Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, tommy^ είπε

Συνεχιζεις να αφηνεις μπιχτες για εμενα, αποδεικνυοντας το πόσο κομπλεξικος εισαι.

Θελεις να αποδειξεις ποσο "κομπλεξικοι" ειναι οι αλλοι και το κανεις αυτο προχωροντας ξανα σε προσωπικους χαρακτηρισμους...
Oh, the irony!

image.png.9a291ca3247882342dafe74e46eefc47.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

5 ώρες πριν, Narayan είπε

4pi335.jpg

Ο Ένζο Φερράρι είχε πει πως το μονοθέσιο είναι μόνο 50% της επιτυχίας και αυτό ισχύει για όλες τις ομάδες. Για να γίνει καλύτερο το μονοθέσιο χρειάζεται και ένας οδηγός που όχι μόνο είναι γρήγορος και αλάνθαστος, αλλά δίνει και δεδομένα στους μηχανικούς για να το βελτιώσουν. 

Όλοι οι οδηγοί που έχουν κερδίσει πολλαπλά πρωταθλήματα (Στιούαρτ, Λάουντα, Προστ, Σέννα, Σουμάχερ, Χάμιλτον) ήταν καλοί οδηγοί ανάπτυξης. Αντιθέτως, αυτοί που κατάφεραν να κερδίσουν μόνο ένα (Χάντ, Σέκτερ, Μάνσελ, Σέρτιις, Ράικοννεν, Μπάτον) δεν ήταν και δεν υπήρχε συνέχεια στην επιτυχία για αυτό το λόγο. 

Όσοι ισχυρίζονται πως είναι μόνο το μονοθέσιο ή μόνο ο οδηγός που κερδίζουν πρωταθλήματα απλά δεν έχουν ιδέα.

Για εκείνη την εποχή είχε δίκιο ο Enzo.. Τα δεδομένα έχουν αλλάξει από τότε. Πλέον δεν υπάρχει η ανάγκη ο οδηγός να βοηθάει στην ανάπτυξη του μονοθεσιου 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, haHa είπε

Θελεις να αποδειξεις ποσο "κομπλεξικοι" ειναι οι αλλοι και το κανεις αυτο προχωροντας ξανα σε προσωπικους χαρακτηρισμους...
Oh, the irony!

image.png.9a291ca3247882342dafe74e46eefc47.png

Προφανώς αφού μου δίνεις αφορμή θα το κάνω. Συνέχισε να γεμίζεις τις σελίδες με τα άχρηστα σχόλια σου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, tommy^ είπε

Προφανώς αφού μου δίνεις αφορμή θα το κάνω. Συνέχισε να γεμίζεις τις σελίδες με τα άχρηστα σχόλια σου.

Καλα το πας:

3 ώρες πριν, tommy^ είπε

...αποδεικνυοντας το πόσο κομπλεξικος εισαι.

----------------------------

  

43 λεπτά πριν, eri77 είπε

Για εκείνη την εποχή είχε δίκιο ο Enzo.. Τα δεδομένα έχουν αλλάξει από τότε. Πλέον δεν υπάρχει η ανάγκη ο οδηγός να βοηθάει στην ανάπτυξη του μονοθεσιου 

Μια χαρα υπαρχει αναγκη να βοηθαει ο οδηγος στην αναπτυξη του μονοθεσιου(μικροτερη βεβαια απο το παρελθον), αλλα δεν ειναι κατι που μπορουμε εμεις σαν θεατες να το κανουμε quantify για τον καθε οδηγο.
Για ολους σχεδον τους εμπειρους οδηγους(με 4-5+ χρονια) σε μεγαλες ομαδες, οι ομαδες τους εχουν πει κατα καιρους οτι εχουν βοηθησει στην αναπτυξη κλπ.

Οποτε δεν ειναι καποιο στοιχειο που τους διαφοροποιει ευκολα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haHa είπε

... 

Μιλαμε για τον Perez που σε qualifying εχασε απο Button, Hulk και μια χρονια και απο Ocon.

 

Εχει να φαει πολυ ξυλο απο τον Max.

Δεν το έχω κοιτάξει, αλλά δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω αυτό που αναφέρεις.

