Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

14 ώρες πριν, theavenger2 είπε

2251/1994 Νόμος περί πωλήσεων μέσω διαδικτύου

Άρθρο 9δ

Παραπλανητικές πράξεις

1. Μια εμπορική πρακτική θεωρείται παραπλανητική όταν περιλαμβάνει εσφαλμένες πληροφορίες και είναι, συνεπώς, αναληθής ή, όταν, με οποιονδήποτε τρόπο, συμπεριλαμβανομένης της συνολικής παρουσίασής της, παραπλανά ή ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή, ακόμα και εάν οι πληροφορίες είναι, αντικειμενικά, ορθές όσον αφορά ένα ή περισσότερα από τα στοιχεία τα οποία παρατίθενται κατωτέρω και, ούτως ή άλλως, τον οδηγεί ή ενδέχεται να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δεν θα ελάμβανε.

Τα στοιχεία αυτά είναι:

α) η ύπαρξη ή η φύση του προϊόντος,

β) τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως είναι η διαθεσιμότητα, τα οφέλη, οι κίνδυνοι, η εκτέλεση, η σύνθεση, τα συνοδευτικά εξαρτήματα, η μετά την πώληση υποστήριξη προς τον καταναλωτή και η αντιμετώπιση των παραπόνων, η μέθοδος και η ημερομηνία κατασκευής ή παροχής, η παράδοση, η καταλληλότητα, η χρήση, η ποσότητα, οι προδιαγραφές, η γεωγραφική ή εμπορική προέλευση ή τα αναμενόμενα από τη χρήση του προϊόντος αποτελέσματα, ή τα αποτελέσματα και τα ουσιώδη χαρακτηριστικά των δοκιμών ή ελέγχων του προϊόντος,

γ) η έκταση των δεσμεύσεων του προμηθευτή, τα κίνητρα για την εμπορική πρακτική και η φύση της διαδικασίας πωλήσεων, κάθε δήλωση ή σύμβολο που αφορά άμεση ή έμμεση χορηγία ή έγκριση του προμηθευτή ή του προϊόντος,

δ) η τιμή ή ο τρόπος υπολογισμού της ή η ύπαρξη ειδικής συμφέρουσας τιμής,

ε) η ανάγκη υπηρεσίας, ανταλλακτικού, αντικατάστασης ή επισκευής,

στ) η φύση, τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα και τα δικαιώματα του προμηθευτή ή του αντιπροσώπου του, όπως είναι η ταυτότητα και τα περιουσιακά στοιχεία του, τα προσόντα του, η ιδιότητα, η έγκριση, η εταιρική σχέση, η σύνδεση και η κυριότητα δικαιωμάτων βιομηχανικής, εμπορικής ή πνευματικής ιδιοκτησίας ή τα βραβεία και οι διακρίσεις του,

Όποιος καταλαβαίνει.... καταλαβαίνει !!!!

Μάλλον δεν καταλαβαίνετε τί είναι αυτό που επικολλήσατε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Μάλλον δεν καταλαβαίνετε τί είναι αυτό που επικολλήσατε

Αφού σου αρέσει να διαβάζεις σε παρακαλώ διάβασε και τους όρους του skroutz.gr που δημοσιεύτηκαν στο παρών θέμα.

Η νομοθεσία μια χαρά τα λέει.

3 λεπτά πριν, witchofangmar είπε

Συμβαίνει και σε κανέναν άλλον?

image.png

Από κινητό σύνδεση 4g COSMOTE μπαίνει κανονικά

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τελικά παρέλαβε τίποτα ο φίλος από acs?

φαντάζομαι πως όχι. 
Όπως και να έχει πάω για τη τράπεζα. 
αν μου πούνε κάτι εκεί που θα βοηθήσει θα σας ενημερώσω 

Επεξ/σία από jzago
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, invisiblesurfer είπε

Μάλλον δεν καταλαβαίνετε τί είναι αυτό που επικολλήσατε

Εγώ μια χαρά το καταλαβαίνω... Αν διαβάσεις και όλη την νομοθεσία ίσως να το καταλάβεις καλύτερα και εσύ.

https://www.eccgreece.gr/wp-content/uploads/2015/07/N2251-1994-enc2007-el1.pdf

Αν και τι καταλαβαίνουμε εμείς μικρής σημασίας ειναι. Μεγάλης σημασίας είναι τι καταλαβαίνουν οι αρμόδιες αρχές όταν καλούντε να τηρήσουν το νόμο.

 

Επεξ/σία από theavenger2
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, grgoofy2002 είπε

Επιβεβαιωνω υπευθυνα πως μολις μου επιστραφηκαν τα χρηματα!
Ελπιζω να τα παρει και ο υπολοιπος κοσμος!

