Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 λεπτά πριν, 3DJIN είπε

τιποτα..πρεπει οι διοργανωτες να βρεχουν τις πιστες πλεον

Και αν γίνεται να μένει ο μπινότος στο εργοστάσιο, να κοιτάει το ταβάνι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, haHa είπε

Ενδιαφερον στοιχειο:

Στους αγωνες που εχουν τρεξει μαζι στην Φερραρι ο Vettel και ο Leclerc, το σκορ σε βροχη ειναι:
2-0 υπερ Vettel στα δοκιμαστικα (Stryrian 2020, Τουρκια 2020)
2-0 υπερ Vettel σε αγωνες (Γερμανια 2019, Τουρκια 2020)

Είχα την εντύπωση ότι και μόνο να πατήσεις τη γραμμή είναι penalty,  ευχαριστώ για την επισήμανση.

Καλά το σκορ που λες δεν έχει να λέει απολύτως τίποτα όταν ο Λεκλερκ ήταν ταχύτερος σε όλο τον αγώνα, έγραψε ταχύτερους γυρους και έκανε ένα στιγμιαίο λάθος. Το αποτέλεσμα είναι υπέρ του Σεμπ, αλλά η ουσία είναι υπέρ του Σαρλ.

6 λεπτά πριν, papp0us είπε

Και αν γίνεται να μένει ο μπινότος στο εργοστάσιο, να κοιτάει το ταβάνι

Πού χαθηκε αυτή η ψυχη;; Μου έλειψε το επεισοδιακό μαλλι του! #not!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιλάμε για τον Σεμπ, που πήρε νίκη άπειρος, με Τόρο Ρόσσο σε τρελή βροχή Μόντσα. Εννοείται ότι έχει ταλέντο στη βροχή, και στη Γερμανία το 18 ήταν πρώτος πριν γίνει η μ@λακία.

Εχθες δεν κέρδισε ο ταχύτερος (Μαξ), και αυτό δείχνει πόσο σπουδαίος είναι o Χάμιλτον. Ουσιαστικά στους 10+ γύρους πριν την καρό σημαία, δεν είχε ίχνος ιντερ ελαστικού. Το ανέκδοτο που ακούει στο όνομα Μπότας μας έδειξε πόσο μέτριο μονοθέσιο ήταν χθες η Mercedes.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Καλά το σκορ που λες δεν έχει να λέει απολύτως τίποτα όταν ο Λεκλερκ ήταν ταχύτερος σε όλο τον αγώνα, έγραψε ταχύτερους γυρους και έκανε ένα στιγμιαίο λάθος. Το αποτέλεσμα είναι υπέρ του Σεμπ, αλλά η ουσία είναι υπέρ του Σαρλ.

Δεν ηταν ταχυτερος σε ολο τον αγωνα. Ηταν ταχυτερος στα 3/5  του αγωνα(συγκεκριμενα ηταν ταχυτερος στους 32/58 γυρους) και αυτο οφειλεται σε εναν βαθμο στο οτι εμπαινε πρωτος για ελαστικα και ετσι τα ζεσταινε πιο γρηγορα. 

 

Συνολικα, ηταν μολις 1.5sec πιο μπροστα απο τον Vettel μεχρι τον τελευταιο γυρο, ο οποιος Vettel(που μειωνε την διαφορα) ειχε και το απαραδεκτο τελευταιο πιτ στοπ που εκατσε ~6sec ακινητος.
 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεν ηταν ταχυτερος σε ολο τον αγωνα. Ηταν ταχυτερος στα 3/5  του αγωνα(συγκεκριμενα ηταν ταχυτερος στους 32/58 γυρους) και αυτο οφειλεται σε εναν βαθμο στο οτι εμπαινε πρωτος για ελαστικα και ετσι τα ζεσταινε πιο γρηγορα. 

