Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Η πιθανη νικη που ανεφερα για Verstappen δεν ηταν λογω ΜΟΝΟ οτι θα ελειπε ο Χαμιλτον.
Οπως ανεφερα, ηταν η πρωτη φορα φετος που ειχε τοσο μικρη διαφορα σε qualy(και σε race pace παει αναλογικα καλυτερα η RB) και για αυτο τον ειχα για φαβορι.

Για την συγκεκριμενη πίστα, (μήκος, στήσιμο) η διαφορά δεν ήταν και τόσο μικρή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

18 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Μα δεν ειπε κανείς ότι δεν είναι και το μονοθέσιο. Είναι ο συνδυασμός. Επίσης εγώ (όπως και ο Μαξ) στεκομαι στα 7. 60% του γκριντ (12 οδηγοι, οι οποίοι μου φαίνονται πάρα πολλοι) θα επαιρνε πρωτάθλημα με την Μερκ. Ποσοι θα έπαιρναν 6;

Και μην ξεχναμε ότι έχει πάρει και 1 με Μακλαρεν χωρίς να έχει το καλύτερο μονοθέσιο. Ο τελευταίος που έχει κατακτήσει πρωτάθλημα οδηγών, χωρίς η ομάδα του να πάρει το κατασκευαστών είναι αυτός. Για να βρούμε κάτι αντίστοιχο πρέπει να γυρισουμε στα 90s (ή το πρωτάθλημα του Κιμι, αφού χωρίς το Σπάιγκειτ θα το χε πάρει η Μακλάρεν το πρώταθλημα).

Και το βασικό. Άντε και πάει άλλος στη θέση του Χάμιλτον. Ο Βρετανός τι θα οδηγεί; Το πατίνι του; Λογικά θα βρει θέση σε μια καλή ομάδα. Θα είναι η 2η σε δυναμικότητα; Θα είναι η 3η; Πάντως παράγων στο πρωτάθλημα θα εξακολουθούσε να είναι. Απλά η φετινή Μερκ είναι τόσο μόνη της, που οι διαφορές έχουν οξυνθεί.

Επίσης ας κάνουμε την υπόθεση οτι στην παντοκρατορία της Φερράρι έκαναν swap τον Σούμι με τον Χάκκινεν. Ή ήταν ο Μπρον και ο Τοντ στην Μακλαρεν. Άλλη κουβέντα θα κάναμε τώρα.

Η Φερράρι επέλεξε ομως τον Σουμι. Η Μερσεντες επέλεξε τον Χάμιλτον. Το έκαναν για κάποιο λόγο. Δεν θα απολογηθούν οι οδηγοί γι' αυτό. Αν ο Μαξ είναι τόσο καλός ας πείσει την Μερκ να τον πάρει για να τον κάνει και αυτόν πολυπρωταθλητή ή ας βελτιωθεί με την RB για να πάρουν μαζί το πρωτάθλημα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, eri77 είπε

Για την συγκεκριμενη πίστα, (μήκος, στήσιμο) η διαφορά δεν ήταν και τόσο μικρή 

Μαλλον εχεις λαθος δεδομενα και για αυτο καταληγεις σε τοσο λαθο συμπερασματα.
Η διαφορα ηταν στα 0.056s σε γυρο των 53s.

Αναλογικα, αν πχ ηταν μεγαλο γυρος στο 1:40, τοτε η διαφορα ηταν οριακα κατω απο 1 δεκατο, δηλαδη 0.100s.

Σε ποιον αλλον αγωνα χωρις βροχη ηταν η διαφορα τοσο μικρη φετος; 

(ποσοστιαια, η διαφορα ηταν στο 0.1%)

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, haHa είπε

Μαλλον εχεις λαθος δεδομενα και για αυτο καταληγεις σε τοσο λαθο συμπερασματα.
Η διαφορα ηταν στα 0.056s σε γυρο των 53s.

Αναλογικα, αν πχ ηταν μεγαλο γυρος στο 1:40, τοτε η διαφορα ηταν οριακα κατω απο 1 δεκατο, δηλαδη 0.100s.

