Προς το περιεχόμενο

Η Τουρκία παρουσίασε τα δικά της ηλεκτρικά αυτοκίνητα μάρκας TOGG


timk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δεν καταλαβαίνω προς τι ο πανικός, το αυτοκίνητο αυτό είναι πρωτότυπο,ούτε τα θεμέλια για το εργοστάσιο δεν έχουν καν πέσει στην επαρχία της Προύσας, επιπλέον δεν είναι η πρώτη απόπειρα στον χώρο της ηλεκτροκίνησης στην χώρα, η πρώτη με το αυτοκίνητο devrim πήγε άπατη, όπως έχω πει πριν ας βγάλει ο κυριούλης πρώτα ότι έχει υποσχεθεί (altay,tfx,togg) και μετά μιλάμε, μην ψαρώνετε με τα επικοινωνιακά του.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Περιμένω με μεγάλο ενδιαφέρον τιμές και διαθεσιμότητα. Όνειρα και... prototypes μπορεί να κάνουν πολλοί (βλ Faraday Future, Lightning GT, Detroit Electric κλπ) αλλά η πραγματικότητα έχει δείξει ότι η μαζική παραγωγή ενός μοντέλου ηλεκτρικού αυτοκινήτου σε ανταγωνιστική τιμή και σε αξιοπρεπή αριθμό μονάδων απαιτεί τεράστιες οικονομίες κλίμακος (βλ Gigafactory) και τεράστιες επενδύσεις σε εργοστάσια. Το πρώτο για τη μείωση του κόστους των μπαταριών και το δεύτερο λόγω του μεγάλου αριθμού των in-house εξαρτημάτων που πρέπει να παραχθούν για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο.

Αν πετύχει το εγχείρημα TOGG θα μιλάμε για επανάσταση στην αγορά ανάλογη με αυτή των τηλεοράσεων Vestel. Για όσους δεν ξέρουν, ο ανταγωνισμός από τις Vestel είναι ο λόγος που μπορείς πλέον να πάρεις 43άρα τηλεόραση 4Κ από επώνυμη μάρκα με 350 ευρώ. Τις Vestel (στην Ελλάδα φτάνουν με τη μάρκα Turbo-X) τις βρίσκεις ακόμη πιο κάτω.

Βέβαια αυτό αν πετύχει το νέο εγχείρημα.

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mια μικροκρίση οικονομική να ξεσπάσει στην Τουρκία, όλα τα σχέδια του Ερντογαν θα πάνε άκλαφτα. Η τούρκικη οικονομία είναι απολύτως εξαρτώμενη απο την Αμερική...

 

Οσο για εμάς... Εχουμε μονοπώλειο στην Αργίτικη μελιτζάνα κι όσο για την βουνίσια ρίγανη δεν μας πιάνει κανείς...

Επεξ/σία από Eloy
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 29/12/2019 στις 7:46 ΠΜ, giotis1982 είπε

Εγώ απορώ γιατί θέλετε να γίνετε κάποιος άλλος; Έχουμε δυνατότητες διαφορετικές και θα πρεπει να εστιάσουμε σε αυτές. ΠΧ κατασκευή ηλιακών συλλεκτών ενέργειας.  

Ζούμε σε μια κοινή αγορά με τους Ευρωπαίους εταίρους μας και ήδη φτιάχνουΜΕ αυτοκίνητα.  Γιατί να παλεύουμε με τον Ισπανό,  τον Ούγγρο και το Γερμανό για την ίδια πίτα;

Ποιους Ευρωπαιους εταιρους ρε μαγκα; Τα θελετε και τα λετε; Εχει βουιξει το συμπαν για την Ευρωπη που ειναι 2-3 ταχυτητων και συ μας λες για εταιρους; Φευγουν ολα τα ευρω και πανε στις χωρες παραγωγους με πρωτη και καλυτερη την Γερμανια που στην κυριολεξια πλεον δεν εχει τι να τα κανει τοσα λεφτα. Δεν υπαρχει εταιρος, υπαρχουν χωρες παραγωγοι και χωρες που καταναλωνουν. Οταν εχεις κριση οπως εμεις και για να σε δανεισει ο "εταιρος" απαιτει απο τα 2 δις τα 1,5 δις να πανε σε εξοπλισμους που φτιαχνει αυτος δεν μπορεις να μιλας για εταιρους. Για νταβατζη ισως. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, ziziaek είπε

Ναι αλλά τηρείται?