Αλλά quali is overrated. Αν δεν έχεις αντίστοιχο ρυθμό αγώνα, δεν μου κάνεις, τράβα αλλού (πόσο γαματος team principal θα ήμουν ρε μ@λακες, γιατί χαραμίζομαι έτσι) 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, ~mxls~ είπε

Δεν το έχω κοιτάξει, αλλά δεν έχω λόγο να μην το πιστέψω αυτό που αναφέρεις.

Αλλά quali is overrated. Αν δεν έχεις αντίστοιχο ρυθμό αγώνα, δεν μου κάνεις, τράβα αλλού (πόσο γαματος team principal θα ήμουν ρε μ@λακες, γιατί χαραμίζομαι έτσι) 

Κοιτα, αν αρχιζεις 2-3 θεσεις πισω απο τον teammate σου και ο teammate σου σαν προπορευομενος εχει και προτεραιοτητα στα πιτ/καλυτερη στρατηγικη, τοτε δεν εχεις ιδιατερη σοβαρη ελπιδα, εκτος αν πραγματικα ο teammate σου ειναι χαλια σε race pace.

Κατι που δεν ισχυει για τον Μαξ, οποτε εχει να φαει αρκετο ξυλο ο Perez αν παει εκει του χρονου.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, haHa είπε

 

Μια χαρα υπαρχει αναγκη να βοηθαει ο οδηγος στην αναπτυξη του μονοθεσιου(μικροτερη βεβαια απο το παρελθον), αλλα δεν ειναι κατι που μπορουμε εμεις σαν θεατες να το κανουμε quantify για τον καθε οδηγο.
Για ολους σχεδον τους εμπειρους οδηγους(με 4-5+ χρονια) σε μεγαλες ομαδες, οι ομαδες τους εχουν πει κατα καιρους οτι εχουν βοηθησει στην αναπτυξη κλπ.

Οποτε δεν ειναι καποιο στοιχειο που τους διαφοροποιει ευκολα.

Φέτος, οι ομαδες έχουν δικαίωμα για 3 μέρες τεστ.. Και δεν μπορούν να ανέβουν και οι δύο οδηγοί.. Ο κάθε οδηγός έχει 1.5 μέρα... Οπότε καταλαβαίνεις τι μπορεί να προσφέρει για το αμάξι. Δεν θα είχε αλλάξει τίποτα αν μπορούσαν να ανέβουν και οι δύο οδηγοί.. Αυτό πού γίνεται τα τελευταία χρόνια δλδ. Αυτή η δουλειά (τής ανάπτυξης) έχει χαθεί από τότε που απογορευτηκαν τα private test.. Ότι ο οδηγός δίνει στοιχεία και βοηθάει την ομάδα να φέρει το αμάξι στα μέτρα του, είναι εντελώς κάτι άλλο... Πάρε παράδειγμα τον vettel... Ήταν άξιος και ικανός να στήσει ένα Red Bull και να την κάνει πύραυλος, αλλά ξέχασε να το κάνει αυτό στην Ferrari?? Η ακόμα και τον Hamilton... Όταν πήγε στην McLaren, ειχε βρει ένα αμάξι με το οποίο ήταν για πρωτάθλημα. Όταν έφυγε η απόδοση της είχε πέσει. Να πούμε ότι δεν έκανε σωστή δουλειά?? Και ξαφνικά έμαθε να κάνει στήσιμο στν Mercedes??? Αυτό που ανάφερα ποιο πάνω <<ότι δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη >> δεν είναι δικιά μου σκέψη. Είχα διαβάζει ένα άρθρο, από πρώην μηχανικό Ferrari, ο όποιος το εξηγούσε λεπτομέρειες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, eri77 είπε

Φέτος, οι ομαδες έχουν δικαίωμα για 3 μέρες τεστ.. Και δεν μπορούν να ανέβουν και οι δύο οδηγοί.. Ο κάθε οδηγός έχει 1.5 μέρα... Οπότε καταλαβαίνεις τι μπορεί να προσφέρει για το αμάξι. Δεν θα είχε αλλάξει τίποτα αν μπορούσαν να ανέβουν και οι δύο οδηγοί.. Αυτό πού γίνεται τα τελευταία χρόνια δλδ. Αυτή η δουλειά (τής ανάπτυξης) έχει χαθεί από τότε που απογορευτηκαν τα private test.. 

