Προς το περιεχόμενο

Έπεσε η εξωτερική μονάδα του κλιματιστικου


zafeirisnikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

56 minutes ago, zafeirisnikos said:

Όταν ανέφερα στο μάστορα: Καλά γιατί δεν το έβαζες ένα; μέτρο πιο μέσα; Απάντηση: Οι μονάδες κλιματιστικών δικαιολογούν 2 μέτρα σωλήνα για την εγκατάστασή τους, κάθε επιπλέον μέτρο κοστίζει 10 ευρώ. Ερώτηση: Μου ζήτησες 10 ευρώ επιπλέον και σου είπα όχι; Απάντηση: Ωραία λοιπόν, θα σου φέρω 15 μέτρα σωλήνα και θα σε χρεώσω 150 ευρώ να μάθεις. Ύστερα, η κουβέντα άλλαξε ρότα και περιεχόμενο όπως καταλαβαίνεις, από τη στιγμή που προφανώς ο συνομιλητής μου ήταν κοντά στα 5 με 7 χρονών (και αυτό υπό συζήτηση, από το γιο μου 5,5 χρονών, δεν θα έπαιρνα ποτέ τέτοια απάντηση αλλά σίγουρα πολύ πιο ευφυή και τεκμηριωμένη, κυριολεκτώ).

 

Νομίζω πως η ώριμη απάντηση σε αυτό, είναι πως αν είχε σκοτωθεί κάνα πιτσιρίκι θα του έβαζες 2 μέτρα σωλήνα στον κώλο μετά.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

45 λεπτά πριν, liopyr είπε

Νομίζω πως η ώριμη απάντηση σε αυτό, είναι πως αν είχε σκοτωθεί κάνα πιτσιρίκι θα του έβαζες 2 μέτρα σωλήνα στον κώλο μετά.

Ακριβώς αυτή την απάντηση πήρε.

  • Like 4
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 μέτρο παραπάνω σωλήνα δεν θα έλυνε το πρόβλημα στερέωσης σε μια μη στερεωμένη μονάδα.

Η μονάδα πρέπει να στερεωθεί με τέτοιον τρόπο ώστε να μη φύγει ποτέ ακόμα και στη χειρότερη περίπτωση ανέμου για την περιοχή.

Δεν λέω για ανεμοστρόβιλο, αλλά σίγουρα για 10-12μποφόρ άνεμο.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, liopyr είπε

Νομίζω πως η ώριμη απάντηση σε αυτό, είναι πως αν είχε σκοτωθεί κάνα πιτσιρίκι θα του έβαζες 2 μέτρα σωλήνα στον κώλο μετά.

Ο "μάστορας" θα μπορούσε να ήταν το οτιδήποτε. Φέρει ευθύνη σε πρώτη φάση ο ιδιοκτήτης, είναι δυνατόν να γίνεται εργασία στην ταράτσα του σπιτιού σου και να μην κάνεις έλεγχο; Θα έπρεπε ο ιδιοκτήτης να είχε προνοήσει για την ασφάλεια και την σωστή στήριξη της μονάδας. 

BTW όλα καλά ευτυχώς που δεν έπαθε κανείς γείτονας κάτι.

  • Confused 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, guzel είπε

Ο "μάστορας" θα μπορούσε να ήταν το οτιδήποτε. Φέρει ευθύνη σε πρώτη φάση ο ιδιοκτήτης, είναι δυνατόν να γίνεται εργασία στην ταράτσα του σπιτιού σου και να μην κάνεις έλεγχο; Θα έπρεπε ο ιδιοκτήτης να είχε προνοήσει για την ασφάλεια και την σωστή στήριξη της μονάδας. 

BTW όλα καλά ευτυχώς που δεν έπαθε κανείς γείτονας κάτι.

Ακριβώς αυτό. Είναι πολύ εύκολο να ρίχνουμε το φταίξιμο στους άλλους. Ευτυχώς που δε το έφαγε κανείς στο κεφάλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

προλαβαίνω να στείλω τη θεία μου σε κάνα σεμινάριο μέχρι να της τοποθετήσουν τη μονάδα στην ταράτσα, να πάρει μια ιδέα από πακτώσεις; 

ρε παιδιά, σοβαρά τώρα;;; το βλέπω από τις πρώτες σελίδες και το γράφετε και το ξαναγράφετε

  • Like 13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Oscar_Mike είπε

προλαβαίνω να στείλω τη θεία μου σε κάνα σεμινάριο μέχρι να της τοποθετήσουν τη μονάδα στην ταράτσα, να πάρει μια ιδέα από πακτώσεις; 

ρε παιδιά, σοβαρά τώρα;;; το βλέπω από τις πρώτες σελίδες και το γράφετε και το ξαναγράφετε

Ακριβώς, ο πελάτης πληρώνει τον έχων την τεχνογνωσία. Για αυτό τον πληρώνει. Η ευθύνη είναι 100% του τεχνίτη (για μένα και για τη λογική, φαντάζομαι ο νόμος θα λέει κάτι ανάλογο).

