Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
52 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δεν νομίζω οτι είχε δικαίωμα, γιατι σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο μπροστά ο Kvyat ΠΡΙΝ μπουν στην στροφή. 

Δεν μας ενδιαφέρει που ηταν πριν μπουν στην στροφή. Και ναι, μπορείς να μπαίνεις δευτερος στην στροφη και να έχεις δικαίωμα στο απεξ, αρκει αν ο εμπρός άξονας σου είναι μπροστά απο τον πισω άξονα του αμυνομενου. 

 

 

 

 

 

 

52 λεπτά πριν, papp0us είπε

 

Ασε που πήγε να κάνει προσπέραση χρησιμοποιώντας το Kerb, κάτι που επίσης νομίζω απαγορευεται, αφού δεν είναι κομμάτι της πίστας(ή είναι :P ; νομίζω οτι δεν ειναι) 

(επιτρεπεται να χρησιμοποιεις το kerb αρκει αν τουλάχιστον μια απο τις ρόδες σου να είναι εντός πίστας) 

Το kerb αναγκάστηκε να το χρησιμοποιήσει για να αποφυγει τον stroll που έστριψε σαν να μην υπηρχε ο Κβιατ διπλα του(όπου διπλα του στο racing θεωρείται απο την στιγμή που ο εμπρός άξονας είναι πιο μπροστά απο τον πισω άξονα του αλλου). 

 

 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, papp0us είπε

Οταν εισαι στην αγωνιστική γραμμή και πάνω απο μισό αυτοκινητο μπροστά, ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙΣ, αλλιώς θα μπαίνανε όλοι απο τις εσωτερικές και θα αναγκάζανε τους μπροστινούς να ανοίξουν γραμμή. Εκει ο Κβιατ αφου έκανε κίνηση και δεν τον πήρε τελικά έπρεπε να πατήσει φρένο, ή να βγει εκτός για να μη χτυπήσει τον μπροστινό. Τι έκανε; Χτύπησε τον μπροστινό. Τι έφαγε; Ποινή.

Που ακριβώς δηλαδή διαφωνείς με την απόφαση των κριτών.

Κολλάει κολλάει, γιατι απο πέρσι όλο στην καραμέλα είσαι, και οταν βγαίνει το σκεπτικό και εξηγούνται, εξαφανίζεσαι μαγικά. Ένα "ναι έχουν δικιο, έκανα λάθος" δεν έχω διαβάσει.

 

Δε με διαβάζεις αρκετά γιατί αν δε διάβαζες θα έβλεπες στο περιστατικό ενός προηγούμενου αγώνα όπου ο Μαξ πάτησε τη γραμμή της εξόδου των pits να παραδέχομαι των haha που ελεγε ότι για να φας ποινή πρέπει να περάσει τελείως η ρόδα τη γραμμή.

Στο θέμα  του Κβιατ/Στρολλ, δεν καταλαβαίνεις ότι ο Κβιατ ήταν περίπου στην μέση του μονοθέσιου του Στρολλ στο ύψος του  apex οποτε δεν είχε κανένα λόγο να κόψει. Η πιο μεγάλη ευθύνη του ατυχήματος βαραίνει τον Στρολλ και όχι τον Κβιατ.

Εξάλλου θα έχεις δει πολλες φορές τους οδηγούς να μην κλείνονται εντελώς όταν ξέρουν ότι κάποιος είναι εκεί. Αν δεν το έχεις δει μάλλον δε βλέπεις F1.

Εχεις καταντήσει κουραστικός υπερασπιζομενος σε κάθε ευκαιρία τις αρλούμπες που κάνουν οι κριτές. Πες ένα "εντάξει άνθρωποι είναι και αυτοί κάνουν λαθη" και όλα καλά.

 

1 ώρα πριν, papp0us είπε

Δεν νομίζω οτι είχε δικαίωμα, γιατι σε καμία περίπτωση δεν ήταν τόσο μπροστά ο Kvyat ΠΡΙΝ μπουν στην στροφή.

Τα έχεις χάσει εντελώς. Δεν έχει καμία σχέση το πού βρίσκονταν οι 2 τους πριν την στροφή.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δε με διαβάζεις αρκετά γιατί αν δε διάβαζες θα έβλεπες στο περιστατικό ενός προηγούμενου αγώνα όπου ο Μαξ πάτησε τη γραμμή της εξόδου των pits να παραδέχομαι των haha που ελεγε ότι για να φας ποινή πρέπει να περάσει τελείως η ρόδα τη γραμμή.