Η αναπτυξη προφανως και δεν γινεται μονο στα τεστ. Feedback για βελτιωση δινουν συνεχεια, ακομα και στα αγωνιστικα τριημερα και δεν μιλαμε απλα για το πως θα φερουν το αμαξι στα μετρα τους.

Συμφωνω ομως οτι εχει μειωθει ο ρολος τους σε σχεση με το παρελθον.

8 λεπτά πριν, eri77 είπε

Πάρε παράδειγμα τον vettel... Ήταν άξιος και ικανός να στήσει ένα Red Bull και να την κάνει πύραυλος, αλλά ξέχασε να το κάνει αυτό στην Ferrari?? Η ακόμα και τον Hamilton... Όταν πήγε στην McLaren, ειχε βρει ένα αμάξι με το οποίο ήταν για πρωτάθλημα. Όταν έφυγε η απόδοση της είχε πέσει. Να πούμε ότι δεν έκανε σωστή δουλειά?? Και ξαφνικά έμαθε να κάνει στήσιμο στν Mercedes??? Αυτό που ανάφερα ποιο πάνω <<ότι δεν υπάρχει αυτή η ανάγκη >> δεν είναι δικιά μου σκέψη. Είχα διαβάζει ένα άρθρο, από πρώην μηχανικό Ferrari, ο όποιος το εξηγούσε λεπτομέρειες 

Μια χαρα μονοθεσιο ειχε στην Φερραρι και για αυτο ειχαν τοπ μονοθεσιο μαζι με την Mercedes το  2017-2019(ενδεικτικα το 2017 προηγουταν μεχρι τα 2/3 της σεζον πριν αρχισει τις σβουρες/ κοπανηματα αλλα και τα προβληματα αξιοπιστιας).

Αλλα και οταν δεν τα καταφερνει να φτιαχθει τοπ μονοθεσιο, η ευθυνη δε βαραινει τον οδηγο, αλλα κυριως το τμημα σχεδιασης. Αν ειναι δυνατον να κατηγορισουμε τον Vettel για την τωρινη πτωση της Φερραρι ή τον Χαμ για την πτωση της McLaren το 2011-2012.

Οπως ειπα, δεν ειναι ενα στοιχειο που διαφοροποιει τους οδηγους, οποτε συμφωνω μαζι σου.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, haHa είπε

Η αναπτυξη προφανως και δεν γινεται μονο στα τεστ. Feedback για βελτιωση δινουν συνεχεια, ακομα και στα αγωνιστικα τριημερα και δεν μιλαμε απλα για το πως θα φερουν το αμαξι στα μετρα τους.

Συμφωνω ομως οτι εχει μειωθει ο ρολος τους σε σχεση με το παρελθον.

Μια χαρα μονοθεσιο ειχε στην Φερραρι και για αυτο ειχαν τοπ μονοθεσιο μαζι με την Mercedes το  2017-2019(ενδεικτικα το 2017 προηγουταν μεχρι τα 2/3 της σεζον πριν αρχισει τις σβουρες/ κοπανηματα αλλα και τα προβληματα αξιοπιστιας).

Αλλα και οταν δεν τα καταφερνει να φτιαχθει τοπ μονοθεσιο, η ευθυνη δε βαραινει τον οδηγο, αλλα κυριως το τμημα σχεδιασης. Αν ειναι δυνατον να κατηγορισουμε τον Vettel για την τωρινη πτωση της Φερραρι ή τον Χαμ για την πτωση της McLaren το 2011-2012.

Οπως ειπα, δεν ειναι ενα στοιχειο που διαφοροποιει τους οδηγους, οποτε συμφωνω μαζι σου.

