Προς το περιεχόμενο

Formula 1 2020


Diinekis21

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επισκέπτης
10 λεπτά πριν, Narayan είπε

Είπες κάτι, σου έδειξα πως έχεις άδικο, και τώρα αλλάζεις αυτό που ρώτησες. Τουλάχιστον πες το εξαρχής πως κάνεις βαβούρα επειδή δεν γουστάρεις την συγκεκριμένη ομάδα να ξέρουμε να μην ασχολιόμαστε.

Τι ρώτησα; Στο αρχικό ποστ που έκανες παράθεση είπα ότι έχω πάθει στέρηση που δεν κερδίζει GP η Ferrari και έκατσα και είδα την περσινή Μόνζα και είπα ότι καμία ομάδα δεν έχει τον κόσμο της Ferrari. Και εσύ απάντησες κάτι άσχετο για την κυριαρχία της RB παλιότερα κτλ. Και μετά ρώτησα πότε υπήρχε τέτοια απόλυτη κυριαρχία όπως της Μερκ τώρα και μου έστειλες το GP του San Marino του 88 στην wikipedia..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 3,8k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Και μετά ρώτησα πότε υπήρχε τέτοια απόλυτη κυριαρχία όπως της Μερκ τώρα και μου έστειλες το GP του San Marino του 88 στην wikipedia..

 

1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε

Τέτοια απόλυτη κυριαρχία τόσα χρόνια σαν της Μερκ δεν έχει υπάρξει ποτέ. Πότε έτρωγε γύρο ο 5ος;

 

8 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Η Ferrari είχε κυρίαρχο μονοθέσιο τα 2002 & 2004.

To 1998 καταρχήν ήταν η McLaren. Είδαμε Schumi (όπως και το 96,97 και λιγότερο το 99) να παλεύει με εξαιρετικά χειρότερο μονοθέσιο για τίτλους. 

Βρε @Narayan πέρνα μία από wiki ή ένα f1 archive! :P

Μην αγνοείς ολόκληρα σχεδόν posts.. 🧐

Και για το 1994 είσαι λάθος, αλλά δε θέλω να τη πιάσω αυτή τη χρονιά.

Στο bold συμφωνούμε. Η συζήτηση πιστεύω έχει να κάνει με τεχνική ανωτερότητα μονοθεσίου και όχι ικανότητα οδηγών, και ο Φερστάππεν το παλεύει φέτος, το τι θα καταφέρει (όπως ο Μιχαλάκης) άλλο θέμα.

Στα άλλα που έγραψες για τον Προφέσσορα στη Φερράρι συμφωνώ, δεν μου αλλάζει όμως την αντίληψη για το πόσο ικανός οδηγός ήταν. Ας μην ξεχνάμε πως στα χρόνια του στη ΜακΛάρεν ο ομόσταυλός του είχε αν μη τι άλλο περισσότερες εγκαταλείψεις για να είναι ο Πρόστ εκεί που ήταν.

Αν και μιλάμε για άλλες εποχές, δεν μπορώ παρά να κάνω τον παραλληλισμό Προστ - Φέτελ, προ Φερράρι και στη Φερράρι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Narayan είπε

Στο bold συμφωνούμε. Η συζήτηση πιστεύω έχει να κάνει με τεχνική ανωτερότητα μονοθεσίου και όχι ικανότητα οδηγών, και ο Φερστάππεν το παλεύει φέτος, το τι θα καταφέρει (όπως ο Μιχαλάκης) άλλο θέμα.

Συζητάμε για τις κυριαρχίες και αυτό ακριβώς σου εξηγώ, γιατί είναι πρωτοφανής η σημερινή κατάσταση σε διάρκεια & σε ένταση.

Είχαν άλλα μονοθέσια, άλλη εξέλιξη τότε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, άλλη αξιοπιστία, ανεφοδιασμούς, στρατηγικές, έπαιζε μεγαλύτερο ρόλο ο πιλότος κ.α.

Παράγοντες που καθιστούσαν πιο πιθανό να παλέψεις με χειρότερο μονοθέσιο.

Τώρα είναι εξαιρετικά απίθανο να παλέψεις με χειρότερο μονοθέσιο. Πόσο μάλλον όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά.

Το να χρησιμοποιείς κοροϊδευτικά υποκοριστικά για θρύλους του αθλήματος τι σου προσφέρει;  🤔

5 ώρες πριν, Narayan είπε

Ο Ρόσμπεργκ λέει γειά.

Αυτό τι σημαίνει, ότι θεωρείς τον Rosberg στο top 2 του grid, πάνω από Alonso,Vettel,Ric,Kimi ή Max/Lec πλέον; 

Για να μην αναφέρω και μερικούς ακόμα...

