Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1) To σκρουτζ ΔΕΝ επιβραβεύει κανέναν! Δίνει από που ζητάει η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών! Γι αυτό είναι επιτυχημένο αλλιώς θα είχε μπατιρίσει.

2) Δυστυχώς το μεγαλύτερο ελάττωμα μας ως φάρα είναι ότι όταν "κερδίζουμε" γιατί αγοράσαμε κάτι φθηνά είμαστε μάγκες , όταν κάνουμε μια χαζή κίνηση φταίνε ΑΛΛΟΙ και ψάχνουμε τον "πατερούλη" που θα μας ξελασπώσει.

3) Ο "χαζός καταναλωτής" να πληρώσει την "χαζομάρα του" γιατί ακόμη και αν του την χαρίσουμε μια θα του φάνε τα λεφτά την επόμενη μέρα όταν πάει να κάνει την επόμενη "χαζή" κίνηση.

 

ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΊΤΕ!!! , μην ψάχνετε "πατερούλη" να σας φροντίζει και να σας πληρώνει την κουταμάρα σας. Πως θα σταθείτε στην κοινωνία όταν οι γονείς σας πάψουν να υπάρχουν και να σας ξελασπώνουν? 

Επεξ/σία από jgeorgiou
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Ειναι γεγονος οτι το Σκρουτζ εχει χαλασει την αγορα καθως εχει γεμισει μαγαζακια του "κατοπιν παραγγελιας" και "4-10 μερες" και δημιουργησε μια γενια απατεωνων. Απο τα αποτελεσματα τα πρωτα 10 συνηθως δεν κοβουν τιμολογιο, οποτε κλεβουν ΦΠΑ καταφανεστατα. Εχω κανει παραπονα στο Σκρουτζ οτι βαζουν στο σαιτ τους εταιρειες που παρανομουν, αλλα με εγραψαν (προφανως). Διοτι απο αυτα τα κ@λομαγαζα βγαζουν χρηματα καθως η μαζα σαν γυφτο-καταναλωτες ψαχνει να γλυτωσει το 5ευρω. Αν εβαζε default sort "αμεσα διαθεσιμα" θα βλεπαμε μονο τα σοβαρα καταστηματα. 

Εγω πλεον βλεπω στη σειρα τις τιμες αφου φιλτραρω τα αμεσα διαθεσιμα και μετα παω στο site του καταστηματος και το παιρνω απευθειας. Ουτε μισο κλικ πλεον στο Σκρουτζ. Να διαλλεξει και το Σκρουτζ αν θελει σοβαρα καταστηματα και σοβαρους αγοραστες, η αρπακολατζηδες. Και τα 2 δεν γινεται.

  • Like 9
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

1) To σκρουτζ ΔΕΝ επιβραβεύει κανέναν! Δίνει από που ζητάει η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών! Γι αυτό είναι επιτυχημένο αλλιώς θα είχε μπατιρίσει.

2) Δυστυχώς το μεγαλύτερο ελάττωμα μας ως φάρα είναι ότι όταν "κερδίζουμε" γιατί αγοράσαμε κάτι φθηνά είμαστε μάγκες , όταν κάνουμε μια χαζή κίνηση φταίνε ΑΛΛΟΙ και ψάχνουμε τον "πατερούλη" που θα μας ξελασπώσει.

3) Ο "χαζός καταναλωτής" να πληρώσει την "χαζομάρα του" γιατί ακόμη και αν του την χαρίσουμε μια θα του φάνε τα λεφτά την επόμενη μέρα όταν πάει να κάνει την επόμενη "χαζή" κίνηση.

ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΊΤΕ!!! , μην ψάχνετε "πατερούλη" να σας φροντίζει και να σας πληρώνει την κουταμάρα σας. Πως θα σταθείτε στην κοινωνία όταν οι γονείς σας πάψουν να υπάρχουν και να σας ξελασπώνουν? 

