Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπερα. Εχω ενα αυτοκινητο το οποιο το παιρνω μονο αμα ριχνει καρεκλες. Με βολευει πιο πολυ στην καθημερινοτητα μου ενα βεσπακι που εχω. Σημερα πηγα να το παρω (μετα απο 2 εβδομαδες πολυ υγρασιας) και με εξαιρεση την μπαταρια (φυσιολογικο) που εβαλα μπροστα με καλωδια, παρατηρησα 3 ακομα προβληματα. 

1) Ολο το εσωτερικο σχεδον εχει καλυφθει με κατι σαν λευκη σκονη και μυριζει περιεργα. Μουχλα? Καθαριζει με ενα απλο πλυσιμο σε πληντυριο αυτοκινητων? Μπορει να εγινε απο την ακινησια? Αφου και εν κινηση και παρκαρισμενο την ιδια υγρασια εχει το περιβαλλον.

2) Ενω παλια ανοιγα το καλοριφερ και ξεθαμπωναν τα τζαμια, τωρα δεν ξεθαμπωνουν με τιποτα. Μονο με σκουπισμα καθε 10 λεπτα

3)  Ενω εχω μεσα κανα 10€ βενζινη, ο δεικτης απο default δειχνει στο φουλ. Οταν βαζω μπροστα, αρχιζει και πεφτει σιγα σιγα (σε κανα 20λεπτο θα φτασει μεχρι την μεση). Με το που σβηνω τι μηχανη, ξαναπαει στο φούλ. Υπαρχει κατι να κοιταξω πριν παω για ανικατασταση φλοτερ?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, το πιο πιθανό να είναι μούχλα, καθαρίζει με βρεγμένο πανί/δέρμα και τρίψιμο, αν τώρα είναι εφικτό να βάλεις ένα αφυγραντήρα μέσα στην καμπίνα να λειτουργήσει κάποιες ώρες, καλό θα ήταν να το κάνεις.

Το φίλτρο καμπίνας το έχεις κοιτάξει ?

Σε τι μάρκα/μοντέλο αυτοκίνητο αναφέρεσαι ? Μέρος της καλωδίωσης του φλοτέρ καταλήγει στον εγκέφαλο (ecu) σε πολλά αυτοκίνητα.

Επεξ/σία από htaccess
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, htaccess είπε

Καλησπέρα, το πιο πιθανό να είναι μούχλα, καθαρίζει με βρεγμένο πανί/δέρμα και τρίψιμο, αν τώρα είναι εφικτό να βάλεις ένα αφυγραντήρα μέσα στην καμπίνα να λειτουργήσει κάποιες ώρες, καλό θα ήταν να το κάνεις.

Το φίλτρο καμπίνας το έχεις κοιτάξει ?

Σε τι μάρκα/μοντέλο αυτοκίνητο αναφέρεσαι ? Μέρος της καλωδίωσης του φλοτέρ καταλήγει στον εγκέφαλο (ecu) σε πολλά αυτοκίνητα.

Καλησπερα. Ειναι peugeot 306 του ‘99. Που ειναι το φιλτρο καμπινας?

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα peugeot συνήθως το έχουν κάτω από το καπώ, από την πλευρά του συνοδηγού, "κάτω" από τον υαλοκαθαριστήρα

306_1.jpg

306_2.jpg

Επεξ/σία από htaccess
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα το κοιταξω αυριο το πρωι. Αυτο ειναι το φιλτρο αερα που αλλαζουμε στα σερβις? Αν οχι, τοτε δεν εχει αλλαχθει ποτε🙁

Επεξ/σία από sinikos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προφανώς αναφέρεσαι στο φίλτρο του αέρα του κινητήρα το οποίο έχεις αλλάξει σε κάποια service, το παραπάνω είναι το φίλτρο του αέρα το οποίο φιλτράρει το νοπώ αέρα που εισέρχεται στην καμπίνα, αν και αυτό κανονικά σε κάποιο service θα έπρεπε να έχει αλλαχθεί.

3 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν νομίζω να έχει τοσο παλιό αμάξι φίλτρο καμπίνας.Ισως μόνο αν έχει AC

Δεν γνωρίζω πιο ακριβώς μοντέλο έχει, πιθανώς να έχεις δίκαιο, σε κάποια μοντέλα όμως βλέπω να υπάρχουν διαθέσιμα φίλτρα καμπίνας ως ανταλλακτικό. https://www.ebay.co.uk/b/Pollen-Filters-for-1999-Peugeot-306/61117/bn_7013536251

Επεξ/σία από htaccess
Δημοσ.

Λογικά εχεις φίλτρο καμπίνας και να το αλλάξεις.

Για να ξεθολοσουν τα τζάμια μαζί με τον αέρα να βάζεις και το a/c , δεν έχει σχέση εάν ζητάς κρύο ή ζεστό .

