Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, ikorolis είπε

να προσθέσω ότι η εταιρεία είναι μονοπρόσωπη ΙΚΕ (ή όπως τις αποκαλώ εγώ εταιρείες του 1 ευρώ)

κατά τα άλλα συμφωνώ μαζί σου 100%

 

Το τελευταιο καιρο γινεται μεγαλος ντορος με το dropshipping , ecommerce κυριως στην Αμερικη αλλα εξαπλωθηκε παντου.

Δραστηριοποιουνται πλεον απιστευτοι/τυχοδιωκτες τυποι, για ευκολο, γρηγορο χρημα, 

χωρις να γνωριζουν

πως να επιλεξουν , αξιολογησουν προμηθευτη, ( χωρις να τους "κρεμασει" )

πως να ανταπεξελθουν στις παραγγελιες, (ειδικα αν σαν αρχαριοι κανουν το λαθος να πανε κατευθειαν σε high ticket items, χωρις να εχουν το αρχικο κεφαλαιο) ,

πως να επιλεξουν καταλληλα αξιολογα ποιοτικα προιοντα χωρις να εχουν νομικες κυρωσεις λογω πνευματικων δικαιωματων 

Γινεται γενικα ενας ψιλοχαμος και δυσφημίζουν οσους ασχολουνται σωστα και επαγγελματικα με τη συγκεκριμενη μεθοδο.

Ισως γραψω ενα αρθρο για να βοηθησω κοσμο να ασχοληθει με το αντικειμενο ειτε για dropshipping, ειτε για amazon FBA, 

αν και υπαρχουν αξιολογοι youtubers εκει εξω

οπως ο καναδος Gabriel St-Germain,o αγγλος Harry Coleman, η νεοζηλανδη Sarah Chrisp.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, ikorolis είπε

πάντα με πιστωτική/χρεωστική κάρτα γιατί μπορείς να κάνεις ακύρωση παραγγελίας/επιστροφή χρημάτων από την επιχείρηση/κατάστημα αν δεν το κάνει τότε πας στην τράπεζα σου και κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής.

αμφισβήτηση συναλλαγής δεν κάνεις εάν δεις οτι πχ υπάρχει μια χρέωση στην κάρτα σου για αγορά που δεν έκανες εσυ; 

Αν δηλαδή κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και το κατάστημα δείξει την παραγγελία σου και πει θα του το δώσουμε αλλά είχαμε καθυστέρηση (αν με λίγα λόγια δείξει οτι συνεργάζεται) και πάλι παίρνεις τα χρήματα σου πίσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ως πελατης online καταστηματων ερευνα 

 

  •   αν το καταστημα ειναι νομιμο, οι τιμες ειναι λογικες? ποσο πουλανε οι ανταγωνιστες ? αν ειναι πολυ χαμηλες ειναι υποπτο (looks too good to be true)
  • ( το skroutz η το best δεν φιλτραρουν επαρκως τα καταστηματα που παραθετουν)
  • αν ειναι ασφαλες (λουκετακι πανω αριστερα στο φυλλομετρητη, https, εγκυρο πιστοποιητικο )
  • αν εχει πολιτικη επιστροφων, παρακολουθηση παραγγελιας , αν αναφερει χρονο παραδοσης
  • πληρωμες με Paypal  η πιστωτικη καρτα  που παρεχουν καλυτερη προστασια ( με dispute η αντιστοιχα chargeback) και οχι με τραπεζικη καταθεση

 

 

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, Natha είπε

αμφισβήτηση συναλλαγής δεν κάνεις εάν δεις οτι πχ υπάρχει μια χρέωση στην κάρτα σου για αγορά που δεν έκανες εσυ; 

Αν δηλαδή κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και το κατάστημα δείξει την παραγγελία σου και πει θα του το δώσουμε αλλά είχαμε καθυστέρηση (αν με λίγα λόγια δείξει οτι συνεργάζεται) και πάλι παίρνεις τα χρήματα σου πίσω;

αμφισβήτηση μπορείς να κάνεις για πολλούς λογούς .........