1) Η καταταξη σε μια λιστα με βαση μονον ενος κριτηριου, ειναι εξ ορισμου "επιβραβευση". Το τι ζητα η συντριπτικη πλειοψηφια ευκολα αλλαζει εαν εισαγεις και ενα δευτερο κριτηριο πχ φθηνοτερο μεν - κατα πολυ μεγαλυτερη ημερομηνια παραδοσης δε. Και γραφω μονον ενα παραδειγμα

2) Μην γενικευεις, δεν ειναι καλο.

3) Οταν γραφω "χαζος καταλωτης" και εντος εισαγωγικων δεν εννοω ουτε καποιον ηλιθιο ουτε καποιον ανηλικο και αμοιρο ευθυνης. Εννοω εκεινον που προστατευεται απο καταχρηση νομων και δικαιωματων του. Πχ στο θεμα της εγγυησης, της αρνησης βασικα εγγυησης, υπαρχουν θεσμοθετημενα και μετρα οπως και τιμωριες. Γιατι; Επειδη δεν ειναι χρεος και ουτε και δυνατοτητα του καταναλωτη να γνωριζει πως θα επισκευασει τη συσκευη του, που θα την επισκευασει ή το οτι θα παιζει ρουλετα για να μαθει εαν θα την υποστηριξει ο πωλητης.

Βασει των παραπανω, ξαναδιαβαζεις εαν θες το μηνυμα μου γιατι χανεις το νοημα. Εκτος κι αν θες να πεις κατι αλλο δικο σου, οποτε παει καλα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, jgeorgiou είπε

1) To σκρουτζ ΔΕΝ επιβραβεύει κανέναν! Δίνει από που ζητάει η συντριπτική πλειονότητα των καταναλωτών! Γι αυτό είναι επιτυχημένο αλλιώς θα είχε μπατιρίσει.

2) Δυστυχώς το μεγαλύτερο ελάττωμα μας ως φάρα είναι ότι όταν "κερδίζουμε" γιατί αγοράσαμε κάτι φθηνά είμαστε μάγκες , όταν κάνουμε μια χαζή κίνηση φταίνε ΑΛΛΟΙ και ψάχνουμε τον "πατερούλη" που θα μας ξελασπώσει.

3) Ο "χαζός καταναλωτής" να πληρώσει την "χαζομάρα του" γιατί ακόμη και αν του την χαρίσουμε μια θα του φάνε τα λεφτά την επόμενη μέρα όταν πάει να κάνει την επόμενη "χαζή" κίνηση.

ΕΝΗΛΙΚΙΩΘΕΊΤΕ!!! , μην ψάχνετε "πατερούλη" να σας φροντίζει και να σας πληρώνει την κουταμάρα σας. Πως θα σταθείτε στην κοινωνία όταν οι γονείς σας πάψουν να υπάρχουν και να σας ξελασπώνουν? 

ΠΩ ΡΕ ΦΙΛΕ ΜΙΛΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΜΟΥ!!

Ακριβώς αυτό!!! Με κάλυψες 100% και στα 3 σου ζητήματα! Χαίρομαι που κάποιοι έχουν ακόμα κοινή λογική!

32 λεπτά πριν, 29gk είπε

1) Η καταταξη σε μια λιστα με βαση μονον ενος κριτηριου, ειναι εξ ορισμου "επιβραβευση". Το τι ζητα η συντριπτικη πλειοψηφια ευκολα αλλαζει εαν εισαγεις και ενα δευτερο κριτηριο πχ φθηνοτερο μεν - κατα πολυ μεγαλυτερη ημερομηνια παραδοσης δε. Και γραφω μονον ενα παραδειγμα

 

https://www.skroutz.gr/s/20060269/Apple-iPhone-11-64GB.html

Εσύ χρειάζεσαι ιδιαίτερο κριτήριο/φιλτράρισμα να σου βγάλει πάνω πάνω τα πιο φθηνά, αλλά ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ τα πιο καλά σε κριτικές? Δεν μπορείς να κάνεις το φιλτράρισμα/ξεσκαρτάρισμα αυτό μόνος σου?