Στο θέμα  του Κβιατ/Στρολλ, δεν καταλαβαίνεις ότι ο Κβιατ ήταν περίπου στην μέση του μονοθέσιου του Στρολλ στο ύψος του  apex οποτε δεν είχε κανένα λόγο να κόψει. Η πιο μεγάλη ευθύνη του ατυχήματος βαραίνει τον Στρολλ και όχι τον Κβιατ.

Εξάλλου θα έχεις δει πολλες φορές τους οδηγούς να μην κλείνονται εντελώς όταν ξέρουν ότι κάποιος είναι εκεί. Αν δεν το έχεις δει μάλλον δε βλέπεις F1.

Εχεις καταντήσει κουραστικός υπερασπιζομενος σε κάθε ευκαιρία τις αρλούμπες που κάνουν οι κριτές. Πες ένα "εντάξει άνθρωποι είναι και αυτοί κάνουν λαθη" και όλα καλά.

 

Σε αντίθεση με εσένα εγώ αναγνωρίζω τον ανθρώπινο των κριτών, και πρέπει για μια ακόμα φορά να καταλάβεις  οτι οι Κριτές δεν ειναι αλάθητοι, και την ίδια στιγμή κάθε περίπτωση σε κάθε GP είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ, βάση κανονισμών. Τα λέγαμε και για το πάτημα του Pit Lane entry αλλα και εκει μετά τον ψόφιο κοριό έκανες.

Επειδή σε διαβάζω πολύ περισσότερο απο οτι νομίζεις, για τον χάμιλτον με τον Albon που είχαμε παρόμοια περίπτωση (ειπαμε δυο περιπτώσεις σχεδόν ποτέ δεν είναι ίδιες) https://www.formula1.com/en/video/2019/11/ALL_THE_ANGLES__Hamilton_collides_with_Albon_in_Interlagos.html

Είχες αναφέρει κατα γράμμα 

  

Στις 18/11/2019 στις 7:38 ΠΜ, tommy^ είπε

Ειδα και ξαναειδα το περιστατικο Λιουις και Αλεξ πολλες φορες... δυσκολη φαση...

Βουταει στην εσωτερικη ακουμπωντας το κερμπ ο Χαμ και ο Αλμπον απλα παιρνει τη γραμμη σα να μην υπηρχε ο αλλος, εν μερει σωστα αφου ηταν μπροστα....

Νομιζω το μεριδιο ευθυνης ειναι 90-10 Χαμ-Αλμπον και σωστα δοθηκε ποινη.

Δε θα τον κατηγορησω τοσο για τη στουκα, οσο για το αποτελεσμα της αφου στερησε απο rookie ενα βαθρο. 

Ο Σεμπ γιατι δεν πηρε ποινη; Αφου ηταν ξεκαθαρη η κινηση του με το τιμονι, οπως πολυ σωστα εγινε αναφορα στο περιστατικο με WEB.

Εκεί η βούτα στα κερμπ του Hamilton, και ο albon που "απλά παίρνει την γραμμή σαν να μην υπάρχει άλλος" ηταν οκ; Γιατι αυτός που έφαγε την ποινή ήταν ο Hamilton; Εκει δεν έλεγαν αρλουμπες οι Stewards.

Για τελευταία φορά, έχουν δεδομένα που δεν έχεις εσυ. Το "ότι ο Κβιατ ήταν περίπου στην μέση του μονοθέσιου του Στρολλ" είναι μια μαντεψιά και μισή απο 7" onboard, την ώρα που αυτοί που έβγαλαν απόφαση έχουν προσβαση σε ολες τις κάμερες απο τα γυρω μονοθέσια και όχι μόνο. Επίσης έχουν δεδομένα για το αν ο Kvyat, έκοψε νωρίς το τιμόνι, αν πάτησε φρένο, αν το πάτησε αρκετά, αν ο Stroll κοιταξε τον καθρέπτη, αν όχι και χίλια δυο ακόμα, με την απόφαση τους να είναι

"The Stewards reviewed video evidence. Car 18 was on the racing line.  Car 26 tried to complete an overtaking manoeuvre but failed to execute it.  The Stewards concluded that the driver of Car 26 was wholly to blame for the incident"

Αν έχεις δεδομένα που τους βγάζουν λάθος, εδώ σου έχω πει χιλιες φορές είμαστε. Δείξτα μου και θα σου πω ότι έκαναν λάθος. Αν δεν τα έχεις προτιμώ να δέχομαι την απόφαση αυτών που έχουν τα δεδομένα.

