Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, kostpap είπε

Εάν πλήρωσες μέσω κάρτας δεν θα χάσεις τίποτα.

Αλλά εάν έκανες έμβασμα ή κατάθεση, τότε δεν μπορεί να εμπλακεί η τράπεζα.

Ήταν μέσω κατάθεσης γιατί δεν μπορούσα μέσω κάρτας... Ας θεωρήσω ότι τα έχασα λοιπόν...

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, Tolisgr80 είπε

Ποια τράπεζα? Γιατί εμένα από την εθνική ικη δε μου είπαν κάτι σίγουρο 

*Για περιπτωση συναλλαγης με καρτα(πιστωτικη/χρεωστικη)

Κι εμενα απο την Πειραιως μου ειπαν αφου γινει η αιτηση θα παει στο τμημα της Ασφαλειας της Τραπεζας και εκει θα βγει η αποφαση για την εγκριση της επιστροφης
(Η υποβολη και η εξεταση του αιτηματος μεχρι αποφασεως αυτου θα εχει χρονο 45-60 μερες, και σε περιπτωση εγκρισης η επιστροφη θα ειναι αμεση)

Η τραπεζα επισης προτρεπει πρωτα την επικοινωνια με τον καταστηματαρχη-εμπορο... εφοσον δεν υπαρχει επειδη δεν σηκωνουν τηλεφωνα, δεν απαντουν μαιλ κτλ τοτε σε προτρεπει για υποβολη αιτησης( και σου προτεινει μπλοκαρισμα της καρτας και επανεκδοση σε περιπτωση που ειναι απατη και σου εχουν κανει υποκλοπη στοιχειων)

Επεξ/σία από MpampisN
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, A-mobilesGR είπε

Αγαπητοί πελάτες,

Επισυνάπτουμε ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ την κατάσταση των παραγγελιών που έχουν εξυπηρετηθεί απο 17/12 μέχρι 20/12 και έχουνε αποσταλεί μέσω της ACS Courier. Στο σύστημα της ACS εμφανίζονται οι αριθμοί των voucher μετά τις 17:30. 

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ.jpg

ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ (2).jpg

Εμεις θελουμε τα χρηματα μας πισω.

βγαλτε μια ανακοινωση πως θα μας επιστρεψετε τα χρηματα μας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@A-mobilesGR σας έχουν η ζητήσει Ποσα ατομα επιστροφη χρημάτων. Στείλτε μιακατάσταση με τα ονόματα στην τραπεζα να γίνουν οι επιστροφές. Τι σχεση εχει ο λογιστής; Μια τραπεζα μπορει να κανει χιλιάδες επίστροφες σε μια μερα. Εσεις βάζετε λεφτά σε ενα-δυο ατομα την ημέρα. Μην περιμένετε να μην έρχεται ο κόσμος εξαγριωμένος. Οι πελάτες έχουν κανει ήδη αρκετή υπομονή. 

Επεξ/σία από PopiAlba
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, MpampisN είπε

*Για περιπτωση συναλλαγης με καρτα(πιστωτικη/χρεωστικη)

Κι εμενα απο την Πειραιως μου ειπαν αφου γινει η αιτηση θα παει στο τμημα της Ασφαλειας της Τραπεζας και εκει θα βγει η αποφαση για την εγκριση της επιστροφης
(Η υποβολη και η εξεταση του αιτηματος μεχρι αποφασεως αυτου θα εχει χρονο 45-60 μερες, και σε περιπτωση εγκρισης η επιστροφη θα ειναι αμεση)

Η τραπεζα επισης προτρεπει πρωτα την επικοινωνια με τον καταστηματαρχη-εμπορο... εφοσον δεν υπαρχει επειδη δεν σηκωνουν τηλεφωνα, δεν απαντουν μαιλ κτλ τοτε σε προτρεπει για υποβολη αιτησης( και σου προτεινει μπλοκαρισμα της καρτας και επανεκδοση σε περιπτωση που ειναι απατη και σου εχουν κανει υποκλοπη στοιχειων

ακριβως ετσι. και εμενα τα ιδια μου ειπαν και ακολουθησα τα βηματα και φυσικα μπλοκαρισμα καρτας για ασφαλεια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, KATPAP1982 είπε

ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΑΥΤΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕς! ΑΝΥΠΟΜΟΝΟΙ ΚΑΙ ΕΡΙΣΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΕΥ ΠΑΙΔΕΙΑ. ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ! ΚΑΤΑΡΧΗΝ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ, ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ? ΜΗΠΩΣ ΑΥΤΟΣ ΚΡΥΒΕΤΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΧΑΜΗΛΕΣ ΤΙΜΕΣ? ΜΗΠΩΣ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΕΧΕΙ ΔΙΚΕΣ ΤΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΟ A-MOBILES ΜΠΗΚΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΟΧΕΥΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΣΕ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ Ο ΣΚΡΟΥΤΖ ΔΙΟΤΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΚΡΟΥΤΖ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΜΟΝΟΠΟΛΙΟ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΙΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΡΠΟΥΖΙ ΚΑΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟ ΜΑΓΑΖΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΥΠ'ΟΨΙΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΕΧΕΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΜΗΧΑΝΗ ΑΝΑΖΗΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΑΦΟΥ ΟΛΗ Η ΕΛΛΑΔΑ ΑΓΟΡΑΖΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ. Μηπωσ ο κυριοσ σκρουτζ εχει μαγαζια με μεγαλα ονοματαπου κρυβονται πισω ?  ΓΙΑ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΧΖΤΙΚΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑΡΧΖΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥΣ ΠΟΥ ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΤΕΒΑΖΕΙ ΟΠΟΙΟΝΔΗΠΟΤΕ. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΛΛΟΣ. 

ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΝ ΛΙΓΟ ΟΙ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΑΝ Ο ΠΡΟΜΗΘΕΥΤΗΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΤΑ ΕΔΩΣΕ ΕΓΚΑΙΡΩΣ? ΕΛΕΟΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΠΑΝΤΩΣ ΠΗΡΑ ΤΟ ΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΠΟΥ ΠΑΡΑΓΓΕΙΛΑ ΕΣΤΩ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ. ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ ΛΙΓΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΠΙΟΙΚΕΙΑ ΕΝΑ ΜΑΓΑΖΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΤΑ ΒΓΑΛΕΙ ΕΙΣ ΠΕΡΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΣΤΕ ΣΑΝ ΤΡΑΜΠΟΥΚΟΙ ΚΑΙ ΞΕΡΕΤΕ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΟΔΟ ΔΕΝ ΘΑ ΒΓΑΛΕΤΕ ΚΑΤΙ.  

Μπράβο να φτιάξεις λογαριασμό σε μια δημόσια ιστοσελίδα / κοινότητα  και να πεις ψέμματα στους υπολοίπους συνομιλητές σου

Καλό το παραμύθι σου @A-mobilesGR αλλά δεν μπορείς να πείσεις ότι είσαι σωστός επαγγελματίας

υπόψη αυτό που αναφέρεται για το skroutz.gr θεωρείται "συκοφαντική δυσφήμιση" και τιμωρείτε από την δικαιοσύνη

να είστε σίγουρος ότι θα κοινοποιηθεί στο skroutz.gr το σχόλιο του "δεύτερου λογαριασμού σας" ώστε να σας αποβάλει μόνιμα από τους συνεργάτες του και να κινηθεί νομικά εναντίων σας.

κρίμα γιατί νόμιζα ότι είστε σωστός επαγγελματίας απλά δεν τα υπολογίσατε καλά έτσι δεν μπορέσατε να διαχειριστείτε την κατάσταση

έκανα λάθος και ζητώ συγνώμη.

λυπάμαι τους ανθρώπους (πελάτες) που σας εμπιστεύτηκαν τα χρήματα τους

όπως λυπάμαι τους ανθρώπους (εργαζόμενους) που απασχολείτε στην επιχείρηση μήπως να κοινοποιήσω καταγγελία στο ΕΦΚΑ/ΣΕΠΕ/ΔΟΥ να περάσουν μια βόλτα από το κατάστημα σας.

επίσης θα πρότεινα στους πελάτες σας (να ακολουθήσουν τα γνωστά βήματα 1-2-3-4 που αναφέρονται στην αρχή του θέματος)

όσοι δεν έχουν κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα τους να το κάνουν όπως και άμεσα καταγγελία στις αρμόδιες αρχές

να τελειώνει αυτή η ιστορία.
 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Μπράβο να φτιάξεις λογαριασμό σε μια δημόσια ιστοσελίδα / κοινότητα  και να πεις ψέμματα στους υπολοίπους συνομιλητές σου

Καλό το παραμύθι σου @A-mobilesGR αλλά δεν μπορείς να πείσεις ότι είσαι σωστός επαγγελματίας

υπόψη αυτό που αναφέρεται για το skroutz.gr θεωρείται "συκοφαντική δυσφήμιση" και τιμωρείτε από την δικαιοσύνη

να είστε σίγουρος ότι θα κοινοποιηθεί στο skroutz.gr το σχόλιο του "δεύτερου λογαριασμού σας" ώστε να σας αποβάλει μόνιμα από τους συνεργάτες του και να κινηθεί νομικά εναντίων σας.

