Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

51 λεπτά πριν, haHa είπε

Το ποσοστιαια βγάζει εκτος τον παράγοντα ΜΙΚΡΗΣ χαραξης(οχι οτι βγαζει τον παραγοντα ευκολης χαραξης). Αυτο ειπα. 

Αν αυτό δεν μπορουμε να το καταλαβουμε μετα απο τοσες διευκρινήσεις, τοτε θα συνεχιζονται οι αστοχες τοποθετησεις. Παμε παρακάτω λοιπον. 

 

Όπως και να εχει, το point μου ηταν ακριβώς αυτό που λες: ο ver ήταν πολύ κοντά στις merc, κοντυτερα απο οποιαδήποτε αλλη φορα. Συμφωνω μαζι σου και διαφωνω με τον eri77. Εδω τι ειπα αρχικα:

Ειναι τοσο απλο οπως λες και ξεκαθαρο που ανεφερα, απορω γιατι το εχετε κανει πολυπλοκο. Οι λογοι προφανεις...

Όταν κάτι θέλει πολλές διευκρινίσεις σημαίνει ότι δεν ήταν σωστά γραμμένο από την αρχή.

Παμε παρακάτω! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Είμαι της άποψης ότι το κατασκευαστών πάντα το κερδίζει η καλύτερη ομάδα. Δεκτή η αντίθετη γνώμη.

Το καλύτερο μονοθέσιο ταυτίζεται πάντα με τη καλύτερη ομάδα;

Πχ. Για αρκετά χρόνια η dream team της Ferrari είχε υποδεέστερο μονοθέσιο, όμως εξαφάνιζε το handicap από τους αντιπάλους της  με πιθανές & απίθανες στρατηγικές. 

To 99 μάλιστα πήρε(η Ferrari) πρωτάθλημα με χειρότερο μονοθέσιο.

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Και το '01 ήταν αλλού η Φερράρι σε σχέση με τον τότε ανταγωνισμό. Στα άλλα 2 πρωταθλήματα με Φερράρι είχε το καλύτερο μονοθέσιο, αλλά ασφαλώς όχι με διαφορά.

Δε συμφωνώ για το 01. Πιστεύω ότι από τη στιγμή που ισοφάρισαν το handicap απόδοσης μονοθεσίου έγινε unfair να τρέχει ο Schumi με τους υπόλοιπους. Φορούσε και κάτι BMW κινητήρες μπόμπα η Williams τότε!

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Με ποια ομάδα από πίσω του; Επιμένω ότι Μπρον και Τοντ έπαιξαν μεγάλο ρόλο. Όχι το μεγαλύτερο. Αλλά μεγάλο.

Ε ομαδάρα είχε και η McLaren τότε! Newey στα ντουζένια του. Τρομακτικός συνδυασμός θα ήταν και αυτός.

1 ώρα πριν, greenfan20 είπε

Και γιατί δεν πάνε μαζί αυτά τα δύο;😉 Όσο της καλάρεσε της Μερκ ο Μαξ, πίεζε ο Ολλανδός με τις δηλώσεις για μια θέση δίπλα στον Χαμ, για να αποδείξει ότι με ισάξιο μονοθέσιο τον έχει. Τώρα που είδε ότι η Μερκ μπορεί να στηριχτεί στον Ράσελ για το μέλλον: είναι καλός ο Χαμιλτον, να γυρίσει πίσω στην Γουλλιαμς ο Ράσελ. Ξέρω δεν ισχυροποιώ το επιχείρημά μου - το ανάποδο μάλιστα. Ο Ολλανδός δεν είναι και πολύ έμπιστος σε αυτά που λέει. Τα πιστεύει 100% αυτα που δηλώνει, αλλά δεν ξέρω αν βουτάει πρώτα τη γλώσσα του στο μυαλό του. Ωστόσο, στο ότι η Μερκ χρειάζεται τον Χαμ για τις λεπτομέρειες συμφωνώ. Έχει φανεί με τις αποφάσεις του Βρετανού εν ώρα αγώνα, με τη διαχειρίση που έχει κάνει όποτε έχει χρειαστεί, με τα hammer time του, με το πως έχει κερδίσει κάθε τιμ μειτ του overall και με τη μόνιμη γκρίνια του που τους κρατάει όλους μπριζωμένους.

