Προς το περιεχόμενο
TROXOS

Διακοπή Nova

Προτεινόμενες αναρτήσεις

έχει κανείς εικόνα για το τρόπο διακοπής της nova?

Έχει λήξει το συμβόλαιό μου πάνω από έτος . Αν δεν πληρώσω διακόπτουν την υπηρεσία και είμαι οκ? Υποψιάζομαι πως θα πρέπει να ενημερωθούν για να επιστραφεί με κάποιο τρόπο και το nova box. Δεν βρίσκω στο site τους αντίστοιχες πληροφορίες και τους έστειλα μήνυμα. Λόγω εορτών όμως λογικό είναι να μην ανταποκρίνονται άμεσα. Αν ήταν φυσικά πώληση και όχι διακοπή θα είχαν καλύτερα αντανακλαστικά. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, TROXOS είπε

έχει κανείς εικόνα για το τρόπο διακοπής της nova?

Έχει λήξει το συμβόλαιό μου πάνω από έτος . Αν δεν πληρώσω διακόπτουν την υπηρεσία και είμαι οκ? Υποψιάζομαι πως θα πρέπει να ενημερωθούν για να επιστραφεί με κάποιο τρόπο και το nova box. Δεν βρίσκω στο site τους αντίστοιχες πληροφορίες και τους έστειλα μήνυμα. Λόγω εορτών όμως λογικό είναι να μην ανταποκρίνονται άμεσα. Αν ήταν φυσικά πώληση και όχι διακοπή θα είχαν καλύτερα αντανακλαστικά. 

Αν δεν πλήρωσεις δεν κόβεται. Απλά θα χρωστάς. 
πάρε τηλέφωνο το έχει στην σελίδα τους και ζητά διακοπή της υπηρεσίας. 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
15 ώρες πριν, alexakos89 είπε

Αν δεν πλήρωσεις δεν κόβεται. Απλά θα χρωστάς. 
πάρε τηλέφωνο το έχει στην σελίδα τους και ζητά διακοπή της υπηρεσίας. 

Το κόψαμε πριν κανά μήνα ,απλώς δε πληρώσαμε και μετα και την έκδοση του 2ου λογαριασμού,το κόψανε στις 7-8 μέρες...

Στις υπηρεσίες νοβα πληρώνεις πριν.Δηλαδή: εγώ έχω νοβα και είναι 3 του μήνα...θα πληρώσω το λογαριασμό για να το έχω μέχρι και τις 30 του μήνα.

Γιατί το λέω αυτό?Διότι στην ουσία μας προσέφεραν υπηρεσίες χωρίς να έχουμε πληρώσει για 7/30 επί 38 ευρώ (φουλ πακ είχαμε) για τις οποίες μάλιστα δε φταίμε εμείς διότι δεν το κόψανε τη μέρα που έληγε ο πρώτος λογαριασμός..

Παρόλα αυτά θα ήθελα με κάποιο τρόπο να τους επιστρέψω το novabox, θα τους το πω αν τηλεφωνήσουν..και αν πάνε να δημιουργήσουν θέμα θα πληρώσω τις ημέρες που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους και τίποτα παραπάνω.

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο κάποιος που θέλει να το κόψει δεν τους παίρνει τηλέφωνο (οι κλήσεις σε όλες αυτές τις περιπτώσεις καταγράφονται) και απλά να τους ζητήσουν την άμεση διακοπή μόλις λήξει ο χρόνος μέχρι τον οποίο είναι πληρωμένο.

Καθαρές δουλειές ώστε να μη χαλάμε την ψυχική μας διάθεση στον μέλλον.

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 26/12/2019 στις 7:39 ΠΜ, papoys1 είπε

Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο κάποιος που θέλει να το κόψει δεν τους παίρνει τηλέφωνο (οι κλήσεις σε όλες αυτές τις περιπτώσεις καταγράφονται) και απλά να τους ζητήσουν την άμεση διακοπή μόλις λήξει ο χρόνος μέχρι τον οποίο είναι πληρωμένο.

Καθαρές δουλειές ώστε να μη χαλάμε την ψυχική μας διάθεση στον μέλλον.

Πραγματικα ομως. Δεν καταλαβαινω.. Δεν υπαρχει σωτηρια!

  • Like 2

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 26/12/2019 στις 7:39 ΠΜ, papoys1 είπε

Δεν καταλαβαίνω για ποιο λόγο κάποιος που θέλει να το κόψει δεν τους παίρνει τηλέφωνο (οι κλήσεις σε όλες αυτές τις περιπτώσεις καταγράφονται) και απλά να τους ζητήσουν την άμεση διακοπή μόλις λήξει ο χρόνος μέχρι τον οποίο είναι πληρωμένο.

Καθαρές δουλειές ώστε να μη χαλάμε την ψυχική μας διάθεση στον μέλλον.

Εντάξει, πάρε εσύ τηλέφωνο απο σταθερό wind,να σου έρθει για 3 λεπτά ομιλίας,20 ευρώ παραπάνω λογαριασμό...μια φορά σε ΟΤΕ για 3 λεπτά τόσο παραπάνω είχε έρθει..

