Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, stathisfr είπε

γνωριζει κανεις τις ωρες λειτουργιας του καταστηματος  A-MOBILES.

Ειναι επικίνδυνο να του στειλω το IBAN ΤΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ  για να μου κανει επιστροφη χρηματων?

μηπως μπορεσει να παρει χρηματα απο τον λογαριασμο?

Για να αγοράσαμε προϊόν απο αυτούς και να τους βάλαμε λεφτά πάει να πει ότι ξέρουμε κ εμείς το iban του. Άρα με αυτην την λογική μπορούμε να τον κλέψουμε κ εμείς. Η μηπως όχι;🤣

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

1 λεπτό πριν, PopiAlba είπε

Για να αγοράσαμε προϊόν απο αυτούς και να τους βάλαμε λεφτά πάει να πει ότι ξέρουμε κ εμείς το iban του. Άρα με αυτην την λογική μπορούμε να τον κλέψουμε κ εμείς. Η μηπως όχι;🤣

εχεις απολουτο δικιο που με κοροιδευεις αλλα ξερεις ρωτω απο αγχος η και απο χαζομαρα για τυχον νεα περιστατικα.☺️😂😂😂😂😂😂

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μην αγχώνεσαι καλά κάνεις και ρωτάς όταν δεν έχεις γνώση για κάτι. Φύλαγε τα ρούχα σου να χεις τα μισά που λέει και η παροιμία :-). Εγώ στην θέση σου θα πέρναγα την δευτέρα από το μαγαζί με το iban και φωτοτυπία από το αποδεικτικό κατάθεσης ανά χείρας γιατί από ότι διαβάζω στις προηγούμενες σελίδες μόνο όσοι πέρασαν από εκεί είχαν ελπίδες να εξυπηρετηθούν άμεσα.

Επεξ/σία από patclo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, patclo είπε

Μην αγχώνεσαι καλά κάνεις και ρωτάς όταν δεν έχεις γνώση για κάτι. Φύλαγε τα ρούχα σου να χεις τα μισά που λέει και η παροιμία :-). Εγώ στην θέση σου θα πέρναγα την δευτέρα από το μαγαζί με το iban και φωτοτυπία από το αποδεικτικό κατάθεσης ανά χείρας γιατί από ότι διαβάζω στις προηγούμενες σελίδες μόνο όσοι πέρασαν από εκεί είχαν ελπίδες να εξυπηρετηθούν άμεσα.

Καλησπερα.ειμαι εκτος αθηνων. και εκανα την αγορα μεσω χρεωστικης καρτας απο το ιντερνετ.

εχω μπλοκαρει την καρτα με την οποια εκανα την παραγγελια φοβουμενος για υποκλοπη. απλα θελω να του στειλω εναν λογαριασμο ΙΒΑΝ να μου επιστρεψει τα χρηματα. αλλα δεν απαντανε στα τηλ  αλλα ουτε στα ημειλ

Επεξ/σία από stathisfr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, akatsim είπε

Τετοιες λιστες να σου κανω στο excel καμμια 10ρια. Κανενα voucher δεν βλεπω.

Τα βλέπουν αυτοί που αγόρασαν κι επιβεβαιώνουν (βλέπε fb team)..

Αυτο που έχει ενδιαφέρον για μένα είναι ποιος είναι ο αριθμός των παραγγελιών, που είναι σε backorder... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, stathisfr είπε

Καλησπερα.ειμαι εκτος αθηνων. ειμαι απο κερκυρα και εκνατην αγορα μεσω χρεωστικης καρτας απο το ιντερνετ.

εχω μπλοκαρει την καρτα με την οποια εκανα την παραγγελια φοβουμενος για υποκλοπη. απλα θελω να του στειλω εναν λογαριασμο ΙΒΑΝ να μου επιστρεψει τα χρηματα. αλλα δεν απαντανε στα τηλ  αλλα ουτε στα ημειλ

Από την στιγμή που έκανες την αγορά μέσω χρεωστικής κάρτας, μην ανησυχείς.

Μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής.

 

Πήγαινε στην τράπεζα που έβγαλες την κάρτα.

 

Η Πειραιώς δέχεται αμφισβήτηση συναλλαγών και μέσω τηλεφώνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εκανα αμφισβήτηση συναλλαγών και μέσω τηλεφώνου.

απλα δεν ειναι και σιγουρο οτι  θα παρουμε τα χρηματα μας πισω.

οποτε σκεφτικα μηπως τον πιεζα να μου τα βαλει ο A-MOBILE

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, stathisfr είπε

εχεις απολουτο δικιο που με κοροιδευεις αλλα ξερεις ρωτω απο αγχος η και απο χαζομαρα για τυχον νεα περιστατικα.☺️😂😂😂😂😂😂

Χαχαχα δεν κοροϊδεύω .. λίγο χιουμορ απλα τέτοιες δύσκολες ώρες 🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, kostpap είπε

Από την στιγμή που έκανες την αγορά μέσω χρεωστικής κάρτας, μην ανησυχείς.

Μπορείς να κάνεις αμφισβήτηση της συναλλαγής.

