Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντήσεις 3,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Αν και μεγάλος φαν του εκλερκ το βρηκα αστείο

Μποττας κερδισμένος της ημέρας..μείωσε κατά 3 βαθμούς τη διαφορά από τον Χαμ. Κατ' εμέ αδικείται που δεν είναι driver of the day.

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Φτάσαμε σε σημείο να ακούμε τον σχολιαστή του ΟΤΕ να φωνάζει ότι πέρασαν και οι 2 Ferrari από το Q1, λες και έκαναν το 1-2 στον αγώνα. :(

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, ~mxls~ είπε

Ο Σεμπ εκθέτει την ομάδα. Ξανά. Q3 δεν περνάνε με καμία δύναμη.

Αύριο αν τσιμπήσουν βαθμούς θα λένε πάλι καλά.

Αυτό πώς προκύπτει τώρα;

Νταξ να κράζουμε, αλλά όταν έχει νόημα.

Στην τελική 2.5 δέκατα πίσω ήταν που και να τα έβρισκε, δεν θα άλλαζε τίποτα.

Του Μπότας δηλαδή που ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω, σε καλό μονοθέσιο, πρέπει να του πάρουν το αγωνιστικό δίπλωμα;

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, just getting started είπε

Αυτό πώς προκύπτει τώρα;

Νταξ να κράζουμε, αλλά όταν έχει νόημα.

Στην τελική 2.5 δέκατα πίσω ήταν που και να τα έβρισκε, δεν θα άλλαζε τίποτα.

Του Μπότας δηλαδή που ήταν μισό δευτερόλεπτο πίσω, σε καλό μονοθέσιο, πρέπει να του πάρουν το αγωνιστικό δίπλωμα;

Οριακά περασε από Κίμι ο Σαρλς στο Q1, ενώ όλοι περίμεναν Σεμπ εκτός. Αλλά αποδεικνύεται ότι δεν είναι πρόβλημα Σεμπ, ούτε κανενός Σεμπ, αλλά ενός άθλιου μονοθεσίου.

Μία βροχή ίσως βοηθήσει την κατάσταση.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ferrari 2020: Μειωμένη ιπποδύναμη -> ανάγκη για μείωση downforce -> χαμηλή ταχύτητα στις στροφές -> χαμηλό φορτίο -> μειωμένες θερμοκρασίες ελαστικών -> μειωμένη πρόσφυση

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Οριακά περασε από Κίμι ο Σαρλς στο Q1, ενώ όλοι περίμεναν Σεμπ εκτός. Αλλά αποδεικνύεται ότι δεν είναι πρόβλημα Σεμπ, ούτε κανενός Σεμπ, αλλά ενός άθλιου μονοθεσίου.

Μία βροχή ίσως βοηθήσει την κατάσταση.

η βροχη μαλλον θα τα κανει χειροτερα. το aero setup τους ειναι με minimum πτερυγες οπως και η renault το οποιο ειναι setup για dry αγωνα (να μην σε περνανε στις ευθειες και να κανεις defence σις στροφες). Τωρα αν εχουν μαλακωσει την αναρτηση ωστε σε βροχη να εχουν καλυτερο traction αυτο δεν φαινεται με γυμνο ματι.

