Προς το περιεχόμενο
  • Εγγραφή

προβληματικη Τηλεοραση-Τι να κανω?


pok0

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καταρχας καλα Χριστουγεννα σε ολους.

Λοιπον, αγορασα μια τηλεοραση μεσω Σκρουτζ, Sony αξιας 1000 Ευρω. Την Πεμπτη την παρελαβα με καποια σχετικα μικρη φθορα στην συσκευασια. Παρολα αυτα την ανοιξα παρουσια του μεταφορεα και δεν παρατηρησα καποιο ελατωμα ή κτυπημα και συνεπως υπεγραψα οτι την παρελαβα καλως. Δυστυχως την επομένη οταν την εβαλα να παιξει, φαινεται να εχει κτυπηθει κατω δεξια και να εχει σπασει εσωτερικα. Επικοινωνωντας με το καταστημα μου ειπαν λιγο πολυ οτι αυτοι δεν φερουν ευθυνη αφου υπεγραψα οτι την παρελαβα και να μιλησω με τον μεταφορεα. Και οτι επρεπε να εχω την εχω υπογραψει "με επιφυλαξη" οπως μου ειπαν.      

Τι μπορω να κανω? Δεν με καλυπτει η εγγυηση της Sony για αυτο το προβλημα?? Πραγματικα χαλασε το Σαββατοκυριακο μου με αυτην την ιστορια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, pok0 είπε

Καταρχας καλα Χριστουγεννα σε ολους.

Λοιπον, αγορασα μια τηλεοραση μεσω Σκρουτζ, Sony αξιας 1000 Ευρω. Την Πεμπτη την παρελαβα με καποια σχετικα μικρη φθορα στην συσκευασια. Παρολα αυτα την ανοιξα παρουσια του μεταφορεα και δεν παρατηρησα καποιο ελατωμα ή κτυπημα και συνεπως υπεγραψα οτι την παρελαβα καλως. Δυστυχως την επομένη οταν την εβαλα να παιξει, φαινεται να εχει κτυπηθει κατω δεξια και να εχει σπασει εσωτερικα. Επικοινωνωντας με το καταστημα μου ειπαν λιγο πολυ οτι αυτοι δεν φερουν ευθυνη αφου υπεγραψα οτι την παρελαβα και να μιλησω με τον μεταφορεα. Και οτι επρεπε να εχω την εχω υπογραψει "με επιφυλαξη" οπως μου ειπαν.      

Τι μπορω να κανω? Δεν με καλυπτει η εγγυηση της Sony για αυτο το προβλημα?? Πραγματικα χαλασε το Σαββατοκυριακο μου με αυτην την ιστορια.

Φίλε μου παρομοια ιστορια ειχα και εγω με Κωτσοβολο.

Μου την έφερε το παλικαρι υπεγραψα και οταν την ανοιξα ειχε σπασμενο το πλαστικο κατω στην γωνια,

Πηγα στο καταστημε με φωτογραφιες και μετα απο 1 μερα εγινε αντικατασταση.

Πολλα μπραβο στον κωτσο απο εμενα. Θα πηγαινα με την τβ και θα ζητουσα αντικατασταση χωρις να καθυστερω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 minutes ago, alexakos89 said:

Φίλε μου παρομοια ιστορια ειχα και εγω με Κωτσοβολο.

Μου την έφερε το παλικαρι υπεγραψα και οταν την ανοιξα ειχε σπασμενο το πλαστικο κατω στην γωνια,

Πηγα στο καταστημε με φωτογραφιες και μετα απο 1 μερα εγινε αντικατασταση.

Πολλα μπραβο στον κωτσο απο εμενα. Θα πηγαινα με την τβ και θα ζητουσα αντικατασταση χωρις να καθυστερω.

Μα εμενα δεν εχει καποιο προβλημα εξωτερικο. Για αυτο αναρωτιεμαι αν με καλυπτει η εγγυηση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, pok0 είπε

Μα εμενα δεν εχει καποιο προβλημα εξωτερικο. Για αυτο αναρωτιεμαι αν με καλυπτει η εγγυηση.

Αν δεν εχει τοτε ακομα πιο ευκολα σε καλυπτει.Διότι δεν μπορεις να το προκάλεσες.Έκτος αν τις έριξες μπουνια. την πας στο καταστημα λες ετσι την παρελαβες να γίνει έλεγχος και αντικατάσταση. εισαι μεσα στο DOA κιολας.παλεψε το και να δειχνεις αποφαστιστικος.

