Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, alphay είπε

Από την άνεση του καναπέ μου, χωρίς να έχω ιδιαίτερες γνώσεις και απλά ως θεατής, θεωρώ ότι ούτε ο Φερστάπεν ούτε ο Λεκλέρκ έχουν δείξει -οδηγικά- κάτι το ιδιαίτερο μέχρι στιγμής, που να δικαιολογεί  το τζέρτζελο που γίνεται. 

Εγώ προσωπικά νομίζω ότι και οι δύο τούς είναι πολύ καλοί. Μην ξεχνάμε ότι και οι δύο, πρώτου έρθουν στην F1 έχουν κερδίσει πρωτάθλημα από οπου έχουν περάσει 

Επεξ/σία από eri77
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 λεπτά πριν, eri77 είπε

Θα συμφωνήσω ότι είχε καλύτερο μονοθεσιο. Ότι τελείωσε πίσω από τον max, όπως καλά ξέρεις, δεν σημάνει απόλυτος τίποτα. Καταρχήν ο max ξεκίνησε από το πρώτο GP σαν πρώτος οδηγός, ο leclerc όχι. Μην ξεχνάμε Bahrein (χάλασε το μονοθεσιο), Singapore, επιλογή Ferrari να δώσει την νίκη στο vettel, Monaco, η Ferrari τον αφήνει έξω από Q2..αυτά τα πιο ξεκάθαρα. GP στα οποία έχασε πολύτιμους βαθμούς χωρίς να φταίει καθόλου.. 

Σιγουρα ειχε καποιες ατυχιες ο Leclerc, αλλα ξεχνας να αναφερεις τις ατυχιες του Verstappen b

Ειχε 2 dnf(Βελγιο και Ιαπωνια) επειδή τον τρακαραν(την μια φορα τον τρακαρε ο leclerc μαλιστα), ενω ειχε και την ατυχια να τοου κανει φεττελια ο Vettel στην Αγγλια. Αυτα τα πιο ξεκάθαρα. 

 

Σιγουρα ο Φερσταππεν οδηγησε πολυ καλυτερα πέρυσι απο τον Leclerc. Απλα ο Λεκλερκ εδιεξε ταχύτητα για 2η χρόνια στην φ1. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

Σιγουρα ειχε καποιες ατυχιες ο Leclerc, αλλα ξεχνας να αναφερεις τις ατυχιες του Verstappen b

Ειχε 2 dnf(Βελγιο και Ιαπωνια) επειδή τον τρακαραν(την μια φορα τον τρακαρε ο leclerc μαλιστα), ενω ειχε και την ατυχια να τοου κανει φεττελια ο Vettel στην Αγγλια. Αυτα τα πιο ξεκάθαρα. 

Σιγουρα ο Φερσταππεν οδηγησε πολυ καλυτερα πέρυσι απο τον Leclerc. Απλα ο Λεκλερκ εδιεξε ταχύτητα για 2η χρόνια στην φ1. 

Ακριβώς για το λόγο πού λες, δεν έχει νόημα να γίνει συγχρηση βαθμών. Ο ένας πίσω από τον άλλον... Όσο αφορά το τελευταίο κομμάτι, ο max οδήγησε καλύτερα, νομίζω ότι είναι προσωπική άποψη αυτό πού εκφράζεις,αλλωστε δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς,. Εγώ έχω άλλη άποψη αλλα ούτε αυτό σημαίνει κάτι 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, haHa είπε

O Albon ειχε χωρο, του ειχε αφησει πανω απο ενα μονοθεσιο χωρο ο Hamilton, που μαλιστα ηταν με full lock στην αντιθετη κατευθυνση.

Εδω screenshot απο το video οπου φαινεται πως ο Albon ακομα και μετα την επαφη (οπου το αυτοκινητο του μετακινηθηκε πιο περα και πιο κοντα στην γραμμη) ειχε ακομα χωρο μεχρι την γραμμη και ολο το μονοθεσιο του ηταν εντος πιστας. Αρα σιγουρα ο Χαμ(με κλειδωμενο τιμονι προς την αλλη κατευθυνση) δεν τον στριμωξε εκτος πιστας, του ειχε αφησει χωρο ενος μονοθεσιου:
 

image.png.a219fcf79f673d434283a909540aba61.png

image.png.b27c2d2aeebe2f76d360f3bbeae07e87.png


(χωρια οτι ειναι αγραφος νομος οτι και το να στριμωχθεις λιγο στα κερμπ ειναι οκ)

Για εμενα ειναι οριακο racing incident, αλλα και ποινη που δοθηκε δεν ειναι ακραιο και ειναι και λιγο αναμενομενο λογω οτι με τον Χαμιλτον ειναι συνηθως αυστηροι οι κριτες.

Θες να μου πεις οτι υπηρχε το das σαν ιδεα εδω και 3 χρονια αλλα κανείς δεν το σκεφτηκε παρα μονο οι μηχανικοι της Μερσεντες;; Ελα τωρα...

Περσι θυμασαι τι ειχε γινει παλι με τις ζαντες.