Παντως αν βρέξει η Merc λογικα θα χαθει μπροστα μιας και ειναι με πολυ περισσοτερη πτερυγα απο όλους.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους, στον πρώτο αγώνα μετά την -σύντομη- θερινή διακοπή, σε μία πίστα ενδεικτική της δυναμικής των μονοθεσίων. Για τις κατατακτήριες δεν είδαμε κάτι καινούριο ή απρόσμενο σήμερα, με εξαίρεση τις εντυπωσιακές Ρενό που είχαν δείξει ότι έχουν την ταχύτητα στον έναν γύρο για να αναδειχθούν best of the rest. Χαμ εκπληκτικός και πάλι, μισό δευτερόλεπτο πίσω ο Μπότας, ο οποίος λόγω μέτριου 2ου σέκτορ του Μαξ, ξεκινάει στην πρώτη σειρά της εκκινήσης. Ο Ολλανδός αύριο θα προσπαθήσει να σπλιτάρει πάλι τις Μερκ και ελπίζει αυτή τη φορά να έχει βοήθεια από τον Άλμπον, που αν και έχει και αυτός 0,5sec. διαφορά από τον team mate του, δείχνει να μπορεί να κινηθεί πιο κοντά στους 3 πρώτους. Ντάνι Ρικ και Οκόν αναμένεται να ξαναβάλουν για τα καλά την Ρενό στο κυνήγι της τρίτης θέσης στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών, καθώς φαίνεται να έχουν το απαιτούμενο γκριπ και ένα καλοστημένο μονοθέσιο σε όλο το μήκος της πίστας. Μικρή απογοήτευση οι Πινκ Μερσέντες, δείχνουν πίσω από τις Μακλάρεν αυτό το σκ. Άλφα Τάουρι και Φερράρι αν φέρουν βαθμό ή βαθμούς σε Φαένζα και Μαρανέλλο αντίστοιχα θα είναι μεγάλη επιτυχία. Οι υπόλοιποι 3 μόνο με πλήθος συμβάντων μπορούν να ελπίζουν σε κάτι αύριο. Ασφαλώς με βροχή, οι ανακατατάξεις μοιάζουν πιθανές.

Σημεία που αξίζει να σχολιαστούν:

  • Το πρόβλημα για την Φερράρι δεν είναι το Ρ13 και Ρ14. Το πρόβλημα είναι ότι αυτά ήρθαν λόγω τρομερού overperforming από αμφότερους τους οδηγούς της.
  • Ράσελ σταθερά εξαιρετικός, ίσως ήρθε η ώρα να σκεφτούν σοβαρά στην Μερκ να του δώσουν τη μία από τις δύο θέσεις που έχουν.

 

\\ Ακολουθεί σύντομο (not) overview του πρώτου "μισού" της σεζόν και προβλέψεις (sic.) για το υπόλοιπο "μισό" και την free agency, όπως έχει διαμορφωθεί.

Spoiler

Merc. Σβήστο πρωτάθλημα στους κατασκευαστές, σχετικά εύκολο πρωτάθλημα για τον Χαμ, βάσει των πρώτων 6 αγώνων. Τα μαύρα βέλη κυριαρχούν απόλυτα και αν ήταν στο ίδιο επίπεδο συγκέντρωσης που ήταν για παράδειγμα στο περσινό πρώτο μισό ή στο προπέρσινο δεύτερο μισό, θα είχαν μινιμουμ 5 "1-2". Στους οδηγούς, Βάλτερι πλέον δεν το πιστεύει ούτε ο ίδιος ότι μπορεί έστω να αγχώσει τον Βρετανό, ό,τι και αν δοκιμάσει. Έχει βέβαια εγγυημένη θέση για του χρόνου, εν πολλοίς λόγω της συνταγής "ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει". Τείνει να μείνει στην ιστορία ως μεγαλύτερος yes man και από τον -συμπαθή- Ρούμπενς. Όσο για τον Χάμιλτον, ίσως πρέπει να βάλει στόχο κάποιο παλαβό ρεκόρ για να μας κρατήσει και εμάς σε υπερένταση, τύπου να σπάσει το σερί 9 νικών του Φέτελ. Ακόμα δίχως συμβόλαιο, αν μείνει ως έχει τον τιμ των Γερμανών, θα συμφωνήσει ακόμα και με γενναία μείωση, που δεδομένα θα έχει λόγω πανδημίας. Έτσι και αλλιώς με τις υπόλοιπες "ελκυστικές" θέσεις να είναι κλεισμένες δεν έχει που αλλού να πάει, παρά μόνο αν σταματήσε, πράγμα σχετικά απίθανο.