Σε ποιον αλλον αγωνα χωρις βροχη ηταν η διαφορα τοσο μικρη φετος; 

(ποσοστιαια, η διαφορα ηταν στο 0.1%)

Κατάλαβα τι λες αλλά σού έλεγα κάτι άλλο... Θα δοκιμάζω αλλιώς. Μιλάμε για μία πίστα στην οποία ο 10 τος (Q3 πάντα) είχε περίπου 8 δέκατα διαφορά από τον Bottas.. Άλλο παράδειγμα είναι ο leclerc. Λιγότερο από 3 δέκατα από τον Bottas... (ξέρουμε όλοι όμως την διαφορά Merc-Ferrari) Δλδ δεν πάει αναλογικά (αν η πίστα ήταν διπλάσια ο leclerc θα είχε 6 δέκατα ).. Δεν ξέρω αν εξηγούμαι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, eri77 είπε

Κατάλαβα τι λες αλλά σού έλεγα κάτι άλλο... Θα δοκιμάζω αλλιώς. Μιλάμε για μία πίστα στην οποία ο 10 τος (Q3 πάντα) είχε περίπου 8 δέκατα διαφορά από τον Bottas.. Άλλο παράδειγμα είναι ο leclerc. Λιγότερο από 3 δέκατα από τον Bottas... (ξέρουμε όλοι όμως την διαφορά Merc-Ferrari) Δλδ δεν πάει αναλογικά (αν η πίστα ήταν διπλάσια ο leclerc θα είχε 6 δέκατα ).. Δεν ξέρω αν εξηγούμαι 

Αυτο είναι διαφορετικό από αυτο που είπα:

Απο οσο θυμάμαι τουλάχιστον , η διαφορά ήταν η μικρότερη αναλογικα(ασχετα δηλαδή απο μηκος πιστας) σε ολη τη σεζον. 

 

Τέλος, οσον αφορα διαφορά merc με φερραρι και με τον 10ο, συμφωνώ. Επιβεβαιώνει αυτο που ειοαμε: οτι η merc δεν ήταν τόσο dominant στο qualy οπως συνήθως και ειχε τις μικροτερες διαφορες(ποσοστιαία, οχι μονο ποσοτικα) απο οτι σε αλλες πιστες. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, haHa είπε

Αυτο είναι διαφορετικό από αυτο που είπα:

Απο οσο θυμάμαι τουλάχιστον , η διαφορά ήταν η μικρότερη αναλογικα(ασχετα δηλαδή απο μηκος πιστας) σε ολη τη σεζον. 

 

Τέλος, οσον αφορα διαφορά merc με φερραρι και με τον 10ο, συμφωνώ. Επιβεβαιώνει αυτο που ειοαμε: οτι η merc δεν ήταν τόσο dominant στο qualy οπως συνήθως και ειχε τις μικροτερες διαφορες(ποσοστιαία, οχι μονο ποσοτικα) απο οτι σε αλλες πιστες. 

Μα αυτό σού εξηγώ.. Ότι είναι λάθος να κάνεις αναλογική σύγκριση... Δες το αλλιώς.. Ξέχνα την Mercedes. Κοίτα την διαφορά RB-Ferrari... Δεν είναι ότι ξαφνικά η Ferrari είναι τόσο κοντά στην RB. (χωρίς να το ψάξω) νομίζω ότι δεν θα ξανά βρεις την Ferrari τόσο κοντά στην RB, ακόμα και αναλογικά να το ψάξεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, eri77 είπε

Μα αυτό σού εξηγώ.. Ότι είναι λάθος να κάνεις αναλογική σύγκριση... Δες το αλλιώς.. Ξέχνα την Mercedes. Κοίτα την διαφορά RB-Ferrari... Δεν είναι ότι ξαφνικά η Ferrari είναι τόσο κοντά στην RB. (χωρίς να το ψάξω) νομίζω ότι δεν θα ξανά βρεις την Ferrari τόσο κοντά στην RB, ακόμα και αναλογικά να το ψάξεις. 

+1 αυτό ακριβώς είναι το point μου. 

Ηταν απο τις μικροτερες διαφορες που ειχαμε και η μικρότερη μεταξυ merc-ver, οπότε ο ver ειχε τις περισσότερες πιθανότητες για νικη σε σχέση με αλλες φορες. 

 

Δεν καταλαβαίνω γιατι κατι τοσο απλο και ξεκάθαρο, το εχεις κανει τοσο πολυπλοκο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Μα δεν ειπε κανείς ότι δεν είναι και το μονοθέσιο. Είναι ο συνδυασμός. Επίσης εγώ (όπως και ο Μαξ) στεκομαι στα 7. 60% του γκριντ (12 οδηγοι, οι οποίοι μου φαίνονται πάρα πολλοι) θα επαιρνε πρωτάθλημα με την Μερκ. Ποσοι θα έπαιρναν 6;

Και μην ξεχναμε ότι έχει πάρει και 1 με Μακλαρεν χωρίς να έχει το καλύτερο μονοθέσιο. Ο τελευταίος που έχει κατακτήσει πρωτάθλημα οδηγών, χωρίς η ομάδα του να πάρει το κατασκευαστών είναι αυτός. Για να βρούμε κάτι αντίστοιχο πρέπει να γυρισουμε στα 90s (ή το πρωτάθλημα του Κιμι, αφού χωρίς το Σπάιγκειτ θα το χε πάρει η Μακλάρεν το πρώταθλημα).