Γιατί εγώ μια χαρά βλέπω ότι:

image.png.dee5c94fbbc5d5e8d5bc2d604efbb198.png

αλλά και ΑΡΚΕΤΑ πιο κάτω αυτό (εξαιρετικό κατάστημα και το προτιμώ για τις 7/10 αγορές μου) το οποίο είναι μεν 100€ πιο ακριβό

image.png.938c5020c086e753ffb6097778377234.png

ΑΛΛΑ ταυτόχρονα είναι και 110€ πιο ΦΘΗΝΟ από τα mainstream μεγάλα καταστήματα όπως: 

image.png.3f65766229153a5ce5ed1e3b4eccb9a6.png

 

To ερώτημα μου είναι (και χωρίς να θίγω τα πιο φθηνά καταστήματα) ΠΟΥ φτάνει το ΡΙΣΚΟ που θέλω να πάρω, για να έχω ένα κέρδος?? 

Εγώ σα Νίκος καθαρά προσωπική άποψη, το 11αρι το πήρα απ'το tokinito πρόσφατα, γνωρίζοντας και τις τιμες πιο πάνω. Γιατί? Γιατί έχει ενα τρισεκατομύριο καλές κριτηκές, έχει 3 (ή 4 δεν θυμάμαι) καταστήματα, είναι στην περιοχή μου (προσωπικά ζω στην Αθηνα συνεπως αφού έχω την πολυτέλεια να πάω εγώ προσωπικά εκεί, ναι θα το κάνω για 200€+  δεν θέλω να μου το στείλει κανένας κούριερ), και μου γλίτωσε 110€ απ'την πραγματική street τιμή του... 

Sorry για τα μικρά μαγαζάκια, αλλά δεν είμαι σε ηλικία του να θέλω να ρισκάρω 650€, για να γλιτώσω 200... Μου αρκεί το κέρδος 110 που είχα...

 

 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταγγελία στον συνήγορο καταναλωτη για το σκρουτζ λέει ο άλλος. 

Αυτογνωσία μηδέν ο νεοέλληνας. Την πατήσατε, suck it up και την επόμενη φορά προσέξτε περισσότερο. 

Με τέτοια ξερολιαση σε πράγματα που δεν έχετε ιδέα θα σας δαγκώνουν μέχρι να βγει ο ήλιος από τη δύση. 

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακόμα περιμένω κάποιον που δεν ρίχνει καμία ευθύνη στις μηχανές αναζήτησης (που πληρώνουν οι έμποροι για να εμφανιστούν) να μου εξηγήσει γιατί οι διπλές τιμές και η αποφυγή έκδοσης τιμολογίων είναι κάτι που  γίνεται αποδεκτό σαν πρακτική τις μηχανές αναζήτησης . 

Η λαμογια είναι μπροστά μας και κανείς δεν μιλάει για τον ελέφαντα μέσα στο δωμάτιο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, akatsim είπε

Ειναι γεγονος οτι το Σκρουτζ εχει χαλασει την αγορα καθως εχει γεμισει μαγαζακια του "κατοπιν παραγγελιας" και "4-10 μερες" και δημιουργησε μια γενια απατεωνων. Απο τα αποτελεσματα τα πρωτα 10 συνηθως δεν κοβουν τιμολογιο, οποτε κλεβουν ΦΠΑ καταφανεστατα. Εχω κανει παραπονα στο Σκρουτζ οτι βαζουν στο σαιτ τους εταιρειες που παρανομουν, αλλα με εγραψαν (προφανως). Διοτι απο αυτα τα κ@λομαγαζα βγαζουν χρηματα καθως η μαζα σαν γυφτο-καταναλωτες ψαχνει να γλυτωσει το 5ευρω. Αν εβαζε default sort "αμεσα διαθεσιμα" θα βλεπαμε μονο τα σοβαρα καταστηματα. 