Ferrari. Με δύο λέξεις: Θέατρο Σκιών. Χειρότερη σεζόν και από το '14, είναι πιθανότα το 7ο μονοθέσιο σε δυναμική, μπροστά μόνο από τις άλλες δύο ομάδες με κινητήρα Φερράρι και την ταλαίπωρη Γουίλλιαμς. Ο κινητήρας ασφαλώς έχει θέμα φέτος, αλλά γι' αυτό φταίει και η ίδια η ομάδα, ειδικά από τη στιγμή που δεν έχει ειπωθεί επίσημα που βρέθηκε αυτή η ιπποδύναμη πέρσι σε Σπα και Μόντσα. Το μονοθέσιο όμως έχει και άλλα θέματα, αφού μοιάζει φοβερό κακοστημένο αεροδυναμικά και με θέματα πρόσφυσης σε όλες τις πίστες και όλα τα σέσσιον μέχρι στιγμής. Χειρότερη όλων, ωστόσο, είναι η συμπεριφορά στον Σεμπ. Ανεξαρτήτως τι έχει καταφέρει σε προσωπικό επίπεδο ο Φέττελ και τι έχει δώσει στους Ιταλούς (εξαιρετικές μηχανικές γνώσεις, έφυγε από την 2η RBR και πήγε στην 4η Φερράρι, την οποία και μεταμόρφωσε άμεσα και με συνέπεια για 5 χρόνια), δε γίνεται να σαμποτάρεις την ίδια την ομάδα για να αποδείξεις το ορθόν της απόφασής σου, ακόμα και αν ο άλλος είναι ο χειρότερος οδηγός του γκριντ. Πλέον, ο Γερμανός παίζει my team σε real life και μάλιστα στο μέγιστο επίπεδο δυσκολίας, αφού υποχρεώνεται να επιλέγει χρονικό σημείο που θα επιχειρήσει ταχύτερο γύρο στις κατακτήριες (εξαιρετική διαχείριση σήμερα στο q1, προσπάθησει να πετύχει το καλύτερο track evolution), ρυθμίζει στρατηγικές εν ώρα αγώνα και βγάζει γκραν πρι με περισσότερους γύρους στη μαλακή σε σχέση με τη μέση γόμα. Το πρόβλημα για τους Ιταλούς· ανέκαθεν πίστευα ότι εκτιμούν τον εαυτό τους πάνω από αυτό που είναι. Η πραγματικότητα έδινε τη Ρεντ Μπουλ πιο κοντά σε αυτούς απ' ό,τι αυτοί ήταν στην Μερκ την τελευταία τετραετία, αλλά εκείνοι κοιτάγαν μόνο μπροστά. Φέτος μέχρι πρόσφατα ήταν βέβαιο ότι κοιτούσαν τις Ρέισινγκ Πόιντ, αλλά και πάλι θα εκπλαγούν δυσάρεστα, αφού Μακλάρεν και Ρενό έχουν τους συνδυασμούς για να τους βάλουν από κάτω τους. Εν τέλει, εκτιμώ ότι θα τερματίσουν στην 5αδα, λόγω φοβερού overperformance και από τους δύο οδηγούς, με τον Σαρλ να έχει καλές πιθανότητες να είναι αντίστοιχα στη 10αδα στους οδηγούς ειδικά με τα δύο πόντιουμ, την άσχημη εκκίνηση στη σεζόν από Ρικιάρντο και Σάινθ και τους -2 αγώνες του Πέρεθ. Φέττελ πιθανό σενάριο να μην αγωνιστεί στο φινάλε με Φερράρι. Για του χρόνου γνωστό το δίδυμο, να δούμε μετά τους Αλόνσο, Ραϊκόνεν, Φέττελ, ποιος θα είναι ο επόμενος οδηγός που θα κριθεί ανεπαρκής.

