Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

6 λεπτά πριν, ghostrider είπε

δυσκολο σεναριο γιατι ο ham αν βγαλει αρνητικο τεστ θα τρεξει και δυσκολο να κανουν τετοια "σπρωξιματα".

εξαλου το σωστο το σπρωξιμο το νομιμο το εκαναν στην αρχη της σεζον.

αλλα και να μην τρεξει o ham  θα κατσει ο rus/bot να δει τις rp/rb/rx/r.. να νικανε?

Δεν είναι δεδομένο ότι ο hamilton θα τρέξει στο Abu Dhabi... Εκεί έχουν αυστηρούς νόμους για το covid.. Με τα σημερινά δεδομένα απαγορεύεται να μπει στην χώρα.. Άσχετο αν θα βγει αρνητικός. Κανονικά πρέπει να κάνει 4 τεστ και καραντίνα 15 μέρες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Πραγματικα θα ηθελα να δω τι overlap υπαρχει μεταξυ αυτων που σκεφτονται απιστευτες θεωριες συνωμοσιας στην F1 λογω "μασονιας Χαμιλτον"(καινουριος ορος που διαβασαμε εδω!) ή σπρωξιματος των ροζ με αλλα γκρουπ συνωμοσιολογων τυπου ψεκασμενων, αρνητων κορωνοιου, αντιεμβολιαστων κλπ.

Θα ειχε ενδιαφερον!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Υποθετικό σενάριο, αλλά ΑΝ ο Σαρλς δεν έκανε την ηλιθιότητα, κατ'εμε θα βλέπαμε Μαξ, Γιώργη και Σέρτζιο.

Μια στιγμή αδυναμίας του Βάλτερι, και μετά γκάνγκμπανγκ από μικρομεσαίες ομάδες. Δηλαδή όλοι στη σειρά περίμεναν πότε θα τον ξεφορτωθούν από μπροστά τους. Κάποιος το έγραψε πιο πίσω, δεν είναι racing material. Μαμά κακά αν πιεστεί. Αντιθέτως αν βρει ελεύθερο πεδίο, τη γλυτώνει, γιατί απλά έχει ταχύτερο μονοθέσιο.

Επίσης, η Φερράρι πέρσι αλλά και φέτος, έχει τους 2 πιο άτσαλους οδηγούς, και μια διοργάνωση που τους προστατεύει ξανά και ξανά.

3 θέσεις είναι τίποτα, χωρίς να γνωρίζω όμως αν θα μπορούσαν να είναι 7. Πρόσφατα εμβολισε και το άλλο ροζ μονοθέσιο.

To εχουμε πει απο περυσι οτι οι δυο οδηγοι της Φερραρι ειναι απο τους οδηγους με τις περισσοτερες επαφες. 
Οπως και χρονια λεγαμε οτι ο Vettel υποαποδιδει και για αυτο χανει νικες και πρωταθληματα, αλλα χρειαζοταν να ερθει ενας Leclerc για να το δουν ολοι ποσο υποαποδιδε ο Vettel(ενδεικτικα 5 pole περυσι ο Leclerc εναντι 1 του Vettel).

Ας ελπισουμε οτι ο Leclerc θα βελτιωθει του χρονου και θα σταματησει να παιζει συγκρουομενα.
Μονο φετος εχει 3 DNF με αποκλειστικα δικια του ευθυνη. Τοσα DNF με δικια τους ευθυνη παιζει να εχουν Hamilton και Verstappen μαζι στο συνολο των 3 τελευταιων σεζον.