Και το βασικό. Άντε και πάει άλλος στη θέση του Χάμιλτον. Ο Βρετανός τι θα οδηγεί; Το πατίνι του; Λογικά θα βρει θέση σε μια καλή ομάδα. Θα είναι η 2η σε δυναμικότητα; Θα είναι η 3η; Πάντως παράγων στο πρωτάθλημα θα εξακολουθούσε να είναι. Απλά η φετινή Μερκ είναι τόσο μόνη της, που οι διαφορές έχουν οξυνθεί.

Επίσης ας κάνουμε την υπόθεση οτι στην παντοκρατορία της Φερράρι έκαναν swap τον Σούμι με τον Χάκκινεν. Ή ήταν ο Μπρον και ο Τοντ στην Μακλαρεν. Άλλη κουβέντα θα κάναμε τώρα.

Η Φερράρι επέλεξε ομως τον Σουμι. Η Μερσεντες επέλεξε τον Χάμιλτον. Το έκαναν για κάποιο λόγο. Δεν θα απολογηθούν οι οδηγοί γι' αυτό. Αν ο Μαξ είναι τόσο καλός ας πείσει την Μερκ να τον πάρει για να τον κάνει και αυτόν πολυπρωταθλητή ή ας βελτιωθεί με την RB για να πάρουν μαζί το πρωτάθλημα.

Έφερες κάποιες δηλώσεις του Max. Σου παραθέτω πιο πολλές δηλώσεις του για πιο σφαιρική εικόνα. Και ο Rosberg έχει πάρει πρωτάθλημα με τη Merc (με teamate τον Hamilton). Αυτό εννοεί με τις δηλώσεις του.

Δε προκύπτει ότι η McLaren υστερούσε σε μονοθέσιο το 2008. Το κορυφαίο ήταν μαζί με του αντιπάλου της. Μην ήταν και λίγο πιο μπροστά κιόλας...

 Για νο2, η McLaren είχε τον Kovalainen αν ψάχνεις γιατί δε πήρε και το κατασκευαστών. Δεν αρκεί να είσαι Φινλανδός για να είσαι "flying Fin". Είχαν καλομάθει με Mika/Kimi.

Τα άλλα είναι fantasy. Δε ξέρω αν για κάποιους είναι θρύλος ο Schumi λόγω των 5 με τη Ferrari. Ακόμα και για τους Βρετανούς ήταν θρύλος (από τα mid 90's)  γιατί ήταν 1 κλικ πάνω από το grid για πολλά χρόνια από όταν έφυγε ο Θεός, σε χρονιές που αντιμετώπιζε υπερηχητικές Williams & McLaren.

Btw 2 (2002 & 2004)  πρωταθλήματα έχει ο Schumi με κυριαρχικό μονοθέσιο. Αν ήταν στη McLaren θα είχε πάρει μπορεί και όλα αυτά  98,99,00,01,03,05.

Επίσης ο Schumi ήταν κύριο κομμάτι στο rebuilding της Ferrari.  Για μισό όμως, ήταν κύριο κομμάτι και στο building της Merc...

Toν Max τον γλυκοκοιτάζει χρόνια η Merc. Με άνοδο του Russell και συνέχιση του πλεονεκτήματος του μονοθεσίου όμως δε της χρειάζεται. Και ξανακαταλήξαμε στις δηλώσεις του Max. :) 

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Μαλλον εχεις λαθος δεδομενα και για αυτο καταληγεις σε τοσο λαθο συμπερασματα.
Η διαφορα ηταν στα 0.056s σε γυρο των 53s.

Αναλογικα, αν πχ ηταν μεγαλο γυρος στο 1:40, τοτε η διαφορα ηταν οριακα κατω απο 1 δεκατο, δηλαδη 0.100s.

Σε ποιον αλλον αγωνα χωρις βροχη ηταν η διαφορα τοσο μικρη φετος; 

(ποσοστιαια, η διαφορα ηταν στο 0.1%)

Δεν τα συγκρίνεις σωστά.

Η διαφορά ήταν τόσο μικρή λόγω μικρής διαδρομής και εύκολης χάραξης.