RBR. Πλέον καθαρά η 2η ομάδα, δεν ενοχλεί ιδιαίτερα την Μερκ (έχοντας και ένα γεμάτο μηδενικό από το Αυστριακό γκραν πρι), δεν ενοχλείται και από κανέναν όμως. Το overperforming του Μαξ (συνεχίζεται από πέρσι) της αρκεί για να βγει 2η, αν φέρει τα bare minimum αποτελέσματα ο Άλμπον. Ρεαλιστικά μοιάζει η μόνη ομάδα που μπορεί να απειλήσει τις Μερκ, πριν την αλλαγή κανονισμών το '22, αλλά απέχει πολύ ακόμα. Μαξ αν καταφέρει να κρατήσει το P2 μέχρι το φινάλε θα είναι άθλος, με μονοθέσιο σταθερά πιο αργό από μισό sec. έως 8 δέκατα σε ρυθμό ενός γύρου. Άλμπον δεν κινδυνεύει ιδιαίτερα η θέση του. Οι οδηγοί της Άλφα Τάουρι έχουν ήδη αποτύχει στο αντίστοιχο πόστο, ενώ από τις μικρότερες κατηγορίες δεν δείχνει να υπάρχει άμεσα κάτι αξιόλογο, ειδικά μετά την περσινή απομάκρυνση του Τίκτουμ. Ωστόσο, οι επιδόσεις του Ταϊλανδού, ιδίως στις κατατακτήριες, είναι above average. Πιθανό να του έχει κοστίσει σε πνευματικό επίπεδο τα συμβάντα με Χαμ πέρσι σε Βραζιλία και φέτος σε Αυστρία, αφού εξαιτίας αυτών έχει συπληρώσει 15 αγώνες (σχεδόν ένα πρωτάθλημα) δίχως πόντιουμ, σε top-3 ομάδα. Στο τέλος αναλύω ακραίο (επιθυμητό) σενάριο που τον αφήνει εκτός RBR. Γενικά εδώ οι θέσεις μοιάζουν κλεισμένες, είτε με Μαξ - Αλεξ είτε με Μαξ - Γκασλί / Κβίατ (δύσκολο).

Mclaren. Σταθερή άνοδο από πρόπερσι, κεφαλαιοποιήθηκε πέρσι με την 4η θέση και φέτος ακόμα και η 3η είναι ανοιχτή. Μόνο ευχαριστό γι' όλους τους φαν του αθλήματος εκτιμώ, αφού ανέκαθεν αποτελούσε ισχυρό πόλο στο σπορ. Το πόντιουμ τη τρέχουσα σεζόν δε χρειάστηκε να αναβληθεί μέχρι τον προτελευταίο γύρο του πρωταθλήματος, καθώς ήρθε στο παρθενικό γκραν πρι της σεζόν. Τρομερά ανεβασμένος ο Νόρις, δείχνει να έχει πολύ υψηλό ταβάνι αυτό το παιδί. Κάρλος slow start, αλλά όπως και πέρσι η γενέτειρά του μπορεί να αποτελέσει turning point. Η λογική λέει ότι η ομάδα θα είναι πίσω από τις Ρέισινγκ Πόιντ στο τέλος της σεζόν, εκτός και αν συνεχίσει να βρέχει ποινές για τις Πινκ Μερκ. Λάντο και Σάινθ αν καταφέρουν κάτι παραπάνω από το 7 - 8 / 9 στο πρωτάθλημα οδηγών θα είναι πολύ καλό. Το μέλλον λαμπρό, ειδικά από του χρόνου, με Ντάνι Ρικ στην ομάδα και Γερμανική μονάδα ισχύος.

Renault. Οι Γάλλοι εμφανίζονται αισθητά βελτιωμένοι φέτος, υπό την έννοια ότι δείχνουν πιο κοντά στην Μακλάρεν σε σχέση με πέρσι, ακόμα και αν αυτό δεν αποτυπώνεται στη βαθμολογία ακόμα. Θεωρώ εν πολλοίς ότι πάσχουν στο θέμα της προσέγγισης, με τρόπο παρόμοιο με την Φερράρι. Πήγαιναν για να πιάσουν τους Αυστριακούς και τελικά βρέθηκαν να παλέυουν πέρσι στο τελευταία αγώνα, με τους μικρούς κόκκινους τάυρους για το P5. Ο κινητήρας τους μοιάζει ισχυρότερος φέτος, ενώ ο Χάνι Μπάτζερ είναι πολλές φορές απολαυστικός. Πιστεύω ότι θα τους τραβήξει μέχρι το τέλος της σεζόν, με πιθανό να πετύχει ένα συγκυριακό πόντιουμ (double DNF για τουλάχιστον 2 από τους 3 πρώτους) ή κάποια 4η θέση. Οκόν μέτρια πράγματα μέχρι στιγμής, έχει το ελαφρυντικό ότι ξανατρέχει σε ανταγωνιστικό επίπεδο F1 μετά από 1μιση χρόνο. Στο τέλος βλέπω Ρενό άνετα πάνω από 3 τελευταίες ομάδες (Άλφα Τάουρι, Χαας, Γουίλλιαμς), αλλά δύσκολο να πιάσουν τους 3 από πάνω τους. Οκόν και Νάντο το δίδυμο για του χρόνου, έχει κλείσει γι' αυτούς η free agency. 