Εγω πλεον βλεπω στη σειρα τις τιμες αφου φιλτραρω τα αμεσα διαθεσιμα και μετα παω στο site του καταστηματος και το παιρνω απευθειας. Ουτε μισο κλικ πλεον στο Σκρουτζ. Να διαλλεξει και το Σκρουτζ αν θελει σοβαρα καταστηματα και σοβαρους αγοραστες, η αρπακολατζηδες. Και τα 2 δεν γινεται.

Είναι γεγονός ότι απο τότε που ανακαλύφθηκε το μαχαίρι , εμφανίστηκαν άνθρωποι που έκαναν φόνους. Το μαχαίρι είναι η χειρότερη εφεύρεση του κόσμου τελικά.

Αναρωτιέμαι γιατί οσοι έχετε γνώση και πληροφορία η και αποδείξεις ότι κάποιος κλεβει ΦΠΑ γιατί δεν το λέτε εκει που πρέπει και το λέτε στο όποιο Σκρουτζ. Και τι να κάνει το Σκρουτζ να παει απο εκει να δει αν πλήρωσαν το ΦΠΑ του μήνα, να δει αν έχουν ταμειακή κανονική ή μούφα , να στηθεί απέξω και αν ανοίγει όλα τα δέματα που στέλνουν για να δει αν έχουν απόδειξη? καμιά άλλη ιδέα  ίσως?  Δεν κατανοώ τι ζητάς ακριβώς , να πει αααα μου το είπες εσύ και αφού το λές εσύ έτσι είναι θα τον βγάλω άυριο το πρωί επειδή μου το είπες τι σημασία έχει αν ειναι  μια επιχείρηση που μία δημόσια αρχή της έδωσε ΑΦΜ, μία αλλη την έγραψε στο εμπορικό μητρώο, μία συστημική τράπεζα έλεγξε και έδωσε λογαριασμό και epos. Για να λες εσύ οτι αυτός κλέβει ΦΠΑ και μόνο που το λές αποδυκνείεται...

Και για να εξηγηθώ... Δεν λέω ότι δεν κλέβει... ενδεχομένως κάτι περίεργο συμβαίνει.... μπορώ να φανταστώ και να εικάσω πάρα πολλά... λέω ότι ότι και να κάνει οτι και να ειναι αυτό κανείς απο εμάς ούτε το Σκρουτζ ούτε το bestprice ουτε κανένας ότι και να πιστεύει και να νιώθει και να νομίζει , ΔΕΝ μπορεί να καταδικάσει , κλήσει, επιβάλει πρόστιμο, βαλει φυλακή ή οτιδήποτε άλλο στον θύτη.. ΕΙΝΑΙ αλλου δουλειά να βρει τι κάνει αν κάνει και να κάνει ότι πρέπει απο τα παραπάνω. 

Όσο για την διαθεσιμότητα που λες μάλλον δεν έχεις δει το φίλτρο που έχει και μπορεί ο καθένας απο εμάς να το επιλέξει και να εξαφανιστούς τα ΚΠ.
Αν τώρα το έβαζε by default μια και στο ηλεκτρονικό εμπόριου βάση νόμου επιτρέπεται η παράδοση των προϊόντων έως και 30 μέρες μετά την παραγγελία, θα έκρυβε τιμές καλύτερες σε χρήστες που ενδεχομένως όπως λες δεν θα τους ένοιζε να περιμένουν και 10 μέρες για 5 ευρώ φθηνότερα. Επομένως θα ηταν το κακό σκρουτζ που προμοτάρει τους ακριβότερους πελάτες του που εχουν την διαθεσιμότητα και έχουν τα φράγκα , έναντι των μικρών πλυν τίμιων μικροεμπόρων που δεν θέλουν να έχουν μεγάλο κέρδος αρκούνται και με τα λίγα επειδή πάλι θα τα παίρνει απο τους μεγαλοπελάτες του αυτή την φορά. by the way έχω διαβάσει και τέτοια τοποθέτηση στο παρελθόν εδώ.. δεν το λέω απο το κεφάλι μου αυτό :-)

