Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Η σελίδα δεν δουλεύει διότι έχει γεμίσει ο διαθέσιμος χώρος από ένα partition του δίσκου.

Bέβαια με την ευκαιρία αυτού του τυχαίου προβλήματος μπορεί να ισχυριστούν ότι χάλασε η σελίδα τους και ότι δεν έχουν πρόσβαση στα δεδομένα των παραγγελιών, οπότε δεν μπορούν να στείλουν τίποτα, αλλά σε κάθε περίπτωση κάτι τέτοιο δεν ισχύει. Με διαγραφή όσων αρχείων δεν χρειάζεται από το /var/tmp και μια επανεκκίνηση της MySQL μπορεί να λυθεί άμεσα το πρόβλημα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 19/12/2019 στις 12:54 ΠΜ, geva1990 είπε

Η κοπελα ειναι ενα πιονι αναλωσιμο. Εσυ νομιζεις αυτη μας εσωσε  δλδ? Γιατι εγω που ημουν εκει ειδα να περνει τα λεφτα οποιος να ναι! Την acs να φερνει δεμα,ανθρωποι ενω οριονταν να λενε ξαφνικα μηπως έχει το ενα κινητο μηπως το αλλο. Απιστευτα πραγματα εγω προσωπικα εχω αποζημίωθει και ημουν εκει μπας Και βοηθήσω τη κατάσταση για αλλους. 

Φαίνεται πως υπάρχει πίσω από όλο αυτό κάποιος μιας και η σελίδα είναι και πάλι online.!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, GeorgeC είπε

Φαίνεται πως υπάρχει πίσω από όλο αυτό κάποιος μιας και η σελίδα είναι και πάλι online.!!

Προφανώς υπήρχαν διαμαρτυρίες πελατών που δεν μπορούσαν να παραγγείλουν😀

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, vaniasgr είπε

@A-mobilesGR Καλησπέρα,

μήπως έστω από εδώ, μπορείτε να δώσετε μια απάντηση? Κλειστό το κατάστημά σας? Για ποιόν λόγο?
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ενημερώστε τον κόσμο!
Εσείς στους τραπεζικούς σας λογαριασμούς, έχετε τα χρήματά μας εδώ και καιρό, ΕΜΕΙΣ από την άλλη, ΔΕΝ έχουμε τίποτα και το ΔΥΣΤΥΧΕΣ είναι ότι όλα συγκλίνουν στο ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΕΛΙΚΩΣ τίποτα..

Φτάσαμε προπαραμονές Χριστουγέννων και έστω όσοι λίγοι δείξαμε ανοχή, την έχετε εξαντλήσει..

ρε 'γκούχου' - 'γκούχου'???

αχχχχχχχχχχχχχχχχχχ

 

Μ Ο Ν Ο στην Ελλάδα μας.... (ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΓΚΑΝΤΑ!!!) αυτά συμβαίνουν...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχθές το απόγευμα που πέρασα από το σημείο, η αποθήκη (γιατί μαγαζί δεν είναι) ήταν ανοικτή και υπήρχε ένα βανάκι λευκό από έξω και είχε φώτα απέξω που τα ανάβουν μόνο όταν είναι οι ίδιοι μέσα. το κακό είναι οι τραπεζικές καταθέσεις. όσοι έχετε κάνει παραγγελία με κάρτες και δεν θα παραλάβετε, θα πάρετε τα χρήματα πίσω 100%. οι τραπεζικές καταθέσεις...

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, Aurumnus είπε

Όσοι ισχυρίζονται ότι παρέλαβαν, καλό θα είναι να κάνουν ένα post με φωτογραφία του προϊόντος και φωτογραφία της απόδειξης (με "σβημένα" συγκεκριμένα στοιχεία).

Όπως κάνουν κάποιοι συμφορουμίτες όταν π.χ. παραλαμβάνουν laptop.

θα περιμενεις πολυ γιαυτο, μαιμου ειναι οσοι λεν οτι παρελλαβαν

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙΝΗΤΟ ΑΚΟΜΑ...ΜΙΛΗΣΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΩ...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΦΑΝΤΟΙ...ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ??