 

Συνολικα, ηταν μολις 1.5sec πιο μπροστα απο τον Vettel μεχρι τον τελευταιο γυρο, ο οποιος Vettel(που μειωνε την διαφορα) ειχε και το απαραδεκτο τελευταιο πιτ στοπ που εκατσε ~6sec ακινητος.
 

Δες την διαφορά στο γυρο που ειχαν μεταξύ τους όταν ήταν ταχύτερος ο Σαρλ και δες τη διαφορά στο γυρολόγιο που είχαν μεταξύ τους όταν ήταν ταχύτερος ο Σεμπ. Εκεί είναι η ουσία και όχι στο πόσες φορές ήταν ταχύτερος ο Σαρλ.

Το ότι έμπαινε πρώτος στα pits και τα ζέσταινε πιο γρήγορα είναι εντελώς άσχετο με το καθαρό γυρολογιο.

Προφανώς στο τέλος ο Σεμπ μειωνε τη διαφορά αφού είχε μπροστά του άλλον ο Σαρλ.

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δες την διαφορά στο γυρο που ειχαν μεταξύ τους όταν ήταν ταχύτερος ο Σαρλ και δες τη διαφορά στο γυρολόγιο που είχαν μεταξύ τους όταν ήταν ταχύτερος ο Σεμπ. Εκεί είναι η ουσία και όχι στο πόσες φορές ήταν ταχύτερος ο Σαρλ.

Το ότι έμπαινε πρώτος στα pits και τα ζέσταινε πιο γρήγορα είναι εντελώς άσχετο με το καθαρό γυρολογιο.

Προφανώς στο τέλος ο Σεμπ μειωνε τη διαφορά αφού είχε μπροστά του άλλον ο Σαρλ.

Εχεις λαθος δεδομενα και για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. 
Ο Vettel αρχισε να μειωνει την διαφορα απο τον Λεκλερκ ~8 γυρους πριν το τελος.
Ο Λεκλερκ επισης δεν ειχε κανεναν να τον επηρεαζει, μιας και ακομα και 2 γυρους πριν το τελος, ο Perez ηταν ~3.5sec μπροστα, ενω και στην εναρξη του τελευταιου γυρου ηταν στα ~2.5sec και δεν τον επηρεαζε για αυτο μπορεσε και τον εφθασε αμεσα μεσα σε 1 γυρο.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Εχεις λαθος δεδομενα και για αυτο καταληγεις σε λαθος συμπερασματα. 
Ο Vettel αρχισε να μειωνει την διαφορα απο τον Λεκλερκ ~8 γυρους πριν το τελος.
Ο Λεκλερκ επισης δεν ειχε κανεναν να τον επηρεαζει, μιας και ακομα και 2 γυρους πριν το τελος, ο Perez ηταν ~3.5sec μπροστα, ενω και στην αρχη του τελευταιου γυρου ηταν στα ~2.5sec και δεν τον επηρεαζε για αυτο μπορεσε και τον εφθασε αμεσα μεσα σε 1 γυρο.

Το γεγονός να έκανε μια σχετική συντήρηση ελαστικών και άμα του καθόταν και η 2η θέση, δεν παίζει δηλαδη; 

Εκτός κι αν μιλησες με Σαρλ και με Σεμπ στο κινητό και έχεις inside info.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Το γεγονός να έκανε μια σχετική συντήρηση ελαστικών και άμα του καθόταν και η 2η θέση, δεν παίζει δηλαδη; 

Εκτός κι αν μιλησες με Σαρλ και με Σεμπ στο κινητό και έχεις inside info.

Εγω δεν εχω inside info και για αυτο παραθετω τα στοιχεια σε αντιθεση με εσενα που στηριζεις τα συμπερασματα σου σε ανακριβειες:

17 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δες την διαφορά στο γυρο που ειχαν μεταξύ τους όταν ήταν ταχύτερος ο Σαρλ και δες τη διαφορά στο γυρολόγιο που είχαν μεταξύ τους όταν ήταν ταχύτερος ο Σεμπ. Εκεί είναι η ουσία και όχι στο πόσες φορές ήταν ταχύτερος ο Σαρλ.