Νομίζω ότι, ότι και να κάνει το Σκρουτζ το bestprice και όλα αυτά τα site πάντα θα φταίνε είτε για την μία περίπτωση είτε για την άλλη. Θα βγάζουν κατάστημα θα φταίνε, δεν θα βγάζουν θα φταίνε , θα κάνουν αυστηρούς ελέγχους θα φταίνε που κάνουν, δεν θα κάνουν αυστηρούς ελέγχους θα φταίνε που δεν κάνουν.  Ανάλογα με το σε ποια θέση ειναι ο καθένας απο εμάς στην εκάστοτε στιγμή. Είναι απλά τα πράγματα. :-)

 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από πολλά χρόνια online αγορών, θα προτιμούσα στις πλατφόρμες τύπου skroutz να μην εμφανίζονται αποτελέσματα από προϊόντα διαθέσιμα "κατόπιν παραγγελίας". Θα ανέβαινε κατακόρυφα η εμπειρία πελάτη, αλλά προφανώς θα υπήρχε μεγάλη οικονομική ζημιά σε πλατφόρμα και εμπόρους, άρα μάλλον ζητάω πολλά.

Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι γιατί θεωρείται ελληνάρας και κουτοπόνηρος κάποιος που προτιμάει να αγοράσει στην καλύτερη τιμή της αγοράς. Δεν θα το αναπτύξω παραπάνω, αλλά τέτοιο χαρακτηρισμοί είναι στην καλύτερη άστοχοι.

Όσον αφορά την αποφυγή έκδοσης τιμολογίων και τις διπλές τιμές που αφήνουν υπόνοιες παρανομίας, υπόλογο είναι το κράτος. Ειδικά στην εποχή που ζούμε και κάθε ευρώ φοροδιαφυγής μετράει πολλαπλάσια σε σχέση με την εποχή οικονομικής κανονικότητας. Δεν μπορώ να δεχθώ ότι οι υπηρεσίες δεν είναι ενήμερες και δεν μπορούν να ελέγξουν κάτι που ο κόσμος το έχει τούμπανο κι εμείς κρυφό καμάρι.

Επεξ/σία από itheodo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, telis είπε

Ακόμα περιμένω κάποιον που δεν ρίχνει καμία ευθύνη στις μηχανές αναζήτησης (που πληρώνουν οι έμποροι για να εμφανιστούν) να μου εξηγήσει γιατί οι διπλές τιμές και η αποφυγή έκδοσης τιμολογίων είναι κάτι που  γίνεται αποδεκτό σαν πρακτική τις μηχανές αναζήτησης . 

Η λαμογια είναι μπροστά μας και κανείς δεν μιλάει για τον ελέφαντα μέσα στο δωμάτιο 

Το έχουμε αναλύσει πριν καιρό αυτό νομίζω. Δείτε τα σχετικά νήματα... εχουν γραφτεί όλες οι θέσεις στο παρελθόν... Πάντως για την ιστορία και μόνο ούτε οι αρμόδιες αρχές έχουν κάνει τιποτε μέχρι τώρα για το θέμα και έχουν πέσει άπειρες ανώνυμες και επώνυμες καταγγελίες. Οπότε μήπως λέω μήπως δεν ειναι κάτι παράνομο ή παράτυπο εφόσον αυτό γίνεται υπο συνθήκες... νομίζω ότι έτσι είναι ... ψάξε το και θα δεις :-) Τώρα αν αυτός που το κάνει κάτι κρύβει όπως προείπα ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο... Πρέπει αυτοί που είναι αρμόδιοι να το βρουν... και να το βρούμε εγώ και εσύ και να το πουμε δεξια και αριστερα δεν θα αλλάξει κάτι ...

