Προς το περιεχόμενο

Έπεσε η εξωτερική μονάδα του κλιματιστικου


zafeirisnikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 ώρες πριν, guzel είπε

Δε θέλει ιδιαίτερη φαντασία, λόγω δικής σου αμέλειας κάποιος θα κατέληγε στο νοσοκομείο. Εσύ το μόνο που θα έκανες είναι μήνυση στην εταιρεία η οποία θα αξιολογοταν σε β βαθμο. Χωρίς πρεβαζι θα τα έριχναν εύκολα σε εσένα. Δλδ αν ήταν βιδωμενο και μετά από ακραίο καιρικό φαινόμενο έφευγαν οι βίδες και κατέληγε από κάτω, εφόσον δεν έχεις προβλέψει να υπάρχει πρεβαζι, πάλι η εταιρεία θα έφταιγε;

Το βραχιολακι θα έμπαινε στον ιδιοκτήτη πάντως ..

Για να ειναι αμέλεια του πελάτη σημαίνει οτι ο πελάτης έχει τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις για να επιθεώρηση την εργασία πριν την παραλαβή. Κάτι τέτοιο προφανώς και δεν συμβαίνει ΠΟΤΕ. Αλλιώς δεν θα φώναζε τον τεχνικό. Για παράδειγμα , αν εσυ αλλάξεις λάστιχα στο αυτοκίνητο και φεύγοντας δεις την ρόδα σου να σε προσπερνά ευθύνεσαι που δεν έκανες μόνος σου έλεγχο οτι όλες οι βίδες ειναι βιδωμένες? Ή αν για παράδειγμα πληρωνες κάποιον να στήσει μια σκαλωσιά για να κάνουν θερμό πρόσοψη στο σπίτι και η σκαλωσιά έπεφτε θα ειχες εσυ την ευθύνη που δεν έκανες έλεγχο ? Πως ? Με τι γνωσεις?Κι εγώ τεχνικός είμαι (και μάλιστα ψυκτικος ) και σε βεβαιώ οτι ρίχνω την ευθύνη αποκλειστικά και μόνο στον υποτιθέμενο μάστορα που το τοποθέτησε. 
Υ.Γ. Μου κάνει εντύπωση το θράσος του «τεχνικού» να απαντήσει έτσι αντί να βάλει την ουρά στα σκέλια !!!

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 99
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Αρχίζω και διαβάζω απαντήσεις σαν αυτές που πήρα από το μάστορα και ανησυχώ για τον κόσμο γύρω μου. Μα είναι δυνατόν; Ήρθε μια εταιρεία να τοποθετήσει ένα κλιματιστικό. Αλίμονο αν ήξερα να τοποθετώ κλιματιστικά, αλουμίνια, υδραυλικά, μο΄νωσεις, ηλιακούς κτλ. Έχει περάσει για την εν λόγω εγκατάσταση ενεργειακός επιθεωρητής πριν και μετά την ολοκλήρωση του έργου. Ο μάστορας θα μπορούσε να τοποθετήσει την μονάδα είτε στο πάτωμα του μπαλκονιού, είτε στην ταράτσα είτε στον τοίχο με βάσεις. Για κάποιο λόγο θεώρησε ότι το πιο σωστό ήταν η ταράτσα. Δεν το στήριξε και έπεσε. Που ακριβώς θα μπορούσα να ευθύνομαι εγώ;

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, zafeirisnikos είπε

Αρχίζω και διαβάζω απαντήσεις σαν αυτές που πήρα από το μάστορα και ανησυχώ για τον κόσμο γύρω μου. Μα είναι δυνατόν; Ήρθε μια εταιρεία να τοποθετήσει ένα κλιματιστικό. Αλίμονο αν ήξερα να τοποθετώ κλιματιστικά, αλουμίνια, υδραυλικά, μο΄νωσεις, ηλιακούς κτλ. Έχει περάσει για την εν λόγω εγκατάσταση ενεργειακός επιθεωρητής πριν και μετά την ολοκλήρωση του έργου. Ο μάστορας θα μπορούσε να τοποθετήσει την μονάδα είτε στο πάτωμα του μπαλκονιού, είτε στην ταράτσα είτε στον τοίχο με βάσεις. Για κάποιο λόγο θεώρησε ότι το πιο σωστό ήταν η ταράτσα. Δεν το στήριξε και έπεσε. Που ακριβώς θα μπορούσα να ευθύνομαι εγώ;