Κοίτα δεν έχω αντιληφθεί να έχει τάσεις φυγής ο Max ακόμα. Ίσως το ότι μετά τη φυγή Ric έχει στηθεί/προσανατολιστεί ολόκληρη η RB γύρω του, της δίνει χρόνο.Από την άλλη όσο είναι ο Ham δεν υπήρχε περίπτωση η Merc να βάλει τον Max δίπλα του. Τώρα πάντως με τον Russell στο προσκήνιο δε ξέρω αν θα τον ήθελε η Merc. 

Ο τωρινός Max δεν έχει καμία σχέση (εντός κι εκτός πίστας) με τον Mad Max προηγούμενων ετών. Χθες φρέναρε πρώιμα για να αποφύγει πράγματα! Μέχρι το 18 ήταν οδοστρωτήρας!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Όταν κάτι θέλει πολλές διευκρινίσεις σημαίνει ότι δεν ήταν σωστά γραμμένο από την αρχή.

Παμε παρακάτω! 

Συμφωνώ, δεν χρειαζοταν κατι τέτοιο :

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Δεν τα συγκρίνεις σωστά.

Η διαφορά ήταν τόσο μικρή λόγω μικρής διαδρομής και εύκολης χάραξης.

Αρκουσε αυτο που ειπαμε εξ αρχης για την μικροτερη διαφορα απο οποιαδηποτε αλλη πιστα. Τα υπολοιπα που γραφτηκαν για χαραξη,μικρη διαδρομη κλπ εμπιπτουν στο παρακατω:

1 ώρα πριν, tommy^ είπε

..μικρη πιστα και οχι απαιτητικη και ο Μαξ ήταν πολυ κοντα με τις Μερσεντες.

Τα υπολοιπα εντελως ανουσια και αστοχα.

Κατι μου λεει ομως οτι δεν θα παμε παρακατω και θα επιστρεψεις με κατι που παλι θα εμπιπτει στο παραπανω.
 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

και η silly season εχει αναψει για τα καλα. o rus αφαιρεσε απο το βιογραφικο του το οτι ειναι οδηγος της wil και ο bottas εκανε το ιδιο αφαιροντας οτι ειναι οδηγος της amg (τουλαχιστον με αυτο εχει ασχοληθει το reddit την τελευταια ωρα). ισως ειναι πιο κοντα η merc το 2021 στον rus απο οτι φαινετε. Αν ημουν τοτο θα εβαζα απο το 2021 τον rus στην merc και θα το ανακοινωνα αμεσα. καταρχας ο rus ειναι πιο ευκολο να κατσει ενα χρονο νο2 στον ham (ωστε να παρει το 8ο και να φυγει) απο οτι ο bot που ειδικα φετος εχει αφησει live στα μικροφωνα την απογοητευση του (εξαρσεις του στυλ βαλτε τα αντιθετα λαστιχα απο τον λιουις). δευτερον ηδη η rb λεγετε οτι προσπαθησε να παρει τον rus οποτε δεν αφηνει το πουλεν του να παει στου απεναντι. τριτον εχει ατου απεναντι στον ham στο διαπραγματευτικο κομματι (ειναι πολλα τα λεφτα αρη ... εεε λιουις). αφηνει τον bot να παλεψει για την θεση στην rb με τον checo και αρα να πονοκεφαλιασει ο αντιπαλος.