Το ότι έμπαινε πρώτος στα pits και τα ζέσταινε πιο γρήγορα είναι εντελώς άσχετο με το καθαρό γυρολογιο.

Προφανώς στο τέλος ο Σεμπ μειωνε τη διαφορά αφού είχε μπροστά του άλλον ο Σαρλ.

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ακριβώς συντήρηση να έκανε με τόσα στοπ που είχε κάνει; Ο άλλος έτρεχε 45+ γύρους και τα είχε κάνει σλικ, και χρειαζόταν ο λεκλερκ διαχείριση;

Είδες σε τι κατάσταση ήταν τα λάστιχα του σεμπ όταν το άφησε παρκ φερμε; Σαν καινούρια ήταν ακόμα, και μπήκε με ελάχιστους γύρους διάφορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαθηματικά υποθέτω ξέρεις, άρα δες τα γυρολογια των 2 οδηγών και σύγκρινέ τα 1 προς 1 λαμβάνοντας υπόψη και τον αν ειχε μονοθέσια μπροστα του.

Αν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι συνολικα ο Σεμπ ηταν ταχυτερος του Σαρλ, εχεις σοβαρό θέμα, οπότε δεν υπάρχει και λόγος να ασχοληθώ περαιτέρω μαζί σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 15/11/2020 στις 4:24 ΜΜ, eri77 είπε

Έτσι όπως το παρουσιάζεις είναι σαν να πεις ότι ο hamilton δεν ήθελε να προσπεράσει τον vettel. Την ίδια στιγμή που τον προσπέρασε ο albon και ο verstappen... Εννοείται καλός οδηγός ο hamilton αλλά όπως το ερμηνεύεω εγώ ο hamilton έδειξε ακριβώς το αντίθετο από αυτό πού λες. Όταν η πίστα ήταν πολύ βρεγμένη (και οι ικανότητες του οδηγού κάνουν τήν διαφορά) ο hamilton δεν έκανε τίποτα το σπουδαίο.. Όταν άλλαξαν οι συνθήκες και πήρε πρωταγωνιστή ρόλο το μονοθέσιο, τότε ο Hamilton έκανε την διαφορά. Οπότε απόδειξέ άλλη μια φορά ότι κερδίζει επειδή έχει το καλύτερο αμάξι 

 

20 ώρες πριν, eri77 είπε

Ο seb έκανε μία φοβερή εκκίνηση..κατα κάποιο τρόπο είμαι χαρούμενος ότι πήρε βάθρο... Μην ξεχνάμε όμως ότι ο leclerc ήταν πίσω του 30 δευτερόλεπτα.. Κατάφερε να τον πιάσει και να τον προσπεράσει. Αν ο leclerc δεν έκανε το λάθος πού έκανε στο τέλος, τώρα θα λέγαμε πάλι για ένα vettel ο οποίος έχει τελειώσει... Πέρα από τον vettel 

Ο leclerc επίσης έκανε κάτι φοβερό σήμερα. Κρίμα για το λάθος πού έκανε στο τέλος. Αν είχε πάρει δεύτερη θέση, θα είχαμε μία ιστορία για να την λέμε στα εγγόνια μάς 

Κραταω αυτα τα 2 ποστ για να βλεπουμε ποσο αντικειμενικα βλεπουν τα πραγματα μερικοι:


α) Κερδιζει ο Ham με 30+ sec διαφορα απο τον 2ο και ριχνει γυρο στον teammate του;
"Κερδίζει επειδή έχει το καλύτερο αμάξι"


β) ΘΑ εβγαινε 2ος ο Λεκλερκ ΑΝ δεν εκανε λαθος(προσοχη: 'ΘΑ') και θα τερματιζε ~1-2sec μπροστα απο τον teammate του που ειχε και αργο πιτ στοπ οπου εμεινε ακινητος ~6sec;
"Θα είχαμε μία ιστορία για να την λέμε στα εγγόνια μάς"
 🤣🤣🤣