Ρε παιδια, απο πού προκυπτει οτι περσι η Φερραρι ειχε το καλυτερο ή το ταχυτερο μονοθεσιο; Μια ταχυτητα στην ευθεια ειχε λογω μοτερ.

Το καλυτερο συνολικα μονοθεσιο το ειχε περσι η Μερσεντες, οποιος λεει το αντιθετο ή δεν γνωριζει ή απλα ειναι fanboy.

Στο screenshot σου αλλα και στο incar video φαινεται ενας Λιουις που εχοντας διαλεξει αμυντικη σταση, μπαινει με περισσοτερα και μετα το απεξ βγαινει με μουτρα εχοντας πιασει πανω απο το μισο πλατος της πιστας πεφτει με υποστροφη πανω στον Αλμπον ο οποιος βρισκεται ηδη στην ακρη της πιστας και εχει  βαλει ηδη το μισο μονοθεσιο μπροστα με ταση να απομακρυνεται.

Κλασσικη περιπτωση εντυπωσιακης προσπερασης απο την εξωτερικη που την κατεστρεψε ο εγωισμος προφανως του Χαμ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, tommy^ είπε

 

Ρε παιδια, απο πού προκυπτει οτι περσι η Φερραρι ειχε το καλυτερο ή το ταχυτερο μονοθεσιο; Μια ταχυτητα στην ευθεια ειχε λογω μοτερ.

Το καλυτερο συνολικα μονοθεσιο το ειχε περσι η Μερσεντες, οποιος λεει το αντιθετο ή δεν γνωριζει ή απλα ειναι fanboy.

 

Συμφωνώ απολύτως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, tommy^ είπε

 Μια ταχυτητα στην ευθεια ειχε λογω μοτερ.

Δεν ήταν μόνο λόγω μοτέρ, ήταν και επειδή είχαν κατεβάσει αεροδυναμικό στήσιμο λες και θα έτρεχαν στο παλιό Hockenheim.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, topaz είπε

Απόψεις εκφράζουμε παίδες, ούτε να χαλάσω το thread θέλω ούτε να πείσω κανέναν ότι ο Verstappen είναι καλύτερος από τον Leclerc. Εγώ λέω ότι ο Lec έχει το μισό ταλέντο του Ver, κάποιος άλλος λέει το αντίθετο και άλλος λεει δεν έχουν νόημα οι συγκρίσεις.

Συνεχίζουμε.

Πράγματι. Κανένα πρόβλημα...

Spoiler

Απλά, ας προσέξουμε λιγο να μην πέσει η κουβέντα σε επίπεδο Duran Duran Vs Wham στο Μπλεκ (if you know what I mean), όσο κάνουμε συγκρίσεις στην «οδηγική αντίληψη», το attitude ή την διορατικότητα των οδηγών (το λέω επειδή ειναι μεγέθη μη μετρήσιμα και τελειως υποκειμενικά)... Επισης, πρέπει να πω ότι η διόρθωση του «πουθενας» σε καποιον με «το μισό ταλέντο», μου μύρισε λιγο τρολιά 😀 Ελπίζω να είμαι λάθος

Ερωτηση (genuine) που ειχα απο την ώρα που είδα το σκηνικό Χαμιλτον - Αλμπον:

το ότι ο Χαμιλτον είχε τερματισμένο το τιμόνι του δεξιά, ειναι αποδεδειγμένο απο τηλεμετρία κλπ η παίζει και να μην ισχυει;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Δεν ήταν μόνο λόγω μοτέρ, ήταν και επειδή είχαν κατεβάσει αεροδυναμικό στήσιμο λες και θα έτρεχαν στο παλιό Hockenheim.

Ναι πολυ σωστος!

Φανηκε σε αργές πίστες οπως η Ουγγαρία!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Δεν ήταν μόνο λόγω μοτέρ, ήταν και επειδή είχαν κατεβάσει αεροδυναμικό στήσιμο λες και θα έτρεχαν στο παλιό Hockenheim.

δεν ειναι ακριβως ετσι.αν κατεβαζεις το στήσιμο για να εχεις τελικη δεν κερδιζεις 8 pole position

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς.

Αν εννοείς τις μοίρες που έπαιζαν στα φτερά, "έβαζαν πολύ φτερό" για να αντισταθμίσουν το αλλοπρόσαλλο αεροδυναμικό πακέτο του μονοθεσίου.

Στο αεροδυναμικό πακέτο του μονοθεσίου αναφερόμουν που είναι σταθερό (έστω μέχρι να φέρουν αναβαθμίσεις), όχι στις ρυθμίσεις φτερών (που αλλάζουν σε κάθε gp).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, tommy^ είπε

Περσι θυμασαι τι ειχε γινει παλι με τις ζαντες.

Φυσικα και θυμαμαι. Ηταν νομιμες ζαντες για το οποιο αποφανθηκε η ΦΙΑ και οι αγωνοδικες και απλα εδω το ειχαν κανει τεραστιο θεμα και ελεγαν ανακριβειες περι limited illegality οι ιδιοι που δεν αναφερθηκαν καν στο θεμα του κινητηρα της Φερραρι που ξαφνικα εχασε την δυναμη του μετα τις ειδικες technical directives απο ΦΙΑ και επισης δεν αναφερονται στην μυστικη συμφωνια ΦΙΑ/Φερραρι και στις κυρωσεις λογω του κινητηρα.