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΑΓΚΕΣ ΜΗΠΩΣ ΒΡΟΥΜΕ ΑΚΡΗ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ

 

ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ E BANKING

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, spirostrio13 είπε

ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΙΝΗΤΟ ΑΚΟΜΑ...ΜΙΛΗΣΑ ΠΡΙΝ ΜΙΑ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΑΛΑΒΩ...ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΑΦΑΝΤΟΙ...ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ??

ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ..ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΑΓΚΕΣ ΜΗΠΩΣ ΒΡΟΥΜΕ ΑΚΡΗ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΦΩΣ

ΕΓΩ ΕΧΩ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΜΕ E BANKING

διαβασε τις προηγουμενες σελιδες... ειναι ολα αναλυτικα για το τι πρεπει να κανεις αναλογα με τον τροπο πληρωμης... 
{απο οτι καταλαβα μαλλον πληρωσες με καρτα... οποτε απλα θα κανεις μια αμφισβητηση συναλλαγης}

Επεξ/σία από MpampisN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Aurumnus είπε

Και εγώ έτσι πιστεύω.

ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ 

 

Μόλις τώρα, MpampisN είπε

διαβασε τις προηγουμενες σελιδες... ειναι ολα αναλυτικα για το τι πρεπει να κανεις αναλογα με τον τροπο πληρωμης... 

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ

1 λεπτό πριν, MpampisN είπε

διαβασε τις προηγουμενες σελιδες... ειναι ολα αναλυτικα για το τι πρεπει να κανεις αναλογα με τον τροπο πληρωμης... 
{απο οτι καταλαβα μαλλον πληρωσες με καρτα... οποτε απλα θα κανεις μια αμφισβητηση συναλλαγης}

ΜΕ E BANKING ΠΛΗΡΩΣΑ ΦΙΛΕ

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικα πληρωσες με πιστωτικη ή χρεωστικη καρτα απο οτι καταλαβαινω...
οποτε θα κανεις αμφισβητηση συναλλαγης πηγαινοντας απο το καταστημα της αναλογης τραπεζας( στην Πειραιως μπορεις και τηγλεφωνικα)

Χρειαζεται 45-60 μερες να σου εγριθει το αιτημα γιθα την επιστροφη των χρηματων και την ακυρωση της πληρωμης...
αλλα σε καθε περιπτωση ο τυπος και να την εχει κανει με ελαφρα και δεν εχει λεφτα ο λογαριαμος του σε αποζημιωνει η τραπεζα του εμπορου( ειναι η Εθνικη)...
απλα ελπιζω να μην εχεις Εθνικη γιατι θα μπλεξεις λιγο και δεν ξερω κατα ποσο θα εγριθει το αναλογο αιτημα( καταλαβαινεις τι εννοω...)
 

6 λεπτά πριν, spirostrio13 είπε

ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΜΩΣ 

ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΑ ΣΤΕΙΛΕΙΣ ΔΙΟΤΙ ΔΙΑΒΑΣΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ ΤΙ ΟΧΙ

ΜΕ E BANKING ΠΛΗΡΩΣΑ ΦΙΛΕ

Στο E-Banking μπορεις να κανεις πληρωμες με καρτα(πιστωτικη/χρεωστικη), αλλα και με λογαριασμο ΙΒΑΝ (με εμβασμα)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η εταιρία που έχει εκδώσει την κάρτα visa η master είναι πάντα υπέρ του πελάτη.Δηλαδη όταν θα κάνει κάποιος μια αμφισβητηση,εσείς στην προκειμένη περίπτωση,θα σας ζητηθούν κάποια έγγραφα από την τράπεζα αναλόγως την περίπτωση.Η τράπεζα προωθει τα έγγραφα αυτά στο εκάστοτε τμήμα της εταιρίας που εκδόθηκε η κάρτα,visa,master.Αυτες αποφασίζουν εάν θα επιστραφούν τα χρήματα στον πελατη της Τράπεζας,δηλαδή εσάς.Συνηθως χρειάζεται από 2 εβδομάδες μέχρι 2 μηνες,αναλόγως την περιπτωση.Απο την εμπειρία μου σας λέω ότι κατά 99,9% όσοι κάνατε dispute, δηλαδή αμφισβητηση στην τράπεζά σας,θα σας επιστραφούν τα χρήματα σας.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...