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, just getting started είπε

Τι ακριβώς συντήρηση να έκανε με τόσα στοπ που είχε κάνει; Ο άλλος έτρεχε 45+ γύρους και τα είχε κάνει σλικ, και χρειαζόταν ο λεκλερκ διαχείριση;

Είδες σε τι κατάσταση ήταν τα λάστιχα του σεμπ όταν το άφησε παρκ φερμε; Σαν καινούρια ήταν ακόμα, και μπήκε με ελάχιστους γύρους διάφορα

Συγκρίνεις διαχείριση ελαστικών σε διαφορετικά μονοθέσια πραγμα που είναι λάθος καθώς εκτός από τον οδηγό παίζει ρόλο και το μονοθέσιο στη φθορά των ελαστικών.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι συμφωνώ, για αυτό όμως μετά συγκρίνω φθορά σε ίδια μονοθέσια

Δλδ πόση διαφορά νομίζεις θα είχε η Φερράρι του σεμπ με αυτή του λεκλερκ?

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Μαθηματικά υποθέτω ξέρεις, άρα δες τα γυρολογια των 2 οδηγών και σύγκρινέ τα 1 προς 1 λαμβάνοντας υπόψη και τον αν ειχε μονοθέσια μπροστα του.

Αν εξακολουθείς να πιστεύεις ότι συνολικα ο Σεμπ ηταν ταχυτερος του Σαρλ, εχεις σοβαρό θέμα, οπότε δεν υπάρχει και λόγος να ασχοληθώ περαιτέρω μαζί σου.

Εδω εισαι: Strawman argument

Ουδεποτε ειπα κατι τετοιο, αλλα καταλαβαινω οτι πρεπει να εφευρισκεις διαφορα. Εδω εφηυρες οτι ο Λεκλερκ πηγαινε αργα επειδη ειχε μπροστα του αλλον:

30 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Προφανώς στο τέλος ο Σεμπ μειωνε τη διαφορά αφού είχε μπροστά του άλλον ο Σαρλ.

Μετα το πηγες σε συντηρηση ελαστικων απο πλευρας Λεκλερκ και οχι απο Vettel κλπ..

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Εδω εισαι: Strawman argument

Ουδεποτε ειπα κατι τετοιο, αλλα καταλαβαινω οτι πρεπει να εφευρισκεις διαφορα. Εδω εφηυρες οτι ο Λεκλερκ πηγαινε αργα επειδη ειχε μπροστα του αλλον:

 

Το κακό με σένα είναι ότι δεν ξέρεις πού είσαι! 

Στον γυρο πριν την προσπέραση του Σαρλ στον Περεζ ο ρυθμός του επηρεάστηκε σίγουρα. Αλλά είπαμε εσύ σαν οδηγός αγώνων ξέρεις καλύτερα!

6 λεπτά πριν, just getting started είπε

Ναι συμφωνώ, για αυτό όμως μετά συγκρίνω φθορά σε ίδια μονοθέσια

Δλδ πόση διαφορά νομίζεις θα είχε η Φερράρι του σεμπ με αυτή του λεκλερκ?

Είδα την αρχή του αγωνα που ειχα χάσει χτες και βλέπω εναν Σεμπ να κάνει καταπληκτικους πρώτους γυρους και τον Σαρλ να χάνει χρόνο πίσω από αλλα μονοθεσια με αποτέλεσμα ο Σεμπ σε σχέση με τον Σαρλ να έχει φτιάξει μια καλή διαφορά την οποία μηδένισε σταδιακά ο Σαρλ, προσπέρασε, έχτισε διαφορα απο τον Σεμπ και φτάσαμε στο τέλος που όλοι είδαμε τι έγινε.

Αν μετά από αυτό λέμε ότι ο ρυθμός αγωνα του Σεμπ ηταν ίδιος ή καλύτερος του Σαρλ, κάτι δεν πάει καλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...