Αν σου πει μιλα με sony θα πεις εγω απο σας την αγορασα και δεν εχω δουλεια με αυτους.

 

Επεξ/σία από alexakos89
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 minutes ago, alexakos89 said:

Αν δεν εχει τοτε ακομα πιο ευκολα σε καλυπτει.Διότι δεν μπορεις να το προκάλεσες.Έκτος αν τις έριξες μπουνια. την πας στο καταστημα λες ετσι την παρελαβες να γίνει έλεγχος και αντικατάσταση. εισαι μεσα στο DOA κιολας.παλεψε το και να δειχνεις αποφαστιστικος.

Αν σου πει μιλα με sony θα πεις εγω απο σας την αγορασα και δεν εχω δουλεια με αυτους.

Αυτο νομιζω και γω αλλα δεν ξερω αν εχω τροπο να τους πιεσω. Δυστυχως εγω ειμαι στην Κρητη και το καταστημα στην Αθηνα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, pok0 είπε

Αυτο νομιζω και γω αλλα δεν ξερω αν εχω τροπο να τους πιεσω. Δυστυχως εγω ειμαι στην Κρητη και το καταστημα στην Αθηνα.

ποιο καταστημα ειναι ? Μιλα μαζι τους τηλεφωνικα και πες παιδια , την παρελαβα ετσι. εχω δωσει καποια λεφτα για την τβ.

Μετα μιλας με sony και αν χρειαστει στελνεις φωτο. μετα τα γνωστα καταγγελιες κτλπ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, alexakos89 said:

ποιο καταστημα ειναι ? Μιλα μαζι τους τηλεφωνικα και πες παιδια , την παρελαβα ετσι. εχω δωσει καποια λεφτα για την τβ.

Μετα μιλας με sony και αν χρειαστει στελνεις φωτο. μετα τα γνωστα καταγγελιες κτλπ

Τους εχω κανει λεπτομερη αναφορα του ιστορικου και επισης τους εχω στειλει και φωτογραφιες απο την συσκευασια και την οθονη. Τι ειδους καταγγελια μπορω να κανω που να αξιζει τον κοπο?

Σε ευχαριστω για τον χρονο σου

Επεξ/σία από pok0
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

Επανέρχομαι για να αναλύσω πως δειχνει να καταληγει η ολη ιστορια.

Το καταστημα HOMELIKE (εχει νομιζω νοημα να πω το ονομα του καταστηματος) αρνειται να κανει αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων για ενα προϊον που εχει ερθει στον πελατη του ελατωματικο.

Η αστεια (κατα την γνωμη μου) δικαιολογια ειναι οτι υπεγραψα οτι την παρελαβα καλώς -οντως ετσι εγινε- με την διαφορα οτι η τηλεοραση οταν ειναι κλειστη δεν εχει καποιο σημαδι ή ενδειξη οτι εχει κτυπηθει. Εκανα λοιπον κατα την παραλαβη τον καλυτερο δυνατο οπτικο ελεγχο αλλα οταν την εβαλα μπρος αντικρισα αυτο:

 

20191220_171644.jpg.b4fac23be7cb9e3fe89bae3381f28e2a.jpg

Αμεσα λοιπον τους καλεσα για να τους ενημερωσω για την κατασταση. Μετα απο ανταλαγη e-mail και φωτογραφιων μου ειπαν το εξης απιθανο.

Να παω λεει να ζητησω το λογο απο τις μεταφορικες (2) που μου το εφεραν. Μεσα στην απελπισια μου, το εκανα και αυτο, αλλα προφανως ακρη δεν βρηκα. Δηλαδη αντι να αντικαταστησουν το προϊον στον πελατη τους και να κοιταξουν να βρουν ποιος φταιει βγαζουν την ουρα τους απ΄εξω και βαζουν εμενα στην μεση. Επανηλημενως ζητησα αντικατασταση αλλα μου το αρνηθηκαν.

Δεν εχω κανει ποτε αρνητικη αναφορα ή αρνητικο δημοσιο σχολιο για αλλες περιπτωσεις που ειχα προβλημα με καποια αγορα μου απο το διαδυκτιο αλλα αυτη τη φορα νιωθω οτι με κλεβουν και δεν εχω τον τροπο να αμυνθω. Τουλαχιστον κανωντας καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και φυσικα αρνητικη κριτικη στο Σκρουτζ νιωθω οτι προστατευω αλλους αγοραστες απο το να παθουν τα ιδια.