κρίμα γιατί νόμιζα ότι είστε σωστός επαγγελματίας απλά δεν τα υπολογίσατε καλά έτσι δεν μπορέσατε να διαχειριστείτε την κατάσταση

έκανα λάθος και ζητώ συγνώμη.

λυπάμαι τους ανθρώπους (πελάτες) που σας εμπιστεύτηκαν τα χρήματα τους

όπως λυπάμαι τους ανθρώπους (εργαζόμενους) που απασχολείτε στην επιχείρηση μήπως να κοινοποιήσω καταγγελία στο ΕΦΚΑ/ΣΕΠΕ/ΔΟΥ να περάσουν μια βόλτα από το κατάστημα σας.

επίσης θα πρότεινα στους πελάτες σας (να ακολουθήσουν τα γνωστά βήματα 1-2-3-4 που αναφέρονται στην αρχή του θέματος)

όσοι δεν έχουν κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής με την τράπεζα τους να το κάνουν όπως και άμεσα καταγγελία στις αρμόδιες αρχές

να τελειώνει αυτή η ιστορία.
 

Έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν. Η παράνοια η ίδια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Vp17 είπε

Ήταν μέσω κατάθεσης γιατί δεν μπορούσα μέσω κάρτας... Ας θεωρήσω ότι τα έχασα λοιπόν...

Ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση! 

Δεν είναι απαραίτητο πως έχεις χάσει τα λεφτά σου.

Αλλά δεν μπορεί να μεσολαβήσει η τράπεζα.

 

Μπορεί να πάρεις την παραγγελία σου ή να επιστραφούν τα χρήματα από την εταιρεία.

 

Μακάρι όλα να πάνε καλά αλλά να θυμάσαι,

Πότε ξανά κατάθεση - έμβασμα.

Ούτε αντικαταβολή.

 

Μόνο κάρτα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, PopiAlba είπε

Έχουν βαλθεί να μας τρελάνουν. Η παράνοια η ίδια. 

Αυτό για να δείτε σε τι επιχείρηση/κατάστημα εμπιστευτήκατε τα χρήματα σας

και φτάσατε σε σημείο να κρίνετε την παρούσα ιστοσελίδα/κοινότητα και τα μέλη της

δεν έχω να πω κάτι άλλο το παραπάνω σχόλιο του @A-mobilesGR (συγνώμη του 2ου λογαριασμού του) που προσπαθεί να σας κοροϊδέψει με το να προσποιηθεί το πελάτη που παρέλαβε το προϊόν που παράγγειλε από την επιχείρηση/κατάστημα a-mobiles.gr ρίχνοντας λάσπη και συκοφαντίες προς την μηχανή αναζήτησης skroutz.gr ότι καλύπτει συμφέροντα μεγάλων καταστημάτων (που όντως τυχαίως πάντα είναι τελευταία στις λίστες με τις τιμές στα προϊόντα ότι και να ψάξει κανείς) καθώς ψωνίζω τα τελευταία χρόνια αρκετά προιόντα τεχνολογίας - για το σπίτι έτσι βλέπω συχνά την μηχανή αναζήτησης skroutz.gr και bestprice.gr και βλέπω τις τιμές και τα καταστήματα.

Τα λέει όλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 12/12/2019 στις 10:55 ΜΜ, Valdazzar είπε

Επειδη το αλλο θεμα κλειδωθηκε και ειστε το μονο site που βρισκω καποιους που να εχουν ασχοληθει, ανοιγω ξανα το θεμα.

ΑΚγορασα πριν τη black friday απο το συγκεκριμενο καταστημα ενα tablet σε πολυ καλη τιμη.

Εκανα τραπεζικη καταθεση και περιμενα τις 15 εργασιμες μερες που μου ειχαν πει.

Σημερα τους πηρα πολλα τηλεφωνα και ή εδειχνε οτι μιλαει ή οτι δεν το σηκωνουν.