Racing Point. Δύσκολο το οποιοδήποτε σχόλιο. Μπορεί να είναι εύκολα η 3η ομάδα στο φινάλε, μπορεί να τερματίσει και τελευταία αν μηδενιστεί. Τρία σημεία κρατάω. Το προφανές είναι ότι η περσινή Μερσέντες, χωρίς καμία αναβάθμιση θα μπορούσε να κερδίσει το φετινό πρωτάθλημα. Δείχνει την απόσταση που έχει να διανύσει η Ρεντ Μπουλ για να μας δώσει και πάλι μάχες ρόδα με ρόδα για τα πρωταθλήματα. Οι άλλες ομάδες, όπως ανέφερα, έχουν ακόμα περισσότερο δρόμο να καλύψουν. Δεύτερο σημείο, η σημαντική άνοδος του Στρολ, μπορεί να κερδίσει τον Πέρεζ (ο οποίος είναι δεδομένα τοπ-10 οδηγός σε αυτό το γκριντ), ειδικά να εφαρμοστούν team orders. Τρίτο bullet, δεν έχουν ακόμα πόντιουμ στην Ρέισινγκ Πόιντ, ενώ έχουν δείξει δυναμική για να το πετύχουν. Μέλλον με Άστον Μάρτιν να φέρνει ακόμα περισσότερα κεφάλαια και πιθανό να δώσουν θέση σε έναν τετράκις παγκόσμιο πρωταθλητή μόνο θετικά μπορείς να το ατενίζεις. Αν είχαν δίδυμο Φέττελ/Πέρεζ του χρόνου και συνέχιζαν την ίδια "εξέλιξη" θα απειλούσαν τις RBR. Ωστόσο, έχουμε δει ομάδες να μαραζώνουν μετά από μηδενισμούς (π.χ.: Μακλάρεν) και με δεδομένο ότι σαν όνομα δεν έχει κάποια ιδιαίτερη παράδοση, μπορεί πιθανή σκληρή τιμωρία της ομάδας να την οδηγήσει ακόμα και σε απομάκρυνση. Υπάρχει βέβαια και η οικονομική επιφάνεια του Στρολ, την οποία επουδενί δε θα ήθελε εκτός σπορ η Λίμπερτι Μίντια.

Alpha Tauri. Να γράψω την αμαρτία μου, ανέκαθεν ήταν η μεγάλη μου συμπάθεια, αν και υποστηρικτής της μητρικής ομάδας. Έχει το καλύτερο livery για φέτος (άσχετο), είναι αρκετά καλή σε ρυθμό αγώνα, ενώ ο Γκασλί μοιάζει να έχει ξαναβρεί τον εαυτό του. Τα περσινά θαύματα με δύο πόντιουμ και P6 στο τέλος δε θα επαναληφθούν, παρόλα αυτά είναι team to watch στα γκραν πρι. Ο Γάλλος οδηγός της ομάδας κάνει συμπαθητική σεζόν, ενώ ο Τορπίντο μάλλον είναι ο πρώτος επιλαχών σε περίπτωση που η Ρεντ Μπουλ αποφασίσει να φέρει νέο αίμα στην τετράδα των οδηγών της. Λογικά στο P7 θα είναι φέτος, θα δούμε ένα γκραν πρι, που θα έκπληξουν ευχάριστα, με τον Γκασλί να έχει ήδη δύο εξαιρετικά απότελεσματα. Πιερ (σίγουρα) και Ντάνι θα αποφυγούν τις τελευταίες 5 θέσεις της τελικής κατάταξης λογικά. Για του χρόνου, τα πάντα εξαρτώνται από την μαμά ομάδα, αν και ο Γκασλί δείχνει δεδομένα ότι θα έχει τη μία θέση.