Επειδή πάω συχνά, τηρείται σε οτιδήποτε είναι σκεπαστό και κλειστό έστω και με νάιλον. Παντού και στα καφενεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, petros_samurai είπε

Αυτό που όλοι σπεύδουν να βρίσουν την Ελλάδα με ξεπερνάει. Ρε μάγκες αλήθεια πως γίνεται να θαυμάζει κάποιος τον Ερντογάν; Επειδή καναν αυτοκίνητα; Πφφφφ

Eχεις δει το νεο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης που το έθεσαν σαν στόχο να συνδέσουν τον πλανήτη με αυτό σαν κέντρο;

Το κατάφεραν. Ξερεις πως; Χαράζουν μια κοινή ατζέντα μακροπρόθεσμη που ανεξαρτήτως κυβερνήσεων θα ακολουθηθεί. Λένε θα κάνουμε το τάδε σε ορίζοντα 10ετίας και γίνεται.

Εδω ξέρεις τι κάνουμε; Λέμε θα κάνω αυτό, πριν εκπνεύσει η 4ετία το ξεκινάνε, έρχεται η επόμενη κυβέρνηση και βεβαίως το σταματά, οπότε μακροπρόθεσμα δεν γίνεται τίποτα.

Και μην ακούσω δικαιολογίες έχουν δικτατορία, κομμουνισμό και ανάδρομο Ερμή. Στόχος και εκτέλεση, σχέδιο και εφαρμογή, με γνώμονα τη μελλοντική απασχόληση προσωπικού, προσέλκυση επενδύσεων κτλ.

Οποιαδήποτε προσπάθεια σωστής και καινοτόμας επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα απευθείας πετσοκόβεται.

Κοιτάζουμε το προσωπικό συμφέρον, κοιτάζουμε πως να τα αρπάξουμε και κοιτάζουμε κοντόφθαλμα μέχρι τη μύτη μας.

 

Στο θέμα μας τώρα, αν το παραπάνω αυτοκίνητο βγει σε παραγωγή, έχει επιθετική τιμή και καλή ποιότητα, θα πουλήσει Ελλάδα; Πόσα θα τα σπάνε στους δρόμους κάθε μέρα; Σκεφτείτε λοιπόν την εγκεφαλική δραστηριότητα μας και το πως θα προκόψουμε κάποτε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να δουμε τα δικα μας τα "κριαρια" ποτε θα αφησουν τους δικους μας ανθρωπους να προχωρήσουν, γιατι η γραφειοκρατια και γερη μασα δεν αφηνουν κανενα επιχειρηματια να κανει βηματα προς επενδυσεις και να δωσει και θεσεις εργασιας, δε ξερω τι καθεστως εχει η Τουρκια αλλα απο βαρια βιομηχανια μας τον φορεσε για τα καλα, γιατι εδω στην Ελλαδα μονο φορολογια ξερουν να εχουν και οχι επιχειρησεις.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Kostasallinone είπε

Μην ξεχνάτε την Dacia που βγήκε απο την Ρουμανία. Μακάρι να πετύχει και να αποκτήσουμε και εμείς ενα Togg.

Kαλα η Dacia δεν ειναι αντιστοιχο παραδειγμα, τα φτηνα renault βγαζει σαν θυγατρικη της.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, primeragt είπε

Kαλα η Dacia δεν ειναι αντιστοιχο παραδειγμα, τα φτηνα renault βγαζει σαν θυγατρικη της.

H dacia παραμένει στην Ρουμανία και μάλιστα είναι η μόνη εταιρία που ανεβάζει το αεπ της χώρας με τις εξαγωγές της. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, primeragt είπε

Kαλα η Dacia δεν ειναι αντιστοιχο παραδειγμα, τα φτηνα renault βγαζει σαν θυγατρικη της.

καλά την  τεχνογνωσία έχουν λίγες εταιρείες, οι περισσότερες απλά συναρμολογούν lego ή συναρμολογούν lego με άλλη επωνυμία για λογαριασμό άλλου  συναρμολογητή 

δεν υπάρχει περίπτωση μια dacia ή μια skoda να βγουν να σταθούν πουθενά μόνες τους χωρίς τις μητρικές τους, αλλά και αυτές ένα σημαντικό μέρος των αυτοκινήτων είναι από parts άλλων

με τους ηλεκτροκινητήρες ίσως φαντάζει πιο απλό το πράγμα να μπει και ο κάθε ασχετίδης στο χώρο, αλλά ειλικρινά δε νομίζω ότι υπάρχει προοπτική 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 28/12/2019 στις 6:09 ΜΜ, KilliK είπε

και εδω υπηρχαν. τα κλεισανε ομως οι συνδικαλιστες.

κατι τετοιο εγινε και με τις Pirelli και Bridgestone πριν κατι δεκαετιες και εκλεισαν σε μια νυχτα!! (και μαλιστα πηγαν τουρκια αν δε κανω λαθος)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...