Πριν 3 ημερες τους ειχα στειλει ενα email πως αν δεν στειλουν το ταμπλετ μεχρι σημερα θελω να ακυρωσουν την αγορα.

Απο οτι βλεπω ομως ουτε φωνη ουτε ακροαση. Επειδη φοβαμαι οτι μου εφαγαν τα χρηματα, υπαρχει καποιος αλλος που να ξερει τι να κανουμε;

Καλησπέρα παιδιά

Δυστυχώς δεν είχα δει κριτικές,ούτε και αυτό το site και την πάτησα κι εγώ από αυτό το κατάστημα. Παρήγγειλα στις 7/12/2019 ένα smartphone και όταν επικοινώνησα μια φορά στο τηλέφωνο,μου είπαν πληρώσω και θα εκτελεστεί η παραγγελία μου.Πλήρωσα μέσω internet banking στις 11/12/2019 και από την επόμενη μέρα που έπαιρνα τηλ. μέχρι κι εχθές 19/12/2019 ούτε φωνή ούτε ακρόαση...
Τους έστειλα mail να ακυρώσουν την παραγγελία μου και χθες (19/12/2019) πήγα στην τράπεζα να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής. Ο υπάλληλος του αντίστοιχου τμήματος μου είπε ότι είχε κι αυτός μια αντίστοιχη περίπτωση και αφού έκανε την ίδια διαδικασία,πήρε τα χρήματά του πίσω μετά από καιρό όμως.Μου είπε ότι η υπηρεσία αργεί να στείλει ενημέρωση (3 μήνες) γτ δεν υπάρχει αρκετό προσωπικό για να διεκπεραιώσει γρήγορα τις πολλές καταγγελίες που γίνονται.Τον ρώτησα 2-3 φορές αν υπάρχουν αρκετές πιθανότητες να πάρω τα χρήματά μου πίσω και με διαβεβαίωσε πως θα τα πάρω αλλά σε κάνα 6μηνο.

Δεν θέλω να φανώ πολύ αισιόδοξος και να δώσω αβάσιμες ελπίδες,απλώς σας παραθέτω την δική μου περίπτωση.

Στη συνέχεια πήγα για καταγγελία και στην ασφάλεια και πριν προλάβω να τους πω την σελίδα και την επωνυμία της επιχείρισης,με σταμάτησαν και μου δείξανε 2-3 καταγγελίες που γίνανε τις τελευταίες 3 μέρες για αυτό το κατάστημα (με ποσά των 600€ και 700€) και μου λένε: "Πέσαμε μέσα ε;;; Αυτό το κατάστημα δεν είναι;;" Μου είπαν ότι μάθανε πως υπάρχουν αρκετές καταγγελίες από πολλές περιοχές τις Ελλάδας.Βέβαια μου είπαν να  μην είμαι και τόσο αισιόδοξος για την επιστροφή των χρημάτων και όταν τους είπα αυτά που μου είπε ο τραπεζικός υπάλληλος,μου είπαν ότι ίσως να το αναλάβει η τράπεζα.Τι να πω...Κάντε ΟΛΟΙ καταγγελία.Εύχομαι στον καθένα να δικαιωθεί και να πάρει τα χρήματά του πίσω,έστω και μετά από 6 μήνες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η εταιρεια ειναι μονοπροσωπη ΙΚΕ .

Πουλαει προιοντα μαρκες οπως τις Apple σε τιμες χαμηλοτερες απο την ιδια,  χωρις να εχει καμια ειδους συμβαση η partnership μαζι τους.

Και σεις εμπιστευθηκατε το καταστημα και παραγγειλατε, χωρις ερευνα αγορας , χωρις τιποτα.......

Και μαλιστε με τραπεζικη καταθεση

Καπου εδω τελειωνει και η συζητηση. 🤣

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, kostpap είπε

Δεν είναι απαραίτητο πως έχεις χάσει τα λεφτά σου.

Αλλά δεν μπορεί να μεσολαβήσει η τράπεζα.

Μπορεί να πάρεις την παραγγελία σου ή να επιστραφούν τα χρήματα από την εταιρεία.

Μακάρι όλα να πάνε καλά αλλά να θυμάσαι,

Πότε ξανά κατάθεση - έμβασμα.

Ούτε αντικαταβολή.

Μόνο κάρτα.

ακριβώς έτσι

πάντα με πιστωτική/χρεωστική κάρτα γιατί μπορείς να κάνεις ακύρωση παραγγελίας/επιστροφή χρημάτων από την επιχείρηση/κατάστημα αν δεν το κάνει τότε πας στην τράπεζα σου και κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής.