Alpha Romeo. Ελάχιστα σχόλια εδώ. Η χιονοστιβάδα που πλήττει τη μεγάλη ομάδα, παρασέρνει στο διάβα της και τη μικρή. Θα παλέψει με Χαας για να αποφύγει την 9η θέση. Στο bottom-5 οι οδηγοί της στο φινάλε εκτός συγκονιστικού απροόπτου. Ευελπιστώ, να σπάσει το ρόδι ο Κίμι, θα είναι μεγάλη ήττα για το άθλημα να μείνει άποντος ο Φινλανδός. Για του χρόνου, Τζιοβινάτσι έχει μία εγγυημένη θέση (δε θα εκπλαγώ να τον δω να οδηγάει και Φερράρι σε κάποιο γκραν πρι φέτος), δίχως να έχει δείξει κάτι exceptional μέχρι στιγμής κατ΄ εμέ. Η άλλη θέση είναι του Κίμι αν τη θέλει. Αν όχι, τότε η Άλφα Ρομέο μπλέκεται σε πολλά σενάρια. Υπογραφή του Φέτελ στη Ρέισινγκ Πόιντ, μετατρέπει έναν τοπ οδηγό σε διαθέσιμο, ο οποίος έχει περάσει και από την ομάδα σε εποχές Ζάουμπερ. Αν ο Πέρεζ μείνει στην RP, ο Φέττελ δεδομένα δε θα είναι διαθέσιμος, οπότε πάμε σε μη αναμενόμενο δίδυμο το οποίο αναλύω σε λίγες γράμμες.

Haas. Ανέκαθεν έδεινε την αίσθηση ομάδας που συπληρώνει το γκριντ, φέτος πολύ παραπάνω. Ο συμπαθής Στάινερ απορώ γιατί δεν επιβάλλει την απομάκρυνση τουλάχιστον του Γκροζιάν, αν όχι και των δύο οδηγών, με όρους ή εγώ ή αυτοί. Πλέον τους βάζει σχετικά εύκολα κάτω ο Ράσελ και ταβάνι τους είναι να καταφέρουν να μαζέψουν κανά βαθμό για να μην επαναλάβουν την περσινή απογοητευτική σεζόν. Ασφαλώς κερδίζει κόσμο το γεγονός ότι με ελάχιστους πόρους καταφέρνει σημαντικά αποτελέσματα κατά καιρούς σαν ομάδα, αλλά πρέπει να επενδύσει σε νέο δίδυμο οδηγών. Αμφότεροι οι "πιλότοι" της (αποφεύγω γενικά τον όρο, σόρυ) θα είναι στο bottom-5 βάσει λογικής. Για του χρόνου εμπλέκεται σε πολλά σενάρια, συζητούνται παρακάτω.

Williams. Αρκετά θετική η σεζόν μέχρι τώρα. Ράσελ κατ' εμέ τοπ-5 οδηγός στο power ranking μέχρι σήμερα, έχει βοηθήσει πολύ στην εξέλιξη του μονοθεσίου. Δύσκολα θα φέρει βαθμούς στην ομάδα, αλλά το ευχόμαστε όλοι. Λατιφί, σίγουρα καλύτερος του περσινού Κούμπιτσα, συμπαθητικός για ρούκι, χάνει λίγο σε προβολή λόγω των εξαιρετικών περσινών πρωτοεμφανιζόμενων. Η εισροή κεφαλαίων και οι χορηγίες που επιτυγχάνονται χάρης αυτόν είναι κομβικής σημασίας. Εντάξει P20 θα τερματίσει εκτός να δούμε αγώνα με > 8 εγκαταλήψεις. Ο Ράσελ όμως έχει ελπίδες να βάλει από κάτω του τουλάχιστον όποιον οδηγό δε βαθμολογηθεί, πράγμα διόλου ευκαταφρόνητο. Για την ομάδα P10. Μέλλον αισιόδοξο, μετά την εξαγορά και το γεγονός ότι θα έχουν τον Βρετανό στις τάξεις της για μια ακόμα χρονιά, αφού το επίφοβο σενάριο για τη Γουίλλιμς, της αναβάθμισης του Ράσελ στη θέση του Μπόττας αποφεύχθηκε.