Να μην ανησυχεις για τιποτα. Δες τις αντιδρασεις σε καθε απαντηση που ριχνει την ευθυνη σε εσενα και δες τις αντιδρασεις σε οσους λενε οτι 100% της ευθυνης ειναι στον μαστορα. Ολοι τον μαστορα λεμε.
Απλα οπως σε καθε κοινωνια, σε καθε ομαδα ετσι και εδω υπαρχουν ανθρωποι που δεν εχουν δει ποτε τον κοσμο απο κοντα και νομιζουν οτι ειναι ετσι οπως τα βλεπουν απο τις ταινιες, ειτε ειναι μικρα παιδια που γραφουν οτι τους κατεβει ειτε απο ενηλικες αποκομενοι. Υπαρχει γενικα ενα κλιμα  τυπολατριας στο φορουμ, εδω ειμαστε ΟΛΟΙ τελειοι και πρεπει να το δειχνουμε με καθε τροπο ισχυριζομενοι το πιο εξωφρενικο που υπαρχει.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

51 λεπτά πριν, zafeirisnikos είπε

Που ακριβώς θα μπορούσα να ευθύνομαι εγώ;

Είσαι ο κύριος του έργου και απουσία επιβλέποντος μηχανικού έχεις.

Ποια εταιρεία σου έστειλε τον "εγκαταστάτη"? έχουν εκείνοι μηχανικό που να πέρασε πριν από την τοποθέτηση?  Είχες δει ότι δεν ήταν βιδωμένη η μονάδα? 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 λεπτά πριν, dkstopo είπε

Είσαι ο κύριος του έργου και απουσία επιβλέποντος μηχανικού έχεις.

Ποια εταιρεία σου έστειλε τον "εγκαταστάτη"? έχουν εκείνοι μηχανικό που να πέρασε πριν από την τοποθέτηση?  Είχες δει ότι δεν ήταν βιδωμένη η μονάδα? 

Προφανώς σε πρώτη φάση το λούκι το περνάει αυτός που μένει στο σπίτο. Αλλά απο κει και πέρα προφανώς και δεν χρειάζεται να ελένξει (εκ του νόμου) αν είναι βιδωμένη η μονάδα, αν και καλό είναι να ρίχνουμε μια ματιά για τα βασικά.

Πλήρωσε (με απόδειξη πληρωμής) αγορά και τοποθέτηση (οι πληρωμές είναι χώρια). Η ευθύνη της τοποθέτησης βαρύνει το συνεργείο. Αν είναι παράνομο το συνεργείο και δηλώνει ότι μπορεί/δικαιούται να κάνει εγκατάσταση ακόμα χειρότερο για το ίδιο αν γίνει η στραβή. Η γιαγιά δηλαδή που θα βάλει κλιματιστικό στο σπίτι και θα πληρώσει την εταιρεία για αγορά και τοποθέτηση θα είναι πάνω από το κλιματιστικό να δει αν βιδώθηκαν οι βίδες ή αν έχει φτάσει τη σωστή υποπίεση πριν βάλει τα υγρά; Μην λέμε ότι θέλουμε.