O Kvyat μπήκε στο Apex ξεκάθαρα πιο πίσω απο τον Stroll, πάτησε με ολα τα λαστιχάκια του το κερμπ, και έσκασε πάνω στον Stroll. Θα μπορούσε να είναι reprimand θα μπορούσε να είναι κόκκινη σημαία, δεν ξέρω το ποινολόγιο και δε με νοιάζει. Συνεχίζω να θεωρώ οτι έκανε παράβαση

Δυο γραφικοί έχετε μείνει εδώ, ο ένας που πετάγετε μετά απο κάθε αγώνα για να πεί για τον χαιδεμένο της MAF1A που κέρδισε, και εσυ που σε κάθε απόφαση που δεν τρώει ποινή ο Χαμιλτόν μας λες "πόοοοσο προκατειλημένοι είναι αυτοί οι Stewards, που δεν κάνουν λάθη, χαχαχα χα χααααα χα."

Μάντεψε ποιος κουράζει.

 

19 λεπτά πριν, tommy^ είπε

 

 

Τα έχεις χάσει εντελώς. Δεν έχει καμία σχέση το πού βρίσκονταν οι 2 τους πριν την στροφή.

Ναι, τα έχω χάσει τελείως, το ποιος μπαίνει πρώτος στο Apex δεν έχει καμια σχέση.

48 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Το kerb αναγκάστηκε να το χρησιμοποιήσει για να αποφυγει τον stroll που έστριψε σαν να μην υπηρχε ο Κβιατ διπλα του(όπου διπλα του στο racing θεωρείται απο την στιγμή που ο εμπρός άξονας είναι πιο μπροστά απο τον πισω άξονα του αλλου). 

 

 

Ολα καλα αλλα δε καταλαβαίνω πως είσαι σίγουρος οτι ο εμπρός του άξονας ήταν πιο μπροστά απο τον πίσω άξονα του Stroll. Το μόνο σημείο που βλέπουμε σύγκριση είναι οταν συγκρούονται, ξεχωρίζεις σε τι αποστάσεις μπηκαν στο Apex απο τα πλάνα που έχεις;

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, papp0us είπε

Σε αντίθεση με εσένα εγώ αναγνωρίζω τον ανθρώπινο των κριτών, και πρέπει για μια ακόμα φορά να καταλάβεις  οτι οι Κριτές δεν ειναι αλάθητοι, και την ίδια στιγμή κάθε περίπτωση σε κάθε GP είναι ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΗ, βάση κανονισμών. Τα λέγαμε και για το πάτημα του Pit Lane entry αλλα και εκει μετά τον ψόφιο κοριό έκανες.

Επειδή σε διαβάζω πολύ περισσότερο απο οτι νομίζεις, για τον χάμιλτον με τον Albon που είχαμε παρόμοια περίπτωση (ειπαμε δυο περιπτώσεις σχεδόν ποτέ δεν είναι ίδιες) https://www.formula1.com/en/video/2019/11/ALL_THE_ANGLES__Hamilton_collides_with_Albon_in_Interlagos.html

Είχες αναφέρει κατα γράμμα 

  

Εκεί η βούτα στα κερμπ του Hamilton, και ο albon που "απλά παίρνει την γραμμή σαν να μην υπάρχει άλλος" ηταν οκ; Γιατι αυτός που έφαγε την ποινή ήταν ο Hamilton; Εκει δεν έλεγαν αρλουμπες οι Stewards.

