Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

10 λεπτά πριν, Drakosofi είπε

Εγω έκανα την πληρωμή μέσω της χρεωστικής μου MasterCard της εθνικής εχω κάνει μήνυση στην αστυνομία και αμφισβήτηση συναλλαγής.οπως διάβασα εδω θα αποζημιωθω απο την τράπεζα.στην τράπεζα όμως που ρωταω δεν ξέρουν να μου πουν με σιγουριά.εχει κάποιος γραπτώς τους όρους της χρεωστικής MasterCard ;

Εμένα από την τράπεζα Πειραιώς μου είπαν πως σε αποδεδειγμένες περιπτώσεις που δεν έχει στείλει το προϊόν που πλήρωσα, η αίτηση αμφισβήτησης ολοκληρώνεται με επιστροφή του ποσού της συναλλαγής.

Ρώτησα τι γίνεται στην περίπτωση που εξαφανιστεί ο έμπορος και δεν υπάρχουν χρήματα στους λογαριασμούς του.

Μου είπαν πως επιβαρύνεται η τράπεζα του εμπόρου.

Η τράπεζα που είχε πελάτη την εταιρεία a-mobiles.gr, είναι η Εθνική Τράπεζα.

Δηλαδή η Εθνική Τράπεζα θα πληρώσει την χασούρα της υπόθεσης.

Είναι τυχαίο πως η μοναδική τράπεζα που δημιούργησε προβλήματα στην διαδικασία της αμφισβήτησης ήταν η Εθνική Τράπεζα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

17 λεπτά πριν, Drakosofi είπε

Εγω έκανα την πληρωμή μέσω της χρεωστικής μου MasterCard της εθνικής εχω κάνει μήνυση στην αστυνομία και αμφισβήτηση συναλλαγής.οπως διάβασα εδω θα αποζημιωθω απο την τράπεζα.στην τράπεζα όμως που ρωταω δεν ξέρουν να μου πουν με σιγουριά.εχει κάποιος γραπτώς τους όρους της χρεωστικής MasterCard ;

συγγνώμη κιόλας, αλλά για το ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ σου προϊόν , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙΣ στην τράπεζά σου..δυστυχώς γίνεται μακροσκελές το συγκεκριμένο νήμα και χάνεται το νόημά του..
Φιλικά πάντα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, vaniasgr είπε

συγγνώμη κιόλας, αλλά για το ΤΡΑΠΕΖΙΚΟ σου προϊόν , ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΞΕΙΣ στην τράπεζά σου..δυστυχώς γίνεται μακροσκελές το συγκεκριμένο νήμα και χάνεται το νόημά του..
Φιλικά πάντα.

Είναι πληροφορίες που αφορούν ΌΛΟΥΣ τους καταναλωτές.

Και λέγοντας ΌΛΟΥΣ εννοώ ΌΧΙ ΜΌΝΟ εμάς που αγοράσαμε από την συγκεκριμένη επιχείρηση αλλά όλους όσους ασχολούνται με αγορές μέσω κάρτας.

Οπότε αυτές οι πληροφορίες βοηθούν όλους όσους διαβάζουν το συγκεκριμένο θέμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υποψιαζόμουν αυτη την εξέλιξη... ειναι πολλα τα λεφτα...

Τραγικο το γεγονος οτι ακόμη και τωρα, τοσες μερες μετα την πρωτη μήνυση, δεν υπάρχει αντιδραση απο την αστυνομια και ΚΑΝΕΝΑΣ δεν γνωριζει που και ποιος ειναι ο ιδιοκτήτης.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, akatsim είπε

Δεν μας τα λες ολα. Σορταρισμα εκτος της χαμηλοτερης τιμης δεν βλεπω. Αυτε αλλα φιλτρα βλεπω.

Επειδη γνωριζω σχετικα, το να βαλεις ενα φιλτρο ειναι 1 ημερας δουλεια.

Δεν βλεπω φιλτρα ας πουμε με αστερια αξιολογησης. Ουτε σορταρισμα με βαση την αξιοπιστια καταστηματος. Ουτε φιλτρο αν εχει φυσικο σημειο παραλαβης. 

