Προς το περιεχόμενο

Λάστιχα τρίδυμα C1-Aygo-107


bkran

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,

Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για λάστιχα 2,5 χρόνων, αλλά μάλλον είναι μάπα το καρπούζι. Θα ρωτήσω και το λαστιχά αν έχει νόημα να τα κάνουμε τραμπα μπρος πίσω αλλά με βλέπω για αλλαγή. Σκέφτομαι να πάω σε λάστιχο που να μην είναι τύπου Eco και από καλή εμπειρία σε πιο μεγάλο αυτοκίνητο λέω να βάλω Continental PremiumContact. Θα πάω σε επώνυμα λάστιχα, έτσι κι αλλιώς έχουν πολύ μικρή διαφορά ( 20-30 ευρώ ) και δεν αξίζει.

Κανένας με ίδιο ή αντίστοιχο αυτοκίνητο με καμιά γνώμη?

Επεξ/σία από bkran
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
44 λεπτά πριν, bkran είπε

Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για τόσο φρέσκα λάστιχα

Δυόμιση ετών λάστιχα πάντως μόνο φρέσκα δεν αποκαλούνται, εκτός αν αντικαθίστανται κάθε δέκα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δυόμιση ετών λάστιχα πάντως μόνο φρέσκα δεν αποκαλούνται, εκτός αν αντικαθίστανται κάθε δέκα.

Δεν ξέρω τι απαιτήσεις και τι εμπειρίες έχεις, ωστόσο για μένα λάστιχο με τόσο λίγα χιλιόμετρα μετά τα 3,5 χρόνια θα θεωρούσα λογική τόσο κακή συμπεριφορά. Επίσης τα δυόμιση χρόνια είναι από ημερομηνία παραγωγής και δεν τα έχουν κλείσει ακόμα.

Στο δικό μου αυτοκίνητο που φοράει Toyo και φτάνουν τώρα τα 3,5 χρόνια, δεν συμπεριφέρονται τόσο άσχημα, παρά το ότι δεν είναι και τα καλύτερα λάστιχα που υπάρχουν.

Και για να το κάνω πιο κατανοητό, 2,5 χρόνων επωνυμα λάστιχα με 15κ φυσιολογικά-χαλαρα χλμ και να θέλουν πέταμα, πέταμα, όχι λίγο προσοχή, δεν το δέχομαι σαν φυσιολογικό.

Επεξ/σία από bkran
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, bkran είπε

Δεν ξέρω τι απαιτήσεις και τι εμπειρίες έχεις, ωστόσο για μένα λάστιχο με τόσο λίγα χιλιόμετρα μετά τα 3,5 χρόνια θα θεωρούσα λογική τόσο κακή συμπεριφορά. Επίσης τα δυόμιση χρόνια είναι από ημερομηνία παραγωγής και δεν τα έχουν κλείσει ακόμα.

Στο δικό μου αυτοκίνητο που φοράει Toyo και φτάνουν τώρα τα 3,5 χρόνια, δεν συμπεριφέρονται τόσο άσχημα, παρά του ότι δεν είναι και τα καλύτερα λάστιχα που υπάρχουν.

Δεν σχολίασα καν την συμπεριφορά του ελαστικού (διότι δεν γνωρίζω τις συνθήκες) παρά μόνο το χαρακτηρισμό "φρέσκα".

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Δεν σχολίασα καν την συμπεριφορά του ελαστικού (διότι δεν γνωρίζω τις συνθήκες) παρά μόνο το χαρακτηρισμό "φρέσκα".

Σεβαστό, θα το αλλάξω προς αποφυγήν παρεξηγήσεων

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 ώρες πριν, bkran είπε

Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,

Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για λάστιχα 2,5 χρόνων, αλλά μάλλον είναι μάπα το καρπούζι. Θα ρωτήσω και το λαστιχά αν έχει νόημα να τα κάνουμε τραμπα μπρος πίσω αλλά με βλέπω για αλλαγή. Σκέφτομαι να πάω σε λάστιχο που να μην είναι τύπου Eco και από καλή εμπειρία σε πιο μεγάλο αυτοκίνητο λέω να βάλω Continental PremiumContact. Θα πάω σε επώνυμα λάστιχα, έτσι κι αλλιώς έχουν πολύ μικρή διαφορά ( 20-30 ευρώ ) και δεν αξίζει.