 

Οσον αφορα τον αγωνα με τον Verstappen μεσα, προσωπικα και εγω πιστευω οτι θα τον κερδιζε.
Πρωτη φορα εχιε τσο μικρη διαφορα απο την pole ο Verstappen και συνηθως εχει καλυτερο race pace απο qualy, ενω σχεδον παντα αρπαζει τις ευκαριες που του δινονται. Με απων τον Χαμιλτον, τον εβλεπα για νικη.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

// looooong post

Δίχως την ένταση του αγώνα, τα δύο μου σεντς για το πιτ στοπ παροντι της Μερκ.
Είμαστε Έλληνες, οι Ιταλοί είναι καλοί, οι Γερμανοί είναι κακοί.
Οκ, αλλά η F1 δεν είναι πολιτική.
Οι Χάμιλτον, Μπόττας, Ράσελ, Άλισον, Βόουλς είναι τόσο Γερμανοί, όσο είμαστε εμείς. Οι Φέττελ, Λεκλερ είναι τόσο Ιταλοί, όσο είμαστε εμείς. Ο Μπινότο είναι τόσο άσχετος team principal, όσο φαίνεται (ασχετο).

Υπάρχουν δύο σημεία για να εξεταστεί το νταμπλ στακ της Μερκ. 1 - Η απόφαση. 2 - Η εκτέλεση.

1. Η απόφαση είναι 100% σωστή. Ράσελ και Μπόττας τη στιγμή του πιστ στοπ έχουν διαφορά από τον 3ο Πέρεζ πάνω από ένα κανονικό πιτ στοπ. Μπαίνουν μέσα για πιτ στοπ υπό καθεστώς SC, οπότε αντί για ~20sec. θα χάσουν ~10sec. ο Ράσελ και ~12.5sec. ο Μπόττας, λόγω του νταμπλ στακ. Βγαίνουν μπροστά από τον Πέρεζ, με φρέσκια γόμα, εύκολο 1-2.

2. Η εκτέλεση είναι 100% λανθασμένη. Ο λόγος; Νταμπλ στακ, τελευταία στιγμή και με μειωμένο πιτ κρου, όπως λειτουργούν όλες οι ομάδες λόγω κορονοϊου. Το έκαναν επίτηδες; Όσο επίτηδες έχουν κάνει και τα υπόλοιπα χοντρά λάθη που θυμάμαι τουλάχιστον την τελευταία τριετία.
α) Κίνα 2018: Η RB κάνει διπλό πιτ στοπ, η Μερκ δεν βάζει μέσα κανέναν εκ των Μπόττας, Χαμ και μετά το SC ο Ρικιάρντο τους περνάει όλους σαν να μην τους βλέπει (και ο Μαξ τους κοπανάει όλους σαν να μην τους βλέπει). Ο Χάμιλτον τους την λέει στο team radio γι' αυτό.
β) Γερμανία 2018: "IN IN IN IN IN IN IN IN IN". Το παίρνει πάνω του ο Χαμιλτον "Kimi is staying out". Εν τέλει παίρνει και τη νικη στο GP, ελέω James και μη τιμωρίας του. Ανεξαρτήτως αποτελέσματος, μπούρδα της Μερκ, σωστή επιλογή Χαμ.
γ) Μονακό 2019: Λανθασμένη επιλογή γόμας στο πιτ του Χαμιλτον. Ο Βρετανός γλιτώνει λόγω οδηγικής ικανότητας και κυρίως λόγω χάραξης της πίστας.
δ) Γερμανία 2019: Πιτ στοπ 1 λεπτό στο Χάμιλτον. Enough said.
ε) Βρετανία 2020: Έχουν τη δυνατότητα να βάλουν Χαμ μέσα για αλλαγή ελαστικού μετά το κλατάρισμα Μπόττας, καθώς ο Μαξ είναι μισό λεπτό πίσω. Δεν το κάνουν. Πάλι τους γλιτώνει ο Χαμιλτον που τερματίζει με τρεις τροχούς.
στ) Τουρκία 2020: Λένε στον Χάμιλτον να ετοιμάζεται για πιτ λίγο πριν το φινάλε. Το παίρνει πάνω του. Καλά κάνει.