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, theavenger2 είπε

Το έχουμε αναλύσει πριν καιρό αυτό νομίζω. Δείτε τα σχετικά νήματα... εχουν γραφτεί όλες οι θέσεις στο παρελθόν... Πάντως για την ιστορία και μόνο ούτε οι αρμόδιες αρχές έχουν κάνει τιποτε μέχρι τώρα για το θέμα και έχουν πέσει άπειρες ανώνυμες και επώνυμες καταγγελίες. Οπότε μήπως λέω μήπως δεν ειναι κάτι παράνομο ή παράτυπο εφόσον αυτό γίνεται υπο συνθήκες... νομίζω ότι έτσι είναι ... ψάξε το και θα δεις :-) Τώρα αν αυτός που το κάνει κάτι κρύβει όπως προείπα ειναι άλλου παπά ευαγγέλιο... Πρέπει αυτοί που είναι αρμόδιοι να το βρουν... και να το βρούμε εγώ και εσύ και να το πουμε δεξια και αριστερα δεν θα αλλάξει κάτι ...

Φίλε μου τα έχω διαβάσει και έχω συμμετοχή στις συζητήσεις. 

Μιλάμε ότι μπαίνεις στα μαγαζιά και βλέπεις διπλες τιμές! Μια μεγαλύτερη με τιμολόγιο και μια μικρότερη με απλή απόδειξη. Τι άλλο θέλεις; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δική μου περίπτωση είναι αγορά κινητών από το σάιτ στις 23 Νοεμβρίου με κάρτα. Επικοινώνησα την Τετάρτη μέρα με άμεση απόκριση κ με μια κοπέλα να δείχνει πως δεν έχει ιδέα για την εξέλιξη της παραγγελίας και ότι είναι μέσα στα χρονικά όρια που αναφέρουν, 4 με 15 εργάσιμες. Λίγες μέρες μετά ξανά το ιδιο. Αποφάσισα να περιμένω όλο το διάστημα για να ξανακαλεσω. Τη 15 μέρα τηλεφωνικό κέντρο άλλοτε κατηλλειμενο άλλοτε χτύπαγε χωρίς καμμία απάντηση. Αρχίζω να ανησυχώ. Κάλεσα στις 00.00 κ ήταν τα τηλέφωνα νεκρά. Εκεί κατάλαβα πως κάτι γίνεται. Το επόμενο πρωί, δηλαδή 16 μέρα, τους στέλνω μαιλ ζητώντας ακύρωση παραγγελίας κ επιστροφής χρημάτων εάν δεν μου απαντούσαν μέχρι το τέλος της ημέρας. Καμμία ανταπόκριση. Παίρνω τηλέφωνο στο συνήγορο του καταναλωτή που με κατευθυνει: 1) να πάω στην Εθνική τράπεζα μέσω της οποίας πλήρωσα και να κάνω αμφισβήτηση συναλλαγης. Μια αίτηση έκανα χωρίς δικαιολογητικά, για την ακρίβεια χειρόγραφη, αναλύοντας τα γεγονότα και δίνοντας τα στοιχεία της καρτας, ημερομηνία κ πόσο συναλλαγης κ έβγαλαν κ αντίγραφο της ταυτότητας. Έπειτα ακύρωσα την χρεωστική κάρτα μου για την αποφυγή υποκλοπής στοιχείων όπου η επικινδυνοτητα ήταν μεγάλη κ σε συνέχεια ελέγξαμε όλες τις συναλλαγές από την ημέρα της πληρωμής μέχρι την ημέρα ακύρωσης για τυχόν ύποπτες κινήσεις. Όλα καλά καμμία ύποπτη κίνηση. Από την εθνική μου είπαν πως θα χρειαστούν μέγιστο τρεις μήνες για να λάβω απάντηση για το αν μπορεί να επιστραφεί το ποσό η όχι. Δηλαδή τρέχα γυρευε. Εάν πάρω θετική απάντηση θα χρειαστούν άλλο τόσο διάστημα?δεν γνωριζω, ας είναι ομως.