Συμπληρωματικα, να πω οτι, καθηστερησαν και την παραδοση αρκετες μερες και οτι το τηλεφωνικο τους κεντρο ειναι προβληματικο και πρεπει να καλεσεις πολλες φορες για να μπορεσεις να πιασεις γραμμη. Τελικα τιποτα δεν ειναι τυχαιο.

 

Καλη χρονια σε ολους, εμενα καταφεραν να μου χαλασουν τις γιορτες

Δημητρης Παπαζογλου

  • Sad 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα πολύ δύσκολα να αναγνωριστεί η σπασμένη οθόνη 

εγώ που πήρα κινητό απο αγγελία μου ήρθε σπασμένο έκανα καταγγελίες αίτηση αποζημίωσης αλλά τπτ

Μίλα με sony μπάς και γίνει κάτι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οταν ξοδευετε τοσα λεφτα για τηλεορασεις 3 μαγαζια εχουν σοβαρο customer support και με επεκτασεις εγγυησης.

Πλαισιο,Κωτσοβολος και Public.

Δεν βαζω το Media Markt μεσα γιατι δεν εχω αγορασει απο εκει ακομα,εαν καποιος εχει τοτε μπορει να μοιραστει την ιστορια του.

Εαν περνετε τωρα τοσο ακριβες τηλεορασεις απο κατι σκρουτζομαγαζα για να γλυτωσετε κανα 100αρικο αυτες τις καταστασεις θα αντιμετωπιζετε.

Το καλο ειναι οτι περαν του σπασιματος οτιδηποτε αλλο προβλημα προκυψει εχετε την δυνατοτητα να ερθετε σε επαφη με την εταιρια κατευθειαν εαν το μαγαζι ''δυσκολευεται''.

Και οταν σου επιτρεπει ο μεταφορεας να ανοιξεις την συσκευασια (γιατι δεν το επιτρεπουν και ολοι) να την τσεκαρεις,δεν βγαζεις απλα το χαρτοκουτο και ριχνεις μια κλεφτη ματια.

Βγαζεις φενιζολ,ζελατινες και την κοιτας προσεχτικα.

Πως ειναι δυνατον να μην ειδες τετοιο σπασιμο εαν τα εβγαλες ολα?

Αρα δεν το εκανες και πηγες και εβαλες υπογραφη που αυτοματα για το μαγαζι/μεταφορεα σημαινει οτι εσυ φταις για το σπασιμο..

Επεξ/σία από optimus prime
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/1/2020 στις 12:52 ΜΜ, pok0 είπε

Επανέρχομαι για να αναλύσω πως δειχνει να καταληγει η ολη ιστορια.

Το καταστημα HOMELIKE (εχει νομιζω νοημα να πω το ονομα του καταστηματος) αρνειται να κανει αντικατασταση ή επιστροφη χρηματων για ενα προϊον που εχει ερθει στον πελατη του ελατωματικο.

Η αστεια (κατα την γνωμη μου) δικαιολογια ειναι οτι υπεγραψα οτι την παρελαβα καλώς -οντως ετσι εγινε- με την διαφορα οτι η τηλεοραση οταν ειναι κλειστη δεν εχει καποιο σημαδι ή ενδειξη οτι εχει κτυπηθει. Εκανα λοιπον κατα την παραλαβη τον καλυτερο δυνατο οπτικο ελεγχο αλλα οταν την εβαλα μπρος αντικρισα αυτο:

20191220_171644.jpg.b4fac23be7cb9e3fe89bae3381f28e2a.jpg

Αμεσα λοιπον τους καλεσα για να τους ενημερωσω για την κατασταση. Μετα απο ανταλαγη e-mail και φωτογραφιων μου ειπαν το εξης απιθανο.

Να παω λεει να ζητησω το λογο απο τις μεταφορικες (2) που μου το εφεραν. Μεσα στην απελπισια μου, το εκανα και αυτο, αλλα προφανως ακρη δεν βρηκα. Δηλαδη αντι να αντικαταστησουν το προϊον στον πελατη τους και να κοιταξουν να βρουν ποιος φταιει βγαζουν την ουρα τους απ΄εξω και βαζουν εμενα στην μεση. Επανηλημενως ζητησα αντικατασταση αλλα μου το αρνηθηκαν.