Αυτά είναι δεδομένα και μάλιστα τα πιο κραυγαλέα που θυμάμαι. Δεν είναι πράγματα υπο αμφισβήτηση. Τα είδαμε όλοι να συμβαίνουν. Συνεπώς και η Μερκ κάνει λάθη. Και δεν είναι λίγα. Και ποσοτικά και ποιοτικά. Απλά έχει το μονοθέσιο και έναν οδηγό που της επιτρέπουν να κάνει λάθη. Το αν χρειάζεται ο Χαμιλτον, το απάντησε ο Φερστάπεν:
- Does Mercedes need a big buck superstar like Lewis to lock out the front of the grid and win races 1-2?
- Of course you do, because he  will make the difference in the most crucial moments. That’s why he’s a seven-time world champion.

Για τα άλλα δύο στοπ του Ράσελ.
α) Το 2ο είναι υποχρεωμένος να το κάνει. Έχει τα ελαστικά του Μπόττας. Είναι μάλιστα και """καλό""" πιτ στοπ, υπο την έννοια ότι βγαίνοντας ναι μεν έχει χάσει 5 θέσεις, αλλά έχει τις πιο ευνοϊκές συνθήκες για νίκη από τις δυο Μερκ. Το πιστοποιεί και ο ίδιος, αφού πριν τον βάλουν πάλι μέσα είναι 2ος και πλησιάζει τον Πέρεζ με καταιγιστικό ρυθμό. Δίχως την απώλεια αέρα στο πίσω αριστερά ελαστικό ο Ράσελ και πάλι θα κέρδιζε.
β) Το 3ο στοπ γίνεται λόγω δεδομένων αισθητήρα που αναφέρουν απώλεια αέρα, η οποία θα οδηγήσει σε κλατάρισμα. Την είχαν πατήσει νωρίτερα στη Βρετανία μες τη σεζόν και φοβηθηκαν μην την πατήσουν πάλι, με 9 γύρους μάλιστα να μένουν. Από το να εγκατέλειπε στη συνέχεια ο Ράσελ, του έδωσαν την ευκαιρία να παλέψει έστω για τους βαθμούς. Αν κάποιος όντως έχει βρει δεδομένα που να δείχνουν το αντίθετο περί κλαταρίσματος θέλω να τα δω, όπως και όλοι μας. Ταχύ γυρολόγιο δεν σημαίνει κάτι, η επιδείνωση της κατάστασης ενός ελαστικού με απώλεια αέρα λιγο πριν το τέλος ζωής του είναι απότομη. Ο Ράσελ μπορεί να συνέχιζε για 3-4 γύρους με πολύ γρήγορο ρυθμό, μέχρι το ελαστικό να κλάταρε απότομα.

Εν τέλει ο Ράσελ χθες στερηθηκε τη νικη απο λάθος της Μερκ. Προφανώς σε κανέναν δεν άρεσε αυτό, ειδικά σε όσους λέμε τόσο καιρό ότι αξίζει ευκαιρία σε top tier ομάδα. Έχω την αίσθηση, όμως, ότι ο Ράσελ έχασε μία νίκη χθες και κέρδισε μία θέση στη Μερκ από το 2022 (και γιατί όχι και νωρίτερα;).