Κανένας με ίδιο ή αντίστοιχο αυτοκίνητο με καμιά γνώμη?

Με τα falken sincera εχουν τοσο μικρη διαφορα?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
11 ώρες πριν, gia_nnis είπε

Με τα falken sincera εχουν τοσο μικρη διαφορα?

Γύρω στα 30 ευρώ, στις διαστάσεις αυτές 175/65R14 είναι αρκετά φτηνά τα λάστιχα, πχ τα Continental PremiumContact 5 έχουν 200, τα Falken γύρω στα 170. 

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, turbat0s είπε

Δυόμιση ετών λάστιχα πάντως μόνο φρέσκα δεν αποκαλούνται, εκτός αν αντικαθίστανται κάθε δέκα.

ποσο αληθεια λες....

πλεον (λογω κρισης; λογω επειδη το ειπε ο μπαμπας/θειος/φιλος) κρατανε τα λαστιχα λες και εχουν ταξι 4-5 χρονια!...

το ελαστικο δεν εχει να κανει με το χρονο και τα χλμ αλλα με τη χρηση: αν ανεβαινεις ακουμπας πεζοδρομια/κρασπεδα, μπαινεις σε λακουβες, σπινιαρεις κοκ

γενικα καλο ειναι στα 10.000 χλμ να γινεται η αλλαγη.  Αν ομως κανουμε συνετη χρηση  και συντηρηση το νουμερο αυτο μπορει να ανεβει στα 15.000 ή ακομα και στα 20.000

 

Τελος αναλογα τη διασταση καθε μαρκα βγαζει μοντελο (δε μπορει η πιρελι να ειναι τελεια για παραδειγμα σε ολες τις διαστασεις) πλεον μια αναζητηση στο ιντερνετ/φορουμ ευκολα βρισκουμε πληροφοριες

Επεξ/σία από vamvakoolas
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
16 ώρες πριν, bkran είπε

Καλησπέρα σε όλους και χρόνια πολλά,

Μετά από δυόμιση χρόνια και περίπου 15κ χλμ τα Goodyear EfficientGrip του C1 έχουν αρχίσει και γλιστράνε πολύ στο βρεγμένο. Ειδικά τις τελευταίες ημέρες που έχει και κρύο πολύ, το αυτοκίνητο δυσκολεύεται να ξεκινήσει σε ανηφόρα και σπινιαρει. Μου φαίνεται πολύ περίεργο για λάστιχα 2,5 χρόνων, αλλά μάλλον είναι μάπα το καρπούζι. Θα ρωτήσω και το λαστιχά αν έχει νόημα να τα κάνουμε τραμπα μπρος πίσω αλλά με βλέπω για αλλαγή. Σκέφτομαι να πάω σε λάστιχο που να μην είναι τύπου Eco και από καλή εμπειρία σε πιο μεγάλο αυτοκίνητο λέω να βάλω Continental PremiumContact. Θα πάω σε επώνυμα λάστιχα, έτσι κι αλλιώς έχουν πολύ μικρή διαφορά ( 20-30 ευρώ ) και δεν αξίζει.

Κανένας με ίδιο ή αντίστοιχο αυτοκίνητο με καμιά γνώμη?

και εγω τα γυρναω μπρος πισω περιπου στην μεση της ζωης τους αλλα διαβασα οτι δεν ειναι σωστο .

γιατι λεει αν σου φυγει σε στροφη το πισω μερος αποτομα χωρις να το περιμενεις (επειδη δεν ειναι καλα τα ελαστικα) ειναι χειροτερο.

και συνηθως αυτο ξαφνιαζει τον οδηγο και δεν αντιδραει ευκολα.