Επεξ/σία από Diinekis21
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, Narayan είπε

 

Φερράρι έξι χρόνια (1999-2004)

Επειδή δεν κατάλαβα.. Κυριαρχούσε το Ferrari το 1999,2000,2001 ??? . Το να κερδίζει κάποιος το πρωτάθλημα δεν σημαίνει σε καμία περίπτωση ότι κυριαρχούσε 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Narayan είπε

Αν και μιλάμε για άλλες εποχές, δεν μπορώ παρά να κάνω τον παραλληλισμό Προστ - Φέτελ, προ Φερράρι και στη Φερράρι.

Άρα προβλέπεις και άλλο πρωτάθλημα για τον Vettel άμα πάει στην Aston Martin;

Καμία σχέση οι 2 τους πάντως σε συμπεριφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Συζητάμε για τις κυριαρχίες και αυτό ακριβώς σου εξηγώ, γιατί είναι πρωτοφανής η σημερινή κατάσταση σε διάρκεια & σε ένταση.

Είχαν άλλα μονοθέσια, άλλη εξέλιξη τότε κατά τη διάρκεια της χρονιάς, άλλη αξιοπιστία, ανεφοδιασμούς, στρατηγικές, έπαιζε μεγαλύτερο ρόλο ο πιλότος κ.α.

Παράγοντες που καθιστούσαν πιο πιθανό να παλέψεις με χειρότερο μονοθέσιο.

Τώρα είναι εξαιρετικά απίθανο να παλέψεις με χειρότερο μονοθέσιο. Πόσο μάλλον όταν υπάρχει μεγάλη διαφορά.

Το να χρησιμοποιείς κοροϊδευτικά υποκοριστικά για θρύλους του αθλήματος τι σου προσφέρει;  🤔

Αυτό τι σημαίνει, ότι θεωρείς ότι ο Rosberg στο top 2 του grid, πάνω από Alonso,Vettel,Ric,Kimi ή Max/Lec πλέον; 

Για να μην αναφέρω και μερικούς ακόμα...

Δεν διαφωνούμε, από την άλλη βέβαια επειδή έχουν φύγει πολλοί αστάθμητοι παράγοντες όπως ο ανεφοδιασμός ίσως να είναι και περισσότερο αναμενόμενο να βλέπουμε τέτοια κυριαρχία σε σχέση με το παρελθόν. Επίσης έχουν μάθει οι μεγάλες ομάδες να "παίζουν" καλύτερα με τα όρια των κανονισμών και να έχουν μεγαλύτερη διάρκεια οι βελτιώσεις τους, π.χ. το DAS είναι απόλυτα νόμιμο και θα εξακολουθήσει για τουλάχιστον 2 χρόνια, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να δούμε πάλι βελτίωση τύπου Τυρρέλ εξάτροχο, Μπράμπαμ fan car ή ΜακΛάρεν ABS + TCS που θα απαγορευτεί τον επόμενο χρόνο (ή τον επόμενο αγώνα 😏) της υλοποίησής τους.

Όσο για τον Ρόσμπεργκ, σε σχέση με Μπόττας είναι σαφώς καλύτερος και βλέπαμε μονομαχίες μέσα στην ομάδα. Είναι δύσκολο να πει κανείς σε σχέση με Φερστάππεν ή ΛεΚλέρκ στο ίδιο γκρίντ που θα ήταν, πάντως πάντα κατά τη γνώμη μου αν βάζαμε Ντάνι Ρικ ή Κίμι στη Μερσέντες του 2016 ίδια εικόνα θα βλέπαμε.

11 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Άρα προβλέπεις και άλλο πρωτάθλημα για τον Vettel άμα πάει στην Aston Martin;

Καμία σχέση οι 2 τους πάντως σε συμπεριφορά.

Άλλες εποχές, λέω απλά πως έπεσαν και οι δύο όταν πήγαν στη Φερράρι.

Επεξ/σία από Narayan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Narayan είπε

π.χ. το DAS είναι απόλυτα νόμιμο και θα εξακολουθήσει για τουλάχιστον 2 χρόνια

Το DAS έχει καταστεί παράνομο για του χρόνου..

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, papp0us είπε

Ξέρουμε αν το χρησιμοποιεί στην πράξη η Merc αυτό;

Στην Αυστρία το χρησιμοποιούσε, την Oυγγαρία δε τη πολυείδα, φαντάζομαι πως ναι.

Δεν έχει λόγο να μη το χρησιμοποιήσει, αφού έχει κριθεί νόμιμο (για φέτος).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Diinekis21 είπε

Στην Αυστρία το χρησιμοποιούσε, την Oυγγαρία δε τη πολυείδα, φαντάζομαι πως ναι.