Δεν εχω κανει ποτε αρνητικη αναφορα ή αρνητικο δημοσιο σχολιο για αλλες περιπτωσεις που ειχα προβλημα με καποια αγορα μου απο το διαδυκτιο αλλα αυτη τη φορα νιωθω οτι με κλεβουν και δεν εχω τον τροπο να αμυνθω. Τουλαχιστον κανωντας καταγγελια στον συνηγορο του καταναλωτη και φυσικα αρνητικη κριτικη στο Σκρουτζ νιωθω οτι προστατευω αλλους αγοραστες απο το να παθουν τα ιδια.

Συμπληρωματικα, να πω οτι, καθηστερησαν και την παραδοση αρκετες μερες και οτι το τηλεφωνικο τους κεντρο ειναι προβληματικο και πρεπει να καλεσεις πολλες φορες για να μπορεσεις να πιασεις γραμμη. Τελικα τιποτα δεν ειναι τυχαιο.

Καλη χρονια σε ολους, εμενα καταφεραν να μου χαλασουν τις γιορτες

Δημητρης Παπαζογλου

Δηλαδή θες να μας πείς ότι ήταν σπασμένη και παρόλα αυτά και την κρέμασες στον τοίχο αλλά και έκανες και το αρχικό σετάρισμα και σκανάρισμα καναλιών και ήταν έτσι ! Αυτό δεν γίνεται φίλε μου

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 minutes ago, PaneDi said:

Δηλαδή θες να μας πείς ότι ήταν σπασμένη και παρόλα αυτά και την κρέμασες στον τοίχο αλλά και έκανες και το αρχικό σετάρισμα και σκανάρισμα καναλιών και ήταν έτσι ! Αυτό δεν γίνεται φίλε μου

Η τηλεοραση ΔΕΝ φαίνεται οτι εχει σπασει ΕΣΩΤΕΡΙΚΑ οταν ειναι κλειστη. Οποτε ναι, την εβαλα πρωτα στην βαση της και μετα την εβαλα μπρος. Οταν την ανοιξα ειδα να εχει το προβλημα αυτο.

Καλεσα το καταστημα και μου ειπαν να στειλω φωτο με την τηλεοραση ανοικτη και κλειστη. Συνχρονησα τα καναλια πατωντας συνεχεια το κεντρικο κουμπι γιατι στην φωτογραφιες απο το κινητο μου δεν φαινοταν και πολυ καλα το προβλημα. Επισης οσο και να σας φανει παραξενο αμα την ακουμπησεις ή την ανοιγοκλησεις η παραμορφωση αυτη αλαζει σχημα και μαλιστα μεγαλωσε κιολας.

Δηλαση οταν την πρωτοανοιξα το προβλημα περιοριζοταν μονο κατω δεξια. Παντως πρεπει να σαι πολυ "εξυπνος"(και βιαστικος)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή εργάζομαι σε σέρβις έπρεπε να μην κάνεις τίποτα ! Να την αφήσεις στο αρχικο μενού εφόσον είναι σπασμένη! Παίζει ρόλο στην εκτίμηση για το σπάσιμο για αυτό! Δεν στο παίζω έξυπνος απλά είμαι της δουλειάς και έχω δει πολλά

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ξεκινα με ενα εξωδικο προς το καταστημα και κατα παντος υπευθυνου να δουν οτι δεν αστειευεσαι κι αν δε βρεις λυση πηγαινε δικαστικα,παραλληλα κανε καταγγελιες σε ΓΓΚ και καταναλωτικες οργανωσεις

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
On 12/01/2020 at 01:19, PaneDi said:

Επειδή εργάζομαι σε σέρβις έπρεπε να μην κάνεις τίποτα ! Να την αφήσεις στο αρχικο μενού εφόσον είναι σπασμένη! Παίζει ρόλο στην εκτίμηση για το σπάσιμο για αυτό! Δεν στο παίζω έξυπνος απλά είμαι της δουλειάς και έχω δει πολλά

Καταρχας συγνωμη αν ημουν λιγο αποτομος, αλλα με εχει εκνευρίσει το καταστημα και αντεδρασα λιγο εντονα.

Δεν θα μπορει το service της Σονυ να δει καποια Logs για να δει ημερομηνια και ωρα που εγινε το setup? Υπαρχουν e-mails με επικοινωνια με το καταστημα ΜΕΤΑ που διαπιστωσα την ζημια και το σεταπ εγινε μετα απο τα emails

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.