 

Things to look for the rest of the season

  • Πόσο έδινε τελικά το party mode, αρχής γενομένης από τη Μόντσα.
  • Απευκταίο σενάριο που τοπ-3 οδηγός δεν μπορέσει να αγωνιστεί για παρόμοιους λόγους με τον Πέρεθ. Ίσως είναι και ο μόνος τρόπος να αλλάξουν οι ισορροπίες στη μάχη των δύο πρωταθλημάτων.
  • Ρέισινγκ Πόιντ πέναλτις.
  • Τι ισχύει με κινητήρα Φερράρι και μήπως τελικά φέτος είναι ο μόνος 100% έννομος.
  • Ράσελ στο Q3 σε eventful κατατακτήριες;;;
  • Πιθανό οριστικό αντίο για Κίμι.
  • Hopefully, να ολοκλήρωθει η σεζόν (θα συνεπάγεται ότι μπαίνουμε και στην τελική ευθεία της πανδημίας).

 

2021 Grid (underlined οι δεδομένοι)

Merc: Ham (λογικά θα έχει υπογράμμιση και αυτός σε λίγες βδομάδες), Bottas
Ferrari: Leclerc, Sainz
RBR: Max, Alex
Mclaren: Dany Ric, Lando
Renault: Alonso, Ocon
RP: N/A, Stroll
Alpha Tauri: Gasly, Kvyat
Alfa Romeo: N/A, Giovinazzi (σχεδόν δεδομένος κι αυτός)
Haas: N/A, N/A
Williams: Russel, Latifi

Σκέψεις: Εμφανίζονται 4 κενές θέσεις με περιθώριο +1 ή -2. Ίσως ανοίξει έξτρα θέση σε RBR / Alpha Tauri. Ίσως δύο λιγότερες θέσεις, είτε λόγω παραμονής Πέρεζ, είτε λόγω μη απόσυρσης Κίμι, είτε λόγω νέας τρέλας της Χαας, όπου θα αποφασίσει να συνεχίσει με ένα από τα χειρότερα δίδυμα που έχουμε δει. Να συμβούν και τα 4 αυτά σενάρια ταυτόχρονα , ώστε να έχει κλείσει το επόμενο γκριντ με ουσιαστική προσθαφαίρεση Αλόνσο - Φέττελ , θεωρώ δύσκολο. Σίγουρα στο πουλ των διαθέσιμων οδηγών οι Φέττελ, Χουλκ, Ίλοτ, Σβάρτσμαν και μεγάλο αουτσάιντερ ο Μικ (η λογική λέει ότι είναι πιο πίσω από τους άλλους 2, αλλά η Φερράρι στην εποχή Μπινότο δεν φημίζεται να ακολουθεί την προσέγγιση αυτή).

