Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα, αρχές Δεκεμβρίου πραγματοποίησα μια αγορά αξίας 65 ευρώ με χρεωστική κάρτα ΕΤΕ. Το προιόν ουδέποτε ήρθε, το κούριερ ανέφερε πως δεν με βρήκε και ότι επέστρεψε το προιόν πίσω, με εκτιμόμενη ημερομηνία παράδοσης 15 Γενάρη, πράγμα το οποίο δεν με εξυπηρετούσε, με απότελεσμα να αγοράσω άλλο προιόν (από Ελλάδα) και να ζητήσω επιστροφή χρημάτων. Κάπου είδα ότι το προιόν δεν ήταν επιλέξιμο για επιστροφή, και ο πωλητής μου είπε ότι θα "προσπαθήσει να σταματήσει την παράδοση", αυτά κατάλαβα από τα αγγλικά των ιταλών....

Επειδή δεν έχει χρειαστεί να ζητήσω επιστροφή χρημάτων από Amazon, υπάρχει κάποια διαδικασία, πέρα από την απευθείας επικοινωνία με τον πωλητή , η οποία γίνεται από τα αντίστοιχα drop down menu του Amazon, τα οποία είναι και στα ιταλικά...?

Σημ. με την ΕΤΕ χρειάζεται να κάνω κάτι, όσον αφορά την συναλλαγή?

 

Δημοσ.
11 λεπτά πριν, sstratos είπε

Το προιον ειναι απο "εξωτερικό" πωλητή ή απο το ίδιο το amazon.it ??

Από εξωτερικό πωλητή

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως γίνεται να ήρθε το κουριερ και να μην σε βρήκε και να έστειλε το προιόν πίσω; Πίσω στην Ιταλία;

Δεν άφησε χαρτί ειδοποίησης; Δεν πήρε τηλέφωνο;

Δεν είχες tracking code να δεις που είναι το προιόν;

Επεξ/σία από The_Judas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...