεν έχει σχέση με το δικό σου δέμα. Προσωπικά αν με αφορούσε το θέμα θα είχα κάνει ήδη τις απαραίτητες ενέργειες να προστατέψω τα διακαιώματα μου χωρίς να με νοιάζει ως καταναλωτή γιατί προέκυψε η καθυστέρηση. Ειδικά αν με είχαν διαβεβαιώσει κιόλας ότι η παραγγελία μου είχε σταλεί πριν Χ μέρες και ακόμα δεν έλαβα τίποτα. Όταν έχεις χρηματικές δοσοληψίες κρίνεις με βάση το αποτέλεσμα. Δεν σε αφορά το στόρυ του πως και γιατί καθώς αγόρασες προϊόν και όχι στόρυ.

Είπαμε οι ενέργειες θα γίνουν. Δεν χάνω τίποτα να περιμένω όπως με διαβεβαίωσε η τράπεζα. 
Για μένα προσωπικά σήμερα είναι η 16 εργάσιμη μετά τη παραγγελία μου. Σήμερα τους έστειλα και νέο mail  για να το καταθέσω και αυτό στη τράπεζα σαν απόδειξη ότι είναι άφαντοι. Τους είχα στείλει και πριν 2 ημέρες και φυσικά δεν απάντησαν. 

Επεξ/σία από jzago
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, kostpap είπε

Όσοι έχουν πληρώσει μέσω κάρτας είναι καλυμμένοι από την τράπεζα με την διαδικασία της αμφισβήτησης συναλλαγής. 

Εχθές μίλησα εκ νέου με την τράπεζα Πειραιώς και ρώτησα τι γίνεται εάν μία συναλλαγή πληρωθεί μεν με κάρτα αλλά ο έμπορας εξαφανιστεί. Σύμφωνα με όσα μου είπαν,  το ποσό της συναλλαγής καλύπτεται από την τράπεζα του εμπόρου, δηλαδή στην συγκεκριμένη περίπτωση την εθνική τράπεζα. 

Αυτό όμως ΜΟΝΟ για πληρωμές με κάρτα. 
Για εμβάσματα - καταθέσεις μετρητών σε λογαριασμό ή και πληρωμές αντικαταβολής σε εταιρία κούριερ, η τράπεζα δεν αναμιγνύεται. 

πολύ σωστά

αμφισβήτηση συναλλαγής στην τράπεζα σας γίνεται μόνο για συναλλαγές με πιστωτική/χρεωστική κάρτα

εμβάσματα / καταθέσεις χρημάτων σε λογαριασμό ή αντικαταβολή

δεν εμπλέκεται η τράπεζα

και για να πάρετε τα χρήματα σας πίσω γίνεται μόνο με ένδικα μέσα (δικαστήρια/δικηγόροι)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δυστυχώς η επικοινωνία με το κατάστημα συνεχίζει να είναι όχι προβληματική, αλλά ανύπαρκτη. Το μοναδικό που υπάρχει είναι αυτό το απόλογητικό μήνυμα που εστάλη χθες το βράδυ. Από εκεί και έπειτα καμία απάντηση. Προφανώς οποίος δεν περάσει από το κατάστημα ώστε να ακυρώσει την παραγγελία του και να απαιτήσει επιστροφή των χρημάτων του δεν θα εξυπηρετηθεί. Το θέμα έχει περιπλακει πολύ, οι άνθρωποι έχουν στριμωχτει με ο, τι έχουν συμφωνήσει με τον προμηθευτή τους και εμείς είμαστε στη μέση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, dsxls είπε

Δυστυχώς η επικοινωνία με το κατάστημα συνεχίζει να είναι όχι προβληματική, αλλά ανύπαρκτη. Το μοναδικό που υπάρχει είναι αυτό το απόλογητικό μήνυμα που εστάλη χθες το βράδυ. Από εκεί και έπειτα καμία απάντηση. Προφανώς οποίος δεν περάσει από το κατάστημα ώστε να ακυρώσει την παραγγελία του και να απαιτήσει επιστροφή των χρημάτων του δεν θα εξυπηρετηθεί. Το θέμα έχει περιπλακει πολύ, οι άνθρωποι έχουν στριμωχτει με ο, τι έχουν συμφωνήσει με τον προμηθευτή τους και εμείς είμαστε στη μέση. 

Τότε τουλάχιστον να πάρουμε πίσω τα χρήματα μας.

Νομίζω η μύνηση είναι πανάκεια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Androgk είπε

👇🏼

Ασε μας εχουμε το άγχος μας εχουμε και αυτους.

Πηγα ηδη αλλα κατι μου λεγε για τον κούριερ και μου ειπε να το κρατησει αυτη εκει και να παω μετα τις 10 να το παραλάβω.

IMG_8693.JPG

IMG_8692.JPG

😂😂😂😂😂😂😂 Παραλαβη απο ελευσινα ΠΙΚΑΤΣΟΥ..... ΚΛΑΙΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, patclo είπε

Πάντως και τα disputes σε κάρτα έχουν χρονικό όριο. Αν περιμένουν να περάσουν δυο μήνες το πιθανότερο είναι ότι θα απορριφθούν. 

Πολύ σωστά αν περάσει το χρονικό διάστημα απλά θα απορρίψουν το αίτημα.

12 λεπτά πριν, dsxls είπε

 

Ποιος ο λόγος της παράθεσης δικής μου απάντησης.?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Πολύ σωστά αν περάσει το χρονικό διάστημα απλά θα απορρίψουν το αίτημα.

Ποιος ο λόγος της παράθεσης δικής μου απάντησης.?

Κατά λάθος. Κόλλησε το κινητό. Και δεν μπορώ να το σβήσω. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dsxls είπε

Κατά λάθος. Κόλλησε το κινητό. Και δεν μπορώ να το σβήσω. 

Κανένα πρόβλημα

Συμβαίνει 

Επίσης και εγώ γράφω από τον δρόμο πάω στο ΔΕΔΔΗΕ για δουλειά της εταιρείας που εργάζομαι όπως καταλαβαίνετε θα μου κρατήσετε συντροφιά για αρκετές ώρες που θα είμαι εκεί.

8 λεπτά πριν, panosk0 είπε

Πίκατσου ;;; Υποψιάζομαι πολλά ...

Εμένα μου έρχεται η λέξη Pokemon

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
34 λεπτά πριν, JayAsk2 είπε

Παρέλαβε τίποτα τελικά κάποιος?

Γράφουν κάποιοι σε αυτό το γκρουπ στο φεισμπουκ ότι έχουν παραλάβει. Εγώ 4 εβδομάδες αναμονής παρέλαβα το μέιλ χθες βράδυ. Το ταμπλετακι που είχα παραγγείλει το παρέλαβα από άλλο κατάστημα.

Επεξ/σία από dsxls
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...