Δεν έχει λόγο να μη το χρησιμοποιήσει, αφού έχει κριθεί νόμιμο (για φέτος).

Είναι και ανάλογα την πίστα σωστά; Δεν έχει παντού το ίδιο όφελος φαντάζομαι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, Diinekis21 είπε

Στην Αυστρία το χρησιμοποιούσε, την Oυγγαρία δε τη πολυείδα, φαντάζομαι πως ναι.

Δεν έχει λόγο να μη το χρησιμοποιήσει, αφού έχει κριθεί νόμιμο (για φέτος).

Κανονικότατα. Να θυμίσουμε ότι το DAS στην ουσία βοηθάει τα λάστιχα να φτάνουν πιο γρήγορα το κατάλληλο <<παράθυρο >>. Ο Hamilton το χρησιμοποίησε προτού κάνει το pole 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νομίζω η μεγάλη απογοήτευση της πλειοψηφίας έχει να κάνει και με την προσμονή. Περιμέναμε φέτος τουλάχιστον στα ίδια και ίσως και καλύτερες Ferrari και Redbull και μας βγήκε ροζ Mercedes. Όντως η Mercedes έχει κάνει καλή δουλειά αλλά πλέον χρειάζεται κάτι δραστικό, αλλιώς με βλέπω να ξανά βλέπω f1 το 22. Ίσως να ξεπαγωσουν την εξέλιξη σε κινητήρες και να ξεχάσουν να το πουν στην Mercedes μπας και τους προλάβει καμιά Honda?

Επίσης τι παίζει με τον Albon, να τους ρωτάει γιατί δεν μου δίνεται full power? Επίτηδες τον κρατάνε χαμηλά για να μην ζοριζει το golden boy?

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτά που θα άλλαζαν ριζικά την F1 είναι αυτά που δεν πρόκειται να γίνουν ποτέ. Επιστροφή στους V8 ή παραπάνω χωρίς ηλεκτρικό στοιχείο, ανεφοδιασμοί, πάνω από ένας κατασκευαστής ελαστικών, περισσότερες δοκιμές, περισσότεροι κινητήρες μέσα σε μία χρονιά (αγώνας της 1.5 ώρας είναι όχι 24 ώρες του Λεμάν που πρέπει να προσέχεις τον κινητήρα, έλεος), κανένας περιορισμός στην κατανάλωση καυσίμου (αγωνιστικά είναι γιατί να τα περιορίζεις; Λες και οι πάγοι θα λιώσουν από 20 GP το χρόνο ξέρω 'γω), όχι DRS αλλά εκμετάλλευση του slipstream, μεγαλύτερη ελευθερία στα budget και αν δεν μπορούν όλες οι ομάδες χίλιες φορές να έχουμε λιγότερες και καλύτερες με 3 οδηγούς η κάθε μία παρά κολοπετινίτσες τύπου Haas, όχι GP πόλης, και άλλα πολλά. Δυστυχώς αυτά δεν παίζει να γίνουν ποτέ, το μόνο σωστό που έχει η F1 τώρα είναι τα slick ελαστικά.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, bkran είπε

Επίσης τι παίζει με τον Albon, να τους ρωτάει γιατί δεν μου δίνεται full power? Επίτηδες τον κρατάνε χαμηλά για να μην ζοριζει το golden boy?

Αυτο μου εκανε και εμενα εντυπωση και γενικα αυτη η ιστορια με τις χαρτογραφησεις με εχει κουρασει. Τι θα πει δωστε μου ; Τηλεκατευθυνομενο ειναι ; Ειπαμε να υπαρχει στρατηγικη σε ενα αγωνα αλλα το να σε περιοριζουν η να μη σου δινουν το 100% να ανταγωνιστεις , δε το κατανοω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 λεπτό πριν, leolipop είπε

Αυτο μου εκανε και εμενα εντυπωση και γενικα αυτη η ιστορια με τις χαρτογραφησεις με εχει κουρασει. Τι θα πει δωστε μου ; Τηλεκατευθυνομενο ειναι ; Ειπαμε να υπαρχει στρατηγικη σε ενα αγωνα αλλα το να σε περιοριζουν η να μη σου δινουν το 100% να ανταγωνιστεις , δε το κατανοω.

Υπάρχει όριο στην κατανάλωση γι' αυτό. Λογικά του δίνουν το ΟΚ να αλλάξει κάποιες ρυθμίσεις στο τιμόνι για πιο επιθετική χαρτογράφηση του κινητήρα όταν αυτό είναι απαραίτητο..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...