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η ευθύνη είναι 100% του ψυκτικου, δεν γνωρίζουν όλοι οι πελάτες τεχνικά θέματα, από το παραπάνω εξαιρείται η περίπτωση να επισημάνει ο ψυκτικός το πρόβλημα και τους κινδύνους αλλά ο πελάτης να επιμείνει στα δικά του. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Η ευθύνη είναι του τεχνίτη 100% (και είμαι και τεχνικός 😉

Δεν ευθύνεται ο πελάτης να ξέρει πχ την εκάστοτε νομοθεσία, που πρέπει να μπει η μονάδα, πως πρέπει να μπει, και πολλά ακόμα για τέτοια επαγγέλματα. 

Θα έφερε ευθύνη ο πελάτης μόνο αν την  τοποθετούσε σωστά ο μάστορας και μετά πήγαινε εκείνος και την πειραζε, της άλλαζε θέση, έλυνε η έβαζε κάτι, κτλπ. 

Τώρα, εφόσον είδε ότι ήταν επικίνδυνο για την ασφάλεια, έπρεπε να πει στον πελατη να του δώσει πχ 10-20€ να πάει πιο μέσα (που κατά την γνώμη μου δεν αλλάζει κάτι, το θέμα είναι στην στερέωση της μονάδας όχι τα ποσά μέτρα θα είναι μακριά) 😉

 

*μου έχει τύχει σε εγκατάσταση ηλιακου (160lit) να ζητάει επίμονα πελάτης να μπει σε ταράτσακι ετοιμοροπο, γεμάτο ρηγματωσεις, λέγοντας αντέχει μην το φοβάσαι και άλλα τέτοια κουλά. Του είπα δεν το αναλαμβάνω γιατί βλέπω ότι θα γίνει κατάρρευση, και φέρε όποιον θέλεις να τον βάλει γιατί θα μπούμε φυλακή με αυτα που ζητάς. 

Έμαθα μετά από συνάδελφο που έφερε γείτονα, ότι δεν τον έβαλε τελικά καθόλου, ξαναέβαλε θερμοσίφωνο στο πατάρι χάχα 😋

Επεξ/σία από stelios18120
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, liakjim είπε

Ακριβώς, ο πελάτης πληρώνει τον έχων την τεχνογνωσία. Για αυτό τον πληρώνει. Η ευθύνη είναι 100% του τεχνίτη (για μένα και για τη λογική, φαντάζομαι ο νόμος θα λέει κάτι ανάλογο).

Η ευθύνη θα πήγαινε στην εταιρεία στο δικαστήριο, μέχρι τότε εσύ θα ετρεχες.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 31/12/2019 στις 11:09 ΜΜ, thanasisxask είπε

Ενώ άμα σε δούνε και είσαι large τύπος θα σου κάνουν τέλεια δουλειά. 

Προσωπικα καθε φορα που θαρθει μαστορας στο σπιτι, μεμονη προυποθεση να ξερω ηδη ποσα θα παρει και τον αφηνω ησυχο να κανει την δουλεια του. Θα ειμαι στο μπαλκονι η στρο υπνοδωματιο και φωναξε με οταν τελειωσεις. Παραδοξως και η δουλεια γινεται και προθυμοι να δειξουν τι καλο καναν ειναι και ξανασηκωνουν το τηλεφωνο οταν καλεσω.

Το τελευταιο βασικο. Πως το ξερω?

Αναφορά σε κείμενο

Αλλα επειδη περασα το σταδιο καθημερινης αμεσης επαφης με πελατες (οπως πολλοι) και ξερω τι παιζει , αυτο που προσπαθω κυριε συνομιλητα να σας πω, ειναι οτι καλες οι θεωριες ομως στην πραξη οταν αυτος που πληρωνει απαιτει να γινει κατι, τοτε θα γινει, κανονας απαραβατος για οποιον εχει δουλεψει με πελατες και ξερει. Ακατανοητο για οποιον καθεται στο πληκτρολογιο του και φαντασιωνεται τον ιδανικο κοσμο, ακατανοητο για εναν δημοσιο υπαλληλο, εναν υπαλληλο γραφειου, εναν που δεν εχει δουλεψει κλπ κλπ.