Πήγαινε στην τράπεζα που έβγαλες την κάρτα.

Η Πειραιώς δέχεται αμφισβήτηση συναλλαγών και μέσω τηλεφώνου.

Εκανα αμφισβήτηση συναλλαγών και μέσω τηλεφώνου.

απλα δεν ειναι και σιγουρο οτι  θα παρουμε τα χρηματα μας πισω.

οποτε σκεφτικα μηπως τον πιεζα να μου τα βαλει ο A-MOBILE

Μόλις τώρα, PopiAlba είπε

Χαχαχα δεν κοροϊδεύω .. λίγο χιουμορ απλα τέτοιες δύσκολες ώρες 🤣

Tο ξερω . μην σκας. 

πλακα πλακα σε τι φασαριες μας εβαλε ο παρλεπος

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

'Εχει  μία  τελευταία  ευκαιρία  να   σώσει  το  όνομά  του ...Το  να  κρατάει  δεσμευμένα  για  2-3  μήνες  τα  χρήματα  του  κόσμου ...δεν  έχει  νόημα  ...αυτοί  που  πλήρωσαν  με  κάρτα  θα  τα  πάρουν  με  την  αμφισβήτηση  συναλλαγής  . Με  τους  άλλους  που  πλήρωσαν  με  κατάθεση θα   μπλέξει  δικαστικά   και  μπορεί  να   αργήσει  να  τα  δώσει  ...αλλά  θα  τρώει   δυσφήμηση  για  μεγάλο  χρον.διάστημα  και  δύσκολα  θα  βγει  στην  αγορά  ,επομένως  έμμεσα  θα  βγει  διπλά  χαμένος  με  τέτοιο   προφίλ  .  Ας  προσλάβει   2-3  τηλεφωνήτριες  να  παίρνουν  οι  ίδιες  έναν-έναν  πελάτη  να  λύνουν  τα  θέματα  (χρήματα  όποιος  θέλει  ,χρονοδιάγραμμα  αποστολών  όσοι  επιθυμούν  ,άρση   αμφισβήτησης  όσοι  πληρώνονται  κ.λ.π)  Μόνο  έτσι  θα  δείξει στοιχειώδη  σοβαρότητα  ακόμα  και  την  τελευταία  στιγμή  .Με  τον  τρόπο  που  διαχειρίζεται  την  κατάσταση  (προμηθευτές ,πελάτες  ,προσωπικό  ,Μ.Μ.Ε  )  ΒΥΘΊΖΕΤΑΙ  όλο  και  περισσότερο  .Ήδη  στα  αστυνομικά  τμήματα  αποκτά   φάκελο   και  έχουν  πολλά   μαζεμένα   για   αυτόν  ...οι  μηνύσεις  καθημερινά  αυξάνονται  και  όσοι   έχουν  καθυστερήσει  περιμένοντας   χρήματα  θα   οδηγηθούν  αναγκαστικά  σε  μηνύσεις  κατά  παντός  υπευθύνου  για   αυτό  το  χάλι ...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, stathisfr είπε

Εκανα αμφισβήτηση συναλλαγών και μέσω τηλεφώνου.

απλα δεν ειναι και σιγουρο οτι  θα παρουμε τα χρηματα μας πισω.

οποτε σκεφτικα μηπως τον πιεζα να μου τα βαλει ο A-MOBILE

Από την στιγμή που δεν έστειλε την παραγγελία, είναι σίγουρο πως θα πάρουμε τα λεφτά μας.

Ακόμα και να έχει εξαφανιστεί, θα πληρώσει η τράπεζα του εμπόρου.

 

Αυτή την στιγμή υπάρχει μόνο μία υπάλληλος που εξυπηρετεί. Σύμφωνα με όσα διαβάζω από ανθρώπους που πήγαν στο κατάστημα, είναι στα όρια της.

Πιέζοντας την υπάλληλο δεν θα κερδίσουμε τίποτα. Μπορεί να τα παρατήσει και να μείνουν ξεκρεμαστοι όσοι έχουν πληρώσει με έμβασμα ή κατάθεση.

Εγώ έκανα την αίτηση αμφισβήτησης και περιμένω να εξεταστεί το αίτημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι εχεις δικιο.

εμενα μου ειπε ο υπαλληλος της τραπεζας και να μου ερθει δεμα να μην το παραλαβω διοτι υπαρχει η πιθανοτητα να ειναι αδειο και να φαινεταο οτι το παρελαβα.

οποτε μονο επιστροφή χρηματων και ποτε ξανα απο το skroutz

4 λεπτά πριν, kostpap είπε

Από την στιγμή που δεν έστειλε την παραγγελία, είναι σίγουρο πως θα πάρουμε τα λεφτά μας.

Ακόμα και να έχει εξαφανιστεί, θα πληρώσει η τράπεζα του εμπόρου.

Αυτή την στιγμή υπάρχει μόνο μία υπάλληλος που εξυπηρετεί. Σύμφωνα με όσα διαβάζω από ανθρώπους που πήγαν στο κατάστημα, είναι στα όρια της.