Επεξ/σία από ghostrider
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ghostrider είπε

και η silly season εχει αναψει για τα καλα. o rus αφαιρεσε απο το βιογραφικο του το οτι ειναι οδηγος της wil και ο bottas εκανε το ιδιο αφαιροντας οτι ειναι οδηγος της amg (τουλαχιστον με αυτο εχει ασχοληθει το reddit την τελευταια ωρα). ισως ειναι πιο κοντα η merc το 2021 στον rus απο οτι φαινετε. Αν ημουν τοτο θα εβαζα απο το 2021 τον rus στην merc και θα το ανακοινωνα αμεσα. καταρχας ο rus ειναι πιο ευκολο να κατσει ενα χρονο νο2 στον ham (ωστε να παρει το 8ο και να φυγει) απο οτι ο bot που ειδικα φετος εχει αφησει live στα μικροφωνα την απογοητευση του (εξαρσεις του στυλ βαλτε τα αντιθετα λαστιχα απο τον λιουις). δευτερον ηδη η rb λεγετε οτι προσπαθησε να παρει τον rus οποτε δεν αφηνει το πουλεν του να παει στου απεναντι. τριτον εχει ατου απεναντι στον ham στο διαπραγματευτικο κομματι (ειναι πολλα τα λεφτα αρη ... εεε λιουις). αφηνει τον bot να παλεψει για την θεση στην rb με τον checo και αρα να πονοκεφαλιασει ο αντιπαλος.

Δεν υπαρχει περιπτωση να ερθει ο russel στην μερσεντα πριν το 2022. Η μερσεντα ακολουθει το ρητο "συνταγη που κερδιζει δεν αλλαζει". Και αφου ειναι σχεδον σιγουρο οτι θα εχουν το γρηγοροτερο μονοθεσιο και του χρονου (που δεν αλλαζει τιποτα στους κανονισμους) δεν υπαρχει λογος να φερουν τον russel στην ομαδα με μεγαλη πιθανοτητα να μαχονται μεταξυ τους ham και russel  και να κλεβουν βαθμους ετσι οι αντιπαλες ομαδες. Εκτος και αν εχουν πληροφοριες οτι δεν θα ειναι το κυριαρχο μονοθεσιο του χρονου (που προσωπικα δεν το πιστευω οτι μπορει αλλη ομαδα να φτιαξει καλυτερο μονοθεσιο του χρονου)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μετά από ενα διάλειμμα από τις προσωπικές επιθέσεις οταν τελειώνουν τα επιχειρήματα από τον γνώστο-αγνωστο, ας μιλήσουμε λίγο σοβαρα..

---------

Και εγω δεν πιστεύω ότι ο rus θα ερθει στην merc το 2021. Ο Bottas έχει συμβόλαιο και δύσκολα θα το σπάσει. Ο μόνος τρόπος να έρθει θα ήταν αν υπήρχε φόβος να παει σε αλλη ομάδα υψηλου επιπέδου (rb, Ferrari) αλλά δεν βλέπω κάτι τέτοιο. 

 

Θα τον ήθελα να τον ξαναδω στο τιμόνι της merc στο πιο απαιτητικο abu Dhabi κόντρα στον Bottas! 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η Ferrari, όπως είναι τώρα, υψηλού επιπέδου δεν τη λες.  Στη Red Bull όμως θα έκανε ένα απίστευτο δίδυμο με τον Verstappen. 

Εκτός και αν δεν τα βρει η Μercedes με τον Hamilton, oπότε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, idefixius είπε

Η Ferrari, όπως είναι τώρα, υψηλού επιπέδου δεν τη λες.  Στη Red Bull όμως θα έκανε ένα απίστευτο δίδυμο με τον Verstappen. 

Εκτός και αν δεν τα βρει η Μercedes με τον Hamilton, oπότε...

Σωστα, υψηλού budget είναι σωστοτερο, γιατι υψηλου επιπεδου δεν είναι τωρα η Φερραρι. 