 

Επειδη ακριβως εχω γυρισει και εχω φυγει απο εγκαταστασεις κεντρικης που ο διαχειριστης ηθελε κουλα, η οι ιδιοκτητες θελαν εξαμετρους ισους και βαλε χωρις συρματοσκοινα "τι? θα μου χρεωσεις και το σκοινι της μπουγαδας?" επειδη δεν εβαζα πιατα να κρεμονται οπου ναναι τρια μετρα εξω απο το μπαλκονι κοντρα στον ςειμωνιατικο βαρδαρη αρκει να πιανουν ιδιως σε ψαγμενους που ειχαν σπασμενες νοβες και θελαν και τρια χιλιομετρα utp μεσα στην τιμη.

Οταν εχεις δουλεια και εισαι καλος ναι, διαολοστελνεις (με το γαντι) πελατες "αυτο που ζητατε δεν το αναλαμβανω" γιατι δεν πουλας εγκατασταση. Πουλας εγκατασταση ΚΑΙ υποστηριξη μετα. Προσεξε, οχι "δεν γινεται" δεν το "αναλαμβανω" οπως "δεν σε αναλαμβανω σαν πελατη επειδη μου κουνας τα λεφτα σου". Ας διορθωσω το τελευταιο. Οποιος πληρωνει, δεν εχει ουτε δικιο ουτε ειναι το αφεντικο σου. 

 

ΚΑθαρα υποκειμενικα φυσικα τα λεω...

Επεξ/σία από Επισκέπτης
παραθεση
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, guzel είπε

Η ευθύνη θα πήγαινε στην εταιρεία στο δικαστήριο, μέχρι τότε εσύ θα ετρεχες.

αυτό ειναι εικασία ή μπορουμε να το δούμε γραμμένο σε κάποιο φεκ/νομοθεσία/κάπου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, Angelo2 είπε

Οταν εχεις δουλεια και εισαι καλος ναι, διαολοστελνεις (με το γαντι) πελατες "αυτο που ζητατε δεν το αναλαμβανω" γιατι δεν πουλας εγκατασταση. Πουλας εγκατασταση ΚΑΙ υποστηριξη μετα. Προσεξε, οχι "δεν γινεται" δεν το "αναλαμβανω" οπως "δεν σε αναλαμβανω σαν πελατη επειδη μου κουνας τα λεφτα σου". Ας διορθωσω το τελευταιο. Οποιος πληρωνει, δεν εχει ουτε δικιο ουτε ειναι το αφεντικο σου. 

Ολοσωστος👍👍

Ετσι ακριβώς είναι. 

"Η τακτική" μου ειναι αυτή που περιγράφεις όλα μου τα χρόνια σαν μάστορας. 

Μόλις δεν μου κάνει ο πελάτης εφυγε χωρίς δεύτερη κουβέντα. Δεν έχει σημασία που πληρώνεις, έχεις και εσύ "υποχρεώσεις" σαν πελάτης, έχω και εγώ σαν μάστορας βέβαια. 

Όταν υπάρχει αμφίδρομη και σωστή αντιμετώπιση τότε κρατάς τον πελάτη και αυτός εσένα εννοείται, και έτσι χτίσεις μια σωστή και αξιόλογη πελατεία. 

Γ αυτό βλέπεις "πελάτες" που κάνεις δεν πάει να τους κάνει δουλειες, η τους παρατάνε μάστορες μόλις δουν τι άτομα είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, Oscar_Mike είπε

αυτό ειναι εικασία ή μπορουμε να το δούμε γραμμένο σε κάποιο φεκ/νομοθεσία/κάπου;

αυτό ισχύει απ όσο γνωρίζω και γω για οποιοδήποτε ατυχήμα γίνει πχ απο σοβάδες που θα πέσουν απο το σπιτι μέχρι οτιδήποτε άλλο παρόμοιο.

τρέχεις στα δικαστήρια για να αποδείξειες ότι δεν ευθύνεσαι.

https://www.lawspot.gr/nomika-blogs/eyaggelos_margaritis/eythyni-apo-ptosi-ktismatos

Επεξ/σία από The_Judas
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

30 λεπτά πριν, Oscar_Mike είπε

αυτό ειναι εικασία ή μπορουμε να το δούμε γραμμένο σε κάποιο φεκ/νομοθεσία/κάπου;

Δε θέλει ιδιαίτερη φαντασία, λόγω δικής σου αμέλειας κάποιος θα κατέληγε στο νοσοκομείο. Εσύ το μόνο που θα έκανες είναι μήνυση στην εταιρεία η οποία θα αξιολογοταν σε β βαθμο. Χωρίς πρεβαζι θα τα έριχναν εύκολα σε εσένα. Δλδ αν ήταν βιδωμενο και μετά από ακραίο καιρικό φαινόμενο έφευγαν οι βίδες και κατέληγε από κάτω, εφόσον δεν έχεις προβλέψει να υπάρχει πρεβαζι, πάλι η εταιρεία θα έφταιγε;

Το βραχιολακι θα έμπαινε στον ιδιοκτήτη πάντως ..

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...