Γιατι αραγε???

Οκ, άρα επειδή δεν έχει φίλτρα (για όποιο λόγο και αν δεν έχει), ας πάμε σαν τα πρόβατα να επιλέξουμε στην τύχη το πιο φθηνό (πολύ στην τύχη ρε παιδί μου, τί να σου πω, κοιτα να δεις τί έτυχε) δηλαδή το πρώτο και μετά ας κράξω. Δεν μπορώ μόνος μου δηλαδή να δω πόσα αστέρια έχει ένα κατάστημα, να επιλέξω 3-4 να τα ανοίξω, και να δω στη σελίδα του κάθε καταστήματος αν έχει φυσικό σημείο παραλαβής ή όχι.. Ας πατήσω στα τυφλα το ΠΡΩΤΟ κατάστημα που βλέπω μπροστά μου ΕΠΕΙΔΗ έχει την πιο φθηνή τιμή και ότι γίνει.. Όλως τυχαίως βέβαια πάτησα το πιο φθηνό, ποιος ο λόγος άλλωστε να κοιτάξω πχ το 14ο.. αφού θα είναι πιο ακριβό.. σωστά??? Αν το σορτάρισμα ήταν ανάποδα δηλαδή με βάση το πιο ακριβό, κοίτα να δείς που όλο και κάποιο EFFORT θα έβαζα να βρω τελικά αυτό που με συμφέρει απ'όλες τις απόψεις....

Δεν σας καταλαβαίνω, πραγματικά δηλαδή... Κάντε μήνυση στον Skroutz. Βέβαια να ξέρετε πριν αρχίσετε τις παλικαριές, ότι τα έξοδα τα πληρώνει ο χαμένος. Οπότε με το καλό στα δικαστήρια, φωνάξτε με να κρατάω popcorn.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/12/2019 στις 12:08 ΜΜ, A-mobilesGR είπε

Τελικά ο παρλεπος δεν ξανα έκανε ανακοίνωση για πιο λόγο είναι κλειστό το μαγαζί; 

Μία χαρά μας δούλεψε, δύο φορές κιόλας. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, erectus33 είπε
Στις 19/12/2019 στις 12:08 ΜΜ, A-mobilesGR είπε

Τελικά ο παρλεπος δεν ξανα έκανε ανακοίνωση για πιο λόγο είναι κλειστό το μαγαζί; 

Μία χαρά μας δούλεψε, δύο φορές κιόλας. 

Λύση στο πρόβλημα δεν μπορεί να δώσει κανένας πλην των παρακάτω και με την σειρά που τα γράφω

Ο ίδιος ο επιχειρηματίας, διαφορετικά
Η τράπεζα για όσους πλήρωσαν με κάρτα ή τα αστικά δικαστήρια για όσους πλήρωσαν με έμβασμα - κατάθεση. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 14/12/2019 στις 8:15 ΜΜ, GeorgeC είπε

Σε έλεγχο που έκανα όσο αφορά την IP του server που φιλοξενείτε το site είναι επίσης και τα γνωστά σκρουτζομαγαζιά trackstore.gr bskmarket.eu και worldmobile.gr

Με ένα check που έκανα η BSK Market βρίσκεται στην ίδια οδό που βρίσκεται και το a-mobile με διαφορά μόνο της οδού η οποία είναι: Αδελφών Κυπραίου αρ. 23 - ΤΚ 19200 σε αντίθεση με το amobiles που είναι 86 

Μάλλον πρέπει να υπάρχει πολύ καλή κομπίνα πίσω από όλο αυτό παιδιά οπότε καλό κουράγιο σε όλους τους παθόντες.,...!

EDIT: Τώρα είδα πως οι nameserver ανήκουν στην Netmobile.gr άλλο γνωστό bestpriceμάγαζο η οποία πρόσφατα τροποποιήσε το καταστατικό και μεταβίβασε τις μετοχές  στην BSK ELECTRONICS MARKET LIMITED..!!