  • δεν συμφωνείς με το προϊον (προϋποθέτει επιστροφή προϊόντος και trackimg number)
  • μη λειτουργικό προϊόν (προϋποθέτει επιστροφή προϊόντος και trackimg number)
  • δεν υπάρχει προϊόν (απάτη , καταστροφή , απώλεια)  
5 λεπτά πριν, unameit είπε

Ως πελατης online καταστηματων

  • παντα ερευνα αγορας αν το καταστημα ειναι νομιμο, οι τιμες ειναι λογικες? αν ειναι πολυ χαμηλες ειναι υποπτο (looks too good to be true)
  • ( το skroutz η το best δεν φιλτραρουν επαρκως τα καταστηματα που παραθετουν)
  • αν ειναι ασφαλες (λουκετακι πανω αριστερα στο φυλλομετρητη)
  • αν εχει πολιτικη επιστροφων, παρακολουθηση παραγγελιας 
  • πληρωμες με Paypal  η πιστωτικη καρτα  που παρεχουν καλυτερη προστασια και οχι με τραπεζικη καταθεση

μη φοβάσαι να το πεις όχι δεν τα φιλτράρουν στήνουν τις αξιολογήσεις ....και δεν δημοσιευόμουν αρνητικές ή και σβήνουν αρνητικές  !!! για να μην δυσαρευστήσουν τον πελάτη τους 

Επεξ/σία από corsair04
1
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Natha είπε

αμφισβήτηση συναλλαγής δεν κάνεις εάν δεις οτι πχ υπάρχει μια χρέωση στην κάρτα σου για αγορά που δεν έκανες εσυ; 

Αν δηλαδή κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και το κατάστημα δείξει την παραγγελία σου και πει θα του το δώσουμε αλλά είχαμε καθυστέρηση (αν με λίγα λόγια δείξει οτι συνεργάζεται) και πάλι παίρνεις τα χρήματα σου πίσω;

Τι μου είπαν από την τράπεζα.

Εάν το κατάστημα δεν αποδείξει πως εσύ παρέλαβες την παραγγελία, ή δεν απαντά ή δεν υπάρχει πλέον κατάστημα, παίρνεις αποζημίωση για το σύνολο των χρημάτων που πλήρωσες και επιβαρύνεται η τράπεζα του εμπόρου.

 

Οπότε εάν δεν θέλεις πλέον την παραγγελία, δεν την παραλαμβάνεις 

 

Τώρα εάν την παραλάβεις και δεν έχει αυτό που έχεις παραγγείλει, υποχρεούσαι να επιστρέψεις την παραγγελία με δικά σου έξοδα. Μετά βέβαια μπορείς να διεκδικήσεις τα έξοδα της επιστροφής από τον επιχειρηματία καθώς έστειλε λάθος παραγγελία.

Πρέπει να έχεις φωτογραφία από το τι έστειλε. Καλύτερο είναι το βίντεο.

Με την απόδειξη της επιστροφής, συνεχίζεται η αμφισβήτηση της συναλλαγής.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Natha είπε

αμφισβήτηση συναλλαγής δεν κάνεις εάν δεις οτι πχ υπάρχει μια χρέωση στην κάρτα σου για αγορά που δεν έκανες εσυ; 

Αν δηλαδή κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και το κατάστημα δείξει την παραγγελία σου και πει θα του το δώσουμε αλλά είχαμε καθυστέρηση (αν με λίγα λόγια δείξει οτι συνεργάζεται) και πάλι παίρνεις τα χρήματα σου πίσω;

εννοείται πως κάνω αμφισβήτηση συναλλαγής για αγορά που δεν έχω κάνει εγώ (αν και με τα μέτρα προστασίας που έχω πάρει για τις κάρτες μου πολύ δύσκολο έως ακατόρθωτο να συμβεί)

επειδή όπως ήδη έχω αναφέρει πρόσφατα έφτιαξα το μηχάνημα της υπογραφής μου

στην αρχή ήθελα κάρτα γραφικών της σειράς 1xxx η οποία δεν ήταν διαθέσιμη αν και έλεγε παραγγελία αρκετά γνωστά καταστήματα στο skroutz.gr

έτσι όταν διαπιστώθηκε πρόβλημα παράδοσης από τον προμηθευτή σε αυτόν που την είχα κάνει παραγγελία από μόνο του το κατάστημα με κάλεσε στο τηλέφωνο και μου είπε για ακύρωση της παραγγελίας και άμεσα επιστροφή των χρημάτων μου ώστε να παραγγείλω από όπου αλλού θέλω.