  • Σενάριο 1: Φέττελ στην RP, Κίμι αποχωρεί, Πέρεθ στην Άλφα Ρομέο. Αρκετά πιθανό σενάριο. Επισφαλής η θέση του Τζιοβινάτσι, αφού λογικά θα τον νικήσει κατά κράτος ο Μεξικανός με κίνδυνο να χάσει τη θέση του μεσούσης της σεζόν, αφού η Φερράρι Ακάντεμι έχει τουλάχιστον δύο καλούς οδηγούς. Χαας έχει να διαλέξει μεταξύ των δύο οδηγών της, τον Χουλκ. Αν η Φερράρι μείνει με Πέρεθ, Τζιοβινάτσι, ίσως η Χαας, λόγω και του κινητήρα, να δώσει μία θέση σε Ιλότ ή Σβάρτσμαν. Θεωρούμε δεδομένο ότι η RBR δε θα πάει να παίξει τα ρέστα της με ανακατάξεις.
  • Σενάριο 2: Πέρεθ πείθει μέσω αποτελέσματων και χορηγιών την RP να του δώσει τη θέση. Φέττελ μένει χωρίς άμεση επιλογή. Χαας του δίνει ορίζοντα post-2021, με την αλλαγή των κανονισμών και τον πείθει να υπογράψει. Αγκάθι το οικονομικό, αφού είναι στο τοπ-3 των αμοιβομένων οδηγών του γκριντ. Κιμι αποχωρεί, Τζιοβινάτσι κρατάει τη θέση του και το νούμερο 2 στην Άλφα Ρομέο πάει σε έναν από τους οδηγούς της F2 που έχουν αναφερθεί. Η τελευταία θέση, που θα είναι ο team mate του Σεμπ στη Χαας, πάει είτε στον Χουλκ, είτε σε έναν ακόμα πρωτοεμφανιζόμενο. Δύσκολο σενάριο, κυρίως λόγω συμβολαίου Σεμπ.
  • Σενάριο 3: Αυτό που ελπίζω να εξιτάρει πολύ κόσμο, αλλά είναι και το πλέον δύσκολα πραγματοποιήσιμο. RBR πάει για τα πολλά με σκοπό να απειλήσει ευθέως την Μερκ. Άλμπον συνεχίζει όλη τη σεζόν στο ίδιο μοτίβο με λίγες λαμπρές εξαιρέσεις. Άλμπον είτε υποβιβάζεται στην Άλφα Τάουρι, είτε χαιρετάει. Γκασλί παραμένει στη θέση του, Κβίατ χαιρετάει. Πέρεζ παραμένει στην RP. Κίμι μένει και Τζιοβινάτσι απειλείται ευθεώς από την τριάδα Ιλότ, Σβάρτσμαν, Μικ ή Κίμι αποχωρεί, Τζιοβινάτσι μένει με κάποιον εκ των τριών team mate από F2. Χαας είτε πάει με Χουλκ συν έναν οδηγό από Φερράρι Ακάντεμι είτε με δύο οδηγούς από Φερράρι Ακάντεμι. Και τώρα το ενδιαφέρον κομμάτι. RBR πείθει Φέττελ να επιστρέψει, αγαπημενό παιδί του δρ. Χέλμουτ Μάρκο γαρ. Στην Άλφα Τάουρι είτε η 2η θέση πάει στον Άλμπον, είτε αναβαθμίζεται ο Τσουνόντα (Ιάπωνας σε Ηonda powered μονοθέσιο). Δύο ενδεχόμενα σε αυτό το σενάριο. Μαξ και Σεμπ έχουν μία σχετικά αγαστή συνεργασία, με τον Σεμπ να αποδέχεται ένα τύποις νο. 2 και τον Μαξ να είναι οκ με το να προπορευέται σε κάποιες πίστες ο Γερμανός αντί αυτού. Η RBR χτυπάει πλέον στα ίσα και τα δύο πρωταθλήματα, με την Μερκ πιθανόν να υποχρεώνεται να ανεβάσει τον Ράσελ αν δεν αποδίδει τα μέγιστα ο Μπόττας και τον Φινλανδό είτε να υποβιβάζεται, είτε να μένει χωρίς θέση και το νο. 2 στη Γουίλλιμς να γίνεται είτε άλλος οδηγός του προγράμματος ανάπτυξης της Μερκ, είτε ο Ντε Βριις (Formula E). Ενδεχόμενο 2, γης μαδιάμ στην RBR μεταξύ των δύο οδηγών, η Μερκ κάνει βόλτα, Ρέισινγκ Πόιντ ανεβαίνει και ίσωα προσπερνά την Αυστριακή ομάδα.
  • Σενάριο 4: Χάμιλτον και Βολφ φεύγουν από Μερκ και πάνε σε Άστον Μάρτιν RP. Μερκ υπογράφει Φέττελ. Πέρεθ στην Άλφα Ρομέο. Τα ίδια σενάρια που έχουν αναφερθεί από εκεί και πέρα για Τζιοβινάτσι, Χουλκ, Άλφα Ρομέο, Χαας. Τρομερό σενάριο και αυτό δύσκολα πραγματοποιήσιμο, ίσως δώσει 3-way μάχες και στα δύο πρωταθλήματα.

 

\\ Εντάξει, ξέρω long post. Κουβέντα να γίνεται. Αφού, στη κορυφή του πίνακα βαθμολογίας δεν υπάρχουν πολλές συγκινήσεις ας μιλάμε με γνώμονα το μέλλον και ας ελπίζουμε.

  • Like 4
  • Thanks 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.