Καταρχήν το μονοθεσιο του 17 δεν ήταν για πρωτάθλημα, η Mercedes ήταν ανώτερη. Θα μπορούσε να πάρει πρωτάθλημα το 18. Το 19 και πάλη είχαν κατώτερο μονοθεσιο. Δεν έχει καμία σχέση όμως. Ας μην μπούμε τώρα σε αυτή την κουβέντα.. Απλά σού λέω ότι ο οδηγός δεν παίζει ρόλο σε αυτό. Αν μην τι άλλο για το λόγο ότι δεν έχει την δυνατότητα. Προφανώς και το γνωρίζεις ότι ότι δεν έχουν το δικαίωμα να ανέβουν στο αμάξι εκτός τον τριήμερο τον test. Οι περισσότερες ομάδες έχουν άλλο οδηγό για τα simulation. Σην ότι πολλές φορές η ανταπόκριση του αυτοκινήτου στο simulation δεν έχει καμία σχέση με την κανονική πίστα. Τα sensors και τα data πού παίρνουν, σε συνδυασμό με όλους τους μηχανικούς και τα stimulators που έχουν, κάνουν όλη την δουλειά.. Δεν ξέρω πώς αλλιώς να στο εξηγήσω... Από εδώ και πέρα, αν θες να επιμένεις στο δικό σου και να το σκέφτεσαι όπως το σκέφτεσαι, είναι δικαίωμα σού και δεν μπορώ να σού αλλάξω γνώμη

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, eri77 είπε

Αν μην τι άλλο για το λόγο ότι δεν έχει την δυνατότητα. Προφανώς και το γνωρίζεις ότι ότι δεν έχουν το δικαίωμα να ανέβουν στο αμάξι εκτός τον τριήμερο τον test. Οι περισσότερες ομάδες έχουν άλλο οδηγό για τα simulation. Σην ότι πολλές φορές η ανταπόκριση του αυτοκινήτου στο simulation δεν έχει καμία σχέση με την κανονική πίστα. Τα sensors και τα data πού παίρνουν, σε συνδυασμό με όλους τους μηχανικούς και τα stimulators που έχουν, κάνουν όλη την δουλειά.. Δεν ξέρω πώς αλλιώς να στο εξηγήσω... Από εδώ και πέρα, αν θες να επιμένεις στο δικό σου και να το σκέφτεσαι όπως το σκέφτεσαι, είναι δικαίωμα σού και δεν μπορώ να σού αλλάξω γνώμη

Εντωμεταξυ, οπως εγραψα συμφωνω μαζι σου οτι ο οδηγος παιζει μικροτερο ρολο πια, απλα δεν ειναι μηδενικος.
 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, ~mxls~ είπε

Παιδιά παιδιά, θα με θέλατε για ιδιοκτήτη παύλα τεχνικό διευθυντή ομάδας Φ1; Έστω για καναδυο μέρες, ξεκινώντας από σήμερα.

Άμα φέρεις:

Russell στη Merc, νο τιμ όρντερς και όνομα μονοθεσίου MP4-22.

Ντάξει αν είσαι εξτρίμ προ, φέρε Max. Τον Russell μετά, όταν βαρεθεί τις στούκες ο Ham και πει "'Ή αυτός ή εγώ", παρατήσει την F1 για να γίνει σχεδιαστής μόδας ή/και (τ)ράπερ.

Perez ή Kimi (ναι why tf not) στην RB.

Mick στην Alfa δίπλα στον Kimi (αν τον αφήσεις εκεί). Ή Mick αντί Stroll δίπλα στον Vettel στην Aston Martin.

Ilott αντί Mick στη Haas. 

Gasly αντί Ocon στην Alpine.

Eσωτερικό κανονισμό στη Ferrari που να ορίζει ότι ο  Binotto θα μπορεί να κατέχει θέση μόνο στο εργοστάσιο, μακριά από την αγωνιστική ομάδα.

Από εμένα είναι ναι!

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

44 λεπτά πριν, topaz είπε

Έντονη φημολογία ότι ο Bottas και ο Russell θα αλλάξουν αμοιβαία ομάδες για του χρονου! 

Μακάρι! 

 

Εντωμεταξύ, οσο το σκέφτομαι, τόσο πιο νοημα εχει! 

 

Η mercedes πρέπει να προετοιμάζεται για το 2022 και μετα που ή θα φυφει ο Χαμ ή θα είναι απο τις τελευταίες του σεζον.

Οποτε πρέπει να εχει εναν τοπ, νεο οδηγό για να ανταγωνιζεται τον Verstappen και πιθανως τον leclerc. Τι καλύτερο απο τον russel που δείχνει ταχύτατος και καλο θα ήταν να αρχισει ενα χρονο νωρίτερα (2021) για να συνηθιζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...