 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
9 ώρες πριν, vamvakoolas είπε

 

γενικα καλο ειναι στα 10.000 χλμ να γινεται η αλλαγη.  Αν ομως κανουμε συνετη χρηση  και συντηρηση το νουμερο αυτο μπορει να ανεβει στα 15.000 ή ακομα και στα 20.000

 

Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα είναι πολύ καλό να αλλάζεις στα 10.000χλμ αλλά γενικά είναι υπερβολή. Εκτός αν έχεις πισωκίνητο και δε το ισιώνεις ποτέ, ή στρίβεις με το χειρόφρενο πχ. Ανάλογα το ελαστικό και τη χρήση μπορεί να βγάλει και 40.000χλμ. Άλλο το να κυκλοφορείς με ένα μαλακό ελαστικό εντός πόλης και άλλο με ένα σκληρό στην Ε.Ο. Πάντως μεγάλος παράγοντας καταπόνησης των ελαστικών είναι και ο ήλιος που ανεξαρτήτως χιλιομέτρων μειώνει επίσης το χρόνο ζωής τους.

8 ώρες πριν, tyf είπε

και εγω τα γυρναω μπρος πισω περιπου στην μεση της ζωης τους αλλα διαβασα οτι δεν ειναι σωστο .

γιατι λεει αν σου φυγει σε στροφη το πισω μερος αποτομα χωρις να το περιμενεις (επειδη δεν ειναι καλα τα ελαστικα) ειναι χειροτερο.

και συνηθως αυτο ξαφνιαζει τον οδηγο και δεν αντιδραει ευκολα.

Γενικά υπάρχει μια παραφιλολογία σε αυτό το θέμα. Αλλαγή μπρος πίσω δεν κάνεις στο μέσο της ζωής του ή όταν δεις με το μάτι φθορά, η αλλαγή κανονικά πρέπει να γίνεται σε λιγότερα από 10.000χλμ για ομοιόμορφη φθορά.

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
49 λεπτά πριν, 1988panos2171 είπε

Αν έχεις την οικονομική δυνατότητα είναι πολύ καλό να αλλάζεις στα 10.000χλμ αλλά γενικά είναι υπερβολή. Εκτός αν έχεις πισωκίνητο και δε το ισιώνεις ποτέ, ή στρίβεις με το χειρόφρενο πχ. Ανάλογα το ελαστικό και τη χρήση μπορεί να βγάλει και 40.000χλμ. Άλλο το να κυκλοφορείς με ένα μαλακό ελαστικό εντός πόλης και άλλο με ένα σκληρό στην Ε.Ο. Πάντως μεγάλος παράγοντας καταπόνησης των ελαστικών είναι και ο ήλιος που ανεξαρτήτως χιλιομέτρων μειώνει επίσης το χρόνο ζωής τους.

Γενικά υπάρχει μια παραφιλολογία σε αυτό το θέμα. Αλλαγή μπρος πίσω δεν κάνεις στο μέσο της ζωής του ή όταν δεις με το μάτι φθορά, η αλλαγή κανονικά πρέπει να γίνεται σε λιγότερα από 10.000χλμ για ομοιόμορφη φθορά.

 Εντάξει το 10.000 ειναι υπερβολη, ουτε χρόνο δεν θα εβγαζαν. Στο δικο μου που ειναι καινουργιο, γραφει στο manual για αλλαγη των ελαστικων, τα μπροστα πισω και τα πισω χιαστι μπροστα στα 15.000 στο πρωτο σερβις. Οι Ελληνικοι δρομοι λογω της χαλιας κατασκευης τους, δεν φθειρουν τα ελαστικα οπως σε αλλες χωρες με καλη ασφαλτο, με αποτελεσμα τα περισσοτερα να χαλανε απο την πολυκαιρια μετα απο 3+ χρονια. Αλλο το οτι καποιοι τα κραυανε 10.  
  Επισης αντιθετως  με ο,τι νομιζουν οι περισσοτεροι, τα λαστιχα πρεπει να αλλαζονται αρχες καλοκαιριου και οχι αρχες χειμωνα γιατι στην Ελλαδα οι αθλιοι δρομοι γλιστρανε περισσοτερο το καλοκαιρι λογω ζεστης. 
Γενικότερα αλλαγη στα 3 χρόνια η στα 30.000 με νορμαλ οδηγηση χωρις καγκουριες ειναι οκ.  ...εκτος αν ειναι continental που επειδη ειναι πολυ μαλακα δεν βγαζουν ουτε 2 χρονια και σε καλη λακουβα η κανενα πεζοδρομιο, κοβονται.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφήνω αυτό εδώ :