Σε μεγαλύτερη πίστα με πιο απαιτητική χάραξη θα ήταν μεγαλύτερη από 0.1sec η διαφορά ! 
Εγω δεν πιστεύω ότι θα κέρδιζε ο Μαξ τον Ρασελ στα ίσια χτες. Ή να στο θέσω διαφορετικά: όσες πιθανότητες είχε να κερδίσει χτες ο Μαξ με Λιουις στη μια Μερσεντα, τις ίδιες θα είχε και με Γιώργη. 
 

Επεξ/σία από tommy^
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Δε προκύπτει ότι η McLaren υστερούσε σε μονοθέσιο το 2008. Το κορυφαίο ήταν μαζί με του αντιπάλου της. Μην ήταν και λίγο πιο μπροστά κιόλας...

 Για νο2, η McLaren είχε τον Kovalainen αν ψάχνεις γιατί δε πήρε και το κατασκευαστών. Δεν αρκεί να είσαι Φινλανδός για να είσαι "flying Fin". Είχαν καλομάθει με Mika/Kimi.

Είμαι της άποψης ότι το κατασκευαστών πάντα το κερδίζει η καλύτερη ομάδα. Δεκτή η αντίθετη γνώμη.

 

24 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Btw 2 (2002 & 2004)  πρωταθλήματα έχει ο Schumi με κυριαρχικό μονοθέσιο.

Και το '01 ήταν αλλού η Φερράρι σε σχέση με τον τότε ανταγωνισμό. Στα άλλα 2 πρωταθλήματα με Φερράρι είχε το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά ασφαλώς όχι με διαφορά. Ντάξει αυτά που έκανε με Μπενετόν δεν μπαίνουν στο ζύγι.

 

28 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Αν ήταν στη McLaren θα είχε πάρει μπορεί και όλα αυτά  98,99,00,01,03,05.

Με ποια ομάδα από πίσω του; Επιμένω ότι Μπρον και Τοντ έπαιξαν μεγάλο ρόλο. Όχι το μεγαλύτερο. Αλλά μεγάλο.

 

29 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Επίσης ο Schumi ήταν κύριο κομμάτι στο rebuilding της Ferrari.  Για μισό όμως, ήταν κύριο κομμάτι και στο building της Merc...

Σε αυτό μαζί σου 100%. Γι' αυτό (και γιατί μεγάλωσα βλέποντας τον) τον Σούμι τον έχω λίγο πιο πάνω από τον Χαμ. Αλλά δε μπαίνω σε συζητήσεις για goat σε κανένα άθλημα. Μην το πάμε εκεί.

 

32 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Έφερες κάποιες δηλώσεις του Max. Σου παραθέτω πιο πολλές δηλώσεις του για πιο σφαιρική εικόνα.

 

32 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Toν Max τον γλυκοκοιτάζει χρόνια η Merc. Με άνοδο του Russell και συνέχιση του πλεονεκτήματος του μονοθεσίου όμως δε της χρειάζεται.

Και γιατί δεν πάνε μαζί αυτά τα δύο;😉 Όσο της καλάρεσε της Μερκ ο Μαξ, πίεζε ο Ολλανδός με τις δηλώσεις για μια θέση δίπλα στον Χαμ, για να αποδείξει ότι με ισάξιο μονοθέσιο τον έχει. Τώρα που είδε ότι η Μερκ μπορεί να στηριχτεί στον Ράσελ για το μέλλον: είναι καλός ο Χαμιλτον, να γυρίσει πίσω στην Γουλλιαμς ο Ράσελ. Ξέρω δεν ισχυροποιώ το επιχείρημά μου - το ανάποδο μάλιστα. Ο Ολλανδός δεν είναι και πολύ έμπιστος σε αυτά που λέει. Τα πιστεύει 100% αυτα που δηλώνει, αλλά δεν ξέρω αν βουτάει πρώτα τη γλώσσα του στο μυαλό του. Ωστόσο, στο ότι η Μερκ χρειάζεται τον Χαμ για τις λεπτομέρειες συμφωνώ. Έχει φανεί με τις αποφάσεις του Βρετανού εν ώρα αγώνα, με τη διαχειρίση που έχει κάνει όποτε έχει χρειαστεί, με τα hammer time του, με το πως έχει κερδίσει κάθε τιμ μειτ του overall και με τη μόνιμη γκρίνια του που τους κρατάει όλους μπριζωμένους.

// Το ξανα αναφέρω γιατι δεν είναι κανείς υποχρεωμένος να θυμάται τι εχω γράψει στο παρελθον. Δεν τον πάω μία τον Χάμιλτον. Αλήθεια!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
38 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Δεν τα συγκρίνεις σωστά.