2) έναν δεν λάβω θετική απάντηση από την τράπεζα ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΜΟΝΟ κάνω καταγγελία στο συνήγορο του καταναλωτή. (Εγώ την έκανα παράλληλα να τελειώνω αν κ έπειτα ο συνήγορος μου την απερριψε). Η καταγγελία γίνεται και μέσα από το σαιτ. Συμπληρώνεις μια αναφορα με τα προσωπικά σου στοιχεία και το ιστορικο της παραγγελίας με απόλυτα σαφή τροπο και την υπογραφεις. Την αποστέλλεις με μαιλ στην ηλεκτρονική τους διεύθυνση επισυνάπτοντας όλα τα μαιλ επικοινωνίας με το εν λόγω κατάστημα και σκαναριμενη την ταυτότητα για πιστοποίηση. Από κει και έπειτα κινείται ο συνήγορος προς την τραπεζα. Ο συνήγορος μου είπε πως είναι πολύ υψηλό το ποσοστό να δικαιωθουμε όσοι κάναμε αγορά με κάρτα κάτι που μου έδωσε ελπίδα.

 

Όσον αφορά το κατάστημα, πήρα τηλέφωνο σε κατάστημα ελαστικών πλησίον του, και μου είπαν πως το κατάστημα άνοιξε το καλοκαίρι κ εκλεισε.

 

Πήρα επίσης στον οπαπ που εδρεύει στην ίδια διεύθυνση με το κατάστημα και μου είπε πως από την προηγούμενη Πέμπτη είχαν μαζευτεί από έξω 400 ατομα, ότι το κατάστημα είχε ξεκινήσει με 8 κοπέλες κ στο τέλος έμεινε μια, ότι τον καλούν από όλη την Ελλάδα για στοιχεία και από το συνήγορο του καταναλωτή για μαρτυρία. Μου ειπε πως το όνομα παρλεπος Μιχαήλ δεν υπάρχει στην Ελευσίνα και ότι ήταν ένα κατάστημα που στην αρχή είχε κινητικότητα με παραλαβές κλπ (προφανώς για να δημιουργήσει κλίμα εμπιστοσύνης στο αγοραστικό κοινό και να κάνει μπραφ στο black friday, οργανωμένη εξαπάτηση) και την ημέρα Δευτέρα 18/12 ο πρωινός στη βάρδια είδε μια από τις εργαζόμενες κοπέλες να εισέρχεται στο κατάστημα με κούτες (για να μαζέψουν τα τελευταία και να εξαφανιστούν εικάζω εγώ και όχι για παραλαβή από εξωτερικό των παραγγελιών), και ότι πρόκειται για ένα κατάστημα χωρίς καμμία ταμπέλα με φιμε τζάμια Μου είπε πως οι πιο πολλοί απο αυτούς που μαζευτηκαν είναι νεοι, κάτοικοι Αττικής αγοραστές του αιφοουν που μαζί με την παρέα τους κάναν ομαδικές αγορές. Η υπόλοιπη Ελλάδα που δεν έχει εύκολη μετάβαση στην Ελευσίνα απλά περιμένει με την Ελπιδα όπως κι εγώ.

Επεξ/σία από elenag23
Ορθογραφία
  • Like 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, itheodo είπε

Μετά από πολλά χρόνια online αγορών, θα προτιμούσα στις πλατφόρμες τύπου skroutz να μην εμφανίζονται αποτελέσματα από προϊόντα διαθέσιμα "κατόπιν παραγγελίας". Θα ανέβαινε κατακόρυφα η εμπειρία πελάτη, αλλά προφανώς θα υπήρχε μεγάλη οικονομική ζημιά σε πλατφόρμα και εμπόρους, άρα μάλλον ζητάω πολλά.

To κάνεις ήδη αυτό, και πολύ εύκολα

Screenshot_38.jpg.331dd0cf7ab46a37c1d4f8e9b7ea153e.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, papp0us είπε

To κάνεις ήδη αυτό, και πολύ εύκολα

Screenshot_38.jpg.331dd0cf7ab46a37c1d4f8e9b7ea153e.jpg

Το θέμα δεν είναι αν μπορείς να το κάνεις.

Πολύ μικρό ποσοστό χρησιμοποιεί τέτοιου είδους φίλτρα, για πολλούς και διάφορους λόγους.