http://www.iaveris.gr/safety-first/256-pote-gernoun-elastika

Εντάξει δεν περίμενα να διαβάσω κάτι τέτοιο από τον Ιαβέρη, μετά τα 5 χρόνια να ελέγχονται απλά... Η δική μου εμπειρία είναι ότι εκεί κάπου στα 3-3,5 χρόνια και 30 με 40 χιλιάδες χιλιόμετρα αρχίζεις και καταλαβαίνεις την φθορά, όχι να χαροπαλευεις να ξεκινήσεις ή να σταματήσεις. Βέβαια τα λάστιχα είναι και συνδυασμός με το αυτοκίνητο, πχ τα Continental που λέει ο φίλος παραπάνω, εμένα στα 3,5 χρόνια έτυχε να πέσω σε χιόνι και μας σταματησαν όλους να βάλουμε αλυσίδες, μέχρι εκεί στο πατημένο χιόνι πήγαιναν μια χαρά. 

Για αυτό ρωτάω κατόχους του μοντέλου, για εμπειρίες που ίσως έχουν

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
10 ώρες πριν, bkran είπε

Αφήνω αυτό εδώ :

http://www.iaveris.gr/safety-first/256-pote-gernoun-elastika

Εντάξει δεν περίμενα να διαβάσω κάτι τέτοιο από τον Ιαβέρη, μετά τα 5 χρόνια να ελέγχονται απλά... Η δική μου εμπειρία είναι ότι εκεί κάπου στα 3-3,5 χρόνια και 30 με 40 χιλιάδες χιλιόμετρα αρχίζεις και καταλαβαίνεις την φθορά, όχι να χαροπαλευεις να ξεκινήσεις ή να σταματήσεις. Βέβαια τα λάστιχα είναι και συνδυασμός με το αυτοκίνητο, πχ τα Continental που λέει ο φίλος παραπάνω, εμένα στα 3,5 χρόνια έτυχε να πέσω σε χιόνι και μας σταματησαν όλους να βάλουμε αλυσίδες, μέχρι εκεί στο πατημένο χιόνι πήγαιναν μια χαρά. 

Για αυτό ρωτάω κατόχους του μοντέλου, για εμπειρίες που ίσως έχουν

 

 

Εντάξει γράφει πως στα 5 χρόνια απο την ημερομηνία παραγωγής, όχι 5 χρόνια να τα λιώνεις. 

Επίσης σχετικό-άσχετο, αν φοράς χιονολάστιχα, η τροχαία σε υποχρεώνει να βάλεις και αλυσίδες σε περιπτώσεις όπως την προχθεσινή; 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Στις 31/12/2019 στις 9:24 ΠΜ, bkran είπε

Γύρω στα 30 ευρώ, στις διαστάσεις αυτές 175/65R14 είναι αρκετά φτηνά τα λάστιχα, πχ τα Continental PremiumContact 5 έχουν 200, τα Falken γύρω στα 170. 

Κανονικα δεν πρεπει να φορας 165/60?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα Goodyear EfficientGrip τα είχα πριν καμιά 6-7 χρόνια σε ένα μπεεμβε ε91 και είχε τουλάχιστον πολύ καλά κρατήματα σε βρεγμένο δρόμο.

Και στον στεγνό επίσης με άφησε καλές εντυπώσεις.

Αλλά ποτέ μου δεν τα είχα τέτοια εποχή -χειμώνα- για να έχω μια καλύτερη ιδέα αν γλυστράνε πιο πολύ.

Ναι είναι καλοκαιρινά.Και ενδεχομένως έχουν χειρότερες επιδόσεις από το καλοκαίρι,ειδικά σε ένα μικρό αμάξι.

 

Επεξ/σία από palawiaris
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.