όταν έκανα παραγγελία την κάρτα γραφικών της σειράς 2xxx δεν ήταν επίσης άμεσα διαθέσιμη ούτε 1-3 αλλά ήθελε από 4 μέρες και πάνω (μιλάμε για 600+ ευρώ αγορά...)

περίμενα και την παρέλαβα

προσωπικά περιμένω 10 μέρες άντε μέγιστο 15 αν είναι γνωστό κατάστημα (που έχω συνεργαστεί πάρα πολλές φορές προσωπικά και επαγγελματικά)

σε διαφορετική περίπτωση ακύρωση παραγγελίας - επιστροφή χρημάτων

ή αμφισβήτηση συναλλαγής

αν δεις το προφίλ μου στο skroutz.gr έχω ρίξει και αρνητικές κριτικές σε καταστήματα που ανταποκρίθηκαν άμεσα έτσι έγιναν θετικές

και αρκετές θετικές κριτικές.

προσπαθώ να είμαι δίκαιος και αντικειμενικός

να μην μπλέκω την προσωπική μου σχέση με την επαγγελματική σχέση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, Natha είπε

Η ένδειξη GRECA Trustmark είναι αρκετή για την ασφαλή επιλογή καταστήματος;

 

Πρεπει να ειναι ασφαλες, ΟΜΩΣ καποιος μπορει να αντιγραψει και να επικολλησει το σημα στη σελιδα του χωρις να εχει παρει κανενος ειδους εγκριση.

Μολις απεκτησα και γω την αξιοπιστια του οπως βλεπεις.

trustmark_color_GR.png

Οποτε πρεπει να κανεις επιπλεον ερευνα για το site.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο δεύτερος λογαριασμος επιβεβαιώνει οτι εφοσον η παραγγελια καθυστερησε εστω και μια μερα, πρεπει να ακυρωθει και να διεκδικηθουν τα χρηματα. Τα υπολοιπα απο τον εξαγριωμενο ιδιοκτητη οτι πηγε να κατακτησει την αγορα βαφοντας αυγα με πορδες ανηκουν στην σφαιρα του φανταστικού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Spoiler

σορρυ για το hijack αλλα μηπως αρκουν οι διδαχες και οι καταναλωτικες οδηγιες? οκ το post count ανεβηκε, ας παραμεινει λιγο καθαρο το θεμα.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

γνωριζει κανεις τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος  A-MOBILES.

Ειναι επικίνδυνο να του στειλω το IBAN ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ  για να μου κανει επιστροφη χρηματων?

μηπως μπορεσει να παρει χρηματα απο τον λογαριασμο?

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, stathisfr είπε

γνωριζει κανεις τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος  A-MOBILES.

Ειναι επικίνδυνο να του στειλω το IBAN ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ  για να μου κανει επιστροφη χρηματων?

μηπως μπορεσει να παρει χρηματα απο τον λογαριασμο?

Αν είναι να αναρωτιέσαι τέτοια πράγματα σταμάτα να χρησιμοποιείς το διαδίκτυο και άνοιξε κάποιο βιβλίο που μπορεί να αναπτύξει την κρίση σου.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, stathisfr είπε

γνωριζει κανεις τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος  A-MOBILES.

Ειναι επικίνδυνο να του στειλω το IBAN ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ  για να μου κανει επιστροφη χρηματων?

μηπως μπορεσει να παρει χρηματα απο τον λογαριασμο?

Δεν μπορεί να πάρει χρήματα από τον λογαριασμό σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...