  • Like 8
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως.. Έλεος με τής θεωρίες συνωμοσίας.. Διάβαζα ένα άρθρο το οποίο εξηγεί λεπτομερής τι έγινε στα box... Καταρχήν μπήκαν επειδή μετά από το safety car θα είχαν τον Perez πίσω τούς (ο οποίος είχε βάλει καινούργιο λάστιχο) οπότε πολύ λογική απόφαση. Έπειτα.. Όλα το μπέρδεμα το έφερε το ράδιο.... Είναι ο Ron meadows πού δίνει την εντολή στους μηχανικούς για την αλλαγή... Η εντολή έπρεπε να ήταν <<box 1 ready ,box 2 ready >> αλλά είπε ( η αυτό άκουσαν στα box) <<ready, box 2 ready >>... Αποτέλεσμα είχε ότι οι άνθρωποι που έπρεπε να βγάλουν έξω τα λάστιχα του Russell δεν σηκώθηκαν.. Οπότε έξω βγήκαν μόνο τα λάστιχα τού Bottas... Aπο εκεί και πέρα, οι άνθρωποι που κάνουν τήν αλλαγή δεν έλεγξαν για ποιόν είναι τα λάστιχα και τα έβαλαν στο πρώτο αμάξι πού ήρθε.. Δλδ στον Russell. Όλο αυτό το κατάλαβαν όταν μπήκε ο Bottas στα pit. Δεν είχαν λάστιχα να του βάλουν. 

27 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Έχω την αίσθηση, όμως, ότι ο Ράσελ έχασε μία νίκη χθες και κέρδισε μία θέση στη Μερκ από το 2022 (και γιατί όχι και νωρίτερα;).

δηλαδη??ποιο συνδυασμό προβλέπεις??

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, eri77 είπε

δηλαδη??ποιο συνδυασμό προβλέπεις??

Εξαρτάται τι θα αποφασίσει ο Χαμιλτον. Αν πει συνεχίζω μετά το 2022, θα έχει διπλα του τον Ράσελ. Αν πει σταματάω, Ρασελ νουμερο 1 και Μποττας νουμερο (2). Για του χρονου, αμα ο Μποττας είναι κάτω από τον Μαξ (ή καποιον άλλο) μεχρι τη θερινή διακοπή και αισθάνονται άβολα στο πρωτάθλημα κατασκευαστών στην Μερκ, θα του τραβήξουν το αυτί. Αν δεν συνέλθει, θα ανεβάσουν τον Ράσελ Σπα ή Μοντσα. Το τελευταίο πιο πολύ σαν ελπίδα το σημειώνω.

Επεξ/σία από greenfan20
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τι  σχεση   εχουν   οι   ψεκασμενες   συνωμοσιες   με    τα   οικονομικα?

Οι  ανθρωποι   σχεδιαζουν   το  καλυτερο   δυνατον   σεναριο  για   ενδυναμωση   των  

χορηγιων   τους.

Μιλαμε   για  πολλα   κατομυρια   ευρω.....

Σαφως   και  δεν  ελεγχουν   ολους   τους   παραγοντες   αλλα   σε   οτι   τους   αφορα

θα   επιλεξουν   τις   δικες   τους   κινησεις.

Προσωπικα   πιστευω   οτι   χθες    τον  πιτσιρικα   τον   ρασελ   τον  πηδηξαν   κανονικα.....

Επεξ/σία από tigergreg
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tigergreg είπε

Τι  σχεση   εχουν   οι   ψεκασμενες   συνωμοσιες   με    τα   οικονομικα?

Οι  ανθρωποι   σχεδιαζουν   το  καλυτερο   δυνατον   σεναριο  για   ενδυναμωση   των  

χορηγιων   τους.

Σαφως   και  δεν  ελεγχουν   ολους   τους   παραγοντες   αλλα   σε   οτι   τους   αφορα

θα   επιλεξουν   τις   δικες   τους   κινησεις.

Προσωπικα   πιστευω   οτι   χθες    τον  πιτσιρικα   τον   ρασελ   τον  πηδηξαν   κανονικα.....

Δηλαδή για να καταλάβω τι θεωρείς οτι συνέβει:

1) Μίλησαν με την Williams, κανόνισαν να φέρουν τον Rusell για ενα τριήμερο και να τον στριμώξουν μέσα στο μονοθέσιο του τάπα, ενώ είχαν ήδη δοκιμαστή με Super Licence που θα μπορούσαν να του πουν απλά "αυτό ειναι, αν χρειαστεί βάλε το ένα πόδι μέσα και οδήγα".

