Προς το περιεχόμενο
Συνδεθείτε  
Sarantos2121

Αλλάγη φίλτρου αέρα σε Nissan Almera

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα, 

θέλω να αλλάξω το μαμά φίλτρο του αυτοκινήτου μου και κάνοντας μια έρευνα πριν αγοράσω καινούργιο, είδα οτι στο αμάξι μου ο σένσορας του αέρα είναι στην ουσία συνδεδεμένος με το φιλτροκούτι του αυτοκινήτου, οπότε αν βγάλω το μαμίσιο φιλτροκούτι μετά δεν θα έχω και air flow sensor. Ξέρετε τι μπορω να κάνω?

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To air flow ειναι ακριβως μετα το φιλτροκουτι και στην ουσια το φιλτροκουτι βιδωνει πανω στο σωμα του airflow. Ξεβιδωσε το κουτι απο το σωμα του airflow βαλε ανταπτορα και κουμπωσες οτι θες. Φανταζομαι θες να βαλεις καμια χωανη γιαυτο εχεις αυτη την απορια. Αν απλα θες να αλλαξεις το μαμα φιλτρο με ενα αλλο απλα ανοιξε το κουτι και βαλτο μεσα.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

79945309_507126660009859_1437649021396058112_n.jpg.5be24c10119d900eb7c32a191ad9a9ed.jpg@primeragtΠράγματι χοάνη θέλω να βάλω. Συνεπώς ξεβιδώνω το φίλτρο από το σημείο   που δείχνει το μπλε βελάκι?

Επεξ/σία από Sarantos2121

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι απο εκει το ξεβιδωνεις, οι βιδες ειναι απο τη μεσα πλευρα του κουτιου. Κρατας το σωμα του αισθητηρα ακεραιο και φτιαχνεις ή αγοραζεις ετοιμο ενα ανταπτορα για να βιδωσει πανω και να μπορει να πατησει η χωανη.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πιο πολύ θα χάσεις στα χαμηλά παρά θα κερδίσεις. Τα GA και τα QG μοτερ στα almera χρειαζονται το φιλτροκουτι για τις αναπνοές στα απότομα  ανοιγματα της πεταλούδας για να μην κομπιάζει. Γνώμη μου ενα φίλτρο της KN στο φιλτροκουτι και καθάρισες χωρίς πατέντες.

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Sarantos2121 είπε

Καλημέρα, 

θέλω να αλλάξω το μαμά φίλτρο του αυτοκινήτου μου και κάνοντας μια έρευνα πριν αγοράσω καινούργιο, είδα οτι στο αμάξι μου ο σένσορας του αέρα είναι στην ουσία συνδεδεμένος με το φιλτροκούτι του αυτοκινήτου, οπότε αν βγάλω το μαμίσιο φιλτροκούτι μετά δεν θα έχω και air flow sensor. Ξέρετε τι μπορω να κάνω?

Δεν θα κανεις τιποτα.. Πρεπει να κοντινης τις σχεσεις! ή κουμπωσε τον 1.8!

Δεν ξερω αν μπορεις να παιξεις με κορωνοπηνιο(διαφορικο).

Επεξ/σία από gia_nnis
  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 25/12/2019 στις 1:23 ΠΜ, Argonaute είπε

Πιο πολύ θα χάσεις στα χαμηλά παρά θα κερδίσεις. Τα GA και τα QG μοτερ στα almera χρειαζονται το φιλτροκουτι για τις αναπνοές στα απότομα  ανοιγματα της πεταλούδας για να μην κομπιάζει. Γνώμη μου ενα φίλτρο της KN στο φιλτροκουτι και καθάρισες χωρίς πατέντες.

Παντου θα χασει, ειδικα το καλοκαιρι που θα τραβαει ολη την ζεστη του μοτερ.Αλλα ο θορυβος  οταν  τραβαει αερα, ειναι +44 αλογα.

  • Haha 5

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 24/12/2019 στις 9:29 ΠΜ, Sarantos2121 είπε

Καλημέρα, 

θέλω να αλλάξω το μαμά φίλτρο του αυτοκινήτου μου και κάνοντας μια έρευνα πριν αγοράσω καινούργιο, είδα οτι στο αμάξι μου ο σένσορας του αέρα είναι στην ουσία συνδεδεμένος με το φιλτροκούτι του αυτοκινήτου, οπότε αν βγάλω το μαμίσιο φιλτροκούτι μετά δεν θα έχω και air flow sensor. Ξέρετε τι μπορω να κάνω?

Γιατί να το κάνεις;Τι νομίζεις ότι θα κερδίσεις;

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 25/12/2019 στις 1:23 ΠΜ, Argonaute είπε

Πιο πολύ θα χάσεις στα χαμηλά παρά θα κερδίσεις. Τα GA και τα QG μοτερ στα almera χρειαζονται το φιλτροκουτι για τις αναπνοές στα απότομα  ανοιγματα της πεταλούδας για να μην κομπιάζει. Γνώμη μου ενα φίλτρο της KN στο φιλτροκουτι και καθάρισες χωρίς πατέντες.

Το ΚΝ είναι αυτό με το λάδι;

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάλε pipercross που δεν χρειάζεται λάδι-μην τυχόν σου κάνει ζημιά στον αισθητήρα- και είσαι οκ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το λαδι δεν πηγαινει πουθενα.Ειναι εκει για να κραταει την σκονη.Εργοστασιακα εχει το λαδι που πρεπει και ειναι λιγο.Το προβλημα ειναι στον πρωτο καθαρισμο  να μην το παρακανεις και το πνιξεις στο λαδι.Θελει πλυσιμο με το σαμπουαν και λιγο λαδι με το σπρευ, ισα-ισα  να παρει κοκκινο χρωμα.

Επεξ/σία από toyo73

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, 1988panos2171 είπε

Το ΚΝ είναι αυτό με το λάδι;

Ναι. Διαφορα δεν θα δεις τρελή, λιγη ζωντανια παραπάνω, αλλά έιναι πολλαπλών χρήσεων, στις 3 αλλαγές κάνει απόσβεση, πχ.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λένε ότι θέλουν καθάρισμα στα 30-50000 μίλια οπότε στη δική μου περίπτωση που κάνω 8000χλμ το χρόνο το πολύ παίζει και να μην ασχοληθώ με το φίλτρο για τα επόμενα 7 χρόνια . :lol:

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενταξει, τοσο δεν θα το αφησεις.Εαν κανεις τοσα χλμ, μια φορα στα 2 χρονια δεν ειναι προβλημα.Ενα απογευμα του καλοκαιριου μαζι με καποιο καφεδακι ειναι ωραια ενασχοληση.Πλυσιμο με το υγρο, το αφηνεις στον ηλιο να στεγνωσει και μετα λιγο λαδι και ok.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
Συνδεθείτε  
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.