Red bull δεν πρόκειται να παει, δεν φερνει νεους που δεν είναι απο το προγραμμα της και δεν θα το αφηνε ποτε η merc. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε αυτό αναφέρεται ο @ghostrider

Bottas has removed all mercedes references from ig bio : formula1 (reddit.com)

Αναρωτιόμουν τι εννοείς βιογραφικό.. Είναι η αυτο-περιγραφή στο Instagram (είμαι τόσο έξω από αυτό)... :P 

Νομίζω ότι ο Russell τους "ανάγκασε" πλέον να τον ανεβάσουν. Η Merc κινδυνεύει να τον χάσει ή να τον κάψει αν δε τον ανεβάσει άμεσα. Θα είναι έγκλημα για πολλούς λόγους αν δε γίνει.

Noobas είναι στη τελική ακόμα ο Russell, τι μπορεί να κόψει από τον insta-γκόουτ; Στη τελική ας κάνει και καμιά μάχη να έχουμε να θυμόμαστε.

Ανακοίνωση πριν τελειώσει η σεζόν δε παίζει!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4pi335.jpg

14 ώρες πριν, greenfan20 είπε

Μα δεν ειπε κανείς ότι δεν είναι και το μονοθέσιο. Είναι ο συνδυασμός. Επίσης εγώ (όπως και ο Μαξ) στεκομαι στα 7. 60% του γκριντ (12 οδηγοι, οι οποίοι μου φαίνονται πάρα πολλοι) θα επαιρνε πρωτάθλημα με την Μερκ. Ποσοι θα έπαιρναν 6;

Και μην ξεχναμε ότι έχει πάρει και 1 με Μακλαρεν χωρίς να έχει το καλύτερο μονοθέσιο. Ο τελευταίος που έχει κατακτήσει πρωτάθλημα οδηγών, χωρίς η ομάδα του να πάρει το κατασκευαστών είναι αυτός. Για να βρούμε κάτι αντίστοιχο πρέπει να γυρισουμε στα 90s (ή το πρωτάθλημα του Κιμι, αφού χωρίς το Σπάιγκειτ θα το χε πάρει η Μακλάρεν το πρώταθλημα).

Και το βασικό. Άντε και πάει άλλος στη θέση του Χάμιλτον. Ο Βρετανός τι θα οδηγεί; Το πατίνι του; Λογικά θα βρει θέση σε μια καλή ομάδα. Θα είναι η 2η σε δυναμικότητα; Θα είναι η 3η; Πάντως παράγων στο πρωτάθλημα θα εξακολουθούσε να είναι. Απλά η φετινή Μερκ είναι τόσο μόνη της, που οι διαφορές έχουν οξυνθεί.

Επίσης ας κάνουμε την υπόθεση οτι στην παντοκρατορία της Φερράρι έκαναν swap τον Σούμι με τον Χάκκινεν. Ή ήταν ο Μπρον και ο Τοντ στην Μακλαρεν. Άλλη κουβέντα θα κάναμε τώρα.

Η Φερράρι επέλεξε ομως τον Σουμι. Η Μερσεντες επέλεξε τον Χάμιλτον. Το έκαναν για κάποιο λόγο. Δεν θα απολογηθούν οι οδηγοί γι' αυτό. Αν ο Μαξ είναι τόσο καλός ας πείσει την Μερκ να τον πάρει για να τον κάνει και αυτόν πολυπρωταθλητή ή ας βελτιωθεί με την RB για να πάρουν μαζί το πρωτάθλημα.

Ο Ένζο Φερράρι είχε πει πως το μονοθέσιο είναι μόνο 50% της επιτυχίας και αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες. Για να γίνει καλύτερο το μονοθέσιο χρειάζεται και ένας οδηγός που όχι μόνο είναι γρήγορος και αλάνθαστος, αλλά δίνει και δεδομένα στους μηχανικούς για να το βελτιώσουν. 

Όλοι οι οδηγοί που έχουν κερδίσει πολλαπλά πρωταθλήματα (Στιούαρτ, Λάουντα, Προστ, Σέννα, Σουμάχερ, Χάμιλτον) ήταν καλοί οδηγοί ανάπτυξης. Αντιθέτως, αυτοί που κατάφεραν να κερδίσουν μόνο ένα (Χάντ, Σέκτερ, Μάνσελ, Σέρτιις, Ράικοννεν, Μπάτον) δεν ήταν και δεν υπήρχε συνέχεια στην επιτυχία για αυτό το λόγο. 