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 ώρες πριν, aek21.23 είπε

Εντάξει, πάρε εσύ τηλέφωνο απο σταθερό wind,να σου έρθει για 3 λεπτά ομιλίας,20 ευρώ παραπάνω λογαριασμό...μια φορά σε ΟΤΕ για 3 λεπτά τόσο παραπάνω είχε έρθει..

Από σταθερό WIND με χρέωση 0,26€/ κλήση συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τελών σταθερής τηλεφωνίας. Από κινητό WIND με χρέωση 0,25€/ κλήση 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
39 λεπτά πριν, alexakos89 είπε

Από σταθερό WIND με χρέωση 0,26€/ κλήση συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ και τελών σταθερής τηλεφωνίας. Από κινητό WIND με χρέωση 0,25€/ κλήση 

image.png.f14a7122e3f9ff0073061e7dda1d206d.png

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
4 λεπτά πριν, aek21.23 είπε

image.png.f14a7122e3f9ff0073061e7dda1d206d.png

2119552000 Από κινητό αν έχεις λεπτά Προς όλους. Δοκίμασε και σταθερό αυτό τον αριθμό. Νόμιζα ειχες nova wind 

  • Like 1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, aek21.23 είπε

Εντάξει, πάρε εσύ τηλέφωνο απο σταθερό wind,να σου έρθει για 3 λεπτά ομιλίας,20 ευρώ παραπάνω λογαριασμό...μια φορά σε ΟΤΕ για 3 λεπτά τόσο παραπάνω είχε έρθει..

Τώρα κατάλαβα ότι έχεις τηλεόραση nova και τηλέφωνο άλλης εταιρείας.Εγώ μιλούσα  από σταθερό nova ή fortnet όπως θες πέστο σε nova - fortnet που νομίζω είναι 12 λεπτά η κλήση σε 5ψήφιο.

5ψήφιο άλλης εταιρείας φυσικά και εγώ δεν θα πάρω ούτε και έχω πάρει ποτέ μου. Θα ψάξω να βρω σταθερό ή άλλη λύση.

Επεξ/σία από papoys1

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν υπάρχει κατάστημα στην περιοχή, απλά πηγαίνετε σε κατάστημα. Δεν θα γλιτώσετε λεφτά σε σχέση με το τηλέφωνο (ουσιαστικά θα πληρώσεις 5€ στο τηλέφωνο και θα "χάσεις" χρόνο απ'τη ζωή σου στο κατάστημα, ο καθένας ότι αξιολογεί ως πιο σημαντικό..) αλλά τουλάχιστον θα είσαι 100% σίγουρος ότι έγινε η δουλειά σου. Παίρνεις μαζί σου και το novabox τους το δίνεις υπογράφεις και τέλος. 

Στην Ελλάδα είμαστε δυστυχώς.. Το email δεν ξέρω κατά πόσον σε καλύπτει ότι έχεις κάνει ενημέρωση για διακοπή, αν σου πουν σε 2 μήνες δεν το διαβάσαμε ποτέ δεν μας ήρθε ποτέ άντε βγάλε άκρη.. Στην ενεργοποίηση όλοι ΑΜΕΣΟΙ είναι. Στη διακοπή ξαφνικά "δεν λάβαμε το αίτημα"..

ΥΓ: Δεν θέλω να επεκταθώ, αλλά για να τα γράφω έτσι κάτι σημαίνει (προσωπική εμπειρία και τίποτα παραπάνω)... 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν τους πάρεις τηλ (όσο και αν είναι η χρέωση) θα μιλήσεις με το εμπορικό τμήμα, σημειώνουν το αίτημα διακοπής και εντός 3 εργάσιμων ημερών σε καλούν από το τμήμα διακοπής. Τώρα αν το πρώτο τηλ γίνει πάνω στην λήξη του τιμολογιακού μήνα και η επικοινωνία με το τμήμα διακοπής γίνει αφού έχουμε μπει στον νέο τιμολογιακό τμήμα  χρεώνεσαι όσο διάστημα χρειαστεί για να γίνει η διακοπή.

Στην δική μου περίπτωση(όπως και σε όσους κάνουν αίτημα διακοπής) έκαναν αρκετά καλύτερη προσφορά από αυτή που είχα και τελικά διατήρησα την υπηρεσία. Είχε βγει λογαριασμός με την παλιά τιμή, τον πλήρωσα αφού συμφώνησα σε νέα τιμή με 24 μήνη δέσμευση και είπαν πως τον επόμενο μήνα θα συμψηφιστούν.

Ελπίζω να ισχύουν όσα ηχογραφήσαμε αλλιώς θα πληρώνω σαν μαλάκας όσο ζητάνε γιατί άκρη με τις ηχογραφήσεις δεν πρόκειται ποτέ κανείς να βρει.....

 

Κοινοποιήστε αυτήν την ανάρτηση


Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε έναν λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι εύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
×
×
  • Δημιουργία νέου...

Χρήσιμες πληροφορίες

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.