αν όμως κάνεις κατάθεση χρημάτων και ζητήσεις ακύρωση παραγγελίας/επιστροφή χρημάτων και δεν το κάνει η επιχείρηση/κατάστημα για να πάρεις τα χρήματα σου πίσω θα πρέπει να κινηθείς με ένδικα μέσα.

αν προτιμήσεις την ασφαλή μέθοδο της αντικαταβολής που υποστηρίζουν κάποιοι φίλοι (κανείς δεν μπορεί να σου εγγυηθεί ότι αυτό που θα έχει το δέμα είναι αυτό που έχεις κάνει παραγγελία) καθώς η εταιρεία ταχυμεταφορών δεν θα σε αφήσει να το ανοίξεις πριν πληρώσεις και υπογράψεις έτσι αν δεν είναι θα πρέπει να κινηθείς με ένδικα μέσα.

τα οποία ένδικα μέσα (δικαστήρια/δικηγόροι) κοστίζουν χρήματα τα οποία πρέπει εσύ να πληρώσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, PopiAlba είπε

@A-mobilesGR σας έχουν η ζητήσει Ποσα ατομα επιστροφη χρημάτων. Στείλτε μιακατάσταση με τα ονόματα στην τραπεζα να γίνουν οι επιστροφές. Τι σχεση εχει ο λογιστής; Μια τραπεζα μπορει να κανει χιλιάδες επίστροφες σε μια μερα. Εσεις βάζετε λεφτά σε ενα-δυο ατομα την ημέρα. Μην περιμένετε να μην έρχεται ο κόσμος εξαγριωμένος. Οι πελάτες έχουν κανει ήδη αρκετή υπομονή. 

NA   KANOYN   AMEΣΑ   ΤΗΝ  ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ   ΧΡΗΜΑΤΩΝ    όσων  τα  έχουν  ζητήσει  και  να  μην  σφυρίζουν  αδιάφορα  .  ΝΑ  ΔΟΥΝ   ΑΠΟ   ΤΑ  Ε-MAIL   ΠΟΥ  ΤΟΥΣ  ΕΧΟΥΜΕ  ΣΤΕΙΛΕΙ  ΤΑ  ΙΒΑΝ  ΜΑΣ  ΚΑΙ  ΝΑ  ΑΡΧΙΣΟΥΝ  ΝΑ  ΒΑΖΟΥΝ  ΤΑ  ΧΡΗΜΑΤΑ .ΑΛΛΙΩΣ  ΝΑ   ΤΑ  ΠΑΙΡΝΟΥΝ   ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ  (αφού  προσλάβουν 2-3  τηλεφωνήτριες ) ---ΚΑΙ   ΟΣΟΙ  ΕΚΑΝΑΝ  ΑΜΦΙΣΒΗΤΗΣΗ  ΣΥΝΑΛΛΑΓΗΣ  ΑΛΛΑ   ΠΑΡΟΥΝ   τελικά   χρήματα    ΑΠΟ  ΤΟ  Α-MOBILES ,NA  ENHΜΕΡΩΣΟΥΝ  ΑΜΕΣΑ  ΤΗΝ  ΤΡΑΠΕΖΑ  ΤΟΥΣ  ΝΑ  ΑΡΘΕΙ  ...   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, unameit είπε

Η εταιρεια ειναι μονοπροσωπη ΙΚΕ .

Πουλαει προιοντα μαρκες οπως τις Apple σε τιμες χαμηλοτερες απο την ιδια,  χωρις να εχει καμια ειδους συμβαση η partnership μαζι τους.

Και σεις εμπιστευθηκατε το καταστημα και παραγγειλατε, χωρις ερευνα αγορας , χωρις τιποτα.......

Καπου εδω τελειωνει και η συζητηση. 🤣

να προσθέσω ότι η εταιρεία είναι μονοπρόσωπη ΙΚΕ (ή όπως τις αποκαλώ εγώ εταιρείες του 1 ευρώ)

κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου 100%

Επεξ/σία από ikorolis
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Tραγελαφικά πράγματα. Εγώ μετά από την συμπεριφορά της επιχείρησης ακόμα και εδώ μέσα, πραγματικά δεν περιγράφω άλλο. Ας αναλάβουν οι αρμόδιοι φορείς να τα βγάλουν πέρα μαζί τους... 

Επεξ/σία από dsxls
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...