2) Τους έβαλαν την Παρασκευή κάτω, και τους είπαν "ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα, δεν έχει 1-2 εδώ, τρέχετε ο καθένας για πάρτη του", παρότι ο ένας είναι 4 χρόνια στην ομάδα και ο άλλος 4 μέρες.

3) Στο 70% του αγώνα δεν εδωσαν ΜΙΣΟ Team Order υπέρ του Bottas, ενώ στα Pits βάλανε πρώτος τον Russell όπως έπρεπε να γίνει γιατι με το ρυθμό του και τα λάστιχα του δεν είχε ούτε μια στο εκατομμύριο να κάνει overcut ο Bottas

4) Στους τελευταίους γύρους λένε "ολα καλά μέχρι εδώ, ας τα κάνουμε πουτάνα, οπότε στήνουν αυτό το θαυμάσιο θέατρο, με τους μισούς μηχανικούς να βγαίνουν στο τέλος, και τον τύπο πίσω αριστερα αξέχαστα να κυνηγάει τον τροχο που άφησε απο το μπέρδεμα, καταστρέφοντας τον αγώνα του Russell ΚΑΙ του Bottas ο οποίος χθες στρογγυλοκαθισμένος στη δεύτερη θέση θα κλείδωνε ΚΑΙ τη δεύτερη θέση στο πρωταθλημα απο το δώρο του Λεκλερκ που έστειλε το Max για παγωτό στη μπαριέρα. Αλλα γιατι να κλειδώσουν τη δευτέρη θέση; Καλύτερη να το πάρει η Ροζ μερσεντες.

Και ολα αυτά για να δώσει νίκη στον Perez, που παίζει να ήταν οτι χειρότερο για την εικόνα της Racing Point, η οποία τον πετάει για το γιο του αφεντικού, που έχει τους μισούς πόντους του στο πρωτάθλημα, και για να το κάνει αυτό ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕΝΤΙΚΟΛΟ, και ρεζίλι των σκυλιών, σε ενα pit stop που θα το βλέπουμε μέχρι τον αιώνα τον άπαντα για να γελάμε.

Δεν το πιστεύεις μόνο εσυ. Τον πήδηξαν και χωρίς σάλιο. Απο εκει μέχρι το σενάρια στησίματος, είναι μια Α' απόσταση, που δεν μπορώ να καταλάβω πως διανύσατε για να πω την αλήθεια.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

To εχουμε πει απο περυσι οτι οι δυο οδηγοι της Φερραρι ειναι απο τους οδηγους με τις περισσοτερες επαφες. 
Οπως και χρονια λεγαμε οτι ο Vettel υποαποδιδει και για αυτο χανει νικες και πρωταθληματα, αλλα χρειαζοταν να ερθει ενας Leclerc για να το δουν ολοι ποσο υποαποδιδε ο Vettel(ενδεικτικα 5 pole περυσι ο Leclerc εναντι 1 του Vettel).

Ας ελπισουμε οτι ο Leclerc θα βελτιωθει του χρονου και θα σταματησει να παιζει συγκρουομενα.
Μονο φετος εχει 3 DNF με αποκλειστικα δικια του ευθυνη. Τοσα DNF με δικια τους ευθυνη παιζει να εχουν Hamilton και Verstappen μαζι στο συνολο των 3 τελευταιων σεζον.

 

Οσον αφορα τον αγωνα με τον Verstappen μεσα, προσωπικα και εγω πιστευω οτι θα τον κερδιζε.
Πρωτη φορα εχιε τσο μικρη διαφορα απο την pole ο Verstappen και συνηθως εχει καλυτερο race pace απο qualy, ενω σχεδον παντα αρπαζει τις ευκαριες που του δινονται. Με απων τον Χαμιλτον, τον εβλεπα για νικη.