Δεν μιλάμε για κάτι το οποίο έγινε μετά από Χ μήνες/χρόνια από την εγκατάσταση, όπου ο εγκαταστάτης μπορεί να πει ότι είναι η λογική φθορά ή ότι επενέβει κάποιος άλλος. Μιλάμε για μερικές μέρες μετά την εγκατάσταση σε κάτι που είναι οφθαλμοφανές ότι δεν έχουν μπει σημεία συγκράτησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι εσείς που λέτε για ευθύνη και έλεγχο του ιδιοκτήτη αν καμιά φορά μπείτε για καμιά εγχείρηση πείτε του γιατρού πριν σας ράψει να σας ξυπνήσει να δείτε ότι τα έκανε όλα καλά και μετά σας τελειώνει. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nvel είπε

το ιατρικό ανάλογο είναι να δεχθείς εγχείριση από τραυματιοφορέα γιατί είναι φθηνότερος και μετά να ζητάς και τα ρέστα.

Μα ο άνθρωπος δεν απευθύνθηκε σε μη επαγγελματία ούτε του του είπε μην στερεωσεις την μονάδα για μικρότερο κόστος. 

Απλά όσοι έρχονται για τοποθέτηση και ειδικά αυτοί από τα πολυκαταστήματα κλαίγονται μέχρι αηδίας ότι δεν βγάζουν φράγκο και κάνουν όσο πιο γρήγορα μπορούνε και βγάζουν από την μύγα ξίγκι. Και στο τέλος υπογράψεις και μια "παράνομη" απόδειξη εγκατάστασης ότι οι εργασίες έγιναν με υπόδειξη του πελατη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Γ αυτό λέμε ότι οι μάστορες που έρχονται και είναι συμβεβλημενοι με καταστήματα πχ Leroy-praktiker κτλπ η εταιρίες εγκατάστασης ηλιακών, λεκάνες, ντουζιέρες και οτιδήποτε άλλο, πληρώνονται ελάχιστα χρήματα και κάνουν γρήγορα και με τα ελάχιστα υλικά δουλειά. Παρά πολλές περιπτώσεις με κακοτεχνίες και άγνοια μαστορων υπάρχει σε τέτοια μερεμέτια. Και αν θελήσεις ένα υλικό παραπάνω, η λείπει τίποτα και θέλεις ένα εξάρτημα το πληρώνεις 100-150% επάνω στην τιμή. 

31 λεπτά πριν, mihanikos1 είπε

Απλά όσοι έρχονται για τοποθέτηση και ειδικά αυτοί από τα πολυκαταστήματα κλαίγονται μέχρι αηδίας ότι δεν βγάζουν φράγκο και κάνουν όσο πιο γρήγορα μπορούνε και βγάζουν από την μύγα ξίγκι.

Αλήθεια είναι. 

Ψίχουλα βγάζουν, μου το έχει πει άτομο που εργάζεται σαν εξωτερικός συνεργάτης τους. 

Φαντάσου ένα παράδειγμα, πχ το πολυκατάστημα λέει 50€ τοποθέτηση λεκάνης, έρχεται ο μάστορας και σου κάνει ξηλωμα, εγκατάσταση, και τοποθέτηση καζανακι, καπάκι και ότι άλλο είναι στα 50 ευρώ που έχεις εσύ προπληρωσει στο κατάστημα (γιατί προπληρωνεις και μετά έρχονται από 5-10 μέρες συνήθως) του μάστορα με την εργασία του, τον χρόνο που χάλασε, βενζινες, αναλώσιμα και όλα τα άλλα μαζί του μένουν 20-22€ ευρω! Τρώει στην μάπα ολη την μπόχα, και παίρνει στο τέλος αυτά τα χρήματα γ αυτό έχουν μούτρα μεχρι το πάτωμα η γκρινιάζουν. 

Γ αυτό θέλουν να κάνουν γρήγορα με τα ελάχιστα υλικά και να φύγουν. Και συνηθως όσοι συνεργάζονται με τέτοια καταστήματα (μάστορες) είναι άτομα που δεν είχαν δουλειά έξω στην πιάτσα, είτε απλά θέλουν να τους βρίσκουν έτοιμους πελάτες και να είναι εξωτερικοί υπάλληλοι ενός καταστήματος.... (στις περισσότερες περιπτώσεις κακοτεχνια στάνταρ, και βιασύνη που φέρνει μάπα δουλειά γίνεται) 

Επεξ/σία από stelios18120
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...