Συνηθως πανε πακετο αυτες οι 2 ανακριβειες. Οι λογοι πραφανεις...
 

15 ώρες πριν, tommy^ είπε

Θες να μου πεις οτι υπηρχε το das σαν ιδεα εδω και 3 χρονια αλλα κανείς δεν το σκεφτηκε παρα μονο οι μηχανικοι της Μερσεντες;; Ελα τωρα...

Δεν ειπα αυτο. Ειπα οτι ειναι κατι που οποτε να το παρουσιαζε καποιος (φετος , περυσι, προπερσι) θα ηταν νομιμο γιατι ειναι ΣΥΜΦΩΝΟ με τους κανονισμους.
Για να βγει παρανομο, θα επρεπε να ΑΛΛΑΞΟΥΝ οι τωρινοι κανονισμοι, κατι που θα ηταν σκανδαλο να γινοταν μεσα στη χρονια.

16 ώρες πριν, eri77 είπε

Ακριβώς για το λόγο πού λες, δεν έχει νόημα να γίνει συγχρηση βαθμών. Ο ένας πίσω από τον άλλον... Όσο αφορά το τελευταίο κομμάτι, ο max οδήγησε καλύτερα, νομίζω ότι είναι προσωπική άποψη αυτό πού εκφράζεις,αλλωστε δεν θα μπορούσε να ήταν αλλιώς,. Εγώ έχω άλλη άποψη αλλα ούτε αυτό σημαίνει κάτι 

Κοιτα, οταν με αισθητα αργοτερο μονοθεσιο(και παρομοιες ατυχιες) μαζευεις παρομοιους βαθμους, κατι σημαινει. 
O Leclerc αλλωστε μαζεψε λιγους περισσοτερους βαθμους απο τον Vettel που ολοι λενε οτι εκανε κακιστο πρωταθλημα.

Οπως και να εχει, το βασικο ειναι οτι ο Leclerc εδειξε ταχυτητα. Τα υπολοιπα θα ερθουν οσο μαζευει εμπειριες και σταματαει να εμπλεκεται σε ατυχηματα και να κανει φεττελιες.

15 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Πράγματι. Κανένα πρόβλημα...

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Απλά, ας προσέξουμε λιγο να μην πέσει η κουβέντα σε επίπεδο Duran Duran Vs Wham στο Μπλεκ (if you know what I mean), όσο κάνουμε συγκρίσεις στην «οδηγική αντίληψη», το attitude ή την διορατικότητα των οδηγών (το λέω επειδή ειναι μεγέθη μη μετρήσιμα και τελειως υποκειμενικά)... Επισης, πρέπει να πω ότι η διόρθωση του «πουθενας» σε καποιον με «το μισό ταλέντο», μου μύρισε λιγο τρολιά 😀 Ελπίζω να είμαι λάθος

Ερωτηση (genuine) που ειχα απο την ώρα που είδα το σκηνικό Χαμιλτον - Αλμπον:

το ότι ο Χαμιλτον είχε τερματισμένο το τιμόνι του δεξιά, ειναι αποδεδειγμένο απο τηλεμετρία κλπ η παίζει και να μην ισχυει;

Παιζει και να μην ισχυει απολυτα, αλλα ετσι δειχνει. Αυτο που ισχυει ειναι οτι δεν αλλαξε σημαντικα την γωνια.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, eri77 είπε

ποιο GP εννοεις??φερε ενα παραδειγμα

Ιαπωνια που τρακαρε τον Verstappen, Μονακο που το εστειλε μπαριερες και οδηγηθηκε σε εγκαταλειψη, Γερμανια που το εστειλε μπαριερες και εγκατελειψε, Baku που οπως ειπε ο ιδιος εχασε την pole γιατι το εστειλε μπαριερες στο q2.
Αυτα με δικη του ευθυνη. Μπορει να ειχε και μικροτερα που μου διαφευγουν.

Οπως ειπα, εδειξε ταχυτατος που αυτο ειναι το πιο σημαντικο στην 2η χρονια σου. Τα υπολοιπα λογικα θα ερθουν με την εμπειρια ωστε να μην καταληγεις να χανεις στο πρωταθλημα απο αισθητα αργοτερο μονοθεσιο(Verstappen) .

Φετος, εκανε ξανα φεττελια και τρακαρε με τον teammate του(!!) με δικη του ευθυνη. Αν φετος πηγαινε για πρωταθλημα, αυτο θα κοστιζε παρα πολυ, οπως κοστισαν και περυσι τα λαθη, μιας και η Φερραρι ειχε 9 pole positions, αλλα μετετρεψε ελαχιστες σε νικη(οδηγικα λαθη, λαθη στρατηγικης, αξιοπιστια κλπ) και δεν μπορεσε καν να παλεψει στο πρωταθλημα.

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...