Για τελευταία φορά, έχουν δεδομένα που δεν έχεις εσυ. Το "ότι ο Κβιατ ήταν περίπου στην μέση του μονοθέσιου του Στρολλ" είναι μια μαντεψιά και μισή απο 7" onboard, την ώρα που αυτοί που έβγαλαν απόφαση έχουν προσβαση σε ολες τις κάμερες απο τα γυρω μονοθέσια και όχι μόνο. Επίσης έχουν δεδομένα για το αν ο Kvyat, έκοψε νωρίς το τιμόνι, αν πάτησε φρένο, αν το πάτησε αρκετά, αν ο Stroll κοιταξε τον καθρέπτη, αν όχι και χίλια δυο ακόμα, με την απόφαση τους να είναι

"The Stewards reviewed video evidence. Car 18 was on the racing line.  Car 26 tried to complete an overtaking manoeuvre but failed to execute it.  The Stewards concluded that the driver of Car 26 was wholly to blame for the incident"

Αν έχεις δεδομένα που τους βγάζουν λάθος, εδώ σου έχω πει χιλιες φορές είμαστε. Δείξτα μου και θα σου πω ότι έκαναν λάθος. Αν δεν τα έχεις προτιμώ να δέχομαι την απόφαση αυτών που έχουν τα δεδομένα.

O Kvyat μπήκε στο Apex ξεκάθαρα πιο πίσω απο τον Stroll, πάτησε με ολα τα λαστιχάκια του το κερμπ, και έσκασε πάνω στον Stroll. Θα μπορούσε να είναι reprimand θα μπορούσε να είναι κόκκινη σημαία, δεν ξέρω το ποινολόγιο και δε με νοιάζει. Συνεχίζω να θεωρώ οτι έκανε παράβαση

Πάμε πάλι: στο περιστατικό με το pit lane παραδέχτηκα ότι δε γνώριζα τον κανόνα! 
Τι δεν καταλαβαίνεις από αυτό και επαναλαμβάνεσαι;

Στο παρελθόν μας τα έχεις κάνει ζέπελιν ότι οι κριτές έχουν 50 κάμερες, info κτλ και ότι επειδή έχουν παραπάνω εργαλεία στα χέρια τους δεν κάνουν ποτέ λάθος. Τώρα κανείς την κωλοτουμπα και μιλάς για ανθρώπινο παράγοντα! Ναι οκ, μας έπεισες, καλή η κωλοτουμπα αλλά δεν είναι για την ηλικία σου.

Στο περιστατικό με Albon  και Lewis στη Βραζιλια ήταν στο ίδιο ύψος η μπροστινή ρόδα του Λιουις με την πίσω του Αλεξ. Πολύ δύσκολη κατάσταση αφού ήταν οριακό το πού βρισκόταν οι ρόδες τους, σε αντίθεση με το προχτεσινό όπου ξεκάθαρα ο Κβιατ ήταν εμπρός από την πίσω ρόδα του Στρολλ και σχεδόν στη μέση του μονοθεσίου του.  Όπως τόνισα και στο quote μου πολύ δύσκολη φάση εκείνο το περιστατικό. Φταίγανε και οι 2 όπως φταίνε και τώρα απλά τώρα η μεγαλύτερη ευθυνη είναι του Στρολλ και όχι του Κβιατ.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Όπως τόνισα και στο quote μου πολύ δύσκολη φάση εκείνο το περιστατικό. Φταίγανε και οι 2 όπως φταίνε και τώρα

"Φταιγανε και οι 2" "90-10 το φταίξιμο Χάμιλτον - αλμπον"

Γράφεις αυτά και με λες κωλοτουμπα.  Για τέτοιου μεγέθους τρολ περίμενα κάτι καλύτερο, αλλά δυστυχώς δεν κάνεις ούτε για αυτό. Καλή συνέχεια "φανταστικε οδηγε πίστας"

 

Παντα υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας, εκτός αν είσαι οδηγός που κατέβαινει Μέγαρα, εκεί είναι σκέτη εμπειρία. Μην ξεχάσεις άμα ξαναβγαλουν απόφαση να βγεις από τη σπηλιά να μας τα κάνεις "Ζέπελιν" όπως λέει το 7χρονο ανηψακι μου. Α ναι, και εσύ.

Αποδείξεις του τόμι ότι οι κριτές είναι πουλημένοι, και άσχετοι.

2019: 0

2020 : 0

2021: σύντομα κοντά σας.

 

 

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, papp0us είπε

Ολα καλα αλλα δε καταλαβαίνω πως είσαι σίγουρος οτι ο εμπρός του άξονας ήταν πιο μπροστά απο τον πίσω άξονα του Stroll. Το μόνο σημείο που βλέπουμε σύγκριση είναι οταν συγκρούονται, ξεχωρίζεις σε τι αποστάσεις μπηκαν στο Apex απο τα πλάνα που έχεις;

Ναι, είναι ηλιου φαεινοτερο. 