Απλά βάζε το και θα δεις για πότε θα κάνει δουλειά.

 

Δημοσ.
14 ώρες πριν, sinikos είπε

Καλησπερα. Εχω ενα αυτοκινητο το οποιο το παιρνω μονο αμα ριχνει καρεκλες. Με βολευει πιο πολυ στην καθημερινοτητα μου ενα βεσπακι που εχω. Σημερα πηγα να το παρω (μετα απο 2 εβδομαδες πολυ υγρασιας) και με εξαιρεση την μπαταρια (φυσιολογικο) που εβαλα μπροστα με καλωδια, παρατηρησα 3 ακομα προβληματα. 

1) Ολο το εσωτερικο σχεδον εχει καλυφθει με κατι σαν λευκη σκονη και μυριζει περιεργα. Μουχλα? Καθαριζει με ενα απλο πλυσιμο σε πληντυριο αυτοκινητων? Μπορει να εγινε απο την ακινησια? Αφου και εν κινηση και παρκαρισμενο την ιδια υγρασια εχει το περιβαλλον.

2) Ενω παλια ανοιγα το καλοριφερ και ξεθαμπωναν τα τζαμια, τωρα δεν ξεθαμπωνουν με τιποτα. Μονο με σκουπισμα καθε 10 λεπτα

3)  Ενω εχω μεσα κανα 10€ βενζινη, ο δεικτης απο default δειχνει στο φουλ. Οταν βαζω μπροστα, αρχιζει και πεφτει σιγα σιγα (σε κανα 20λεπτο θα φτασει μεχρι την μεση). Με το που σβηνω τι μηχανη, ξαναπαει στο φούλ. Υπαρχει κατι να κοιταξω πριν παω για ανικατασταση φλοτερ?

-Για τα τζαμια παρε ενα τετοιο https://oil-stores.gr/ΑΝΤΙΘΑΜΒΩΤΙΚΟ-ΤΖΑΜΙΩΝ-ΣΠΡΕΥ-AREXONS-13919?language=el-gr&currency=EUR&gclid=Cj0KCQiArdLvBRCrARIsAGhB_sxpGoUbLfka-Jc0b3AGfSIJxkzL6sPHQHbzbN2bLO6rjwjB06JVtsYaAmMYEALw_wcB

Ψεκαζεις μια μικρη ποσοτητα απο την μεσα πλευρα και για ολη την ημερα δεν κανει κιχ το τζαμι! Εσενα θα σε βγαλει πανω απο 2 χρονια!

-Καθαρισε μονος σου το εσωτερικο και οτι βγει..

-Δεν αξιζει να φτιαξεις το φλοτερ.. Μπορεις να το κανεις με την μεθοδο λιτρα/χλμ.  Μπορεις να εχεις μαζι σου και λιγη βενζινη(κανιστρο πλαστικο 5λ) αν σε προδωσει!

Γενικα δεν αξιζει να δινεις λεφτα για την δικη σου περιπτωση.. και σε ενα τετοιο αυτοκινητο...

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Update: Σημερα το κυκλοφορησα, εβγαλα και τα φυλλα που ειχαν συσσωρευτει στις γριλιες κατω απο τους γυαλοκαθαριστηρες και ανακαλυψα και οτι κατω απο τα πατακια μεσα, το αυτοκινητο εχει πλημυρισει. Δηλαδη φαινεται νερο,λιμνουλα. 
Το καθαρισα οσο μπορουσα, εκοψα και τα κλαδια του δεντρου που ακουμπαγαν στο αμαξι, αγορασα και εβαλα απο το σουπερμαρκετ και κατι μπολακια ειδικα με μπιλιτσες μεσα που λενε οτι τραβανε την υγρασια, ειδα και καπου στο ιντερνετ και εβαλα και δυο καλτσες με ρυζι μεσα. Αυριο αν εχει λιακαδα θα το βγαλω καπου ανοιχτα να το χτυπαει ολη μερα. Και με την πρωτη ευκαιρια, αν και δεν μου περισευουν λεφτα, θα το παω για ενα βιολογικο καθαρισμο.

υ.γ. Εδω και καιρο, πριν το προβλημα με το δεικτη της βενζινης ειχα και ενα αλλο προβλημα στο καντραν. Τα χιλιομετρα μηδενιζαν συνεχεια σαν καποιος να παταει το μηδενισμο συνεχεια. Με το που πηγαινε δηλαδη 0001 ξανα γυρναγε στο 0000. Δεν ειχα δωσει ποτε σημασια.