Η διαφορά ήταν τόσο μικρή λόγω μικρής διαδρομής και εύκολης χάραξης.

Σε μεγαλύτερη πίστα με πιο απαιτητική χάραξη θα ήταν μεγαλύτερη από 0.1sec η διαφορά ! 

Το λογω μικρης χάραξης το βγαζουμε απο εξω, γιατι εβαλα ποσοστιαία διαφορα, οχι ποσοτικη. Ελπίζω να συννενοουμαστε μετα απο τοσες φορες που το ειπα. 

Τωρα οσον αφορα την ευκολη χαραξη, επιβεβαιωνει το point μου: για διάφορους λογους(οχι προφανως επειδή ξαφνικα εγινε αργη η merc), η ποσοστιαια διαφορα που ειχε η merc απο ver ηταν η μικρότερη που υπηρχε ποτε και για αυτο ο ver ειχε περισσοτερες πιθανκτητες για νικη απο εναν συνηθισμένο αγωνα. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, haHa είπε

Το λογω μικρης χάραξης το βγαζουμε απο εξω, γιατι εβαλα ποσοστιαία διαφορα, οχι ποσοτικη. Ελπίζω να συννενοουμαστε μετα απο τοσες φορες που το ειπα. 

Τωρα οσον αφορα την ευκολη χαραξη, επιβεβαιωνει το point μου: για διάφορους λογους(οχι προφανως επειδή ξαφνικα εγινε αργη η merc), η ποσοστιαια διαφορα που ειχε η merc απο ver ηταν η μικρότερη που υπηρχε ποτε και για αυτο ο ver ειχε περισσοτερες πιθανκτητες για νικη απο εναν συνηθισμένο αγωνα. 

Και επειδη εβαλες ποσοστιαια και οχι ποσοτικη τι σημαινει; Οτι πρεπει να βγαλουμε τον παραγοντα "Χαραξη πιστας"; Οχι φυσικα.

Θα μπορουσες να πεις ενα πολυ απλο: μικρη πιστα και οχι απαιτητικη και ο Μαξ ήταν πολυ κοντα με τις Μερσεντες.

Τα υπολοιπα εντελως ανουσια και αστοχα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tommy^ είπε


Εγω δεν πιστεύω ότι θα κέρδιζε ο Μαξ τον Ρασελ στα ίσια χτες. Ή να στο θέσω διαφορετικά: όσες πιθανότητες είχε να κερδίσει χτες ο Μαξ με Λιουις στη μια Μερσεντα, τις ίδιες θα είχε και με Γιώργη. 
 

ακριβως....προσωπικά νομίζω καμια.ας μην ξεχάσουμε επισεις οτι δεν εκανε καλη εκκινηση o verstappen

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Και επειδη εβαλες ποσοστιαια και οχι ποσοτικη τι σημαινει; Οτι πρεπει να βγαλουμε τον παραγοντα "Χαραξη πιστας"; Οχι φυσικα.

Θα μπορουσες να πεις ενα πολυ απλο: μικρη πιστα και οχι απαιτητικη και ο Μαξ ήταν πολυ κοντα με τις Μερσεντες.

Τα υπολοιπα εντελως ανουσια και αστοχα.

Το ποσοστιαια βγάζει εκτος τον παράγοντα ΜΙΚΡΗΣ χαραξης(οχι οτι βγαζει τον παραγοντα ευκολης χαραξης). Αυτο ειπα. 

Αν αυτό δεν μπορουμε να το καταλαβουμε μετα απο τοσες διευκρινήσεις, τοτε θα συνεχιζονται οι αστοχες τοποθετησεις. Παμε παρακάτω λοιπον. 

 

Όπως και να εχει, το point μου ηταν ακριβώς αυτό που λες: ο ver ήταν πολύ κοντά στις merc, κοντυτερα απο οποιαδήποτε αλλη φορα. Συμφωνω μαζι σου και διαφωνω με τον eri77. Εδω τι ειπα αρχικα:

5 ώρες πριν, haHa είπε

Πρωτη φορα εχιε τοσο μικρη διαφορα απο την pole ο Verstappen και συνηθως εχει καλυτερο race pace απο qualy, ενω σχεδον παντα αρπαζει τις ευκαριες που του δινονται. 

Ειναι τοσο απλο οπως λες και ξεκαθαρο αυτο που ανεφερα, απορω γιατι το εχετε κανει πολυπλοκο. Οι λογοι προφανεις...

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...