Το περίεργο είναι οτι ακόμα και στην εξηγηση των stewards δεν εγινε καμια αναφορα σχετικα με την θεση των μονοθεσιων. 

Επεξ/σία από haHa
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, papp0us είπε

"Φταιγανε και οι 2" "90-10 το φταίξιμο Χάμιλτον - αλμπον"

Γράφεις αυτά και με λες κωλοτουμπα.  Για τέτοιου μεγέθους τρολ περίμενα κάτι καλύτερο, αλλά δυστυχώς δεν κάνεις ούτε για αυτό. Καλή συνέχεια "φανταστικε οδηγε πίστας"

 

Παντα υπάρχει ανθρώπινος παράγοντας, εκτός αν είσαι οδηγός που κατέβαινει Μέγαρα, εκεί είναι σκέτη εμπειρία. Μην ξεχάσεις άμα ξαναβγαλουν απόφαση να βγεις από τη σπηλιά να μας τα κάνεις "Ζέπελιν" όπως λέει το 7χρονο ανηψακι μου. Α ναι, και εσύ.

Αποδείξεις του τόμι ότι οι κριτές είναι πουλημένοι, και άσχετοι.

2019: 0

2020 : 0

2021: σύντομα κοντά σας.

 

 

Ναι τι δεν καταλαβαίνεις; Για μένα φταίγανε και οι δυο! Δεν είπα ότι δεν έφταιγε καθόλου ο Αλμπον ή καθόλου ο Κβιατ!

Ουτε σε σπηλιά ζω για να βγω, ούτε τρολλ είμαι όσο και αν ζορίζεσαι.

Ελπίζω μόνο το 7χρονο ανιψακι σου να μην έχει εσένα ως παράδειγμα στην οδηγική ζωή του.

Το είχα γράψει παλιότερα και σβήστηκε: αν πιστεύεις ότι έχεις μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία ή είσαι ο Χαμιλτον της Ελλαδας και τα Μέγαρα σου πέφτουν λίγα και τα απαξιώνεις, σε προσκαλώ όποτε θέλεις να μου το αποδείξεις στην πράξη. Με δικό σου αμάξι έτσι; Όχι με κανενός ανιψιού! 
Put your money where your mouth is or shut the fuck up. 
 

Επεξ/σία από tommy^
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, haHa είπε

Ναι, είναι ηλιου φαηνοτερο. 

Το περίεργο είναι οτι ακόμα και στην εξηγηση των stewards δεν εγινε καμια αναφορα σχετικα με την θεση των μονοθεσιων. 

Τι να πω, εγώ δε μπορώ να το πω με σιγουρια, δεν έχω και τέτοια ικανότητα να κρίνω απόσταση από onboard κάμερα, πάντως φαντάζομαι ότι και οι stewards εκεί το πάνε, γιατί αλλιώς δεν έχει ευθύνη ο τορπιντο, ΑΝ μπήκαν μαζί. Συνεχίζω να πιστεύω ότι δε μπήκαν.

Ενιγουουει από αυτή την κάμερα άκρη δε βγάζω 100% άρα δεν επιμένω.

3 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Ναι τι δεν καταλαβαίνεις; Για μένα φταίγανε και οι δυο! Δεν είπα ότι δεν έφταιγε καθόλου ο Αλμπον ή καθόλου ο Κβιατ!

Ουτε σε σπηλιά ζω για να βγω, ούτε τρολλ είμαι όσο και αν ζορίζεσαι.

Ελπίζω μόνο το 7χρονο ανιψακι σου να μην έχει εσένα ως παράδειγμα στην οδηγική ζωή του.

Το είχα γράψει παλιότερα και σβήστηκε: αν πιστεύεις ότι έχεις μεγαλύτερη οδηγική εμπειρία ή είσαι ο Χαμιλτον της Ελλαδας και τα Μέγαρα σου πέφτουν λίγα και τα απαξιώνεις, σε προσκαλώ όποτε θέλεις να μου το αποδείξεις στην πράξη. Με δικό σου αμάξι έτσι; Όχι με κανενός ανιψιού! 
Put your money where your mouth is or shut the fuck up. 
 

Οπωπωπω βγήκε ο Κόλιν Μακ Φερσταπεν από μέσα σου, συγκράτησε τον θα μας παρασύρουν τα άλογα.