σχετικά με τον server που φιλοξενείτε το site του απατεωνάκου θα ήθελα να σας ενημερώσω πως μόλις εντόπισα ότι το email επιστροφής παραγγελίας οδηγείτε στο [email protected] που σημαίνει πως πίσω από όλο αυτό υπάρχει η BSK Electronics και ακόμα πιο πίσω το πολύ γνωστό Netmobile για τα οποία μπορείτε να βρείτε περισσότερες πληροφορίες στην από πάνω παράθεση

Όσοι βρίσκεστε στην περιοχή πάτε και ζητήστε εξηγήσεις στην εταιρία αυτή που βρίσκεται μόλις λίγα μέτρα από την A-MOBILES καθώς έχουν πάρα πολλά όμοια που μπορούν να οδηγήσουν σε μια λύση..!!

  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μολις ξεκινησα κ εγω τις καταγγελιες μου.

Παραγγελια 23/11 Πληρωμη εθνικη 29/11. Ποσο 547,55.

Δεν παρελαβα ποτε, δεν σηκωνουν το τηλ ποτε, δεν απαντανε στα mail περα απο τη γενικη μπουρδα της καθυστερησης. 

Εκανα καταγγελια συνηγορο του καταναλωτη, διωξη ηλεκτρονικου εγκληματος, ΣΔΟΕ κ εστειλα email στην τραπεζα κ σε καναλια.

Παραθετω παρακατω τα email για οποιον θελει. 

[email protected]

 

[email protected]

[email protected]

[email protected]

[email protected]

οποιος εχει να προτεινει κατι ακομη ας ενημερωσει - συγνωμη δεν καταφερα να διαβασω κ τις 90 σελιδες με σχολια ! 

Περαστικα μας κ καλα ξεμπερδεματα ! 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όσοι ισχυρίζονται ότι παρέλαβαν, καλό θα είναι να κάνουν ένα post με φωτογραφία του προϊόντος και φωτογραφία της απόδειξης (με "σβημένα" συγκεκριμένα στοιχεία).

Όπως κάνουν κάποιοι συμφορουμίτες όταν π.χ. παραλαμβάνουν laptop.

 

Επεξ/σία από Aurumnus
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 ώρες πριν, ikorolis είπε

ούτε εγώ σε ειρωνεύτηκα

απλά σου επισήμανα ότι αυτό που είπες ότι σου είπαν στην τράπεζα δεν ισχύει είναι αναληθές (100%) γιατί αν σου πουν για τα οικονομικά άλλου πελάτη (είναι σαν να λένε σε εμένα τα δικά σου οικονομικά στοιχεία κάτσε και σκέψου το λίγο) είναι παραβίαση νομοθεσίας.

Εγώ το γνωρίζω , γιατί και στη δουλειά μου επεξεργάζομαι προσωπικά δεδομένα. Ο υπάλληλος έτσι μου είπε. Ο,τι τι μου είπε σας μετέφερα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, EiriniStamp είπε

Εγώ το γνωρίζω , γιατί και στη δουλειά μου επεξεργάζομαι προσωπικά δεδομένα. Ο υπάλληλος έτσι μου είπε. Ο,τι τι μου είπε σας μετέφερα. 

για ποια τράπεζα μιλάμε? που δίνει προσωπικά δεδομένα (οικονομικά στοιχεία πελατών) απλά για να αναφερθεί εκεί που πρέπει και να τιμωρηθούν κάποιοι που δεν κάνουν σωστά την δουλειά τους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/12/2019 στις 12:08 ΠΜ, kostpap είπε

Μέχρι τώρα αυτά που παραλαμβάνουν πελάτες της a-mobiles.gr είναι apple και samsung.

Είχα διαβάσει πως από βδομάδα περιμένουν Huawei.

Για να δούμε τι θα γίνει και με την δική μου παραγγελία.

Εάν παραλάβω και είναι σωστή, θα ακυρώσω την αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής.

Εγω ακομα περιμενω iphone 11 pro max απο 23/11. Παιζει να ειναι συγκεκριμενα μοντελα αυτα που εχουν ερθει? Η παιζει για ξεκαρφωμα να εχουν στειλει καμια 50αρια αποστολες απο τις χιλιαδες που θα πιστολιασουν (?)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...