Σημερα που ασχοληθηκα λιγο με τα φυλλα που ειχαν φραξει το νεροχυτη, λυθηκε και το προβλημα των χιλιομετρων και του δεικτη της βενζινης. Μπορει να υπαρχει κατι εκει που να το επηρεαζε τα συσσωρευμενα φυλλα ή πιθανων το νερο; Ή απλα προκειται για εξωφρενικη συμπτωση;

Επεξ/σία από sinikos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, sinikos είπε

Update: Σημερα το κυκλοφορησα, εβγαλα και τα φυλλα που ειχαν συσσωρευτει στις γριλιες κατω απο τους γυαλοκαθαριστηρες και ανακαλυψα και οτι κατω απο τα πατακια μεσα, το αυτοκινητο εχει πλημυρισει. Δηλαδη φαινεται νερο,λιμνουλα. 
Το καθαρισα οσο μπορουσα, εκοψα και τα κλαδια του δεντρου που ακουμπαγαν στο αμαξι, αγορασα και εβαλα απο το σουπερμαρκετ και κατι μπολακια ειδικα με μπιλιτσες μεσα που λενε οτι τραβανε την υγρασια, ειδα και καπου στο ιντερνετ και εβαλα και δυο καλτσες με ρυζι μεσα. Αυριο αν εχει λιακαδα θα το βγαλω καπου ανοιχτα να το χτυπαει ολη μερα. Και με την πρωτη ευκαιρια, αν και δεν μου περισευουν λεφτα, θα το παω για ενα βιολογικο καθαρισμο.

υ.γ. Εδω και καιρο, πριν το προβλημα με το δεικτη της βενζινης ειχα και ενα αλλο προβλημα στο καντραν. Τα χιλιομετρα μηδενιζαν συνεχεια σαν καποιος να παταει το μηδενισμο συνεχεια. Με το που πηγαινε δηλαδη 0001 ξανα γυρναγε στο 0000. Δεν ειχα δωσει ποτε σημασια.

Σημερα που ασχοληθηκα λιγο με τα φυλλα που ειχαν φραξει το νεροχυτη, λυθηκε και το προβλημα των χιλιομετρων και του δεικτη της βενζινης. Μπορει να υπαρχει κατι εκει που να το επηρεαζε τα συσσωρευμενα φυλλα ή πιθανων το νερο; Ή απλα προκειται για εξωφρενικη συμπτωση;

Τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων (και όχι μόνο) θα γνωρίζεις ότι δεν είναι φιλικά στο νερό και την υγρασία.

Όπως σου έγραψα και πιο πάνω, αν μπορείς να δανιστείς κάποιον αφυγραντήρα να τον αφήσεις να λειτουργήσει κάποιες ώρες μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου, θα ήταν ότι καλύτερο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν κάτω από τα πατάκια είχε "λιμνούλα" τότε έχει πολύ νερό μέσα (προφανώς είχαν βουλώσει όι αποχετευτικοί νεροχύτες και είχε μπει νερό της βροχής μέσα στην καμπίνα). Δοκίμασε (αν υπάρχει η δυνατότητα) με μια ηλεκτρική σκούπα που ρουφάει νερά να τραβήξεις όσο το δυνατον περισσότερο καθώς οι κετσέδες κάτω από τη μοκέτα συγκρατούν μεγάλη ποσότητα νερού. Επίσης αν μπορείς σήκωσε  από το πλάι, στους μασπίεδες,  τη μοκέτα και μάζεψε κι από εκεί όσο νερό μπορείς. Η λύση με τον αφυγραντήρα που προτάθηκε παραπάνω είναι καλή,  αν δεν υπάρχει αφυγραντήρας χρησιμοποίησε κάποιο αερόθερμο ή και σκέτο ανεμιστήρα με  ανοικτό παράθυρο.

Επεξ/σία από nik0laus
Δημοσ.
36 λεπτά πριν, htaccess είπε

Τα ηλεκτρικά / ηλεκτρονικά των αυτοκινήτων (και όχι μόνο) θα γνωρίζεις ότι δεν είναι φιλικά στο νερό και την υγρασία.

Όπως σου έγραψα και πιο πάνω, αν μπορείς να δανιστείς κάποιον αφυγραντήρα να τον αφήσεις να λειτουργήσει κάποιες ώρες μέσα στην καμπίνα του αυτοκινήτου, θα ήταν ότι καλύτερο.

Δυστυχως δεν μπορω να βρω απο καπου αφυγραντηρα. Συντομα αλλα οχι αμεσα, θα παρω για το σπιτι.

Δημοσ.

Σηκωσε τις μοκέτες και βγάλε τις τάπες που έχει στο πάτωμα.Βρες κλειστό παρκινγκ και βάλε το εκεί με αερόθερμο ή πήγαινε το εκεί που κανουν βιολογικό καθαρισμό να βάλουν αερόθερμο.Αν το αφήσεις έτσι θα βρωμίσει.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...