Όταν πιάσεις τιμόνι από μονοθέσιο ελα να μας πεις την εμπειρία σου, το ημισαραβαλο σαξοραλο του παππού σου δεν μετράει στο super licence όσο και αν δεν μπορείς να το χωνέψεις.

"Για μένα φταιγανε και οι 2, 90-10" "τι δεν καταλαβαίνεις" Κάνε μια παλικάρια και διάβαζε όσα γράφεις γιατί μετά δεν μπορείς να τα καλύψεις και είναι κρίμα να σε βλέπω να παλεύεις έτσι. 

Ξαναλέω για να μη χαλάς κλικ στο πληκτρολόγιο, αν έχεις δεδομένα , ανοιχτό φορούμ είμαστε, φέρτα. Τα αγγλικά αποφθέγματα, και το σαξοραλο δεν ενδιαφέρουν κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, papp0us είπε

Τι να πω, εγώ δε μπορώ να το πω με σιγουρια, δεν έχω και τέτοια ικανότητα να κρίνω απόσταση από onboard κάμερα, πάντως φαντάζομαι ότι και οι stewards εκεί το πάνε, γιατί αλλιώς δεν έχει ευθύνη ο τορπιντο, ΑΝ μπήκαν μαζί. Συνεχίζω να πιστεύω ότι δε μπήκαν.

Ενιγουουει από αυτή την κάμερα άκρη δε βγάζω 100% άρα δεν επιμένω.

Οπωπωπω βγήκε ο Κόλιν Μακ Φερσταπεν από μέσα σου, συγκράτησε τον θα μας παρασύρουν τα άλογα.

Όταν πιάσεις τιμόνι από μονοθέσιο ελα να μας πεις την εμπειρία σου, το ημισαραβαλο σαξοραλο του παππού σου δεν μετράει στο super licence όσο και αν δεν μπορείς να το χωνέψεις.

"Για μένα φταιγανε και οι 2, 90-10" "τι δεν καταλαβαίνεις" Κάνε μια παλικάρια και διάβαζε όσα γράφεις γιατί μετά δεν μπορείς να τα καλύψεις και είναι κρίμα να σε βλέπω να παλεύεις έτσι. 

Ξαναλέω για να μη χαλάς κλικ στο πληκτρολόγιο, αν έχεις δεδομένα , ανοιχτό φορούμ είμαστε, φέρτα. Τα αγγλικά αποφθέγματα, και το σαξοραλο δεν ενδιαφέρουν κανέναν.

Το μόνο που θα πω είναι ότι το όσα δεδομένα έχει αυτός για να λέει τους αγωνοδικες λάθος αλλά τόσα έχεις και εσύ για να τους βγάλεις σωστούς. 

Η γνώμη μου για το συμβάν είναι ότι αν δεν είχε προηγηθεί το συμβάν με το Γκροζαν θα είχε περάσει σαν αγωνιστικό συμβάν.

Επεξ/σία από primeragt
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, vassilis018 είπε

Μία ευκαιρία είχε ο Μαξ να πάρει νίκη φέτος και έφυγε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε έχει κερδίσει φέτος ο Max αγώνα.. τον 2ο στο Silverstone....

Νομίζω πως η πίεση θα είναι μεγάλη στον Russel. Και στον Bottas που θα σκέφτεται πως θα είναι ρεζίλι αν βγει πίσω από τον Russel...

  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Narayan είπε

Μία ευκαιρία είχε ο Μαξ να πάρει νίκη φέτος και έφυγε.

Δεν νομίζω πως είναι κίνδυνος για το Μαξ ο Ράσελ. Ναι καλός αλλά όταν οδηγείς πρώτη φορά ένα αυτοκίνητο δεν μπορείς να γίνεις αμέσως και Χάμιλτον.

Με το Μπότας θα το παλέψει αλλά και ο Μπότας σε αυτόν τον αγώνα κάτι θέλει να αποδείξει. Ότι δεν είναι απλά ο βοηθός του Χάμιλτον. Ότι μπορεί και αυτός να κερδίσει. Μακάρι να δούμε μία καλή καλή μάχη  γιατί είχαμε βαρεθεί να βλέπουμε κάθε Κυριακή το ίδιο έργο με το ίδιο τέλος.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...