Πιέζοντας την υπάλληλο δεν θα κερδίσουμε τίποτα. Μπορεί να τα παρατήσει και να μείνουν ξεκρεμαστοι όσοι έχουν πληρώσει με έμβασμα ή κατάθεση.

Εγώ έκανα την αίτηση αμφισβήτησης και περιμένω να εξεταστεί το αίτημα.

Ναι εχεις δικιο.

εμενα μου ειπε ο υπαλληλος της τραπεζας και να μου ερθει δεμα να μην το παραλαβω διοτι υπαρχει η πιθανοτητα να ειναι αδειο και να φαινεταο οτι το παρελαβα.

οποτε μονο επιστροφή χρηματων και ποτε ξανα απο το skroutz

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι και εγώ ένας από πολλούς  που έχουμε χάσει τον ύπνο μας τις τελευταίες μέρες, παρακολουθώ εδώ και μέρες το όλο σκηνικό και από δω και από το fb και έχω να πω τα εξής:

Το βασικότερο σφάλμα της σελίδας είναι που σταμάτησαν την ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας, όπως είπαν οι περισσότεροι αν ενημέρωναν εξ αρχής με το πρόβλημα που είχαν με τον προμηθευτή δεν θα γινόταν το παραμικρό, το έκαναν μεν αλλά άργησαν πολύ, τώρα που ζήτησαν συγνώμη και τα εξήγησαν όλα γιατί συνεχίζουμε να λέμε του κόσμου της εξυπνάδες;περιμέναμε 1 μήνα και αντί να βοηθήσουμε την κατάσταση τα κάνουμε χειρότερα, η κοπέλα που τα τραβάει όλα αντί να της δώσουμε χίλια μπράβο γιατί είναι η μόνη που προσπαθεί την βρίζουν και την απειλούν...καθημερινά αυτοί που μαζεύονται απ´έξω και φωνάζουν απλά καθυστερούν τις αποστολές.

η παραγγελία μου είναι 6077 από τις 29/11 και δεν έχει σταλεί ακόμα ούτε έχω ενημέρωση, βλέπω όμως ότι στάλθηκε η 6089 άρα δεν έχει σημασία το πότε έχει γίνει η παραγγελία αλλά τι έχουν παραλάβει από τον προμηθευτή 

η γνώμη μου είναι ότι αν ήταν κλέφτες δεν θα μας απαντούσαν ούτε θα μας ενημέρωναν (έστω και αργά) ούτε θα τους βρίσκαμε ποτέ, έγιναν λάθη και πιστεύω πως οφείλουμε να τους βοηθήσουμε πρώτα απ´ολα για το δικό μας το καλό

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, zealex είπε

Είμαι και εγώ ένας από πολλούς  που έχουμε χάσει τον ύπνο μας τις τελευταίες μέρες, παρακολουθώ εδώ και μέρες το όλο σκηνικό και από δω και από το fb και έχω να πω τα εξής:

Το βασικότερο σφάλμα της σελίδας είναι που σταμάτησαν την ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας, όπως είπαν οι περισσότεροι αν ενημέρωναν εξ αρχής με το πρόβλημα που είχαν με τον προμηθευτή δεν θα γινόταν το παραμικρό, το έκαναν μεν αλλά άργησαν πολύ, τώρα που ζήτησαν συγνώμη και τα εξήγησαν όλα γιατί συνεχίζουμε να λέμε του κόσμου της εξυπνάδες;περιμέναμε 1 μήνα και αντί να βοηθήσουμε την κατάσταση τα κάνουμε χειρότερα, η κοπέλα που τα τραβάει όλα αντί να της δώσουμε χίλια μπράβο γιατί είναι η μόνη που προσπαθεί την βρίζουν και την απειλούν...καθημερινά αυτοί που μαζεύονται απ´έξω και φωνάζουν απλά καθυστερούν τις αποστολές.

η παραγγελία μου είναι 6077 από τις 29/11 και δεν έχει σταλεί ακόμα ούτε έχω ενημέρωση, βλέπω όμως ότι στάλθηκε η 6089 άρα δεν έχει σημασία το πότε έχει γίνει η παραγγελία αλλά τι έχουν παραλάβει από τον προμηθευτή 

η γνώμη μου είναι ότι αν ήταν κλέφτες δεν θα μας απαντούσαν ούτε θα μας ενημέρωναν (έστω και αργά) ούτε θα τους βρίσκαμε ποτέ, έγιναν λάθη και πιστεύω πως οφείλουμε να τους βοηθήσουμε πρώτα απ´ολα για το δικό μας το καλό

Εγώ παρήγγειλα και πλήρωσα με κάρτα την 22/11.

Η παραγγελία μου ήταν τηλέφωνο Huawei.

Έχω καταλάβει πως δεν έχει σημασία πότε έγινε η παραγγελία. Ότι παίρνουν, στέλνουν.

Μέχρι τώρα διάβασα πως έστειλαν iPhone και Samsung.

Διάβασα πως Huawei θα παραλάβουν από εβδομάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...