Όσοι ισχυρίζονται πως είναι μόνο το μονοθέσιο ή μόνο ο οδηγός που κερδίζουν πρωταθλήματα απλά δεν έχουν ιδέα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

για να καταλαβω ο ρασελ οδηγησε το μονοθεσιο που τα τελευταια 2 χρονια εχει καταφερει να μετατρεψει σε μπομπα με το feedbaack που δινει στους μηχανικους ο κοτσιδακιας -δεν του δωσαν αλλο ?

οποτε αν παει μερκ θα χρειαστει να δωσει δικο του feedback σε καθαρο μονοθεσιο και ισως τελικα να μην ειναι τιποτα παραπανω απο ενας μπομποτας ακομη..

και ο μποτας στη williams οδηγαρα φαινοταν,ειδικα τα πρωτα χρονια,η φαπα που εριχνε στο μασσα ηταν απο αλλο πλανητη.

Επεξ/σία από 3DJIN
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Narayan είπε

4pi335.jpg

Ο Ένζο Φερράρι είχε πει πως το μονοθέσιο είναι μόνο 50% της επιτυχίας και αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες. Για να γίνει καλύτερο το μονοθέσιο χρειάζεται και ένας οδηγός που όχι μόνο είναι γρήγορος και αλάνθαστος, αλλά δίνει και δεδομένα στους μηχανικούς για να το βελτιώσουν. 

Αναρωτιέμαι τι ποσοστό θα έδινε για τη σημερινή εποχή ένας θρύλος του σπορ που γεννήθηκε τον 19ο αιώνα... 🤔

Που πίσω από τον πιλότο υπάρχει, αντί για ένα γκαράζ 5 ατόμων, ολόκληρο εργοστάσιο 1000 υπερ-εξειδικευμένων ατόμων με simulators, αεροδυναμικές σήρραγγες, all kind of data, machine learning και διάφορα άλλα.

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ νομίζω οτι ο μπομποτας θα ήταν τρομερή προσθήκη στην Redbull. Είναι Team player, έχει μάθει δεύτερος, και είναι απο τους καλύτερους του πρωταθλήματος στις κατατακτήριες, που σημαίνει οτι θα μπορούσε να είναι μόνιμα σφήνα στην τριάδα δίνοντας χεράκι στον Max, χεράκι που έχει να δει απο τον Ricciardo.

Russell στη μερσέντες βλέπω μόνο σε περίπτωση που τον έχουν πλευριτώσει άλλες ομάδες, αλλα νομίζω είναι δυσκολο να αφήσει την προοπτική της Mercedes έστω και για το 2022.

Επεξ/σία από papp0us
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, papp0us είπε

Εγώ νομίζω οτι ο μπομποτας θα ήταν τρομερή προσθήκη στην Redbull. Είναι Team player, έχει μάθει δεύτερος, και είναι απο τους καλύτερους του πρωταθλήματος στις κατατακτήριες, που σημαίνει οτι θα μπορούσε να είναι μόνιμα σφήνα στην τριάδα δίνοντας χεράκι στον Max, χεράκι ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΝΑ ΔΕΙ ΑΠΟ τον Ricciardo.

Russell στη μερσέντες βλέπω μόνο σε περίπτωση που τον έχουν πλευριτώσει άλλες ομάδες, αλλα νομίζω είναι δυσκολο να αφήσει την προοπτική της Mercedes έστω και για το 2022.

Δε τον θέλουμε στην RB κύριε. Κρατήστε τον να φέρνει κανά monster στον Lewis.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Diinekis21 είπε

Δε τον θέλουμε στην RB κύριε. Κρατήστε τον να φέρνει κανά monster στον Lewis.

Να τον πάρετε τώρα που ειναι στις εκπτώσεις τα παλτά κύριε. Του χρόνου το χειμώνα θα ανέβουν πάλι οι τιμές και θα το μετανιώσετε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...