Δεν είναι δίκαια η σύγκριση.. Αν θες να κάνεις σωστή σύγκριση, πρέπει να ψάξεις και να μάς πεις πόσα dnf είχαν verstappen και hamilton την πρώτη τριετία τούς... Όπως όλα έγιναν, πιθανολογώ και εγώ ότι ο verstappen θα είχε κερδίσει, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την απουσία του hamilton.. Υπό κανονικές συνθήκες ο Russel θα είχε κερδίσει εχθές, με ή χωρίς verstappen... Αυτό πάντως είναι κάτι για το οποίο δεν πρόκειται να βρούμε άκρη. Θα επιμένεις στην σκέψη σού, ότι ο verstappen θα είχε κερδίσει (περισσότερα για να τονίζεις τήν αξία του Hamilton) και από την δικιά μου οπτική γωνία ο  Russel τα έκανε όλα τέλεια, οπότε δεν θα μπορούσε να τον κερδίσει κανένας εχθές.. 

Επεξ/σία από eri77
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, greenfan20 είπε

Το αν χρειάζεται ο Χαμιλτον, το απάντησε ο Φερστάπεν:
- Does Mercedes need a big buck superstar like Lewis to lock out the front of the grid and win races 1-2?
- Of course you do, because he  will make the difference in the most crucial moments. That’s why he’s a seven-time world champion.

Έχει πει και άλλα:

90% του grid θα έπαιρνε νίκες με Merc.

60% του grid θα έπαιρνε πρωτάθλημα με Merc.

Αναφορά σε κείμενο

To be honest, 90 percent of the field could win in that car. Nothing against Lewis, he’s a great driver, but the car is so dominant.

'90% of the field could win in that Mercedes' | F1 News by PlanetF1

Αναφορά σε κείμενο

In a Mercedes, I would have won the championship. 60% of the drivers in the field could win (the championship) in a Mercedes

Verstappen: „In a Mercedes, I would have won the championship. 60% of the drivers in the field could win in a Mercedes.“ (German) : formula1 (reddit.com)

Only 60% of F1 drivers can win in Mercedes says Verstappen (grandprix.com)

 

ή αυτά

 

I don’t have equal chance to beat Hamilton – Verstappen | RACER

Max Verstappen Suggest a car swap with Lewis Hamilton - YouTube

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε

Εχει απολυτο δικιο ο Verstappen οταν λεει αυτα για την ΦΕΤΙΝΗ Mercedes. 


Δεν ειναι σαν μερικες προηγουμενες χρονιες που τα μονοθεσια ηταν παρομοια, αλλα ο Χαμιλτον επαιρνε το πρωταθλημα 2-3 αγωνες πριν το τελος, γιατι ο βασικος αντιπαλος του Vettel επαιζε συγκροουμενα και υποαπεδιδε, κατι που μας εδειξε περυσι ο Leclerc.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, papp0us είπε

Δηλαδή για να καταλάβω τι θεωρείς οτι συνέβει:

1) Μίλησαν με την Williams, κανόνισαν να φέρουν τον Rusell για ενα τριήμερο και να τον στριμώξουν μέσα στο μονοθέσιο του τάπα, ενώ είχαν ήδη δοκιμαστή με Super Licence που θα μπορούσαν να του πουν απλά "αυτό ειναι, αν χρειαστεί βάλε το ένα πόδι μέσα και οδήγα".

2) Τους έβαλαν την Παρασκευή κάτω, και τους είπαν "ιδού η ρόδος ιδού και το πήδημα, δεν έχει 1-2 εδώ, τρέχετε ο καθένας για πάρτη του", παρότι ο ένας είναι 4 χρόνια στην ομάδα και ο άλλος 4 μέρες.