ειχες παει στο καταστημα; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους

Θα ήθελα να μου πείτε(μη με κράξετε) εάν το συγκεκριμένο κατάστημα είναι το ίδιο με το netmobile όπου έχω κάνει δική μου παραγγελία για ένα τηλέφωνο εδω και 8 μέρες και περιμένω και εάν όντως πρόκειται για απάτη. Και πάλι συγνώμη απλά διάβασα για όλο αυτό που γίνεται τώρα τις τελευταίες μέρες και είμαι πολύ ανήσυχος(βλέπεις είναι αρκετά τα χρήματα). 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σημερα πρωι απ τις 8. η κοπελα ηρθε 9 παλι σε χαλια κατασταση, το κλιμα ηταν ηρεμο.
Ειμασταν 5 ατομα. της εδωσα χαρτακι με ΙΒΑΝ αριθμο παραγγελιας και μου ειπε οτι θα τα εβαζε μεσα στη μερα.
Εφυγα χωρις μεγαλη αισιοδοξια! ευτυχως ολα καλα!!! αυτα απο μενα :)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Panagiotis1255 είπε

Καλημέρα σε όλους

Θα ήθελα να μου πείτε(μη με κράξετε) εάν το συγκεκριμένο κατάστημα είναι το ίδιο με το netmobile όπου έχω κάνει δική μου παραγγελία για ένα τηλέφωνο εδω και 8 μέρες και περιμένω και εάν όντως πρόκειται για απάτη. Και πάλι συγνώμη απλά διάβασα για όλο αυτό που γίνεται τώρα τις τελευταίες μέρες και είμαι πολύ ανήσυχος(βλέπεις είναι αρκετά τα χρήματα). 

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

νομιζω οχι... οντως εχουνε ακομα ενα αλλο αλλα οταν ειχα μπει διαφορετικο σαιτ ηταν απο του νετμομπαιλ.. δεν θυμαμαι ονομα 

 

Μόλις τώρα, grgoofy2002 είπε

σημερα πρωι απ τις 8. η κοπελα ηρθε 9 παλι σε χαλια κατασταση, το κλιμα ηταν ηρεμο.
Ειμασταν 5 ατομα. της εδωσα χαρτακι με ΙΒΑΝ αριθμο παραγγελιας και μου ειπε οτι θα τα εβαζε μεσα στη μερα.
Εφυγα χωρις μεγαλη αισιοδοξια! ευτυχως ολα καλα!!! αυτα απο μενα :)

χαλια κατασταση ? δηλαδη ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, dsxls είπε

Γράφουν κάποιοι σε αυτό το γκρουπ στο φεισμπουκ ότι έχουν παραλάβει. Εγώ 4 εβδομάδες αναμονής παρέλαβα το μέιλ χθες βράδυ. Το ταμπλετακι που είχα παραγγείλει το παρέλαβα από άλλο κατάστημα.

To ίδιο  και  εγώ   .Τους  έστειλα με  e-mail(πως  αλλιώς  ;  στο  κενό  πέφτουν  τα  τηλέφωνα   )    αρ.λογαρισμού  και   IBAN  να  μου  επιστρέψουν  τα  χρήματα     .2   μηνύματα  ...ένα  13-12-2019   και  ένα   τώρα  και  ούτε  φωνή  ,ούτε  ακρόαση ...τα  χρήματα  παραμένουν  δεσμευμένα (Aυτό  μοιάζει  εμπαιγμός  και  έλλειψη  σοβαρότητας  απέναντι  στον πελάτη  ) .  Να  πας   να  κάνεις  μία  αγορά  και   αντί  να   χαρείς  ...να  χαλιέσαι   και   να   αναλώνεσαι   να  ψάχνεις     φαντάσματα ...πρώτη  φορά   μου  συμβαίνει  .   Το  τι  κανόνισε   ο  τύπος  με  τους  προμηθευτές   του  δεν  μας  πέφτει  λόγος  .  Αυτός  τους διάλεξε  ,δεν   του  βγήκε  η  δουλειά   ,  ας  επέστρεφε  άμεσα  τα  χρήματα  στον  κοσμάκη  να  τελείωνε  το  θέμα   και  μετά  ας  έβγαινε  στην  αγορά  την  επόμενη  black  friday  ,πιό  οργανωμένος  με   καλύτερο  προσωπικό  και   προμηθευτές  .  Είναι   αυθαίρετο    να  μας   κρατάει   δεσμευμένα  τα  χρήματα  δεν  ξέρω  πόσο  καιρό ,ενώ  πια  δεν  επιθυμούμε  (αρκετοί νομίζω  ...)  να     μπει   έστω  σε  κόπο  να  μας  στείλει  οτιδηποτε  άλλο  πέραν   των   χρημάτων  μας  .  Όταν  χάνεται   η  αξιοπιστία  ...χάνεται  ...ας   πρόσεχε .  Ας  οργανωθεί  σοβαρά  σαν  επιχείρηση  και   ας  προσπαθήσει  να  βρει  καινούργιους  πελάτες   μελλοντικά  ...γιατί  οι  περισσότεροι  των   υπαρχόντων  πέταξαν  ...μέσω  της  εμπειρίας   τους  με  την  a-mobiles  .

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παιδια το μονο που θελω να πω λιγο υπομονη , 1 ατομο εαν ειναι και εχει να κανει παραγγελιες, αποστολες , επιστροφες κλπ κλπ που να προλαβει 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...