Αν τα καταστήματα υποχρεώνονταν να έχουν απόθεμα προκειμένου να προβληθεί το προϊόν τους, θα γλιτώναμε πολλές κωμικοτραγικές καταστάσεις. Προφανώς η κατώτατη τιμή ενός προϊόντος θα ήταν υψηλότερη σε σχέση με αυτή της "κατόπιν παραγγελίας", όμως λόγω ανταγωνισμού θα ήταν χαμηλότερη σε σχέση με την τωρινή των διαθέσιμων προϊόντων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, telis είπε

Φίλε μου τα έχω διαβάσει και έχω συμμετοχή στις συζητήσεις. 

Μιλάμε ότι μπαίνεις στα μαγαζιά και βλέπεις διπλες τιμές! Μια μεγαλύτερη με τιμολόγιο και μια μικρότερη με απλή απόδειξη. Τι άλλο θέλεις; 

Επειδή και εγώ το έχω ψάξει αν και πια δεν ειναι τόσο έντονο. Νομίζω ότι κάποια στιγμή  οι μηχανές ζήτησαν για να αποφεύγονται οι ασάφειες προς τους χρήστες ότι δεν ειναι αποδεκτό. Τέσπα επειδή το παρακολούθησα πάρα πολύ αυτό το θέμα όταν ήταν στα φόρτε του γινόταν ως εξής.

ειχαμε τρεις τιμές ... 1 web offer με μια υποσημείωση ότι τα web offers  δίνονται μόνο 1 τεμάχιο ανα καταναλωτή και μόνο για απόδειξη
                                       2 Τιμή λιανικής 100 ευρώ πχ πιο ακριβή από το web offer
                                       3 Τιμή τιμολογίου χωρίς ΦΠΑ η τιμή λιανικής αποφορολογημένη.

Σου θυμίζω λοιπόν ότι η πρώτη εταιρεία που έκανε κάτι αντίστοιχο πριν αρκετά χρόνια σε αρκετά προϊόντα ηταν εταιρεία πολυεθνική που ήρθε στην Ελλάφα αγριεμένη να πάρει μερίδια.

Έβγαζε λοιπόν προϊόντα με τιμές που δεν ειχαμε ξαναδεί ποτέ προσφορών. Όταν πήγαινες να πάρεις την προσφορά πχ σε ένα κινητό και είχες επιχείρηση που πούλαγες πχ υπολογιστές , σου έλεγαν λυπούμαστε δεν μπορούμε να σας δώσουμε όυτε 1 με τιμολόγιο γιατί απευθύνονται σε καταναλωτές οι προσφορές μας και όχι σε επιχειρήσεις που ενδεχομένως μπορεί να τα αγοράζουν και να τα πουλάνε μετά :-). Το ειχα ζήσει εγώ αυτό που λέω επειδή ζήτησα να κοπεί τιμολόγιο στην εταιρεία που εργαζόμουν.

Όποιος λοιπόν το κάνει με αυτό το τρόπο δεν κάνει κάτι παράνομο και δεν μπορεί κανείς να του το απαγορέψει να το κάνει. Επίσης απο την στιγμή που δεν παραβιάζεται κάποια νομοθεσία το κατάστημα μια χαρά ειναι με τις συνεργασίες του προβολής, εμφάνισης κλπ. Ξαναλέω για να μην παρεξηγούμε ... προφανώς αυτό να ειναι καπνός... κάτι δεν παει καλά σε αυτή την περίπτωση,... αλλά αυτό δεν ειναι η φωτιά .. Κάποιος πρέπει να βρει ακριβώς που ειναι η φωτιά και να την σβήσει.

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά το skroutz το χρησιμοποιώ για να δω τιμές και αγοράζω επί τόπου από το μαγαζί που θα επιλέξω, μόνο με κάρτα και εφόσον έχω κάλεσει να δω την διαθεσιμότητα.

Το προϊόν το ανοίγω μπροστά τους για να το επιστρέψω άμεσα αν έχει οποιοδήποτε θέμα. Φυσικά έχω την τύχη να είμαι Αθήνα. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...