3) Στο 70% του αγώνα δεν εδωσαν ΜΙΣΟ Team Order υπέρ του Bottas, ενώ στα Pits βάλανε πρώτος τον Russell όπως έπρεπε να γίνει γιατι με το ρυθμό του και τα λάστιχα του δεν είχε ούτε μια στο εκατομμύριο να κάνει overcut ο Bottas

4) Στους τελευταίους γύρους λένε "ολα καλά μέχρι εδώ, ας τα κάνουμε πουτάνα, οπότε στήνουν αυτό το θαυμάσιο θέατρο, με τους μισούς μηχανικούς να βγαίνουν στο τέλος, και τον τύπο πίσω αριστερα αξέχαστα να κυνηγάει τον τροχο που άφησε απο το μπέρδεμα, καταστρέφοντας τον αγώνα του Russell ΚΑΙ του Bottas ο οποίος χθες στρογγυλοκαθισμένος στη δεύτερη θέση θα κλείδωνε ΚΑΙ τη δεύτερη θέση στο πρωταθλημα απο το δώρο του Λεκλερκ που έστειλε το Max για παγωτό στη μπαριέρα. Αλλα γιατι να κλειδώσουν τη δευτέρη θέση; Καλύτερη να το πάρει η Ροζ μερσεντες.

Και ολα αυτά για να δώσει νίκη στον Perez, που παίζει να ήταν οτι χειρότερο για την εικόνα της Racing Point, η οποία τον πετάει για το γιο του αφεντικού, που έχει τους μισούς πόντους του στο πρωτάθλημα, και για να το κάνει αυτό ΓΙΝΕΤΑΙ ΡΕΝΤΙΚΟΛΟ, και ρεζίλι των σκυλιών, σε ενα pit stop που θα το βλέπουμε μέχρι τον αιώνα τον άπαντα για να γελάμε.

Δεν το πιστεύεις μόνο εσυ. Τον πήδηξαν και χωρίς σάλιο. Απο εκει μέχρι το σενάρια στησίματος, είναι μια Α' απόσταση, που δεν μπορώ να καταλάβω πως διανύσατε για να πω την αλήθεια.

Δεν   μπορω   να  απαντησω   σε   υποθετικες   ερωτησεις.

Απλα   πονταρω   με   δεδομενα  την   γερμανικη   μεθοδικοτητα  (για   το  ρεζιλι  χεστηκαν  εφοσον

τα   εχουν   παρει  ηδη   ολα)  και   την   τεραστια   χρηματοδοτηση   απο  τους   χορηγους   σε

ενα   ακρως   ανταγωνιστικο   περιβαλλον   που  μετραει   εστω   και   ο   βαθμος   καλυτερου

γυρου. Μην   μας   ξενιζει   η  επιλογη   ρασελ   απο   μια   συνεργαζομενη   εταιρεια   που

δεν  εχει   τιποτα   να  χασει  εφοσον   ειναι   τελευταια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, eri77 είπε

Δεν είναι δικιά η σύγκριση.. Αν θες να κάνεις σωστή σύγκριση, πρέπει να ψάξεις και να μάς πεις πόσα dnf είχαν verstappen και hamilton την πρώτη τριετία τούς... 

Δεν ειπα οτι ειναι δικαιη η συγκριση κλπ και για αυτο λεω οτι ελπιζω να βελτιωθει του χρονου, μιας και ειναι σχετικα νεος στην F1. To σχολιο ηταν για τον Leclerc, γιατι οταν ανεφερα φετος στην αρχη της χρονιας για τα τρακαρισματα που εκανε περυσι και κοστισαν βαθμους, πολλοι ελεγαν οτι δεν ισχυει ή εβρισκαν δικαιολογιες. Φθασαμε τελικως πριν το τελος μιας κουτσουρεμενες χρονιας για να παραδεχθουν σχεδον ολοι το προφανες, μετα απο 3 DNF που εχει κανει(και ενα τρακαρισμα με τον ομοσταβλο του!)

13 λεπτά πριν, eri77 είπε

 Όπως όλα έγιναν, πιθανολογώ και εγώ ότι ο verstappen θα είχε κερδίσει, αλλά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την απουσία του hamilton.. Υπό κανονικές συνθήκες ο Russel θα είχε κερδίσει εχθές, με ή χωρίς verstappen... Αυτό πάντως είναι κάτι για το οποίο δεν πρόκειται να βρούμε άκρη. Θα επιμένεις στην σκέψη σού, ότι ο verstappen θα είχε κερδίσει (περισσότερα για να τονίζεις τήν αξία του Hamilton) και από την δικιά μου οπτική γωνία ο  Russel τα έκανε όλα τέλεια, οπότε δεν θα μπορούσε να τον κερδίσει κανένας εχθές.. 

Η πιθανη νικη που ανεφερα για Verstappen δεν ηταν λογω ΜΟΝΟ οτι θα ελειπε ο Χαμιλτον.
Οπως ανεφερα, ηταν η πρωτη φορα φετος που ειχε τοσο μικρη διαφορα σε qualy(και σε race pace παει αναλογικα καλυτερα η RB) και για αυτο τον ειχα για φαβορι.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tigergreg είπε

Δεν   μπορω   να  απαντησω   σε   υποθετικες   ερωτησεις.

Απλα   πονταρω   με   δεδομενα  την   γερμανικη   μεθοδικοτητα  (για   το  ρεζιλι  χεστηκαν  εφοσον

τα   εχουν   παρει  ηδη   ολα)  και   την   τεραστια   χρηματοδοτηση   απο  τους   χορηγους   σε

ενα   ακρως   ανταγωνιστικο   περιβαλλον   που  μετραει   εστω   και   ο   βαθμος   καλυτερου

γυρου. Μην   μας   ξενιζει   η  επιλογη   ρασελ   απο   μια   συνεργαζομενη   εταιρεια   που

δεν  εχει   τιποτα   να  χασει  εφοσον   ειναι   τελευταια.

Και σου ξαναλέω το ίδιο αποτέλεσμα θα μπορούσαν να φέρουν βάζοντας στη θέση του Russell τον Vandoorne. Το οτι έψαξαν να φέρουν ΚΑΛΥΤΕΡΟ οδηγό σημαίνει ότι κάτι ήθελαν να πάρουν απο αυτόν τον αγώνα.

Εγώ ρωτάω γιατι να μπουν σε τέτοια διαδικασία, αφου ηθελαν απλά να πετάξουν τον αγώνα, και δεν έβαλαν την προφανή λύση λέγοντας και στον Bottas "μη σκιστείς να κερδίσεις" και μπήκαν σε τέτοιο ΧΑΩΔΗ κόπο, για να στήσουν τον αγώνα. Ξαναλέω υπήρχαν ΠΟΛΛΟΙ και ΠΟΛΥ πιο εύκολοι τρόποι να φτάσουν στο ίδιο αποτέλεσμα χωρίς το ρεζιλίκι.

Η Mercedes AMG Petronas χέστηκε για το ρεζιλίκι;  Για την ίδια ομάδα μιλάμε που τους κοπανάει όλους σαν τα χταπόδια χωρίς έλεος 7 χρόνια τωρα;

Δεν με ξενίζει καθόλου η επιλογή, στο κάτω κάτω δικός της οδηγός ειναι στην ουσία, και καμία Williams στην κατάσταση της δε θα έλεγε όχι στην Merc, κυρίως γιατι θα ήταν άδικο για την ίδιο τον Russell να χάσει τέτοια ευκαιρία.

Η Merc έβαλε την δεύτερη θέση του Bottas σε κίνδυνο, μια δεύτερη θέση που στην ουσία της χαρίστηκε στην αρχή του αγώνα. Αν το 1-2 στους  οδηγούς και το πρωτάθλημα των κατασκευαστών δεν είναι οτι καλύτερο για την χρηματοδότηση απο χορηγούς, δεν μπορώ να φανταστώ τι είναι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...